|
1. |
אוחנה הקוסם האמיתי ברקו איש קטן עם מח מפלסטיק,כנסו  |
אבי |
| 17/02/10 | 13:24 |
אתה המלך האמיתי,,, ברקוביץ קטן נתמך ע"י אתר קטן (one) שנשלט ע"י אישה קטנה (אסייג) שעושה כספה מלשון הרע... האחד והיחיד עלק!!!
|
|
|
|
|
כל מילה חקוקה בסלע   |
אסף |
| 17/02/10 | 14:49 |
|
|
|
|
|
מסכים עם כל מילה  |
שחר |
| 17/02/10 | 14:56 |
לא יכולת לנסח את זה טוב יותר
|
|
|
|
|
אוחנה הוא אפס של בנאדם לקקן !  |
הפרשן הבא |
| 17/02/10 | 15:02 |
תפסיק כבר ללקק ללוזון אתה מאמן עם ניסיון ולאן הגעת ????? תבוסות עם הנבחרת הצעירה אתה מביא לנו אז עם כל הניסיון שלך לך תעשה חמוצים ,ברקוביץ בלי ניסיון ובלי כלום בתור מאמן זה נכון ויכול מאוד להיות שלא נגיע איתו לכלום אבל בא שחקן עם עבר מפואר בנבחרת ומציע דרך ושיטת משחק וצאנס לתרום אז תנו לו את הצאנס לאמן את הנבחרת ראינו כבר את כולם (קשטו אברהם והמאמן הכי גרוע שרף ) , לאן הם הגיעו ?!!! לכלום הם לא הגיעו !!! .ברקו מביא התלהבות לא אכפת לו מכלום והוא יעלה אותנו ליורו .ואם לא לפחות הוא ימלא את האיצטדיון
|
|
|
|
|
צודק   |
אייל |
| 17/02/10 | 15:20 |
|
|
|
|
|
אוחנה  |
ירדן |
| 17/02/10 | 16:03 |
מה אתה עשית בכדורגל אדון אוחנה לקחת גביע של נכים מה שברקוביץ עשה בעונה אתה לא עשית בעשור אתה בנאדם לקקן שאין לך מושג עם פעם חשבתי שאתה מבין כדורגל אז היום התבדאתי אתה בנאדם קטן שאין לך מושג אבל הכי הכי חשוב שתזכור שאייל ברקוביץ זכה בעשיריה הראשונה אי פעם בליגה אנגלית למוסר הטוב ביותר
|
|
|
|
|
ירדן אתה בטח ילד ולא מכיר את ההיסטוריה אז בוא אני   |
יניב |
| 17/02/10 | 16:50 |
בוא אני יגיד לך משהו על מר אוחנה...........לא רק שהוא הגורם העיקרי לזכיה בגביע אירופה למחזיקות גביע הוא גם נבחר לשחקן הצעיר הכי מבטיח משהו שמסי זכה בוא לפניי כמה שנים טובות.........אוחנה קיבל הצעות מקבוצות באיטליה , ספרד ואנגליה וזה בדוק!!! אז של נעלייך מעל רגלייך למלך הבלתי מעורר מר אלי אוחנה במקום ללכת לקבוצות האלה הוא העדיף לבוא לבית"ר הבית החם וטוב שאז בדיוק ירדנו ליגה, הוא בא וכיכב בליגה הארצית דאז לאומית ביום, כבש שלישיות ורבעיות העלה אותנו ליגה, לקחנו אליפות וכו' וכו' וכו' בקיצות מ ל ך ! ! !
יאללה לך תלמד היסטוריה ילד
|
|
|
|
|
לידעתך?  |
אבי אוחנה |
| 17/02/10 | 17:43 |
אדון אלי אוחנה זכה עם קבוצה קטנה בגביע ארופאי במו רגליו הוא אחראי לגהיע האירופאי האחרון שלקחה קבוצה בלגית מר אלי אוחנה נבחר שני אחרי מוטלה לשחקן הטוב ביותר בכל הזמנים בישראל תעשה לי טובה ותבדוק את עצמך לפני שאתה מדבר שטויות אייל תמיד קינא באטלגנטיות ובעוצמה של אלי שהוא איש ענק לעומת הפרחח הזה שמדבר כל היום שטויות
|
|
|
|
|
למה אוחנה לא מציע עצמו ? פחדן !!!  |
אוחנה מאמן ופרשן ?? |
| 17/02/10 | 17:35 |
לאייל יש ביטחון ביצים ומוטיבציה זה מה שצריך ווינר לא סידור עבודה למקורבים ולעייפים.
|
|
|
|
|
אוחנה אתה המלך =]  |
אוהד חיפה |
| 17/02/10 | 18:34 |
אולי לא המאמן הכי טוב שיש
אבל בן אדם ושחקן מהגדולים שהיו פה בכדורגל...
ברקוביץ מאוחנה אתה יכול רק ללמוד
|
|
|
|
|
אוחנה מלך. כל מילה בסלע. ברקוביץ משחק אותה מראדונה   |
טל |
| 17/02/10 | 20:17 |
|
|
|
|
|
אוחנה אתה לקקן הייתה לקקן נשארת 00 אסלה   |
כחול בלב |
| 17/02/10 | 21:01 |
|
|
|
|
2. |
סתם  |
אוהד ירוק |
| 17/02/10 | 13:24 |
יאאאלה מי הוא חושב שהוא הוא לא מתקרב לרמה של ברקוביץ שיסתום תפה ויתן כבוד ימעפן
|
|
|
|
|
צודק בכל מילה    |
דוד המלך |
| 17/02/10 | 14:07 |
|
|
|
|
|
כבוד??אתה מדבר על כבוד??ראית מה ברקו אמר??  |
|
| 17/02/10 | 16:58 |
בתור שחקן אני חושב שברקו אחד הגדולים שהיו לנו אי פעם...אבל בתור בן אדם הוא אחד הקטנים שהיו לנו אי פעם!!
|
|
|
|
|
אוחנה היה שחקן טוב יותר  |
גיא |
| 17/02/10 | 18:27 |
אוחנה היה יותר טוב מאייל.
|
|
|
|
3. |
אוחנה-כל מילה בסלע! בעיקר עניין הבושה למדינת ישראל   |
ג'ימי |
| 17/02/10 | 13:25 |
|
|
|
|
4. |
מילים כדורבנות, הלוואי שתהיה מאמן הנבחרת הבא   |
אוהד מכבי חיפה |
| 17/02/10 | 13:25 |
|
|
|
|
5. |
אלי המלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך  |
גיא |
| 17/02/10 | 13:25 |
אלי המלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
|
|
|
|
6. |
ברור שאלי אוחנה תככן!!!! הבעיה שאייל תלמיד יסודי  |
Liverpool |
| 17/02/10 | 13:26 |
אייל יקר אתה צריך להיראות יפה בעיני התקשורת,זה מה שחשוב בימינו, ולא להיות צודק ואפילו לא חכם או מוכשר!!!!!
|
|
|
|
7. |
מסכים עם כל מילה של אוחנה   |
huck |
| 17/02/10 | 13:26 |
|
|
|
|
8. |
אלי צודק במאה אחוזים מי הוא בכלל ?   |
צהבהב ירושלמי |
| 17/02/10 | 13:27 |
|
|
|
|
9. |
כל הכבוד לאוחנה, אומר את מה שכולם חושבים   |
דני |
| 17/02/10 | 13:27 |
|
|
|
|
10. |
אז מה עדיף אחונה?  |
שלומי |
| 17/02/10 | 13:28 |
דוא''ל:bshlomi77@walla.com
מאמן שלא הצליח בשום מקום שאימן??? אנחנו מעדיפים מישהו שיודע מה זה כדורגל, דבר שלך אין, אפשר בפשטות לראות ע"פ הפרשנות שלך בערוץ הספורט שמעבר להיותך חלוץ ענק בעבר, אין לך מושג וחצי מושג בכדורגל.
ובכלל, אני מסמפט אותך, באמת.. וזה ברור שהדברים האלו לא באמת יצאו מפיך, זו עוד דדך של ערוץ הספורט להסית נגד ברקוביץ'. מושחתים - נמאסתם!
אייל ברקוביץ' לנבחרת !!!
|
|
|
|
|
כל מילה בסלע שלומי!    |
|
| 17/02/10 | 14:18 |
|
|
|
|
|
לפחות אוחנה מאמן ואימן קבוצת כדורגל  |
שרון |
| 17/02/10 | 14:46 |
לפחות אוחנה מאמן אימן קבוצת כדוגל
ואתר ONE לא מסית אנשים שמדברים נגד ברקוביץ או לחילופין לא מפרסם דברים רעים על ברקוביץ ???
אתה מדבר שטויות . כל מילה שאמר אוחנה היא נכונה
אנחנו מדברים פה על בו אדם שאסור לו לעמוד בראש הנבחרת איזה דוגמא הוא אמור לשמש ???
|
|
|
|
|
נכון , הצליח להוריד את כפר סבא ליגה   |
גיא |
| 17/02/10 | 17:15 |
|
|
|
|
|
תנסה להעביר תגובה הפוכה באתר ONE   |
חכם חנוכה |
| 17/02/10 | 15:05 |
ותראה אם היא תתפרסם.
אז תבין מושחתים מהם..
|
|
|
|
|
אוחנה נכשל רק לפחות אימן קבוצות וברקוביץ' לא אימן  |
|
| 17/02/10 | 16:15 |
אפילו לא בנוער.
שינסה לאמן לפחות נבחרות נערים לפני שהוא קופץ לאימון נבחרת בוגרים.
|
|
|
|
11. |
אוחנה צודק.  |
asd |
| 17/02/10 | 13:28 |
אפילו אם יש לו את הפוטנציאל לאמן כמו שצריך את הנבחרת, רק בגלל הדרך המגעילה שלו והאישיות אסור לאפשר לו, כי זה באמת יראה את המצב הרע שלנו.
|
|
|
|
12. |
קנאי !!!!   |
|
| 17/02/10 | 13:28 |
|
|
|
|
13. |
אתה איש קטן  |
ברקו לנבחרת |
| 17/02/10 | 13:28 |
אוחנה אין לך מושג!!
יש לך רק כישלונות כמאמן
איך אתה לא מתבייש לדבר
ברקו היה השחקן מספר 1 והוא גם יהיה המאמן מס 1!!
|
|
|
|
|
תקשיב טוב עוכר ישראל,   |
דור |
| 17/02/10 | 14:39 |
אם אתה ראית את התכנית על ברקו שהוא רצה שהנבחרת תפסיד כשהוא לא זומן ובכל זאת מתאים לך שאחד כזה יאמן את הנבחרת (אני בכלל לא נכנס לפן המקצועי המובן מאליו - שקודם יאמן 20 שנה או אז ניתן לו לאמן את הנבחרת) - אז אני מוכן להחזיר אותך ואת ברקו גם במסגרת הטרנספר עם פלסטין
|
|
|
|
|
לדור  |
שמעון |
| 17/02/10 | 16:36 |
איך הוא אמר?
אם יפטרו אותך מהעבודה גם אתה יום למחרת תשנא את המנהלים
אני חושב שהוא יכול לנהל את הנבחרת טוב ולעלות אותנו !!!
|
|
|
|
14. |
אוחנה תפסיק להתחנף ללוזון יא קומבינטור בגרוש.   |
יוסי |
| 17/02/10 | 13:29 |
|
|
|
|
15. |
ברקובי'ץ עלוב   |
איתן |
| 17/02/10 | 13:29 |
טיפש קטן וחסר מוח.
|
|
|
|
16. |
לא שאוחנה מאמן גדול, אבל דוגרי? צודק ב100%   |
רוברטו ד |
| 17/02/10 | 13:29 |
|
|
|
|
17. |
אוחנה תחזור לביתר    |
עומר |
| 17/02/10 | 13:30 |
|
|
|
|
18. |
כל הכבוד לך אלי!!!  |
נועם |
| 17/02/10 | 13:30 |
אייל שונא ישראל ומנסה להיות דיקטטור בכדורגל ממש בדומה למר אבי לוזון
|
|
|
|
19. |
אני איתך אוחנה   |
בר דעת |
| 17/02/10 | 13:30 |
|
|
|
|
20. |
כל מילה נוספת על "כישורי " ברקו מיותרת   |
אהוד |
| 17/02/10 | 13:30 |
|
|
|
|
21. |
חזק - ישר ל"הוצא מהקשרו" הבא  |
טל |
| 17/02/10 | 13:31 |
"אדם שלא מסכים איתו הופך מיד לאויב, אדם או עיתונאי, זה לא משנה לו כלל".
מה ההבדל בין עיתונאי לאדם מר אוחנה? בערך כמו ההבדל בין אירופה לספרד של אלון מזרחי....
|
|
|
|
|
הגזמת אחי  |
עידן |
| 17/02/10 | 14:11 |
יש הבדל גדול בין מה שאמר אלון לבין אוחנה.
עיתונאי באמת אמור לשאול שאלות ולהביע דעות מסויימות בשביל לתת כותרת ולכן זה לגיטימי שהוא יהפוך לבעד או נגד.לשם העיתונאות בלבד.
אדם מן השורה(שאינו עיתונאי)פשוט יביע את דעתו.
|
|
|
|
|
אתה לא הבנת. אוחנה התכוון שעיתונאי הוא לא בן אדם!   |
צורי |
| 17/02/10 | 15:56 |
|
|
|
|
|
טל עדיף שתשתוק..  |
דור |
| 17/02/10 | 16:35 |
טח שיש הבדל בין עיתונאי לאדם מין השורה יחתיכת דביל , אפילו אין לי כח להסביר לך למה אוחנה התכוון
|
|
|
|
22. |
כול הכבוד, הוא הראה לנו שהוא באמת איש קטן ושחצן   |
אוהד ספורט ישראלי |
| 17/02/10 | 13:31 |
|
|
|
|
23. |
טוב מאד אלי כנס בו אוהבים אותך   |
בית"רי |
| 17/02/10 | 13:31 |
|
|
|
|
24. |
סוף סוף מאמן מזרחי לנבחרת   |
או-חנה |
| 17/02/10 | 13:32 |
|
|
|
|
25. |
כל הכבוד אוחנה !!  |
משה |
| 17/02/10 | 13:33 |
הלוואי ואוחנה יהפוך למאמן הנבחרת בקדנציה הבאה
|
|
|
|
26. |
ללא כותרת   |
הנרי |
| 17/02/10 | 13:34 |
|
|
|
|
27. |
מילים כדורבנות !   |
הנרי |
| 17/02/10 | 13:34 |
|
|
|
|
28. |
אוחנה לנבחרת!! -עולה על ברקוביץ בהכל!! קראו ותבינו  |
שחר |
| 17/02/10 | 13:35 |
בנסיון,באינטיליגנציה,בסמכותיות,במנהיגות והכי חשוב בעל שליטה עצמית וקר רוח לא כמו ברקו שלא מצליח להשתלט על עצמו.
|
|
|
|
29. |
"אדם או עיתונאי"???????    |
סלע |
| 17/02/10 | 13:35 |
|
|
|
|
30. |
תודה אוחנה  |
דהה |
| 17/02/10 | 13:36 |
תשאר נאמן לעצמך, הדעה שלך מייצגת את רוב העם.
