עקוב אחרינו

זהב לא מובטח: על החששות של האמריקאים לפני האולימפיאדה

מנחם לס
11:00|07/07/2012

נבחרת הכדורסל של ארצות הברית בקושי נוהגת לאבד את התואר האולימפי, בטח שיש לה שחקני NBA. אבל מה עושים כשארבעה תותחים מושבתים, כשיש רק גבוה אחד בסגל ושהכוכבים הגדולים מותשים? לס מציג תמונת מצב מדאיגה

הפעם זה יהיה יותר קשה, פול, לברון וקובי (gettyimages)
הפעם זה יהיה יותר קשה, פול, לברון וקובי (gettyimages)

האם ארה"ב תפסיד את מדליית הזהב בלונדון בכדורסל בפעם השניה בלבד מאז שהקבוצה כוללת שחקני NBA? עם כל כך הרבה פצועים, וחוסר גובה משווע, הפרוספקט הזה אינו כה דמיוני כפי שהוא נראה במבט ראשון.

יש לי קבוצה עבור האמריקאים שתיקח את הזהב בכדורסל בלונדון בהליכה: פוינט גארד דריק רוז . שוטינג גארד דוויין ווייד. סמול פורוורד כריס בוש (או אנטוני דייויס). פאור-פורוורד למארקוס אלדרידג´ (או למאר אודום?). סנטר דווייט הווארד.

זאת קבוצה לפנתיאון. קבוצה ל-CORONATION. אפשר לוותר על המשחקים – למה לבזבז זמן? - תנו להם את הזהב ותגידו תודה שבאתם. ישנה רק בעייה קטנה: ארבעה מהם פרשו מסגל נבחרת ארה"ב בשל פציעה, מה שמשאיר בסגל רק 15 שחקנים: כרמלו אנטוני, קובי בריאנט, טייסון צ´נדלר, קווין דוראנט, רודי גיי, אריק גורדון, בלייק גריפין, ג´יימס הארדן, אנדרה איגואדלה, לברון ג´יימס, קווין לאב, כריס פאול, ראסל ווסטברוק, כריס בוש ודרון ויליאמס.

נגד ה-15 שבסגל תשחק "הנבחרת של הדור הבא" המורכבת מדחואן בלייר מהספרס, דמרכוס קאזינס מהקינגס, דמאר דרוזן מהרפטורס, דריק פייבורס מהג´אז, פאול ג´ורג´ מהפייסרס, טאג´ גיבסון מהבולס, גורדון הייוארד מהג´אז, קיירי אירוינג מהקאבס, קאווי ליאונרד מהספארס, לאנס תומאס מההורנטס, קליי ת´ומפסון מהווריורס, וג´ון וול מהויזרדס. ג´רמי לין פרש מקבוצת האימון מחשש לפציעה כשהוא – כשחקן חופשי מוגבל – מקבל עתה הצעות מכמה קבוצות לעזוב את הניקס ולרעות בשדות זרים, ירוקים יותר.

יש לזכור ש-3 שחקנים ינופו עד למשחקים האולימפים. אני בטוח ב-100% שהחמישה שיילחמו במחנה אימונים בן 6 ימים שמתחיל היום הם גיי, גורדון, גריפין, הארדן, ואיגודלה. אני בטוח ב-100% שגריפין ייבחר. האמריקאים יהיה הקבוצה הנמוכה בטורניר גם איתו. מי יהיו השניים מבין גיי, גורדון, הארדן ואיגודלה? תלוי מי שיבוא בכושר טוב יותר למחנה, ואילו שמתי כספי, הייתי שם אותו על ג´יימס הארדן. ואז, מי ייבחר מבין גיי, גורדון, ואיגודלה? בחירה קשה מאד. לדעתי גורדון לא ייבחר. הוא לא שיחק מספיק העונה, ועם כריס פאול ודרון ויליאמס הוא מיותר.

גיי או איגודלה? אני מאמין שאם רודי גיי בריא ובכושר, הוא ייבחר לפני איגודלה לא בגלל שהוא שחקן טוב יותר – הוא לא! – אלא בגלל שלאמריקאים אין אף פיור שוטר מה-3, ואפילו שרודי איננו ´פיור שוטר´, הוא קלעי אמין מרחוק, בדיוק כמו קווין דוראנט. לא רק פיור שוטרס אינם בקבוצה. בקבוצה ישנו רק סנטר אחד! מדינה של 330 מיליון תושבים, מולדת הכדורסל, הבית של ה-NBA, וכל מה שיש להם להראות זה רק סנטר אחד אותנטי בנבחרת, ועוד סנטר התקפי דרגה ג´? זה המצב: האוארד איננו; אנדרו ביינום לא הוזמן כלל (והודיע שאפילו אם יוזמן ייאלץ לסרב), ומכל 330 מיליון האמריקאים אין יותר סנטרים טובים, האמינו או לא.

