טבלאות אתר
טוטו ווינר

עקוב אחרינו

הולך בצל: הדרבי במילאנו נפגע בעיקר בגלל השוואות לקלאסיקו

אבי מלר
13:00|08/10/2012

הבעלים סגרו את הארנק, הכוכבים הגדולים ברחו, הפציעות צרבו ורק האפרוריות נשארה. מלר התקשה למצוא נקודת אור בקרבות ההתשה בין מילאן לאינטר ושוב הסתנוור מהזוהר שמפיצות ברצלונה וריאל. אז איפה הימים של זלאטן וסיידורף?

הדרבי המילאנזי ירד מנכסיו? (gettyimages)
הדרבי המילאנזי ירד מנכסיו? (gettyimages)

התפאורה הייתה אדירה, האווירה כבירה, והדרבי דה לה מדונינה ענה על הציפיות. כמה מצער, כי הציפיות הפעם היו כה נמוכות. במקום שהדרבי הזה יוציא את מילאן ואינטר מהקופסה, הוא אושש את החששות: הרוסונרי והנראזורי לא יקראו העונה תגר על התארים החשובים, ואולי גרוע מזאת – לא יציתו ויסעירו את הדמיון.

אוהדי המילאנזיות יכולים אולי להבין, וגם להשלים – בלב כבד – עם ההחלטות של סילביו ברלוסקוני ומאסימו מוראטי להדק את החגורה הפיננסית, לכווץ את הארנק, לדאוג לעתיד ולא להווה. אבל הבעיה הגדולה יותר, כפי שנחשפה אמש בדרבי, זה לא ויתור על סקודטו או גביע אירופאי, אלא הסתפקות במועט גם במישור האמנותי, יצירתי, בידורי. מילאן (במיוחד) ואינטר של הדרבי הציגו כדורגל יבש ועבש. היוקרה, מוניטין, אתגר, אכסניה – כל אלו לא סייעו להן לקבל השראה. כנראה משום שזה מה יש.

עם כל הכבוד לעבודה הגנתית מיומנת – אמנות איטלקית בפני עצמה – היא לעולם לא תספק בפני עצמה, ללא קריאטיביות ולפחות קורטוב מעוף בקישור ובחוד. למילאן אין את זה. רק שניים משחקניה כבשו העונה בליגה, והם אפילו לא שיחקו הפעם ביחד. זה (פאציני) החליף את זה (א-שעראווי). בכלל, מילאן נראתה כמו הקבוצות האנגליות ההן של ימי הביניים, ששלחו כדורים לאגף, הגביהו לרחבה, והמתינו למשיח ואשתו שאולי במקרה ייתקלו בכדור שכזה וגם יזכרו מה עושים איתו. ועוד לא אמרנו מילה על מרכז שדה שבו ריקרדו מונטוליבו אכן מוכיח שהוא אחד משחקני האוברייטד הגדולים בכל הזמנים בסרייה A, ועל הגנה לא יציבה שעוד לא שיחקה שני מפגשים רצופים באותו הרכב.

ברלוסקוני ומוראטי ערים למצב, והם יידרשו להתמודד עם ההשלכות. אלא שמה שהם לא יכולים היו להביא בחשבון, זה שהדרבי הגדול-קטן שלהם ישוחק במקביל לקלאסיקו הספרדי

שבעה שערים בשבעה משחקים. שבע נקודות בשבעה משחקים. מה שבע? הטבלה והסטטיסטיקה הללו לא משקרות. זוהי מילאן בציר 2013, שבניגוד לאינטר לא יכולה אפילו להתנחם בחסרונם של מאורות גדולים בהרכב. אלשנדרו פאטו ואנטוניו נוצ'רינו הם אולי פצועים עכשוויים המסוגלים, בתיאוריה, להוסיף ניצוץ ופלפל, אבל מעשית גם הם חייבים בראש ובראשונה לנער את האבק והחלודה שדבקו בהם בחודשים האחרונים, ועל זה לא יחתום לנו אף סוכן ביטוח מתחיל.

