|
121. |
יוגב השפן  |
מנשה הדברות |
| 24/06/12 | 10:44 |
אל תדאגו כרגיל יוגבי יישאר שם על הספסל בקושי ישחק ויחזור על 4 למכבי
שתעיף אותו לכל הרוחות
|
|
|
|
120. |
ממש אייל גולסה   |
אורי |
| 24/06/12 | 10:30 |
|
|
|
|
119. |
אפס  |
רון |
| 24/06/12 | 10:24 |
אוחיון מכבי הפכו אותך לשחקןן לפני זה מי שמע עליך בגלל כסף ישר עוזבים
|
|
|
|
118. |
קארמה רעה!  |
רועי |
| 24/06/12 | 09:06 |
כל שחקן שבורח ככה לקבוצה יקבל את שלו - קארמה רעה
|
|
|
|
117. |
הכסף מעוור עיני חכמים  |
mirie |
| 24/06/12 | 08:45 |
אוי לך אוחיון, בסוף הבוררות מול פיבא תצא קירח מכל הכיוונים. במהלך אומלל זה שלך אתה גומר לעצמך את הקריירה. טיפש שיושב במושב ליצים ומקבל עצות אחיתופל חינם ממי שלא את עתידך רואה אל מול עיניו.
|
|
|
|
116. |
אוחיון תתבייש לך   |
ישראלי |
| 24/06/12 | 08:19 |
|
|
|
|
115. |
חוצפן  |
עדי |
| 24/06/12 | 07:11 |
זאת מנטליות של יחד חמדן וחוצפן . לפני שנה לא ידעו מי הוא והיום הוא יורק למכבי בפנים. פשוט חוצפן
|
|
|
|
114. |
ראה כסף אז עלה לו השתן למוח..  |
רוני |
| 24/06/12 | 07:09 |
בושה איך שהילד הזה מתנהל פשוט בושה!!אמת לא ציפיתי ממנו נראה קצת תמים כזה לא? יש פתגם שאומר "מים שקטים חודרים עמוק" כן ככה זה נראה מגעיל, מכוער וטפשי. היו שחקנים גדולים במכבי ת"א שחקנים שיכלו להרוויח המון כסף במקומות אחרים אבל מעולם לא הפרו חוזה וברחו אחרי הכסף הגדול(להוציא את פרגו רק שבעיניי הוא לא שחקן גדול) הרשימה ארוכה אז לא הציין שמות, מה גם שבאירופה ובעולם אני מעולם לא ראיתי דבר כזה,שחקן חייב לכבד חוזה ולהיות מחוייב לקבוצה שלו במאת האחוזים! כמו שזה נראה עכשיו הקריירה של יוגב מתרסקת אני לא יודע איך יצא מבור שחפר לעצמו..
|
|
|
|
113. |
דוד  |
שוקרון |
| 24/06/12 | 06:23 |
היום רק הכסף מדבר
|
|
|
|
112. |
דון שמעון מזרחי הוציא עליו חוזה!  |
|
| 24/06/12 | 05:02 |
אני במקומו הייתי מתחיל לברוח ולחפש מקום להתחבא.
אני לא מאשים אותו שהוא ברח להם. מי רוצה לשחק בשביל אדם שפל ומגעיל כמו דויד "האשפה האנושית" בלאט? מה הוא ילמד ממנו? אך להיות לוזר לכל החיים?
|
|
|
|
111. |
לראשיי מכבי אתם כפויי טובה   |
אלון |
| 24/06/12 | 03:38 |
יוגב נתן עונת חלומות ביורוליג בעבור סכום זעום ביחס לשחקן מוביל וישקר האדם שיגיד שהוא לא היה בין השחקנים המובילים הנהלת מכבי אתם חבורת רודפיי בצע קיבלתם מתנה שלא מגיעה לכםיוגב לא ישחק מעולם במכבי וטוב שכך גם אני מחרים אותכם
"" בין הזיוף לאמת בין כל מה שחי למת ישנה אהבה "" משירו של אריק איינשטיין
הנהלת מכבי אתם אנשים מזוייפים וצבועים הייתי אוהד שלכם , היום אני כבר נגעל מכם.. ואני מחכה כבר שבלאט ישאיר אותכם עם המכנסיים למטה
|
|
|
|
|
אתה קצת התבלבלת בנושא כפויי הטובה, הפוך גוטה  |
רן |
| 24/06/12 | 10:19 |
מי שנתן את הבמה ואת ההזדמנות להגיע לרמות הגבוהות של אירופה ליוגב היו מכבי, מי היה משתין לעברו לפני זה.
ועכשיו הוא יורק / משתין לבאר שממנה הוא שתה,
הלוואי שהקריירה שלו תיקבר ברוסיה - חוצפן.
חוזה צריך לכבד
|
|
|
|
110. |
משהו יודע מי הוא אותו סוכן ?   |
אין שם |
| 24/06/12 | 01:28 |
מי הוא אותו סוכן מדובר ? השם שלו לא עלה באף אחת מהכתבות / תגובות.
|
|
|
|
109. |
לא פלא שהוא ברח..  |
הקרנף |
| 24/06/12 | 01:22 |
מהמועדון הכי מגעיל וצבוע בבאירופה ,בושה וחרפה מה שעשו לו הבנאדם עשה להם את העונה וככה גומלים לו ...סושי תתכוננו שנה הבאה אתם קבוצה פח בלי הנדריקס ,בלו ואוחיון לא שווים יותר מדי
|
|
|
|
108. |
אוחיון המלך  |
אושרי מק`ש |
| 24/06/12 | 01:20 |
מכבי צריכה להעריך אותו יותר ולא להתייחס אליו כמו לילד שצריך להגיד תודה ולשתוק.
|
|
|
|
107. |
אחלה גבר!!!  |
תנועת ההומואים העולמיים |
| 24/06/12 | 00:51 |
כך מתנהג גבר אמיתי!!!
|
|
|
|
106. |
נכין לו קבלת פנים בנבחרת  |
רון |
| 24/06/12 | 00:39 |
תוכן התגובה
|
|
|
|
105. |
למי שמתשמש במקרה פניני   |
צהוב |
| 24/06/12 | 00:16 |
מקרה שונה לגמרי. למכבי היה זכות ראשונים עליו והיה להם מותר לפי החוזה לשלוף אותו. פניני גדל במכבי וכרטיס השחקן שלו בידי הקבוצה
|
|
|
|
|
אז למה פניני שיחק שנה בחו"ל  |
|
| 24/06/12 | 01:27 |
ולא עבר ישר למכבי אחרי שנה בהפועל.
|
|
|
|
|
לכן הוא נענש והיה אסור לו לשחק במכבי שנה שלמה?  |
מיכל |
| 24/06/12 | 02:49 |
הפועל במקום לייבש אותו נתנה לו לשחק באירופה. פניני היה תחת חוזה, כמו צ׳ורה ורבים אחרים. די כבר עם ההיתממות והצביעות הזו.
|
|
|
|
|
כרטיס שחקן בידי הקבוצה - לך תלמד את התקנון קודם  |
חומי בן שר |
| 24/06/12 | 07:00 |
לקבוצה מותר להחזיק כרטיס שחקן רק עד גיל 24 בלבד ובתנאים מסויימים.
מה זה להחזיק כרטיס שחקן? עובדים זרים? עבדים?
|
|
|
|
104. |
מה לא ייעשה? זה לא תלוי במכבי השחרור שלו. יש לו סעיף יציאה!!  |
תומאש |
| 24/06/12 | 00:10 |
מעשה שלא ייעשה? גם מכבי מסכימה שיש לאוחיון סעיף שחרור ב2012 (היא רק טוענת שזה בטעות ככה רשום והכוונה ל2013), והמשמעות של סעיף כזה היא שאוחיון יכול לשלם למכבי חד צדדית ומכבי לא יכולה לסרב וחייבת לשחרר אותו. אם זה המצב, הוא לא צריך הסכמה ולא נעליים ויכול לסכם מראש בכל קבוצה בעולם, מאחר והשחרור לא תלוי בכלל במכבי ועל פי החוזה הוא יכול להיות חופשי. בכל מקרה, מכבי האחרונה שיכולה להתלונן, כבר שכחו איך החתימו את פניני?.....ואני אוהד מכבי. שלא תבינו אחרת, אבל עובדות הן עובדות.
|
|
|
|
103. |
מה עם אבי בן שימול , שיחק גם כרכז (1.95)  |
חיים |
| 24/06/12 | 00:09 |
ממה שראיתי השנה הוא השתפר מאוד , יש לו גובה טוב לרכז , הוא גם שיפר את הקליעה והוא בהחלט יכול להוביל כדור.
הקליעה שלו טובה יותר משל אוחיון.
אני במקום מכבי , מחתים אותו , גם אם צריך מפצה את חיפה .
בדומה לפניני ששיחק כמה שנים בקבוצות אחרות ושיפר את עצמו , ככה גם אבי בן שימול שיפר את רמת המשחק שלו ואת הקליעה . הוא יכול להיות תחליף להלפרין וגם לרכז כשצריך .
|
|
|
|
102. |
גם כן הסוכנים האלה... חושבים שהם מלכי העולם  |
רז |
| 23/06/12 | 23:57 |
לא מבין את יוגב. היה צריך להפעיל קצת את הראש ולהבין שכל המצב הזה נוצר בגלל הסוכן שלו. הרי הוא מרוויח באחוזים על חוזה שנחתם, וברוסיה לפי הדיווחים יוגב הולך להרוויח הרבה. אם הוא חכם הוא צריך לזרוק את הסוכן ולחזור למכבי עם חתימה ארוכת טווח.
|
|
|
|
101. |
מה שחקנים מוכנים לעשות בשביל קצת יותר כסף...  |
רז |
| 23/06/12 | 23:44 |
מה היה דחוף לו? יכל לחכות עוד שנה עד לסיום החוזה.
|
|
|
|
|
קצת יותר כסף??? אתה על סמים?  |
חומי בן צור |
| 24/06/12 | 07:01 |
למה לא פי שתיים וחצי יותר לעונה.... אתה יודע חשבון ? לא נראה
|
|
|
|
|
דינה בן אור המורה לחשבון מחפשת אותך  |
לחומי בן צור היקר |
| 24/06/12 | 09:46 |
כבר משנת 2007 ולא מצליחה ליצור איתך קשר
הציעו לו 300,000 דולר (ביוזמת מכבי למרות שהוא במסגרת חוזה קיים) וזו היתה הצעה סופית של מכבי ליוגב לעונה הנוכחית
וכעת הוא סגר על 750,000 דולר בממוצע לעונה (בנוסף הרוסים ישלמו 200,000 דולר ביי-אאוט). אז למה לכתוב שטויות,למה????????