זאת בעייה די רצינית נגד כמה מהחיות האירופאיות. לפני בייג´ינג נבאתי שהאמריקאים ינצחו את כל הקבוצות בהפרש ממוצע של 28 נקודות. החמצתי בפחות מחצי נקודה (ההפרש הממוצע היה 27.6 נק´). לפני אליפות העולם באיסטנבול נבאתי שהאמריקאים ינצחו בהפרש ממוצע של 22. הם ניצחו בהפרש ממוצע של 18. הפעם הנבואה די קשה לי: האם ללברון תהיה את המוטיבציה הדרושה אחרי הפלייאוף מורט העצבים שהיה? האם קווין דוראנט התגבר על אכזבת ההפסד? האם לקובי נשארו קפיצים ברגליו?

אם האמריקאים יופיעו בכושר מלא ובשיא המוטיבציה, הפרש ממוצע של 28 נראה לי מאד הגיוני. אבל חוסר גובה, העובדה ששחקנים חשובים מאד לא משתתפים, והעובדה שהשחקנים הראשיים בקבוצה לברון, דוראנט, ווסטברוק זה עתה סיימו פלייאוף מתיש, עלול לעשות מהטורניר האולימפי טורניר קשה מאד לאמריקאים. היאנקים ינצחו, אבל לא בקלות.

לאתר של מנחם לס --->    http://hoops.co.il

התפרסם לראשונה:     10:04 | 07/07/12 הדפס
תגובות
עד כה: 55 תגובות, ב- 56 דיונים. הוספת תגובה
56. לא זכור לי ש.......הודעה שנקראההודעה נעולה תום-אחד שיודע   | 07/07/12 | 15:53

לא זכור לי ש.....

..כריס בוש(שבכלל לא בסגל ומשום מה כתבת אותו) ואנטוני דיוויס הם סמול פוורדים..

הם פאוור פורדים

הגב לתגובה זו סגור
55. טעות\ כריס בוש לא בסגלהודעה שנקראההודעה נעולה תום-אחד שיודע   | 07/07/12 | 15:49

כריס בוש לא בסגל אלה אנטוני דיוויס.. כריס פול* לא כריס פאול

הגב לתגובה זו סגור
54. רק ספרד יכולה לתת פייט לארה"בהודעה שנקראההודעה נעולה אבישי  | 07/07/12 | 15:47

אבל מול כל הסופרסטארים שלהם לאחים גאסול לנבארו (מתי רוביו חוזר?) ושות' אין סיכוי... 

ולארה"ב יש סנטר (להגנה - שם זה חשוב) - צ'נדלר - שחקן ההגנה של העונה או משהו בסגנון...  בהתקפה יש להם מספיק כלים..

אה.. וגם את קווין לאב לריבאונד..

הגב לתגובה זו סגור
53. ינצחו בקלי קלות, עם הפצועים והמחסור בגובההודעה שנקראההודעה נעולה הבורר  | 07/07/12 | 15:25

זה עדיין יהיה טבח. יש להם שחקנים מטורפים

הגב לתגובה זו סגור
52. נתניההודעה שנקראההודעה נעולה ברי  | 07/07/12 | 15:15
פחחחחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו סגור
51. מההה אתה מסתלבט????????.. הודעה שנקראההודעה נעולה גיל  | 07/07/12 | 14:35

לברון???? קובי??? מלו??? KD??? ראסל???

מההה????

 

על מה אתה מדבר??? מיאמי לקחו אליפות בלי סנטר!!!!

מההה?????

הגב לתגובה זו סגור
50. נראה לי מנחם לס צריך ללמוד כדורסלהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו שמבין  | 07/07/12 | 14:29
באמת שהפעם הכתבה הזאתי מלאה בשטויות, ואני מבסס רק על זה שכתבתה שנבחרת ארצות הברית הייתה לוקחת בהליכה רק עם כריס בוש, אנתוני דיוויס או למאר אודם היו משחקים בסמול פוורוד? וזה פשוט התבטאות של מי שלא מבין בכדורסל אף אחד מהם למעט אודום חלקית שמתאים לעמדה הזאת לא יכול לשחק ב3 אין להם שליטה טובה בכדור ראיית המשחק שלהם גם יחסית חלשה ואנתוני דיוויס בכלל לא קרוב לעמדה הזאת אז פשוט תפסיק לזיין את המוח עלק בלי סנטר יהיה להם קשה? איזה סנטר יש בדיוק באירופה ספליטר? פשוט שטויות
הגב לתגובה זו סגור
  לאחר דיונים מתישים שארכו שעות רבותהודעה שנקראההודעה נעולה אני ואפסי עוד לא  | 07/07/12 | 15:51