השחורים-כחולים, לעומת זאת, בוודאי ממלמלים כל הזמן מתחת לשפתותיהם "ווסלי סניידר, ווסלי סניידר". ההולנדי הוא אכן מקור לגאווה ופנטזיה. ביום טוב הוא באמת מסוגל להביא את האור. אבל כדי להיות במערכת השמש הספורטיבית, אינטר האפרורית זקוקה להמון אור, כזה המוקרן על ידי הרבה יותר מכוכב אחד.

גם בקורבה נורד יסכימו בוודאי שניצחון אמש הוא עניין של פרסטיז'ה ותו לא. אינטר הייתה יעילה ואנמית. אפקטיבית ופאסיבית. ההופעה שלה הוכתבה מהכיבוש המקרי בפתיחה. העורף והקישור האחורי שלה בנויים על ניסיון וסולידיות, אבל כמה חבל שגם מרכז השדה הקדמי וההתקפה מצטיינים בעיקר בניסיון וסולידיות. שם זקוקים הנראזורי לזיקוקין די נור, אבל בינתיים כאמור רק סניידר מחזיק בסחורה הזו. קוטיניו רמז בטרום העונה שהוא עשוי להצטרף לצוות הווי ובידור, אך כפי שלמדנו אמש, הוא עדיין בחזרות.

דייגו מיליטו כבש אשתקד את השלושער הראשון בדרבי דה לה מדונינה מאז 1953. הוא חלוץ מצוין עם מוסר עבודה מעולה וחושים חדים, אבל הוא בן 33 והוא בנסיגה טבעית. לצידו משתף פעולה אנטוניו קאסאנו בן ה-30. גם הוא כבר ירד מרוב נכסיו העתירים ומוצא הרבה יותר דקות אלמוניות מאשר מסחררות. אינטר גדולה לא יכולה להסתמך על התקפה בת 63.

12

אבל ברלוסקוני ומוראטי ערים למצב, ואולי אפילו התכוננו לתסריט הזה. ההיצמדות שלהם למאמנים שלא מן השורה הראשונה, מעידה אף היא על פסק הזמן המחושב שהם לקחו. כל עוד זה נוגע לקבוצות שלהם, זו זכותם, והם יידרשו להתמודד עם ההשלכות והאוהדים הממורמרים. אלא שמה שהם לא יכולים היו להביא בחשבון, זה שהדרבי הגדול-קטן שלהם ישוחק במקביל לקלאסיקו הספרדי.

הצורה בה ברצלונה וריאל שוב סחפו את ההמונים, העניקו ספקטקל, ענו לציפיות האסטרונומיות והציבו רף בשמיים – גרמה לכך שעולם ומלואו יערוך הבוקר השוואה ויציג את הלילה העגום בסן סירו כהוכחה לכרסום מאכזב במעמדו וערכו של הכדורגל האיטלקי כולו. כפי שטוקבקיסט מתוסכל סיכם עניין: "אני זוכר את הימים בהם בדרבי הזה שיחקו זלאטן איברהימוביץ', אלסנדרו נסטה, מאיקון, לוסיו, סיידורף, טיאגו סילבה וז'וליו סזאר. חכו רגע, זה היה בעונה שעברה".

התפרסם לראשונה:     12:10 | 08/10/12 הדפס
תגובות
עד כה: 48 תגובות, ב- 19 דיונים. הוספת תגובה
19. מלר אל תדאג ואל תיעלסבהודעה שנקראההודעה נעולה חחח  | 08/10/12 | 23:22

האנשים  פה סתם כואסים ועצצניים כי הליגה האיטלקית חוץ מיובנטוס מדרדרת תראו לדוגמא את הליגה האנגלית מי מהם בטוח מנצח את יובנטוס במשחק שיובנטוס מקום ראשון בליגה איטלקית: מנצסטר סיטי ויונייטד לוקחות את יובנטוס בקלות גם צלסי אפילו אולי ארסנל וטוטנהאם יש פה 5 קבוצות שיכולות חלק בקלות לנצח את המקום הראשון והלופה הנוכחית של איטליה  עצוב מה שקרה לכדורגל האילקי בקצב הזה לא נראה איטלקית בחצי גמר הרבה זמן עכשין אנשים יקללו אותי תיהנו 