היחידים שמעוניינים בברקוביץ הם השפוטים שלו ושל אופירע...
|
|
|
|
31. |
אוחנה כל הכבוד על האיפוק,אוהבים אותך.  |
מני |
| 17/02/10 | 13:36 |
היית צריך לענות לו הרבה יותר בחומרה ולהעמיד אותו במקום. אבל לא ירדת לרמה שלו וכל הכבוד לך,איזה איש עלוב הברקוביץ' הזה.
פשוט בדיחה עצובה.
|
|
|
|
32. |
אוחנה שב בשקט אתה רק חופררר   |
דודו |
| 17/02/10 | 13:36 |
ברקו הוא האיש הראוי והרצויייי לאמן את הנבחרת כל העם דורש שהוא ימונה למאמן אז כל הפיטפוטים שלך לא ירגשו את אף אחד .
ברקו אתה מס'1 אוהבים אותך ובהצלחההה מכל הלב
|
|
|
|
33. |
צודק  |
אופיר |
| 17/02/10 | 13:36 |
אוחנה צודק
|
|
|
|
34. |
אני מעריץ את ברקו מאז שאני זוכר את עצמי אבל הפעם   |
הוא נפל... |
| 17/02/10 | 13:36 |
שילמד מאוחנה להתבטא ולדבר...
אם ככה הוא מדבר במסיבת עיתונאים שהוא כינס ולבטח התכונן אליה מה יהיה אחרי משחק שהוא יפסיד??
אבל עדיין אני בעדו כי נמאסו כל הטקטיקנים בעלע הניסיון....
|
|
|
|
35. |
הנבחרת זה לא שוק!!!!  |
רז |
| 17/02/10 | 13:36 |
ברקוביץ לך לשוק למכור ליפנה שאתה בא לבקש את הנבחרת
|
|
|
|
36. |
אוחנה צודק במקרה הזה. ברקוביץ לטעמי כן מועמד ראוי.  |
מישהו |
| 17/02/10 | 13:37 |
אבל במסיבת עיתונאים כל ההכפשות לא הוסיפו כלום.
ידוע שברקו זחוח, זה הפרסונה אבל באמת ההכפשות האלה היו גועל נפש וכנראה שהבלנדר של אופירה פעל שוב.
אוחנה צודק, תוקפים אותו הוא מחזיר, כמו שצריך.
אוחנה אני איתך בזה, אתה יכול לתקוף אותו עכשיו בתקשורת בכל מקום, זכותך.
|
|
|
|
37. |
אוחנה אתה גדול - אוהבים אותך  |
אדי |
| 17/02/10 | 13:37 |
אני עם אוחנה, אני ראיתי את מה שאלי אמר ביציע העיתונות ואלי התייחס לגופו של עניין ולא לגופו של איש,
והוא אמר בתוכנית במפורש שזה לא משנה מי האדם אלה על זה שלמנות מישהו שהוא לא מאמן
|
|
|
|
38. |
צודק ב-100%,אין תיאור מדוייק יותר ...  |
artur |
| 17/02/10 | 13:37 |
מאשר "פאטתי",מסיבת העיתונאים הזאת גרמה לו רק נזק.
מעניין אם במידה ולא ייבחר ירצה שהנבחרת תפסיד.
|
|
|
|
39. |
כאוהד בית"ר אני אומר רק ברקוביץ'!!!   |
רנד אלת'ור |
| 17/02/10 | 13:39 |
|
|
|
|
40. |
לא אסתיר שאני בעד אייל לאימון הנבחרת אבל....  |
רונן |
| 17/02/10 | 13:39 |
עד עכשיו כל המאמנים שמונו , טובים ככל שיהיו , לא רק שלא עלו אלא האחרון מביניהן, דרור קשטן , בעל הנסיון ועטור התארים הציג את הנבחרת המבישה ביותר מזה כמה עשורים אם לא בכלל.
נבחרת ללא שום אג'נדה, ואם כבר מדברים על אג'נדה אף אחד מהשחקנים לא עלה על המגרש בהתלהבות , עם רצון וחשק להצליח, לרוץ אחרי הכדור ולהראות בפני הקהל (שלו שייכת הנבחרת) מה היא שווה.
אמנם השחקנים לא השתנו אבל עכשיו בצל כל הכשלונות יש כאן מועמד, שחקן עבר גדול, אולי הגדול מכולם, נבחר בעשיריה הראשונה של השחקנים הטובים באנגליה....בעל התלהבות, חוצפה וכן אני מאמין שנראה נבחרת הרבה יותר טובה מזו של קשטן, עם כדורגל התקפי ותוסס,אפילו אם לא נעלה זה שונה ומרענן וכדאי לתת לזה צ'אנס כי יותר גרוע בטוח לא נראה.
אבל האבל היחיד הוא שאדון ברקוביץ' עם כל המעלות שלו כאמור, הוא בין אדם שאומר מה שעל הלב שלו בכל רגע וזה פוגע בו ועלול לפגוע גם בנבחרת בראשו(אם וכאשר), כמו שאמר מוטל'ה "הוא שחקן גדול אך הורס את עצמו בהתנהגותו" , וכמו שמביע כלפיו אוחנה, הוא עשה דברים שיזכרו תמיד למבקריו, אם הוא יצליח הוא יהיה המלך של הכדורגל הבלתי מעורר גם בעשור הנוכחי (כי בעשורים הקודמים כשחקן הוא כבר הוכתר...), במקרה של כשלון כל ההתבטאויות האישיות והמעשים כנגד הנבחרת(קרי משחק נגד שוויץ) יצופו ויפגעו שוב בתדמית של השחקן הכל כך גדול הזה, אייל ברקוביץ'.
|
|
|
|
41. |
תותח!  |
אור |
| 17/02/10 | 13:40 |
ברקוביץ' כל הכבוד לך אני אוהב את איך שאתה לא רואה כלום בדרך למטרה שלך!!
מגיע לך ליהיות מאמן נבחרת ישראל!!!
|
|
|
|
42. |
אייל הוא אפס  |
חיפאי ירוק |
| 17/02/10 | 13:40 |
תכל אייל הוא אפס שהוא מעיז ומדבר ככה..ואלי אוחנה צודק 100%
|
|
|
|
43. |
תוציא את הלשון שלך מהתחת של לוזון !!!  |
רוי |
| 17/02/10 | 13:41 |
תפסיק ללקק אוכל חינם!!
|
|
|
|
44. |
כנס כנס ...  |
ירוק לעד |
| 17/02/10 | 13:41 |
אוחנה תמשיך לבכות... ברקו יהיה מאמן הנבחרת אם תרצה ואם לא..
אתה לא הצלחת בכלום אז מה אתה רוצה...הבאת לאיפה שהוא את נבחרת הנוער???
לא. לא עליתם ליורו אז תקדם!!!!! ותחזור לאמן את ביתר הפתטית שלך...
עד היום שום מאמן לא הצליח בנבחרת לא וותיק ולא צעיר לא זר ולא בטיח .. אז מנסים . כל הארץ רוצים את ברקו אז ניתן לו לנסות מה שבטוח שנבחרת שמחה יהיה לנו . אני הראשון שיקנה כרטיס רק לראות את הנבחרת המאושרת שלו . אז אוחנה כמו שאומרים האח הגדול שאתה כל כך אוהב ת ת ק ד ם !!!!!!!!!
אולי יקבלו אותך שנה הבאה לאח הגדול רק לשם אתה מתאים...
|
|
|
|
45. |
אוחנה הוא שם יותר גדול מברקוביץ בישראל  |
אלון |
| 17/02/10 | 13:42 |
אוחנה הוא שם יותר גדול מברקוביץ בישראל, כל הכבוד לאוחנה על הדברים הנכונים
|
|
|
|
|
מצחיק  |
רם |
| 17/02/10 | 14:30 |
ב-ס-ד-ר!!!!!
|
|
|
|
46. |
אלי אוחנה  |
אחד שיודע |
| 17/02/10 | 13:42 |
אתה קנאי חוץ מכמה גולים בחיים שלך לא עשית כלום
לא אוהבים אותך כמו שאוהבים אותו אחרי שאתה עם"ניסיון" ביתר..כפר סבא..נבחרת הנוער..מי אתה בכלל?!קנאי
|
|
|
|
47. |
ברקוביץ לנבחרת  |
אפרים |
| 17/02/10 | 13:43 |
אוחנה איפה בדיוק הצלחת כמאמן, הקנאה נוזלת לך מהשפתיים.
תלמד בגילך כבר לפרגן.
|
|
|
|
48. |
אלי אוחנה נמאסת !!!  |
ירוק עולה |
| 17/02/10 | 13:43 |
חתיכת אפס קטן ופישר אתה זה שעובד בהתאחדות במקביל לעבודתך בתקשורת העם רוצה את ברקוביץ תמשיך לאכול את הלב!!!!
|
|
|
|
49. |
אלי , למרות שאני לא ממערציך , כל מילה שלך בסלע  |
לירן |
| 17/02/10 | 13:43 |
אני מעדיף אותך על פניו של "האיש הקטן ופתטי" ואוסיף הזוי לחלוטין!!!
|
|
|
|
50. |
ראסמי אוחנה צודק  |
האמת |
| 17/02/10 | 13:43 |
לא משנה כמה שחקן גדול הוא היה, כבנאדם הוא לא מייצג אותי.. מאמן זר (שאני נגד) יוכל לייצג אותי יותר מברקו..
|
|
|
|
51. |
אלי מס 1  |
דוד |
| 17/02/10 | 13:43 |
צודק בכל מילה. רק ברפובליקת בננות כמו שלנו בנאדם שלא אימן יום אחד מועמד לנבחרת. חוץ מיזה שכולם ראו איך הוא שונא תנבחרת
|
|
|
|
52. |
אוחנה צודק - ברקוביץ לא מתאים לא ניסיון , לא השכלה   |
שי |
| 17/02/10 | 13:43 |
|
|
|
|
53. |
למר אוחנה כנס בבקשה  |
שימי |
| 17/02/10 | 13:44 |
ואתה לא פטתי כשאתה מגן בלהט על אבי לוזון כשכולם רואים לפי שפת הגוף שלך שאפילו אתה לא מאמין למה שאתה אומר!
|
|
|
|
54. |
כל מילה בסלע ! רק מלשמוע שהשושבינה שלו אופירע...   |
צהוב עצבני |
| 17/02/10 | 13:44 |
|
|
|
|
55. |
תשנו את הכותרת  |
נועם |
| 17/02/10 | 13:45 |
דוא''ל:melodhacker@gmail.com
אנשים יכולים להבין את הכותרת בצורה לא נכונה והיא גם פוגעת בדתיים
|
|
|
|
56. |
הלוואי ואוחנה יהיה מאמן   |
|
| 17/02/10 | 13:46 |
אהבתי לראות את כפר סבא למרות שירדה ליגה .משחקת התקפי במערכים לא פחדניים .גם ככה אין לנו מה להפסיד .שאוחנה יריץ את החברה קדימה
|
|
|
|
57. |
אוחנה אתה חתיכת חוצפן  |
מוזר |
| 17/02/10 | 13:46 |
לפחות ברקו אומר את האמת ומודה שאין לו ניסיון אבל הוא בא עם המון אהבה ורוצה לאמן את הנבחרת יותר מהכול
אתה לעומת זאת עסוק כל היום בפוליטיקה ומה שבטוח שמאמן אתה לא!הורדת שתי קבוצות ליגה ונכשלת עם נבחרת הנוער אז באיזה חוצפה בכלל אתה מדבר על ברקו??אני מעדיף אחד כמו ברקוביץ' שאין לו ניסיון מאשר "מאמן עתיר ניסיון" כמוך שרק נכשל בכל מקום שדרך בו
|
|
|
|
58. |
לא, עדיף להיות פודל של אבי לוזון מר אוחנה .   |
יורם |
| 17/02/10 | 13:46 |
|
|
|
|
59. |
אלי, העם האמיתי איתך!  |
איתמר |
| 17/02/10 | 13:47 |
אם זה היה בפייסבוק הייתי עושה לך לייק.
ברקוביץ' יצא קטן ופתטי, אבל זה לא חדש.
זה אחד הימים העצובים של הספורט הישראלי.
|
|
|
|
60. |
אוחנה תתבייש !! מה יש לך נגד המשפחה שלו !! חצוף !!   |
ספורטאי |
| 17/02/10 | 13:47 |
|
|
|
|
61. |
אלי אוחנה...  |
אוהד ביתר |
| 17/02/10 | 13:48 |
אתה מלך ותמיד היית!!!ואתה צודק 100% רק תיזהר שברקוביץ לא יתקוף אותך גם...
|
|
|
|
62. |
אויש שתוק כבר , שורה תחתונה אתה מקנא בו   |
אופיר |
| 17/02/10 | 13:48 |
|
|
|
|
63. |
אלי הגדול כנס  |
בן |
| 17/02/10 | 13:48 |
אלי, ברקוביץ לא מגיע ללכלוך של הנעליים שלך היית גדול וככה תשאר הוא חי בבועה של עצמו. חוצפן ממדרגה ראשונה גדל עם כפית של זהב בפה, הגדולה זה להגיע מכלום לשיא ואת זה היה רק לאוחנה. ואף אחד לא יכול לקחת.
אלי בבקשה תציל את ביתר......אוהבים אותך
|
|
|
|
64. |
אוחנה אחונה, לך תראה האח הגדול  |
אלעד |
| 17/02/10 | 13:49 |
מסכים איתך שהוא לא ראוי מבחינה ספורטיבית,
אבל אסור לך להכניס דעות אישיות - בערוץ בו אתה מקבל זמן מסך.
ע"ע שלמה שרף ומכבי ת"א - גועל נפש.
|
|
|
|
65. |
אוחנה אין לך בושה לעבוד בהתאחדות וגוף ציבור.  |
ברק |
| 17/02/10 | 13:50 |
בן אדם קטן.
|
|
|
|
66. |
איזה בושה האתר ONE חלם שאין שני לו  |
מאבס |
| 17/02/10 | 13:50 |
ברקוביץ אמר שהם שאלו אותו עם לפרסם בדבר דונדוני .איזה טיפש גם הוא .וגם השמנה עם הניתוחים מדימונה איכס
|
|
|
|
67. |
הוא מעומד ראוי מר אוחנה!!!    |
... |
| 17/02/10 | 13:50 |
|
|
|
|
68. |
כדורגל אין בארץ  |
xoxo |
| 17/02/10 | 13:52 |
אבל קללות וליכלוכים יש ובטונות --אנחנו אלופי העולם מזמן בדיבורים וזה מה שהיה זה מה שיש וזה מה שיהיה
|
|
|
|
69. |
לאוחנה: מה עם ניגוד העניינים שלך?  |
אבישי |
| 17/02/10 | 13:52 |
כולנו רואים אותך, מאמן שמקבל שכר מההתאחדות, יושב ב'יציע העיתונות' ומגן על חבריך מההתאחדות, ובראשם היו"ר הכושל אבי לוזון.
ממש מופת של אתיקה מקצועית. שלך ושל ערוץ הספורט.
אתם כמובן מוזמנים לצנזר את התגובה, כי היא לא נוחה לכם.
|
|
|
|
|
ללא כותרת   |
אוחנה |
| 17/02/10 | 14:06 |
|
|
|
|
|
אוחנה דה קינג  |
אוחנה דה קינג |
| 17/02/10 | 14:12 |
חבר , אוחנה לא פחות חריף מברקו שניהם קורצו מאותו חומר
מה קשור ערוץ הספורט ??? הוא תמיד תקף אותו בחזרה , עוד מימי
הספר שהוציא הקוסם (עאלק קוסם .......)
