עקוב אחרינו

מכירת ואן פרסי לא כל כך רעה לארסנל, אבל מסוכנת ליונייטד

ניצן פלד
17:15|16/08/2012

מלך שערי הפרמייר-ליג בעונה החולפת עבר לאולד טראפורד וניצן פלד מתעקש שדווקא אצל השדים האדומים האיזון עלול להיפגע. אי אפשר לזלזל בתכניות של אלכס פרגוסון, אבל חלוץ לא חסר לו בסגל וההולנדי לא בנוי לעומס הציפיות ממנו

ואן פרסי, למי זה טוב? (gettyimages)
ואן פרסי, למי זה טוב? (gettyimages)

מה ארסנל עושה? שוב היא מוכרת את הקפטן שלה? שוב היא מוכרת כוכב? שוב היא מוכרת כוכב לאחת היריבות הכי גדולות שלה? מה עובר עליהם? מתי זה ייפסק? מתי הקבוצה הזו תפסיק לבחון את עצמה לפי השורה התחתונה בספר החשבונות ותחזור לשים בראש סדר העדיפויות שלה את הדבר הזה שנקרא תארים? עד מתי נמשיך  לשמוע מארסן ונגר משפטים כמו "המודל הכלכלי שלנו עובד"? עד מתי אוהדי  התותחנים יצטרכו לסבול מהאידיאולוגיה הזו, ולראות את הקבוצה שלהם מגרדת את המקום בליגת האלופות אבל לא מתמודדת על האליפות?

ובכן, בניגוד לתחושות שעולות מסדרת השאלות הזו, מכירתו של רובין ואן פרסי למנצ'סטר יונייטד אינה עסקה רעה כל כך. ראשית, בניגוד למקרי עבר, הפעם ונגר הכין טוב טוב את הסגל שלו לעזיבה הזו – רק הקיץ הוא הוציא 40 מיליון פאונד על שלושה שחקני התקפה מצוינים, כולם בגילאי 25 עד 27, כלומר, מוכנים לבוא ולתרום מיד. שנית, ואת זה קל לשכוח אחרי עונה כמו זו שהייתה להולנדי אשתקד – לא רק שוואן פרסי בן ה-29 מאוד מועד לפציעות (22 משחקי ליגה בממוצע בעונה עם ארסנל בין 2004/5 ל-2010/11), אלא שבכל 8 עונותיו בארסנל הייתה לו רק שנה אחת שהייתה ענקית באמת. הקודמת. הקבוצה לא תלך אחורה בעקבות הקיץ הזה.

אבל האמת היא שבניגוד לרוב המקרים הקודמים בהם כוכב (או קפטן, או גם וגם) עזב את ארסנל לקבוצה בזבזנית יותר (לאו דווקא עשירה יותר), עם שאיפות גדולות יותר, ולעתים גם יריבה ישירה של התותחנים – הפעם דווקא הקבוצה הקולטת היא הסיפור המעניין יותר. ולא רק כי כבר קצת נמאס לשמוע את אותם דיבורים סביב התותחנים, אלא כי על פניו, זו נראית כמו רכישה לא מאוד אופיינית של פרגוסון – ודיון באופיו ומנהגיו של סר אלכס הוא תמיד מרתק.

הפעם האחרונה שאלכס פרגוסון רכש כוכב התקפי מוכח, בגיל שקרוב יותר ל-30 מאשר ל-20, התרחשה לפני ארבע שנים, עת שפך כ-30 מיליון פאונד על דימיטאר ברבאטוב. וגם אז הבולגרי היה רחוק מלהיות כוכב בסדר הגודל של ואן פרסי. ומעבר לכך שקניית כוכב התקפי מוכח בגיל הנושק ל-30, ובסכום גבוה, היא לא כוס התה שלו, הרי שסקירת הסגל של יונייטד מעלה צרכים מקצועיים דחופים בהרבה מחלוץ נוסף. וזה לא שליונייטד יש תקציב בלתי מוגבל כמו לקבוצות אחרות.