הגב לתגובה זו סגור
18. תמיד היתה ותשאר הכי טובה בעולם ללא צל של ספק בכללהודעה שנקראההודעה נעולה הליגה האיטלקית מ"ס 1  | 08/10/12 | 23:10

בספרד כל החיים היו רק שתי קבוצות וישארו שניים,בליגה האיטלקית יש 5 אמפריות כדורגל,אינטר מילאן יובה רומא ולאציו ושלא נדבר על אודיזה שהתקדמה עם שמות ברמה ונאפולי המפחידה,אז תפסיקו לחיות בסרט ואם קצת קיצצו בתקציב זה לצורך עליה.

הגב לתגובה זו סגור
17. מילר תעשי לי טובה , אל תשדר את הליגה האיטלקיתתתתתתהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה interrrrrr  | 08/10/12 | 22:48

הגב לתגובה זו סגור
16. המלךהודעה שנקראההודעה נעולה המלך  | 08/10/12 | 22:28
אתה חי בסרט יאיר
הגב לתגובה זו סגור
15. שישלמו ביוקרהודעה שנקראההודעה נעולה מוראד  | 08/10/12 | 20:09

מוראטי וברלוסקוני הציתו ב2006 את הקלצופולי שפגעה בליגה האיטלקית מבחינה כספית במיוחד מבחינת זכויות שידור הם נהנו מהקלצופולי 6 שנים עכשיו זה הזמן שלהם לשלם ביוקר כי הליגה האיטלקית היום כמעט לא רואים מחוץ לאיטליה ובאיטליה האוהדים הם רק של יובה ומשלמים על המשחקים של יובה אז חצי מההכנסות הם של יובה ואינטר מילאן ושאר הליגה שרקמו את הקלצופולי ישלמו מהיום והלאה......

זה לא אומר שאניילי לא משלם ביוקר מי שמעלה את מחיר הכרטיסים לליגת האלופות יקבל מגרש ריק בסוף במקום למלות את היציעים נגד שחטיאר דונייצק הוא קיבל יציעים ריקים מי שלא אכפת לו מהאוהדים ועושה על פי חשובים כלכליים יקבל בראש אניילי תתעורר לפי שגם יובה תפגע

הגב לתגובה זו סגור
14. מלר עזוב שאתה ואוחנה אוהדי בילאן מגעיליםהודעה שנקראההודעה נעולה נארזורי   | 08/10/12 | 20:02

מה אתה מצפה? שאינטר ומילאן יציאו סכומים של 500 מיליון אירו בעונה? אחר כך תגידו שהם נהיו קבוצות מגעילות ורודפות כסף כמו הקבוצות הגדולות היום השם שלהם זה לא מצנסטר סיטי וברצלונה זה כסף הכל אצלהם כסף זה מגעיל ומועדונים הגיונים לא יכולים לעמוד בזה אז כן ככה נראה הכדורגל האיטלקי אבל לא להרבה זמן הפייר פיננסי יכנס חזק בקבוצות הכסף ואז יראו כדורגל אמיתי וסוחף מאינטר פורצה אינטרנצונלה! פרוצה אל פרינציפה!! קונטיניו השחקן הטוב בעולם בעוד שנה

הגב לתגובה זו סגור
13. לא אמרו את זה כשהדרבי של מילאנו היה "המשחק"?הודעה שנקראההודעה נעולה תחשבו על זה  | 08/10/12 | 19:59

ובארסה ריאל היה אנמי וכולי. לתחילת שנות התשעים אני מתכוון, אבל שתי הקבוצות עשו התקדמות רבה מאז ו לאחר לא הרבה זמן זה חזר להיות משחק גדול. (כן אני יודע שהיה 5-0 אז עם רומאריו אבל חוץ מזה...)