ברקו תתבגר יא אפס.............
|
|
|
|
|
כמה שאתה צודק ... תקראו כולם.   |
צהוב |
| 17/02/10 | 15:04 |
|
|
|
|
70. |
אוחנה   |
א.א |
| 17/02/10 | 13:54 |
אתה אכול קינאה מר אוחנה! ברקו היה גדול ממך ואתה לא יודע לפרגן!הוא מועמד ראוי ממך,ולא מלקק לאבי לוזון כמוך,
|
|
|
|
71. |
אוחנה צודק בכל מילה...  |
דודו |
| 17/02/10 | 13:54 |
כל הכבוד אוחנה מסכים איתך בכל מילה ומילה ישר כוח.
|
|
|
|
72. |
הקנאה  |
ישראל |
| 17/02/10 | 13:54 |
הקנאה האיבה קולות ומלחמה אוחנה תמשיך לקנאות זה לא יעזור לך אייל מאמן הנבחרת ...
|
|
|
|
73. |
ברקוביץ' - צא מהסרט, עוד לא הוכחת כלום כמאמן !!!  |
יואב |
| 17/02/10 | 13:55 |
אמנם קבוצות הילדים של "מעצמת הכדורגל"- נשר, היא ככל הנראה בעיניך מקפצה ראויה לאימון הנבחרת, אבל מה לעשות הסרט הבדיוני שאתה חי בו והמחשבה שקשרים אישיים עם כמה עיתונאיות חצר מעריצות הם תנאים מספיקים לקבלת התפקיד, אבל אתה תגלה בקרוב מאוד עד כמה חיית בסרט, ואם תרצה להוכיח עצמך בשנים הקרובות עם הצלחות מסחררות כמאמן בליגת העל, אז יש על מה לדבר- עד אז- תעוף לנו מהאישון ובמיידי !!!!
|
|
|
|
74. |
התגובה של אלי אוחנה  |
אמיר מזגנים |
| 17/02/10 | 13:55 |
דוא''ל:amirnagar19810@walla.com
אדון אוחנה הנכבד עד היום ההית אהוד העם אחרי שאת מדבר על ברקוביץ שהוא הכי ראוי לאמן את נבחרת ישראל הפכת לשנוי העם ואני מדבר בשם כולם
אין לך מה לעשות גם בנבחרת הנוער אחרי שקיבלת השפלות ותבוסות
מאיפה יש לך תחוצפה לדבר עליו כך תתבייש לך
|
|
|
|
|
ברקוביץ חייב לאמן  |
|
| 17/02/10 | 14:10 |
אם אייל יאמן את הנבחרת אני מבטיח שנעלה ליורו
|
|
|
|
75. |
ברקוביץ' צודק בכל מילה !  |
רועי |
| 17/02/10 | 13:56 |
רק אצלנו מאמן בהתאחדות לכדורגל יופיע בערוץ הספורט בתוכנית יומית..
תתבייש אוחנה
|
|
|
|
76. |
לא אתה בנאדם גדול... איזה קבוצה שלך לקחה משהו?!  |
יניב |
| 17/02/10 | 13:56 |
הוא לא יודע לאמן את הוא מקנא!
|
|
|
|
77. |
אוחנה האמת כואבת,אתה מדבר בגיבוי המערכת שלא בצדק.   |
האדי |
| 17/02/10 | 13:57 |
|
|
|
|
78. |
כל הכבוד לאלי ,אתה אומר את האמת.   |
דוד |
| 17/02/10 | 13:57 |
|
|
|
|
79. |
למה מאמן הנוער מגיש תוכנית רדיו ומפרשן משחקים?  |
עידו |
| 17/02/10 | 13:57 |
ברקו צדק, לא ראוי שאוחנה עובד בתקשורת כשהוא עובד בתור מאמן נבחרת הנוער!
|
|
|
|
80. |
למה אתה לא מפרגן ? למה לא העמדת את עצמך ?   |
מה כואב לך אוחנה ,? |
| 17/02/10 | 13:58 |
אוחנה באמת היית בעד מאמן ישראלי את אייל קשה לך לראות סבבה אבל מה קרה ששינית את דעתך פתאום ?
ובאמת העם רוצה את ברקוביץ !! רוצים פה גדול רוצים בטחון רוצים שחצנות רוצים לנצח !!! גם טייסים שחצנים גם אנשי סיירות שחצנים וגם גאונים באוניברסיטה !!
למה אתה אנטי? ניסיון ? לך יש ניסיון שרק פוגע בך !!!
סתם קנאה וצרות עין וחבל שזה מה שמשפיע על האנשים כאן.
|
|
|
|
81. |
אלי אוחנה  |
אסי |
| 17/02/10 | 13:59 |
אתה צודק רק למה לקח לך כל כך הרבה זמן להגיב לליצן הזה אנשים כמו הליצן הזה שניקרא ברקוביץ מפרשים שתיקה כחולשה מקוה שהפעם תדע להגיב לליצנים אופיר וברקוביץ כמו שצריך וכמו שאתה יודע
|
|
|
|
82. |
גדלתי עליך  |
אוחנה הקטן |
| 17/02/10 | 13:59 |
כן אני גדלתי עליך אדון אלי אוחנה. כשהייתי קטן בלי להתבלבל קראו לי אוחנה. הייתי מסופר כמוך משחק בתפקיד שלך, עם הרגל שמאל, לעיתים מנומס ללעיתים שחצני ואפילו כמוך לא ידעתי לשחות. אבל הנה כאן הצביעות שלך ניראת לעין. זה בדיוק מה שאייל הראה. מאמן נבחרת ואיש תקשורת. מה שמביש בכל הסיפור שבתור אחד שלבטח רואה את עצמו מועמד עתידי לאמן את הבוגרים. ובתור אוחז תפקיד בהתאחדות. אתה מתעסק בהכפשות באמצעות התקשורת. ועוד קורא לאיש שפועל כמוך איש קטן. אז מי הוא האיש הקטן? לפחות הוא לא חלק מהתאחדות כרגע. מי מינה אותך לעד אופי על אייל? אתה מנסה לצייר אותו כשונא נבחרת או שרק נדמה לי?
אתה מבין בכלל מה אתה אומר? ציבור שלם רואה בו כאיש שהנבחרת הכי יקרה לו. לבטח יותר מימך או משאר התאחדות שאפילו לא בא לי לדבר על הסירחון שיש שם.
לסיכום אלי, אם מאמן כושל כמוך (למרות כל המחמאות) קיבל תפקיד כה חשוב. אין סיבה שאייל לא יקבל. אתה מבייש אותי בכך שאתה כבר נוטה לסכם את הקפיין של ברקוביץ לפני שזה התחיל וקבעת כבר שזה יוביל לכישלון ולרגע עצוב בתולדות הנבחרת.
רגע עצוב או מביך? תסתכל אחורה, כל מינוי של מאמן נבחרת היה מינוי מביך בדיעבד. כולם נכשלו. זה לא שאנחנו נבחרת עם רזומה מרשים שעכשיו נותנים את עצמנו לניסוי של מדען מטורף. אייל לפני הכל איש עבודה. ואתה לפני הכל הייתה ותמיד תהיה פוליטיקאי. אז מה לעשות שהעם מ עדיף איש עבודה מאשר פוליטיקאי? קודם תוכיח שאתה מאמן טוב, אחר"כ תביע דיעה על מי יכול להיות מאמן ומי לא. כי כניראה בכך אין לך חוש מרשים בניגוד להבקעת שערים. כעובדה אתה חש שאתה מאמן טוב ואתה לא כזה. אז לא מן הנמנע שאתה מסמן את ברקו כמאמן לא טוב גם אז אתה טועה.
והמשפט סיכום שלך מוכיח לי כמה אתה צבוע. יש משפט שלך שאני מצטט שנים, אולי הספקת לשכוח . אך אתה בפיך ובלי שיכריחו אותך לומר זאת איחלת שמי שלא אוהב אותך שישנא אותך. כך ביקשת לא?
ודווקא אתה לא מצליח להבין למה ברקו פועל בדיוק על פי קו המחשבה שלך. אתה מפחד מברקו כי זאת ההשתקפות שלך. רק בגירסא קצת יותר מוצלחת.
|
|
|
|
83. |
ברקו מאמן נבחרת ישראל!!!  |
ניר |
| 17/02/10 | 13:59 |
אתה תהיה פרשן וברקו יהיה מאמן נבחרת .... "ולא יעזור לאף אחד"
|
|
|
|
84. |
ברקוביץ  |
דני |
| 17/02/10 | 14:00 |
מסכים עם אוחנה.
ולו רק בגלל מופע האימים של "נאפוליון ברקוביץ",אינו ראוי!!!
|
|
|
|
85. |
צודק ב- 100%. אייל ביזיון.   |
ת ב |
| 17/02/10 | 14:01 |
|
|
|
|
86. |
לאוחנה, אתה צודק.  |
אסף |
| 17/02/10 | 14:02 |
למרות שגם אתה סנוב לא קטן, אני מעריך אותך הרבה יותר מברקו הפתטי שמעמיד למועמד מטעם עצמו, אכן אם הוא ימונה למאמן זה יהיה רגע מביש.
|
|
|
|
87. |
אוחנה אתה איש קטן עם פה גדול.ברקו גדול עליך חנפן .  |
אבי |
| 17/02/10 | 14:06 |
אוחנה אתה איש קטן עם פה גדול חנפן וכנאי ברקוביץ גדול עליך.הלאוי ויהיה מאמן נבחרת ויחזיר אותך לגודל הטבעי שלך מסכן.
|
|
|
|
88. |
תינוק בחנות צעצועים  |
יובל המבולבל |
| 17/02/10 | 14:07 |
כל כך אופייני לתינוק המגודל ששמו אייל ברקוביץ, להמשיך להתנהל ולהשמיץ כאחרון הילדים הבריונים בשכונה. אוחנה, מלמיליאן, נמני, עטר וקלינגר היו שחקנים ענקיים שבחרו בקריירת אימון, אייל ברקוביץ לעומתם ימשיך להתבכיין כמו תינוק בחנות צעצועים שחושב שמגיעה לו בובת ברבי חדשה. הצורה בה ברקוביץ התנסח מאוד הזכירה מישהו נוסף מעולם הספורט, שזכה לראיון הזוי עם שותפתו לתכנית הרדיו....
|
|
|
|
|
בידיוק   |
עומר |
| 17/02/10 | 14:47 |
|
|
|
|
|
ברקוביץ מלך השכונה  |
רונן |
| 17/02/10 | 15:35 |
לך לשחק כדורגל עם חבריך לתוכנית הרדיו.
|
|
|
|
89. |
נראה שברקו בדרך של גומא הוא חתיכת הזוי   |
עוזי |
| 17/02/10 | 14:08 |
|
|
|
|
90. |
עד היום תמכתי בברקוביץ  |
ביתר"יסט |
| 17/02/10 | 14:08 |
חשבתי שהבנאדם התבגר, וקצת יותר חכם ממה שהוא הפגין היום. היום בנאום ששילב טימטום, התנהגות מגעילה, עצבים, העלבות כלפי מי שגורם לו אי נוחות, הפגנת זילות במעמד המאמן בהצלחת הנבחרת. בקיצור ברקו אתה לא מתאים לכלום. היית שחקן גדול (יחסית למדינתינו) ולא יותר מזה. תמשיך לאמן ילדים ותעלה לאט לאט
|
|
|
|
91. |
אוחנה באף קבוצה לא הצליח וגם בנבחרת עושה עבודה חרה  |
עמי |
| 17/02/10 | 14:12 |
רק ברקוביץ לנבחרת 12 ימי עבודה לעובד זר ב-20 מליון שקל
של מי הכסף
|
|
|
|
92. |
לכל אלה שחושבים שאוחנה יותר טוב זאת התשובה  |
ליאור ק |
| 17/02/10 | 14:13 |
תגידו לי קבוצה אחת שהוא הצליח בה....אחת...לא בקשתי 10...אחת.(היה לו את אחת הנבחרות הטובות שהיו לנוער בשנים האחרונות והוא נפל יותר נכון התרסק)את ביתר הוא כמעט הוריד ליגה...ואם אני לא טועה את בני יהודה הוא הוריד ליגה...אז מי יכול להגיד שאוחנה חוץ מללקק ללוזון הוא יותר טוב?
ובקשר לשחקן יותר טוב אתם לא רציני שאתם אומרים דבר כזה...זה בערך ההבדל בין מוחמד גדיר ליוסי בניון זה ההבדל בין ברקוביץ לאוחנה ועוד פרגנתי הייתי צריך להגיד בין מושיקו משאלוף לאייל ברקוביץ...לכו לכו לים "בירושלים" יש אחלה ים כי גם ככה אתם חיים בסרט
|
|
|
|
|
ליאור ,אתה ילד קטן,מסכן ,בור ועם הארץ !!!  |
אייל |
| 17/02/10 | 14:55 |
ברקוביץ לא מתקרב לסוליה של אוחנה !!!!
גביע אירופה אוחנה לקח עם מכלן,ידעת???
השחקן הצעיר המצטיין באירופה לשנת 1988 ,שמעת ??? אתה יודע מי זכו בפרס הזה ??? רק כמה שמות לא מוכרים,כמו רונאלדיניו,מאלדיני,רונאלדו,רוני,ועוד כמה לא חשובים.... אז לך הביתה וכנס מתחת למיטה ,טיפש כמו ברקוביץ !!!
|
|
|
|
|
יש קבוצנ כזאת בשם מכלן בכלל???יא חתיכת אפס?  |
ליאור ק |
| 17/02/10 | 18:37 |
ידעת שאם לברקו היה דרכון זר הוא היה מגיע לריאל מדריד במקום זידאן?
תשאל כל שחקן בעולם מי הפליימייקר הכי גדול שהם מכירים הם יגידו ברקוביץ...השחקן הכי גאון שהכדורגל העולמי ידע בתפקיד שלו...(בגלל שאתה קצת סתום אז תשים לב למשפט בתפקיד שלו)
אין דברים כאלה ולא יהיו....אוחנה היה עוד חלוץ טוב שהיה בארץ זה הכל.
ולמה לא הזכרת את קריירת האימון שלו:???? אה צודק בגלל שהיא מוצלחת כמו שהוא היה שחקן.
|
|
|
|
93. |
ברקו ביץ  |
דני האדום |
| 17/02/10 | 14:13 |
יפה לך "קוסם" שבאת להמליך את עצמך , אוי ואבוי לנו אם אתה תוביל את הנבחרת
מצד שני אולי אם לא תצליח זה יסתום לך את הפה לתמיד...
|
|
|
|
94. |
בשביל כל אוהביי אוחנה כולם להכנס.....  |
|
| 17/02/10 | 14:13 |
תגידו לי קבוצה אחת שהוא הצליח בה....אחת...לא בקשתי 10...אחת.(היה לו את אחת הנבחרות הטובות שהיו לנוער בשנים האחרונות והוא נפל יותר נכון התרסק)את ביתר הוא כמעט הוריד ליגה...ואם אני לא טועה את בני יהודה הוא הוריד ליגה...אז מי יכול להגיד שאוחנה חוץ מללקק ללוזון הוא יותר טוב?