ליונייטד חסר  עומק באגפים – אין מחליף לפטריס אברה וגם בעמדת המגן הימני אין בעל בית. ובהתקפה יש בקבוצה רק שלושה שחקני כנף טבעיים שנמצאים בשיאם (אשלי יאנג, אנטוניו ולנסיה ונאני). ראיין גיגס כבר מזמן לא משחק בכנף ושינג'י קגאווה אינו שחקן כנף טבעי. חשוב לא פחות, יונייטד חייבת בעל בית ברמה עולמית במרכז המגרש – ויהיה זה מישהו שסוף סוף יירש את פול סקולס (קלברלי עוד לא מוכן) או גרזן במקום מייקל קאריק המתבגר, אנדרסון המאכזב או דארן פלטשר, שעתידו עדיין לא ברור.

מה גם שחוליית ההתקפה של יונייטד היא החלק העמוק והמוכשר  ביותר בקבוצה. בוויין רוני, דני וולבק, צ'יצ'אריטו, ברבאטוב, קיקו מאקדה והילד הצ'ילאני בן ה-18 אנחלו הנריקס יש גם כשרון מוכח, גם שילוב טוב של ותיקים עם צעירים, גם גיוון וגם עומק, בטח בהתחשב בעובדה שהשיטה האחרונה שפרגוסון דבק בה לא כוללת יותר משניים מהם במקביל על המגרש. אז איפה ואן פרסי נכנס כאן? את מי הוא דוחק החוצה? או לחלופין, למי הוא יגרום לשחק בתפקיד שונה? אלה השאלות הכי מעניינות בכל הסיפור הזה. כי לפרגוסון יש תכנית, תמיד יש לו, גם אם דרכיה לעתים נסתרות. ככה זה עם גאונים.

הברירה ההגיונית הראשונה היא שפרגוסון ישנה את השיטה. זה משהו שהוא עשה בעבר מספר פעמים, ואם הוא מאמין בוואן פרסי מספיק, הוא יעשה את זה שוב. כיום הוא מרבה להעלות מערך של 1-1-4-4, עם רוני מאחורי חלוץ, ובמשחקים החשובים ביותר מסיט את רוני לשפיץ ומשחק עם 5 קשרים מאחוריו. אלא שאם ימשיך לעשות זאת במבנה הנוכחי של הסגל שלו, הוא בעצם יגרום לשלושה שחקנים בעלי שאיפות להרכב (ואן פרסי, וולבק, צ'יצ'אריטו) להתחרות על משבצת אחת, וזה אף פעם לא בריא, בעיה שתחמיר במשחקים חשובים. מה גם שבמצב הזה, אם רוני יתפוס את המשבצת הטבעית של הרכש הגדול האחר של הקיץ, קגאווה, הרי שזה יפגע ביפני. בקיצור, ייווצר פקק לא מומלץ. אם פרגוסון ישנה את השיטה לכזו בה יש שני משבצות לחלוצים, פתאום המאבק על המקום בהרכב נראה פתוח יותר.

אבל פרגוסון לא יהיה חייב לבצע שינוי דרסטי בשיטה. הוא יוכל לעשות מה שמנג'רים גדולים, והוא ביניהם, יודעים לעשות: לשנות תפקוד של שחקנים בצורה חלקה, שתוציא את המיטב מכולם. ופרגוסון כבר עובד על זה. מבחינתו, יש סיכוי טוב שקגאווה יפרח בתפקיד אחורי יותר מזה שהתרגל לשחק בבורוסיה דורטמונד, כך שהיפני הוא בעצם בעל הבית במרכז המגרש שהאוהדים כל כך רוצים לראות נוחת באולד טראפורד כיורש לסקולס. ויש לו עוד אופציות כמו שיבוץ תכוף יותר של וולבק באגף או הניסיון הצפוי לבנות את ניק פאוול כקשר מרכזי בעל אוריינטציה הגנתית יותר משהייתה לו עד היום.

