|
1. |
מכבי עושים לו עוול  |
ליאור |
| 12/06/12 | 14:51 |
רכז כמו יוגב אוחיון לא ראינו הרבה שנים בישראל. הוא חשוב למכבי, הוא רכז שקבוצות ישלמו לו הרבה כסף שיבוא לשחק אצלם. מציעים לו סכומי עתק בקבוצות אחרות ומצפים שהוא ישאר בדמי כיס האלה?? לתת לו לשחק בין חבורה של זרים שמרוויחים פי חמש ממנו וחלקם לא חשובים כמוהו, זה ביזיון. הסכום שמכבי רוצה לתת לו מעליב, מזלזל ונצלני.
|
|
|
|
2. |
בושה לאוחיון אם לא מכבי הוא היה נשאר מחליף של נעימ   |
ק |
| 12/06/12 | 11:22 |
|
|
|
|
3. |
אוחיון עד הסוף איזה שחקן  |
אלי |
| 12/06/12 | 11:04 |
אוחיון עד הסוף .... זה ודאי שלא ציפינו שהוא יהיה ויתן עונה כזאת מוצלחת בשביל להישאר במכבי אלקטרה לעונה הבאה .... וגם מה שבטוח שאם כל הרצון שלו, בקבוצה אחרת באירופה הוא יכול להיות שחקן ספסל מוגדר אבל לשמוע את האחיון עד הסוף או אוחיון לשלוש זה פשוט לא אלא אוחיון אם ראש בקיר ... כי מה שבטוח ההצלחה שלו זה חברה ישראלית לקבוצה ולקבל זאת בקבוצה אחרת חוץ למפגשים אם מכבי קשה להאמין ובהצחלה חבל עליך....
|
|
|
|
4. |
תלך ולא תחזור  |
משה |
| 12/06/12 | 08:59 |
מכפיש את מכבי ילד כפות
|
|
|
|
5. |
שיעלו את רום גפן מהנוער  |
נועם |
| 12/06/12 | 01:21 |
רכז מס' 1 בארץ בגיל הזה אני מפרגן לו
|
|
|
|
6. |
שניהם צודקים  |
מני |
| 11/06/12 | 23:31 |
אני חושב שנכון שמגיע לו תוספת משמעותית וזה שהוא לא כושי אלא עוד הצלחה ישראלית זה לא אומר ... בסך הכל ללנגפורד הציעו להעלות למיליון מאה ויוגב לא פחות טוב אם לא יותר הוא פשוט ענק!!!!! נתן עונה מדהימה !!!! ולפחות חצי מיליון מגיע לו... ומכבי צריכה לבוא לקראתו אבל מצד שני אם ילך לארופה זה עדיין מוקדם וכמו יותם הלפרין הוא יהפוך מהחמישיה לשחקן ספסל וירד בערכו וחבל... שיבנה עצמו עוד שנתיים שלוש במכבי ואח״כ יצא לארופה... אבל אין ספק שהוא ענק ומגיע לו תוספת משמעותית
|
|
|
|
7. |
עזוב את מכבי הנצלנים לך לפנאתינייקוס ותראה להם!  |
שימשי |
| 11/06/12 | 23:25 |
יוגב אחי מקווה בשבילך שבבוררות יפסקו לטובתך ותוכל לעזוב לפנא שם גם תצליח מקצועית וגם תקבל שדרוג אמיתי בשכר! (מה פתאום שלנגפורד ירוויח מיליון דולר ואוחיון חמישית מזה? ביזיון!). ולכל מי שחושב שלא תצליח בפנא, אלו גם חשבו שאתה לא מתאים במכבי... אוברדוביץ' אוהב שחקנים עם חוכמת משחק כמו דיאמנטידיס באטיס וקיימקוגלו...
חמישייה פנא שנה הבאה:
רכז- אוחיון, דיאמנטידיס
קלע- קלאטיס, לוגאן
סמול- קיימקוגלו, סאטו
פאואר- פרפרוגלו, באטיסט, צרצריס
סנטר- ויוקאס, מאריץ
|
|
|
|
8. |
טמטום של מכבי  |
יוסי |
| 11/06/12 | 23:11 |
השחקן הכי חשוב בקבוצה דורש העלאה בשכר ולא נותנים לו! לנגפורד מקבל מעל מיליון והוא לא חשוב כמו חצי מאוחיון! תשדרגו לו את השכר ובגדול!! השחקן שווה600-700 אלף דולר לעונה! אם מכבי תוותר עליו היא הולכת לחטוף בפנים חזק מאוד!!! הוא יכול לקחת את המושכות בכל קבוצה באירופה ואם הוא יעשה זאת, הוא יתפור את מכבי שרק תתפוס חזק מאוד את הראש ולא תבין איך היא עשתה טעות כזו איומה!!!!!!
|
|
|
|
9. |
הגיע הזמן לחרם על פדרמן ומכבי !  |
הלב הצהוב |
| 11/06/12 | 22:46 |
ספיק עם היחס המגעיל והבוטה הזה ! לאוחיון מגיע כל מה שיבקש ! הוא על גבו סחב והביא לפדרמן פרנסה ורווחים עצומים מעונה גדולה !
כנראה שמשהו תכנן את המהלך שניה אחרי שהסידרה באירופה הסתיימה
|
|
|
|
10. |
מעניין אותי אם יוגב או אחד "ממקוביו" קוראים טוקבקי  |
דניאל |
| 11/06/12 | 22:36 |
אבל שיעצור ויחשוב אם בא לו לבלות את כל הקריירה ברוסיה , ספרד ויוון ,
אולי בהתחלה הוא ירשים אולי לא ,
מה שבטוח זה שהוא שורף גשר מאוד משמעותי כי אם לא מכבי אז כל קב' בארץ סה ירידה ברמה,
הבחור לא שוקל את עתידו כמו שצריך.
הוא נותן לכסף להרוס לו קריירה מבטיחה.
ברור שכסף זה דבר חשוב אבל גם ככה הוא ירוויח הרבה אז כדאי שיעצור יבלע את הגאווה גם אם הוא מרגיש שהוא צודק ויתפשר עם מכבי וישי את הפיצוץ מאחוריו.
|
|
|
|
11. |
יוגב אוחיון  |
מוריס |
| 11/06/12 | 22:05 |
לא יפה יוגב.
הית אך לגבר במגרש,
ספורטאי אמיתי הוא גם כזה בחוץ...
ונתנו לך במה במכבי ...זה הרגע להחזיר בגדול!
|
|
|
|
12. |
יוגב  |
יובל |
| 11/06/12 | 21:57 |
דוא''ל:Yuval499@gmail.com
הוא שחקן כל כך טוב ולא הגיוני שהוא מקבל סכום קטן כל כך. אני אומר שהוא צריך לקבל בין 300 אלף ל400 אלף וששמה הבא יעלו לו את הסכום!
|
|
|
|
13. |
הנהלה מפגרת  |
מכביסט שרוף |
| 11/06/12 | 21:44 |
אחרי מה שיוגב נתן למכבי השנה - זה מה שמגיע לו??
עד שסוף סוף יש רכז ישראלי ברמה שכל הקהל מתחבר אליו, בגלל אגו אתם מוכנים לוותר עליו ובמקומו תביאו רכז שלא פוגע ממטר (ראה ערך מאלט) . בקיצור ממש ממש חבל - תקשיבו פעם לרחשי הקהל שמשלם ממיטב כספו לקבוצה שהוא אוהב ותעשו הכל להשאיר אותו - תוותרו קצת על האגו ובשיחה אחת אני אפשר להגיע להבנות ולפשרה.
|
|
|
|
14. |
טעות כתיב בחוזה  |
דורוס |
| 11/06/12 | 21:42 |
מה זה השטויות האלה. נשמע כמו תירוצים בגנון. אם העו״ד טעה, אז שישלמו ליוגב כמה שהוא רוצה ושיתבעו את העו״ד.
|
|
|
|
15. |
כל המקקים המגיבים כאן מסלפים את העובדות.  |
צביקה(לא שרף). |
| 11/06/12 | 21:11 |
מכבי רוצים לנצל כספית את אוחיון ולא אחרת.אוחיון לא צריך את מכבי על מנת לעשות קרירה וכמובן כסף.אז מה אתם מספרים סיפורים ומשמיצים אותו.אם לא צריך אותו,אם אינו טוב,אם הוא סתם רוצה כסף-תנו לו ללכת.גם הלפרין,גם קטש,גם מקל עשו קרירה בלי טובות ממכבי.בכסף שיקבל בשנה אחת בקבוצה אחרת ירויח כמו בחמש שנים במכבי אז על מה בדיוק אתם מעותים את האמת.
לא נוח לכם,לא מתאים לכם,זה ברור אבל תלמדו לשבת בשקט גם כאשר הדברים לא מסתדרים בדיוק כפי שטובתכם דורשת.
|
|
|
|
16. |
לפי הראיון עם פדרמן הוא גמר את הסיפור  |
אוהד ועוד |
| 11/06/12 | 21:01 |
אין סיכוי שישאר במכבי אחרי מה שפדרמן אמר עליו.
אני גם לא מבין את העניין של שדרוג בגלל שמישהו מצליח - מחתימים שחקן בשביל שיכשל ? הרי שהחתימו אותו הוא רצה והם רצו שיצליח.
אם החוזה הוא למי שנכשל גם אני מוכן בשביל חצי להיכשל במכבי.
|
|
|
|
17. |
מכבי מגדלת שחקנים כפויי טובה אבל גם לא  |
אוהד |
| 11/06/12 | 20:43 |
לפני מכבי לא יודעו מי זה שון גיימס אליהו בלו פניני סמית לנגפורד פארגו פרקינס אוחיון באסטון פארקר וויציץ ושחקני עבר גדולים אבל הם ברחו לכסף הגדול כי זה מפתה..