בסופו של דבר זה יסתדר, זה תלוי בעיקר (אם לא רק) בבעלים, כשמוראטי ובלוסקוני יחליטו לפרוש או להביא שחקנים ו\או מאמנים. בואו נקווה לא נגיד בעוד 15 שנים שהדרבי של איטליה יהיה נאפולי-לאציו (או משהו כזה). לא מפני שיש לי משהו נגד קבוצות שכיום הן דרג שני, ואני מאחל להן שיהפכו לדרג ראשון מתישהו - אבל העיר מילאנו היא עדיין העיר היחידה עם שתי זוכות בליגת האלופות, והבעלים צריכים להביא את זה לביטוי ולא לרדת מן הפח אל הפחת.

נ.ב בקשר לדרבי, כל כך לא הגיע לאינטר לנצח, אולי אפילו לא להוציא תיקו. מלר הלך קשה מאוד עם מילאן ואינטר(למרות שכנראה צריך), אבל מילאן שיחקה טוב, אינטר התגוננה טוב,(כן אני יודע שבמילאנו זה אמור להיות מצוין אבל גם בארסה וריאל לא תמיד היו מצוינות). מילאן הגיעו למצבים מצוינים והמשחק יכל להיגמר 3:1 להם אם הם היו יותר חדים והשופט לא היה מפסיל להם את הגול.              אינטר הגיעו לשני מצבים והבקיעו מאחד מהם(השני היה כשאביאטי מסר למיליטו ואיכשהו מילאן ניצלה) מילאן הגיעו להרבה יותר מצבים שגם היו בכלל לא רעים.

הגב לתגובה זו סגור
12. מלר שונאים אותך תעשה טובה על תשדר ליגה איטלקית הודעה שנקראההודעה נעולה אחד שמבין  | 08/10/12 | 19:53

פורצה יובנטוס !

הגב לתגובה זו סגור
11. מלר שונאים אותך תעשה טובה על תשדר ליגה איטלקית הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אחד שמבין  | 08/10/12 | 19:52

הגב לתגובה זו סגור
10. היה משחקהודעה שנקראההודעה נעולה Hadar  | 08/10/12 | 19:07
קצת משעמם אבל הכדורגל האיטלקי הוא כדורגל נהדר ומילאן אם אתם זוכרים הייתה עונה שסיימו מקום 5 ככה זה באיטליה זה רמה שווה של כדורגל בין חלק מהקבוצות.
הגב לתגובה זו סגור
  צודק!הודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 22:08
הקבוצות הבכירות מתקשות מול הקטנות. לדוגמא יובה סיינה : יובנטוס הבקיעה גול ניצחון רק בדקה ה85..
הגב לתגובה זו סגור
  צודק!הודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 22:08
הקבוצות הבכירות מתקשות מול הקטנות. לדוגמא יובה סיינה : יובנטוס הבקיעה גול ניצחון רק בדקה ה85..
הגב לתגובה זו סגור
  צודק!הודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 22:08
הקבוצות הבכירות מתקשות מול הקטנות. לדוגמא יובה סיינה : יובנטוס הבקיעה גול ניצחון רק בדקה ה85..
הגב לתגובה זו סגור
9. כל מי שלא מסכים עם מלר הוא פשוטהודעה שנקראההודעה נעולה קנאים  | 08/10/12 | 19:03

קנאי אוהד קבוצה באיטליה שלא מודה שהרמה ירגה בענק שם בשנים האחרונות הקבוצה היחידה מהשורה הראשונה שם היא כמובן יובנטוס איפלו מספר 6 חפש תירוץ ושיקר על מספר הבעיטות בקלאסיקו שהיה 8 למקות שהוא היה 8 לריאל 9 לברצלונה 

ואני בכלל אוהד ליגה אנגלית [ליגה שכופלת את האיטלקית] פשוט תתמודדו עם האמת שהימים היפים של מילאן ואינטר נגמרו לפחות עד שהם יחזרו לבזבז כסף.