עם זאת, השינוי הכי גדול שפרגוסון יוכל לעשות קשור בכוכב  הכי גדול של הקבוצה – וויין רוני. אם יש דבר אחד ויחיד שרוני הוכיח ב-8 עונותיו הקודמות ביונייטד, זה שמדובר בחייל הכי מוכשר בעולם. הוא שיחק עבור פרגוסון באגף, בשפיץ, מאחורי חלוץ, ובעונה האחרונה נקודת המוצא שלו הייתה הרבה פעמים באיזור קו החצי. הוא בנה התקפות, סידר מצבים לאחרים, רדף אחרי מגנים באגף, ירד לעזור בהגנה גם במרכז המגרש. זה רוני, אולי הכוכב הכי רב גוני בעולם כולו כיום. שנים שהוא עושה כל מה שפרגי מבקש.

מאז שכריסטיאנו רונאלדו עזב רוני התבקש להבקיע יותר וענה עם 85 שערים ב-128 הופעות (ממוצע מעולה של 0.66 למשחק) ועם הכדורגל הטוב ביותר בקריירה שלו. והקבוצה השתנתה גם היא – לא עוד מערכת שעובדת כדי לנצל את הכשרון של הכדורגלן הכי מושלם בעולם (כריסטיאנו), אלא קבוצה הרמונית ושיתופית יותר שמוזנת מהרב גוניות ומהמסירות של רוני.

הבעיה היא ששינוי נוסף בתפקידו של רוני, למען הכלתו של ואן פרסי, עלול ליצור יותר מבעיה אחת. זה עלול לפגוע ברוני, שייאלץ לעזוב את העמדה שהכי טובה בשבילו. וזה עלול לתת לוואן פרסי את התחושה שהוא המחליף האמיתי, גם אם באיחור, של רונאלדו. שהוא השחקן שכולם יצטרכו לעבוד בשבילו, לשחק לפי הכישורים שלו. שהוא מי שאמור להחזיר את האליפות לאולד טראפורד. וזה קצת יותר מדי משקל עבור רגליו הצנומות, גופו השברירי ואופיו הלא יציב של ואן פרסי. אפילו שרוני יהיה שם כדי לתמוך.

התפרסם לראשונה:     12:33 | 16/08/12 הדפס
תגובות
עד כה: 37 תגובות, ב- 32 דיונים. הוספת תגובה
32. דעתי שונההודעה שנקראההודעה נעולה   | 17/08/12 | 06:10

ואן פרסי שחקן מעולה וחוד ההתקפה של יונייטד יהיה קטלני עם רוני וואן פרסי ואין ספק ששתי הקבוצות הרווחו, יונייטד קיבלה שחקן מעולה וארסנל כסף רב (העסקה מוערכת בכ- 30 מיליון יורו) שבוא תוכל לקנות אפילו שני שחקני חוד מצויינים. אני לא רואה איך זה מסוכן או צעד לא נכון מצד שתי הקבוצות.

הגב לתגובה זו סגור
31. Ewing Theoryהודעה שנקראההודעה נעולה   | 17/08/12 | 03:34

קח את הewing theory של ביל סיימונס, ותראה שזה מה שהולך לקרות בענק בארסנל השנה, זה כבר התחיל שנה שעברה עם העזיבה של ססק ונאסרי 

הגב לתגובה זו סגור
30. בלי תיאו וולקוט ואן פרסי לא שווה הרבה. כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה תותחן  | 17/08/12 | 02:18

אני אוהד של ארסנל ולא מפספס שום משחק שלהם. יש פרט מאוד חשוב שאף אחד לא מזכיר, תיאו וולקוט אחראי על 18 מהשערים של ואן פרסי. חכם יהיה מי שיקנה את וולקוט ולא את ואן פרסי. וונגר גאון שהחתים את וולקוט על חוזה ארוך טווח הוא יודע טוב מאוד מה יש לו בידיים.. על ואן פרסי אפשר לוותר .כל חלוץ ממוצע יתן תפוקה כשיש לו את וולקוט מאחור

הגב לתגובה זו סגור
29. על רובין (רגלי זכוכית) ואן פרסיהודעה שנקראההודעה נעולה א. מוסקו  | 17/08/12 | 01:48

ניצן, אם אתה זוכר, אני אוהד של ארסנל עוד מהתקופה שהולנדים אחרים הכתיבו שם את סדר היום...