הוחלט שלא לצרף את ברזיל לאיחוד האירופאי

הגב לתגובה זו סגור
49. וויד פצוע יא ליצן!! הוא לא יהיה. מה עם רונדו?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אחי  | 07/07/12 | 14:09

הגב לתגובה זו סגור
48. תוצאת הגמרהודעה שנקראההודעה נעולה ניר פין  | 07/07/12 | 14:06

ארה"ב - ספרד 92 - 87

הגב לתגובה זו סגור
47. חחחחחח עלק לא בטוח הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ירדן  | 07/07/12 | 13:55

הגב לתגובה זו סגור
46. קווין לאב סנטר דרג ג׳?הודעה שנקראההודעה נעולה צ׳ייסר  | 07/07/12 | 13:50
דוא''ל:Hgz@gmail.com

לכותב - תעבור לדוקים
הגב לתגובה זו סגור
45. בNBAף לברון ודוראנט הם 2-3.הודעה שנקראההודעה נעולה דורון  | 07/07/12 | 13:49

בפיב"א, הם יכולים בקלות לתפקד כ 4.

קווין לאב זה 3 סנטרים אירופיים.

בלייק גריפין לא סופר שום סנטר אירופי או אסייתי או דרום אמריקאי.

כריס בוש גם.

אומנם הם יכלו אולי להמציא עוד סנטר, אבל זה מספיק.  תתחשבו בעובדה שעם פול, וויליאמס, ווסטברוק, המשחקים יהיה עם טמפו מהיר ביותר.  40 דקות משחק זה משהו שכוכבי NBA אוכלים בלי מלח.

זהב.  הקבוצה המוזכרת גם הייתה שווה פלטינה אם היה.

הגב לתגובה זו סגור
44. החמישייההודעה שנקראההודעה נעולה תומר  | 07/07/12 | 12:47
החמישייה צרכה להיות כריס פול קובי בראיינט קווין דורנט לברון גיימס(שבמונחים של העולם יכול להיות אפקטיבי בעמדת הPF במיוחד אם הגב לסל שהוא פיתח בשנה האחרונה) ולמשחקים שלקבוצה היריבה יש סנטר דומיננטי צ׳נד
הגב לתגובה זו סגור
43. הלוווו?!הודעה שנקראההודעה נעולה ?!@?#  | 07/07/12 | 12:43

איזה בעיית גבוהים? מה כי דוויט לא נמצא וביינום לא אז הם בבעיה?

 

לאב הוא גבוה, צ'נדלר גבוה מצויין, גריפין גם גבוה, כריס בוש גבוה, קווין דוראנט פאקינג 2.06! זה לא גבוה?

מבחינת סייז אין נבחרת שמסוגלת בכלל להתמודד עם הסייז האמריקאי, שוטינג גארדים בגובה של סנטרים בנבחרות אחרות? אולי הנבחרת האמריקאית הכי נמוכה שהייתה... גם צריך לבדוק אבל בטורניר?!

חוץ מכריס פול שהוא 1.85 אף אחד לא יורד מ1.90... והרוב מעל 2.03

אנטוני, צ'נדלר, דוראנט, גיי, גריפין, איגואדלה, ג'יימס, לאב, בוש  - 9 מתוך ה15 מעל 2.03...

 

אם רצו יכלו להביא את רוי היברט, לא יודע למה לא עשו את זה, אחד הסנטרים הטובים באנ.בי.איי, וכמובן ברוק לופז יכל לשחק...

אני לא חושב שיש תחרות לאמריקאים, במיוחד שאתה משחק עם כריס פול ודרון וויליאמס כרכזים שגם יוצרים לעצמם ומעבר לזה יוצרים לאחרים... איתם ביחד גריפין וג'יימס שחיים מעל הסל, עם איגואדלה וגיי שקופצים לגבהים מטורפים גם.

לאב הריבאונדר מהטובים בהיסטוריה... איפה יש לאמריקאים בעיה בדיוק?

הגב לתגובה זו סגור
42. אין לך מושגהודעה שנקראההודעה נעולה אופיר  | 07/07/12 | 12:37

זה נכון שצ'נדלר הוא הסנטר הטבעי היחיד בסגל. אבל עם שחקנים כמו קוין לאב, כריס בוש ובלייק גריפין אין חשש ממחסור בריבאונד או פיזיות בצבע.

אתה פרשן שלא מבין כדורסל ויודע רק להסתכל על סטטיסטיקה 

הגב לתגובה זו סגור
41. אם אתה לא מבין פשוט אל תכתוב הודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 07/07/12 | 12:34

דוראנט ג'יימס קובי ו............. פשוט אי אפשר להפסיד ... לך תתעסק בכדור יד תחום פחות מוכר ואתה יכול לחרטט עלינו .. אבל לא בכדורסל 

הגב לתגובה זו סגור
40. איזה שטויות. חוץ מרוז אף פצוע לא היה עולה בחמישיה.הודעה שנקראההודעה נעולה מאיר  | 07/07/12 | 12:21

החמישייה: פול, בראיינט, לברון, דוראנט, בוש.