ובקשר לשחקן יותר טוב אתם לא רציני שאתם אומרים דבר כזה...זה בערך ההבדל בין מוחמד גדיר ליוסי בניון זה ההבדל בין ברקוביץ לאוחנה ועוד פרגנתי הייתי צריך להגיד בין מושיקו משאלוף לאייל ברקוביץ...לכו לכו לים "בירושלים" יש אחלה ים כי גם ככה אתם חיים בסרט
|
|
|
|
|
אתה צוחק על ירושלים מאיפה אתה מרעננה?   |
עומר |
| 17/02/10 | 14:42 |
למה לא רשמת עיר
|
|
|
|
|
אני לא גר בירושלים אבל ליצחוק עליה למה מי אתה   |
אלפסי |
| 17/02/10 | 14:43 |
|
|
|
|
|
דבר ראשון אני זה שכתבתי את זה אז לא יודע מי ענה...  |
|
| 17/02/10 | 18:40 |
ואני מנתניה....אתה בא???
וכן אני צוחק על ירושלים...(ואם אתה רוצה שגם האוהדים של ביתר יכפכפו אותך אז תגיד)עדיף שלא נדבר על ירושלים השנה.
אני צוחק על אוחנה המאמן הכי גרוע שהמדינה הכירה. שחקן טוב הוא היה אבל מאמן ללא ספק עדיף לתת לילד בן 10 מאשר לתת לו לאמן את הבוגרים...
אני מבקש מכל אוהדי ביתר לתת לי דוגמה אחת טובה לאימון של אוחנה אני מחכה...כי אני מחפש ולא מוצא.
יאללללה חיפההההה
|
|
|
|
95. |
אוחנה וברקו...  |
ג'ון |
| 17/02/10 | 14:14 |
אחונה הוא היה חלוץ גדול וכמאמן הוא טוב אבל בחלק ההתקפי וככה הראש שלו בנוי
ברקו היה פלימייקר והיה 58-42 לטובת התקפה והראש של ברקוביץ בנוי גם להתקפה וגם להגנה ויש לו בהרבה ניסיון על אוחנה בזכות הכדורגל האירופי שלו והוא בטוח יתן מוטיבציה לשחקנים אז אני אומר ברקו לנבחרת וגם אם לא נעלה לטורניר הבא אז לא נורא היו מאמנים גדולים ממך ושהם נפלו
|
|
|
|
96. |
הבן-אדם הזוי שזה לא ייאמן  |
רוני |
| 17/02/10 | 14:15 |
לא החזיק מעמד באף קבוצה, תמיד מסתכסך וחסר נסיון.
עשה קטע מסריח כשרצה שהנבחרת תפסיד כי לא זומן.
לא זכה בכלום ולא יודע לדבר עברית (מה זה היביאו?).
אוחנה אתה מספר אחד!
|
|
|
|
97. |
אוהבים או לא, כולם להכנס!  |
א. קומץ |
| 17/02/10 | 14:18 |
ברקטביץ איש קטן ורדוד, על סמך מה בדיוק המגיע לו להיות מאמן הנבחרת?!?!
בנוסף וואן, האתר שמתימר להיות ניטרלי, פשוט לא מספיק לדחוף שם את ברקוביץ שעובד איתם להיות מאמן הנבחרת, תמיד מציינים את כל האנשים שרוצים אותו למאמן אבל לא אומרים לעולם את הצד שכנגד- את כל אלה שחושבים שהוא פשוט בדיחה, אפילו את כל התגובות שאני רושם הם לא מעלים, באמת פשוט ביזיון של אתר.... שימו לב לזה בעצמכם- כנסו לכתבות
|
|
|
|
98. |
אוחנה אתה הפתטי!  |
חגי |
| 17/02/10 | 14:19 |
אוחנה אתה איש קטן שמלקק את התחת של לוזון ביציע העיתונות וכל אוהד אמיתי רואה את זה מקילומטר. וזה שאתה עובד (שזו בושה בעיני) בערוץ ראוי כמו ערוץ הספורט זה כי יש לך הרבה יותר מזל משכל. אתה מבייש את הפאנל של היציע כל פעם מחדש. אל תדברו בכלל על הלובי של אייל ב ONE, בכל האתר לא מצאתי את הציטוט של אייל על אוחנה, חוץ ממשפט בקישור לכתבה על מסיבת העיתונאים. אז מה זה לא לובי של אוחנה בערוץ הספורט. 5 מגינים על אוחנה ו ONE על ברקו.
אמן ברקו יהיה המאמן הבא למרות שההשתלחות (הכל כך מצחיקה) שלו לא תעזור לו בכלל.
גם ככה לא עולים אף פעם אז למה לבזבז 10 מיליון ש"ח בשנה על ליצן כמו דונאדוני שרק עכשיו פוטר מנפולי בבושת פנים ואין לו כלום מרשים ברזומה.
ובלי קשר, לוזון הוא נבלה סרוחה שבמדינה מתוקנת היה צריך להתחבא בצינוק כמו סדאם חוסיין עד שיתפסו אותו.
יאללה חיפה.
|
|
|
|
99. |
לברקוביץ יש אומץ ביצים פה וביטחון !!!   |
אוחנה אתה אנמי !!! |
| 17/02/10 | 14:21 |
תכל'ס מה כואב לך אוחנה תגיד את האמת הפששוטה אתה לא סובל אותו כי הוא שחצן וזהו !!
לא ניסיון ולא נעליים כי הניסון שלך לדוגמא הוא שלילי בהחלט !!!
ברקוביץ מתאים לנבחרת כמו כפפה יהיה שמח יהייה רעש ציבורי יהיו מסיבות עיתונאים נרצה לנצח בכל מחיר מגיע לברקוביץ רק על הרצון והמוטיבציה ולא נדבר על היותו מספר 1 בכדורגל הישראלי זה לא שפיגלר עם הסיגר והחברים משנות השישים זה לא לוזון מחפש תפקיד באופ"א זה לא אוחנה שהוריד את כפ"ס עם הרכב לאליפות. ברקוביץ בא עם סכין בין השיניים וזה מה שאני רוצה ממי שמייצג את מדנתינו !!!
|
|
|
|
100. |
ברקוביץ  |
|
| 17/02/10 | 14:21 |
אבי לוזון פרייר אים הוא לוקח את ברקו אשכרה הכתיב ללוזון שהוא המאמן
|
|
|
|
101. |
חייבים את ברקוביץ כמאמן  |
איציק-אוהד ישראל |
| 17/02/10 | 14:22 |
יש לו אופי ורצון להצליח, הוא לא מתעסק בשטויות כמו אחרים. הוא בא עם רצון חזק להצליח עם הנבחרת והוא יביא סוף סוף משהו חדש שלא היה פה הרבה זמן. קשטן הה פשוט משעמם ומעייף לא יכולת לסבול אותו. ברקוביץ נותן מרץ ומוטיבציה לשחקנים, ומה שכן אני בטוח שהוא יבנה את ההרכב הכי חזק שיש לנו להציע
|
|
|
|
102. |
מה הוא מגיב בכלל  |
|
| 17/02/10 | 14:24 |
אלי אוחנה אחלה אישיות מאמן לא משהו בכלל
|
|
|
|
103. |
אוחנה צודק,ברקוביץ' חושב שהוא משיח או משהו כזה   |
דוד |
| 17/02/10 | 14:25 |
|
|
|
|
104. |
תגובה מעולה   |
ajr |
| 17/02/10 | 14:26 |
|
|
|
|
105. |
כל מי שטוען שצריך ניסיון בתור מאמן  |
פפ גוארדיולה |
| 17/02/10 | 14:27 |
זה הנושא הכי פחות חשוב לדעתי, תסתכלו על גוארדיולה ועוד רבים כמוהו, גם זאוטאוסטס מונה למאמן הנבחרת של ליטא, מגיע לברקוביץ להיות מאמן הנבחרת ואני בטוח במיליון אחוז שהוא יצליח להעלות אותנו ליורו 2012
|
|
|
|
|
אתה משווה אנשים אינטלגנתים לבבון שחצן ולא מתורבת  |
דניאל |
| 17/02/10 | 14:52 |
עוד לחשוב שהפסיכי הזה ייצג אותנו באירופה 
|
|
|
|
106. |
ברקוביץ' אתה בזיון, רק ראובן עטר  |
אוהד ירוק |
| 17/02/10 | 14:27 |
בעטר יש את כל הידע והכשרון שיש לברקוביץ' ואף יותר, וחשוב מכך יחסי אנוש מעולים. מאמן שהשחקנים משחקים בשבילו.
מברקוביץ' אני פוחד שהוא יריב בכל שבוע על שחקן אחר בנבחרת, עד שהוא יאלץ לשחק עם שחקנים מהלאומית...
|
|
|
|
107. |
ברקוביץ איש קטן ללא קשר לנאום שלו  |
חי |
| 17/02/10 | 14:29 |
אייל ברקוביף היה ונשאר איש קטן. הוא לא דמות חינוכית ומבייש כמעט כל מעמד. זה שהיה שחקן גדול לא אומר שהוא יכול להיות מאמן. מעולם הוא לא הנהיג אף קבוצה בה שיחק והיה תמיד איש שררה ומדון. אפילו בחיפה לא סובלים אותו והוא "פרסונה נון גרטה" בהרבה מקומות בעיר.
|
|
|
|
108. |
אלי אוחנה מי אתה חושב שאתה בכלל?? כנס...  |
שי |
| 17/02/10 | 14:29 |
אייל ברקוביץ היה שחקן יותר גדול מימך והוא גם בנאדם יותר גדול מימך ותאמין לי שיש לו גם אוצר מילים יותר מימך.
ואני ועוד מאות אלפי אנשים רוצים ובעד ברקוביץ אז מי אתה בכלל שתטיף?
|
|
|
|
109. |
מר אלי אוחנה  |
שיקו |
| 17/02/10 | 14:29 |
סוף סוף מישהו אומר לך את האמת בפרצוף !
כדאי שתקפל את הזנב ותשב בשקט. מאמן לא היית ולעולם לא תהיה. אתה אלוף בלהרוס קבוצות! אתה והחברים שלך טביב וקצרה. הקבוצה האחרונה שצלחת להרוס - הפועל כ"ס עוד תחזור ! את הסגל הכי טוב היה לך !
אלוהים אדירים - עונה שלמה ניצחון בית אחד ! איפה נשמע דבר כזה?!
אפס היית ואפס תישאר. צריך להקים ועדת חקירה איך זה שמונית למאמן נבחרת הנוער...בושה וחרפה.
|
|
|
|
110. |
ברקוב'יץ לניבחרת לא יעזור  |
? |
| 17/02/10 | 14:29 |
ברקוב'יץ זה שהביא את בן דין ושטרובר לנתניה ליפני 3 שנים ועוד שחקנים ואם הוא היה ממשיך נתניה זוכה באליפות
|
|
|
|
111. |
אלי הפעם צודק  |
ניסו |
| 17/02/10 | 14:30 |
אני לא מבמחבבים במיוחד את אלי בגלל שאני אוהד הפועל אבל הפעם אני
איתך .שמר בקרוביץ יאמן שנה שנתים איזה קבוצה ואז אולי את הנבחרת
עוד לא שמעתי שמשהו ממנה את עצמו לתפקיד . אולי אני היה ראש הממשלה
בבחירות הבאות .אז לסיכום בחיאת ברקו תעזב אותנו בשקט !!!
|
|
|
|
112. |
אלי אוחנה ארץ ישראל אוהבת את אייל ברקוביץ...  |
רועי |
| 17/02/10 | 14:31 |
מי אתה בכלל?? אנחנו אוהבים את ברקוביץ אתה מבזה את עצמך שאתה יוצא נגדו עדיף שתשתוק.
|
|
|
|
|
דבר בשם עצמך  |
מצחיק אתה |
| 17/02/10 | 15:09 |
ארץ ישראל לא אוהבת את ברקוביץ.. חוצפן שכמותך... אני עדיין יכול להתענג על הסרטון שג'ון הארטסון האליל שלי נתן בעיטה לפלצפן הקטן הזה... זכותו של אוחנה להגיב להכפשות של המכשף הקטן... אני חושב שמקומך באתר one האתר הכי מגעיל, קומבינטורי ולא מהימן שקיים מעודו
|
|
|
|
113. |
ילל ילל בבוקר ובליל אוחנה מגלגל שורות עם מאיר פניג   |
הכלב |
| 17/02/10 | 14:33 |
|
|
|
|
114. |
אלי צודק מקצועית בלבד  |
יובל |
| 17/02/10 | 14:33 |
...אבל משרבב טיעונים לא רלוונטיים על עבר פלילי ושטויות. מה עדיף? צדיק כמו קשטן, שתמיד היה אדם אהוב שלא עשה או אמר דבר רע על מישהו, אבל עשה בונקרים במשחקים? ברקו ,אם יצבור כמה שנים טובות של אימון ויוכיח עצמו כמאמן ווינר, יוכל בהחלט להיות מועמד רציני.
|
|
|
|
115. |
אוחנה את מאמנת גרועה ובן אדם קטנה בלשון זכר   |
רפי קרית אתא |
| 17/02/10 | 14:33 |
|
|
|
|
116. |
הקוסם  |
פיצי שכטר |
| 17/02/10 | 14:34 |
הרי אוחנה לא יכול לסלוח עד היום לאייל על כך שכתב בספרו הקוסם שהוא לעולם לא ישלח את בנו לבית ספר כאשר אלי אוחנה שר החינוך.
אוחנה היקר , רד מזה, אייל היה הגדול מכולם , זה לא מוריד מערכך, אבל שכחת שאתה פרחח משחר ילדותך, הקללות לשופטים במילים הכי בוטות , היריקות על שחקנים, והשיא היה התנועה המגונה נגד אוסטרליה(עאלק עשיתי את זה לעצמי).
צא מזה אוחנה , אתה מאמן כושל שלא הצליח באף קבוצה חוץ אולי מכפר סבא שכולנו זוכרים איך קשטן אביך הרוחני נתן לך את המשחק נגד הפועל בבלומפילד.
אלי היקר, דיי לקנאה ולצרות העין, תלמד לפרגן לגדולים ממך.
אתה זה שעובד בהתאחדות ומופיע בו זמנית ביציע העיתונות.
אתה זה שתמיד יודע לבקר ולהתפאר בכך שאומר כל מה שיש לו , הנכון הדבר?
שום מילת ביקורת על לוזון מעסיקך?
הרי אם לא היית הפועל שלו היית חותך אותו על הבטחות המונדיאל..
אוחנה אתה חייב לצאת מהסרט של הטוב מכולם .
אתה בחור פשוט שהיה לו הרבה כשרון ברגליים ותו לא.