ההעברה הנוכחית של ואן פרסי משולה לחברה שעוזבת אותך אחרי שהתחילה להופיע בתכנית ריאלטי ועלה לה השתן לראש. אז בהתחלה זה כואב שהאגו ההולך ומתעצם שלה פשוט גרם לה להשליך את מי שהיה שם בשבילה בתקופות הקשות, בפציעות ונתן לה תמיכה נפשית ופיננסית. הרי בואו נודה בזה, תמיד היה לה פוטנציאל, אבל רק אחרי שהיא השילה כמה ק"ג (הצליח להעביר עונה בלי פציעות!) והגדילה חזה (30 שערים בעונה!), פתאום היא שואפת לשדות ירוקים יותר...

אני מסכים לחלוטין שבעיסקה הזו ארסנל היא הצד המרוויח, נכון, העזיבה הזו היא פשוט יריקה בפניה בקבוצה שתמכה גם כשלא הלך ב-8 השנים האחרונות. אך מצד שני, מדובר באחד השחקנים הבודדים בעולם שמסוגל להפצע בזמן נגינת ההמנון. בל נשכח את מאבקי האגו שיחלו לרחוש בחדר ההלבשה של השדים עוד חודשים מספר. ובסופו של יום, אתם תראו מי רוצה לחזור לחיבוק של מי שאהב ותמך באמת...

הגב לתגובה זו סגור
28. תפסיקו לקטול את ניצן ואלי תבינו מה הוא מנסה להגיד!הודעה שנקראההודעה נעולה חיים   | 17/08/12 | 00:40

ואן פרסי נתן עונה גדולה והוא היה מצויין בשנה שעברה אבל ממש לא בטוח שהוא יכול לחזור על עונה כזאת, אבל בכל זאת פרגסון יודע להוציא את המיטב מהשחקנים שלו.

ניצן בסך הכל אמר שיונייטד לקחו סיכון בהחתמה הזו והוא צודק לגמרי, ליונייטד יש בעיה במרכז השדה ולא בטוח שלתמרן עם שחקנים ולשנות להם עמדות זה הפיתרון.

 

הגב לתגובה זו סגור
27. כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה אין   | 17/08/12 | 00:15

כתבה טובה אבל יש לך כלכך הרבה טעיות צריך לחשוב גם על הדברים הטובים בסגל עם כולכך הרבה שחקנים טובים וזה גם יעזור לכל שחקן להוכיח את עצמו יותר וחוץ מיזה פרגוסון הוא המנגר הכי גדול שיש הוא ידע מה לעשות בקיצור ליוניטד אולך להיות עונה ענקית

הגב לתגובה זו סגור
26. כבר ראינו את הפרשנים שלא פוגעים בכלום.עוד אחד נוסףהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עובד  | 16/08/12 | 22:41

הגב לתגובה זו סגור
25. זה אמור להיות מאמר רציני או שאתה צוחק ??..הודעה שנקראההודעה נעולה יואל   | 16/08/12 | 22:10

מסוכן ?! זאת ההגדרה שבחרת לכתוב ?!... אתה יכול בבקשה להסביר לי מה מסוכן בלהביא חלוץ שכבש עונה שעברה 30 שערים ?? ועוד בקבוצה שכובשת פחות ומגיעה ולפחות מצבי ההבקעה ?...



למה לכתוב שטויות ?.. אתה לא מכבד את המקצוע שלך ככה שאתה סתם כותב כדי שיהיה לך תור לפרסם ? בחייך...

