|
164. |
זה שחקן ישראלי קלאסי  |
מוטי |
| 06/07/12 | 09:57 |
שכל צעיר נכשל במכבי הוא מאשים את המועדון
וששחקן מצליח אז כל הקרדיט אליו, מגיע לו הרבה כסף .
למה צריך לכבד חוזים שמצליחים?
שילמד להתנהג כמו בן אדם כמ אנטוני פארקר למשל אחרי עונה טובה.
עשה אולטימטומים ? לא כיבד חוזהעוד שנה ואז ועבר לNBA
מכבי עשו את אוחיון ומכבי יורידו את אוחיון הוא עוד יראה!!!!
|
|
|
|
163. |
אוחיון  |
ארי |
| 04/07/12 | 10:05 |
לכתוב שהוא אחד משלושת הישראלים הטובים, זה קצת לא שייך כשיש בארץ שחקנים הטובים מאוחיון בהרבה
|
|
|
|
162. |
איזה טעות  |
אליהו |
| 22/06/12 | 19:29 |
יוגב אתה עושה טעות גדולה חחח אתה הולך לשחק בקבוצה ביורוקופ מי רואה את החרא הזה אתה רוצה עם כסף תשחק במכבי עוד שנה תעשה את השואו שלך ולך לקבוצה שמשחקת ביורוליג גם היה לך כסף וגם אתה משחק ברמה הכי גבוה
מוזר ששחקן רוצה לשחק ברמה של אפסים !
אגב יוגב הכול הכוכבים מתחילים ממכבי ומי שעזב אחי עונה אחת נכשל ובגדול !
דוגמא יפה לזה פארגו !
דוגמא להצלחה : פארקר שאראס הנדריקס בלו ויל בינום והרשימה עוד ארוכהה
רוב הכוכבים היו מאומנים על ידי המאמן הכי טוב בעולם דויוד בלאטט !
|
|
|
|
161. |
ילד שגדל אבל העיניים גדולות  |
שרון |
| 12/06/12 | 12:33 |
לדעתי אוחיון צריך להשאר במכבי לפחות עוד שנה.
לדוגמא הרבה ישראלים שיצאו לחו"ל חזרו לארץ מהר מאוד והקריירה נתקע להם.
גל מקל - לדוגמא , רוצה להחזור.
הילד הזה לא מבין מה הוא עושה!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
160. |
לייבש אותו על הספסל  |
mirie |
| 12/06/12 | 12:29 |
אני לא הייתי משחררת אותו אבל בגלל שהוא חזיר הייתי מייבשת אותו על הספסל כל העונה שיהיה נער פוסטר ואחר כך משחררת אותו.איזה אגו הוא פיתח .. כאילו הוא ג'ורדן. בסך הכל שחקן בינוני שזכה מן ההפקר בגלל שבלאט בחר לייבש את פפאלוקאס שהוא הרבה יותר מקצוען ושחקן הרבה יותר טוב מאוחיון.
|
|
|
|
159. |
גם 1,000,000 דולר מגיע לו אחרי פאו !   |
אייל |
| 12/06/12 | 07:57 |
|
|
|
|
158. |
אוחיון חצוף !!!! ויצטער על הגרידיות שלו   |
הארי |
| 12/06/12 | 00:36 |
|
|
|
|
157. |
לכל האלה שמשווים משכורות  |
יופלוץ |
| 11/06/12 | 23:03 |
תבינו אין לכם פה מה לבוא ולהגיד הוא מקבל חצי מאליהו למגפורד מליון מאה והוא בקשי 300 אתן צריכים להבין יוגב על תקן רוקי בדיוק כמו בnba עד שהוא לא יעבור כמה שנים הוא לא ישתכר בראוי בל אז... הוא יקבל תחוזה של החיים שלו
|
|
|
|
156. |
כמו קודמיו יורק לבאר ממנה שתה. סתם עיניים גדולות   |
בני |
| 11/06/12 | 21:44 |
|
|
|
|
155. |
למכבי מכונה משומנת לגניבת שחקנים,להחתמתם על חוזים   |
איפה ריינבו |
| 11/06/12 | 20:58 |
דרקוניים מבחינתם,וסוללת עורכי דין להלחם בכל מי שלא הולך בתלם.
מכבי חוטפים שחקנים(עוד רגע חוזרים על התרגיל עם טייס מאשדוד)מקבוצות אחרות באמצעות פתוי כספי וכל הצלחתה בנויה על הכסף בלבד.
אבל בלתקוף אחרים הם אלופים
|
|
|
|
154. |
חושב יותר מדי מעצמו  |
המבין |
| 11/06/12 | 20:05 |
שחקן שהראש שלו כסף ולא איך להשתפר בכדורסל יהיה לו עונה חרה לכן זרוק אותו ושילך לאן שהוא רוצה הוא יחזור אחרכך על ארבע כמו פישר פארגו פרקינס אנדרסון מוריס אידסון שאראס כולם רוצים לחזור רק שתדע
|
|
|
|
153. |
מכבי לא חכמים ויוגב חצוף!!!  |
מכביסט ותיק |
| 11/06/12 | 19:47 |
מכבי היו צריכים להבין שהילד רציני ולהציע לו העלאה רצינית של 100 אלף (שלדעתי מגיעים לו!!! בקלות) אבל במקום להתפשר ולומר שציפרנו את הילד כי הוא הוכיח שהוא שווה את זה הם התעקשו להתווכח. האמת שמכבי גם יכלו לדאוג לכך שבעונה הבאה יבוטל לו סעיף היציאה ואז בכלל היו יוצאים גדולים
מצד שני, יוגב חצוף כי לדעתי לא ייתכן ששחקן שנתן חצי עונה באמת גדולה אחרי שקיבל מקבוצה את הבמה מתנהג כך ומעלה את הדברים מעל העיתון במקום לסגור את הדברים מתחת לשולחן בצורה בוגרת ונעימה.
בסופו של יום כולם פה יכולים לקלל את פדרמן ואת יוגב ולהגיד שהוא אשם והוא אשם אבל העובדה היא שההפסד כולו שלנו האוהדים!
והערת אגב, עם כל הכבוד לילדים הטיפשים פה שיורדים על הלפרין בעיני הוא שחקן ענק ואני מקווה שהקהל ידע לתת לו קרידיט כי הוא באמת שחקן טוב
|
|
|
|
152. |
הודעה חשובה נא לקרוא  |
שי |
| 11/06/12 | 19:35 |
יוגב אוחיון מיליון וחצי יותם הלפרין היה שווה ברוסיה מיליון ליאור אליהו קיבל בספרד מיליון 200 אלף דולר עומרי כספי משחק ב nba ויש עוד כמה שחקנים שיש להם חוזים טובים אז איך זה שנבחרת ישראל דרג ב . יכול להיות שנבחרת ישראל דרג א והמאמנים דרג ב מעניין מאוד
|
|
|
|
151. |
יש לי תחושה שנעשה תרגיל מסריח...  |
|
| 11/06/12 | 19:04 |
עד כמה שזכור לי, כבר בקיץ שעבר הייתה בעיה עם החתימה על החוזה הראשוני, אז אוחיון ביקש סעיף יציאה בתום העונה הראשונה עקב פחד ממיעוט דקות משחק, ומכבי התעקשה על סעיף יציאה בתום 2 עונות, לבסוף הייתה חתימה וחיוכים, והיום שוב רעש, אז מה קרה ?
שידרוג חוזה זה חלק מהאישו, אבל כשבהנהלת מכבי מדברים על "שגיאת כתיב" בחוזה זה נשמע לי לא אמין, כאילו עשו חוזה כפול בשביל לסגור את החתימה על החוזה ולא צפו את התסריט הזה...
זה נראה לי יותר מרק עניין של בורר.
|
|
|
|
150. |
עוף לי מהעיניים צוציק  |
מאור |
| 11/06/12 | 18:46 |
נראה לאן תגיע בספסלים של "אירופה".
בינתיים שיפתחו קצת את הארנק ויביאו את רוט במקום, אם בלאט הפך חמור למאזדה, הוא יהפוך סוס למרצדס.
|
|
|
|
149. |
שחקן במעמדו עאלק..  |
mirie |
| 11/06/12 | 15:41 |
הלו , איזה מעמד בדיוק ??מה הוא כבר קובי בראיינט ??נכון שהוא נתן עונה טובה אבל עוד הדרך ארוכה וקשה עד שיקנה לעצמו מעמד של כוכב ואז יבוא בדרישות. אף אחד לא הכריח אותו לחתום על חוזה לשלוש שנים. הוא היה יכול לבקש שכל שנה ישלשו לו את השכר.. הסכמים צריך לקיים ככתבם וכלשונם. מספיק לסחטנות.
|
|
|
|
148. |
שלא יעזוב!!!!  |
נתנאל |
| 11/06/12 | 13:46 |
הוא השחקן היחידי שמרזיק את מכביי שלא יעזובב!!!
|
|
|
|
147. |
You are a good player. Don't pay attention ....  |
david |
| 11/06/12 | 13:45 |
Yogev you are a good player. The loved the way you played.
Maccabi will kiss your ass and will suggest you much more but you won't go to maccabi this is a looser team. They want to get everything but not to pay.
Don't listen to these stupidos. They don't understand neither in basketball and nor in the way to be proud of a good israeli player.
|
|
|
|
146. |
תנמיך פרופיל  |
בני |
| 11/06/12 | 13:44 |
תרגיע יוגב אל תשכח מי המציא אותך איפה הגדילו לך את הביצים
|
|
|
|
145. |
לנגפורד שווה 1.1 מיליון דולר!!! כנסו  |
אורי החבר שלי |
| 11/06/12 | 13:40 |
ויוגב שווה 200 אלף דולר לא הגיוני שניהם תרמו באותה מידה אם יוגב לא יותר מה הבעיה למצוא היום כושי שמשחק טוב כל שנה אנחנו מוצאים כאלה אבל יוגב שחקן ישראלי ורכז תותח חייב לקבל לפחות חצי מיליון אנשים תתעורוו!!!!1
|
|
|
|
144. |
לכל החכמים. במידה ויוגב אוחיות לא היה נותן עונה  |
רותם |
| 11/06/12 | 13:36 |
טובה הוא היה מוותר על חצי מהשכר? התשובה לא... חד משמעי. יש לו חוזה והוא הסכים לחוזה אז שיעמוד מאחריו. והוא ממש לא פארגו 2
|
|
|
|
143. |
העיתונאים תמיד נגד מכבי  |
אורן |
| 11/06/12 | 13:15 |
העיתונאים תמיד עושים מכל זבוב לויתן ענק
|
|
|
|
142. |
שהמתקמצנים על כסף לו שלהם(של מנוים)שדרגו אותו כבר!   |
|
| 11/06/12 | 13:12 |
|
|
|
|
141. |
הנהלת מכבי פרסמה בפייסבוק שלאוחיון אין סעיף יציאה השנה!!!  |
. |
| 11/06/12 | 13:09 |
הם מספרים שטויות!!
|
|
|
|
140. |
מקקי זרים תל אביב  |
שיר |
| 11/06/12 | 13:08 |
מי שמאמין למזרחי ולפדרמנים- שיקום.
מדוע אף אחד לא קם?
ככה זה עם שקרנים. הבלוף מתגלה בסוף.
|
|
|
|
139. |
מעולה!!! עכשיו להביא רכז שיודע גם לקלוע  |
אריק |
| 11/06/12 | 13:08 |
רוט, מקל, לימונד, כולם עדיפים עליו!! איזה יופי!
|
|
|
|
138. |
מיהו חושב שהוא? שילך לשיחת מוטיבציה אצל מקל   |
כגד |
| 11/06/12 | 13:06 |
יזכיר לו איך מחממים ספסל באיטליה
אוברדוביץ ייתן לו לנגב את הכיסא של דיאמנטידיס במקרה הטוב
|
|
|
|
137. |
יאללה ביי חוצפן  |
מאיר |
| 11/06/12 | 12:59 |
ניתן להבין ששחקן רוצה למקסם את שכרו. אבל יש חוזה ובמידה ויוגב יהיה טוב בשנה השנייה שלו, אני בטוח שמכבי היו מתגמלים אותו כראוי. לא ראיתי שטל בורשטיין(13 שנה כולל פציעות קשות) ודרק שארפ(15 שנה) קופחו או התייחסו אליהם רע במכבי. אבל ככה זה... כסף מעוור אנשים.
זהו לקח גם לדיוויד בלאט: "נשכבת על הגדר בשבילו" והסתכסכת עם ההנהלה בשבילו,ובסוף קיבלת יריקה בפרצוף, כמו שקיבלת מפארגו.