 

על הספסל קליברים כמו גריפין, הארדן, גיי, ווסטברוק ואחרים.

 

אין לאף קבוצה מה למכור מול נבחרת מדהימה כזו.

הגב לתגובה זו סגור
39. החמיישיההודעה שנקראההודעה נעולה ישראל  | 07/07/12 | 12:15

רכז דרן ויליאמס

סנטר קווין לאב

גארד  קובי בראיינט

ס.פוורוד לברון גיימ'ס

פ.פוורוד בלייק גריפין


הגב לתגובה זו סגור
38. כשקראתי את הכותרת חשבתי שאתה רציני,הודעה שנקראההודעה נעולה   | 07/07/12 | 12:14

אבל אחרי שמנית את השמות בנבחרת האמריקאית הבנתי שאתה בסה"כ מנסה להסתלבט עלינו...

אין גבוה בכל אירופה שיכול לעצור את לברון ג'יימס אפילו שהוא לא סנטר, כנ"ל גם לגבי גריפין.

אין אף גארד בכל אירופה שיכול לעצור את קובי או ווייד או דוראנט,

בקיצור- שחרר אותנו...

הגב לתגובה זו סגור
37. טעות החמישיה צריכה להיות;הודעה שנקראההודעה נעולה מישהו שמבין  | 07/07/12 | 12:06
פול , ברייאנט, דוראנט, לברון וצ׳נדלר, תלמד קצת כדורסל לפני שאתה כותב שטויות באתר
הגב לתגובה זו סגור
36. החמישיה טיפשיתהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו שמבין  | 07/07/12 | 12:05
איך אתה חושב שנבחרת שאמורה לקחת בהליכה היא נבחרת שכוללת את בוש בעמדה 3( הוא בכלל 4)את אלדריג׳ שהוא שחקן מצוין אבל לא לחמישיה! הMVP והאלוף הטרי לא צריך להיות חמישיה? קובי ברייאנט לא צריך לשחק חמישיה? חמישיה באמת טובה צריך להיות כזאת:וויד,ברייאנט,לברון,גריפין וצ׳נדלר
הגב לתגובה זו סגור
35. לא נכון - ארה"ב לא תמיד זכתה בזהב עם שחקני NBAהודעה שנקראההודעה נעולה ג'וני  | 07/07/12 | 12:01

שכחתם את אולימפיאדת אתונה 2004?

ארה"ב, עם שחקני NBA, "נבחרת החלומות", בהדרכתו של לארי בראון, זכתה רק במדליית הארד, לאחר הפסד לארגנטינה בחצי הגמר (ארגנטינה זכתה בזהב).

במשחק הראשון באותו טורניר ארה"ב הובסה על ידי פורטו ריקו ב- 19 הפרש.

הגב לתגובה זו סגור
34. תגיד בדקת אם שמו לך משהו בקפה הבוקר? הודעה שנקראההודעה נעולה אבי  | 07/07/12 | 12:00

הכול בסדר אצלך? נראה לי שהכתבה הזו היתה צריכה להופיע ב"דבר אחר ". טורניר קשה להרכב של ארה"ב? פלייאוף מתיש ללברון ולווסטרברוק? על מה אתה מדבר עד לטורניר האולימפי יחלוף יותר מחודש איזו תשישות ואיזו עייפות? זו קבוצה שהיתה נותנת פייט אפילו לדרים טים של 1992 עם ג'ורדן, מג'יק ובירד, אז יתר הקבוצות באולימפיאדה? וואלה קרעת אותי מצחוק.

הגב לתגובה זו סגור
33. אתה בטוח ב100 אחוז ב10 שחקנים?? העתקת מאי אס פי אןהודעה שנקראההודעה נעולה ירוק  | 07/07/12 | 11:54

ממש קל להגיד שצפית תהפרש הממוצע, צפית גם את הגמר הצמוד? חתיכת דמגוג

וחוץ מספרד לנבחרת ארהב יש שליטה בשחקני פנים מול כל נבחרת 

באירופה גריפין ולאב הם 5 ולברון ודורנט הם 4 ולמי אכפת שלצ'נדלר אין התקפה? מי צריך סנטר שקולע בקבוצה עם קובי לברון דורנט כרמלו פול ווסטברוק וקווין לאב

הגב לתגובה זו סגור
32. השתגעת?!?הודעה שנקראההודעה נעולה   | 07/07/12 | 11:47

קבוצה לפנתיאון?!?!