הגב לתגובה זו סגור
  חחח... נראה לי שבעוד חמש שניםהודעה שנקראההודעה נעולה   | 08/10/12 | 20:03

הדרבי יהיה בין אנדראה וילאש בואש לבין גווארדיולה או קפאלו.

אבל תראה את מלאגה למשל, קבוצת מוטיבציה לא כישרון(בעיקר - לא שהם לא כישרוניים, פשוט אין שם כוכבים והם משחקים מעולה יחסית)

הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  יהליהודעה שנקראההודעה נעולה יהלי  | 08/10/12 | 22:36
אני חושב שהליגה האנגלית טובה מאשר האיטלקית וגם הספרדית צלסי יוניטד סיטי ארסנל טוטנאם. ולבירפול השישיה של הקבוצות הכי טובות באירופה אומנם בספרד ריאל ובארסה אבל כל השאר בינוניות ומעטה באיטליה אינטר מילאן רומא יובה ולאציו יותר טובות הספרדית בארסה ריאל מאלגה ולנסיה אתלטי מדריד ובילבאו. יאיר
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  עם כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 23:24
אני אוהד ולנסיה. ידוע שהם מצוים בחובות ענק כמו עוד הרבה קבוצות בספרדית(ריאל ברסה מלאגה ועוד) מכאן אפשר להבין שלליגה הזו יש הווה אבל אין עתיד. שוב לדעתי הקבוצות היחידות שחזקות באמת באנגליה הן סיטי יונייטד וצלסי. באיטליה זה יובה מילאן אינטר ונאפולי. אפשר להתווכח כל היום אבל לדעתי באיטליה הכדורגל יותר אמיתי כאשר בכל משחק יש אתגר לנצח.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
  אתה חי בסרטהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 08/10/12 | 20:52
הליגה האנגלית חלשה מהאיטלקית. תעמיד כל קבוצה מול זו המקבילה לה בליגה האחרת ותראה שרוב האיטלקיות לוקחות. חוץ מזה אין לאנגלים הגנה בשיט. הליגה האיטלקית טובה מהאנגלית ברמות ומהספרדית(יש שם 2 ליגות - אחת של ברסה וריאל והשניה של שאר הקבוצות חסרות התקציב) מסחינת כדורגל. כדורגל זה לא רק התקפה - צריך גם הגנה.
הגב לתגובה זו סגור
8. שאר הליגה האטלקית יותר טובההודעה שנקראההודעה נעולה מוטי   | 08/10/12 | 18:59
המדהים בברצלונה שכמעט וכל השחקנים שלה גדלו במועדון ואינם שכירי חרב ,ולדעתי כמות הכשרון שהגיע רק מהמועדון הזה הוא בלתי הגיוני ומדהים!!! ואני בכלל אוהד הפועל.
הגב לתגובה זו סגור
7. לא מסכים איתך מלרהודעה שנקראההודעה נעולה נראזורי  | 08/10/12 | 18:14
האדום של אינטר הרס תמשחק. הם בעיקר התגוננו ולא חיפשו את השער בכלל. יש לאינטר פוצנציאל עם סניידר קוטיניו וריקי אלווברז בקישור. בכל זאת זה דרבי והיה חשוב לקחת אותו. לגביי מיליטו אני מציע לא לקבור אותו עדיין למרות שאתמול הוא איכזב. קאסנו בכלל שיחוק. יש לו ראיית משחק מצוינת והוא גם הבקיע לא מעט עד עכשיו. לגביי מילאן אין ספק שהשנה הם אכזבה גדולה אבל עדיין אל תספידו אותם. פאטו חסר מאוד ופאצו עוד לא נכנס לעיניינים. בקיצור יש עוד כדורגל , לא רק ספרד.
הגב לתגובה זו סגור
6. הקלאסיקואיםהודעה שנקראההודעה נעולה אלדד אוהד יובנטוס  | 08/10/12 | 16:50

קודם כל הקלאסיקו הספרדי היה דיי חלש וזה שהיו 4 שערים לא משכיח מבחינתי את העובדה שהיו בסה"כ 8 בעיטות למסגרת לשני הקבוצות ביחד!