אין היום המשכיות. רק כסף ושיהיה כסף קל . אז שילך ויצליח... מכבי תסתדר בלעדיו.
פע
|
|
|
|
136. |
המועדון גדול מכל שחקן !  |
ליאון |
| 11/06/12 | 12:36 |
בהנחה שמה שנכתב מדויק : לשחרר - שייתבשל במיץ של עצמו !! אגב' אם הולכים על שני גבוהים, צריך רכזים עם קליעה טובה, בעיקר משלוש (ואוחיון - עם כל הכבוד - הוא לא כזה).
|
|
|
|
|
נכון, אבל הוא גם יותר גדול מכל בעל הון,כולל פדרמן!  |
ת |
| 11/06/12 | 13:49 |
שפדרמן יתייחס למכבי כאל המועודן הגדול הזה שאמרת ולא כאילו מדובר באיזה לובליאנה שעבר זמנה...
אם הוא לא מסוגל לעמוד בכך בעצמו,כלכלית ובגלל 30ל מסוגל להרוס למכבי אז שיכניס שותף1 משהו שהיה צריך לעשות כבר לפני 5 שנים ,עוד כשכץ היה במכבי ובטח שצריך לעשות אחרי שכץ עזב/ הועזב...
פדרמן לא יכול לנהל את מכבי בצורה שהוא מנהל אותה בשנים האחרונות הוא הורס את שמה של מכבי ואת הפוטנציאל שלה רק בגלל אגו נפוח ושגעון גדלות (פריק קונטרול...)
מכבי מעל פדרמן והגיע הזמן שהוא יבין זאת גם או שאוהדים יעזרו לו להבין!(לא בצורה שאוהדי הפועל גרמו לטביבי להבין אלא בדרך קצת יותר מתורבתתת אבל הגיע הזמן!...כנראה.... אם הוא לא יוזם זאת מעצמו...)
|
|
|
|
135. |
בלון נפוח  |
יוסי |
| 11/06/12 | 12:27 |
הכל ניפוח של סוכנים ומקורבים שקיבלו תיאבון - חוזים צריך לכבד, תארו לכם תסריט הפוך בו לא היה פורץ ומתייבש על הספסל ומכבי היו דורשים לקצץ בשכרו - אז הם היו מוכנים לוותר על הכסף?
|
|
|
|
134. |
צורת ההתנהלות של דייויד פדרמן   |
אדריאנו פנאטה |
| 11/06/12 | 12:08 |
דייויד פדרמן מוכיח שוב ושוב בצורת ההתנהלות שלו בניהול מומ'' מול שחקנים בקבוצה היא התנהלות חובבנית במקרה הטוב !!! בימים אלו קיבלו כל מנויי הקבוצה מכתב מהנהלת הקבוצה שבו הם מתבקשים לחדש את המנוי למשחקי הקבוצה במכתב נכתב ציטוט " נעשה הכל במסגרת האפשרויות הקיימות לנו לשמר את העוגנים החשובים שבקבוצתנו הן באשר לצוות המקצועי והן לגבי השחקנים "
האומנם לגבי השחקנים ?ההנהלה רק רוצה את הכסף שלנו ואין לה שום כוונה לגבי השחקנים , מה שההנהלה עושה , הוא לפרק את כל מצבת השחקנים מהעונה הקודמת . ניהול המומ'' מול השחקנים וסוכניהם הוא פשוט שערוריה .במכבי לא יודעים להעריך שחקנים ולשלם להם תמורה אמיתית שתואמת את יכולתם .
את דייויד בלו ניתן היה להשאיר בקבוצה אין ספק שהוא אחד משלושת הקלעים הטובים באירופה ביחד עם נבארו וג'יי סי קארול . לשלם לשחקן ברמתו 600 אלף $ ברוטו זאת בושה, מכבי לא ימצאו שחקן קרוב לרמתו של בלו בפחות מ800 אלף $ נטו (ועוד עם דרכון ישראלי ) .עם לנגפורד שחקן האחד על אחד הטוב באירופה משחקים משחקים מטופשים מושכים את הזמן במכוון בזמן שיכלו להחתימו מזמן ,ופשוט מחכים שיקבל הצעה גבוהה מקבוצה גדולה אחרת באירופה ואז יגידו שאין להם אפשרויות כלכליות !! אם הנדריקס וסוכנו הם משחקים משחקי אגו מטופשים ,ומתווכחים מי ישלם את הביטוח על החוזה . את סופו זרקו לאחר שהיה בחמישיית השנה של היורוליג והשנה הקריב את בריאותו ושיחק פצוע חצי עונה כאשר הוא נשחק בשלוש ליגות . סופו ושרמדיני היו יכולים להיות צוות קטלני , והפציעה של סופו היא פציעה קלה שיכולה להיפתר , אך במכבי שחקן שמסיים שתי עונות עם מס מופחת, ומגיע לאפשרות לשחק עונה נוספת במס מלא !!! מושלך לפח ותירוצים לא חסרים . והיום אנחנו מתעוררים עם הסיפור של יוגב אוחיון . מה לא ברור לכם במכבי ששכרו צריך להיות משודרג דרמטית ? היכן המחשבה לטווח הארוך . אתם רוצים שחקנים ממורמרים בקבוצה ? כל השחקנים בורחים מהקבוצה בגלל ההתנהלות המטומטת שלכם . האם אתם רוצים שהאוהדים יפתחו בחרם מנויים , אז אולי תזוזו ? אתם רוצים את הכסף שלנו .? שימו את הכסף שלכם או הכניסו שותפים לחברת הניהול והגדילו את התקציב !!!
סבלנות האוהדים הולכת ופוקעת !!!
|
|
|
|
|
סופסוף רואים אוהד מפוכח!רק ככה העתיד של מכבי מובטח  |
יפה אמרת! |
| 11/06/12 | 14:06 |
כל עוד פדרמן רואה שיש אוהדים שהולכים אחריו כמו החלילין מהמלין ואומרים אמן על כל דבר שהוא עושה, גם כשהוא טועה...פדרמן ימשיך לפגוע ולמשוך את מכבי למטה!
רק דרישה של כל האוהדים מפדרמן להכניס שותף נוסף או למכור את חלקו למליארדר אמריקאי שיעמיד תקציב שגבוה ביותר מ5 מליון מהתקציב כיום- רק זאת הדרך לשינוי!
הגיע הזמן שהאוהדים יגידו לפדרמן מה שהוא צריך לשמוע!
הוא בשקט בשקט מנהל את מכבי כמו אסאד בסוריה.... ממנה מקורבים(חלקם לא מתיאמים לתפקידם) ובני משפחה והדבר היחיד שמעניין אותו זה שלא יוציא גרוש מהכיס שלו! (אבל לדרוש מאחרים עם פחות כסף בבנק ממנו -הוא יודע...)
שפדרמן יכניס את היד לכיס!
יחתים את לנגפורד,
רכז יקר כמו פארמאר או ארויו( וגם את שאראס בנוסף!)
ויוסיף לאוחיון עוד 50-60K בכל שנה בתמורה לעוד 5 שנים!
ינחית את מאריץ' כאן
ואז אפשר להתחיל לדבר שפדרמן ראוי לנהל את מכבי!
כל שחקן אחר שמגיע מלבד השחקנים האלה(שמועדון כמו מכבי יכול וצריך להביא...) יראה שפדרמן לא ראוי לנהל את מכבי!
|
|
|
|
133. |
התמודדות לקויה עם הצלחה בישראל  |
הצופה |
| 11/06/12 | 12:00 |
כרגיל, בישראל לא יודעים להתמודד עם הצלחה וישר מתחילות המריבות. כולם רוצים לנגוס מההצלחה של יוגב, משל היה איזה פליט ריאליטי שיחזיק מעמד לפרק זמן מוגבל אותו יש לסחוט. פתאום יש מקורבים... וסוכנים... ויועצים ועוד ועוד ועוד שרוצים ביס מהעוגה. המקרובים לאוחיון לא מבינים שהם עושים לו נזק בלתי הפיך אם הם מסכסכים אותו עם ראשי מכבי. הוא רק בראשית דרכו וחבל שזה מה שיזכרו...
הסיפור דומה להצלחה של הפועל תא בליגת האלופות, שם הצלחת הבזק של הקבוצה בעונה האחרונה הביאה להצפת המריבות בין הבעלים ולהרס הקבוצה, שוב כי לא יודעים להצמודד עם הצלחה ורוצים את כל הקרדיט...
הלו, יוגב על הכיפאק אבל חובת ההצלחה עדיין על כתיפיו. יש להשאירו במכבי כי שליחתו לקבוצה שבה יהיה כינור שני לדיאמנטידיס או שלישי אם שארס יישאר, זו טעות!
|
|
|
|
132. |
יש מספיק שחקנים שיכולים להחליף אותו כמו אפיק ניסים  |
אלי |
| 11/06/12 | 11:55 |
מכבי צריכה לשקול את אפיק ניסים. שחקן שעושה קריירה מצליחה באירופה
ויכול לאייש את עמדת הגארד במכבי לא פחות טוב מאוחיון.
|
|
|
|
131. |
מבחינה רגשית אוחיון צודק (לא בטוח שמשפטית)  |
עופר |
| 11/06/12 | 11:52 |
אם משלמים להלפרין חצי מליון דולר אז הוא שווה לא פחות ואם פחות אז בוודאי שלא הרבה פחות.
|
|
|
|
130. |
מה בעיה שמכבי תגדיל את התקציב חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח   |
כתום ותיק |
| 11/06/12 | 11:43 |
|
|
|
|
129. |
אין מכבי בלי אוחיון!!! בושה   |
מגיע לו הרבה |
| 11/06/12 | 11:42 |
|
|
|
|
128. |
מכבי מספיק עם החכמות שלכם תשלמו משמגיע לו   |
אלי רמת גן |
| 11/06/12 | 11:17 |
|
|
|
|
|
מה שמגיע לו זה מה שכתוב בחוזה שמגיע לו  |
אריק |
| 11/06/12 | 12:55 |
אין שום אזכור לשדרוג שכר בחוזה, בדיוק כפי שאין הורדת שכר אם אוחיון היה נותן עונה רעה. הוא חתם על חוזה וצריך לכבד אותו, די כבר עם הצביעות.
|
|
|
|
127. |
יוגב יא נשמה, כל קרית שמונה תומכת בך  |
אושרי |
| 11/06/12 | 10:54 |
מכבי מועדון ענק אבל גם אתה... נסה להסתדר איתם כי אתה עוד צעיר וחבל לטרוק דלת מול המועדון הגדול בישראל ללא מתחרים.
|
|
|
|
126. |
עוד חזיר   |
הא |
| 11/06/12 | 10:54 |
|
|
|
|
125. |
איזה חוצפה של אוחיון  |
אור |
| 11/06/12 | 10:36 |
במקום שיגיד תודה שמכבי רוצים לפתוח את החוזה ולהוסיף לו משהו למרות שלא חייבים הוא עוד בא בטענות ממש יחסר לנו ה2.5 נקודות והאסיסט שהוא היה מספק לנו חוץ מאיזה 3-4 משחקים הוא היה חלש לאורך כל העונה ואל תחשיבו לי את ליגת לוטו הפח הזאת.