הגב לתגובה זו סגור
24. מסכים ב-100% ! צריך את קאקה ושהארין מריאל במקומו .הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה היה טוב וטוב שהיה  | 16/08/12 | 21:45

הגב לתגובה זו סגור
23. נכוןהודעה שנקראההודעה נעולה צ׳לסי  | 16/08/12 | 21:21
פרגוסון עשה החלטה מצוינת אבל בתור אוהד צ׳לסי אני מקווה שזה לא יעבוד
הגב לתגובה זו סגור
22. החתמה חמה של ליברפולהודעה שנקראההודעה נעולה ג'וני  | 16/08/12 | 20:51

אוסאמה אסאידי המרוקאי מהירנביין חתם בקבוצה בכפוף להצלחה בבדיקות הרפואיות. החתמה נהדרת של ברנדן

הגב לתגובה זו סגור
  ליברפול בדםהודעה שנקראההודעה נעולה שרוף ליברפול  | 16/08/12 | 23:14
זההה נחשב רכש ממש טוב??
הגב לתגובה זו סגור
  רכש מצויין. אחד הכשרונות הגדולים בארדוויסתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דור  | 17/08/12 | 03:29

הגב לתגובה זו סגור
21. אחחחח ואן פרסי...הודעה שנקראההודעה נעולה רןן נבון  | 16/08/12 | 20:31

רובין ואן פרסי עוזב את ארסנל ועובר למנצ'סטר יונייטד. 

אני מבין את רובין שרוצה לעבור, אך יותר ג'נטלמני ויותר אלגנטי מצדו אם היה עובר דירה כמו הנרי - לספרד, לאיטליה, גרמניה או צרפת ולא אל מנצ'סטר יונייטד בא

נגליה.

בגיל 30 הכסף הגדול שיקבל שם פשוט לא פרופורציונאלי: 230 אלף פאונד בשבוע לעומת 130 אלף פאונד שהוצעו לו כהצעה משופרת מארסנל.

מה חשוב יותר בכדורגל היום סמל או כסף? כנראה ובטוח שכסף!

לאוהד ארסנל כמוני זה עצוב לאבד סמל, אבל זה הכוח שיש לכסף!

להתראות רובין תודה על הכל, אך ממחר אתה האויב שלנו - החלוץ החדש של השדים האדומים וכפי שאתה יודע אנחנו "הטובים" עם הכדורגל האסטתי, היפה והאלגנטי, אנחנו רוצים לחשוב על עצמנו כמכסחי השדים (כמו 2002 ו 2004) אולי תחזיר לנו את "הרעל" לעונת 2012-13


הגב לתגובה זו סגור
20. קטלניהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ALLIGATOR  | 16/08/12 | 20:21

הגב לתגובה זו סגור
19. פרגוסון הזה..הודעה שנקראההודעה נעולה גגגגגג  | 16/08/12 | 20:03

טמבל אלכס פרגוסון , הוא משקי ע30 מיליון בשביל שחקן שיש לו 4 באותה עמדה כבר ..חחח

היה צריך להשקיע בחוליית ההגנה , בלם הרי לא צריך , מה שכן הם צריכים שוער! 

מי זה ההומו הזה דה חה ? חחחחח הם חייבים לקנות שוער 

הגב לתגובה זו סגור
  אתה רציני ?!הודעה שנקראההודעה נעולה יואל   | 16/08/12 | 22:20

אתה אומר שהוא טמבל ?.. הבנאדם שהוא , כמעט במו ידיו, אין ספור של אליפיות גביעים ועל הדרך שבירת כמה שיאים , בוא לא נשכח את איך הם עברו את מספר אליפויות של ליברפול ואתה אומר שהוא טמבל ?.. מעניין מה אתה עשית בחיים שלך ואם ככה איך נצטרך לקטלג אותך...

ואת זה אני אומר לך בכלל לא בתור אוהד של היוניטד 

במשך השנים שאני עוקב אחר הכדורגל האנגלי אפשר לראות שמדובר בגאון 

תראה לאיזה רמות הוא מביא אותם שנים אחר שנים אחר שנים ועוד עם סגל לא מטורף בכלל 

שוער הם צריכים ?? שאני אזכיר לך עונה שעבר הם הוציאו כמעט 20 מיליון על שוער !! אז מה עכשיו עוד שוער ?!

שוער שהוא כולה בן 20 ! איפה אתה היית בגיל הזה ? עושה כלים בבסיס שלך ? 