אם בחוזה כתוב פעם אחת יציאה בקיץ 2012 ופעם אחת 2013 ובנוסף למכבי יש תכתובות מייל (לדבריהם) להוכיח שהכוונה היא 2013 לדעתי יוגב בבעיה לא פשוטה.
|
|
|
|
100. |
טמבל  |
בלה בלה בלה |
| 23/06/12 | 23:21 |
איזה מפגר ברוסיה הוא יכול להבד כמו כמעט יותם הלפרין איזה טעות וילך לא צריך אותו עושה פוזה
|
|
|
|
99. |
ככה יעשה למי שגנב (באופן מלוכלך) את פניני מי-ם  |
פניני |
| 23/06/12 | 22:58 |
שמעון החיים גלגל, מי שמלכלך מתלכלך!
|
|
|
|
98. |
תכנסו בו בכל הכוח; למען יראו ויראו!!    |
אורי |
| 23/06/12 | 22:11 |
|
|
|
|
97. |
תנו לו ללכת  |
יצחק |
| 23/06/12 | 21:29 |
די מכבי די, תפסיקו לאיים ולהתעלל באנשים. אוחיון לא גדל אצלכם, אתם חטפתם אותו מירושלים, את כל הטריקים והשטיקים אתם עושים. השחק רוצה להתקדם כספית זכותו, אתם אל תנסו להתעלל בו. כי רק רע יצא מזה, לו ובוודאי לכם. תפסיקו עם בגאווה שלכם, מספיק מה שעשיתם בעבר לחנן קרן המוכשר - די מכבי די.
|
|
|
|
|
ילד אתה מדבר שטויות כדאי שתשתוק ואל תגיב   |
אסף |
| 23/06/12 | 22:03 |
|
|
|
|
96. |
מורן רוט למכבי  |
אלון |
| 23/06/12 | 20:56 |
שיביאו את מורן רוט במקומו.שחקן נשמה
|
|
|
|
|
הלואי מורן רוט יותר טוב בהרבה מיוגב   |
בן |
| 23/06/12 | 21:17 |
|
|
|
|
|
מורן לא יבוא לשחק במכבי   |
דני לוי |
| 23/06/12 | 22:43 |
|
|
|
|
95. |
טעות כתיב  |
Alex |
| 23/06/12 | 20:29 |
"המנשק את החמסה" מאשר שבחוזה נכתב שאוחיון יכול להשתחרר השנה אבל זו רק טעות כתיב.עמדת עו"ד????????????? למה לא כותבים על זה?
|
|
|
|
94. |
זה מקרה מעולם הסוציאליזם ולא מעולם הספורט  |
OMER |
| 23/06/12 | 20:23 |
בעל הון חזירי ושמן יושב באחוזתו ומשלם לפועל את המינימום המגיע לו.
בא הפועל ומעיז לדרוש יותר.
אומר בעל ההון החזירי: שתוק חצוף!
אבל הפועל עוזר אומץ ויוצא לחפש מזלו מעבר לים.
נדהם בעל ההון החזירי ואומר: לא רק שלא תשחק אצלי, לא תשחק בכלל!!
|
|
|
|
|
הלוואי עלי את המינימום ששילמו לו, והוא כפוף לחוזה!   |
אשקלוני |
| 23/06/12 | 21:21 |
|
|
|
|
|
הוא לא כפוף יותר לחוזה וגם החזירים השמנים יודעים  |
OMER |
| 23/06/12 | 22:52 |
החזירים השמנים פשוט כועסים ורוצים דם
"טעות סופר" = תירוץ של חברת ניהול שאיבדה את כבודה.
|
|
|
|
|
ממש לא מקרה של סוציאליזם..  |
|
| 23/06/12 | 23:41 |
יוגב אוחיון מרוויח סכומים שרק בכירים בהיי טק יכולים להרוויח, הוא עושה פי 2 כסף מחבר כנסת, ממש לא מקרה של סוציאליזם.
יש כאן מאבקי כוח בין חזקים מאוד לחזקים קצת פחות, לא בין חזקים מאוד לחלשים מאוד.
כדורסל זה שואו ביזנס, האנשים האלה מרוויחים את הכסף שהם מרוויחים כי יש קהל שנותן לזה לגיטימציה, אני לא יודע אם אנשים בכלל שואלים את עצמם איזו הצדקה חברתית/מקצועית/ערכית יש לשלם 200-250 אלף דולר לעונה לאדם שבועט או זורק כדור בזמן שיש אנשים שנמצאים בענפי המחקר מהותיים שבאמת רלוונטיים לחיים של כולנו והם נלחמים בשביל כל שקל.
אם אתה מחפש עיוות מוסרי תחפש אצל הקהל, אצל הפרסומאים, אצל השדרנים, ובאופן כללי במדיה, הם מנפחים את הבלון הזה, אנשים כמו דיוויד פדרמן באים לעשות את הקופה שלהם וכך גם יוגב אוחיון, האם שחקן שווה או לא שווה מיליון דולר לעונה זו שאלה של היצע וביקוש, באותה מידה השוק היה יכול להכתיב לו רף של 100 אלף דולר לעונה, אבל זה לא קורה, מאותה סיבה שכריסטיאנו רונאלדו יושב על חוזה של 100 מיליון יורו כמעט, אני אישית חושב שבספורטאי מצטיין ככל שיהיה ברמה עולמית, לא צריך להשתכר יותר מ-100 אלף דלר לעונה, פשוט כי המקצוע שבו הוא עובד לא תורם כלום לאנושות, ואל תגידו לי שבידור זו תרומה מעשית לחברה, לראות בנאדם זורק לסל ולהתרגש מזה זו פיקציה, חיבור רגשי שקרי שיכול להתרחש רק בעידן של תקשורת המונים, נכון זה ערוץ הספורט, ויש שם אנשים מוכשרים, וחלק מהתפקיד שלהם זה לנפח סנסציות, אבל זו האמת העצובה, אנשים צמאים לגלדיאטורים מודרנים, מטפחים דמויות של גיבורים שחוגגים על הכסף שלהם.
|
|
|
|
|
ללא כותרת   |
|
| 24/06/12 | 01:32 |
|
|
|
|
|
את הסגנון שלך צריך להוקיע  |
|
| 24/06/12 | 01:35 |
בגלל תגובות כאלה אני מצטער שיש טוקבקים.
גם אם הטענות שלך נכונות, הסגנון שלך דוחה.
אני לא בעל הון, אין לי הכנסה גבוהה, ואני צריך לדאוג לכלכל 6 נפשות, אז לא נראה לי שיש לך איזה תיק נגדי.
חבל שאתה כותב בכזה סגנון. זה לא תורם כלום לאף אחד.
|
|
|
|
|
כנראה שכואב לך לשמוע את האמת  |
S.H |
| 24/06/12 | 10:57 |
מה שמכבי עושה לאוחיון עושה חשק להחזיר את המנוי
|
|
|
|
93. |
יאללה כבר  |
חחח |
| 23/06/12 | 20:23 |
מה קרה עזב את מכבי ביג דיל ,..,
|
|
|
|
92. |
תביאו את מי שהיה צריך מראש לבוא במקום אוחיון - רוט  |
פה |
| 23/06/12 | 20:21 |
רכז מעולה שלא רואה אף אחד ממטר.
ותתנו לו את השכר שאוחיון ביקש :)
|
|
|
|
91. |
אם מכבי לא עובדת יותר עם הסוכן, זה אומר משהו  |
פה |
| 23/06/12 | 20:18 |
וזה לא מקום שיוגב צריך אותו.
אל תשכחו, שלסוכן חשוב להכניס לעצמו כסף ולאו דווקא מה שמנחה אותו זו טובת השחקן, אם הוא חושב שבשקול הכללי הוא דואג לעצמו טוב יותר.
מה שקרה פה, הוא כמו אקזיט מהיר של חברה קקיונית שמוכרת כלום בעבור מליארדים.
אם בשני מקומות שונים בחוזה, כתוב דבר והפוכו, הפתרון צריך להיות מגושר בין שניי הצדדים.
כיוון שזה לא מה שקרה, יוגב הימר על כך שנעשה לא עוול, אבל הוא שכח שגם עבור מכבי זה עוול ולכן הוא עומד לשלם על הפתרון שבחר. מכבי תכננה בניית הקבוצה סביבו ומעשה כזה, מסכן את כל המערכת.
הנזק הוא במליונים.
|
|
|
|
90. |
זה ילד זה......  |
תומר |
| 23/06/12 | 20:13 |
לא רוצים אותו, נתן כמה משחקים טובים וחושב שמגיע לו הכל, רודף אחרי הכסף......שחקן טוב אבל אשיות מחורבנת. ככה לעשות לקבוצה שגידלה אותך? לדבר עם קבוצה אחרת תוך כדי החוזה שלך, ולסכם דברים עם הסוכן והבעלים...פשוט בזיון!!
גיא פניני בוגד!!! ה-י-ה ל-ו ח-ו-ז-ה!!!
מכבי וגיא פניני מלמדים את יוגב איך עושים את זה נכון, אני חושב תלמיד מצטיין!!!
|
|
|
|
|
ניסיון נחמד אבל...  |
איציק |
| 24/06/12 | 00:24 |
גיא פניני הושאל ממכבי להפועל ובני השרון על מנת לצבור ניסיון ולהשתבח.
אבל כל מה שהוא תרם לכם, לא עזר לו ולא זכרתם לו כלום, אז בשביל להשתיק את כל ה"אוהדים" המסריחים הללו, הוא הלך לשחק שנה בחו"ל.