הפועל מרמורק הקבוצה של המדינה ! ! !
|
|
|
|
117. |
ברקוביץ  |
אביקה |
| 17/02/10 | 14:35 |
אין מה להוסיף כל מילה בסלע ברקוביץ אדם קטן ופתטי
|
|
|
|
118. |
רק ברקוביץ יצליח בנבחרת   |
ימותו הקנאים |
| 17/02/10 | 14:36 |
|
|
|
|
119. |
אוחנה מאמן בלי קבלות  |
אלי |
| 17/02/10 | 14:37 |
כל קבוצה שהיתה תחתיו לא הצליחה...פשוט תבדקו, הוא מאמן עצלן שלא מצליח להוציא מעצמו יותר מדי. פשוט מדהים איך הוא משתחל תמיד ונשאר קרוב לקובעי המדיניות בקבוצות ובהתאחדות. כל מה שנכתב כאן מתבסס על עובדות בלבד !!!
|
|
|
|
|
כמה שאתה צודק בניתוח שלך !!!   |
עידן |
| 17/02/10 | 15:03 |
|
|
|
|
120. |
מצטער אלי, אני בעד ברקוביץ'   |
אליקו |
| 17/02/10 | 14:38 |
|
|
|
|
121. |
אוחנה? - מוריד ליגה סדרתי   |
מכביסט |
| 17/02/10 | 14:39 |
|
|
|
|
122. |
רק ברקוביץ  |
אור אפיקים |
| 17/02/10 | 14:41 |
אייל רק אתה תביא את הישועה
|
|
|
|
123. |
אוחנה תמיד הייתה אנטי של דברים טובים ממך....  |
עמיר |
| 17/02/10 | 14:42 |
ברקוביץ' אם יבחר עוד יוכיח כמה זה טוב לכדורגל הישראלי .... לא נראה שאתה טוב ממנו
|
|
|
|
124. |
אוחנה אל תגיב ותרד לרמה כזו ..   |
עידן |
| 17/02/10 | 14:42 |
|
|
|
|
125. |
אוחנה פשוט צודק במיליון%.כל מילה נוספת מיותרת   |
אלי |
| 17/02/10 | 14:44 |
|
|
|
|
126. |
אפילו עם אישתו אוחנה לא הסתדר  |
אוהד נבחרת |
| 17/02/10 | 14:46 |
העדיפה איזה בוסקילה על פניו
|
|
|
|
127. |
אתר ONE צריך אישור מברקוביץ לתכנים ? חחחחח   |
עידן |
| 17/02/10 | 14:47 |
|
|
|
|
128. |
אני אוהד ביתר ואוחנה היה שחקן גדול אבל אייל פי כמה   |
אלי |
| 17/02/10 | 14:48 |
|
|
|
|
129. |
אוחנה ,אחן לך זכות דיבור אתה כול שבוע יורד עליו ..  |
אסף |
| 17/02/10 | 14:49 |
ביציע ,והוא מזכיר אותך פעם אחת אתה משחק אותה נעלב .
מה אתה מכניס את הבן שלו !!! אתה לא מתבייש מערב ילדים !!!
רק מראה כמה אתה אפס .
יש לך קריירת אימון אפסית ירדת ליגה מיספר פעמים שלא נדבר על נבחרת הנוער שהיא פשוט ביזיון,מלקק כול שבוע לאבי לוזון כמו ששרף מלקק ליצחק שום או יורד על גרנט ,אז מי הפאטת אם לא אתה .
במקומך ההית יורד למחתרת ויושב בשקט ,אפילו יושב ראש הייט ירד עליך ביציע
בקיצור כולם יורדים עליך ,אז תחזור למחילה שלך יא קנאי .
הפועל עם כול השחקנים שלך מכפר סבא פעמיים מתמודדת על אליפות ואתה הורדתה אותם ליגה .
מראה את הידע והרמה והנסיון!! שלך באימון.
|
|
|
|
130. |
אוחנה אתה בנאדם מסכן  |
גיא |
| 17/02/10 | 14:50 |
חבל שאתה מקנא בברקוביץ ... אתה רק ניכשלת בכל מה שקשור לאימון
אין מקום אחד שהצלחת בוא
|
|
|
|
131. |
מלך  |
צ.א |
| 17/02/10 | 14:51 |
אוחנה אתה מלך רק אתה לנבחרת! ברקוביץ יא נאד אתה תיכף מתפוצץ
|
|
|
|
132. |
יא שני מטומטמים.   |
דייי כבר לריב |
| 17/02/10 | 14:52 |
|
|
|
|
133. |
אוי לנו עם אוחנה יהיה המאמן  |
shababtay |
| 17/02/10 | 14:52 |
אוחנה שחקן גדול היית כמאמן איך לך מושג
אתה לא מקצועי ישן עד ארבע כל יום ורואה אח גדול במקום לקדם את הנוער ואת התפקיד שעליו אתה מקבל כסף
|
|
|
|
134. |
אוחנה עובד בהתאחדות וערוץ הספורט - צרבת צרבת !!!   |
איפה קופמן ? |
| 17/02/10 | 14:53 |
|
|
|
|
135. |
אוחנה גם היה שחקן הרבה יותרגדול מאיייל.   |
danni |
| 17/02/10 | 14:55 |
דוא''ל:danni012@walla.co.il
לאוחנה יש גביע אירופה
|
|
|
|
136. |
אוחנה אתה בושה !  |
רמי |
| 17/02/10 | 14:56 |
אדון אוחנה חוץ מלהוריד 2 קבוצות ליגה ולהכשל עם נבחרת הנערים (הפסדנו איתך 3-0 לאזרבייג'אן) מה איפה בדיוק ההצלחות שלך בתור מאמן ?
לפי רמת התגובה שלך אתה לא רק מאמן כושל אלא גם אדם קטן פאתטי.
לך לעונת האח הגדול וי אי פי, שם מקומך.
|
|
|
|
137. |
טפו עליך חתיכת פישר קטן שהיה כוכב בליגה הישראלית  |
יוסי |
| 17/02/10 | 14:58 |
חתיכת זיפת מטומטם ברקוביץ הוא הגדול מכולם השחקן הכי גדול שהיה ויהיה ואוחנה פישר קטן שהיה כוכב בליגה הישראלית מזכיר לי מישהו "(:ברוכיאן)()
ברקו לנבחרת
|
|
|
|
138. |
לוזר   |
|
| 17/02/10 | 14:58 |
|
|
|
|
139. |
יפה ששניכם רוצים את התפקיד אבל מה עם "פייר פליי"?   |
אני |
| 17/02/10 | 14:59 |
|
|
|
|
140. |
כל מילה בסלע  |
אילן |
| 17/02/10 | 15:01 |
לי בכלל נראה "שמר ברקוביץ. צריך להתאשפז. הוא סובל משגעון גדלות. וכל הסימנים מעידים על כך.
|
|
|
|
141. |
רק ברקוביץ'!! אוחנה הוא הקטן!   |
avi |
| 17/02/10 | 15:03 |
|
|
|
|
142. |
ללמוד מגרנט,איך מגיבים למתלהמים...  |
יוהאן |
| 17/02/10 | 15:03 |
א)אוחנה היה יוצא גדול אם לא היה מגיב כלל.
ב)כשאני אומר לשותפי לעסקים "אתה צודק",זה מעצבן אותו(אוהב להתלהם)
ג)הטעות הפטאלית של ברקוביץ,כשהוא פגע באוחנה יקירו של לוזון.
ד)20 מיליון ש"ח למאמן זר-מחיר מציאה כדי לא לראות את ברקוביץ.ממש שווה...
ה)"החוזה" שהוציאה אופירה על לוזון,גנוז בינתיים עד להחלטת ההתאחדות על מינוי מאמן.
ו)קמפיין ברקוביץ זהה לקמפיין גיידמאק לראשות עירית ירושליים.בשני המקרים המועמדים הצהירו שרוב העם תומך בהם.
ז)סעיף זין שייך לאופירה שבשני המקרים הובילה את הקמפיין לכשלון מוחלט.
|
|
|
|
|
Gadol   |
|
| 17/02/10 | 21:01 |

|
|
|
|
143. |
ללא כותרת   |
|
| 17/02/10 | 15:04 |
|
|
|
|
144. |
אוחנה אתה המלך האמייתי!  |
מאיר |
| 17/02/10 | 15:04 |
ברקו יש לכולם את הכבוד אליך על מה שעשית בכדורגל אבל מחוץ לכדורגל אתה פשוט אדם חרא ואתה צריך לסתום את הפה שלך הנגוע על אוחנה כי אם כל הכבוד אוחנה יותר בוגר ממך בהרבה פרמטרים אז תישב בשקט יא חתיכת פשיר שחצן !
|
|
|
|
145. |
ברקוביץ לא יודע לעמוד בלחץ תקף פעם מאמן ילדים   |
ס.ד |
| 17/02/10 | 15:09 |
|
|
|
|
146. |
למה שבקוביץ מאמן אם הוא שונה את הנבחרת!!!  |
עוז |
| 17/02/10 | 15:09 |
אנחנו צריכים לתת את המפתחות למישהו שיש לו שכל ושלא כל היום חושב רק על עצמו
|
|
|
|
147. |
מה זה אוחנה הפך לדובר ההתאחדות?   |
ליאור ה"מבין" כהן |
| 17/02/10 | 15:10 |
|
|
|
|
148. |
אוחנה + ברקוביץ צמד מאמנים !יהיה שמח בנבחרת .. רק   |
י |
| 17/02/10 | 15:10 |
שאוחנה יש לו חטא אחד גדול
הורדת הםועל כפר סבא ליגה עבור טביב
מעניים אם כפר סבא לא הייתה יורדת ליגה - טביב היה בהפועל תל אביב ??
כל הקבוצה הייתה עוברת להפועל תל אביב ???
|
|
|
|
149. |
לכל הצדיקים הגדולים שכותבים פה תגובות בגנות ברקובי  |
שמעון |
| 17/02/10 | 15:10 |
כולם כבר שכחו איזה כבוד הוא הביא לישראל בתור שחקן! אז נכון שהוא לא טלית שכולה תכלת וגם לא היה מעולם מאמן אבל רבאק - תנו לו צ'אנס - מה כבר נשאר לנו - מתי כבר נתקדם??? אנחנו תקועים עמוק בימי הביניים של הכדורגל שנזוז כבר צעד קטן קדימה...יאללה, תנו לו את תפקיד המאמן - אולי בכל זאת הוא האיש... כבר בזבזו כל כך הרבה כספים סתם על שטויות כבר שפכו כסף כמו דם מה יקרה אם ישפכו עוד קצת... אלי אוחנה - אני אוהב אותך ועוד בתור אוהד בית"ר אני חולה עליך אבל די נו באמת מספיק כבר.
תנו לו צ'אנס!!!!!!!
|
|
|
|
150. |
כבר חתמתם על העצומה?  |
יניב |
| 17/02/10 | 15:11 |
"לא רוצים את ברקוביץ כמאמן הנבחרת"
http://www.atzuma.co.il/berko
|
|
|
|
151. |
כסו דחוף  |
יעקב |
| 17/02/10 | 15:11 |
דיי מי זה אוחנה הזה גיא לוי שהיום יושב בבית הצליח עם נבחרת הנוער ואוחנה רק מפשל שם ראבק הוריד את בני יהודה ליגה הוריד את כפ"ס מה שמוכיח שניסיון לא אומר כלום נילסן שהיה אלוף אירופה לא הצליח פה דיי קשטן שיש לו הכי ניסיון בליגה הכי ניכשל
|
|
|
|
152. |
אלי צודק - דגל שחור.  |
ע. |
| 17/02/10 | 15:12 |
1. האיש לא ראוי לאמן - לא ילדים , לא נוער ולא בוגרים.
2. הנבחרת היא לא מעבדת ניסויים.
3. מאמן לא כופה את עצמו - אלא נבחר ע"י הממונים.
|
|
|
|
153. |
תשתוק מה אתם רוצים מאוחנה  |
ידין |
| 17/02/10 | 15:13 |
מה אתם מבלבלים במוח מוריד ליגה מאמן בלי הצלחות...,,פתאום אפחד לא זוכר את העונה שלו עם כפ"ס לפני 4 שנים שהוא בא באמצע העונה שהקבוצה הייתה רגל וחצי בלאומית והוציא אותה משם כמו גדול את העונה שהוא העלה את בני יהודה ליגה לפני 7 שנים כלום רק את הדברים הרעים אני חותם שאוחנה בקבוצה גדולה לוקח אליפות או לפחות מתמודד עליה !
וכמעט כל הקבוצות שהוא קיבל היו קבוצות בלי תשתית בלי כסף לא פלא שהוא ירד איתן ליגה!
|
|
|
|
154. |
אלי אוחנה צודק!!   |
|
| 17/02/10 | 15:15 |
|
|
|
|
155. |
אוחנה לנבחרת!  |
רוני |
| 17/02/10 | 15:15 |
כעוזרו של דונאדוני.
|
|
|
|
156. |
אוחנה אתה לקקן!  |
|
| 17/02/10 | 15:17 |
מה השגת כמאמן בישראל?? כלום!
בשנים שאימנת את ביתר היא נראתה רע ולא הגיע לשום מקום, הורדת שתי קבוצות ליגה ונכלשת עם נבחרת הנוער וכל זה בפחות מ 10 שנים.
הגעת לאן שהגעת באמצעות קשרים ותחנפויות, מאמנים כמוך לא ראויים לאמן בליגת העל אפילו.
אבל מה לעשות שהכדורגל בישראל הוא פרטיה ולוזון יסדר לך את הג'וב של עוזר מאמן הנבחרת, והגענו לשפל המדרגה כאשר מאמנים כמוך מקבלים ג'ובים מלוזון.
|
|
|
|
157. |
אסור שברקוביץ יקח את הנבחרת  |
דוד המלך |
| 17/02/10 | 15:18 |
ישראל ממש אסור סתם בן אדם מגעיל אני זוכר את משחקי הנבחרת שהיו צריכים אותו והיו לו משחקים יותר חשובים לו באנגליה ושגרנט לא הזמין הוא התחיל להגיע למשחקים ורצה שהנבחרת תפסיד הוא ממש לא טוב לישראל הוא דוגמא לא טובה לשחקנים הוא שלילי אני רוצה את יוסי בניון שחקן מאמן אין דוגמא לשחקן ישראלי יותר טובה מיוסי בניון בכל הזמנים של הכדורגל הישראלי מאמן שחקן מה רע ?אפשרות שנייה שלמה שרף הוא מאמן מצוין יעלה שיתחיל לאמן את הנבחרת לא היה רע לפחות זכינו מקום שני תזכרו טוב והוא לא היה לו חלק בסדום שהיה בדנמרק סתם הלך אני כבר מאז לא רציתי שילך לסיכום 1 יוסי בניון 2שלמה שרף3 ברקוביץ סתם מסריחכמו דג מת
ברקוביץ עובד בone ומסנן תגובות אבל היה שווה לנסות בשביל שתשבו טוב יהיה טוב
|
|
|
|
158. |
ברקו איש קטן וחצוף  |
כתום עולה |
| 17/02/10 | 15:19 |
אוחנה צודק בכל מילה: לא יתכן שאדם שלא אימן בחיים יקבל מיד את נבחרת ישראל, אייל לך תלמד נימוסים ודרך ארץ לפני שתקבע שאתה מאמן הנבחרת, תלמד מראובן עטר ומאחרים. דרך אגב תמסור ד"ש ל- אופי רע שניכם כמו ילדים דבילים הגיע הזמן להעיף אתכם.
|
|
|
|
159. |
אלי שאפו! רק בישראל בן אדם פרטי ממנה את עצמו למאמן   |
אוחנה יחזיר את האהבה |
| 17/02/10 | 15:21 |
|
|
|
|
160. |
מסכים עם אוחנה  |
אדום |
| 17/02/10 | 15:25 |
מה כבר עשה ברקוביץ' ברמה הבינלאומית? זה שיש לאנשים זיכרון של דגים לא עושה אותו מתאים. היה כדורגלן נחמד (ברמה הבינלאומית) שלא השאיר חותם באף מקום, למעט הבעיטה (שלא היתה מספיק חזקה) שקיבל בראש.