מה אתה השתגעת לגמרי? אתה בכלל רואה כדורסל בשנים האחרונות?!



הקבוצה שיצרתה לך שם בפסקה השנייה  מכניסה בקושי 5 שחקנים לנבחרת!



דריק רוז, דווין וייד ןהווארד הם שחקני חמישייה(או פול וברייאנט במקומם).



בוש ואלדרידג' היו נכנסים, אבל בעיקר בגלל המחסור בגבוהים אם להיות כנים.. למרות ששניהם שחקנים מעולים, יש יותר טובים ומקום מוגבל.

בקשר לשאר הטינופות, למאר אודום בא בכושר שלא היה מכניס אותו לנבחרת פינלנד, והוא לא יהיה HALL of FAME בחיים!



והכי מעצבן אותי, זה דייויס!

אין לי מושג מאיפה ההייפ סביבו בא, באמת שלא.

נראה לי שכולם יסכימו שאם הוא יסיים את השנה עם יותר מ10 נקודות כולם יהיו בשוק. הוא באמת אחד מהחשקנים ההתקפיים הגרועים שראיתי, אפילו קוואמי בראון הגיעה עם יכולות התקפיות יותר טובות, הדרך היחידה שלו להיות הול אוף פיימר זה דרך ההגנה בא הוא מצויין (אבל נגד שחקני קולג' למען בשם!! הוא אפילו לא 0'7 פיט, יעשו ממנו צחוק בNBA) שגם השחקן היחיד שעשה את זה עם הממוצעים שלו היה דניס רודמן, וזה היה הרבה יותר בגלל הדמות שלו...



קבוצה לנתיאון... פחחח... תעשה לי טובה ולך, לך תראה בייסבול...

הגב לתגובה זו סגור
31. כצהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו  | 07/07/12 | 11:47
חחח עלאק עם הסגל הזה הם עדיין לא יקחו אליפות
הגב לתגובה זו סגור
  איך לא ייקחו אליפותהודעה שנקראההודעה נעולה אנונימי5  | 07/07/12 | 12:07
יש להם את כל הענקים של ה NBA
הגב לתגובה זו סגור
30. יש לכם טעותהודעה שנקראההודעה נעולה ליאור  | 07/07/12 | 11:44

ארה"ב הפסידה ב-2004 עם שחקני NBA וסיימה לדעתי רק חמישית. מי שזכתה בזהב הייתה ארגנטינה

הגב לתגובה זו סגור
29. שטויות!! עם השחקנים הנהדרים שבסגל ארה"ב עדייןהודעה שנקראההודעה נעולה פייבוריטית!!  | 07/07/12 | 11:42

ראינו במשך העונה את השחקנים שהוזכרו פה בכתבה, רבים מהם שיחקו טוב מאוד העונה והוכיחו שאכן יכולים לייצג את ארה"ב בכבוד בלונדון.. לא הייתי בכלל ממהר לומר שארה"ב צריכה לחשוש..

הגב לתגובה זו סגור
28. ???הודעה שנקראההודעה נעולה ס  | 07/07/12 | 11:40
אין שום בעייה עם סנטרים!!! הפורוורדים שלהם יכולים לשחק מול כל סנטר אירופאי. כולל גסולים.
הגב לתגובה זו סגור
27. מנחם לס היקר כמה הערות:הודעה שנקראההודעה נעולה אלי  | 07/07/12 | 11:40

1. רודי גיי שחקן מושלם הרבה יותר מאנדראה איגואדלה שמתבסס בעיקר על כוח מתפרץ. גי צעיר מאיגואדלה בכ-שנתיים וחצי והקריירה שלו נכון להיום קצרה בשתי עונות. כבר היום הסטטיסטיקה מדברת לטובת גיי והפער הזה רק יילך ויגדל.

2. סמוך על קואץ' K שכל העייפות של הסטארים תונח בצד מה Jump ball הראשון באימונים.

3. עם כל הכבוד לארגנטינה,רוסיה, ספרד, ברזיל (לאו דווקא בסדר הזה) אין שום חמישייה בעולם שיכולה להציב מסה מספקת בעמדות 2-3-4 להתמודד עם ה ספק גארדים, ספק פווארדים של ארה"ב.

4. אתה רוצה סנטר? כדי לשמור על פאו או מארק (גאסול), על אוברטו או נצ'יוני, או אחרים יספיק קצת צ'נדלר והרבה גריפין. מצד שני נראה את אותם ענקים רצים מגרש בהתקפת מעבר להספיק להגיע לצלם את הדאנק שהם קיבלו... :).

5. אני דרך אגב הייתי מוותר על וויליאמס ומכניס שחקן מכללות כמו שנהגו בעבר.