חבורת כפויי טובה שלא זוכרים לשחקן גדול מה הוא תרם לכם. לא קשה לראות ממי למד אוחיון והפך לתלמיד מצטיין כל כך... סך הכל רק שנה שעברה הוא עוד היה בבית הספר במלחה..
|
|
|
|
89. |
לישראלי הממוצע קל לצאת נגד מכבי - חוזה זה בדיחה  |
פה |
| 23/06/12 | 20:04 |
ישראלים כהכללה מצפצפים על החוק ולכן הדבר היחיד שהם חושבים שלפיו מותר לפעול הוא לא להיות פריאר ובמקרה של אוחיון זה נדמה כאילו הוא נוהג כלא פריאר.
בפועל, הוא עומד לצאת פריאר ענק.
קחו בחשבון שאם מכבי יוצאת מודקת היא עשויה לשרוף לו את הקריירה.
|
|
|
|
88. |
ליוגב יש הרבה יותר מה להפסיד  |
צהוב |
| 23/06/12 | 19:47 |
מכבי ימצאו שחקנים אחרים, הקבוצה יותר גדולה מכל שחקן. יוגב מהצד השני ייאלץ להילחם על השם שלו, ישלם למכבי פיצויים ולא יחזור לשחק במכבי לעולם, מה שאומר שברמות הגבוהות הוא ישחק רק בחו״ל או יחזור לקבוצות קטנות בארץ.
|
|
|
|
87. |
טעות גדולה של יוגב  |
ליאור |
| 23/06/12 | 19:43 |
במכבי הוא היה מלך שם הוא פרץ ושיחק בקבוצה שהיא בטופ של היורוליג ,ברוסיה אומנם ירוויח הרבה כסף אבל הוא נחשב כזר ויהיה חייב להוכיח את עצמו תמורת הכסף שמשלמים לו, הוא לא ישחק בקבוצת יורוליג וירד מהכותרות והחשיפה מהר מאוד, חוץ מזה קר שם מאוד אין משפחה, אין חברים, אין שפה, ואין את דייויד בלאט שתמך בו ודחף אותו לרמות הגבוהות ביותר. בקיצור, עשה טעות גדולה מאוד כי למכבי הוא לעולם לא יחזור.
|
|
|
|
86. |
אוחיון  |
a.s.t.i |
| 23/06/12 | 19:27 |
מה אתם רוצים? אוחיון ! ככה מתנהלים מרוקאים.
|
|
|
|
|
יש לך בעיה עם מרוקאים?  |
מור |
| 23/06/12 | 20:15 |
טיפש.
|
|
|
|
|
ואם יש לו? אז מה קרה?  |
יוסי |
| 24/06/12 | 06:47 |
מה את קופצת?
|
|
|
|
85. |
איפה כל אותם פרשנים שצעקו מכבי לא משתפת ישראלים ?!  |
|
| 23/06/12 | 19:23 |
שחקנים חמדנים כמו יוגב אוחיון גורמים לזה שמכבי לא צריכה לדפוק חשבון לאף אחד ולשתף אמריקאים מתאזרחים וכל אחש שקצל יותר טוב מהשחקן הישראלי הממוצע ... פשוט לא לדפוק חשבון לכל אותם פרשנים שונאי מכבי שתמיד יבואו בטענות כל שהן !!מכבי הניצחון מעל הכל זוהי הרוח של המועדון לא משנה ישראלים חמדנים או אמריקאים שכירי חרב בשורה התחתונה כולם אותו הדבר !!!
|
|
|
|
84. |
יוגב  |
רז |
| 23/06/12 | 19:19 |
לגיטימי מה שמכבי עושה לליגה אירופה עושה למכבי אי אפשרלהחזיק אף אחד בכוח
|
|
|
|
83. |
איזה קבוצה צבועה.  |
אדם |
| 23/06/12 | 19:16 |
הרי זה מה שאתם עושים לקבוצות אחרות שנים.
אמרתם שלא תחזיקו אף שחקן שלא רוצה לשחק אצלכם. מה השתנה?
|
|
|
|
|
אתה כנראה עיוור צבעים.   |
מיניום |
| 23/06/12 | 20:31 |
הבן אדם נמצא בחוזה. אם יש אי הבנות, אפשר לברר ולבדוק, אבל לחתום בקבוצה אחרת כשאתה בחוזה, זה מעשה חזירי והוא ישלם כמו פארגו ויותר, כי הוא חוצפן קטן ומושתן שעוד לא גמר זוג נעליים. ואתה דגנרט שונא מכבי בלי קשקר למה שהם עושים.
|
|
|
|
82. |
מכבי ירדה מדרגה  |
איתם |
| 23/06/12 | 18:48 |
ללא יוגב, בלו, הנדריקס, לנגפורד, מכבי נחלשה מאוד.
הם ינסו ממלאי מקום סוג ב' (כמו ג'ון שייאר או דמונט מאלט) אבל התוצאה ידועה מראש. וחבל.
|
|
|
|
81. |
יוגב לא היה נשאר במכבי בשום מקרה ושיפסיק לקשקש  |
מינימי |
| 23/06/12 | 18:42 |
המקרה פשוט - 1.7 מליון יורו, עיניים גדולות, להתראות מכבי. גם אם יוגב היה סגור ונעול בתוך לוקר בחדר ההלבשה של מכבי, הוא עדיין היה מצליח להשתחרר. אין שום מצב שהוא היה מוותר על 1.7 מליון יורו. מי שמאמין שאם מכבי היתה זורקת לכיוונו כמה שקלים הוא היה נשאר, חי בסרט של דיוויד לינץ'. מה שכן, זה עדיין הימור מבחינתו, אם הוא לא יצליח העונה הוא יכול גם להעלם מהמפה עם הכסף שלו.
|
|
|
|
80. |
פדרמן כשלון אבל היוקרה של מכבי נמצאת על השולחן!  |
במלחמה כמו במלחמה! |
| 23/06/12 | 18:30 |
אם מכבי לא יגרמו לאוחיון להתחרט על המהלך שלו ולהבין שעשה את טעות חייב כשזלזל במכבי- זה יהיה כשלון של דפרמן והוא ידרש "לשלם בראשו"...
המינימום שמכבי צריכה לצאת מהמהלך זה עם מליון יורו ביד(שהקבוצה או אחיון ישלמו כדי להביא רכז חדש שיעלה למכבי מינימום מחיר כזה...)
שלא לדבר על הנזק התדמיתי למכבי ועל פגיעה בשמו הטוב של המועודן עם כל מה שאוחיון עשה ואמר....
אם מכבי תצא "אפילו" עם 1/2 מליון יורו פיצוי- זה יהיה כשלון ונצחון של אוחיון ופגיעה אנושה במכבי ובמעמדה ,בארץ ובאירופה!
פדרמן ומזרחי צריכים לדאוג או שמכבייקבלו פיצוי של מליון יורו או לדרוש אוחיון יישאר במועדון ולספוג את החוזהשלו ולא כדי שיופל ויתייבש על הספסל!(ברגע שאוחיון יבין שאלו 2 האלטרנטיבות הוא יצטרך לשלם מהחוזה שלו עצמו כדי להשתחרר או להשאר בנוקיה ולספוג עלבון על הספסל ושריקות בוז כל משחק)
מכבי צריכים הפעם להיות מוכנים לשלם מכיסם על העטויות שלהם בבניית חוזים ולו כדי לשמור על שמה הטוב ומעמדה של מכבי!
הם פישלו שישלמו! (או שיגרמו לאוחיון לשלם ולאפשר הבאת רכז במליון יורו+...)
ובמקביל:
מכבי צריכים מיד לבקש מגרשון להיות ג'נרל מנג'ר אם בלאט רוצה או לא...(הואהלך לרוסיה- מכבי צריכה מישהו לנהל את העניינים ואין כמו גרשון שהלך והחתים את אידסון אז...)
ולחפש שותף נוסף ובינתיים לבקש מכץ אפילוסיוע אם יש לו איזה מליו או שניים לתתת למכבי בתנאים טובים(וביא תחזיר עם הזמן...)
אם מכבי תבנה סגל בינוני היא תלך ותדרדר ותגיע לשפל חסר תקדים- שווה להוריד אגו(כי פדרמן לא הוריד אגו והביא שותף קודם...על טעויות משלמים כבר אמרנו?!...) ולבקש עזרה מכץ כדי לבנות סגל רציני( עם חוזים רציניים!) ואז אפשר יהיה להזחיר את ההשקעה....סגל בינוני= כשלון כלכלי ומקצועי והדרדרות מקצועית וכלכלית!...
|
|
|
|
|
יוגב כבר לעולם לא יהיה שחקן מכבי  |
פה |
| 23/06/12 | 21:29 |
אז על לחזור עוד השנה? נו באמת, שום עסק מקצועני כבר לא יסכן את כל העונה שלו על שחקן כזה. ואם הוא יפסיד בכוונה במשחק הקובע של העונה ויעשה את זה בכאילו?
אף אחד כבר לא ייקח סיכון כזה במכבי - ובצדק.
|
|
|
|
79. |
כאשר זה הטיפוס, ברוך שפטרנו!!!!   |
ענבר |
| 23/06/12 | 18:17 |
|
|
|
|
78. |
בכל מקרה אוחיון לא ישחק במכבי  |
משה |
| 23/06/12 | 18:07 |
משבר האמון בין השחקן למועדון עבר את נקודת האלחזור כך שלא משנה מה יקרה במכבי הוא לא יכול לשחק יותר ואין חשיבות מי צודק בעימות הנוכחי.
|
|
|
|
77. |
ליוגב תתבייש אם לא מכבי היתה היום באשקלון ב 50 אלף  |
אורי |
| 23/06/12 | 17:42 |
חוצפן ההיתה המחליף של נעימי בי-ם אם לא מכבי ההיתה היום משחק באשקלון או בראשון לציון ב 70 אלף דולר מי גילה אותך ביורוליג מי נתך לך את הקרדיט אם לא מכבי כסף זה לא הכל בחיים יכלתה לחכות עוד שנה מה בוער עכשיו תקפא בקור הרוסי ותשחק במפעל היורוקאפ העלוב במקום ביורוליג.
|
|
|
|
76. |
לא ברור מה יוגב עשה,  |
דודו |
| 23/06/12 | 17:38 |
מה אם היה משחק פחות טוב היו מורידים לו כסף מהחוזה,
זה שנתן עונת פרשמן טובה, לא אומר שחייבים לשלם לו יותר.