מה שמכבי צריכה לעשות זה להעיף את פדרמן להביא איזה שני משקיעים חדשים מכבי תקבל שידרוג בכסף ותוכל לשמור על סגל.. ושבלאט יקבע חוזים כי לבלאט יש את המוח הכדורסלני המודרני הכי טוב ביבשת..
כל שחקן שעזב את מכבי כמו כפוי טובה לא הצליח שימו לב..
|
|
|
|
18. |
צריך להוריד לו ל185 רק על זה  |
איתמר |
| 11/06/12 | 20:26 |
ואם לא מתאים לו שיסע מפה
|
|
|
|
19. |
יוגב נתן למכבי השנה מה שהוא לא חלמה, הנהלה מפגרת   |
מכביסט |
| 11/06/12 | 19:59 |
|
|
|
|
20. |
אם יוגב יעזוב אז ההנהלה הצעירה השתגעה לגמרי  |
מייקל |
| 11/06/12 | 19:44 |
אצל מזרחי זה לא היה קורה
|
|
|
|
21. |
יוגב איכזב  |
חגי |
| 11/06/12 | 19:42 |
יוגב אוחיון איכזב, במקום להעריך את הבמה וההזדמנות שנתנו לו ולעמוד בחוזה שהוא עצמו חתם עליו, עלה לו השתן לראש והוא העדיף להקשיב לסוכנים שלו שרוצים רק כסף!!!
|
|
|
|
22. |
אוחיון חזיר  |
אריק הויקינג |
| 11/06/12 | 19:39 |
בלי מכבי הוא היה משחק היום באשקלון או אשדוד.
מכבי הביאו אותו מאשפתות. הוא שכח שהוא חייב למכבי את הקריירה.
השחקן נתן חצי עונה טובה ועכשיו הוא חושה שהוא יכול להשתין על כולם.
הוא יחזור על 4...
|
|
|
|
23. |
מכבי מפגרים  |
נימרוד |
| 11/06/12 | 19:21 |
מכבי מפגרים
|
|
|
|
24. |
החוזים האלה לא מתאימים למכבי  |
צהוב |
| 11/06/12 | 19:12 |
מחתימים על חוזים לא סגורים כמו שצריך. מסכימים להכניס סעיפי יציאה. ככה לא בונים קבוצה עם המשכיות.
|
|
|
|
25. |
להביא את רוט וזהו   |
יוגב חי בסרט |
| 11/06/12 | 18:48 |
|
|
|
|
|
צודק  |
מ |
| 11/06/12 | 22:44 |
צודק שחקן נשמה
|
|
|
|
26. |
מכבי אלקטרה תל אביב לשנה הבאה:  |
yoni |
| 11/06/12 | 18:34 |
PG: דורון פרקינס,יותם הלפרין
SG: קית לנגפורד,סילבן לנדסברג
SF: דויין סמית,גיא פניני
PF: פופס מנסה בונסו,ליאור אליהו
C: גיאורגי שרמאדיני,שון ג'יימס,עידן זלמנסון
|
|
|
|
27. |
למה? למה מכבי מתעקשים להסתכסך עם כל הכוכבים שלהם??   |
רועי |
| 11/06/12 | 18:29 |
|
|
|
|
28. |
ההנהלה של מכבי מחפשת איך להסתבך  |
דור |
| 11/06/12 | 18:16 |
אני לא יודע מי אחראי על המשא ומתן מול אנשי הצוות במכבי אבל מה שאני כן יודע שהוא עושה עבודה גרועה. דיוויד בלאט - חתימה שנמשכה חצי שנה, ג'ימי הנדריקס-לא מוכנים להתפשר על 50000 דולר, קית' לנפורד-כנראה יעזוב, דריק שארפ- כמעט עזב, יוגב אוחיון- השחקן הכי יעיל עם השכר הכי נמוך..
במקום לצאת להרפתקאות כלכליות עם שחקנים שלא ידוע מה טיבם (ע"ע העונות האחרונות של פיני גרשון) שיעלו למועדון הרבה מאוד כסף , שיישמרו על שחקנים שהוכיחו את עצמם כי בינתיים אני רק שומע על תקציב שמתפנה במכבי לא הייתה החמתה משמעותית אחת במכבי (שראמדיני עדיין לא הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות לכן הוא עדיין הימור)
|
|
|
|
|
אני חושב שאתה מתכוון ל   |
אס |
| 11/06/12 | 20:01 |
ריצ'רד הנדריקס...
ג'ימי הנדריקס זה מישהו קצת אחר
|
|
|
|
29. |
יוגבה אוחיון עוזב את מכבי  |
|
| 11/06/12 | 18:10 |
יוגב מאכזב מאוד, במקום להגיד תודה על הבמה שנתנו לו ולעמוד בהסכם שהוא עצמו חתם עליו לפני שנה, הוא נתן לשתן לעלות לו לראש והתחיל להקשיב לסוכנים שלו!!!
|
|
|
|
30. |
לנגפורד שווה 1.1 מיליון דולר,יוגב לא שווה 400 אלף?   |
|
| 11/06/12 | 17:54 |
|
|
|
|
31. |
חבל יוגב..  |
יהודה |
| 11/06/12 | 17:54 |
חבל יוגב. חבל שתיתפספס ותלך לשחק בכסף הגדול תישב בספסל ותחזור עם בזנב בין הרגליים כמו הלפרין!
אני לא מצדיק את מכבי שחקן כמוך צריך לקבל לפחות 300000 רק ביגלל הלב! עם ללנגפורד מציעים 1100000 אתה שווה לפחות 600000 אבל לפעמים צריך להתפשר ולהכיר טובה למאמן שהביא אותך מקבוצה פח כמו הפועל ירושלים לרכז מבוקש בארופה! אז בקיצור יוגב אנ מקווה שתתפשר עם מכבי על סכום יפה ונראה אותך שנה הבאה במכבי!
תזכור מה קרה להלפרין.!
מחכה לתגובות!
|
|
|
|
32. |
הכי מדהים ששארפ שנה שעברה קיבל יותר מיוגב אוחיון!!   |
|
| 11/06/12 | 17:53 |
|
|
|
|
33. |
יוגב אוחיון הוא ניפוח של עופר שלח וערוץ הספורט.    |
AA |
| 11/06/12 | 17:28 |
|
|
|
|
|
ממש = גל מקל 2 יכול למ**ץ לי  |
|
| 11/06/12 | 18:46 |
+1
|
|
|
|
34. |
חשבתם שאין פארגו ישראלי?  |
ישי |
| 11/06/12 | 17:25 |
יש והוא עוד יותר מגעיל
|
|
|
|
35. |
יש לך הזדמנות להיות  |
יוסי |
| 11/06/12 | 17:14 |
הרכז המוביל באחת הקבוצות הגדולות של אירופה ואתה מעדיף להיות שחקן ספסל, אמנם בקבוצה גדולה אבל בכ״ז. כל אלו שרדפו אחרי הכסף נעלמו תוך זמן קצר.
|
|
|
|
36. |
חוזה מחייב את שני הצדדים  |
מגיב |
| 11/06/12 | 17:11 |
יכולת לחתום על חוזה לשנה, אבל רצית בטחון כלכלי וחתמת לשלוש שנים, עכשיו תעמוד בחוזה. מכבי שידרגו לך את החוזה גם מעבר למה שהיו מחויבים (נותנים 230 כשהתייחסו על 200). אם היתה לך שנה גרועה היית מתעקש שמכבי ישלמו את כל החוזה ללא הנחות.
|
|
|
|
|
נכון. אבל כשיש ביצים ביד צריך ללחוץ - ככה זה עובד   |
המגיב למגיב |
| 11/06/12 | 18:22 |
|
|
|
|
37. |
אין מנוס מלהעיף את יוגב, ואת פדרמן, ואת בלאט.  |
דורון |
| 11/06/12 | 17:07 |
יוגב הוא ישראלי טיפוסי שחותם על חוזה, ולא מתכוון לעמוד בתנאי החוזה.
פדרמן הורס את מכבי, וימשיך להרוס את מכבי כל עוד נותנים לו. דוגמא קלאסית לטפשות של הטמבל זה הראיון אחרי הזכייה בגביע ליגת ג'להד קופל. קאנטו עדיין משחקת בפלייאוף האיטלקי, ופדרמן מודיע ברייש גלי ששרמנדיני חתום. לקאנטו יש זכות מלאה לתבוע את מכבי על שפנתה לשחקן בחוזה.
בלאט צריף לעוף, כי הוא הורס את מכבי. הוא מאמן גרוע, שלא אינו מודע לכמות הנזקים שהוא גורם. לדוגמא: הנדריקס והאגו המנופח שלו כי בלאט מתערב במו"מ ומודיע שהנדריקס הכרחי. מאצ'בן שהועף, למרות שהוא אחד השחקנים הצעירים הכי מוכשרים באירופה, שיגיע לNBA בוודאות. פאפאלוקאס שסופסל בשביל אוחיון.