נרקסיסט, לא עשה עם הנבחרת כלום כאשר היה שחקן ובטח שלא יעשה בתור מאמן. אם יבחר אני לא ארגיש הזדהות עם מה שהוא מביא ומיצג.
|
|
|
|
161. |
אפשר לחשוב שאף אחד ממכם לא רצה פעם שהנבחרת תפסיד..  |
יניב |
| 17/02/10 | 15:27 |
כולכם שקרנים !!!מי זה אלי אוחנה מאמן הליגה הכי כושל בשנים האחרונות הלך לאמן את נבחרת הנוער כי אין שם הרבה משחקים להפסיד בשנה,המאמן היחיד שיכול אוליי להעלות את הנבחרת זה אייל ברקוביץ נקודה סימן קריאה ולא אתה מר אלי אוחנה שעובד בערוץ 5 וחמש פלוס שמקושר עם כל התקשורת ולא איזה דונאדוני אחד שהיה אוליי שחקן בנבחרת איטליה ולשלם לו 20 מיליון הרי בכל זאת לא נעלה אז תנו צאנס!!!
|
|
|
|
162. |
ערוץ הספורט חוטא פה ובגדול  |
ג'וני |
| 17/02/10 | 15:31 |
ערוץ הספורט עושה את אותו קמפיין שאתר ONE עושה עבור ברקוביץ' לאלי אוחנה. זה מתחיל עם האמירות הבלתי נגמרות ביציע העיתונות אודות המאמן הזר ואת העובדה ה"קטנה" כי אוחנה מועמד מוביל להיות עוזר המאמן.
לאוחנה יש אינטרס בכל הליך בחירת מאמן הנבחרת. הוא גם בעד עצמו ולהתמנות לעוזר המאמן ואם אפשר על הדרך ל"נצח" את האויב הגדול ביותר שלך, קרי אייל ברקוביץ', מצויין כפליים.
אני לא בא לומר לכם מי צריך להתמנות למאמן (אני בעד ברקו) אבל לשלם שכר+הוצאות של 10 מיליון שקל בשנה על מאמן נבחרת ישראל זה מוגזםםםםםםם לא נחוץ, מצביע על לחץ ופניקה ולא על חשיבה לטווח ארוך.
|
|
|
|
163. |
אוחנה אתה מקנא חחחח....רק ברקוביץ   |
שי |
| 17/02/10 | 15:35 |
|
|
|
|
164. |
בואנה זה אוחנה שעשה זין לאוהדי בני יהודה.  |
עומר |
| 17/02/10 | 15:37 |
וגם מקבל כסף מההתאחדות ועוד עובד בערוץ הספורט. פשחצקי אתה פטטי.
|
|
|
|
165. |
ברקוביץ שחצן שחושב שהכל מגיע לו, אוחנה- ישר כוח!   |
מיכאל |
| 17/02/10 | 15:38 |
|
|
|
|
166. |
תקשיבו   |
|
| 17/02/10 | 15:39 |
מז זה משנה מי יאמן ת'נבחרת גם כה לא מעפילים. אז קודם כל חבל לבזבז כסף על מאמן זר. צריך לדאוג איזה שחקנים יש ולא איזה מאמן. אבל מכיוון שאין לנו את היכולת לעלות למונדיאל לפחות שלא יהיה משעמם ובשביל זה צריך את ברקו. גם אם הוא לא מאמן טוב לפחות יהיה איתו עניין.
|
|
|
|
167. |
אוי , כמה שאתה צודק, אוחנה!!   |
יורם |
| 17/02/10 | 15:39 |
לא צריך למנות אדם כזה לתפקיד כל כך חשוב. זה שהוא היה כדורגלן גדול ואפילו ענק לא עושה אותו מאמן טוב. שיתחיל לאמן בקבוצות , נראה מה הוא שווה ואז יציג מועמדות ונשקול אותה. וחוץ מזה קצת צניעות ודרך ארץ לא תזיק לו.ברקוביץ אמנם צודק בהרבה מהדברים שהוא אומר אך הוא בחר בדרך של התרברבות כדי להציג את עמדותיו ולא משנה לו שהוא דורך על אנשים בדרכו למטרה. אוי ואבוי למדינה שממנה אדם שלא יודע תרבות וצניעות מהי לתפקיד כל כך חשוב.
|
|
|
|
168. |
לאוחנה-תגובה יוצאת מהכלל,שקול לא מתלהם ובעיקר מזהה  |
משה ירושלמי |
| 17/02/10 | 15:41 |
את הבעיה
|
|
|
|
169. |
אוחנה צודק   |
אחד עם שכל |
| 17/02/10 | 15:41 |
דוא''ל:Zeltser10@gmail.com
|
|
|
|
170. |
אלי אנחנו אוהבים אותך!   |
אורי |
| 17/02/10 | 15:42 |
|
|
|
|
171. |
ברקוביץ. אם אתה כזה קוסם אז תעלים את עצמך לנצח   |
המכשף |
| 17/02/10 | 15:43 |
|
|
|
|
172. |
מי אתה אלי אוחנה?  |
אחד מהעם |
| 17/02/10 | 15:44 |
תענה, מי אתה? בתור שחקן היית רק שחקן של בית"ר ושיחקת באיזה ליגה עלובה באירופה, ומי מכיר אותך מחוץ לגבולות המדינה?
ובתור מאמן, מה עשית? הורדת קבוצות ליגות, כמעט הורדת את הקבוצה שלך (בית"ר) ליגה ואפילו האוהדים שכלכך אהבו אותך לא רצו אותך!
ובתור בנאדם, יצא לי לראות אותך עשרות פעמים ביציע העיתונות! אתה אדם מרגיז שמדבר בתור רגש והקנאה ולא מתוך הגיון, הקנאה שלך בלתי נסבלת שאתה צועק וצורח ואף אחד לא מקשיב לך..
אתה רוצה שאני אמשיך?
בוא אתחיל לקצר, אתה לא ברמה של ברקו לא בתור בנאדם, לא בתור ספורטאי, לא בתור גבר, ולא בתור כדורגל, אין לך את האומץ כמו של אייל, ואין לך אישיות!
ובקשר ל-"תקיפה" שאתה מנסה לתפוס כטרמפ, כל בנאדם וגבר מסוגל לצאת משלוותו במיוחד שמדובר בבן שלו, ויאמר לזכותו של אייל שהוא אדם כלכך אמיתי ואמיץ שאף פעם לא דפק חשבון להגיד את מה שהוא חושב גם כשזה נשמע מוזר!
אז תשתוק ואל תפתח פה על אייל כי אתה לא ברמה שלו ולא מתקרב..
ובסוף אני חייב לומר שאני מעדיף את קומן או ריקארד על פני אייל ברקוביץ!
|
|
|
|
|
אהבתי את מה שכתבת, הכל פשוט נכון    |
אלי כהנה |
| 17/02/10 | 15:52 |
|
|
|
|
|
כל מילה שלך בסלע!!!   |
רוני |
| 17/02/10 | 16:13 |
|
|
|
|
|
אלי אוחנה הוא כוכב עבר מפורסם של ביתר י-ם   |
ביתרי |
| 17/02/10 | 16:29 |
אלי אוחנה עזב את אירופה והגיע לעזור לביתר שהיתה בליגה השניה ,לעלות לליגה הראשונה.ואכן אלי אוחנה העלה את ביתר לליגה הראשונה.ומיד בעונה הראשונה לקח אלי אוחנה אליפות עם ביתר .אלי אוחנה זכה עם ביתר באליפות בשנת 1987 לפני שעזב לאירופה .ובאליפויות ב1993 ,1997 ,1998 אחרי שחזר מאירופה.אלי אוחנה זכה בכמה גביעי מדינה עם ביתר י-ם .והיה אחד החלוצים הטובים ביותר בישראל.בנבחרת ישראל אלי אוחנה הבקיע את שער הדרייבל המפורסם מול אוסטרליה.וכן עוד דבר זניח אלי אוחנה היה שותף לזכיה בגביע אירופה עם מכלן הבלגית.כאשר שער הנצחון נכבש מבישול של ...אלי אוחנה ..איזה בישול...כמאמן ביתר י-ם הגיע לגמר בשנת 2000 (2:2 בהארכה)והפסיד בפנדלים להפועל ת"א.לכן אלי אוחנה תמיד היה ותמיד יהיה המלך של אוהדי ביתר י-ם.
|
|
|
|
|
חזק!!!!   |
יורם |
| 17/02/10 | 17:47 |
|
|
|
|
173. |
ללא כותרת   |
ערן |
| 17/02/10 | 15:44 |
|
|
|
|
174. |
אוחנה בנתיים אתה איש קטן ולא ברקוביץ   |
אוהד |
| 17/02/10 | 15:45 |
|
|
|
|
175. |
אם הייתה לי התלבטות לגבי ברקוביץ'..עכשיו כבר לא...  |
אבירם |
| 17/02/10 | 15:46 |
האיש הזה הזוי ברמות וכל פעם מצליח לשבור את השיאים של עצמו.
הוא פשוט מגדיר מחדש את המושג נרקיסיזם.
לא יודע מה איתכם.לי הוא מזכיר כדורגלן אגדי אחר שגם הוא אישיות קטנה למדי,גם הוא מגלומן ונרקיסיסט וגם הוא נורא התעקש שהוא יוכל להיות המאמן המושלם ונכשל.
מישהו אמר מראדונה???.......
|
|
|
|
176. |
איזה מרחק עשית מהקטמונים עד היום.  |
ירון, שער 2 בלומפילד |
| 17/02/10 | 15:48 |
גאווה, אתה רהוט, חריף, מקצוען ונבון. אני מאחל לך שבעשור הקרוב תקבל את אימון הנבחרת .
|
|
|
|
177. |
ללא כותרת   |
ניב |
| 17/02/10 | 15:48 |
|
|
|
|
178. |
עם כל הכבוד לאוחנה (ויש הרבה כבוד)....  |
שמעון |
| 17/02/10 | 15:48 |
אף אחד לא מפקפק בנסיון הגדול ובתרומה של אלי אוחנה לכדורגל בישראל אבל מצד שני גם קריירת האימון שלו עד עכשיו לא זוהרת במיוחד.נכון שאייל תמיד היה פרובוקטור לא קטן אבל בדבר אחד הוא צודק נמאס כבר לסבול ממשחקים של הנבחרת!!!!!!!! כבר שמונה שנים לא זוכרים משחק אחד גדול מהנבחרת בר"ג- תמיד באים עם האף בעננים ויוצאים עם הזנב בין הרגליים (ראו ערך יוון, לטביה- בקמפיין האחרון). הגיע הזמן לשחק התקפי- יש לנו שחקנים מצויינים ועם אייל על הקווים נרוויח בחזרה את היופי והלחימה במשחקים של הנבחרת. אם עד עכשיו לא עלינו לטורניר גדול לא יהיה נורא לתת לאייל לנסות קמפיין אחד. ולאלי היקר במקום להתעסק בברקוביץ' כדאי שתדאג לנבחרת שאתה מאמן ותתרום מהנסיון שלך והידע שלך לדור השחקנים הצעיר כי עם הבוגרים יותר כנראה שאין לך יותר מדי הצלחה עד עכשיו.......
|
|
|
|
179. |
אלי אוחנה צודק!!!  |
ניב |
| 17/02/10 | 15:49 |
ברקוביץ לא מתאים לאמן נבחרת!!1
|
|
|
|
180. |
מאמן לנבחרת  |
קובי |
| 17/02/10 | 15:50 |
אני לא מאמין במאמנים זרים שבאים רק בישביל הכסף צריך אחד משלנו וברקוביץ הכי ראוי אנחנו צריכים תעוזה וקצת חוצפה ולברקוביץ יש את שניהם אני בעד לתת לא צאנס ואם לא הולך לא אז להחליף וכל הפרשנים למיניהם שבו בשקט או שתפרגנו כי ברקוביץ לא בא בשביל הכסף אלה אכפתיות נטו
|
|
|
|
181. |
אוחנה וברקוביץ לנבחרת זה שחצן וזה גאותן לך תדע לאן  |
שלמה מזרחי |
| 17/02/10 | 15:50 |
נגיע
|
|
|
|
182. |
אוחנה -   |
אוחננה |
| 17/02/10 | 15:51 |
טיפש, עלוב, נכשל בכל מה שנגע אחרי שפרש, עילג שאינו מבין כדורגל
|
|
|
|
183. |
אוחנה שפל ,אדם שהורשה בפלילים זה טיעון של ...  |
ערן |
| 17/02/10 | 15:51 |
כלום ,הוא הריי מכיר את הסיפור עם המאמן שהשפיל את הבן של אייל רק כי אבא שלו זה אייל ,וחטף סטירה מאייל הבריון !
הוא בעצמו חטף פעם אגרוף מאהוד כחילה כי הוא היה שחצן בעצמו ומתנסה ,אז להביא את זה כסיבה "אדם שהורשה בפלילים" זה מגוחך ומציג את אוחנה עם הפרצוף האמיתי .
אוחנה אף פעם לא ידע לפרגן לאייל עוד כשהיה צעיר ,הוא תמיד פחד שאייל יהפוך לשחקן גדול ממנו ומוערך ממנו ,מה שבאמת קרה.
הסיפור של אוחנה ידוע ולא צריך להפריע לאייל לעשות את הבילתי אפשרי ולהעלות את הנבחרת לאליפות אירופה .
|
|
|
|
184. |
אוחנה הוא מלך ישראל   |
פרדיננד |
| 17/02/10 | 15:51 |
אוחנה הוא מלך ישראל
|
|
|
|
185. |
אוחנה ..לא מכבודך לדבר על ברקוביץ . תן לו לקשקש ..  |
דוד |
| 17/02/10 | 15:52 |
הוא לא לרמתך .
עזוב . תן לו לבלבל את המוח
|
|
|
|
186. |
אם משווים ביניהם כפרשנים רואים שברקו מבין יותר  |
|
| 17/02/10 | 15:52 |
אוחנה הוא היחידי שהצליח להיכשל עם נבחרת הנוער
עדיף מאמן בלי ניסיון ממאמן כושל או ממאמן זר שעולה 20 מיליון שקלים שיכולים לעזור להרבה חולים ומסכנים,
|
|
|
|
187. |
לא ברקוביץ ולא אוחנה ראויים לנבחרת ...  |
דוד |
| 17/02/10 | 15:55 |
ברקוביץ בגלל חוסר הניסיון
אוחנה בגלל ההישגים הדלים . וחוסר מקצוענות .
מצד שני כל עוד זה מנוהל ע"י אבי מגעילוזון .. מצידי שהנבחרת תושפל , תובס ותתפרק .
הדג מסריח מהראש והראש מסריח לאללה
|
|
|
|
188. |
מה כולם מתלהמים? אם לוזון קדנציה שניה בתור יו"ר   |
יוסי אבוקסיס |
| 17/02/10 | 15:58 |
ההתאחדות לכדורגל - גם ברקוביץ יכול להיות מאמן!!!