זו חזירות שאין כדוגמתה, הוא פשוט הורס לכל הישראלים שבאים
אחריו, פשוט החוזים מעתה והלאה יהיו דרקוניים. הבחור מטעה לגמרי,
בחור פח מהמעלה הראשונה. אני לא מקבל כל הסבר על המיליונים, הרי בשביל
מה יש חוזה? מה זה המלצה? חבל שהכסף גרם לו למכור כל דבר ששחקן מאמין בו, הוא מכר את נשמתו וחבל, מכבי יעשו לו כזה בית ספר שהוא עוד יתחרט ששיחק במכבי. צדק פדרמן , מי ידע מי זה אוחיון, שחקן ספסל בירושלים, אחרי נעימי. קיבל כלים במכבי שהקפיצו אותו והא פשוט בעט בדלי בלי שכל. אני מאוד מקווה שמכבי ילמדו אותו ואת הבאים אחריו, איך לא להתנהג.
|
|
|
|
75. |
אין מה לעשות.  |
יוחי |
| 23/06/12 | 17:25 |
יוגב בנאדם חזיר שלא צריך לשחק במכבי , שחקן אדייר .. אבל בנאדם עלוב ..
|
|
|
|
74. |
מכבי עשו חוזה בעייתי ואכלו אותה ..  |
צהוב |
| 23/06/12 | 17:13 |
מי שחושב שבחוזה טעות סופרים מדבר שטויות - חוזה כזה נבדק ב 8 עיניים לפחות כדי שלא יהיו בו טעיות בוודאי לא טעיות כאלה קרטיות . כלומר יוגב חתם לשנה ולא לשנתיים ..
|
|
|
|
|
לפי מה שאתה אומר, יותר סביר שיוגב אכל אותה  |
פה |
| 23/06/12 | 20:19 |
כי אם מכבי כמערכת בודקת את הדברים ב8 עיניים, הריי יוגב הוא זה שלא עשה זאת, בהיותו אדם פרטי. יותר סיבר שהוא פספס.
|
|
|
|
73. |
שימו ל ב לאיומים!!!  |
גרכד עדנאן |
| 23/06/12 | 17:09 |
נניח לרגע ,רק נניח, שהקבוצה צודקת בטענותיה כיצד נבין את האמירה של "גורם" בקבוצה המתבטא כי הדבר עלול לגמור את הקריירה של השחקן? מה שאני מבין כי אוחיון יכול לשחק רק במכבי ואם יסרב הוא לא ישחק יותר!!!!האמת אני לא יודע מי צודק,ברם אני בטוח שבעבר היו סיטואציות כאלה והן נפתרו בלי לסיים קריירה של שחקן כלשהו.אך לעשות כזה דבר למכבי????הרי מכבי מכפיפה את התנהגות כל המעורבים בניהול הכדורסל בארץ לצרכיה ורצונותיה וכיצד מעיז "צוציק" כמו אוחיון להפר "תרבות" התנהלותית זו???
לדעתי הגיע הזמן לטפל בתופעה הנקראת מכבי ת"א לא בהיבט הספורטיבי אלא בהיבט ההתנהגותי!!!
בכבוד רב
גרכד עדנאן
|
|
|
|
72. |
מכבי אלקטרה תל אביב לשנה הבאה:  |
yoni |
| 23/06/12 | 17:06 |
PG: ריקי היקמן,יותם הלפרין
SG: קית לנגפורד,סילבן לנדסברג
SF: דויין סמית,גיא פניני
PF: פופס מנסה בונסו,ליאור אליהו
C: גיאורגי שרמאדיני,יאן וויוקאס,שון ג'יימס
|
|
|
|
71. |
ילד "קקה"  |
מכביסט |
| 23/06/12 | 17:04 |
רק שחקן ברמה נמוכה ינהג כפי שיוגב פעל.
השחקן קיבל במה מול הקבוצות הטובות ביבשת ולאחר שקיבל חשיפה "משחק אותה" כאילו 50 אלף דולר הם הבעיה לחוזהו.
להזכירכם הנדריקס קיבל שנה שעברה חוזה גבוה יותר מקבוצות אחרות אך הוא כיבד את החוזה לשנתיים שהיה לו במכבי.
הילד "הקקה" הזה מתלהב מכל הצעה שמקבל.
אני מקווה שיסופסל היטב למשך תקופה ארוכה ויבין שדברים כאילו לא עושים בשום קבוצה.
מלקחי העבר שחקנים כאלו לא מצליחים. (גם שלא ייצג אותנו בנבחרת)
|
|
|
|
70. |
ממשיכות לאיים ואינן מבינות כי העולם השתנה, דיין מת   |
הנבלות של שימון |
| 23/06/12 | 16:56 |
|
|
|
|
69. |
מכבי המגעילים תפסיקו לאיים  |
יניב |
| 23/06/12 | 16:44 |
כמה כוחניות יש במכבי, הפרצוף המכוער שלהם מתגלה במלואו
|
|
|
|
68. |
כעת אני מבינה למה האדומים שרים לנו מכבי חזירים  |
צהובונת |
| 23/06/12 | 16:26 |
כעת אני מבינה למה האדומים שרים לנו מכבי חזירים , באמת מה שעושים ליוגב אוחיון זה ביזיון וחזירות שאנחנו מתבישים, שמעון מזדקן עושה ופולט שטויות ,מכבי מידרדרת בלי זהות נהפכנו למכבי us
|
|
|
|
|
למה? למה את סבורה שלקבוצה לא מגיעה לשמור על  |
גל |
| 23/06/12 | 17:40 |
מה שמגיע לה מתוקף החוזה ואילו לשחקן מותר הכול? מה בנוגע לכול אותם שחקנים שחתמו על חוזים והמשיכו לקבל את כספם גם לאחר שלא היו בקבוצה? מנין הזכות לכנות את הקבוצה כחזירים?
|
|
|
|
|
מעניין..  |
המכביסט הידוע |
| 23/06/12 | 17:44 |
שאת/ה מגיב/ה בכל אתר....
שקרן/ית....את לא אוהד/ת מכבי....
|
|
|
|
|
מי את שחושבת את עצמה בשביל מה יש חוזה    |
|
| 23/06/12 | 18:40 |
|
|
|
|
67. |
חוזה צריך לקיים אבל מכבי הפסידה מהדרך שבה התייחסה  |
דוד |
| 23/06/12 | 16:24 |
לאוחיון אשר גרמה לו לרצות לעזוב.
אמנם הוא צעיר אבל כבר ברור שהוא שחקן מוביל בקבוצה ומגיע לו יחס בהתאם.
|
|
|
|
66. |
אם לא מכבי ובלאט היה משחק בי-ם עד סוף הקריירה,,,  |
אופיר |
| 23/06/12 | 16:22 |
חוצפן קטן.....הוא עשה את טעות חייו
|
|
|
|
65. |
הארלן קובאן - אוחיון והנעלמים   |
מירון בוליטר |
| 23/06/12 | 16:20 |
|
|
|
|
64. |
סתם שחקן בלי קליעה   |
צהוב |
| 23/06/12 | 16:07 |
טוב שהלך
|
|
|
|
63. |
Macbi are simply power hungry  |
Avi |
| 23/06/12 | 15:57 |
I hate any thing that have to do with Macbi and there managment, this kid have a signe contract with an out clue in it and its 2012 look to me he just need to pay the $200000 and get out and for you Mizrahi and fadrman leave the kid alone, he find out your true face
and if mizahi say its a typing mistake.....well kiss his sorry ass and its your mistake not his
|
|
|
|
62. |
בוגדני ושפל היה מקום לדבר עם מכבי תרגיל לא יצליחלו   |
אייל רמת גן |
| 23/06/12 | 15:56 |
|
|
|
|
61. |
" יפעלו מול פיב"א לקבלת שחרור"  |
אחיטופול |
| 23/06/12 | 15:52 |
מה יקרה אם פיב"א יהיו סבורים שלא מגיע לו שחרור ?
|
|
|
|
60. |
מכבי בהלם? הם שכחו מה שהם עשו???  |
אוהד כדורסל |
| 23/06/12 | 15:51 |
1. לו סילבר - נגנב באישון לילה מהפועל תל אביב. 2. את צ׳ורצ׳יץ׳ הם הזמינו לפיצה, ערב משחק פלייאוף, 3. את כדיר הם זרקו לאחר כמה חודשים, 4. ועוד כמה שחקנים הם החתימו רק שלא ישחקו בקבוצות אחרות. הם עשו הכל באופן כשר אבל מסריח,,,!!!! עד שבא ילד ומשחק את המשחק שהם המציאו, אז הם בוכים כנו ילדים קטנים! תנו לילד להרוויח כמו שהיה מרוויח בעשר שנים אצלכם, קצת פרגון!!! בהצלחה לך יוגב,
|
|
|
|
59. |
יוגב צודק  |
עמית |
| 23/06/12 | 15:47 |
קרירה של ספורטאי היא קצרה אם יש הזדמנות להרוויח פי ארבע כמעט טז צריך לנצלה נראה מי מכל הקשקשנים שמדברים על תהילה וכבוד יוותר על שקל משכרו בשביל כבוד -דרך אגב לפי כמות הסירובים למכבי נראה שזה לא מי יודע מה כבוד להשאר שם -עובדה למעט סמית המסכן שקשור בחוזה ופניני ואליהו שאף אחד לא ממש רץ אחריהם כל מי שהייתה לו הזדמנות ברח ממכבי
|
|
|
|
|
במה הוא צודק בדיוק כשהוא מפר חוזה?  |
רז |
| 23/06/12 | 23:47 |
תאמין לי שאם היה נשאר הוא היה מקבל יותר
|
|
|
|
58. |
מגיבים ילדים תמימים  |
אוחיון צודק לחלוטין |
| 23/06/12 | 15:32 |
נו בחיאת חבר'ה, הציעו לו במכבי 230 אלף דולר לעונה וברוסיה 1,700,000 דולר ל-2 עונות. כלומר 1,240,000 דולר יותר עבור 2 עונות ברוסיה.