ביזיון. זה מכבי תל אביב של פדרמן.
|
|
|
|
|
הצרה שאנשים לא מבינים את זה , לא באמת מבינים כדור   |
חיים |
| 11/06/12 | 19:04 |
ולא באמת מבינים את המצב העגום שלנו עם מאמן כושל שאין שום הסבר הגיוני מה הוא באמת עושה במכבי החלטות תמוהות ומוזרות שאחת מהן היא שריפתו של פפלוקס על הספסל והעדפתו של יוגב או בפי בלאט יוגי במקומו בזמן שמדובר בילד שלא הרס זוג נעליים על המגרש עם טיפה חוצפה והגנה סבירה חוץ מזה כל קשר בינו לבין כדור סל דמיוני בהחלט שחקן שכל אירופה צחקה לו בפנים שאף קבוצה לא שמה עליו שמירה כי יודעים שבסופו של דבר סל לא יצא ממנו חוצפה של מישהו שהחליט על אופציית יציאה מחשש של מחסור גדול בדקות משחק בזמן שהוא משתמש ברוב חוצפתו באותו טיעון גם במצב של עודף עצום בדקות משחק וניצול ציני של המצב רק כדי לשפר את מצבו הכלכלי הלוואי מי ייתן ויוגב מועף מהקבוצה בבושת פנים , ראינו את כל החכמולוגים שעזבו או הועזבו ומה נעשה איתם באירופה או באנ בי איי ראינו את הקריירות המפוארות שלהם שיילך נא בדרכם בעבור נזיד עדשים שם לא יהיה לו דייויד בלאט שיקרא לו יוגי ויעביר לו וישים על הלכי עם הלשון החלקלקה וכמו שאמרת בדיוק כמו שאמרת עם פדרמן לא בונים קבוצה עם פדרמן הורסים ביום בו פדרמן יועף ממכבי או לכל הפחות יפסיק להתערב במצבת השחקנים במכבי ויפסיק לרמות את אוהדי הקבוצה כל שנה ושנה ולו כדי למכור מנויים שעולים משנה לשנה בצורה מטורפת ולו כדי לשחרר כמה שחקנים שרק ניתן לאחר תחילת העונה את מי הוא בעצם חושב שהוא משקר????? מה הוא באמת חושב שאנחנו לא רואים את השחרורים ההמוניים עם תחילת העונה מדי עונה ועונה ??? אתה באמת חושב שאנחנו אוכלים את השקרים של שנת התחשלות או קבלת ניסיון ??? אתה באמת חושב שאנחנו מאמינים לך שמאצ'בן היה זקוק לזה או רבים אחרים ?? טוב בטרם נתת להם בכלל אפשרות להשתלב בקבוצה ?? שלא ידענו בכלל מה הם שווים ??? ( גף פוט שאגב מככב בליגת המשנה לאנ בי איי אנשים תתעוררו כשהיו מאמנים חזקים במכבי על אף הנזקים של פדרמן לקחנו את היורוליג ויותר מפעם אחת עם בלאט הרכיכה תזכרו מה אני אומר אין סיכויי בעולם לגעת בגביע היורוליג נקודה תזכרו כמה פעמים אני צועק כמה פעמים אני זועק ..
|
|
|
|
38. |
יוגב בארופה מקבל מינמום 500 אלף יורו   |
לולו |
| 11/06/12 | 17:04 |
|
|
|
|
39. |
מכבי מרוי החי הרבה כסף באירופה עם משכורת רעב לישרא   |
לולו |
| 11/06/12 | 17:02 |
|
|
|
|
40. |
במכבי עובדים על כל הישראלים במחיר מצחיק לשחק ב3 ל  |
לולו |
| 11/06/12 | 16:57 |
בלשחק בשלוש ליגות במחיר כזה . ממש בושה בלי לילה ובלי יום
|
|
|
|
41. |
אוחיון מל אירופה  |
שלום |
| 11/06/12 | 16:49 |
מי שמע על אוחיון באירופה , לפני מכבי? עשה עונה מוצלחת אחת וואלה יופי...נתראה עוד חמש שנים
|
|
|
|
42. |
מדהים  |
ןמדגהדגה |
| 11/06/12 | 16:33 |
מדהים !!! הלפרין 2 !!!!.. עתידו של יוגב - שחקן ספסל ממורמר... אחד השנואים על אוהדי מכבי. ועוד כמה שנים נראה אותו חוזר זקן חסר יכולת עם ״פוטנציאל״ מחודש
|
|
|
|
|
אני אגיד לך מה מדהים  |
יוסי מהאבטיחים |
| 11/06/12 | 17:03 |
ששחקן בית שגדל אצלכם ונתן את התחת שלו לקבוצה שלכם מקבל מהקהל שריקות בוז. עד היום, אגב, אני לא מבין על מה.
אם הייתי הלפרין בחיים לא הייתי חוזר לקבוצה הזו. לאוהדים מגעילים כמוכם לא מגיע שחקן כמו יותם.
אגב, הוא עשה קריירה יפה גם בלי הטובות שלכם
|
|
|
|
43. |
הבעיה היא,בשוק האירופי.  |
ניק מרשל |
| 11/06/12 | 16:24 |
מכבי לא מסוגלת להתאים את עצמה לשוק האירופי(והיא לא צריכה).עשרות שחקנים שהצטיינו במכבי עונה אחת,נחטפו ע"י הקבוצות הגדולות באירופה.צ'ק איידסון,אנדרסון,שאראס.הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה של שחקנים ששכרם שודרג בצורה מטורפת ע"י הקבוצות הגדולות.מכבי חייבת למצוא נוסחה מיוחדת כדי להתמודד עם הבעיה הזאת.אפשר להבין שחקן שהרויח במכבי שכר שנתי של 600 אלף דולר,שמקבל הצעה דימיונית מצ.ס.ק.א פי 4 ממכבי ת"א.קחו את יובל נעימי שהרויח בירושלים 80 אלף דולר,באה קבוצת טריומף מרוסיה ומציעה לו משכורת פי 8 ממה שקליין שילם לו.אז מה אתם מצפים ממנו?שיוותר?בחיים לא....
בכדורגל זו היתה איאקס שגידלה את השחקנים הטובים בעולם,בידיעה שהם הולכים להיפרד מהם תוך שנתיים שלוש,בגלל הכסף הגדול.
אבל אצל איאקס,היה בית חרושת שלא הפסיק לייצר כשרונות צעירים.
כנראה שנגזר על מכבי ת"א,לבנות כל שנה קבוצה חדשה
|
|
|
|
44. |
יוגב, אל תהיה פזיז!  |
א.ח |
| 11/06/12 | 16:20 |
תופעה שחוזרת על עצמה בספורט הישראלי בין בכדורגל בין בכדורסל. שחקנים בינוניים עושים שנה טובה בקבוצה מסויימת אם זה מכבי חיפה בכדורגל או מכבי ת"א בכדורסל מקבלים במה כמו שלא היו מקבלים באף מקום ובמקום להגיד תודה לתת עונה נוספת בסדר גודל כזה ולהצליח באמת הם מעדיפים חוזה שמן בקבוצה בחו"ל לחמם שם ספסלים ולהרגיש גיבורים.
עדיף להגיד תודה למועדון שנתן לך את הבמה לתת הצגה בעונה נוספת ואז לפרוח. מי ששכח היה כאן איזה שחקן במכבי בעונה הקודמת שהתעקש לחמם את הספסלים בנ.ב.א. מישהו זוכר איך קוראים לו?
|
|
|
|
|
לא הייתי קורה לזה חימום ספסל הוא עוד יגיע רחוק  |
פארגו |
| 11/06/12 | 21:47 |
רואים שאתה לא רואה משחקים בnba
לפחות תראה תקצירים לפני שאתה מדבר
תצא מבועתך הקטנה ותבין שיש עולם גדול בחוץ ומכבי היא קבוצה שאומנם גם אני אוהד אך היא לא האופציה היחידה בעולם לשחקנים להתפתח
יוגב צריך לשדרג את שכרו משמעותית הוא שווה הרבה יותר מ200 אלף לפחות כפול שירגיש שווה בין שווים אם רוצים לבנות עליו במקום לנסות לסחוט ממנו תמקסימום במינימום השקעה זה אומנם עסקית נכון אך במחשבה לטווח ארוך זהו מתכון לכישלון
מזרחי תתעורר ותתערב ..יישר ההדורים עם אוחיון וגשר על הפערים בין המצוי לרצוי סומכים עליך כמו תמיד
|
|
|
|
45. |
לפני שהגיע למכבי מי שמע עליו.   |
רונן |
| 11/06/12 | 16:15 |
|
|
|
|
46. |
כיבוד חוזים  |
עידן |
| 11/06/12 | 16:09 |
היי יוגב שמי עידן ואותי לימדו שחוזים צרכים לכבד.
נכון נתת עונה גדולה אבל מה היה קורה אם העונה לא היתה נראת ככה?
מכבי היו צרכים לכבד חוזה שלך ל 3 שנים!!!!!!.
אז להבא אם אתה חושב שאתה שווה יותר אל תחתום על חוזה ל 3 שנים ואח"כ תבוא ותבכה שמגיע לך יותר . (נ.ב הלוואי עלי בגיל שלך סכומים כאלה לשנה....)
בכול מקרה מקווה שתישאר
|
|
|
|
47. |
"זה מגיע לפני כל חוזה" ??? סליחה ???    |
אוחיון חי בלה לה לנד |
| 11/06/12 | 15:55 |
|
|
|
|
48. |
שיילך אין לו קליעה לא מתאים לפיינל פור !!!   |
מירזה טלטוביץ |
| 11/06/12 | 15:52 |
|
|
|
|
49. |
חחח מסכים עם 59  |
קובי בראיינט |
| 11/06/12 | 15:49 |
רוצים להביא את תיוס את לנסברג והלפרין..בזמן ששחקנים כמו סופו ובלו עוזבים ושחקני ענק כמו נבארו ודימאנטידיס משחקים ביורוליג..תביאו כבר איזה בטיסט אחד או את מאריץ'!!חלאס עם השחקני שקל וחצי האלה..כולם מתחמשים ורק אצלנו מהמרים על המזל כמו עם פארגו..
|
|
|
|
50. |
הצמרמורת  |
דולי |
| 11/06/12 | 15:48 |
אם תעזוב מה יהיה עם הצמרמורת שאחזה בך כשהצטרפת?
|
|
|
|
51. |
אוחיון אתה לא מתבייש? לא טוב לך סע לרוסיה   |
חגי |
| 11/06/12 | 15:45 |
|
|
|
|
52. |
מי שלא טוב לו במכבי שיילך,נימאס מהקשקשת   |
ניר |
| 11/06/12 | 15:45 |
|
|
|
|
53. |
מי מאמין לטעות הכתיב?  |
כותב חוזים |
| 11/06/12 | 15:41 |
הנהלה כל-כך מנוסה כמו זו של מכבי, עם עו"ד מזרחי הידוע כאיש המקפיד עלכל פרט, לא שמה לב לטעות כתיב בהסכם?לא מאמין שהארגון הכל-כך מפואר ומנוהל היטב של מכבי נופל בכאלה קטנות, ומכאן המסקנה היא שכנראה הדוברים מטעם מכבי אינם דוברי אמת.
|
|
|
|
|
אני   |
ליאור |
| 11/06/12 | 18:54 |
|
|
|
|
54. |
אסור בשום אופן לוותר על יוגב.  |
מושון |
| 11/06/12 | 15:41 |
השחקן הכי טוב ויציב של מכבי
|
|
|
|
55. |
נמאס מההנהלה הזאת, הנהלה עלובה ודפוקה  |
אוהד שרוף |
| 11/06/12 | 15:40 |
אני לא מפספס משחק של מכבי מגיל 7,
אני ממש אוהב מכבי ומתגעגע למשחקים וליציע 7.