-
|
|
|
|
189. |
ברקוביץ משניא את עצמו על כולם. הישראלי המכוער  |
שימי |
| 17/02/10 | 16:00 |
לכן בסלטיק למרות שכבש 15 פעם הוא היה הכי שנוא. ולכן כשהארטסון בעט בו בווסטהם אף אחד לא בא לעזור לו. מגיע לו. גם אני הייתי בועט בחוצפן הזה אם הייתי יכול. כולנו זוכרים את הסרט עליו איך שהוא מדבר על הנבחרת.
|
|
|
|
190. |
ולמה ברקוביץ סיים את הרומן המיקצועי עם מכבי נתניה?  |
אייל קילקלת לעצמיך |
| 17/02/10 | 16:03 |
ולמה ברקוביץ סיים את הרומן המיקצועי עם מכבי נתניה ?
|
|
|
|
191. |
אוחנה:שחקן ענק בנאדם רע   |
יעקב |
| 17/02/10 | 16:06 |
|
|
|
|
192. |
אוחנה צודק - אופירה טועה ולא בפעם הראשונה  |
דן |
| 17/02/10 | 16:06 |
ראשית , תגובתו של אוחנה במקום ומכובדת.
( ברקו הלך עליו "אישית" ולכן היה חייב להגיב).
אגב , מסיבת העתונאים לא הייתה ברמה וזה בלשון המעטה.
אשר לאתר ONE - אפשר לקדם את ברקו, אבל אופירה ביום שפאר מנצחת את מספר 3 בדרוג, להותיר את "ברקו" בכותרת ולהציב את פאר בצד זה קצת צורם.
והערה לאתר 5 , חבל שאתר כזה רציני ( לשעבר) החליט לזנב ב- ONE על ידי חיקוי של מדורים לא מכובדים.
|
|
|
|
193. |
ברקוביץ  |
Roni kvitner |
| 17/02/10 | 16:10 |
I Just Like to see on hem he is the best of the best
|
|
|
|
194. |
רק ברקוביץ   |
רוני |
| 17/02/10 | 16:10 |
|
|
|
|
195. |
אוחנה לך ליציע העיתנות   |
דרור |
| 17/02/10 | 16:11 |
דוא''ל:DROR565@GMAIL.COM
מאמן עלוב שכמותך ראינו מה אתה עשית עם קבוצת עם הנבחרת שלנו ..
מענין אותך רק כסף
|
|
|
|
196. |
ברקו מוציא את המיטב מאוחנה ולהיפך.   |
שניהם צודקים |
| 17/02/10 | 16:12 |
|
|
|
|
197. |
אוחנה צודק 100%  |
ספורטאי |
| 17/02/10 | 16:12 |
ביזיון כזה לא ראיתי אף פעם. בן אדם שממנה את עצמו.
ליצן חצר
|
|
|
|
198. |
אוחנה??? what did you do in cfar sabba ???--you ar  |
EHUD EFRATI |
| 17/02/10 | 16:14 |
אוחנה???? you are a big mouth piss of sheet |
|
|
|
|
199. |
אלי, אתה אכזבת חיי !!! תקרא בבקשה.  |
שוקי |
| 17/02/10 | 16:16 |
כל החיים שלי הערצתי שני שחקנים, אותך אלי ואת אייל ברקוביץ'. שניכם לדעתי הכי גדולים שצמחו כאן ואת שניכם היתה חויה לראות משחקים.
אני אוהד בית"ר משנת 75, מגיל 10 וגם היום למרות שלא ממש הצלחת כמאמן אני מת שתחזור לאמן את בית"ר בכל רגע, עד כדי כך אני אוהב אותך ומאמין בך.
אבל.... לדעתי הקנאה שלך באייל וחוסר הפירגון הרגו אותך... אתה יושב בערוץ 5 כפרשן וחושב רק על טובתך וטובת המעסיקים שלך... לאן נעלם אוחנה הגדול שבאמת היה אומר רק מה שהוא חושב ומאמין בו??????
אני נשבע שכשאתה מופיע ביציע העתונות אני מזפזפ.. פשוט אי אפשר לראות את הפקידון הקטן מההתאחדות (אתה מר אוחנה) מסנגר על אבי לוזון וחבריו. אנשים יושבים בבית, רואים אותך ומגחכים... אתה כאילו רק דואג לג'וב הנחמד שלך כמאמן בהתאחדות וחוץ מזה אתה לא רואה אף אחד בעיניים, זה חבל... וזה כל כך מאכזב.
אני בטוח שאתה יודע שבאופן עקרוני אייל צודק בכל מה שהוא אומר ואתה רק כואב שזה לא אתה במקומו... אני בטוח שהפחד הגדול שלך זה שהוא אכן יקבל את התפקיד וזה רק בגלל שאתה כל כך מפחד שהוא יצליח...!!!
|
|
|
|
200. |
אוחנה לא היית צריך להגיב ,ולרדת לרמה של ברקוביץ.  |
ביתרי |
| 17/02/10 | 16:16 |
אוחנה היית צריך להבליג ,ולא להתייחס כלל .
אם ברקוביץ רוצה למנות עצמו מאמן נבחרת ,אז בבקשה.
|
|
|
|
201. |
אלי אוחנה בן אדם אינטלגנטי מאוד  |
מישהו |
| 17/02/10 | 16:16 |
אני באופן אישי הופתעתי מאוד ולטובה מאלי אוחנה מההופעות שלו בטלביזיה. הבן אדם מדב בצורה רהוטה, מנומס תמיד, שומר על קור רוח, אינטלגנטי בכמה רמות מעל שאר עמיתיו למקצוע לפי דעתי... אבל בישראל כרגיל זה שצורח ומנבל את הפה שלו (ברקוביץ) יצליח, אוי ואבוי אם הוא יאמן את הניבחרת זאת פשוט תהיה בדיחה אחת גדולה, ועם ההפסדים הפה שלו יעבוד שעות נוספות...
|
|
|
|
202. |
אוחנה קנאי רק ברקו לנבחרת   |
אלעד |
| 17/02/10 | 16:17 |
|
|
|
|
203. |
אוחנה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   |
אדיר |
| 17/02/10 | 16:17 |
|
|
|
|
204. |
אוחנה שחקן גדול. כישוריו כמאמן אפסיים   |
זבוב בני לוד |
| 17/02/10 | 16:19 |
|
|
|
|
205. |
זאת דעתי על כל השטויות האלה  |
יצחק'לה |
| 17/02/10 | 16:19 |
די ברור שכל המתקבקים חצויים.חלקם אוהדי בית"ר =אוחנה וחלקם אוהדי חיפה=ברקוביץ.כולנו רוצים את טובת הנבחרת.אתם באמת חושבים שהבעיה בארץ היא האימון?גם אם תביאו את מורינו ופרגסון ביחד ביחד + פיטר שמייכל כמאמן שוערים + רומאריו כמאמן חלוצים + מלאדיני כמאמן הגנה זה לא יעזור.
אם יתחילו להשקיע בנוער שלנו ויתיחסו לכדורגל בצורה מקצועית שזה רומר אימוני כושר כל יום,תזונה נכונה,לא לבלות כל יום במועדונים אולי אז נוכל להתווכח על זהות המאמן
הלוואי ונעלה ליורו
|
|
|
|
206. |
אוחנה -בדיחה מהלכת    |
אבי |
| 17/02/10 | 16:25 |
|
|
|
|
207. |
ברקוביץ כנס דחוף......  |
זועבי |
| 17/02/10 | 16:27 |
ברקו המכובד אני שמעתי וראיתי אותך מפרשן הרבה משחקים בערוצים שונים בטלוויזיה..... אתה מתחיל בהתחלה ללכלך על כל השחקנים... ואז לוקח לך שחקן שבא לך לטרוף ומתחיל לזלזל בו ביכולות שלו עד שהשחקן מתחמם כמו שצריך מבקיע שער ומבשל שניים ואז שומעים אותך מדבר על שחקן גאון ששווה להשקיע בו והמועדון עשה נכון שקנה אותו... אם נבוא לשיטת המשחק של מאמן א או ב אותו דבר, מזכיר לך את המשחק של חיפה במוקדמות ליגת האלופות כשקיבלו שלושה מקבוצה אנונימית והתחלת לתקוף את אלישע את השחקנים את הקהל וכמעט את עצמך שמשדר את המשחק. ואמרת אם אני המאמן הייתי עכשיו באמצע המחצית הראשונה מחליף שלושה שחקנים... אלישע לא עשה זאת והראה עוד פעם כמה אתה קטן וניצח את המשחק באמונה שלו לשחקנים.... אז תגיד איך תאמן את הנבחרת.... בן אדם עם דעה הזויה ומשתנה עם הרוח
|
|
|
|
208. |
לא רוצים את אייל   |
אייל |
| 17/02/10 | 16:36 |
ביזיון אם הוא יבחר זו בושה לכדורגל סוף סוף אמר מי שמחנך את בנו לשינאת הניבחרת זו בושה אל תפרקו את הכדורגל שלנו ותשימו אותו בידיים של אייל האפס הזה
|
|
|
|
209. |
אתר one מושחתים אופירה את ביזיון אני מנתק אותם   |
אייל |
| 17/02/10 | 16:38 |
אי אפשר להעביר ביקורת נגד אייל איזה מדינה מושחתת
|
|
|
|
210. |
מי הוא אייל בכלל הוא רק יודע לדבר הוא רק מדבר ולא.  |
.. |
| 17/02/10 | 16:39 |
עושה כלום הוא אומר אני ואני ואני ........... מי הוא בכלל ... אם רוצים להגיע רחוק רק מאמן זר .......... שלא יהיה גזען לא מכיר אף אחד זה יותר טוב ...
|
|
|
|
211. |
אוחנה הוריד ליגה את כפ"ס ובני יהודה   |
ניב |
| 17/02/10 | 16:53 |
ברקוביץ זה מותג תגידו את השם הזה
במנצסטר סיטי וסלטיק ותראה מה יגידו עליו האוהדים שם
אגדה במילה אחת
|
|
|
|
212. |
אוחנה יפלצן  |
שחר |
| 17/02/10 | 16:57 |
איזה זכות דיבור יש לך יאפס קטן הייתה המאמן הכי אפס בעולם בליגת העל כל קבוצה שהייתה איתה ירדה ליגה או ניכשלה אייל ברקוביץ חייב להיות מאמן נבחרת ישראל הבן אדם הכי אמיתי בעולם
|
|
|
|
213. |
אוחנה אתה אפס מאופס. לא פרשן ולא מאמן. אייל לנבחרת   |
אוהד משקיף |
| 17/02/10 | 16:58 |
|
|
|
|
214. |
אוחנה אוהבים אותך בטדי    |
איתן טייב המקורי |
| 17/02/10 | 17:01 |
|
|
|
|
215. |
silly berco   |
man. Utd |
| 17/02/10 | 17:03 |
דוא''ל:dorrid@nana10.co.il
|
|
|
|
216. |
אוחנה פוליטיקאי ובן-אדם קטן  |
אליאור |
| 17/02/10 | 17:11 |
פשוט עלוב ואפילו עצוב לשמוע אותו כל שבוע ביציע, מגן על לוזון וההתאחדות עם טיעונים פתטיים, מגן על קשטן (כשעוד היה על מה להגן...), פשוט בצורה עלובה ומגעילה. אוחנה, שעד היום רק ידענו שהוא מאמן בינוני במקרה הטוב, וחלש מאוד אם מסתכלים על ה"הישגים" שלו עד כה כמאמן, מתגלה כפוליטיקאי קטן מאוד, כמו שאומרים, שמתהפך כמו סטייק...
עם רקורד כזה - באמת עדיף להביא מאמן בלי ניסיון בכלל...
ולא שאני חושב שאייל מתאים, פשוט, במצב של הנבחרת - עדיף לכולנו שלא נעלה גם ליורו, אולי ככה סוף סוף לוזון יילך הביתה, ורק אחרי זה יהיה על מה לדבר.
הרשימה שקופמן העלה ביציע האחרון - כולם מאמנים חלשים, שנכשלו בכל מקום שהגיעו אליו. די כבר עם זריית החול הזו!!!
|
|
|
|
217. |
אוחנה מאמן עם ניסיון בכישלון !!  |
אוחנה סתם עייף !! |
| 17/02/10 | 17:11 |
אוהדי בית"ר תומכים בברוקו.
אוחנה בכלל לא הצהיר שהוא רוצה ובכלל יש לו תפקיד בנבחרת בנוער !!
|
|
|
|
218. |
אוחנה אתה צודק במאה אחוז.  |
LA |
| 17/02/10 | 17:13 |
רק אל תגרר לוויכוחים מיותרים בתקשורת תיתן לו להמשיך לדבר ולצאת אפס.
|
|
|
|
219. |
בתור בית"רי אני אומר רק אייל הקוסם. יש לו ביצים.  |
אוחנה שפן גדול !!! |
| 17/02/10 | 17:14 |
אוחנה מה הוא קופץ ? ליכלך על אייל הרבה זמן !!! שקוף שהוא מפחד ומתחנף ללוזון.
אוחנה נכשלת בביתר והורדת את כפ"ס ליגה ואת בני יהודה...
|
|
|
|
220. |
היית שחקן מלך!! אבל  |
אוחנה עלקקקקקקקקקק |
| 17/02/10 | 17:14 |
כמאמן מה שאתה יודע זה להוריד את כפר סבא ליגה ולברוח כמו מסכןןןןן
|
|
|
|
221. |
אוחנה תתפטר מהתשקורת או מהנבחרת !!!  |
אוחנה עדיף שתשתוק !! |
| 17/02/10 | 17:17 |
לא מתבייש עוקץ את אייל חודשים כאילו איזה הצלחות יש לך ???
ואני בית"רי !!!
|
|
|
|
222. |
ומה אתה ? אכול קנאה ?? לקקן קשטן סידרתי !!!    |
רוני הירוק |
| 17/02/10 | 17:29 |
|
|
|
|
223. |
חשוב  |
עלי |
| 17/02/10 | 17:29 |
רק גוטמן ואלישע לוי יעשו מחיפה והפועל תל אביב נבחרת ללא הזרים יהיה להם שני שחקנים על כל עמדה אכי טובים בארץ מבלי לפגוע בשתי הקבוצות מתי שיש פעילות נבחרת שניהם הופכים איש אחד ומתי שאין כל אחד חוזר לקבוצה שלו
|
|
|
|
224. |
אוחנה, פשוט שתוק !  |
ערן |
| 17/02/10 | 17:31 |
מה חשבת, שתלגלג עליו מול כל האומה והוא ישתוק?
אתה פחדן ולקקן, תשאל את לוזון
|
|
|
|
225. |
אוחנה תסתכל על עצמך קודם....  |
יניב |
| 17/02/10 | 17:35 |
אלי אוחנה היקר לפני שאתה מדבר על אייל בנושא פלילים כדי מאוד שתבדוק את עצמך בכל מה שקשור לפלילים והמבין יבין!!!!!!!!!