אהבתי את ההגדרה הנוספת שלך, "הומו" , זאת הגדרה נורא מקצועית 



אני מצטער לבשר לך אבל , הטמבל היחידי שאני רואה כרגע , זה אתה ,יא טמבל...

 

הגב לתגובה זו סגור
18. הם הרוייחו אנחנו לא בטוח הפסדנוהודעה שנקראההודעה נעולה תותחן  | 16/08/12 | 19:59

אמנם ואן פרסי הייה מעין מנהיג בארסנל מאז שהנרי עזב אבל זה הזמן לדור הבא הקשקשת שרובין ואן פרסי אינו ורסטילי היא אוסף של גיבובים וצפייה במספר בודד של הופעותיו, אולי היורו עוד מתנגן לך בראש , ואן פרסי אחד השחקנים הקבוצתיים בעולם שגם מסוגל לבצע פעולות אינדיוידואליות ברמה הגבוהה ביותר ואל תשכח שהוא לא בא מטוטנהאם הוא בא מארסנל ככה שלשחק בכל המפעלים וברמות הגבוהות לא זר לבחור .. הא ופלד יגבר לך תשתזף בים אולי תכין כתבה על אבטיח בולגרית

הגב לתגובה זו סגור
17. 12 אני איתך!!!!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה   | 16/08/12 | 19:43

ככתב הייתי מעוניין שתרחיב את ההבנה שלך ותבין שפרגסון יכול להשתמש עם עוד כמה מערכים כי המערכים שהוא השתמש בהם לא הביאו אליפות...בתור אוהד יונייטד עונה שעברה הייתה רעה במיוחד במשחקים נגד הסיטי שמה הפסדנו את האליפות!.....לכן מר ניצן פלד ואן פרסי הוא זה שיכול לשבור את הסיטי במפגשים מולם הוא וקגווה יכולים להיות האקס פקטור.

הגב לתגובה זו סגור
16. ניצן פלד מצטער לבשר לך אבל אתה לא מבין כלוםהודעה שנקראההודעה נעולה יניב  | 16/08/12 | 19:07

ברבאטוב אפס ומאקדה עוד יותר אפס וולבק בינוני אולי עם רבע פלוס לא יותר מזה ככהשבטח צריך חלוץ!!!

והילד המקסיקני לא הוכיח כלום עוד

הגב לתגובה זו סגור
15. רוני יוסטהודעה שנקראההודעה נעולה united  | 16/08/12 | 19:03

רוני כפי שנאמר יודע לשחק במגוון עמדות, הוא התנסה בעונה שעברה בכמעט כל עמדה והדבר לא היה לי ברור אך כעת אני מבין שפרגי הכין אותו למצב שהוא משחק בסטייל מסי, מסתובב במגרש, עושה הכל, מייצר מהלכים, ראשון לכדור ועושה הגנה (לא כמו מסי), ואן פרסי הוכיח בעונה האחרונה שההימור של ארסן ונגר השתלם, החלפת עמדות לואן פרסי מקיצוני לחלוץ מרכזי עבדה והוא הצליח לעשות את השינוי ולטובה, הוא הבקיע כמות שיא בקריירה, פרגסון הבין שואן פרסי הוא הבורג שחסר לו למערכת המשומנת. מה שהיה זה 4 קשרים ורוני ולפניהם ואן פרסי. וולבק וצ'יצריטו יצטרכו לחכות להזדמנות ולהיות סופר סאב

הגב לתגובה זו סגור
14. ניתוח מצוייןהודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 16/08/12 | 18:45

שאפו! ניתוח מעניין אינטלקטואלי וחד.  

you know your shit man

הגב לתגובה זו סגור
13. ואן פרסיהודעה שנקראההודעה נעולה   | 16/08/12 | 18:28
שחקן העונה בליגה הטובה בעולם לא רואה פה חסרונות
הגב לתגובה זו סגור
12. כמה שטויות בכתבה אחתהודעה שנקראההודעה נעולה האלוף  | 16/08/12 | 18:21