אבל נמאס לי מההנהלה הזאת, זורקים שחקנים בלי בושה.
לוקחים את הטובים ומעיפים אותם בשביל שחקנים עלובים שעולים פי שניים.
אוחיון צריך לקבל יותר כסף.
אין טעם להביא שחקן שיעלה מליון דולר ואוחיון לא סופר אותו.
מעצבן אותי שלפארגו לא היו מוכנים לשלם הרבה, פארגו היה שחקן ממש טו לא רואה את לאנגפורד ממטר.
מעצבןן אותי שזרקו את הנפלד בצורה מסריחה, את קטש בצורה מסריחה, את גמצי סיפסלו עונה שלמה בגלל זריקה אחת לא נכונה, את שאראס לא רצו להביא בגרושים (300,000 דולר שרצה) את מינסה בונסו לא הביאו בחצי מליון כי העדיפו לקחת שחקן יקר יותר שיכול לשחק רק 20 דקות (והרשימה עוד ארוכה).
נמאס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ההנהלה של מכבי מתקמצנת על שחקנים טובים עם נשמה ומביאה שחקנים דפוקים במלא כסף.
זה נובע מטמטום וקמצנות סלקטיבית.
העיקר ששחקנים עלובים אפשר להביא במליון דולר.
|
|
|
|
|
גם אותי זה מעצבן וטוב לדעת שאני לא היחידי   |
ליאור |
| 11/06/12 | 16:04 |
|
|
|
|
|
מה אתה רוצה?   |
א |
| 11/06/12 | 16:21 |
|
|
|
|
|
צודק צודק צודק  |
|
| 11/06/12 | 21:47 |
מילים כדורבנות - צודק במאה אחוז
|
|
|
|
56. |
נשמע כמו רמאות של מכבי   |
אביחי |
| 11/06/12 | 15:40 |
|
|
|
|
57. |
פשוט קטע מסריח של אוחיון (כנסו)  |
השפוי |
| 11/06/12 | 15:38 |
1. אני מאמין למכבי במקרים האלה ועל הכוונה שהיתה מאחורי החוזה, ולכן לנצל טעות כתיב של עורכי דין, גם אם זה נותן לך עוד הרבה כסף, זה דבר שלא עושים והוא מלוכלך - במיוחד במועדון ששם לו לנגד עיניו לפתח אותו כשחקן להרבה זמן. זה ממה היה אחד השיקולים של דיוויד במהלך השנה והוא אמר את זה גם בראיונות.
2. גם אם הסעיף הזה קיים והוכנס למקרה שאוחיון לא ישחק הרבה דקות - גם אז מדובר בקטע מסריח כי הוא מנצל פרצה בחוזה למטרה שונה לחלוטין. זו לא דרך להתנהל ואוחיון צריך גם להתבייש בעצמו, גם להתנצל וגם לחזור אל הקבוצה והאוהדים שעדיין (ולא בטוח שלעוד הרבה זמן) אוהבים אותו.
|
|
|
|
|
צודק  |
עידן |
| 11/06/12 | 16:05 |
הוצאת לי את המילים מהפה......
|
|
|
|
|
שפוי שלי - כנס  |
|
| 11/06/12 | 16:07 |
ומי יפרנס אותו כשיפרוש (במקרה הטוב עוד כעשור, במקרה הרע עוד שנתיים לאחר פציעה) - אתה?!
ההנהלה המטופשת של מכבי צריכה לשדרג את החוזה שלו. גם אם ישלמו לו כפול הוא עדיין יהיה יותר טוב מהאופציות האחרות באותו המחיר והוא הרוויח את זה ביושר.
בתור אוהד אני מעדיף ישראלי צעיר ואנרגטי על מתאזרח אופורטוניסט או על יותמית הרכרוכית.
|
|
|
|
|
לכל האוהדים שמבלבלים את המוח על  |
אריק |
| 11/06/12 | 19:13 |
זה ש"יש לכדורסלן רק מספר מוגבל של שנים לשחק, הוא צריך להרוויח כמה שיותר כסף בשנים האלה, אח"כ אין מי שיפרנס אותו" - אתם חסרי מושג שזה מדאיג...
גם אם אוחיון היה ממשיך לקבל "רק" 200 אלף דולר לעונה במכבי לשארית הקריירה שלו, נאמר עד גיל 34 (למרות שלרוב ממשיכים עד 36 פלוס מינוס). זה 2 מיליון דולר. בשבילכם - כמעט 8 מיליון ש"ח. גם אם הוא לא חסך ונשארו לו רק 4 מיליון (אם כי מכבי גם ככה משלמת לו על דירה ומכונית, כך שהרבה כסף הוא לא אמור להוציא), הוא יכול לשים את זה בבנק ולחיות מריבית חודשית של 9000 ש"ח, השכר הממוצע במשק. ואני מזכיר לכם שהבנאדם לא מת אחרי שהוא מסיים לשחק כדורסל, הוא פשוט לא משחק כדורסל. הוא יכול להמשיך לקריירת אימון, לפרשנות, ללמוד משהו בשקט עם הבסיס הכלכלי שבנה לעצמו ולעבוד בתחום הנ"ל.
שחקני כדורסל מקבלים ה-מ-ו-ן כסף, לרוב הוא לא מגיע להם. די כבר עם החמדנות.
|
|
|
|
|
קטע מסריח של אוחיון??? אתה שפוי?  |
לא שפוי בכלל |
| 11/06/12 | 16:19 |
בכל קבוצה נורמלית מקובל ששחקן שהופך להפתעת העונה ולבורג כל כך חשוב במערכת (ורכז זה הבורג שמחזיק את כל המערכת), מקבל שידרוג בחוזה גם אם החוזה לא הסתיים. קוראים לזה הכרה בתרומה לקבוצה.
ואתה יודע מה? אני לא יודע מה המספרים שמדובר עליהם, אבל אני מוכן להתערב שהשכר שיוגב דרש ממכבי לא מתקרב אפילו לשכר שהציעו לי בפנא.
הבעיה שההנהלה במכבי איבדה את הצפון בשנים האחרונות. בתור אוהד מכבי מילדות אני מבין למה מכבי הופכת לקבוצה השנואה בארץ, ולצערי אני גם מתחיל להרגיש ככה. כל מה שמעניין אותם זה $$$ והרבה. שימו לב שחוץ מליאור אליהו לא היה שחקן או איש צוות אחד שלא היתה איתו סאגה הקיץ.
אח"כ טוענים שהשחקנים של מכבי משחקים בלי נשמה. ברור, כי הם כבר נאלצו למכור אותה להנהלה....
|
|
|
|
|
יוגב תעיף את כל היועצים ותחשוב על מה שהם עושים לך  |
רן |
| 11/06/12 | 18:07 |
אני לחלוטין מסכים עם "השפוי", יוגב או המקורבים לו מנסים לנצל פירצה בחוזה שנבעה מכך שבקיץ שעבר יוגב חשש מאוד למעמד שלו. מכבי הימרה על שחקן צעיר, ההימור הזה יכל גם לא להצליח ואז היא הייתה מחוייבת לחוזה. יצא שההימור הצליח, לא יתכן שפתאום חוקי המשחק ישתנו. ההימור הצליח!!! כלומר מכבי זוכה בשחקן משמעותי במחיר זול. זה כל העניין של חוזה לשלוש שנים!!!! אחרת מה מכבי מרוויחה מכך שהיא מחתימה שחקן צעיר לשלוש שנים??אם בכל שנה מתאימים את החוזה לתיפקוד של השחקן.
אין שום סיבה בעולם שכל הסיכון יהיה על מכבי (במקרה שהשחקן לא מצליח מכבי מחוייבת לחוזה לשלוש שנים) אך מצד שני לא יתאפשר להם להרוויח כאשר ההימור מצליח!
|
|
|
|
|
הבחור כשרוני וזה לא מפתיע  |
רובי - גלילעליון |
| 11/06/12 | 16:37 |
במקרה הזה אתה טועה ומטעה..
אוחיון יושב במכבי על חוזה הנמוך ביותר בקבוצה... כל השחקנים תמיד סגורים גם בקטע של דירה והעלויות הנלוות...אוחיון לא !!!! מדוע ? לא ספרו אותו מהתחלה....ומה לעשות שהבחור כשרוני ומאוד....וזה לא מפתיע אנשי מקצוע בענף אלא רק את בעלי מכבי....שחקן כדוקסל יש לו 10-12 שנים להשקיע את כל כולו לטובת במקצוע ובכל המקרים גם על חשבון חייו הפרטיים... כאשר בסוף הדרך יודע שמחכה לו תמורה הולמת על השקעתו ובניית עתידו.
מכבי בעונה שעברה העבידו את השחקנים בפרך....ביום חמישי שיחקו ביורוליג...במוצ"ש באדריאטית ...ביום שני ליגת ווינר וחוזר חלילה.... מה כ"כ בושה לבקש תוספת שכר על עמל רב שהשקיע השחקן והיה אחראי גם להשגים??? כל אחד אחר היה עושה את זה .....לא כל אדם שמבקש תוספת שכר הוא חמדן....
|
|
|
|
|
טעות בחוזה?! מכבי שמעון מזרחי עורך דין......  |
|
| 12/06/12 | 04:11 |
30 שנה הם עושים חוזים ואוחיון לא רצה לחתום מלכתחילה בלי סעיף יציאה.