אתם בקלות רבה הייתם מוותרים על סכום כזה נכון? מה זה עוד מליון ורבע דולר בשבילכם. תפסיקו להיות מגיבים טיפשים ותחשבו בהגיון. כל 1 במצב שלו היה הולך על ההצעה הזאת.
יוגב אוחיון שיחק במכבי כי הוא מצא חן בעיני מכבי כשחקן, לא כי הם עשו לו טובה. מכבי קבוצה מוכרת ומי שמשחק טוב בהחלט מקבל במה באירופה אבל זה לא בגלל שמכבי יחצנה את אוחיון - היא רכשה אותו כי הוא התאים לה והיכולות שלו לא נעלמו מעיניהן של קבוצות שמוכנות לשים עליו הרבה כסף בניגוד למכבי. כל שחקן בארץ ששווה משהו נגנב מיד על ידי מכבי מהקבוצה שלו בשל היכולות הכספיות העדיפות בהרבה של מכבי בביצה המקומית וזה בסדר ולגיטימי מבחינת מכבי, אבל כשבאה קבוצה עם כסף ועושה למכבי מה שמכבי עושה לשאר הליגה אז פתאום כולם קופצים ונפתח מסע השמצה אלים נגד השחקן. זה בדיוק למה אני כל כך שונא את מכבי - דו פרצופיות וכוחניות דורסנית מגעילה. מי שלא נענה לשרביט הקסם שלהם הופך לאוייב הציבור.
הייתי מציע לכל המגיבים כאן לשים את עצמם במקומו של אוחיון ולחשוב באיזו קלות היו מוותרים על מליון ורבע דולר. זה קל לצעוק לויאליות כשזה לא הארנק שלכם.
|
|
|
|
|
מי התמים פה? תגובה למגיב 62  |
חיים רעננה |
| 23/06/12 | 16:52 |
מכול מה שכתבת רק דבר אחד נכון...ההפרש בין מה שאמור היה לקבל ממכבי לבין החוזה הנוכחי...כן סכום שאין ניתן להתעלם ממנו...אבל....לא אני ולא אתה יודעים את פרטי החוזה....אם אין לו סעיף יציאה כפי שמכבי רואה את פני הדברים...גם 10 מיליון לא יעזרו לאיש......אין לי ספק שסכום נכבד ממה שהוא אמור להרויח יעבור למכבי כדמי השבחה...אם יש לו סעיף יציאה כפי שאוחיון טוען...למכבי לא יעזרו האיומים ודברי הסרק...מנסיון העבר של מכבי ברור שהם יודעים על מה הם מדברים...היו רבים המקרים שמכבי נאלצה לשלם לשחקנים כסף למרות שלא היו שווים עשירית...פוט...פייזר...רנדי וויט...הם דוגמאות שבהם מכבי הוכיחו חוסר מקצועיות כשהחתימו אותם ובלעו את הצפרדע....עם אחיון...האיש חתם לשלש שנים...עכשיו הוא עשוי לבלוע צפרדע
|
|
|
|
|
נראה לי אתה זה שלא מבין  |
|
| 23/06/12 | 17:01 |
זה לא קשור לאיפה יותר כדאי לו כלכלית
ברור שברוסיה. כל אחד כמעט היה עושה אותו דבר מבחינה כלכלית (אולי יותר חכמים יוותרו על כמה דולרים בשביל לשחק בפנא או קבוצה אחרת מיורוליג..אבל ניחה)
הבעיה היא שאם יש לו חוזה, אז הוא חתום במכבי ואין לו זכות לדרוש דברים. אלא לבקש ולשאול.
אם הוא היה עושה את זה בדרך בוגרת ולא עוצם עיניים ומחכה שהסערה שהסוכן שלו התחיל תעבור, אז היה יכול ללכת כמו הלפרין בזמנו . עם ברכת הדרך. או לפחות בצורה יותר שקטה. אבל הוא טמבל ברמות. אחרי שנה שנתיים , כשיעיפו אותו מרוסיה , הוא יחזור לשחק בהפועל ירושלים במקרה הטוב.
|
|
|
|
|
??? לדברך אין משמעות ותוקף לאף חוזה, אנרכיה וזהו..   |
dk |
| 23/06/12 | 17:42 |
|
|
|
|
|
מחזק   |
מיכאל |
| 23/06/12 | 17:57 |
|
|
|
|
|
לא נוהגת להגיב לתגובות אבל כאן זאת דמגוגיה זולה...  |
"מצחיק".... |
| 23/06/12 | 18:38 |
חוזה זה חוזה!
בין אם הדברים נאמרים מפי שונא מכבי או לא...
העובדה היא שאוחיוןתחת חוזה! יכוליםלהציע לו גם 20 מליון במקום אחר- הוא יכול לבקש מהקבוצה איתה הוא בחוזה ללכת למקום אחר ולקבל יותר או להציע לו יותר- והקבוצה יכולה להסכים אולא...
גם ספליטר ושחקני נב"א גדולים היו באירופה וקבוצות בספרד בפרט ורצו אותם במקומות אחרים ובנב"א(לא באיזה קובאן שאף אחדלא שמע עליה..) אבל בשביל לקבל את השחקן היוצריכים לשלם ביי אאוט של מליוני יורו!!! (שומע?)יורו!!
וככה סקולה וספליטר ואחרים נשארו בטאו עבור פחות כסף ופחות תהילה... כי היו קשורים בחוזה!!! והם שיחקו למען טאו בלי לילל ולקטר ולעשות תרגילים מסריחים!
רק ישראלים חסרי מוסר וחינוך יכולים להצדיק את המהלך של אוחיון והצורה בה התנהל!
ואני עוד הייתי קול בודד שאמר להביא אותו למכבי במקום הלפרין כי הוא יותר זול ויוכל להיות סמל למכבי ולכן אני אפילו לוקחת את המהלך שלו באופן אישי! והוא חוצפן כפוי טובה! ואולי אפילו מרגישה רגשי אשם שגרמתי (אולי) לבלאט ולמכבי ללכת על הצעד הזה!...
|
|
|
|
|
...ואנחנו הילדים הא?  |
אלוהים ישמור |
| 23/06/12 | 20:07 |
במקומך הייתי מתקשר לספק האינטרנט שלך ומבקש להתנתק.
ככה לא תוכל יותר לכתוב שטויות .
|
|
|
|
57. |
מקקי תל אביב ודון שימון הבכיינים   |
לשנן טוב |
| 23/06/12 | 15:29 |
|
|
|
|
|
אדום מצחין ועלוב  |
המכביסט הידוע |
| 23/06/12 | 17:47 |
נשמתך תהיה מסריחה לכל החיים ונאמר אמן
|
|
|
|
|
הסירחון אצלך ובקבוצתך האהודה כזה גדול שהוא מעלים   |
רוני |
| 24/06/12 | 10:12 |
כל סירחון אחר.
עדיף שמכבי ת"א לא תדבר על סירחונות.
|
|
|
|
56. |
הוא בסדר  |
יוגי |
| 23/06/12 | 15:24 |
אני חושב שמכבי היו חייבים לשדרג לו את שכר ולא להיות קמצנים חארות כי מגיע ליוגב.. ואם הם לא רוצים להעלות לו את המשכורת אז שילך, כמו שצריך. הוא עושה את הצעד הנכון מבחינת שחקן מקצועי. אבל אני מקווה שהוא ישאר במכבי בסוף..
|
|
|
|
55. |
מכבי אף פעם לא החתימו שחקן עם חוזה!  |
אמירה דן |
| 23/06/12 | 15:24 |
צ'ורצ'יץ...לבאן מרסר...פניני...
והרשימה ארוכה מאוד...
|
|
|
|
54. |
הרוסים ישלמו את הפיצוי למכבי  |
עו"ד אחד |
| 23/06/12 | 15:24 |
אי אפשר לעצור עובד לעבור לעבוד במקום אחר גם אם יש לו חוזה
במקרה של יוגב החוזה נגמר השנה. החוזה נחתם ואושר ע"י מכבי ובאי כוחה. מי שטוען לטעות בחוזה אין לו אחיזה במציאות. אין טעויות כאלה במיוחד לא במועדון כמו מכבי תל אביב.
|
|
|
|
53. |
יוגב אל תכנע תלך לשם ואמן שרק תצליח ותתקדם!  |
אוהד מכבי |
| 23/06/12 | 15:23 |
אם לא מוכנים לשלם לך פה אין שום סיבה שתישאר פה
שמכבי תמצא פראייר אחר
|
|
|
|
52. |
לא  |
בן פדות |
| 23/06/12 | 15:21 |
יוגב הוא טוב לא כדי שהוא ילך
|
|
|
|
51. |
רודפי בצע........  |
הנמר מהדרום |
| 23/06/12 | 15:20 |
הוא משחק באחת הקבוצות הטובות ביבשת ...זה רק מוכיח שהוא משחק בשביל ולמען הכסף...אם אני מאמן מכבי..אני מעיף אותו לכל הרוחות ..יש אלפים כמוהו..אם ישחק בארץ..רק קריאות בוז הוא ישמע...אפס.
|
|
|
|
50. |
לכל המתיפיפים - אם היו מציעים לכם פי 4 במקום אחר  |
מבין אותו |
| 23/06/12 | 15:18 |
אתם רוצים להגיד לי שלא הייתם הולכים?! זה קצת פחות מפי 4 עם ה200K שיאלץ לשלם למכבי, אבל עדין, לא מכיר משהו שהיה מסרב לזה.
בטח אחרי שביקשתם יפה העלאה בעקבות ביצועים נהדרים שלכם בשנה הקודמת וקיבלתם הצעה מעליבה מהמעסיק?