רק התקשורת בישראל עשו אותו מינימום כריס פול אנשים תכנסו לפרופורציות אם הוא לא היה ישראלי בחיים שחקן ברמתו לא היה מגיע למכבי והוא עדיין היה מרוויח 80 אלף דולר בקושי בירושלים בשביל לנגב לנעימי את הנעליים בזמן שיוגב מתייבש על הספסל.
|
|
|
|
124. |
לפני שנה היה רכז שני בהפועל י-ם ופתאום נהיה כוכב  |
רפי |
| 11/06/12 | 10:24 |
שיגיד תודה שקיבל במה וישתוק.
|
|
|
|
123. |
למה?   |
ALLIGATOR |
| 11/06/12 | 10:10 |
|
|
|
|
|
תקשיבו חברים..... מי שרוצה להבין מה קרה שיכנס.  |
נתי |
| 11/06/12 | 12:30 |
זה לא שבאמת יוגב רוצה ללכת לפאנאתינייקוס, זה רק הפחד שלו מיותם הלפרין, למרות כל הפאדיחות שיותם עשה במכבי בשנים עברו הוא מוערך יותר בהנהלת מכבי מאשר יוגב, זה שהייתה ליוגב שנה אחת פנטסטית ומדהימה זה לא מוכיח כלום לגבי ההמשך, אצל יותם יש קביעות והמשכיות גם ברמות הגבוהות כשהוא שיחק באולמפיאקוס כמו שהיה עם ליאור אליהו בויטוריה, בעמדת הרכז בונים על יותם הלפרין ויגוב אוחיון שילחמו יחד על המשבצת הזאת. כי אם יותם יגיע ויעשה פריצת דרך בהתקדמות שלו במכבי אז זה טבעי שיוגב ידחק לפינה ומזה הוא מנסה להמנע בעזרת כל הרוח הרעש והצלצולים שסוכניו מנסים לעשות על מכבי. בכל מקרה מכבי חייבת את שני השחקנים האלו גם אם יצטרך מצב שיותם ישחק בעמדה מספר 2 כשוטינג/סקנד גארד, יש לו את הגובה 1.96 מ' ואת הגיל 28 (יחסית עדיין צעיר) ובטח שיכול להוביל קבוצה גדולה כמו מכבי תל אביב, יוגב אוחיון עם 1.88 מ' ובגיל 25 הוא מעומד טבעי והבטחה גדולה בעמדת הרכז שהיא הכי חשובה במכבי בשנים האחרונות. אם דייויד בלאט ינהג בחוכמה הוא צריך לשריין לשניהם את העמדות הללו ואז נראה את מכבי שונה לחלוטין ממה שהכרנו. מלחמה הקרבה לחץ על כל כדור חטיפות. מעבר מהיר מהגנה להתקפה וכשיש לך שני גארדים נמוכים צעירים וזריזים כל התקפה באירופה יכולה לקרוס מול ההגנה של מכבי.
|
|
|
|
|
צודק ב 100 אחוז  |
רוני |
| 11/06/12 | 19:01 |
תגובה כמו שצריך כל מילה כסלע
|
|
|
|
122. |
"עבד כי ימלוך"   |
דניאל |
| 11/06/12 | 10:07 |
אני מבין את הצורך של יוגב וכאלו שהיו עוד לפניו במכבי לבקש משכורות יותר גבוהות לאחר עונה טובה כזו או אחרת במדים של מכבי (ככה זה ביזנס - גם אני הייתי שואף להרוויח תמיד כמה שיותר), אך מאידך אני לא מבין מהיכן שחקנים כמו אוחיון וכאלו לפניו (פארגו, מוריס), מקבלים את התאוזה להתנהג לקבוצה שבלעדיה אף קבוצה אחרת באירופה או באן.בי.אי לא הייתה סופרת אותם כלל.
כל שנה מכבי מעניקה את הבמה המרכזית באירופה לשחקנים שהם לאו דווקא מוכרים בקנה מידה אירופאי/עולמי ולאחר שאלו מוכיחים את עצמם, הם בטוחים כי הם "הסופר-סטארים" הכי גדולים ביבשת.
אין צורך להזכיר כיצד ואיך הסתיימה הקריירה של מוריס ו/או לאן ממשיכה הקריירה של נער המגבות בממפיס, ג'רמי פארגו.
יוגב היקר - נתת שנה יוצאת מן הכלל לשחקן בקנה מידה שלך, אבל לא מדובר בעונה מושלמת. בסה"כ נקלעת למצב שבו, לאחר העזיבה של פארמר וההבנה של הצוות המקצועי כי לנגפורד אינו רכז טבעי, אתה הרכז המרכזי של הקבוצה - דבר שלא הייתה מעז להעלות על הדעת ולחתום עליו בתחילת העונה.
כשלידך שחקן בסדר גודל ענק, עם כל תואר אפשרי כמו פאפאלוקס הבחירה בך במהלך השנה להיות הרכז המרכזי, לעניות דעתי - תמוהה עד בלתי נסבלת.
אך דבר הוליד דבר, והנה הילד שאף אחד לא ספר צמח וגדל להיות מפלצת - ולא במספרים (כי הדרך שלפניך עוד ארוכה), כי אם במעשים שלך ובצורת התנהלות שלך אל מול המועדון - צורת התנהגות מבישה מצידך!
תראה לי עוד מועדון בסדר גודל כמו של מכבי באירופה שאם הייתה בידיו את אופציית הבחירה לרכז במשחק פאפאלוקס-אוחיון היה מעמיד אותך.. אם תמצא לי אחד כזה, אוריד בפניך את הכובע.
לאורך כל העונה הצוות המקצועי של מכבי תמך בך ודחף אותך קדימה כדי שתהיה ותעמוד היכן שאתה היום, אך הדרך עוד ארוכה. אני בספק אם זו הדרך בה דיוויד בלאט היה רוצה שתבחר לאחר שספג כ"כ הרבה ביקורות על הספסול של פאפאלוקס לטובתך... כנראה שזו הדרך שלך לומר תודה רבה למאמן ולמועדון שקידמו אותך כ"כ הרבה - לולא הם לא הייתה היכן שאתה היום.
|
|
|
|
|
וכמו תמיד - יש פה גם צד שני  |
אור - צהובה בנשמה |
| 11/06/12 | 11:52 |
מסכימה כמעט עם כל מה שכתבת. לא חסרות דוגמאות של שחקנים שאחרי עונה אחת עלה להם השתן לראש וקפצו על כל הצעה "זוהרת" ראשונה שקיבלו ודפקו לעצמם את הקריירה. אגב, בדיוק כמו שקורה לשחקנים ישראלים בליגה שלנו, שבחיים לא יגידו לא להצעה ממכבי, גם אם זה יגמור להם את הקריירה.
מה שאותי מעצבן בסיפור הזה, ואני טיפה מכירה את ההתנהלות של המועדון מבפנים, זה היחס לשחקנים הישראלים. בלאט יכול לעמוד בתקשורת מהיום עד מחר ולפרגן ליוגב. זה נהדר. אבל לא יכול להיות שהשכר שמוצע לו יהיה כמו הוצאות האוכל של שחקן זר. הרי אם יוגב היה שחור, הדיבור איתו מלכתחילה היה מתחיל בסכומים של פי 3 ופי 4 ופי 5.
וכשהבעיה העיקרית של מכבי בשנים האחרונות היא לייצר המשכיות בסגל, אז לפחות תעשה הכל בכיד לשמר את הגרעין של הישראלים. זרים יש בארגזים. אז נכון שקשה כל פעם לקלוט מישהו חדש וכל השיט שמסביב אבל לפחות יש מה להביא במקום.
כשזה מגיע לישראלים - את מי תביא?
בלו הלך - אין תחליף ישראלי.
יוגי יילך - לא יהיה תחליף ישראלי.
אגב, גם במו"מ עם ליאור בזמנו כשרצו להחזיר אותו מויטוריה, זה היה בדיוק אותו דבר. אתה לבן? תקבל פחות משחור.
הבעיה העיקרית פה היא אגו ובזה לצערי הנהלת מכבי אלופה.
הלוואי ואני טועה אבל אני בספק אם מי מהם יירד מהעץ.....
|
|
|
|
|
תגובה לצהוב קוקשינל  |
|
| 11/06/12 | 12:55 |
וואי כמה אתה מחרטט הסיבה היחידה שנתנו ליוגד ולא לפאפלוקס זה בגלל שפאפלוקס לא הצליח לעהור את החצי בלי לאבד כדור
|
|
|
|
121. |
כמה משחקים בעונה לא הופכים אותך לכוכב - עקביות כן  |
אוהד |
| 11/06/12 | 09:47 |
במקום להגיד תודה על הבמה שקיבלת אתה יורק לבאר ממנה אתה שותה
לך לדרכך, נראה לאן תגיע... חבל
|
|
|
|
120. |
כשכל הסיפור בקבוצה הוא כסף - אין לב! תהנו מהדולרים   |
סוציאליסט |
| 11/06/12 | 09:44 |
|
|
|
|
119. |
לישמור על שחקני מכבי בקבוצה  |
צביקה |
| 11/06/12 | 09:40 |
למה איננו מצליחים לישמור על צוות שחקנים לכמה וכמה עונות -זה שורש הצלחת הקבוצה
|
|
|
|
118. |
יוגב. לא יודע מי מייעץ לך, אבל הוא מוציא אותך רע.   |
אורן |
| 11/06/12 | 09:39 |
|
|
|
|
117. |
כל שחקן שרוצה לעזוב בגלל שכר זה דרמה?  |
יובל |
| 11/06/12 | 09:33 |
מקבל פי 2-3 בקבוצה אחרת אז לא יילך? זה כדורסל מקצועני. נכון שמכבי נותנת במה לשחקנים, אבל בגלל זה צריך לערוך חוזים לכמה שנים ולא לבכות בדיעבד ולהקשות על השחקן.
|
|
|
|
116. |
כנסו כנסו  |
אורון |
| 11/06/12 | 09:32 |
להלפרין הם רוצים לתת 400 אלף דולר שחקן חלש שהקהל לא רוצה , אז יוגב צודק שמגיע לו יותר למרות שיש לו חוזה
|
|
|
|
115. |
אוחיון שחקן פעיל  |
פניני |
| 11/06/12 | 09:29 |
דוא''ל:noam9821@walla.com
אני אוהב את אוחיון מיבחינה ספורטיבית
|
|
|
|
114. |
קובי בראינט  |
אוהד אמיתי |
| 11/06/12 | 09:26 |
יאללה מי ישמע הוא קובי בראינט שיסע לשלום ואחכ יתחרט!
|
|
|
|
113. |
אוחיון שחקן פעיל  |
פניני |
| 11/06/12 | 09:26 |
דוא''ל:noam9821@walla.com
אני אוהב את אוחיון מיבחינה ספורטיבית
|
|
|
|
112. |
בזול פדרמן בזול. העיקר שיהיה בזול   |
תומאש |
| 11/06/12 | 09:19 |
|
|
|
|
111. |
לא ייאמן  |
מכביסט |
| 11/06/12 | 09:19 |
לא הגיוני שכל ישראלי שנותן עונה אחת טובה כבר חושב שהוא מייקל ג'ורדן ,
יש חוזה שאותו צריך לקיים .
מה היה קורה אילו היה קורס בעונה הראשונה , היה מצפה שמכבי תשלם לו את הכסף המגיע לו לפי חוזה נכון ?
סתם גרידי - תפסת מרובה לא תפסת , אדון אוחיון !!!
|
|
|
|
110. |
במקום לשלם להלפרין סכום מופקע ולא מוצדק  |
צהוב בדם |
| 11/06/12 | 09:17 |
שייתנו קצת יותר לאוחיון !!!
גם הוא צריך להבין ששנה אחת מוצלחת לא מבשרת על קריירה מזהירה והוא צריך לצבור עוד ניסיון במכבי- שייתפשר!!
מכבי צריכה להבין שהלפרין לא שווה את הסכום שהם משלמים לו-- הוא הרבה פחות טוב מאוחיון!!!
שיעבירו מהלפרין לאוחיון.
אוחיון שוכח שהתנהלות מול הקבוצה זה משהו שקבוצות אחרות מסתכלות עליו- שלא ישרוף את עצמו ויתוייג - כשחקן בעייתי ולא אמין-- חוזים צריך לקיים!!!
|
|
|
|
109. |
תנו לילד 500K  |
נועם |
| 11/06/12 | 09:16 |
רק לא לפאו ילד, לא תראה פרקט
|
|
|
|
108. |
אם בחוזה רשום גם 2012 וגם 2013 הוא יכול לעזוב  |
ajr |
| 11/06/12 | 09:14 |
כי לא חשוב האימיילים חשוב החוזה ושמעון מזרחי הדיקטטור יודע את זה
|
|
|
|
107. |
עונה טובה במכבי לא מבטיחה עונה טובה באירופה..   |
הוא יחזור על ארבע |
| 11/06/12 | 09:14 |
|
|
|
|
106. |
אי אפשר להבין ...  |
ירון |
| 11/06/12 | 09:10 |
שחקן עם חוזה לשלוש שנים שהגיע בעצמו עם ציפיות נמוכות וזכה לקרדיט, דחיפה והערכה שהקפיצו לו את הקריירה, מנסה להתחיל ולפתוח חוזים במקום לכבד אותם ולדחוף את עצמו הכי גבוה, להפוך להיות סמל, הצלחה עם קריירה מפוארת.
קשה להבין את השחקנים האלה - ראו את כספי שהלך אחרי החלום בלבד ללא התחשבות בנושא השכר וקוטף פירות של כסף ככל שהקריירה ב - NBA מתארכת.
שחקנים צריכים לשאוף למקסם את ההצלחה במועדון שלהם ולא לקפוץ מעגלה לעגלה אם הם רוצים שישאר להם בסוף משהו...