הדרבי אתמול היה חלש בעיקר בגלל השתלשלות העינינים: גול מוקדם של אינטר, שופט חסר מושג, כרטיס אדום עם פתיחת המחצית השניה. כל אלה הובילו להתגוננות של אינטר. ומילאן כמו שאנחנו כבר יודעים מאוד חלשה בחלק ההתקפי שלה. 

בנוסף איך אפשר להגיד שמונטוליבו הוא אוברייטד?! זה השחקן היחיד לטעמי שיכול להיות שחקן ביובנטוס מכל הסגל של מילאן. השחקן הזה יודע לעשות הגנה, יודע למסור מצויין, יודע לבעוט(וראינו אתמול שני בעיטות אדירות שלו+וולה אדיר שהשופט משום מה פסל). זה השחקן שצריך העונה לסחוב את מילאן בדיוק כמו שפירלו סוחב את יובנטוס.

הגב לתגובה זו סגור
  לא ראית את הקלאסיקו ?הודעה שנקראההודעה נעולה מישהו  | 08/10/12 | 18:04

שמע היה 8-9 בעיטות לכל קבוצה ... לא לשתיהם ביחד 

הגב לתגובה זו סגור
5. לא מסכים איתך איציקהודעה שנקראההודעה נעולה אלי  | 08/10/12 | 16:22

באיטליה יש 3 קבוצות מהדרג העליון (יובה, אינטר ומילאן)

בדרג שני אפשר למצוא אצ נאפולי, אודינזה, רומא ולאציו (שחלקן עושות חיל בליגה האירופית)

בספרד יש את בארסה וריאל

בדרג שני את ולנסיה ואתלטיקו (טוב אולי גם מלאגה)

הייתי אומר שהליגות שוות

הגב לתגובה זו סגור
4. תכנסוהודעה שנקראההודעה נעולה עעוו  | 08/10/12 | 15:57
לצערי הרב אין מה להשוות בין אמפירית כדורגל שהיא אטליה מאז ותמיד נכון עכשיו בזמן הזה יש ירידה קלה אבל הכדורגל האטלקי פנטזי לא שתי קבוצת בספרד שזה הליגה תראה שידור בין שתי קבצות באטליה בין סמפדוריה ובלוניה אתה תהנה לעומת זאות בספרד מגעיל חוץ מזה אחוז 86משחנקי סרייה א הם איטלקים בספרד 75 אחוז שכרי חרב וייקח לברצלונה הרבה שניים. להשיג מה שאינטר ומילאן עשו לא לדבר על יובנטוס שהיא קבוצת כדור הארץ
הגב לתגובה זו סגור
3. muhamad18@walla,comהודעה שנקראההודעה נעולה זאניטי  | 08/10/12 | 15:26
לא הכל במשכתוב נכון לדעתי בונים באינטר קבוצה לתפארת עם אלברז וקוטניו וחואן ועוד הרבה צעירים לגבי מילאן זה מועדון ענק שיידע איך למצוא את הדרך בסופו של יום
הגב לתגובה זו סגור
2. ברורהודעה שנקראההודעה נעולה איציק  | 08/10/12 | 13:39
הכדורגל הספרדי זה הכדורגל כיום הטוב בעולם וזה גם לזמן הרחוק הכדורגל הספרדי מספק את הסחורה.זה עיניין של זמן שקבוצות קטנות בליגה הספרדית היו גם בין הטובות ביבשת..
הגב לתגובה זו סגור
  זה עניין של זמן עד שכל הקבוצות הספרדיות יפשטו רגלהודעה שנקראההודעה נעולה אורי  | 08/10/12 | 14:23

בקרוב מאד הממשלה הגרמנית תסגור את השיבר ואז נראה את הקבוצות הספרדיות נופלות אחת אחרי השנייה

הגב לתגובה זו סגור
1. עצובהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גבי  | 08/10/12 | 13:26

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