רוני וואן פרסי חלוצים ב 3 דרגות יותר טובים מוולבק וציצאריטו הם השחקנים שמרוויחים הכי הרבה והם סופרסטארים משהו שאי אפשר להגיד על וולבק וציצריטו שאפילו אי אפשר לקרוא להם כוכבים



לגבי ברבטוב הוא עוזב ומקדה בכלל לא בתוכניות חוץ מזה מייקל קאריק תמיד נשאר אותה רמה וגיגס יודעים מה הוא ייתן אבל העיקר שאתה כותב



וחוץ מזה 3 שחקני אגף ברמה הזאת זה מספיק לא מבין מה זה אין משחק אגפים

הגב לתגובה זו סגור
11. כו כן ממש בעיה ליוניטד....הודעה שנקראההודעה נעולה לאכול את הלב  | 16/08/12 | 18:18

בלה בלה בלה.....

הגב לתגובה זו סגור
10. חבל שלא השקיעו בבלם או שוער או אפילו מגן ימניהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה כפיר  | 16/08/12 | 18:16

הגב לתגובה זו סגור
9. מה אתה עושה?הודעה שנקראההודעה נעולה מתן  | 16/08/12 | 18:08
ואן פרסי היה צריך להישאר בארסנל כי אם הוא יהיה ביונייטד הוא יצטרך להוציא את רוני מההרכב
הגב לתגובה זו סגור
8. מוכן להישבע שאבי מלר הכתיב לך את זה.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה BIG BEN  | 16/08/12 | 17:59

הגב לתגובה זו סגור
7. די לחפש את הרע!! כל קבוצה הייתה רוצה את ואן פרסי !הודעה שנקראההודעה נעולה רוני וואן פרסי בחוד   | 16/08/12 | 17:51

ואן פרסי הוא חלוץ ענק שעכשיו יתן לפחות 5 עונות של גולים ענקיים ומבצעים נהדרים ביחד עם שחקני היונייטד, אין בזה שום דבר רע, הוא מכיר טוב את הליגה והוא מכיר טוב גם את יונייטד, והלוואי שהוא יצליח שם אפילו יותר מארסנל ויקח עם יונייטד את האליפות ה20 ומי יודע אולי עוד הרבה תארים אחרים, בהצלחה , אתה שחקן ענק שהגיע לקבוצה ענקית!

הגב לתגובה זו סגור
  פחחח 5 עונות - אתה חי בסרט!הודעה שנקראההודעה נעולה   | 16/08/12 | 19:08

תגיד תודה אם תהיה לו עונה עם רצף של שלשה שבועות משחק..

הרקורד שלו עם פציעות מכובד כמו של מתאבק במשקל 40 ק שיתמודד עם מייק טייסון

הגב לתגובה זו סגור
6. כתבה מאוד מעניינת ומושקעתהודעה שנקראההודעה נעולה בובו  | 16/08/12 | 17:40

ואן פרסי אתהעושה טעותתתתתת

הגב לתגובה זו סגור
5. ניצן פלד היקרהודעה שנקראההודעה נעולה עוזי  | 16/08/12 | 17:40

סתום את הפה ותן לפרגי לעשות את מה שאתה לא יודע 

הגב לתגובה זו סגור
  עוזיתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מושיקו  | 16/08/12 | 19:57

הגב לתגובה זו סגור
4. בטח שחסר..הודעה שנקראההודעה נעולה חיים  | 16/08/12 | 17:29

צריך להעיף את ברבאטוב המעפן הזה. ואן פרסי שחקן מצויין במקומו

הגב לתגובה זו סגור
3. חבל שלא השקיעו בסניידר את הכסף פרסי לא משהו בכללהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה טל  | 16/08/12 | 17:26

הגב לתגובה זו סגור
2. החמודהודעה שנקראההודעה נעולה פוצון  | 16/08/12 | 17:23
אז ואן פרסי עובר או לא?
הגב לתגובה זו סגור
1. נכון מאודהודעה שנקראההודעה נעולה אורי  | 16/08/12 | 17:22
מסכים עם כל מילה ואן פרסי נתן עונה אחת טובה אני די בטוח שעם המזל שלו הוא יפצע שוב
הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