אף אחד לא מבטיח לו ביוון כלום - במכבי הוא כבר התקדם.
|
|
|
|
105. |
כל מי שעזב את מכבי לא הצליח בגדול בחוץ...  |
שלמה כ. |
| 11/06/12 | 09:09 |
תעברו על השמות אז חוץ משחקן או שניים כל השאר נשארו בצל....
|
|
|
|
104. |
מי שמתקמצן על מצטיינים לב הקבוצה,לאן יגיע???  |
בבר ביטון |
| 11/06/12 | 08:45 |
תעודת עניות למכבי,
עמוד תווך בקבוצה,איתו אתם מתעסקים?,תוסיפו לו כמה לירות במונחים שלכם,זה כלום,
בושה שהעיינין בתיקשורת,היה צריך להיסגר בפנים ללא שום ויכוח,ולשביעות רצונו המלאה של השחקן שמייצר לכם הצלחות ששוות יותר כסף מעלותו????
זה חשבון חיבור חיסור שליש רשאון בכיתה ב.
סוף קמצן להפסד.
|
|
|
|
|
על זר היו משלמים פי 10 אז למה לא לרצות את הבחור?   |
אריק |
| 11/06/12 | 10:11 |
|
|
|
|
103. |
לאא הבנתייי!!!  |
עצוב מאוד |
| 11/06/12 | 08:44 |
העונה האחרונה באמת יוגב היה מעולה וצריך לתת את הקרדיט!
מה לעזאזל הוא חושב לעצמו???? איפה הכבוד הראוי לקבוצה שהפכה אותך למי שאתה עכשיו???
אם יש משהו שאני שונאת זה שחקנים עם עיניים גדולות! שיעבור ליוון! את הכבוד מבחינתי הוא כבר איבד!
פשוט אכזבה|!
|
|
|
|
|
הוא עשה את הקבוצה, לא להפך   |
אני |
| 11/06/12 | 09:56 |
|
|
|
|
|
אולי בסמל שלכם יש מגן דוד...  |
הצחקתני |
| 11/06/12 | 10:11 |
אבל אם הייתם יכולים הייתם מחליפים אותו לדולר...
השחקן הכי טוב ויציב אצלכם העונה, הוא יכול לבקש מה שהוא חושב שמגיע לו, הבנקאים אצלכם לא חייבים לשלם.
|
|
|
|
|
תגיד, זה לא מה שמכבי עושה עם השחקנים שהיא מביאה?   |
צפוני |
| 11/06/12 | 11:00 |
|
|
|
|
102. |
יוגב   |
אביגדור בורכו |
| 11/06/12 | 08:41 |
תנו ליוגב לעבור ולהצליח גם במקום אחר
הייתה שנה נפלאה עם שכר של מנקה חלונות במושגים של כדורסל
הילד שווה כמה מאות אלפי דולרים ואולי אף מתקרב למיליון בהצעה מפנא
מדוע לעצור הצלחה של שחקן גדול אשר תרם עונה נפלאה ויכול להרוויח פי חמש ויותר
או שתשלמו או שתשחררו משום שגם אם תוכיחו שהייתה שגיאת כתיב איזה תרומה תהייה למשחק שלו ובמקרה הטוב ייבשו אותו בהוראת ההנהלה בטענה שהשחקן ירד ברמתו וכל זאת בגלל שלא רצו לשלם
מכבי תהייה גדולה אם תשחרר אותו ומגעילה מאוד אם לא ואני באופן אישי יצטרף למקטרגים על מכבי
|
|
|
|
101. |
יוגב היקר. אנא כנס.לא תצטער.  |
אוהד נבות |
| 11/06/12 | 08:32 |
היה כיף לראות אותך השנה משחק במכבי תל אביב.ללא ספק זו היתה עונת החלומות שלך והקופלימנטים שקיבלת מרסקין ושלח במהלך השידורים הגיעו לך ביושר. כמו גם אהבת הקהל.
אבל...
לא היית מגיע לזה אם דייויד בלאט לא היה "מושך" אותך מירושלים.
לא היית מגיע לזה ללא התמיכה והאמונה של דייויד ביכולות שלך.
וללא ספק - הרווחת את מעמדך ביושר ובהרבה עבודה קשה .
הדרישה שלך לששדרוג אולי נכונה ברמה המקצועית אבל ממש לא ברמה התדמיתית והציבורית- ולא לחינם.
על פניו זה נראה כמו אחד שנתן עונה מדהימה והשתן עלה לו לראש. מזכיר במשהו כדורגלנים צעירים ונמהרים.
תן עוד עונה כזו,תראה יציבות ורצינות,ובשנה הבאה תקבל גם מליון דולר.כמו לנגפורד.אבל עד אז תוריד את הראש ,תעבוד קשה כמו שאתה יודע,תישאר צנוע ותבוא על שכרך.
|
|
|
|
100. |
עם כל הכבוד הרב לאוחיון  |
|
| 11/06/12 | 08:30 |
הוא עוד לא אחד מ-3 הישראלים הטובים ביותר.
אם יתן עוד עונה כזו אז כן.
אני מאמין שיצליח, אבל עדיין מוקדם לקבוע.
חושב שיעשה טעות אם יעזוב, אבל זה להחלטתו.
לדעתי הסגל של מכבי לעונה הבאה:
רכז: אוחיון, רכז זר צעיר, אתלט ושומר טוב(שיהיה המחליף של אוחיון-ויהווה לו תחרות)
SG: יותם הלפרין, סילבן לנדסברג
SF: סמית', פניני
PF: הנדריקס (כנראה שלא יתאפשר), אליהו
C: שרמדיני (הוחתם כבר...), גיימס (יש חוזה ובעיניי הוא לגיטמי בהחלט)
ניתן להוסיף גבוה שיחק פורוורד ואף סנטר בדומה לבלו עם קליעה משלוש-קשה למצוא פרט למצבאן שלא רוצה לבוא.
שלנגפורד יעוף, הוא שחקן מעולה, לא בשביל מכבי, לוקח המון כסף, פארגו חתם על חוזה נמוך ממה שמציעים לו.עדיף לשמור את הכסף. אני חושב שלנדסברג יהיה הפתעה באירופה ואפשר לסמוך על הישראלים בעמדות האלו.
הבעיה בגבוהים שכולם שרוכים ולא מספיק פיזיים אבל גם לג'יימס וגם לשרמדיני ואליהו יש חוזה....קשה לי לראות את השניים הראשונים משחקים לצד סנטר פיזי נוסף, אולי שרמדיני עם היד הרכה שלו יוכל.
בכל מקרה בשיטה החדשה מכבי אולי בקושי תגיע להצלבה, ואני חושב שההרכב הזה מספיק בשביל להגיע לאותו מקום....
|
|
|
|
99. |
אתר של מכבי -את מי זה מעניין   |
שמשון |
| 11/06/12 | 08:24 |
|
|
|
|
98. |
זהו מקרה קלסי  |
יודע דבר |
| 11/06/12 | 08:22 |
של טמטום!
יוגב יכול לתת עוד עונה טובה מאד במכבי ב 200000$ . לאחר מכן ללכת לסגור בקבוצה באירופה במחיר של 2 מיליון יורו בלי בעיה הוא יכול עד סוף הקרירה להגיע לסדר גודל של 4-5 מיליון יורו.
לעומת זאת אם יצא עכשיו, יש סיכון !!
|
|
|
|
|
איפה אתה חי ?  |
מה ?? |
| 11/06/12 | 13:46 |
5 מליון יורו!<? לאוחיון
רוב שחקני האן בי אי לא מקבלים כל כך הרבה
קירילנקו לא קיבל כאלא סכומים ?!?
אידסון קיבל בסהכ מליון יורו
|
|
|
|
97. |
בלאט לא מפרגן ליוגב .  |
אבי |
| 11/06/12 | 08:17 |
לא כל כך קשה לראות את זה.
|
|
|
|
96. |
עאלק פיצוץ  |
מכביסט |
| 11/06/12 | 08:14 |
בסוף תהיה פשרה....במידה ולא אז שילך להתייבש על ספסל של קבוצה אחרת הרי ללא מכבי הוא היה נשאר בינוני מינוס שלא קולע ממטר חצוף
|
|
|
|
95. |
גועל נפש  |
עמית |
| 11/06/12 | 08:13 |
יוגב אוחיון שעד שנה שעברה היה יושב על הספסל ומחליף את יובל נעימי עושה על מכבי תל אביב פוזות כיאלו הוא רונדו מינימום שיפסיק לבלבל את השכל ויגיד תודה לבלאט שנתן לו במה שנה שעברה והוא הצליח אבל מכאן ועד לנסות לברוח ממכבי תל אביב כיאלו היא קבוצה מהליגה השנייה?! שיתבייש
|
|
|
|
94. |
להעיף אותו ולהביא   |
גל הצהוב |
| 11/06/12 | 08:05 |
להביא את מורן רוט
שחקן הרבה יותר טוב
|
|
|
|
|
פחחח.. יוגב הרים את מכבי כל פעם שהיה על המגרש-אין   |
אוחיון בנשמה! |
| 11/06/12 | 11:47 |
ליוגב תחליף!!
|
|
|
|
93. |
מכבי לא מאמינה בשחקן הישראלי  |
רוני |
| 11/06/12 | 08:05 |
יוגב אוחיון קיבל הזדמנות בגלל שמכבי נכנסה לבעיה בעמדת הרכז ועכשיו שהוא הוכיח את עצמו הוא רוצה לקבל שידרוג בחוזה או לפחות שהמערכת תאמין בו ושיקבל הזדמנות להיות רכז פותח הוא לא רוצה לגמור כמו ליאור אליהו או כמו גיא פניני שעושים להם טובה שנותנים להם לשחק
|
|
|
|
92. |
זה שטויות כנסו!  |
מכביסט |
| 11/06/12 | 08:03 |
זה נראלי סתם בלבולי מח כי רק באתר הזה כתוב את זה אפילו באתרים של מכבי לא כתוב וגם לא בוואן למשל
אז נראלי סתם שטויות
|
|
|
|
91. |
כנסו !! מצאתי פיתרון  |
אאלה מכבי |
| 11/06/12 | 08:01 |
דוא''ל:eran4300@walla.com
אי אפשר לשחרר אותו בגלל החוזה כי רשום מבחינת הדקות ורק אם הוא לא היה משחק הרבה היה אפשר לצאת אבל בגלל שגם כתוב בכתבה וגם כולנו יודעים שאוחיון שיחק השנה מלא !!! אז לפי החוזה הוא לא יכול להשתחרר
|
|
|
|
90. |
הבעייה היא "הניהול החדש" במכבי. שימון היה סוגר כבר  |
מאיר |
| 11/06/12 | 07:57 |
ילדים כמו שי רקאנטי ובעיקר דני פדרמן מנהלים את מכבי כיום בדברים הללו ורבים עם שחקנים על "בוטנים" במקום לסגור וללכת הלאה.
הם חושבים שיבואו לאבא ויגידו"איזה שאקלים אנחנו , חסכנו 40-50 אלף דולר - אתם כבר הייתם מוותרים"
חבל
|
|
|
|
89. |
אם נתנו להלפרין האפס..  |
לואיס |
| 11/06/12 | 07:55 |
האפס של הלפרין מקבל יותר ביוגב...האם יש הגיון ?
ועוד לא דברתי על האפס של אליהו..
|
|
|
|
88. |
פארגו נכנס לעימות עם מכבי, ברח ל-NBA  |
מכביסט מלידה |
| 11/06/12 | 07:44 |
והיום הוא כלום ושום דבר, סתם שחקן ספסל בממפיס. צ'אק אידסון עזב לבארסה (לא היה לו חוזה, זה היה לגיטימי) והוא לא כזה גדול בבארסה כפי שהיה במכבי. פאו רוצה את יוגב כי ככל הנראה שאראס יודיע על פרישה, כי אם לא אני לא רואה איזה סיבה יש להם צורך בעוד רכז כשיש לה שניים מהרכזים הטובים בעולם, ויחד איתם יש לה את ניק קלאטיס ודיוויד לוגאן ועוד כמה גארדים לדעתי שפשוט לא משחקים, אז הוא סתם יתבזבז על הספסל. נוסף על כך, יכול להיות שזה סתם ספין של הסוכנים שלו כדי ללחוץ על מכבי שיעלו לו בשכר, הרי הם לא בדיוק דואגים לטובתו האישית, הם מקבלים ממנו כסף על השירות שלהם, ומבחינתם, כמה שיותר יותר טוב, הרי אני בטוח שאין ליוגב חוזה להראות למכבי
|
|
|
|
87. |
כפויי הטובה פה זה מכבי  |
אחד מהיישוב |
| 11/06/12 | 07:32 |
מכבי קבוצה שדואגת אך ורק לעצמה . לא רואה אף שחקן ממטר . אם אוחיון לא היה טוב השנה היא הייתה דואגת " להעיף" אותו . לכן גם יוגב לא צריך לדאוג לאף אחד חוץ מעצמו.....