אני אוהד מכבי כבר למעלה מ-25 שנה, ומגיע ללא מעט משחקים בכל המסגרות, כך שאי אפשר להגיד עלי שאני משוחד פה
מכבי פשוט עשתה טעות ענקית ושגיאה בסיסית שכל ילד שלומד קורס בתורת המשחקים יכול לזהות. להציע 1.1 מיליון לליצן האגואיסט לנגפורד ולהצהיר השקם וערב שהם מחפשים רכזים בקנה מידה גדול, מה שהיה מחזיר אותו לעמדת השחקן השישי-שביעי... מה חשבתם שיקרה?!
|
|
|
|
|
ל-54 ברור שמשכורת פי 4 טובה יותר,אבל ,  |
|
| 23/06/12 | 16:48 |
מה עם לעמוד בחוזה שעליו חתמת?
|
|
|
|
|
מה קשור שקבוצה אחרת הציעה לו יותר? יש לו חוזה!  |
וחוזים צריך לקיים |
| 23/06/12 | 18:05 |
מה הייתי עושה במקומו? בטח לא מנסה להסתכסך עם שמעון מזרחי.
לדעתי מפה תתחיל נפילתו.
|
|
|
|
|
רק שבחוזה כתוב שהוא נגמר ביולי 2012. רק מכבי מנסה   |
|
| 23/06/12 | 22:48 |
לטעון שזו טעות כתיב.
מענין אם הם היו טוענים את זה אם היה כתוב ההיפך....
|
|
|
|
49. |
אוי מכבי לא תשתנו  |
רון |
| 23/06/12 | 15:15 |
כרגיל מכבי המגעילה . כבר איימו על הסוכן שלא יעבדו מולו בעתיד . רק שפת כח ואיומים . לכן אתם הקבוצה הכי שנואה בארץ
|
|
|
|
48. |
טוב לכולם  |
אשקלוני |
| 23/06/12 | 15:14 |
מאז ימי הנפלד לא היה שחקן שגרם לי להתעקם ככה בספה כשהוא זורק, ומילא היתה לו החכמה וההגנה של היונה, ככה טוב לכולם, מכבי יביאו רכז איכותי והוא ירוויח הרבה כסף
|
|
|
|
47. |
אחריי מקרה פארגו שנה שעברה, שחקנים לא מפחדים יותר   |
אוהד מכבי |
| 23/06/12 | 14:55 |
|
|
|
|
46. |
מכבי תפסיד במאבק  |
דניאל |
| 23/06/12 | 14:49 |
אם יוגב ישאר,איך הוא יוכל לתת את כל כולו לקבוצה דורסנית וכוחנית?
|
|
|
|
|
לא צריך הרבה מוטיבציה בלחלק מגבות.  |
שם מקומו. |
| 23/06/12 | 18:01 |
ואם יהיה טוב בשנה הראשונה (ובהנחה ולא ירצה לברוח לקבוצה שבה המגבות יותר קלות) הוא יוכל להשתדרג ולהביא גם מים.
לשחק במכבי הוא כבר לא ישחק.
|
|
|
|
45. |
להפעיל את כל התותחים הכבדים ולא לוותר  |
אמיר |
| 23/06/12 | 14:48 |
ללכת עם אוחיון עד הסוף וללמד אותו לקח שחוזים צריך לכבד ואם לא מכבדים אז משלמים והרבה.זה ירתיע גם שחקנים אחרים שירצו להצטרף למכבי בעתיד,שיבינו שכדי להגיע למכבי ולקבל חוזה גדול יותר וחשיפה גדולה יותר,הם צריכים להיות מחויבים ב-100% למועדון ולחוזה עליו הם חותמים.אף אחד לא יעשה צחוק ממכבי!
|
|
|
|
44. |
אני חושב שהוא עשה בשכל  |
טל |
| 23/06/12 | 14:48 |
הוא במלא לא שחקן טוב לרמות הגבוהות לפיינל פור הלך לעשות כסף תאמינו לי אף אחד לא יפרנס אותו או ידאג לו אם הוא יפול
|
|
|
|
43. |
יוגב העם איתך!!! די למככיזם!!סוף להפחדות של    |
דון שמעון!!!!! |
| 23/06/12 | 14:47 |
|
|
|
|
42. |
ההתנהגות של יוגב ושל ה"מקורבים" שלו פשוט ביזיונית  |
מכביסט |
| 23/06/12 | 14:37 |
הם גורמים לזה להיראות כאילו הוא סבל בעונה האחרונה ולא ראה דקת פרקט, כאילו מעולם לא עשה את פריצת השנה, כאילו בלאט התעלל בו ולא נתן לו צ'אנסים.. איכס!!! בוגדים מהסוג הגרוע ביותר!!! רודפי בצע מסריחים!!! יוגב, אתה שרוף במכבי ואמן שתהיה שרוף בכל מקום נידח שאי פעם תגיע אליו!!! חתיכת פישר...
|
|
|
|
41. |
במקרה הזה יוגב צודק  |
בלו |
| 23/06/12 | 14:33 |
מכבי קמצנים לא מסוגלים להוציא עליו שקל ועל לנגפורד 1.1 מיליון דולר..פשוט בושה.
בכל מקרה חבל שזה קרה אבל יוגב בהצלחה :)
|
|
|
|
|
ל-45 במה הוא צודק?  |
למה? |
| 23/06/12 | 16:47 |
הרי ברור שהמשכורת של קובאן טובה יותר וכל אחד היה מעדיף את זה,אבל(!) יש לו חוזה.האם בימינו זה כבר לא שווה כלום? כל אחד יכול לחתום על משהו ואז להפר אותו כי קיבל הצעה טובה יותר?
|
|
|
|
40. |
מכבי = מונופול כוחני  |
קפיטליסט = אינטרסנט |
| 23/06/12 | 14:33 |
מכבי הוכיחה באופן עקבי שהאינטרסים שלה יחד עם האגו הנפוח של בעליה גוברים על התפקיד שיכל להיות לה בכדורסל הישראלי. דוגמא ומופת להתנהלות ושימוש בכוח הרב ובכסף הרב לפיתוח הסביבה הספורטיבית כך שתעמוד לצידה ותתקיים לצידה, זה משהו שבוודאות לא יקרה בזמן הקרוב.
במקום זאת משחקי אגו שגרתיים מידי שנה עם שחקנים ומאמנים ושחקני עבר ומאמני עבר, ניסיון לשלוט על הליגה ועל ההגמוניה בכל מחיר כאילו חייה תלויים באליפות כזו או אחרת (כאשר שמעון מזרחי עושה קולות גסיסה עם כל החטאה של טל בורשטיין הצנוע).
מכביזם = קפיטליזם = ברוטליזם = ** בלבן שכל אוהד כדורסל שמבין דבר או שניים לומד לתעב אחרי שמבין שמכבי לא באמת הקבוצה של המדינה. יותר הקבוצה שמשומנת על ידי המדינה ואוהדיה הפאטתיים והכבשיים, שימשכנו גם את הבית של סבתא שלהם בשביל לצהול עד איבוד חושים מעוד 30 הפרש הירואי בגמר על חולון בנוקיה.
|
|
|
|
|
כל מילה בסלע  |
אורי |
| 23/06/12 | 19:59 |
צודק!!!
|
|
|
|
|
כל הכבוד על התגובה  |
יואב |
| 23/06/12 | 21:29 |
הכל מדוייק!!!
|
|
|
|
|
חוץ מלברבר כמה מושגים לועזיים לא אמרת הרבה...  |
איציק |
| 24/06/12 | 00:10 |
למכבי אכן יש בעיה שחוזרת על עצמה בשנים האחרונות כאשר היא לא משכילה לשמר שחקנים למספר עונות רצופות. בעיה שלא תהיה פתירה להערכתי, כל עוד הסכומים באירופה ממשיכים לרוץ בצורה כה מטורפת, ולמכבי אין יכולת להתמודד עם הצעות בסדר גודל הזה.
הפתרון כפי שנראה כרגע הוא להחתים שחקנים צעירים ומבטיחים על חוזים בעלות סבירה ולטווח ארוך, כך שקשה לי להאמין שכשמכבי החתימה את יוגב, היא עשתה זאת לשנתיים עם אופציית יציאה כבר אחרי עונה בודדת.
אם הקו שלי נכון, ויוגב אכן משפטית כפוף לחוזה במכבי, רק אלוהים יעזור לו להציל משהו מהקריירה/כבוד/סימפטיה שהיתה מובטחת לו אפילו מעוד שנה אחת בצהוב. כי מי שעוזב בגלל הכסף זה תמיד כואב אבל מי ששובר כלים ןמוסכמות בגלל כמה לירות, זהו תת אדם, שפל ובוגדני שיורק לבאר שהביאה אותו להציג את יכולותיו על הבמה הבכירה ביותר בכדורסל האירופאי.
ובהקשר לברבוריך חסרי התוחלת במושגים לועזיים שחוקים נוסח שלי יחימוביץ', או אראל סגל, אני יכול רק לנחש שאתה אוהד שרוף של אחת מקבוצות ליגת לוזר, שמתה כבר לזכות פעם במשהו מתישהו, ולכן לא מבין מה הטעם לצהול עד שיכרון חושים מעוד אליפות על חולון, אבל צר לי לבאס אותך, זה כיף כל שנה מחדש...
למכבי אכן חשוב כל תואר גם אם מדובר באליפות קיקיונית בליגת קופל סיקסט למקומות עבודה, ולכן כל החטאה של שחקן כזה או אחר אכן סוחטת אנחות משמעון מזרחי, שכל מה שמחרחרי ריב כמוך פולטים לעברו זה מקנאה שלא היה ולא יהיה לכם לעולם יו"ר שהוא קודם כל אוהד שרוף ומושבע שלוקח ללב הכל, גם אם הוא לא מתלהם כמו ברברי מול כל מיקרופון כמו בעלים ישראלי מצוי...