אני זוכר שנה שעברה היה סיפור שלם ולק לו חודש או חודשיים לחתום כנראה הם עשו חוזה כפול כי לא חשבו שתהיה בעיה ועכיו כשיש בעיה פתאום הם התעוררו.
מכבי תחמנים ושקרנים הם עושים את זה לליגה וכשעושים להם את זה באירופה הם מתלוננים.
|
|
|
|
58. |
$ כסף זה לא הכל בחיים $   |
מכביסט |
| 11/06/12 | 15:37 |
מי יודע איך יתאקלם שם? אם המאמן ישרוד? כמה ישחק? כמה שנים בפועל יהיה שם בסופו של דבר? לאן יחזור במקרה של בעיה?
כל השאלות האלה בעייתיות לשחקן כמו אוחיון ששיחק רק שנה במכבי, ושיחק טוב, וכבר יוצא כנגד ההנהלה. זה עשוי לפגוע בו אם יגיעו לבוררות, ואם יצטרך לחזור מהר לארץ.
לעומת זאת, אם היה בונה את עצמו לאט כמו פניני, היה מקבל שדרוג משמעותי, ואז היה עשוי לעזוב לכל קבוצה וגם היה לו לאן לחזור.
לא קל לשחק בחו"ל ובפרט לישראלי/יהודי.
אם יעזוב, אני כבר ממליץ על ספרד, שם קל יותר להתאקלם. ליגה תחרותית. כסף זה לא הכל בחיים. אל תגידו שלא אמרתי.
לכאן או לכאן הוא לוקח סיכון. כך גם מכבי.
|
|
|
|
59. |
עצוב, עד שמגרדים עוד ישראלי ששווה משהו...   |
רק לא הלפרין!!! |
| 11/06/12 | 15:36 |
|
|
|
|
60. |
להעיף את מי שהוא טאמע על כסף  |
mirie |
| 11/06/12 | 15:35 |
אם אוחיון תופס ת...ת כבר אחרי עונה אחת , עדיף שמכבי תשלח אותו לחמם ספסל באירופה. מי שיש לו עיניים גדולות כבר אחרי עונה אחת והוא חושב שהוא אה גרוייסה מציאה.. שיחזור למציאות. שלום לך . יש הרבה שחקנים שווים שישמחו לבוא למכבי. כך גם עם הנדריקס. מה שכן , מכבי צריכה להכניס סעיפי שחרור אימתניים ככה שלא יתפסו עליה טרמפ. מי שלא רוצה להשאר במכבי מטעמי גרידיות - הדלת פתוחה . רחה בלא רג'עה.
|
|
|
|
61. |
איזה מן קבוצה מכבי!!! אני מאוכזב  |
עידו |
| 11/06/12 | 15:35 |
אוחיון אולי השחקן עם העונה הכי טוהב של מכבי השנה...
מכבי קמצנים אוחיון צנוע הוא לא ביקש שכר של מיליון דולר או משהו
הוא ביקש כולה העלאה של 100 אלף דולר.
מכבי הציעו לו 30 אלף דולר במקום מאה!!
קמצנים!!!!!!
יוגב חייב להישאר
|
|
|
|
62. |
שוב הם מתעסקים בקטנות...שדרגו לו כבר ת'חוזה!!!  |
דני |
| 11/06/12 | 15:31 |
פדרמן יא קקי
|
|
|
|
63. |
חוצפה  |
|
| 11/06/12 | 15:30 |
שחקן חותם על חוזה משחק עונה טובה ורוצה שידרוג אם לא יקבל הוא עוזב. למה? מה קרה? יוגב חתום על חוזה אם רוצים לפנים משורת הדין ניתן להוסיף לו. אני לא מבין את כל שחקנים האלה חותמים על חוזה ובסוף הם מתחרטים ורוצים תוספת. אולי תפנמו שיש כללי משחק גם בעולם של החוזים ולא רק במשחק הכדורסל. חתמתם חוזה זה מה יש מה אתם בוכים כל שנה. הדבר נכון לפניני שרצה שדרוג לפני שנה וגם לכל שאר הבכיינים שרוצים שדרוג כל הזמן. אני לא מכיר שחקן שאחרי עונה לא טובה קיבל הרעה בתנאים. אולי פניני אחרי העונה הזאת צריך להוריד לו בשכר?
על אליהו אני לא מדבר שאחרי העונה הזאת הוא צריך לשלם למכבי בשביל להישאר. אני חושב שכל השחקנים האלה זה בושה חבורה של ביכנים שילחו לעבוד בעבודה שצריך לקרוע את ה*** הם לא יגעו לכלום. יחזרו הביתה לאמא כי הבוס דורש יותר מידי (ראה מקרה איבנוביץ')
|
|
|
|
64. |
מה שזול הוא יקר מאוד.במכבי אין אנשים חושבים.  |
דניאל |
| 11/06/12 | 15:30 |
הם יכולים לךך לאוחיון לפחות חצי מליון דולר לעונה,הוא שווה הרבה יותר מזה.
אבל כמו כל דבר במדינה-במכבי יש חוכמולגים,כאלה שחושבים שהמציאו את הגלגל.החוזה,אם יש לו שתי פרשנויות,אז הוא יהיה תמיד לצד השחקן העומד מול גוף גדול,ככה זה בחיים ואף בחוק החוזים.
מכבי חתמו על החוזה עם אוחיון,אם הטענה שלהם היא שעורך דין טעה,הרי שהם חתמו.
מאחל בהצלחה לאוחיון,ולמכבי שיתפכחו ויקבלו שכל.
|
|
|
|
65. |
לא דורשים שדרוג חוזה משמעותי אחרי חצי עונה טובה  |
אריק |
| 11/06/12 | 15:28 |
אוחיון לא שווה יותר מ-250 בעונה נכון לעכשיו (צריך גם לזכור שהמס על משכורות ישראלים גדול ולכן הוא עולה למכבי כבר עכשיו כ-400 אלף דולר בשנה - יותר ממיליון וחצי ש"ח). הוא סה"כ נתן חצי עונה טובה (לא מדהימה - טובה) ו-5-6 משחקים מצוינים.
מבין את הרצון להרוויח כמה שיותר כל עוד אפשר, כי אני מניח שיוגי גם מפחד שלא ישמור על הדומיננטיות שלו גם בעונות הבאות ולכן למכבי לא תהיה סיבה לרצות לשדרג לו את החוזה, אבל צריך לתת לפחות עוד עונה אחת שלמה ויציבה כדי לדרוש שדרוג משמעותי. לבקש זה מילא, אבל לשבור את הכלים כשמקבלים "רק" 15% העלאה (מתוך פאקינג משכורת של מנכ"ל), זו פשוט חוצפה.
|
|
|
|
66. |
במקום שחקן עם ביצים מביאים את יותמית   |
שוקי |
| 11/06/12 | 15:27 |
|
|
|
|
67. |
17 הלפרינים + 8 לנדסברגים לא יחליפו את אוחיון  |
החליק להם השכל |
| 11/06/12 | 15:26 |
הסיבה היחידה לקנות מנוי למכבי תל אביב היא יוגב.
בשביל לראות זרים טובים משחקים אני רואה NBA.
הלפרין הוא לא רכז. לא היה ולא יהיה. הוא מחליף לטל בורשטיין.
בלי דורון פרקינס ובלי יוגב אוחיון, הקו האחורי של מכבי משעמם . ליגה אדריאטית בלחץ.
עד שמביאים גבוה יעיל מחלישים את הקו האחורי. עד שנותנים במה לישראלי והוא לוקח אותה ב 2 ידיים , עושים לו קונצים.
אם מוכנים לשלם ללנגפורד 1.1 מיליון אז יוגב שווה קצת אבל קצת יותר מ 200 אלף. ואם כבר משלמים מיליון לקית, למה לא להביא את דורון ? הוא עולה עליו בכל פרמטר אפשרי.
ואם בורשטיין מקבל 600 אלף דולר בשביל 3 שלשות באחוזים נוראיים בכל העונה אז החברה במכבי ירדו מהפסים.
אם לא תלחמו על הישראלים, אתם תהיו סתם עוד קבוצה שלא מעניינת אף אחד.
קבוצה של המדינה עלאק.
איזו מדינה בדיוק ?
פדרמן, תתעשתו שם, ומהר, אתם בדרך לזרוק עוד עונה לפח !
|
|
|
|
|
ייעי  |
אמיח |
| 11/06/12 | 16:17 |
ננעיננייי
|
|
|
|
68. |
אין לו בושה!! לך הבייתה.. לרוסיה  |
אבי |
| 11/06/12 | 15:26 |
מגעיל
|
|
|
|
69. |
יוגב  |
דני |
| 11/06/12 | 15:25 |
אם הלפרין הולך לקבל חצי מליון יוגב צריך לקבל 2 מליון
רק החיסכון בחיתולים של שיפרה
עוד לא התחילה העונה וכבר עושים את הטעות הכי גדולה
אם הייתם חכמים הייתם פותחים לו את החוזה נותנים לו 2 מליון ל4 שנים
וגומרים את הסאגה
כמה יעלה רכז חדש
לנדסברג לא רכז הלפרין לא רכז
יוגב אוחיון רכז
|
|
|
|
70. |
לדעתי צריך לעזוב   |
אוהד הפועל |
| 11/06/12 | 15:22 |
|
|
|
|
71. |
הם צודקים, אבל  |
צהוב |
| 11/06/12 | 15:19 |
מה היה קורה לו אוחיון היה מציג יכולת עלובה? היו טוענים שהסכם צריך לכבד ומכבי צריכה לשלם את מלוא עלות החוזה. מכבי צריכה לשלם ליוגב מה שתכננו לשלם לבורשטיין, להאריך את החוזה שוב לשלוש שנים, עם עלייה מדורגת בשכר ולקבוע סעיף יציאה גבוה על חצי מיליון.
|
|
|
|
72. |
יוגב יוגב .... חתמת על 3 שנים...בעיה שלך  |
משה |
| 11/06/12 | 15:16 |
נתראה אצל הבורר
|
|
|
|
73. |
עוד לא קרע זוג נעלים וכבר נפתח לו התחת  |
אריק |
| 11/06/12 | 15:13 |
חבל שלא נשאר בירושלים,אם לחילופין היה עובר עונה לא טובה,ומכבי היו אומרים לו להפחית מהחוזה שלו לשנה הבאה, היה מוכן??? חוצפן,שחקן בינוני,ב 200 אלף דולר אתה מביא כושון שמה שהוא שכח החוצפן לא ילמד כל חייו,יורק לבאר שממנה הוא שותה,
|
|
|
|
|
למה אתם מאשרים תגובות עם ביטויים גזעניים אלימים?   |
אודי |
| 11/06/12 | 16:08 |
|
|
|
|
|
יוגב במכבי עם משכורת של אפסנאי שלוש ליגות זה קל.   |
לולו |
| 11/06/12 | 17:06 |
|
|
|
|
74. |
שיצטרף לנעימי ברוסיה...  |
דוד המלך |
| 11/06/12 | 15:11 |
ולמקל באיטליה...