יוגב אתה צודק... מגיע לך מקום טוב יותר ממכבי . אתה יוכל לגעת בשמיים .
והשמיים זה בוודאי לא מכבי........
|
|
|
|
|
מכבי זה כן השמיים באירופה ויוגב מתנהג בחזירות   |
שרון |
| 11/06/12 | 09:12 |
|
|
|
|
86. |
חתן פרס ישראל, איש עדין ומתחשב   |
עכשיו יהיה לו עסק עם |
| 11/06/12 | 07:29 |
|
|
|
|
|
להעיף אותו ולהחזיר את רגב פנאאאאאאןןןןןןןןןןןןןןןן   |
|
| 11/06/12 | 08:28 |
|
|
|
|
85. |
סתם שחקן בינוני ולא יותר מזה גם תרנגול עיוור מוצא   |
הנוקמים מהמכתש |
| 11/06/12 | 07:19 |
גרגר
אני ראיתי אותו משחק הרבה הוא בכלל שחקן בינוני ומטה
תמיד היה מפספס קליעות ולא מוסר טוב
אז נגיד שקצת השתפר אבל ביסודות שלו רואים שהוא רק שחקן בינוני
|
|
|
|
84. |
son of a bich  |
crocodil |
| 11/06/12 | 07:16 |
ל״ת
|
|
|
|
|
דביל, אוהד מכבי טיפוסי   |
צפוני |
| 11/06/12 | 11:02 |
|
|
|
|
83. |
יוגב אוחיון  |
עומר קרפטי |
| 11/06/12 | 07:04 |
יוגב חייב להישאר במכבי
|
|
|
|
82. |
מכבי תל אביב  |
מכבי עולה |
| 11/06/12 | 06:27 |
אוחיון המלך עם אוחיון מכבי אלופה
|
|
|
|
81. |
עוד אחד שעלה לו השתן לראש ...  |
אבי |
| 11/06/12 | 06:17 |
בואו נראה אותו חוזר על עונה כזו ושומר על יציבות !!!
שיגיע לרמה של כוכבי אירופה וידבר - שאראס ,נברו - שישמור על יציבות !!!
|
|
|
|
80. |
חשבון פשוט...  |
Uri |
| 11/06/12 | 05:32 |
א.הוא ישראלי וכעת שבלו עוזב מכבי בבעיה אמיתית.
ב. החשבון מאוד פשוט. אם לנגפורד עולה מעל מיליון ואוחיון 200.000 הרי ששני השחקנים יחד עולים כמיליון ומאתיים, שזה כ-600.000 פלוס לשחקן. אפשר לחיות עם זה. מכבי לא תגיע לפשיטת-רגל.
ככה זה ברמות הללו. קבוצות גדולות ועשירות מחזרות כל הזמן ומחפשות מציאות. עד לרגע שהן פושטות רגל.
לאוחיון יש מס' שנים והוא חייב לחשוב על עתידו. מכבי פשוט קטנוניים.
|
|
|
|
79. |
נעימי יקבל 700 אלף יורו ברוסיה ואוחיון רק שליש    |
hיובל |
| 11/06/12 | 05:26 |
|
|
|
|
|
זה ברוטו נטו זה חצי ומה הוא הרויח לפני שהגיע למכבי   |
אייל |
| 11/06/12 | 08:31 |
|
|
|
|
78. |
אני לא מבין את ההתנהלות של מכבי  |
צהוב |
| 11/06/12 | 04:41 |
חג׳ג׳ בזמנו קיבל 250 אלף דולר. מכבי צריכה לשדרג את השכר של יוגב בצורה משמעותית ולמנוע אפשרות יציאה לאירופה. יוגב מצד שני צריך גם לזכור איפה עשה את הפריצה והיכן ימשיך לקבל קרדיט. בסופו של יום זה ביזנס וצריך לזכור את זה. לא הגיוני ששרמדיני ירוויח סכומי עתק, בורשטיין, פניני הלפרין יקבלו סכומים גבוהים ואת רכז העתיד שלה מכבי תקפח. לא משנה אגב מי צודק בעניין הסעיף, מריבה שכזו תפגע בסוף בשני הצדדים ותוביל לפרידה וחבל
|
|
|
|
77. |
מגיע לו ולליאור ופניני.. בכלל מכבי צריכה להיות....  |
רונן |
| 11/06/12 | 04:39 |
ישראלית לחלוטין
ככה כולכם יהיו מרוצים ומכבי תחזור לשורשים .תוכל לשלם נורמלי
ויום יבוא גם אליפות ניקח ..הזמנים השתנו.. ואני רוצה לחזור להתגאות במכבי.. שישראל באמת תהיה על המפה !!!
זאת המסורת האמיתית של מכבי ...יש ישראלים טובים!!!
|
|
|
|
76. |
עוד פארגו קטן.  |
מכביסט |
| 11/06/12 | 04:03 |
דוא''ל:shmulv@gmail.com
ילד. מי הסתכל עליך בהפועל ? מי גידל אותך ? נתת עונה גדולה כי הצוות המקצועי כיוון אותך לזה. אז זהו ? השתן עלה לך לראש ? ילד קטן.. תתבייש לך. ותפסיק להקשיב ליועצים שלך שגורמים לך להרס בקריירה שאתה מתחיל
|
|
|
|
75. |
כל הצעירים אותו דבר  |
ג׳רמי פרגו |
| 11/06/12 | 03:31 |
תאמינו לי כל שחקן צעיר שבא למכבי באותה עונה הוא פורח שם ברמות מטורפות והופך לאחד השחקנים הכי חשובים במועדון מנסה לצאת גבר ולהכריז על כך ששכרו צריך להיות הרבה יותר גבוה ממה שהוא חתום עליו. זה הדבר היחיד שיכול לעצור את התקדמותו של השחקן. במקום להתעסק בכדורסל ובאיך אני משתפר הם חושבים רק על כמה כסף אני מכניס לבנק כל חודש. זה ממש מעצבן אותי. הוא צריך לשים לב רק ל-2 דברים: 1. שיראה מה קרה עם ג׳רמי פרגו, הוא היה אחד השחקנים הכי טובים באירופה באותה שנה אבל רק הכסף של ה-NBA עלה לו לראש, הוא לא חשב על העתיד שלו שאם הוא היה נשאר במכבי הוא היה יכול לצאת אולי עם אליפות אירופה ותג מחיר הרבה יותר גבוה והרבה יותר דקות משחק ופשוט כל קבוצה באירופה ואולי גם ב-NBA היו חוטפים אותו כדי שישחק אצלם ( לא כמו היום שהוא הנער מגבות של ממפיס גריזליס). 2. הוא צריך לזכור ולכבד את הקבוצה שבה הוא פרח והפך לשחקן הישראלי ה-2 הכי טוב. מכבי היא הקבוצה שלקחה סיכון ונתנה לו דקות משחק רבות וגם הוא למד משחקנים בעלי וותק וניסיון עצום באירופה, מה שגרם לו להתפתח ולהגיע לרמות הגבוהות של הרכזים באירופה. אם הוא מחליט לעזוב רק בגלל שחסר לו עוד 50 אלף דולר בשנה אז הוא פשוט צעיר מסריח וכפוי טובה בלי שכל.
|
|
|
|
74. |
אם לאנגפורד שווה מליון הוא שווה לפחות חצי  |
שלומי |
| 11/06/12 | 03:16 |
יש חוזה והוא קובע אבל מכבי תיהיה טיפשה לא לשדרג לשחקן המוביל שלה מעל 300 לעונה במיוחד שפפאלוקס קיבל חצי מליון. אפילו דמונד מאלט המסריח קיבל 300. ואם לאנגפורד שווה מליון יוגב שווה לפחות חצי. מכבי מבזבזת לפעמים כסף על שחקנים סופר דפוקים. ואת האלו שעושים לה את העונה היא שוכחת. דיוויד בלו יוגב אוחיון ודווין סמית הם המצטיינײַם של מכבי העונה. ואירוני שהם מקבלײַם יחסית לתפוקתם הכי קצת
|
|
|
|
|
ממש נכון! מעצבן, באמת מגיע לו יותר בלי דיבורים   |
שירה |
| 11/06/12 | 11:52 |
|
|
|
|
73. |
אוייש כמה שהוא חוצפן..לא יאומן  |
אריאל |
| 11/06/12 | 03:05 |
עיקר שאמר שהוא נאמן
יש לך חוזה תכבד תמשיך להוכיח את עצמך רק התחלת
מה זה הדברים האלה
וואלה שיילך לקבוצה אחרת
אני חותם לכם הוא ייפול
חבל יוגב תחשוב טוב
התחלת לבנות חבל שתהרוס
|
|
|
|
72. |
תפסיקו להגיד שהוא כפוי טובה   |
hnfd |
| 11/06/12 | 02:55 |
יוגב נתן עונה ענקית !!
מי שלא זוכר עשה כמה פעמים בצפר לדיאמנטידיס ושאראס בסדרה מול פאו ..
לא מבין איך בורשטיין מרוויח יותר ממנו כשבורשטיין בקושי משחק בקיצור ..
יוגב לך לפאו אברדוביץ' יעשה ממך רכז ענק !
|
|
|
|
|
כפוי טובה   |
yigal |
| 11/06/12 | 09:41 |
בורשטיין עם כל הכבוד לך לקח שלוש אליפויות אירופה
עם יוגב רק נגענו וגם בקושי בפיינאל פור
מי ששעה בית ספר זה שאראס למכבי והתוצאה הסופית היא זו שקובעת.
פאו היו בגמר ומכבי רק ראו את הגמר מהבית
אז קצת צניעות לא הזיקה לא אחד.
יוגב ראה מקרה פארגו מישהו יודע איפה הוא??????
|
|
|
|
71. |
בפעם הראשונה בחיי אני בעד השחקן  |
הבאסקטבלוגר |
| 11/06/12 | 02:49 |
בכל מחלוקת אי פעם בין מכבי לשחקן כלשהו הייתי תמיד אבל תמיד בעד מכבי.
אבל האמת פשוט נשבר מההתנהלות הגועלית של ההנהלה.
זה ברור לכל אחד שיוגב שווה הרבה אבל הרבה יותר מ-250 .
אם הלפרין הסמרטוט שווה 550 אלף יוגב כנראה שווה קצת יותר. איכשהו יש לי תחושה שתמיד לשחקנים שמקורבים למועדון ויודעים ללקק תישבן לבעלים תמיד ימצאו תקציב (ראה ערך בורשטיין ויניב גרין שקיבלו חוזה תמוה למרות שהם לא היה שווה אותו). למה צריך להתמקח עם יוגב? אם יוגב לא היה טוב- ניחא. אבל הוא היה השחקן הכי טוב של מכבי העונה. השדרוג המקצועי שלו מחייב שדרוג כלכלי. האמת מבחינתי שיוותרו על יותמית ויתנו את כל ה- 500 אלף דולר שרוצים לתת לנמושה ליוגב.
יתרה מכך. האמת עליה אני חוזר כמה פעמים צריכה להיאמר. מכבי ממשיכה להתנהל כמו חנות מכולת. דור ההמשך של פדרמן ורקנאטי (שכזכור פצחו את הקדנציה בראיון ההזוי של "גם אני רוצה לעבוד עד 12:00 בצהריים") מחריב את הקבוצה בהחלטות מטומטמות. האמת גם הדור הנוכחי של מכבי פדרמן עם פליטות הפה המטומטמות שלו על בלאט כבר לא באמת שווה משהו.
קחו דוגמא נוספת- שון ג'יימס. שחקן אדיר עם יכולות מוכחות שהלך והשתפר בצורה מעוררת כבוד לאורך כל העונה למרות שבהתחלה לא קיבל הזדמנות. המשיך לעבוד קשה ובסוף פרח. ברור לכל אחד שאם הוא היה זר מבחוץ מכבי היו ישר משלמים עליו כ- 600K לעונה. אבל אתם יודעים למה לא רוצים להשאיר אותו? בגלל סוגיית המס. שון יהיה בעונה הבאה 5 שנים בארץ ועל כן ישלמו עליו מס כפול. השאלה: האם מי שהחתים את שון לא ראה מעבר לקצה אפו? ומזה נגזרת השאלה האם מי שהחתים את שון הוא אכן בן אדם שחושב ומבין היטב בביזנס הזה שנקרא כדורסל? התשובה לצערי היא שמי שהחתים את שון הוא כנראה בעל דם כחול שנולד עם שם משפחה נכון ונתנו לו לנהל מו"מ בנושא שהוא כמעט לא מבין בו וזו התוצאה.