מעניין שמשחקי אגו כמו של הצחנה האדומה דני קליין מול הנהלת הפועל י-ם, או אייזנברג שהרס את הפועל ת"א, או הקטטות הבלתי נגמרות בין שני היו"רים בראשון, או אם להזכיר לך את הורדות הידיים של דורסמן מול חולון, לא סחטו ממך את אותה השתפכות נוגעת ללה על משחקי אגו שהורסים את הקבוצה. זאת משום שגם אתה מבין את מעמדה של מכבי בכדורסל הישראלי והאירופאי, וכשגם שם יש מאבקים ולכלוך, זה אכן תופס את העין.
לא שאתה טועה, פשוט תתעסק בצחנה שלך. קשוט עצמך תחילה ואח"כ קשוט אחרים.
|
|
|
|
39. |
טעות של טירונים. חבל.   |
רועי בלו |
| 23/06/12 | 14:26 |
|
|
|
|
38. |
יוגב ענק!!!   |
השועל |
| 23/06/12 | 14:25 |
|
|
|
|
37. |
למה להלחם?? ממש שטות.  |
משה |
| 23/06/12 | 14:21 |
לא רוצה? שילך לאן שהוא רוצה . נכון לדרוש פיצוי כלשהו על הפרת
החוזה כמו שעושים בכל העולם . הוא יותר לא ישחק במכבי בשום מקרה ,
ואת זה גם מכבי יודעים היטב וגם השחקן. אפילו אם הוא יבוא מחר ויאמר
שהכל היה משחק והוא מעונים לשחק במכבי כבר לא ירצו אותו יותר.
אז על מה יש להלחם?? על העתיד?? גם לא. אין שחקן שמועדון
מעונים להעסיק בניגוד לרצונו.
|
|
|
|
36. |
ילד הורסים לך את הקרירה טמבל   |
טמבל תתעורר-הסוכן שלך אידיוט |
| 23/06/12 | 14:18 |
|
|
|
|
35. |
מקקי זרים תל אביב  |
ירון |
| 23/06/12 | 14:13 |
כלא זה כלא זה כלא.
מקקי זה כלא, למי שלא יודע.
תשאלו את פנאן.
|
|
|
|
34. |
איפה כל שאר התגובות?   |
rugh |
| 23/06/12 | 14:13 |
|
|
|
|
33. |
מקורבים לשחקן: נפעל מול פיב"א כדי להשיג את השחרור  |
אוי יוגב |
| 23/06/12 | 14:10 |
אז זה אומר שכן יש לו חוזה אם צריך שחרור. אם באמת היה לו סעיף יציאה השנה כמו שהוא טוען הוא לא היה זקוק לשחרור...
|
|
|
|
32. |
תקראו את זה  |
יאיר |
| 23/06/12 | 14:01 |
מכבי רצו לשלם לו 250 /300 אלף לעונה ,הבחור הולך להרוויח בשנתיים 1.7 מליון דולר !!!! מה אתם היית עושים ?
כל הכבוד לו שיעלה ויצליח ,פדרמן ובנו קמצנים מגעילים
|
|
|
|
|
הרוסים מפגרים  |
גיא |
| 23/06/12 | 17:56 |
זה שהרוסים מפגרים על הראש וקבוצת יורוקאפ מטומטמת מוכנה לשלם לו סכומים כאלה זה משהו אחד בארץ חבוב כבר לא יהיה לאן לחזור למכבי בטוח לא עוד שנתיים הוא חזרה בבני השרון אן י-ם או שפתאום הוא יהיה חביב הקהל של אלה מהדר יוסף ...רק בשביל להיות אנטי מכבי וכל הפרשה הוא ישחק שם...
|
|
|
|
|
מה אתה לא מבין??? ה-ו-א ת-ח-ת ח-ו-ז-ה !-!-!  |
עו"ד |
| 23/06/12 | 17:58 |
העסק מאוד פשוט. על מה לשלם לו עוד כסף?
אחרי 2.5 משחקים טובים הוא רוצה שידרוג? על מה?
וגם אם לא קיבלת שידרוג, אין לך את האופציה לקום וללכת.
אני לא מבין טוקבקיסטים כמוך.
|
|
|
|
31. |
ממזר חוצפן  |
מכבי |
| 23/06/12 | 14:01 |
יוגב ממזר. הוא עוד לא הבין שבמכבי זה לא כמו בירושלים שהכל שם שכונה ושכל אחד יכול לעזוב מתי שבא לו. מכבי צריכים לפעול כעת בכל בכח שיש ברשותם (ויש הרבה...) בשביל ללמד אותו לקח. בסך הכל היו לו שני משחקים טובים נגד פאנאתינייקוס ופתאום הוא חושב שהוא ברמה של בורשטיין ופניני. צריך להפיל את החוצפן הזה בכל הכח. חבל, הוא עוד יכול היה לשחק ב-NBA....
|
|
|
|
|
יוגב צודק  |
א.ג |
| 23/06/12 | 19:55 |
אם אתה אומר שהוא יכול לשחק בNBA זה אומר שהוא ברמה הרבה יותר גבוהה מבורשטיין ופניני ועוד משהו מה כואב למכבי לעלות לו את השכר יוגב שווה את הכסף
|
|
|
|
30. |
אל תלחמו עליו יותר!!  |
עוז |
| 23/06/12 | 14:00 |
לא רוצים אותו כבר נסתדר בלעדיו..
|
|
|
|
29. |
הוא בוגד , לא צריך אותו ,   |
מכביסט |
| 23/06/12 | 13:54 |
יוגב היה יכול להיות קטש הבא של מכבי , אבל היה חשוב לו להרוס הכול
אחרי עונה פשוט מדהימה שלו , עשה שטוט גדולה שזה יכול באמת לפגוע
לו בעתיד , אני ממש החזקתי ממנו שהוא יוביל את מכבי רחוק אבל מה שהוא עשה למכבי בלתי ניסלח . בשבילו עדיף שהוא לא היה יותר במכבי הוא יהיה שחקן ספסל
למשך כול העונה ......{ חבל מאוד יוגב אוחיון ...... }
|
|
|
|
28. |
יוגב טעית !אני אוהב אותך אבל טעית ומכבי?בתוכן.....  |
רועי |
| 23/06/12 | 13:54 |
תתחילו לפתוח את הכיס כבר....סבבה אז לא בצורה רצינית אבל אתם מביאים שחקנים דרג ד הופכים אותם לבינונים עד טובים והם בורחים.......מכבי זה לא חממה בושה מאז שרענן כץ עזב אין כסף........
|
|
|
|
27. |
בוגד  |
בלינוס |
| 23/06/12 | 13:50 |
במכבי הוא מחווווק!!
|
|
|
|
26. |
מכבי פשוט חייבת קרוע אותו משפטית  |
אורי |
| 23/06/12 | 13:50 |
שזה לא יחזור על עצמו
|
|
|
|
25. |
יוגב אכן טעה אך גם מכבי מאבדת שחקנים בסיטונות  |
רון |
| 23/06/12 | 13:45 |
וצריכה לתת על כך את דעתה מדוע זה קורה. זה כבר סיסטמטי ודורש בהקרה על ההנהלה החדשה וחסרת הניסיון
|
|
|
|
|
אוחיון לא לפחד נגמרו הימים שהפחידו תראה להם  |
אלי |
| 23/06/12 | 19:47 |
מאיפה הדג !!!!!!!! לאוהדי מקבי אתם זוכרים את הפרשה עם הפיצה שהשחקן היה עם חוזה זה בסדר למה מה זה מקבי ...תאכלו את זה עכשיו .ואוחיון אתה תותח.......
|
|
|
|
24. |
סגל עם יוגב וסגל במידה ויוגב הולך:  |
לירן |
| 23/06/12 | 13:43 |
PG: יוגב אוחיון,ריקי היקמן.
SG: דורון פרקינס,יותם הלפרין,דגן יבזורי.
SF: דווין סמית',גיא פניני.
PF: ליאור אליהו,סטיבן סמית',אלכס טיוס.
C: גיורגי שרמדיני,יאן וויוקאס.
סגל בלי יוגב:
PG: ריקי היקמן,דורון פרקינס.
SG: יותם הלפרין,דגן יבזורי.
SF: דווין סמית',גיא פניני,ס.לנדסברג.
PF: ליאור אליהו,סטיבן סמית',אלכס טיוס.
C: גיורגי שרמדיני,יאן וויוקאס.
|
|
|
|
23. |
צהוב בנשמה  |
אדיר |
| 23/06/12 | 13:41 |
לא צריך אותו, הוא יצטער מכבי מעל הכל!
|
|
|
|
22. |
יש לו מזל שהקובאן שקרכלשהו הזאת  |
מכביסט מלידה |
| 23/06/12 | 13:38 |
משחקת ביורוקאפ. אם היא הייתה משחקת ביורוליג והייתה מגיעה ליד אליהו, יוגב היה מפחד לחזור לארץ אחרי מה שהיינו עושים לו
|
|
|
|
21. |
טעות קשה ביותר = יועצי אחיתופל  |
אילן |
| 23/06/12 | 13:37 |
מהלך מוטעה של שחקן שהקשיב ליועצי אחיתופל שצמאיים לעמלת סוכן. יוגב עשה עונה טובה עם הרבה מהלכי כדורסל טובים, במקום שהסוכן שלו יעבוד ויעלה את המהלכים על דיסק כדי להציג לקבוצות בעתיד הוא ייעץ להיות טמא ולבקש תוספת שכר או לברוח לחו״ל שיש לו עוד שנה בחוזה בטענה שיש סעיף שחרור מסויים. בואו נסכים שאם יוגב היה נותן עונה פח הוא לא היה מוותר על החוזה ולא מסכים להפחית בשכר. לפעמים צריך לדעת לבלוע את הרוק, לחרוק שיניים ולהמשיך. העונה הייתה עוברת טוב עבור יוגב ובעתיד היו לו הצעות טובות לא פחות מקבוצות קצת יותר ״נחשבות״ מקבוצה רוסית בחור מקפיא...המהלך הזה סגר את הדלתות בפני יוגב במכבי ומה ייקרה אם העונה הבאה שלו תיהיה כשלון באירופה? לאן יילך? מי ישלם לו סכומי כסף גדולים? טעות קשה של בחור צעיר שיועציו הם יועצי אחיתופל צמאי עמלות. חבל, חבל, חבל... במיוחד על יוגב.