6. הפתעת הטורניר: אולי זו בעצם כבר לא הפתעה אבל הוא בהחלט ימשיך את העונה הענקית שלו - קונסנטינוס פאפאניקולאו. סופרסטאר שעוד יש לו לאן לפרוח.

הגב לתגובה זו סגור
  כן יש את דיויס שיחזור כנראה יותר מאוחרתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה א  | 07/07/12 | 13:56

הגב לתגובה זו סגור
26. יש גבוהיםהודעה שנקראההודעה נעולה נועם  | 07/07/12 | 11:35

גריפין, לאב ובוש הם שחקנים שיכולים להתמודד הן פיזית והן אתלטית מול כל גבוה אחר מנבחרת אחרת.השניים האחרונים אף מספקים ייתרון בכך שלא ניתן להשאיר אותם חופשיים מבחוץ וחייבים לצאת אתם, מה שישאיר את הצבע רך ופרוץ לחדירות של הקו האחורי החזק והאתלטי.

בקיצר, בואו נהיה רגועים...אין אף נבחרת שיכולה לאיים על האמריקאים באופן ממשי.

הגב לתגובה זו סגור
25. כבר היה מקרה שהאמריקאים לא לקחו מדליית זהבהודעה שנקראההודעה נעולה יוני  | 07/07/12 | 11:34

באתונה 2004 עם הפסידו בחצי הגמר לארגנטינה

הגב לתגובה זו סגור
24. בכל מקרה הם ינצחו את כולםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מה זה משנה  | 07/07/12 | 11:33

הגב לתגובה זו סגור
23. ארצות הברית תיקח בקלות הודעה שנקראההודעה נעולה מכביסט קטלוני  | 07/07/12 | 11:32

את מדליית הזהב יש להם חמישייה מפחידה: האוורד, לברון, דוראנט, קובי וכרמלו ופול יילחמו על המקום האחרון בחמישייה

הגב לתגובה זו סגור
  הווארד פצועתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה א  | 07/07/12 | 13:53

הגב לתגובה זו סגור
22. זהב מובטחהודעה שנקראההודעה נעולה שאק  | 07/07/12 | 11:31

צ'אנדלר הוא סנטר מתאים לנבחרת הזאת, ברור שהווארד עדיף, אבל אין שום צורך בסנטר שמייצר נק' וצריך את הכדור, יש מספיק שחקנים אחרים שיעשו את זה. בנוסף, אנטוני דייוויס אמור להצטרף, הוא בטח לא ישחק הרבה, אבל הוא עוד גבוהה.

קווין לאב ובלייק גריפין הם אולי מספרי ה 4 הטובים בעולם, שמול האירופאים והארגנטינאים יכולים לשחק גם 5.

אפילו לברון שיחק 4 ו 5 בפלייאוף האחרון, ואני לא חושב שהוא יהיה מיס מאץ' גדול בהגנה, לעומת זאת, אני חושב שיהיה מצחיק לראות סנטר אירופאי שומר על לברון. לדעתי בסופו של דבר, לברון ישחק הרבה בעמדות אלו.

הבעיה הגדולה של הנבחרת הזאת היא שקובי (כיום) וכרמלו (מאז ומעולם) לא בליגה של לברון ודוראנט, אבל הם יקבלו הרבה דקות בשביל להשביע את האגו שלהם, כי ללברון ודוראנט אין אגו. בכל זאת, אם קובי וכרמלו הם הבעיה שלך, אז אתה כנראה במצב טוב.

הערה אחרונה, כריס בוש סמול פורוורד??!! מחליף לעמדת הסמול פורוורד אנטוני דיוויס??!! לא בדיוק העמדות שלהם, ודרך אגב, בינתיים בוש פצוע וכנראה לא מגיע לאליפות (אין בו צורך לדעתי).

הגב לתגובה זו סגור
  אתה מדבר שטויותהודעה שנקראההודעה נעולה פיטר  | 07/07/12 | 12:14

לארה"ב יש נחיתות קשה מאוד בגבוהים מול היריבה העיקרית שלהם - ספרד. לספרד שלושה גבוהים מהחמש הטובים בעולם לדעתי, איבקה, ושני הגאסולים. טייסון צ'נדלר היחיד שיכול להתמודד איתם בשיטת המשחק האירופאית שתכפה על האמריקאים בגלל שאין חוק שלוש שניות בצבע. אגב לגבי קווין לאב אני מסכים הוא מדהים, גריפין סתם אוברייטד.

האמריקאים הרבה הרבה יותר טובים מכל השאר, אבל תהיה להם בעיה בצבע בוודאות. לא רק נגד ספרד, גם נגד ברזיל (ננה, ורז'או וספליטר).