המשמעות האמיתת היא שמכבי פשוט נדפקת כלכלית בצורה קשה מאוד בגלל ההתנהלות החובבנית הזו. בהתחלה מנסים לחסוך כסף ולבנות קבוצה בתקציב אפסי במונחים אירופאיים. אחרי כן מתמקחים עם שחקנים על פרוטות ומשלמים היטב רק ללקקניי ישבן. בסוף מתפלאים למה השחקנים הטובים הולכים הביתה?
הפיתרון- הכנסת משקיע. ככה מכבי יפסיקו "להתלכלך" עם שחקנים על סכומים מגוחכים ויימנעו מהביזיון כדוגמת אוחיון. ככה הפדרמנים יפסיקו לבלבל לנו את השכל ויפסיקו מהלכים תמוהים כגון ההליכה לאדריאטית שכנראה דפקה למכבי את הפיינל פור השנה.
ככה יפסיקו להביא שחקנים כמו אלכס טיוס שממש אבל ממש לא לי לראות השנה במכבי.
ככה יפסיקו לבנות קבוצה לרוחב ויביאו 7-8 שחקני על.
יאללה פדרמן (ורקנאט (הכוונה היא לדור ההמשך עלאק) תוציאו את האצבע מהתחת ותתחילו להתעסק במה שאתם כן מבינים (שוקולד ויין). ואגב תנו ליוגב עוד 300 K דולר הוא שווה את זה. בטח יותר מכם.
|
|
|
|
|
אבל יש לו חוזה!!!!! למה לא לקיים את החוזה? אי  |
|
| 11/06/12 | 10:30 |
אם הוא היה גרוע היו מעיפים אותו סתם ככה? לא, יש לו חוזה!!
חוזים יש לכבד גם אם היית יותר טוב ממה שחשבת שתהיה
|
|
|
|
70. |
יוגב צודק !  |
מכבי חוצפנים |
| 11/06/12 | 02:44 |
הוא מרגיש מקופח ובצדק,השחקן הכי טוב בקבוצה.
אם בלאט היה נותן לו לשחק במשחק הרביעי נגד פאו היינו בפיינל פור..
שווה לפחות 700 אלף דולר לעונה.
|
|
|
|
69. |
ילד תמצא לך אבא ותתפזר מפה בבקשה...   |
הגשש החיוור |
| 11/06/12 | 02:32 |
|
|
|
|
68. |
קראו את המספרים בפנים...  |
שווה יותר מ300 אלף? |
| 11/06/12 | 02:29 |
אוחיון העמיד ממוצעים של 8.1 נקודות במשחקי ליגת לוטו, יחד עם 4.7 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים ב-24.7 דקות, ופתח בחמישיה בסך הכל ב-92% מהמשחקים. ביורוליג ממוצעיו אמנם ירדו ל-20:33 דקות, 5.6 נקודות ו-2.8 אסיסטים
שחקן נחמד אבל בוא נרגיע מיידדית
|
|
|
|
|
למה לא כתבת את הממוצעים בטוב 16 ביורוליג ובמשחקי   |
ניב |
| 11/06/12 | 08:40 |
הפליאוף והאליפות פה בליגה?
בטח כי אתה אוהד טיפש.
כמובן שיוגב צודק, אין ספק.
|
|
|
|
67. |
בתי הקברות מלאים בשחקנים שחשבו שהם יותר גדולים   |
תרגיע ילדון |
| 11/06/12 | 02:26 |
ממכבי
|
|
|
|
|
מסכימה!! פשוט אכזבה!!!   |
פרקר לנצח |
| 11/06/12 | 08:46 |
|
|
|
|
66. |
אוחיון צריך להתבייש ופדרמן צריךלמכור את חלקו   |
מכבי חלם ת"א! |
| 11/06/12 | 02:23 |
או לפחות את החלק של כץ( ולהעיף את כל הילדים שלו מתפקידים... מה זה הנפוטיזם הזה?!....מה זה הריקבון הזה?!)
מכבי צריכה תקציב של עוד 4-5 מליון לפחות וצריכה אנשים רצנייים שינהלו אותה ולא פדרמן & בניו!
אוחיון חוצפן גדול כי הרי הוא חתם על חוזה שלא היה מקבל גם בי"ם וקיבל דקות, גם בגלל שהוא ישראלי ובנו עליו במכבי לשנים הבאות...
בקיצור: מכבי השביחו אותו(קבוצות בכדורגל מקבלות על זה מליונים אבל פדרמן ובניו כאלה לא יוצלחים שהם גם אוכלים את הדג המסריח וגם מגורשים מהעיר... או יותר נכון גורמים לשחקנים ללכת מהעיר...)
במקום שמכבי לפחות ירויחו מליונים ,כמו שעשו בקבוצות סרביה(והרי פדרמן הפך את מכבי לסוג של פרטיזן או קבוצה אדריאטית בינונית... הכשרון הזה, פדרמן!...)פדרמן "המוכשר" הזה הצליח לבנות חוזים שגורמים למכבי לצאת קירחת מכל הכיוונים וכל "שחקן מושתן" הופך את מכבי לשטיח שהוא דדורך עליו בדרך לחוזה גדול יותר!
פדרמן הרס את מכבי ואת תדמיתה עם האגו הנפוח שלו!
ועכשיו אוחיון גם " פיתח אגו נפוח" ושכח שבלי מכבי הוא היה נשאר תקוע בי"ם!.... במכבי הוא קיבל מועדון מפואר עם במה, מאמן משקיען שנתן לו קרדיט, קהל תומך, אולם ביתי ולשחק ליד שחקנים כמו פארמאר ופפפלוקאס ולהיות עם שארפ ,שבטח עזר לו לשפר את קליעות ה-3!(גם בי"ם הוא היה מקבל לקלוע במכונה ל-3?!)
בקיצור: אוחיון כפוי טובה וחסר בושה
ופדרמן נפוח מעצמו והורס את מכבי!
ואוהשדי מכבי ישנים ולא מבינים שאם לא יתעוררו וידרשו מפדרמן להכניס שותף בנוסף או במקומו והלעלות את התקציב ב-5 מליון דולר- יום אחד הם יתעוררו ולא רק שיגלו שאין את החשקנים שהיו בשנה החולפת אלא גם מכבי הולכת ומאבדת עצמה לדעת עם הניהול של פדרמן...
אף אחד לא האמין שפדרמן יהפוך את מכבי " ללובליאנה"... והנה זה המצב...
מכאן אפשר אפילו לרדת יותר כל עוד פדרמן עושה מה שבא לו והאוהדים ומזרחי שותקים!
|
|
|
|
65. |
לא להיכנע לסחיטה ...שילך לפנא    |
|
| 11/06/12 | 02:23 |
|
|
|
|
64. |
רק מקווה שלא יקחו אותו כשהוא יחזור על ארבע   |
שני |
| 11/06/12 | 02:19 |
|
|
|
|
63. |
לדעתי הכתבה הזאת משרתת בסה"כ  |
|
| 11/06/12 | 01:54 |
אחד מהצדדים במשא ומתן, ולפי מה שכתוב אפשר להבין שהיא באה מהצד של יוגב.
אז תפסיקו להתלהם אני בטוח שאפילו ליוגב אין חלק ב"הדלפה" אלא לסוכנים שלו בלבד, יותר מזה אני בספק אם מחר לא "יודלף" שמכבי במגעים מתקדמים עם רכז זר, בסך הכל משחק של משא ומתן.
ולדעתי מגיע לו יותר משכר של זר קיקיוני.
|
|
|
|
62. |
לנטול המוח מהתגובה שלמעלה  |
אילן |
| 11/06/12 | 01:39 |
אני פשוט תוהה איך אפשר לומר על אוחיון שלמעט כספי הוא הכדורסלן הישראלי הטוב ביותר אחרי עונה אחת בלבד, שאף בה - עם כל הכבוד - הוא לא הבריק. כל הבאז התקשורתי סביבו מוגזם לחלוטין, ואפילו הלפרין עשה הרבה יותר ממנו עד היום. אוחיון לא שווה 200000 דולר, אבל שיהיה, פדרמן ישלם. לדרוש יותר מזה זו חוצפה. אבל העניין הוא שיש חוזה, ואוחיון החוצפן דורש לשנות אותו על סמך יכולת טובה של שנה אחת. על פי אותו היגיון, אם בשנה הבאה הוא לא יהיה טוב, מכבי תדרוש לקצץ לו מאות אלפי דולרים, בניגוד לחוזה! זה נשמע לך סביר?! שילך ויהנה ביוון, הרי הוא יחזור כמו כולם (הלפרין, אליהו, בורשטיין, גרין, בלו) עם הזנב בין הרגליים.
|
|
|
|
61. |
אוחיון חוצפן ! ופדרמן הורס את מכבי!  |
אין צדיקים בסיפור זה |
| 11/06/12 | 01:36 |
שניהם מזיקים למכבי, אגואיסטים ולא מבינים שהכוח של מכבי וההצלחה שלהם היא בגלל מזרחי, יד אליהו והאוהדים!
אולי עדיף להחזיר את כץ במקום פדרמן 1 לפחות כץ היה מוכן לפתוח את הכיס בשביל " להיות מס' 1"
הנה הוא הביא 3 כוכבים למיאמי כדי לקחת אליפות(כמו שהיו 3 כוכבים של ויצ'יץ,שאראס, פאקרקר.. בתקופתו במכבי...) ופדרמן לעומת זאת מפרק את מכבי מנכסיה בכל שנה!
פדרמן לא מוסגל אפילו לבנות חוזים שישאירו כאן את השחקנים!...
חלם!!! זאת מכבי של פדרמן!
|
|
|
|
60. |
אם לא יודעים להעריך אותו שיעזוב   |
מכביסט |
| 11/06/12 | 01:31 |
|
|
|
|
59. |
קמצנים מגעילים! הרי הוא רוצה להיות במכבי!   |
פדרמן מזדיין בתחת! |
| 11/06/12 | 01:26 |
|
|
|
|
58. |
לכל נטולי המוח שישר קופצים מומלץ מאד להיכנס ולקרוא  |
רן |
| 11/06/12 | 01:22 |
יוגב אוחיון הוא היום למעט כספי, הישראלי הבכיר והטוב שיש, בטח יותר מהלפרין. השחקן במו ידיו כמעט הביא את מכבי לפיינל פור אחרי שבמשך סדרה שלמה שיחק טוב יותר או לפחות באותה רמה של דיאמנטידיס ושאראס, הרכזים הטובים אולי באירופה. גם המאמן שלהם שם לב לזה וכנראה שמוכן לשלם לו בהתאם. העונה הוא הרוויח 190000 דולר. אז יופי, לא מתים מרעב ממשכורת כזו אבל מדובר בערך ב-30000 שקל נטו לחודש. על השתתפות בשלוש ליגות ואינטסיביות גדולה מהאנביאי. סתם לצורך ההמחשה סופו קיבל מיליון פפלוקאס חצי מיליון, פניני ואליהו גם משהו כזה ובסך הכל מדובר בשכר הכי נמוך במכבי, עכשיו גם אחרי ה"שידרוג" שאדון פדרמן רוצה לשלם, הוא ירוויח בעונה הבאה חצי מפניני, חצי מהלפרין ופחות מחצי מאליהו... ועל הזרים הבינוניים אני לא מדבר. ללנגדפורד הציעו מיליון והוא סירב, הוא באמת שחקן טוב פי חמש מאוחיון???
כדאי למכבי להתעשת, כי בסוף היא תחזיר אותו עוד שנתיים ותשלם לו פי שלוש ממה שהיא יכולה וצריכה לשלם עכשיו.
כדורסל משחקים בשביל כסף, אבל יש גבול כמה שחקן יכול להיות פרייאר בשביל לויאליות למועדון. אפשר לוותר על מאה מאתיים שלוש מאות אלף דולר, אבל לא יותר...
אגב בורשטיין שדד ממכבי מיליון ומאתיים אלף דולר בשלוש שנים בשביל לעודד מהספסל...
פשוט בושה למכבי. כל עוד השחצן פדרמן יישב שם זה יהיה המצב.
|
|
|
|
|
מסכים  |
|
| 11/06/12 | 02:42 |
מכבי עשתה דיל טוב והרוויחה שחקן שהפגין יכולת ודומיננטיות של שחקן במעמד של מיליון דולר ב-190 אלף דולר בלבד. אוחיון לא טיפש ובטח שלא הסוכן שלו, הם מסתכלים מצד לצד, רואים את אליהו שמרוויח 700-800 אלף דולר לעונה, רואים את פניני שחתום על חוזה של חצי מיליון דולר כל עונה, חוזה דומה היה גם לבורשטיין, פאפאלוקאס גם כן הגיע תמורת חצי מיליון, ולאנגפורד השתכר בכ-800 אלף דולר העונה וסופו קרוב למיליון דולר.