שלום שלום, מכבי תסתדר, ואתה עוד תתחנן לחזור...
|
|
|
|
75. |
אוחיון תישאר!!!!!!!!!   |
אנונימי |
| 11/06/12 | 15:10 |
|
|
|
|
76. |
במקום לשלם 450K$ להלפרין תשלמו לאוחיון שהרבה יותר   |
צהוב בדם |
| 11/06/12 | 15:10 |
ממנו, ותוותרו על הלפרין!!!
איפה הלפרין היה במשחקים קובעים?? איפה הוא מתחבא על המגרש?
תוותרו על הלפרין תביאו את פרקינס ותשדרגו את אוחיון - ועזבו אתכם מלנדסברג או מה שיהיה שמו...
|
|
|
|
77. |
אוחיון  |
מיקי |
| 11/06/12 | 15:07 |
לדעתי אוחיון עדיף על הלפרין! לעשות הכל כדי שישאר במכבי!!!
|
|
|
|
78. |
מזרחי / פדרמן אתם מבזים את עצמכם !!  |
yoavinyo |
| 11/06/12 | 15:06 |
הרי שמעון מזרחי זה הבנאדם הכי פדנט בעולם, לא יכול להיות שהוא כתב בחוזה 2012 והתכוון ל-2013 !!! זה פשוט נשמע כמו שקר גס ועלוב וניסיון לחסוך כמה מאות אלפי דולארים על שדרוג חוזהו של אוחיון (שהרוויח את זה מאוד ביושר !). שמעון / פדרמן אתם מבזים את עצמכם, מבזים את מכבי, ומעצימים את התפיסה בציבור שאתם דורסניים חסרי אנושיות, אנשי עסקים קרים ומרושעים. אח"כ אל תתפלאו על השינאה אליכם וגילויי הבוז. כדאי שתתעשתו ולאתמול, ותודיעו שאתם משדרגים לו את החוזה, ולא תאחזו בטיעון שפל, וכמובן שקוף כמה שהוא שיקרי, של "טעות סופר".
אוחיון, צא לפנאתניאקוס ועשה חָיִיל- העם עם אוחיון
|
|
|
|
79. |
יוגב, חוזה צריך לכבד. לפני שנה בדיוק ישבת על הספסל  |
|
| 11/06/12 | 15:04 |
במלחה והיום אתה צריך לזכור שיש לך ברזומה סדרה מצויינת נגד פאו ותו לא.
הרבה חלקים בעונה לא הברקת בלשון המעטה.
|
|
|
|
80. |
יוגב אוחיון  |
חיים |
| 11/06/12 | 15:04 |
מכבי היתה ותישאר קבוצה כוחנית הסבורה שהיא מעל כולם. אם אוחיון יפסיד בבוררות הוא אמור להודיע כי חבל למכבי לבנות עליו. יש לו את כל הסיבות הטובות להרוס להם משחק או שניים כדי לתת להם להבין שהוא רציני. אי אפשר לכפות על שחקן לשחק במקום שהוא לא מעוניין.
כולם יודעים זאת חוץ מאשי מכבי
|
|
|
|
81. |
וישמן ישורון ויבעט   |
קובי |
| 11/06/12 | 15:02 |
|
|
|
|
|
מותר לישורון !   |
che |
| 11/06/12 | 16:35 |
|
|
|
|
82. |
אוחיון במכבי  |
גיא עבודי המלך |
| 11/06/12 | 15:00 |
נראה כמו עוד טריק זול לשדרג את החוזה.
|
|
|
|
|
אני בודקת את זה במסגרת פניות הציבור  |
מעיין ניסן |
| 11/06/12 | 16:34 |
בבדיקה....לת"ז
|
|
|
|
83. |
רק בישראל  |
zev |
| 11/06/12 | 14:58 |
כך מצילים את עונת המלפפונים .פשוט קשה להבין איך בכל חוזה שני בספורט הישראלי צצות בעיות ץמי כאן המטומטם נקוה שלא אנחנו למרות שהמכרים והעסקנים חושבים שכן .אולי בדש מביתר ים צדק כאשר ערך חוזים על מפית של מסעדה
|
|
|
|
84. |
אני בשווווק!!!! בבקשה לאאא אני מתחננת שאוחיון ישאר  |
אני בשווקקק |
| 11/06/12 | 14:54 |
אם לא אין לי טעם במכבי יותר!!!
בבקשה מכבי תשאירו אותו!!!
|
|
|
|
|
אפשר לחשוב שמדובר בראג'ון רונדו   |
סימה |
| 11/06/12 | 15:46 |
|
|
|
|
85. |
מה הרוש מנסה לעשות?  |
אילן השועל |
| 11/06/12 | 14:54 |
הוא מנסה לעזור ליוגב להשיג חוזה יותר טוב?
תשמור עליו מהצד של הסל,אהבלה.
|
|
|
|
86. |
טמטום  |
אברי |
| 11/06/12 | 14:52 |
עד שיש לקבוצה רכז ענק!!!! הם יורדים לריב איתו בקטנות המשכיות זה סוד ההצלחה תנו לו ללכת ולהנדריקס ללכת ונראה שוב קבוצה חדשה ש"עדיין" צריכה להתחבר
|
|
|
|
|
הטימטום הוא של השחקנים כל אחד שקולע סל רוצה כסף\די   |
מירה |
| 11/06/12 | 15:48 |
|
|
|
|
87. |
טימטום  |
tu |
| 11/06/12 | 14:52 |
במקום הלפרין הנמושה בסכום כפול,שיושב על אותה בלאטה של לנדסברג
אפשר להענות לדרישות הצנועות של אוחיון ולהשאיר אותו.
הוא אמנם לא יציב בקליעה וחייב להגיע לפחות לאזור ה10/11 נק' למשחק באופן יציב!
אך בניגוד להפרין שכבר ברור שאין מה לצפות לשינוי אצלו,אצל אוחיון יש עוד תקווה,לא גדולה,וכרוכה בעבודה קשה ! אבל ישנה !
ובנוסף,הוא פליי מייקר מהרמות הגבוהות ביותר,ושומר טוב בהרבה מיותם.
אבל מה אני מבין ?? בטח בלאט שהביא את מצבאן (פורוורד, בתפקיד של סנטר)במליוני דולרים וחודש אחרי זה ביקש להעיף אותו,(שלא להזכיר את מאלט,גורי,לואיס,שאייר,ג'וייש ג'ורדן ועוד שאר ירקות )והעדיף את בשוק על פני וויציץ, הוא בטח מבין מה צריך לעשות !!
שיהיה בהצלחה
|
|
|
|
88. |
פשוט מדהים  |
אריאל |
| 11/06/12 | 14:48 |
לא יאמן איך שחקן שהיה סגור ונעול במכבי לזמן הקרוב, עלול לעזוב.
מתחילה להסתמן בעיה הגדול עם הסגל של מכבי, אם לנגפורד ואוחיון יעזבו, בורשטיין יפרוש, והלפרין לא יגיע בגלל כל עניין המס, לא יהיה למכבי אפילו מוביל כדור אחד!
שלא לדבר על עמדות 4/5, כרגע רק שרמדיני סגור, וגם הוא יכול לדפוק הכל אם לא יעבור את הבדיקות הרפואיות במלואן.
וכמובן שיש את העניין של טיוס, לדעתי הוא לא שחקן ברמה של מכבי והוא אינו צריך להיות בתוכניות בכלל.
|
|
|
|
89. |
מכבי מתפרקת  |
דיוויד בלו |
| 11/06/12 | 14:47 |
אנחנו מתפרקים וחבל שכך,גם בלו גם אוחיון וגם סופו ואולי הנדריקס עפים,השחקנים הכי חשובים וטובים שלנו עפים וחבל,שום מחליף לא ימלה את מקומם
|
|
|
|
90. |
איזה טיפשים המכבי האלה  |
דורון |
| 11/06/12 | 14:46 |
פשוט דפוקים איך אפשר לוותר על שחקן כזה טוב?
אין מה להגיד, קמצנים עלובים.
|
|
|
|
91. |
אוחיון צריך לתת כבוד למכבי שנתנו לו הזדמנות לשדרג  |
jh |
| 11/06/12 | 14:37 |
את עצמו בעוד שהוא יותר חשב בכיוון שהוא לא יקבל מספיק דק' וירצה לעזוב בגלל זה ומכבי צריכה לכבד שחקן שהרבה בזכותו היתה למכבי עונה טובה בשביל להמנע ממקרי פארגו,פישר ודומיהם.