הגב לתגובה זו סגור
  צודק, מול ספרד ייגמר רק 15 הפרשהודעה שנקראההודעה נעולה שאק  | 07/07/12 | 13:17

קודם כל, ננה ורז'או וספליטר?! זה שהם שלושה שחקני NBA לא אומר שהם יעשו בעיות (ננה שחקן סבבה, לא הרבה יותר, ורז'או לוחם, אבל שחקן בינוני, וספליטר שלט באירופה, אבל הוא שחקן ספסל בסן אנטוניו שאפילו לא שותף בסדרה מול אוקלהומה...), אתה נוטה לזלזל קצת יותר מדי בגבוהים האמריקאים.

לטענות האחרות, לגבי גריפין אני מסכים שהוא אוברייטד, האמריקאים אוהבים שואו ובגלל זה גם כשהוא קופץ מעל הקדימה של הרכב, הופכים את זה להטבעה הגדולה של כל הזמנים.אבל הוא כן שחקן מעולה! נכון, הוא מוגבל התקפית (עדיין לא יודע לשחק עם הגב לסל), וה 22.5 נק' בממוצע שהוא קלע העונה היו בזכות כריס פול, אבל אתה שוכח שפול גם בנבחרת... בנוסף, הוא לוקח מעל 12 רב' בממוצע למשחק. אז אין לי בעיה עם אוברייטד שנותן 22.5 ו12.1 למשחק.

נבחרת ספרד היא באמת היחידה ששחקני הפנים שלה נותנים פייט טוב לארה"ב, אבל להגיד שהם דומיננטיים עילהם, ובעיקר שאיבקה הוא בין חמש הגבוהים הטובים בעולם זאת הגזמה פראית. להזכירך, בגמר הוא ישב המון על הספסל (תחלופה בינו לבין פרקינס) בגלל שאוקלהומה לא הסתדרה עם לברון בתור 4!!! איבקה לא הצליח לנצל את הגובה על לברון! הוא חוסם אדיר, שחקן שכל קבוצה רוצה, אבל ריבאונדר בינוני (5.6 למשחק), שחקן התקפה מוגבל (בטוח יותר מגריפין) ולא קרוב לחמש הגבוהים הטובים בעולם. 

נעבור לטענה היותר נכונה שלך: שני הגאסולים נכנסים למאבק על ה 5, ואני מעדיף אותם על כל צמד מבין צ'אנדלר/לאב/גריפין. אבל זאת לא תבוסה אמריקאית, הם אולי ייקחו קצת יותר ריבאונדים (כנראה שלא כי לאב וגריפין ריבאונדרים טובים מפאו ואיבקה ולארה"ב יש את לברון/דוראנט בעמדה 3 שיאזנו את הסיפור), ומבחינת חסימות ושינוי זריקות יש ייתרון ספרדי, אבל לא ענקי, כי איבקה לא ישחק הרבה, צ'אנדלר ומארק גאסול בערך אותו דבר הגנתית ופאו קצת רך... ועם כל הכבוד לחואן "לה-בומבה" נבארו (ויש המון כבוד) ריבאונד+חסימות, יהיו הקרבוץ השקולים היחידים. 

הגב לתגובה זו סגור
  אתה מדבר לעניין, אבלהודעה שנקראההודעה נעולה פיטר  | 07/07/12 | 15:42

אתה מדבר לעניין, אבל כמה דברים.

הסטטיסטיקה של גריפין לא מרשימה אותי, מכיוון שסטטיסטקות של הליגה לא מראות כלום בעייני, בטח שלא רלוונטי למשחקי נבחרות, בטח ובטח בחוקים משחק של פיבא. (כספי שחקן של 10 נקודות למשחק באן בי איי, הרבה פחות טוב מכל הסמו פורוודים של נבחרת יוון שאפילו לא תהיה באולימפיאדה), לא נכנס ללמה וכאלה, כי זה פשוט ארוך מידי.

 

בגדול אתה צודק, נבחרת ארה"ב גדולה על הספרדים והצרפתים, שהם המתחרות העקריות על הכסף, ב4 רמות על הנייר. יש ככ הרבה כישרון, שכמעט טיפשי לקחת יתרון ספרדי בעמדה מסויימת ולבנות עליו כמכריע בהתמודדות. אבל! וזה אבל גדול, נבחרת ארה"ב תמיד הייתה מוכשרת יותר מכולם. ובמשך 6 שנים, מ2002 עד 2008 לא זכתה בשום תואר (כולל נבחרת של לברון כרמלו פול בוש וכו') עולמי כולל לא אליפות האמריקות. אפילו ב2008 עם הנבחרת המטורפת שהם הביאו, הם לא היו רחוקים מלהפסיד לספרדים (אם קובי לא היה קולע שלשה ועבירה מדהימים דקה לסוף). לנבחרות האירופאיות יש הזדמנויות מעטות להביא את ההתמודדות למשחק עומד, שבו לדעתי היתרון האמרקיאי מצטמצם. במיוחד, כשייש יתרון באחת העמדות. 