למעשה נוצר מצב אבסורדי שהשחקן המצטיין העונה במכבי הוא גם השחקן שמרוויח הכי פחות בסגל שלה. אוחיון בן 25, יש לו עוד 5-6 שנים טובות לתת בקריירה שלו, והוא בצדק רוצה למנף את זה לחוזה שישדרג או יבטיח את עתידו הכלכלי. אני לא בטוח שהוא צודק מבחינה משפטית, אבל בניגוד למקרה פארגו שם למכבי לא היה מה להפסיד, את אוחיון מכבי לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד, מכמה סיבות: הוא ישראלי, הוא צעיר, מנהיג, כישרון, אתלט, תורם בכל צידי המגרש, הוא מעדיף להישאר בקבוצה ובישראל, הוא צבר ביטחון וניסיון כשחקן מוביל, והוא רק ילך וישתפר. אם בכל מקום אחר היו משלמים עליו קרוב למיליון דולר אחרי עונה כזו, אז מכבי בהחלט יכולה לשדרג לו את החוזה ל-400 אלף דולר או חצי מיליון, זה המינימום.
אני אוסיף ואומר שאם מכבי מאבדת מרצון את אוחיון, היא למעשה הורסת את היסוד האחרון שנשאר מהקבוצה שנבנתה אשתקד ולפני שנתיים. סמית, פניני, ואליהו הם שחקני תפקיד טובים, אבל הם לא קובעים שיטת משחק, הם לא שחקנים שיכולים להנהיג את הקבוצה, אוחיון כן שחקן כזה.
מקווה שיתעשתו בהנהלה ומהר.
|
|
|
|
|
190,000$ נטו! לא ברוטו  |
ליאור |
| 11/06/12 | 04:07 |
שהם כ- 120,000 ש"ח ברוטו לחודש שווה כ- 62,000 ש"ח נטו לחודש משכורת גבוה פי 2.5 מראש הממשלה!!!
נכון שיש שחקנים פחות טובים ממנו במכבי שמרוויחים יותר אבל זה החוזה שהוא חתם עליו!!! ואותו הוא צריך לכבד (בזמן החתימה הוא היה צפוי להיות השחקן ה- 12 בסגל).
אני מסכים שהיה עדיף למכבי לפתוח איתו את החוזה ולחתום חוזה חדש ח-5 שנים קדימה. השנה ירוויח 300,000 וכל שנה עליה של 50,000 (למרות שלדעתי השתן עלה לסוכן שלו לראש והם לא היו מסכימים בחיים) אבל כל עוד הם לא עשו זו הוא לא יכול להתנהג באופן פרחחי שכזה.
|
|
|
|
|
כמה שאתה טועה.... 190k ברוטו   |
רועי |
| 11/06/12 | 07:58 |
שזה קרוב למחצית נטו
|
|
|
|
|
כל מילה נכונה.   |
עומר |
| 11/06/12 | 05:19 |
|
|
|
|
|
יוגב השתן עלה לך למח   |
ציון |
| 11/06/12 | 06:26 |
|
|
|
|
|
מורן רוט הוא הישראלי הבכיר  |
גל הצהוב |
| 11/06/12 | 08:10 |
נכון שיוגב משחק ביורוליג אבל זה רק בגלל שמכבי הביאו אותו לשם
אם לא מכבי הוא היה לא היה משחק העונה באירופה בכלל אפילו לו ביורוקאפ או קוראץ או איך שלא קוראים לזה עכשיו
מורן רוט מצד שני שחקן שלקח קבוצה שלמה על הגב שלו
למעט זה שהוא מבוגר מאוחיון, רוט שחקן טוב מאוחיון בכל אספקט!!!
|
|
|
|
|
רוט גארד נהדר אבל אוחיון טוב ממנו  |
|
| 11/06/12 | 11:08 |
מורן רוט כבר בן 30 אם אני לא טועה, זה לא גארד שאתה יכול לבנות עתיד עליו בקבוצה חדשה.
אוחיון שומר טוב ממנו, מוסר טוב ממנו, חודר לסל יותר, מוריד הרבה ריבאונד ומייצר 2-3 חטיפות כמעט כל משחק, וגם הזריקות מה-3 משתפרות אצלו.
אוחיון הוא הדבר הכי קרוב לפרקינס שיש למכבי להציע כרגע מבחינת גארד שעושה הכל על המגרש, ובשני דברים הוא טוב ממנו - הוא חודר טוב יותר לסל וקולע טוב ממנו מה-3, אלה 2 אלמנטים חשובים מאוד אצל גארד שצריך לקחת אחריות במאני טיים.
צריך לזכור עוד משהו: ההתנהלות בספורט שונה מהתנהלות עסקית סטנדרטית. הסכומים שרצים שם הם בספירה אחרת, אם זה בצדק או לא זה עניין של צרכנות, זה ספורט המונים, ובגלל זה כמות הכסף שמושקעת בתחום זה היא מטורפת.
רק במקצועות כמו ספורט ודוגמנות יש לבעל המקצוע סוכן שמייצג אותו, כמו גם עו"ד. בספורט, שחקן שהופך להיות מספיק מבוקש במקום אחר, יכול לעזוב את הקבוצה שהוא משחק בה אם מציעים לו חוזה גבוה משמעותית במקום אחר, אפילו שהוא כפוף חוזה - פארגו זו הדוגמא הכי קיצונית, אבל יש דוגמאות בסגנון דומה: כריסטיאנו רונאלדו במעבר ממנצ'סטר לריאל, אנתוני פארקר בזמנו, כשהלך ל-NBA ופיצה את מכבי כספית, ועוד אינספור מקרים של שחקן שהיה סגור בקבוצה אחת ועזב לאחרת.
המשמעות של כל זה היא שבענפי הבידור והספורט בפרט, הטאלנט הוא בעל הכוח, בניגוד לרוב מקצועות החיים שם השכיר הוא לרוב שולי, או נחות מבעל העסק ויש לו פחות כוח כלכלי, ופחות ייצוג משפטי אם בכלל, בדר"כ כשמחתימים אותך על חוזה זה לא שיש לך סוכן ועו"ד שעוברים עליו ומתמקחים בשבילך.
למה המצב הוא כזה ? כי הטאלנט מביא את הכסף, את הצופים, את הפירסום והרעש מסביב לקבוצה, אם קבוצת כדורסל היא מוצר, אז השחקנים הם המרכיבים שמוכרים אותו בפועל, אף אחד לא מעביר לערוץ 10 במשחקי מכבי בשביל לראות את דיוויד פדרמן יושב ומסתכל על המשחק, מעבירים בשביל לצפות באוחיון, לנגפורד, הנדריקס וסמית לצורך העניין. השחקנים מודעים לכך ומנצלים זאת עד תום מבחינה כלכלית.
|
|
|
|
|
מקבל את מה שאמרת אבל  |
גל הצהוב |
| 11/06/12 | 12:40 |
לא יכול להיות ששחקן בא למכבי בתור מקפצה לכסף
לולי מכבי אוחיון היה מגיע לאיפה שנעימי נמצא עכשיו...
|
|
|
|
|
צודק, תנו כבוד ליוגב.   |
היב |
| 11/06/12 | 08:42 |
|
|
|
|
57. |
יוגב אוחיון  |
מכבי בנשמה |
| 11/06/12 | 01:20 |
למה מה קרה תפסתה תחחת שב בשקט
|
|
|
|
56. |
שיילך קיבינימט  |
יניב |
| 11/06/12 | 01:16 |
מבלבל במוח שהוא נאמן לקבוצה... והוא מראה שהוא נאמן לכסף בלבד.
יש לבן אדם חוזה... נתן כמה משחקים טובים וכבר השתן עולה לו לראש שהוא השחקן הישראלי השלישי בטיבו?
עם כל ההכבוד לו פניני והלפרין טובים ממנו... ואני לא בטוח שהוא טוב יותר מנעימי ולימונד.
אנחנו לא תלויים בו, ואם לא טוב לו, שיילך לקבוצה אחרת.
|
|
|
|
55. |
למה זה קןרה כל הזמן למכבי?בגלל פדרמנים ורקנאתים!   |
YOGI |
| 11/06/12 | 01:15 |
|
|
|
|
54. |
פשוט חצוף וכפוי טובה  |
מכביזם |
| 11/06/12 | 01:07 |
אוחיון צריך להתבייש בעצמו, אם לא מכבי אף קבוצה באירופה לא הייתה יודעת מי זה החסר כבוד הזה!
|
|
|
|
53. |
מישהו אמר פארגו? כנסו.  |
שמוליק |
| 11/06/12 | 00:58 |
האם מקרה ג'רמי פארגו 2 חוזר? שילך. מכבי היתה ותהיה הרבה אחריו. בלי מכבי הוא היה היום מדשדש בהפועל "מגדל" (גומא "תחזיקו אותי" אגייאר) ירושלים. או אולי עושה קיאקים ב"אבו קיאק" בהפועל גליל גלבוע. יאללה תוריד את האף ותגיד תודה. תן עוד עונה כזאת ואז תדבר.
|
|
|
|
52. |
אם אני זוכר נכון   |
פרקליט |
| 11/06/12 | 00:52 |
אם אני זוכר נכון
האחרון שהלך ראש עם שמעון בנוגע לחוזים
הפסיד תתחתונים
מישהו אמר פרגו
|
|
|
|
|
אבל איך שימון עשה טעות כזאת בחוזה????  |
הד"ר לכדורסל |
| 11/06/12 | 08:56 |
זה לא ברור לי-לא עושים הגהה ????
אין לי בכלל ספק שיוגב יישאר וייחתם חוזה משופר על 250K נטו לעונה הנוכחית
לא רואה שום מצב אחר,נא להרגיע.
|
|
|
|
51. |
יויקום המלפפון ויכה את הגנן!!!  |
מכביסט |
| 11/06/12 | 00:48 |
אין לו בושה, אמנם נתן עונה גדולה אבל תן קצת כבוד למועדון ולמאמן תחתם התפתחת והפכת מרכז חסר ביטחון ואפילו עלוב לשחקן מעיז חזק וקולע.
כל השיפור לא היה מתאפשר ליוגב במועדון שהוא לא מכבי ולכן בעיני הוא מגזים. שיסתפק בהעלאה שנותנים לו על עונה גדולה וכשיוכיח שקיימת המשכיות שידרוש את שכרו שמגיע לו. בקיצור שלא יהיה ישראלי מצוי אלא שפוי
|
|
|
|
50. |
מגיע לו שישלמו לו מה שמגיע  |
גיל |
| 11/06/12 | 00:44 |
מה אתם רוצים מהילד ? נעימי הלך לרוסיה ב 900,000 דולר לעונה הלפרין מקבל 500,000 דולר אם הוא לא יקבל אחרי כזו עונה מתי הוא יקבל! זה נכון שהוא קיבל במה במכבי אבל הוא הוכיח את עצמן ואם מכבי היה לה טיפת טאקט הייתה מציעה לו שדרוג לפני שהוא בא לבקש שלמו לו מגיע לילד הוא הוכיח שמגיע לו
|
|
|
|
49. |
יוגב מכבי סתם קבוצה בינונית לך לפנאתינייקוס ובגדול  |
אופיר |
| 11/06/12 | 00:42 |
יוגב אתה שחקן גדול אבל מכבי תל אביב היא ממש לא ברמה של פנאתינייקוס או מלגה שהציעו לך חוזה בהרבה יותר כסף מי מכבי עם אתה באמת רוצה להתקדם ולשחק בקבוצה גדולה לך אל פנאתינייקוס בגדול גם במביחנה כללית וגם מבחינה אישית את עולה כמה דרגות מעל קבוצה בינונית כמו מכבי לקבוצה גדולה שאין לי ספק שמישם הדרך
ל NBA סוללה בשבילך ואתה תגיע לשם בקלות אפילו עודד קטש עזב את מכבי ועבר לשם והוא אפילו אמר בעצמו שהסיבה שהוא עבר לשם זה בשביל לשחק בקבוצה גדולה באמת
אז אל תהיה מטומטם ופחדן כמו ליאור שבמקום להוכיח שהוא באמת שווה משהו
בקבוצה ברמה כמו טאו הוא העדיף להפסיד הרבה כסף וכבוד והעדיף לרדת ברמה לקבוצה כמו מכבי אבל אני בטוח יוגב שאתה הרבה יותר טוב ממנו ולא תעשה את הטעות הזאת אז יוגב שיהיה לך בהצלחה באירופה
|
|
|
|
|
בכלל לא  |
לא |
| 11/06/12 | 06:22 |
מה אתה דביל מכבי מכסחת את פתנייקוס
|
|
|
|
48. |
חוצפן!!!! יאללה, הביתה. מכבי פראיירים להשאיר אותו   |
ענבר |
| 11/06/12 | 00:41 |
|
|
|
|
47. |
למה דבר כזה צריך להגיע לתקשורת? שישאר בדלתיים סגור  |
האוהד הריאלסטי |
| 11/06/12 | 00:38 |
דוא''ל:tal.sedaka@gmail.com
סגורות
עכשיו ברגע שזה הגיע לתקשורת המקרה הופך לפי 10 יותר גרוע ולפי 10 יותר גדול ממה שהוא באמת
חבל שזה קורה במועדון עם הבעלים בין הטובים בכל הזמנים בארץ
במועדון כמו מכבי דברים כאלה אסור שיצאו לתקשורת
זה פשוט להאכיל תתקשורת בכפית
|
|
|
|
46. |
מכבי קבוצה של חנוונים  |
דניאל |
| 11/06/12 | 00:35 |
בושה , הקבוצה שאהדתי 40 שנה , משתמשים ובועטים
מכבי תחנת רכבת מקולקלת
פדרמן מתנהג כטייקון של חנויות מכולת
העפרון תקוע בצידי האוזן
והיד קמוצה
שחקנים ומאמנים זוכים כולם לסתירות והשמצות
ואח"כ בא שלב ההתלקקות בתקשורת
השם הטוב של מכבי מגיע משני כיוונים
מחד האוהדים
מאידך שחקנים מאמנים ואנשי מקצוע
שכולם נותנים את הנשמה
ההנהלה לא ראויה להם
ואלו אינם ראויים להנהלה
הבעלים בישראל הם הבעיה השורפת והבוערת ביותר בספורט הישראלי
ראו יואב כץ , אלי טביב , גיידאמק , אגייאר , אזגי , ודומיהם
ו...כן , פדרמן .