ובנושא המקצועי נוכחנו לדעת שבנבחרת שלנו לא זקוקים לטקטיקן הכי טוב(דרור קשטן) או לפסיכולוג הכי טוב שלנו(אברהם גרנט) או למאמן זר(נילסן) אלא למישהו שעבר הרבה בכדורגל ויביא מה שהוא יודע מהשנים שלו האירופה +השנים ששיחק בארץ ומכיר את המנטליות שלנו ויחבר את הדור המוכשר הזה לנבחרת טובה ואטרקטיבית שכיף לבוא ולראות גם אם לא נעלה אז לפחות שיהיה מעניין ולכן אייל הכי מתאים
עוד דבר אחד בנושא השכר, יברים בתור אחד שהולך כל שבת למשחקי ילדים ונוער בתור מאמן ילדים וחובב כדורגל אז בכסף הזה אפשר לבנות 14 מגרשים של דשא סינטטי או 20 מגרשים של דשא רגיל למחלקות נוער וילדים אתם קולטים מה זה? מצב המגרשים של הילדים זה בושה צריך לראות כדי להבין אז במקום לבזבז על מאמן זר תשקיעו בילדים ותנו לאייל לאמן
|
|
|
|
226. |
מר אלי אוחנה הגדול!!!  |
אבי אוחנה |
| 17/02/10 | 17:47 |
אין עלייך אמרת מה שהרבה אנשים מפחדים להגיד אייל הוא ילד קטן ומפונק שנדחף בכוח לנבחרת והחטא הכי גדול שהוא חינך את ילדיו לשנוא את הנבחרת אלי אתה איש ענק אוהבים אותך המלך הבלתי מעורר של הכדורגל הישראלי מה שאתה עשית במכלן בעונה אחת הוא לא עשה כל החיים ישר כוח מר אוחנה אתה הגדול מכולם
|
|
|
|
227. |
אוחנה צודק ב100 אחוז כנסו...יש המשך.   |
חנן דניאל |
| 17/02/10 | 17:53 |
דוא''ל:hanantoro@walla.co.il
|
|
|
|
228. |
ראוי עם ביצים עם אמונה עם מוטיבציה ורצון.  |
אין מה לעשות רק אייל |
| 17/02/10 | 17:57 |
אוחנה שיתעסק בעצמו בהתאחדות ובתקשורת..לא נזכיר את כפ"ס? בית"ר ובני יהודה
|
|
|
|
229. |
אני הייתי מביא לאוחנה לאמן...  |
שוריק |
| 17/02/10 | 18:01 |
אלי אוחנה הוא בנאדם למופת ואדם הגיוני....
|
|
|
|
230. |
אוחנה יוריד גם הנבחרת ליגה!!!!!! רק ברקוביץ'!!!!!!  |
הפועל כפ"ס |
| 17/02/10 | 18:01 |
אל תגיבו לי אני לא מעוניין לשמוע מה אתם חושבים
תודה
|
|
|
|
231. |
יח"צ  |
חושחש |
| 17/02/10 | 18:06 |
לגולשי האתר...
עם כל הכבוד לברקו בתור שחקן. עדיין צריך 2 דברים כדי לאמן. א. ידע באימון. ב. יחסי אנוש. ולצערינו לברקו (בלשון במעטה) אין לו לא יחסי אנוש ולא ותק באימון !! אבל מה שכן יש לו, ובגדול... זה יח"צ!
משום מה כל התגובות שהגבתי באתר one שלא כדעת התומכים בברקו, לא פורסמו ולו פעם אחת, מה זה אומר?????????????
|
|
|
|
232. |
אייל ברקוביץ'  |
מ.ע |
| 17/02/10 | 18:08 |
אני לא נמנה על אוהבי אלי אוחנה, במיוחד לא אוהב את דעותיו הפוליטיות אבל אני מסכים איתו בעניין אייל ברקוביץ' ולדעתי ברקוביץ' פשוט התחרפן , לא מספיק שהבן אדם לא יודע מה זה צניעות ואומר על עצמו שהיה שחקן גדול הוא גם רוצא לקבוע שהוא יאמן את הנבחרת ובמילים אחרות למנות את עצמו, אפילו מרדונה וזידאן לא אמרו על עצמם שהם היו שחקנים גדולים, אני גם לא מבין למה נותנים לו במה להתבטות.
|
|
|
|
233. |
למה איזה רמה יש לאוחנה הלקקן,שבמקום לבדוק עובדות   |
ליאור ה"מבין" כהן |
| 17/02/10 | 18:11 |
נגרר אחרי דעות של עיתונאים אחרים , לא בעיניין ברקוביץ,אני מדבר בעיניין הקהל של באר שבע, אלי לא הפסיק להכפיש את הקהל בלי שהוא ראה משחק אחד שלם של הקבוצה,רק הצבוע אלי אוחנה שכח שאוהדי בית"ר אישפזו את גוטמן אז לא ראיתי שום הכפשה משום מה?,בנוסף כל הזמן ביציע העיתונות,כאשר יש ביקורת על ההתאחדות אוחנה הופך לדג לא מבקר לא כלום.
חוץ מזה בעיניין הנבחרת יתכן שברקוביץ ראוי,מה שבטוח אוחנה לא לאור הקבוצות והתוצאות שהוא עשה לאורך השנים בינוניות עד גרועות.
|
|
|
|
234. |
אלי אוחנה לנבחרת  |
oren |
| 17/02/10 | 18:24 |
קמפין מגעיל וחסר היגיון של ברקוביץ הבן אדם היה צריך לקבל הרחקה מרמת גן אחרי מה שהוא אמר בקשר לנבחרת
מה עם עצומה אלי אוחנה אבי נימני עטר לנבחרת
הרי הכל התחיל כבדיחה ברדיו וחבל שהבדיחה תיהיה על חשבוננו
|
|
|
|
235. |
מסכים עם כל מילה סוף סוף מישהו אומר את האמת  |
יוסי |
| 17/02/10 | 18:29 |
ברקו אתה יותר הזוי מיואב כץ
|
|
|
|
236. |
לצערי הרב אוחנה צודק בדבריו   |
שגיא |
| 17/02/10 | 18:34 |
אני אוהד מכבי חיפה בכלל ואייל ברקוביץ בפרט , ואני חייב להודות שכל מילה נכונה
אוחנה בהחלט צודק , אייל חושב שהוא המציא את הכדורגל בדיבוריו , אייל שחקן גדול הגדול ביותר אבל לצערי הוא כזה רק על המגרש ולא מחוץ למגרש.
|
|
|
|
237. |
רק אייל ברקוביץ לאימון נבחרת ישראל !!!!!!   |
סלימאן חג'אזי |
| 17/02/10 | 18:42 |
|
|
|
|
238. |
נבחרת  |
אריאל |
| 17/02/10 | 18:43 |
ברקוביץ ידרוס כל מי שיעמוד בדרכו לקבלת התפקיד.
|
|
|
|
239. |
דיסלקט נעל  |
קרית ים ד' |
| 17/02/10 | 18:47 |
אוחנה איזה ניסיון יש לך בדיוק??
אפילו אוהדי בייתר קיללו אותך
מוריד קבוצות ליגה
תבוסות בנבחרת הצעירה
לך תעשה חמוצים ותימכור אותם בבאסטה
מתאים לך יותר מאימון
ברקו העם איתך ומאמין לכל מילה שלך !!!
ברקו אוהבים אותך !
|
|
|
|
240. |
אוחנה, בוא נאמר זאת בעדינות..  |
גל |
| 17/02/10 | 18:47 |
ברקוביץ מועמד הרבה יותר ראוי ממך לאמן את הנבחרת..
חוץ מזה 90 אחוז מהמדינה רוצה אותו מאמן נבחרת אז אל תדבר שטויות - חי בסרטטט...
|
|
|
|
241. |
האמוציות של הכדורגלנים הגדולים בישראל בפה ולא בלב   |
עדי ר |
| 17/02/10 | 18:55 |
|
|
|
|
242. |
ברקוביץ לא מתאים לליגה א שישב בשקט......  |
מוחמד |
| 17/02/10 | 19:03 |
אוחנה צודק בכל מילה מי הוא בכלל ברקוביץ איפו שמענו עליו ואיך הוא יורד כל כך נמוך בשביל להיות מאמן הוא לא איש מקצוע ויוביל את הנבחרת לתהום
|
|
|
|
243. |
אלי אוחנה צודקקקקקקקקקק   |
עמי |
| 17/02/10 | 19:05 |
ברקוביץ איש קטן עשיתה מעצמך צחוק ניראה לי שאחרי ההופעה שעשיתה היום אין לך מקום באום אל פחם
|
|
|
|
244. |
אני מת עלייך אוחנה   |
אלישע |
| 17/02/10 | 19:19 |
ברקוביץ אני נורא יעלב בתור אוהד של הנבחרת אם אתה תעמוד על הקווים בקמפין הבא את עלוב מעיד עליך המסיבה שעשית היום חחחח תראה אייך התנהלת שם אתה רוצה לאמן תנבחרת ???? חוצפן מי אתה מה עשית בקרירה שלך חוץ מפרובוקציות בכול מקום שנאו אותך אייך אייך אתה מעז בכלל בקיצור אני מבסוט שיצאת על אוחנה כי רק הוא יכול לענות לך בצורה חדה ובלי פחד ממך כי הוא באמת אומר תדברים הנכונים בקיצור תחזור למלונה ברקוביץ יקטנציק
|
|
|
|
245. |
אוחנה זה לוזון  |
קובי |
| 17/02/10 | 19:23 |
אוחנה למה אתה חושב שאתה מתאים לאמן את הנבחרת??? אתה מאמן 10 שנים תן סיבה מה עשית בכל שנותיך כמאמן.זה שאתה דובר של לוזון לא מקנה לך עדיפות על אחרים
|
|
|
|
246. |
מאמן ניבחרת  |
פרי |
| 17/02/10 | 19:33 |
ברקוביץ היית לקקן ותישאר כזה.קשקקשן.!!!!
|
|
|
|
247. |
ברקוביץ לנבחרת!!!!   |
.... |
| 17/02/10 | 19:34 |
|
|
|
|
248. |
רק אוחנה ולואיס פרננדז לנבחרת  |
עד המוות בית"ר |
| 17/02/10 | 19:35 |
אוחנה עוזר
|
|
|
|
249. |
כדורגל שמח  |
מיכאל לאודרופ |
| 17/02/10 | 19:37 |
ברקוביץ מתאר קווים לדמותו של מאמן הנבחרת מה שהוא חושב שמאפיין אותו אבל בעצם אלו כל התכונות שיש לאוחנה,
הוא פטריוט ומחובר מאוד לכדורגל ולמנטליות הישראלית ומעבר לכל הוא לא רק מדבר על כדורגל שמח הוא הוכיח בכל קריירת האימון שלו שהכדוגל היחיד שהוא מכיר זה כדורגל שמח
|
|
|
|
250. |
אוחנה היית שחקן ענק ! אבל אתה פרשן גרוע ומאמן גרוע  |
רונן |
| 17/02/10 | 19:41 |
מצטער על האמת ..
אהבתי אותך מאד בתור שחקן..
לא עקבתי אחרייך שאני יכול להגיד בבירור שאתה מאמן לא טוב.. אבל ככה זה נראה למראית עין לכולם.
להגיד שברקוביץ' לא ראוי זה שטות !
כמו שמארדונה הוא מאמן נבחרת ארגנטינה צריכים להביא לברקו את המושכות בנבחרת..
כי רק ברקוביץ' יפוצץ את איצטדיון ר"ג המגעיל..
יביא באמת להט לשחקנים.. ואם לא נצליח.. אז לא נצליח ... אבל או ברקו או כלום..
ההתאחדות צריכה להבין שלא הם הקובעים.. אלא העם הם מי שמחליטים !
|
|
|
|
251. |
סכסוך ישן  |
ש.ג |
| 17/02/10 | 19:44 |
אולי ברקו הוא לא האיש המתאים לאמן את הנבחרת ,אך בטח לא אוחנה הוא האיש שיכול להיות מליץ יושר שלו שכן לשניהם סכסוך ישן שלא מאפשר דיעה אובייקטיבית של אחד מול השני,חוץ מזה אלי אוחנה הוא כישלון טוטאלי כמאמן לכן ראוי היה שינמיך פרופיל.
|
|
|
|
252. |
כל הכבוד אוחנה  |
ABCD |
| 17/02/10 | 20:05 |
ברור לכל אדם קצת דפוי שאתה צודק.
אין מה לעשות, אנחנו חיים במדינה מפגרת וברקוביץ' אכן יהיה מאמן, אבל אין מה לעשות, זו המדינה שלנו וצריך לחיות עם זה.
|
|
|
|
253. |
תודה אלי שניקבת חור בבלון הנפוח ששמו איל ברקוביץ   |
דוד |
| 17/02/10 | 20:12 |
|
|
|
|
254. |
להעיף את אייל ברקוביץ , מטומטם אחד!!!!!!!!   |
דניאל |
| 17/02/10 | 20:12 |
|
|
|
|
255. |
מועמד בפני עצמו?כל העם רוצה אותו והנבחרת שייכת לעם  |
אביעד נמר האש! |
| 17/02/10 | 20:30 |
ז שב בשקט מר אוחנה
|
|
|
|
256. |
אוחנה אתה מאמן עם רקורד ששואף לאפס ומהמר גדול   |
אפי |
| 17/02/10 | 20:34 |
בדמות קטנה שבתור אדם שמנסה לרכוב על הצלחה בזכות לשון גדולה ומלקקת ואף ששהכניס המון גרמים של קריסטל לתוכו לא יודע מה היה לך להגיד על אבא שמנסה לגונן על בנו ...ודרך אגב אני אוהד בית"ר אבל ברקוביץ שחקן הרבה יותר גדול ממך
|
|
|
|
257. |
אוחנה=אישיות,מנהיגות,בגרות.ברקוביץ=ילד אם פה גדול   |
גיל |
| 17/02/10 | 20:39 |
אני מעדיף ערכים על כל דבר אחר וברקוביץ מייצג בדיוק מה שמדינת ישראל מנסה להשתקם מזה שנים אנשים אם פה גדול שלא יהיו טעויות אני רק בעד מאמן ישראלי
|
|
|
|
258. |
מאמן  |
אילן |
| 17/02/10 | 20:39 |
אני לא יודע מי זה ברקוביץ? אימן בסך הכל את הבן שלו רוצה להיות מאמן נבחרת. שחקנים ומאמנים יותר גדולים לא מדברים.מזלזל בכל אחד מי אתה חתיכת 0
|
|
|
|
259. |
ברקוביץ  |
ציון |
| 17/02/10 | 20:49 |
אוחנה אדם ענק ברקוביץ גמד וגמד לא מסוגל לאמן נבחרת
|
|
|
|
260. |
אוחנה,אם פעם חיבבתי אותך,היום אני מעריץ ומאוהב !  |
ירון,צהוב מאז ולתמיד |
| 17/02/10 | 20:53 |
מזה חודשים אני מפרסם טוקבקים נגד הדבר ההזוי הזה, ולצערי אף פעם לא פרסמו תגובתי ב ONE למשל...ברקוביץ נרקיסיסט, אינפנטיל, אגואיסט, שחצן עם פה גדול שלא היה יום אחד מאמן. מעניין שכל אלה ש"ממליצים" עליו, בחיים לא יקחו אותו לקבוצתם !היום,אחרי הגועל נפש שיצא ממנו היית היחיד שנעמד נגד התופעה המגעילה הזו כשמסביבו עיתונאי חצר הזויים כמו אופי-רע וחבר מלקקיה. אני מניח שאחרי מופע האימים של היום מקומו של ברקוביץ הוא מקסימום מיטה ליד מיטתו של גומא אגייר...... אוחנה- יצאת תותח ואני מזדהה עם כל מילה שלך. חבל שאיני יכול להרים קמפיין נגד ברקוביץ. הלוואי שאנשים כמוך ימשיכו הן בכדורגל והן בתקשורת !!!
|
|
|
|
261. |
ללא כותרת   |
כ |
| 17/02/10 | 21:00 |
|
|
|