אין צורך בבוררות, יכולים לשבת לבד ולהגיע להסכם.
|
|
|
|
92. |
הם מתאימים אחד לשני...  |
c-web |
| 11/06/12 | 14:37 |
הילד רודף בצע ומכבי קמצנית. איזה שילוב נפלא!
בתקופה שבה האדם הממוצע לא מצליח לחסוך שקל מר אוחיון מרוויח יותר מ 55 אלף ש"ח בחודש מלשחק כדורסל...תגיד תודה ותשב על שדרוג בסוף העונה הזאת למה הקבוצה יכולה להוריד לך את השכר עם תתן עונה גרועה שנה הבאה? לא
ומכבי היא אותה מכבי. במקום לתת את העוד שהם יכולים לתת היא מעדיפה לעשות שרירים ולהראות שאותה אף אחד לא ידפוק ושאוחיון צריך לבקש מהם שיקחו אותו לעוד עונה.
הלוואי ש 2 הצדדים יפסידו - אוחיון יחתום באיזה סנט פטרסבורג בעוד מכבי תיפול שוב פעם עם הלפרין
|
|
|
|
93. |
אי אפשא בלי יוגב  |
אדיר |
| 11/06/12 | 14:36 |
לאא יוגב?
|
|
|
|
94. |
חוצפן! השתן עלה לו לראש!!!   |
מכביסט |
| 11/06/12 | 14:31 |
|
|
|
|
95. |
למישהו עלה שתן לראש  |
ברקו |
| 11/06/12 | 14:30 |
לא צריך אותו שילך בדרך של פארגו.
תזכירו לי איפה הוא ? כמה דקות הוא שיחק העונה ?
יש את מורן רוט עם יד הרבה יותר קטלנית ל-3
|
|
|
|
96. |
אתם אתר צהוב!   |
Toti |
| 11/06/12 | 14:28 |
|
|
|
|
97. |
ירויח הרבה על הספסל למשך עונה בלבד   |
עלה השתן לראש |
| 11/06/12 | 14:27 |
|
|
|
|
98. |
להחתים את  |
המבין |
| 11/06/12 | 14:27 |
יועד בית יוסף!! לקחת אותו מהגליל שחקן שיכול להפוך לרכז מדהים בליגה
|
|
|
|
99. |
פארגו 2  |
איתי |
| 11/06/12 | 14:26 |
מילא פארגו ץץ זר שלא מרגיש את החיבור לארץ ולמכבי.. ובאמת שחקן מצויין..
אבל אוחיון ?? שחקן טוב והתפרץ השנה ... אבל איפה הצניעות ? הכבוד? היושר ? השצן עלה לו לראש !!
באמת גועל נפש ....
|
|
|
|
100. |
סטטיסטיקה של יוגב במכבי השנה  |
דני |
| 11/06/12 | 14:26 |
http://www.basket.co.il/PlayerPage.asp?PlayerNumber=12&TeamId=805&cYear=2012
שמישהו עם שכל ירים את הכפפה וינתח את הנתונים והאם עולה מכאן ששווה להשאיר את יוגב עם שדרוג משמעותי (אני לא בטוח).
|
|
|
|
101. |
ניהול קטסטרופלי של דני פדרמן. פשוט חוסר ניסיון משווע  |
שי |
| 11/06/12 | 14:24 |
הוא ורק הוא יהיה אשם בעזיבת יוגב
|
|
|
|
102. |
איך כל שנה מתעוררות בעיות משפטיות אצל הצהובים?  |
ליאור |
| 11/06/12 | 14:24 |
יו"ר הקבוצה הוא עו"ד ותיק. הקבוצה - מקצוענית על. בכל שנה יש בעיות משפטיות, חוזים והסכמים לא ברורים, מספר גרסאות וכו'. לא רציני העסק ולא ברור למה זה קורה.
|
|
|
|
103. |
שיתנו לו עוד 50,000 דולר והוא ישב בשקט  |
רועי |
| 11/06/12 | 14:23 |
איזה טמטום עם הסכומים שהם שופכים על זרים לא יכולים לשים עוד כמה עשרות אלפי דולרים לאחד השחקנים הכי טובים שלהם שנה שעברה???
|
|
|
|
104. |
שיתפשרו, טוב לשני הצדדים  |
|
| 11/06/12 | 14:20 |
פדרמן הקמצן לא מבין שגם אם יש חוזה, הבחור הוכיח שמגיע לו יותר ולא עליו הייתי חוסך. הוא חשוב לקבוצה יותר מליאור אליהו או גיא פניני ושניהם מרוויחים כפול ממנו. בורשטיין עוזב וגם הוא הרוויח פי שתיים מאוחיון. שיתנו לו 400 בעונה הבאה כי הוא בהחלט ראוי לזה או שיביאו במיליון וחצי את מקאלב. שאראס שוב יקר אחרי העונה שנתן בפנא ולא יכול להחזיק משחק שלם. הלפרין רך ופחדן ולא שומר או משקיע חצי מאוחיון. לאוחיון כדאי להתפשר כי אחרי הכל רק בזכות מכבי בכלל שמעו עליו מחוץ לגלבוע ואם הוא לא יצליח באירופה ושם הקהל לא יהיה סלחני אליו יותר מדי, הוא לא יוכל לחזור למכבי ושוב ימצא עצמו עד סוף הקריירה בבינוניות של מלחה או של הגלבוע
|
|
|
|
105. |
עד שהאוהדים לא יעשו מחאה פדרמן ימשיך להתעמר בהם!!!   |
PERKINS!!!!!!!!!!!!! |
| 11/06/12 | 14:19 |
|
|
|
|
106. |
יוגב תלמד מטעויות של אחרים  |
יוגיחו |
| 11/06/12 | 14:16 |
עוד יהיה לך חוזה גדול במכבי. תתן עוד עונה גדולה ויהיו לך הצעות פי 5 יותר גבוהות. אין מה ללכת לפנאתינייקוס בשלב הזה של הקריירה שלך (כשאתה רק מתפתח כשחקן לרמות הגדולות באמת) או לרוסיה בשביל לעשות כסף. תחשוב על זה
|
|
|
|
107. |
איזה טימטום מכבי,להביא זר ברמתו יעלה לפחות חצי   |
הסובל בשקט |
| 11/06/12 | 14:15 |
מיליון דולר.אז למה לא לשלם לו 300 -350 אלן לעונה.הוא הרי יתן עונה טובה
אין לי ספק בכך. מכבי מונעת מאגו ולא מרציונאל. חבל שיעזוב.אין לי ספק שימצא
קבוצה שתשלם לו לפחות600 אלף לעונה אז מה ההתעקשות איתו. מכבי תפסיד מעזיבתו.
|
|
|
|
108. |
צריכים להסתכל לפרה בעיניים.  |
דורון |
| 11/06/12 | 14:14 |
לא ייתכן שתהיה חובה לקבוצות להחתים שחקנים ישראלים, ולשלם להם משכורות גבוהות, ושהמועדונים יהיו נאמנים לשחקנים, כאשר השחקנים אינם נאמנים למועדונים.
אין בישראל מספיק שחקנים טובים בשביל מה שהשחקנים מציעים. אם הם רוצים הבטחת מקום עבודה והכנסה, שהם יצדיקו זאת עם משחק איכותי.
לגבי אוחיון, ביי ביי. מאחל לך הצלחה.
מכבי צריכה להתנתק ממשחק בישראל, ולהביא שחקנים על בסיס יכולת ולא על בסיס ארץ מוצאם.
|
|
|
|
109. |
תעשו הכל על מנת להשאירו!.סגל לעונה הבאה:  |
לירן |
| 11/06/12 | 14:10 |
PG: יוגב אוחיון,דורון פרקינס.
SG: קית' לנגפורד,יותם הלפרין.
SF: דווין סמית',גיא פניני,ס.לנדסברג.
PF: ליאור אליהו,קאנר מדלי,אלכס טיוס.
C: גיורגי שרמדיני,יאן וויוקאס.
במידה ויוגב עוזב:
PG: יותם הלפרין,דורון פרקינס.
SG: קית' לנגפורד,רביב לימונד.
SF: דווין סמית',גיא פניני,ס.לנדסברג.
PF: ליאור אליהו,קאנר מדלי,אלכס טיוס.
C: גיורגי שרמדיני,יאן וויוקאס.
|
|
|
|
110. |
מגיע לו  |
מכבי בדם |
| 11/06/12 | 14:10 |
הילד צודק הוא מתחיל להיות הרכז הישראלי החזק ביותר והחוזה שלו לא בא בהתאם פדרמן עכשיו בורשטיין פורש תוסיף ליוגב את הכסף של בורשטיין
|
|
|
|
111. |
מכבי ביזיון ת״א  |
אללל |
| 11/06/12 | 14:09 |
פשוט לא יאומן כל שנה אותו סיפור..לא שושלת לא לב לא כלום ושום דבר מעניין את הנהלה ..רק כסףףףף!!פעם הינו אימפריה היום ניהנו ניגריה!!!!
|
|
|
|
112. |
יוגב שחקן נחמד אבל לא בכל מחיר להשאיר אותו    |
מכביסט |
| 11/06/12 | 14:09 |
|
|
|
|
113. |
מכבי אכן צריכים לשנות קונספציה  |
אלון |
| 11/06/12 | 14:09 |
ולהתחיל לשלם כסף לשחקנים ששווים את זה!!!! אחרת כל שחקן שייתן עונה טובה יברח מפה וראינו את זה יפה עם אידסון ועוד לא מעט שחקנים. אם מכבי ימשיכו עם הקמצנות הזאת אז תוך שנתיים-שלוש הם כבר לא יהיו בצמרת האירופית.
|
|
|
|
114. |
מכבי אתם בושה   |
סמארטוטידה |
| 11/06/12 | 14:07 |
|
|
|
|
115. |
לך לשלום יוגב  |
airi |
| 11/06/12 | 14:05 |
אני בדיעה שאין להחזיק אף אחד בכוח..לא רוצה לא צריך..שלם את מה שנדרש ולך..ואם החוזה מחייב אז או שתשאר או שתשלם כפל כפליים ולך..ולמי שעובר על החוזים במכבי...תתפטר וכמה שיותר מהר..בושה וחרפה שאינך מסוגל למצוא טעיות סופר בחוזה...