 

ההימור שלי הוא שהאמריקאים נופלים שוב. אבל זה הימור פרוע...

הגב לתגובה זו סגור
  בוש לא פצוע פשוט רוצה וצריך להתעושש מהפציעהתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה א  | 07/07/12 | 13:52

הגב לתגובה זו סגור
21. אתם תשדרו את המשחקים שלהם?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה 666  | 07/07/12 | 11:27

הגב לתגובה זו סגור
20. אני לא יודע אם אתה צוחקהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אייל  | 07/07/12 | 11:22

הגב לתגובה זו סגור
19. \כתבה מטופשתהודעה שנקראההודעה נעולה   | 07/07/12 | 11:19

באה לסתום חור שאיננו קיים.ממש חסרים סנטרים לאמריקאים ואפילו יש להם מספיק פורוורדים חזקים ומעל הכל מהירות ואתלטיות אז די להגזמות.ובמקרה הרע אפשדר לזמן את רוי היברט מאינדיאנה... לאולסטאר הוא היה מספיק טוב אבל לא לאולימפיאדה?

הגב לתגובה זו סגור
18. אז תקרא את זה ותגיד מה אתה חושב...הודעה שנקראההודעה נעולה david  | 07/07/12 | 11:18

האמריקאים אולי סובלים ממחסור בגבוהים במונחים של NBA... גם לא. צנדלר ולאב גבוהים מצויינים, אולי בNBA הם נחשבים פחות טובים אבל הם לא סופרים שום אירופאי או אפריקאי שיתמודד מולם (אולי חוץ מהגאסולים).

דבר נוסף. אתה שוחכ שכדורסל 5 העמדות מקובל בעיקר באמריקה, ושבאירופה עמדה מספר 4 ועמדה מספר 3 לא שונות בהרבה.

תוסיף לכל זה את העובדה ששום נבחרת לא יוכלה להתמודד עם הכוכבים האמריקאים וקח חמישיה: 

כריס פול,קובי,דוראנט,לברון/בוש,וצנדלר

עם כזאת כמות של כישרון, ואתלטים ברמה הכי גבוה בעולם.. זו לא באמת תחרות

הגב לתגובה זו סגור
  אתה באמת מתלבט בין לברון לבוש???תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 07/07/12 | 12:50

הגב לתגובה זו סגור
  כן רק ספרד עם הגאסולים ואיבקההודעה שנקראההודעה נעולה א  | 07/07/12 | 13:47
יתנו פייט בגלל גובה וצ׳נדלר שחקן ההגנה של העונה אז מה הבעיה
הגב לתגובה זו סגור
  דוראנט גם יכול ארבעתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה א  | 07/07/12 | 13:48

הגב לתגובה זו סגור
17. thay dont need center. .minmum 30 everygame הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה jamal korford  | 07/07/12 | 11:17

הגב לתגובה זו סגור
16. קצת מוזר.....הודעה שנקראההודעה נעולה תומר  | 07/07/12 | 11:17

מזכיר את החששות של מכבי בליגה.......האם ההפרש הממוצע יהיה מעל 20 או מתחת...עם כל הכבוד למנחס, מדובר בטור די סתמי, שמציג למרות "בעיות הגובה" תמונה די ברורה של עליונות מוחלטת בכל אספקט של המשחק!

הגב לתגובה זו סגור
15. מההודעה שנקראההודעה נעולה מיו  | 07/07/12 | 11:17
קרה לא קראתי כלום כי אין לי כוח אז מי יכול להסביר לי?
הגב לתגובה זו סגור
14. מה אתה מצחיק ? פול קובי דוראנט לברון וצ'נדלר!!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 07/07/12 | 11:11

עם ספסל של ווסטברוק ווילאמס כרמלו גריפין ולאב בעצם זה 12 שחקנים אז גם איגוואדלה וג'יימס הארדן .

עם כל הכבוד לספרדים ולכולם רק לברון וכמה אמריקאים שמסתובבים באירופה לוקחים אליפות .

הגב לתגובה זו סגור
13. מה???הודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 07/07/12 | 11:11

כריס בוש סמול פורוורד? ממתי? אנתוני דיויס? למאר אודום? הוא אחרי עונה זועתית... אתה מעודכן בכלל בכדורסל אמריקאי??? עם לברון, דוראנט, קובי ממש אין להם מתחרים... מה שכן, יש יותר מדי שחקנים בעמדה 2 ו-3. ספרד תתן אומנם פייט חזק במיוחד לאור בעיית הגבוהים של האמריקאים ואם לוקחים בחשבון את צמד הגאסולים אבל אין גבול לכישרון של האמריקאים..

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