|
|
|
|
20. |
שלום כסף, להתראות קריירה.  |
שרלד |
| 23/06/12 | 13:35 |
אני חייב להגיד שאני כמעט שמח שאוחיון עוזב, רק מסקרנות. אני מת לראות אותו נלחם על דקות משחק ברוסיה, כשכבר אין לו מעמד של מקומי והוא לא חביב התקשורת ולא מעלים אותו בכוח מהספסל כי אין ברירה. גארד בלי קליעה לשלוש, עם אחוזים בינוניים מכל טווח, עם לא מעט דקות של העלמות על המגרש. מעניין כמה סלחניים יהיו הרוסים לכל הדברים האלה, ועוד כלפי שחקן שאין לו בדיוק אישיות קורנת וחיבור לקהל. כן, ברור שזה מה שאמרו שנה שעברה, אבל לא כל יום פורים, והתנאים לא אותם תנאים. אני מהמר שאוחיון הולך להעלם עם הקריירה שלו ברוסיה. תוך שנתיים שלוש, ישאלו מי הוא היה.
|
|
|
|
|
שלום כסף להתראות קריירה  |
צפוני |
| 23/06/12 | 15:57 |
האם אתה מתכוון לגרין? לשטיינהואר? לכל רכבת של שחקנים זרים שהבאתם וזרקתם?
|
|
|
|
|
לא, אני מדבר על מישהו שהיה כבר בדרך למעלה  |
שרלד |
| 23/06/12 | 18:37 |
ועשה פניית פרסה. לא מישהו כמו שטיינהאור שמעולם לא היה בדרך למעלה והחתימה שלו במכבי היתה תמוהה, או גרין שלמעט המשחק הראשון שלו ביורוליג, התקשה לשים נקודה גם מול הקבוצות הפחות טובות באירופה. אוחיון היה בדרך למעלה בקבוצת יורוליג בכירה, אבל הרבה מזה היה בגלל שהוא שחקן מקומי ואהוד, שלא לדבר על האופציות המעטות שהיו לבלאט השנה. אבל אין טעם להשערות, בוא נראה מה יקרה איתו בשנים הבאות.
|
|
|
|
19. |
איכסססס מכבי  |
ניר |
| 23/06/12 | 13:34 |
הרי עשיתם בדיוק אותו הדבר עם פניני. סיכמתם איתו כשהוא בחוזה בירושלים ובגלל זה הוא שיחק שנה בקיבינימאט
|
|
|
|
|
רק פניני?  |
צפוני |
| 23/06/12 | 16:02 |
מה עם כל השחקנים שהביאו מחול ושהיה להם חוזה? מה אם גרין, שטיינהואר, יואב, ועוד רשימה ארוכה. פתאום אוהדי מכבי נהיו סלחנים ומביני עניין, שכחתם שלכם אכפת רק הניצחון, לא שחקנים לא מאמנים לא מדינה ולא כלום
|
|
|
|
|
צפוני , אתה שקרן וגם טיפש.  |
א |
| 23/06/12 | 18:37 |
בגלל שאתה שקרן -אתה טפש ולא רק.
1.פניני הובא לי-ם כשחקן של מכבי ת"א שהושאל לקבוצות אחרות כדי להשתבח.
וזאת אחרי שדני קליין התחנן למכבי לקבל אותו.
את זה ידע ה"צדיק" דני קליין שהוא הרי כמוך, טינופת אדומה ומצחינה .וכרגיל
במקומותנו יודע לגמול רע למי שעושה לו טובה (ע"ע יואב ספר , מאיר טפירו
ואחרים שהושאלו לי-ם במחיר אפסי למרות שהיו חתומים במכבי)
לכן, לזבל משיבים בזבל ופניני שיחק עןונה נוספת בחו"ל כדי לרצות טינופות
אדומות מסוגך.
2.גרין קיבל כסף טוב מאד מס' שנים מבחירתו האישית. הוא לא היה שייך לירושלים
הוא גדל בבני השרון ונאלץ לשחק בהפועל ת"א כשמכבי לקחו את בורשטיין החבר שלו .
בקיצור, לך לכל הרוחות או לעזאזל איפה שיותר קרוב לך . מבטיח לא להתגעגע.
|
|
|
|
18. |
שמעון מזרחי שקרן  |
שונא מכבי |
| 23/06/12 | 13:34 |
הוא יכול לשקר לדנה אשכנאזי
|
|
|
|
17. |
פדרמן קמצן עלוב   |
זבוב |
| 23/06/12 | 13:33 |
|
|
|
|
16. |
כל הכבוד יוגב-האכלת את הנוכלים קקובבה במיץ עגבניות   |
אריה |
| 23/06/12 | 13:26 |
|
|
|
|
15. |
מגיע לך טיפש קטן   |
הגוזר |
| 23/06/12 | 13:22 |
אתה תבין שאיתך ובילעדך לפניך ולאחר מכבי אימפרייה ורוסייה זה בלאט חח
|
|
|
|
14. |
"זה עלול לעלות ליוגב בקריירה"  |
ההוא מלמטה |
| 23/06/12 | 13:16 |
התבטאות מגעילה מבית היוצר של מכבי ת"א. פירקו כאן את הליגה ועכשיו מאיימים על שחקן ברמה של לגמור אותו.
בושה! שחקן זה לא חפץ והליגה לא שלכם!
אין בגללכם תחרות, אין בגללכם ליגה!
|
|
|
|
13. |
פדרמן הנאלח מתייחס לשחקנים כמו לעבדים שילך   |
פדרמן הביתה |
| 23/06/12 | 13:15 |
כבר ממכבי ת"א הבנאדם לא רצוי שחקנים לא רוצים להיות פראיירים שלו ובצדק פארגו אוחיון הלפרין הנדריקס בלו ועוד רבים וטובים שהבינו עם מי יש להם עסק
|
|
|
|
12. |
יוגב יכיר את מכבי הכוחנית והדורסת   |
יואב |
| 23/06/12 | 13:13 |
|
|
|
|
11. |
הוא פשוט אידיוט...  |
מכביסט |
| 23/06/12 | 13:13 |
לא משנה כמה מכבי יצאו לא בסדר...גם אם כבר הוא עוזב אז למה לקובאן הזאת??מי שמע עליה לפני...איזה אידיוט!!!! יכול להיות כוכב להיכל התהילה של מכבי...אידיוט כבר אמרתי?
|
|
|
|
|
היכל המה ? עם ג'מצ'י מהישרדות ?    |
הפועל |
| 23/06/12 | 14:39 |
|
|
|
|
10. |
לא רצו לשלם שילמו בריבוע  |
יאיר |
| 23/06/12 | 13:11 |
מכבי שמרו על הארנק קצר.עכשיו הם בוכים.
איך שאני רואה את זה זה בעיה של מכבי שהעורך דין שלהם דיסלקט.
יוגב בהצחה
|
|
|
|
|
יוגב לא היה צריך לקבל עוד כסף  |
|
| 23/06/12 | 13:56 |
רק בסידרה מול םנא הוא היה טוב.
כל שאר השנה הוא היה בינוני
|
|
|
|
9. |
מי הכיר אותך בכלל לפני שהגעת למכבי?? חתיכת אפס   |
דנדן |
| 23/06/12 | 13:10 |
|
|
|
|
|
מכבי - אם יוגב כזה אפס , תמצאו אפס אחר בשקל   |
הנביא האדום |
| 23/06/12 | 14:38 |
רי הוא לא הביא שום כישרון מהבית - הכל קיבל אצלכם . אז שילך עם חוסר הכישרון שלו . אני בטוח שתמצאו אלף כמוהו . מה , לא ?
|
|
|
|
|
אמיר דהאן-לך תמכור חמוצים!   |
דני |
| 23/06/12 | 15:29 |
|
|
|
|
8. |
מקקי איזה כייף שאתם כלום באירופה !! חכמים על הליגה   |
הפועל חולון !! |
| 23/06/12 | 13:09 |
|
|
|
|
|
אתה לא אוהד הפועל חולון, אתה אוהד הפועל ירושלים  |
שני |
| 23/06/12 | 13:37 |
אדום, עצוב, מסכן, קטן, חסר תוחלת ונעדר חיים.
|
|
|
|
|
הגועל חולון קיבלתם 40 הפרש אתם עוד קוטעים אצבעות??   |
מכביסט ותיק |
| 23/06/12 | 14:19 |
|
|
|
|
7. |
אוי אוחיון  |
ירושלמי |
| 23/06/12 | 13:04 |
אני בכלל אוהד ירושלים אבל מה שעשה אוחיון הוא גמר את הקריירה שלו אני במקום מכבי נאבק עליו ומשאיר אותו עוד שנה אבל ביציע ומלמד אותו לקח ראה קצת כסף והסתובב לו הראש שחקן בינוני מינוס ציון 3
|
|
|
|
|
אחי..  |
אוהד מכבי |
| 23/06/12 | 14:12 |
אחי בתור אוהב ירושלים היית מסכים שישחק אצלך בקבוצה אפילו לשנה אחת שחקן אמנם טוב אבל שהתגלה כבנאדם מגעיל שדורש עוד ועוד כסף ומדבר רק דרך הסוכנים שלו ובנוסף לכל זה גם חותם מתחת לאף כמו שפן בקבוצה אחרת בזמן שאתה והאוהדים של ירושלים חושבים שהכל ייפתר וייסגר ופתאום הוא דופק את כל התכניות, ואנחנו אלה שגידלנו אותו מי שמע על פאקינג יוגב אוחיון המחליף המהולל והשחקן השישי בירושלים.. מי היה לוקח אותו משם תמורת 1.7 מיליון?
|
|
|
|
6. |
בוגד סדרתי. שילך לרוסיה ולא יחזור   |
|
| 23/06/12 | 13:01 |
|
|
|
|
|
בוגד  |
עמית |
| 23/06/12 | 14:30 |
נכון יוגב בוגד
|
|
|