|
|
|
|
116. |
בושה!!יוגב חייב להיות במכבי לפחות לעוד שנתיים שלוש   |
אוהד כדורסל |
| 11/06/12 | 14:04 |
|
|
|
|
117. |
יוגב תפסיק להקשיב לעצות המפגרות שאתה מקבל   |
|
| 11/06/12 | 14:04 |
אתה עדיין צעיר יש לך המון זמן לעשות כסף
|
|
|
|
118. |
לשחרר את הכוכב, ימצא תחליף  |
איציק |
| 11/06/12 | 14:03 |
הילד בוכה על השכר. נכון השכר שלו נמוך בייחס לאלו שהוכיחו את עצמם שנים (אלהו ופניני), ולמרות עונה מוצלחת אחת, הוא עוד צריך להוכיח את עצמו. אבל בו נראה כמה המסכן מרויח אובייקטיבית. הוא מרויח כ-200 אלף דולר נטו לעונה, ואם הוא ישתפר השכר רק יעלה בשנים הבאות, גם אם ישאר במכבי. נכון שכדורסל זה לא נקצועה לכל החיים וצריך להספיק להרויח סשנים אלו איזשו בטחון לחיים, אך בואו נבחן זאת. השכר השנתי שלו זה כמו 4 שנים של פרופסור מלא במוסד אקדמי (שכר אליו הוא מגיע לקראת סוף הקריירה, אחרי שהוכיח את עצמו מספר רב של פעמים), זה שכר של כ-3 שנים של מהנדס בכיר מאוד בהי-טק (גם אחרי מספר שנות לימוד ועוד מספר שנות עבודה אחרי שהוכיח את עצמו). בקצב הנוכחי תוך 5 (אם שכרו יעלה רק במעט) שנים הוא ירויח לפחות את השכר של פרופסור במשך כל שנות עבודתו. אני יודע שההשואה לא מדויקת לחלוטין, אך בכול זאת, לבכות על שכר הרעב של יוגב. בואו נגיש לא תרומה כדי שיגמור את החודש בכבוד.
|
|
|
|
|
לדייק  |
ראובן |
| 11/06/12 | 23:20 |
מי בדיוק הולך לצפות בפרופסור או במהנדס ?
|
|
|
|
|
תיקון על תיקון - זה רק בא להראות שהוא לא נזקק  |
איציק |
| 12/06/12 | 12:14 |
השלמת הכנסה מביטוח לאומי צריכים אנשים אחרים ולא יוגב אוחיון. לגרין לא הורידו שקל על היותו פח כי היה חוזה!!! אותו דבר טופס כאשר אתה נותן עונה טובה. זו הפרוילגיה והפררוגטיבה של המעביד לשפר לך את התנאים ולא תנאים שאתה יכול להציב. בסוף החוזה, לא טוב לך, לך. מכבי לא עשקו אותו בשכר או בתנאים. ברגע החתימה הוא היה בחלום, לא מאמין שזה מגיע לו כל הטוב הזה. פתאום רע לו אחרי שנה. לא הגיוני. ועדיין אני חושב שמכבי צריכה לקבל פיצוי הולם ולשלוח אותו לדרכו.
|
|
|
|
|
ממש לא רלוונטי ולא קשור   |
ליאור |
| 12/06/12 | 14:55 |
|
|
|
|
119. |
ואם אוחיון היה נותן עונה איומה  |
מישהו |
| 11/06/12 | 14:02 |
הוא היה מאשר להם לקצץ בשכרו או שזה עובד רק בכיוון אחד?
כל ילד שנותן עונה טובה, שוכח שהוא חתום על חוזה.
|
|
|
|
120. |
לא לוותר לו , המועדון גדול יותר מכל שחקן !!!!  |
רון |
| 11/06/12 | 14:00 |
גם שבורשטיין כבר מזמן לא היה שווה את ה 400 אלף שילמו עליו , מכבי לא ביקשה ממנו להפחית בשכר אלא כיבדה את ההסכם .
בסך הכל אוחיון דיי הוכיח את עצמו , אך הוא רחוק מהליגה של הגדולים ,
אין ספק שאדל אובקדוביץ הוא יכול להתקדם , אבל הוא צריך הרבה והרבה סבלנות , מה שכנרה רואים במשחר הנוכחי מול מכבי שאין לו
חבל , אני בטוח שאנשים סביבו , מציעים לו הצעות אחיטופל , בטח דוד שלו חיים
|
|
|
|
121. |
אין לו כבוד  |
אנונימי |
| 11/06/12 | 14:00 |
נכון שמכבי צריכים לשלם לו יותר אבל אם מעי לו היו קונים אותו היה נשאר למות בירושליים לא היה מתפרסם באירופה
|
|
|
|
122. |
לנדסברג הוא רך והלפרין לא מתפקד במאני טיים  |
|
| 11/06/12 | 13:58 |
אז במקום להביא את שניהם אולי כדאי להביא את מקל במקום אוחיון ושחקן זר איכותי אחר במקום לנדסברג?
|
|
|
|
123. |
במו ידיו הוא מחסל לעצמו את הקריירה  |
ההוא |
| 11/06/12 | 13:55 |
במקום להתפתח ולהיבנות כשחקן בסביבה תומכת כמו של מכבי, הוא מעדיף כבר עכשיו לעזוב לחו"ל, ועוד לקבוצה גדולה כמו פאו או משהו בסגנון. שם לא יסתכלו עליו בחיבה כעל הנסיך של הכדורסל הישראלי. שם לא יהיה לו מעמד כמו שהוא קנה לעצמו פה. טעות אחת בהגנה והוא טס לספסל. במקום לקחת את המושכות במכבי, להיות שחקן משמעותי ורכז פותח - הוא מעדיף ללכת ולהיות שחקן ספסל. הכסף יגיע, יוגב. אם לא השנה, אז בזו שאחריה. השכר שלו ממילא היה קופץ במכבי ל400 אלף דולר בקלות... שני הצדדים יפסידו, מכבי שתאבד שחקן ישראלי חשוב במערך ויוגב שהקריירה שלו תדשדש מעתה והלאה.
|
|
|
|
|
מסכים לכל מילה  |
גיא |
| 11/06/12 | 17:07 |
יש להוסיף, שההרגל לפתוח חוזים באמצע אינו מקובל בשום מקום בעולם. אם מכבי רוצה, היא יכולה להעלות את שכרו, אבל לשחקן או לכל אדם המועסק בארגון אין זכות לדרוש העלאה בתוך תקופת ההסכם גם אם הוא חושב שהוא האדם הכי חשוב בארגון.
תמתין לתום התקופה ואז תבקש העלאה או שתעזוב.
אם יש ליוגב אופציית יציאה והוא חושב שכסף יותר חשוב מהתפתחות מקצועית, שיעזוב.
עונשו יהיה בשכרו!
|
|
|
|
|
מסכים לכל מילה  |
גיא |
| 11/06/12 | 17:07 |
יש להוסיף, שההרגל לפתוח חוזים באמצע אינו מקובל בשום מקום בעולם. אם מכבי רוצה, היא יכולה להעלות את שכרו, אבל לשחקן או לכל אדם המועסק בארגון אין זכות לדרוש העלאה בתוך תקופת ההסכם גם אם הוא חושב שהוא האדם הכי חשוב בארגון.
תמתין לתום התקופה ואז תבקש העלאה או שתעזוב.
אם יש ליוגב אופציית יציאה והוא חושב שכסף יותר חשוב מהתפתחות מקצועית, שיעזוב.
עונשו יהיה בשכרו!
|
|
|
|
|
סוף סוף  |
גבי |
| 11/06/12 | 18:14 |
סוף סוף מישהו עושה את זה למכבי נגמרו הימים של להיות פראייר
|
|
|
|
|
אתה באמת מצחיק  |
צפוני |
| 11/06/12 | 21:34 |
ממתי במכבי כאלה סלחיים על טעויות של שחקנים? מכבי בונה שחקנים? לא להנהלה היתה סבלנות ליוגב במידה שהיה נכשל, ווודאי לא לאוהדים.
מכבי חיה כבר שנים על לקיחת שחקנים מקבוצות אחרות תמורת כסף, אז פתאום אתם בעד כיבוד חוזים, "להיבנות" בקבוצה, לכבד את הקבוצה ושאר השטויות שכתבת.
יוגב צריך לעשות מה שטוב בשבילו, באותה מידה שמכבי עושה בדרך כלל מה שטוב לה (או מה שהיא חושבת שטוב לה...)
|
|
|
|
|
אתה אופורטוניסט ומציע ליוגיו להיות כזה. הצעה גרועה   |
איציק |
| 11/06/12 | 23:20 |
|
|
|
|
|
מחסל את הקריירה בשנתיים הוא ירוויח 3 מיליון דולר  |
רובי |
| 12/06/12 | 04:06 |
במכבי מביאים את הלפרין במיליון ברוטו .
זה אומר שהוא יתייבש על הספסל הערך שלו יירד וגם ככה הלפרין מרוויח פי חמש
אם הם היו משדרגים לו את החוזה ל400 אלף זה אומר לו שבונים עליו אבל ככה .
עדיף פאנאתנייקוס זה קידום רציני מקצועי וגם ביכולת ליד מאמן כמו אוברדוביץ' . אבל מיליון וחצי ברוסיה או 800 אלף במאלגה זה גם עדיף מכבי לא מכבדת ישראלים בכלל . ללנגפורד האנוכי אין להם בעייה להוסיף עוד 300-400 אלף לחוזה אבל להוסיף לאוחיון 200 אלף זה בעיה אז שיקבלו את ה200 שיחרור ויחנקו אתם.
|
|
|