|
|
|
|
45. |
מכבי ת"א משלמת רק לזרים  |
אבי כהן |
| 11/06/12 | 00:24 |
ישראלי שרוצה חוזה טוב עוזב את מכבי וחוזר אליה.יוגב צריך לקחת את ההצעה של פאו,אוברדוביץ יעשה ממנו שחקן.אחרי שנה שם מכבי יתחננו שיחזור.
בגדול בגלל התקציב המאוזן כל שחקן טוב יעזוב ליריבות של מכבי כך קרה עם קטש,אליהו,אידסון,מוריס וכולם בעצם.
מכבי רצתה לשלם לפארגו רבע מליון דולר ושלא ילך לנ.ב.א,אבל אי אפשר להחזיק שחקן בכוח.אחר כך הציעה מליון דולר והוא הלך.
בסוף אוחיון ישלם למכבי קנס של 200 אלף דולר ויהיה חופשי ויחתום בפאו בסכום גבוה בהרבה.
העונה הבאה רק אליהו ופניני יהיו ישראלים והשאר זרים ומתאזרחים.
אין פריירים בישראל,הכסף מדבר.
|
|
|
|
|
אם יוגב הולך, הוא לעולם לא יחזור ראה ערך הלפרין  |
ליאור |
| 11/06/12 | 03:56 |
על התנהלות זהה הלפרין בשר מבשרנו (גדל בנוער של מכבי ונתן מספר שנים יפות בבוגרים ולא רבע שעה - עשרים דקות) נשאר בגלות שנים ועדיין חזרתו למועדון אינה רצויה בעיני גורמים רבים (לא בעיני).
אז יוגב?! נטע זר במועדון ששיחק 3 שנים בירושלים! כף רגלו לא תדרוך עוד לעולם בהיכל וגופו לא יתמזג לעולם עוד עם הגופיה הצהובה!!! פשוט כפיות טובה וחוצפה.
הסיבה היחידה ל"הצלחה" שלו היא שלא ציפו ממנו לכלום: כגודל הציפיות כך גודל האכזבות וכגודל חוסר הצייפיה כך גודל ההתלהבות. אם בוחנים אותו בעיניים אוביקטיביות (מדד, מספרים) מדובר ברכז יורוליג מהדרג השני-שלישי.
ואת כל זה כותב אוהד שכל השנה חפץ ביקרו (באמת), שטען בכל טוקבק שזה הזמן להריץ את הילד הפעלתני הזה שנותן את הנשמה על המגרש ומכניס אנרגיות מטורפות בשחקנים ובאוהדים (סוג של שרפ חדש) אבל לקבל כזו יריקה בפרצוף? כזו תאבת בצע?! תילחם על מקומך בהרכב עד סיום החוזה ואז תקבל את מה שמגיע לך ע"פ מחירי השוק. אין לנו (האוהדים) בעיה ששחקן ירוויח סכומים מטורפים כל עוד הם מגעים לו ולך עדיין לא מגיע! מכבי לקחו איתך סיכון ואתה איתה למספר שנים (בדיוק כמו ש"בלענו" את החוזה של גרשון, פוט, מצ'באן ועוד לחינם כך גם זכינו בחוזה נמוכים יחסית דווין סמית ועוד - זה העסק) - חוזים צריך לכבד! ועם מבקשים לשדרג לפנים משורת הדין אז עושים זאת בנועם ולא בצורה הזו (יתנו יתנו, לא - לא).
אני מקווה מאוד שיוגב "יתפוס שכל", יצא בהצהרה לעיתונות שמדובר באי הבנה מול הסוכן שלו (שיפטר אותו אפילו בכדי להבהיר מעל לכל ספק שלא הוא אחראי לבזיון הזה) והוא לא חשב לרגע לעזוב את המועדון שנתן לו כל כך הרבה. זו הדרך היחידה בה הוא יוכל לפרוח גם שנה הבאה והאוהדים וההנהלה לא יעשו לו את המוות. כך הוא אולי יוכל באמת לתת שנה גדולה ולחתום על חוזה חדש בהתאם או ללכת בשלום ללא דם רע (בסוף אין עוד מועדון כזה בארץ).
|
|
|
|
|
זה גם בגלל שהמס על ישראלים גבוה פי 2  |
אריק |
| 11/06/12 | 13:05 |
כך שכשאוחיון מקבל 230 אלף הוא בעצם עולה למכבי 460 אלף בעונה.
|
|
|
|
44. |
איך הוא יחיה עם משכורת מינמום כזו?  |
גורל |
| 11/06/12 | 00:22 |
הבנאדם חתום על חוזה. אני במקום מכבי בועט אותו מכל המדרגות...אפשר לחשוב שהוא מרוויח משכורת רעב, 800 אלף שקל בשנה הוא הולך לעשות. תתבייש, בכיין לא רוצה אותך בקבוצה שלי.
|
|
|
|
43. |
תגובות של אפסים  |
מכבי שרוף |
| 11/06/12 | 00:14 |
יקבל פי 3 בחוץ מי אתם שתרדו עליו ,ופדרמן המנובל אחראי להצעה העלובה שקיבל!
|
|
|
|
|
רושמים מנוול ולא מנובל   |
משה |
| 11/06/12 | 06:48 |
|
|
|
|
|
תגיד, אתה אמיתי?!  |
אריק |
| 11/06/12 | 13:05 |
"פדרמן המנוול אחראי"!?!?!? הוא הבעלים יא אהבל!! הוא מביא את הכסף מהבית!!
אוחיון קיבל הצעה, הוא לא היה חייב לקבל אותה. הוא קיבל הרבה מאוד כסף ובמה מדהימה השנה ומחזיר בכפיות טובה מקוממת. אם לא מספיק לו 15% העלאה בשכר אז שילך לשבת על הספסל של ז'ליקו ויחזור לארץ לאשקלון.
|
|
|
|
42. |
יוגב לך ואל תחזור  |
תום אוהד מכבי |
| 11/06/12 | 00:13 |
אחרי שנה עלה לך השתן לראש?! מי היה בכלל מכיר אותך אם לא דרך מכבי?!
מי הבטיח ששנה הבאה תהיה טוב כמו השנה? הרי אתה שחקן שאין לו קליעה שאפשר להסתמך עליה, והחדירות שלך לסל זה יום כן יום לא.
לך לפנא תתייבש על הספספל, ושתחזור עם הזנב בין הרגליים לך חזרה לירושלים
|
|
|
|
41. |
כנסו דחוף!!!  |
צהוב נאמן למורשת |
| 11/06/12 | 00:12 |
אני פשוט לא מאמין למראה עיני!!!אם זה נכון כל מה שכתוב פה אז אוחיון הוא גם צבוע וגם שחצן.
איך יכול להיות שאחרי עונה אחת בלבד השתן כבר עולה לו לראש?!
זה פשוט לא יאומן מבחינתו!!
והשתמשתי במילה "צבוע" כי כל הזמן הוא משחק אותה צנוע בראיונות ומשחק אותה נחמד אבל מתברר שמתחת לפני השטח הבחור הזה פשוט חוצפן!!
אפשר לחשוב מה הוא עשה בכלל,הוא נתן בדיוק חצי עונה טובה ועדיין לא הוכיח עקביות וכבר הוא קופץ מעל הפופיק!!!
בלי מכבי ובלאט הוא לא היה מגיע לשום מקום והוא צריך להודות על ההזדמנות הנדירה שנתנה לו ולשתוק!!
אני דווקא אשמח אם הוא יעזוב את מכבי ויתייבש באיזה קבוצה אירופית ואז כל הערך שלו ירד לחצי והוא יזחל למכבי בחזרה.
ואני גם לא מבין את כל התגובות שאומרות למכבי לפתוח את הכיס.רבותי,מכבי צריכה להראות פעם אחת ולתמיד שלא תתן לכל.שחקן את כל הרצונות שלו ולא תשלם על כל שחקן סכומים(יחסית)מטורפים כי אם זה כן יקרה כל הזמן יהיו עסוקים בלכסות גרעונות.
יודע מה יוגב?!אם זה נכון מה שקראתי אני דורש ממך לעזוב מיד!!!חתיכת חוצפן ומושתן שכמוך!!!
|
|
|
|
40. |
להביא את פארמר ולתת לו לעזוב   |
דנה |
| 11/06/12 | 00:11 |
|
|
|
|
39. |
תעשה בשכל לך לפנתינאיקוס, תדאג לעצמך  |
גג |
| 11/06/12 | 00:06 |
הם גם דואגים לעצמם
|
|
|
|
38. |
שמעון כולה איקס במשחק נגד ראשון יסדר את יוגב לנ5 שניים  |
עדי |
| 11/06/12 | 00:06 |
מנייק מסריח תשלם קצת מה יש!!!
|
|
|
|
37. |
אוחיון צודק. מגיע לו 500,000 דולר לפחות.ללנגפורד מ   |
יוסי הצהוב |
| 11/06/12 | 00:06 |
|
|
|
|
36. |
פשוט חוצפן קיבל במה ותופס תחת כנסו  |
eran |
| 11/06/12 | 00:05 |
עוד אחד שאחרי 2 משחקים טובים חושב שעשה קרירה תירג ותנוח
|
|
|
|
35. |
ראינו הרבה כמוך!!!!  |
עדי |
| 11/06/12 | 00:05 |
וואלה יוגב אחלה שחקן וצריך לקבל יותר מאתיים אלף זה כלום... אבל.. אתה צריך להתפתח יותר על תזרוק אבן למקום ששתיתת מים תגיע להסדר אתה חשוב לנו. תכלס אנשים אין דמות במכבי עונה הבאה ולפחות הוא יתן את הטעם הטוב של מכבי אי אפשר כול שנה להחליף שחקניים ולבנות הרכב ואז לעוף תשלמו קצת כסף שמעון תמכור עוד משחק אחד בווינר וחיסת את יוגב לשנתיים
|
|
|
|
34. |
באמת הגזים  |
שקד |
| 11/06/12 | 00:04 |
את הפריצה שלו הוא חב ללא ספק לדיוויד, שהאמין בו ונתן לו את המפתחות. חוץ מזה, נמאס משחקנים שנותנים עונה אחת טובה ומיד מרגישים שיש להוריד את השמים למענם, ועוד יותר מכאלו שחותמים על חוזה ואינם מעוניינים לכבד אותו. ואילו היה מר אוחיון מציג יכולת גרועה השנה, האם היה חושב לפנות לראשי הקבוצה בבקשה לקצץ את שכרו?
|
|
|
|
33. |
קצת נחת  |
גד |
| 11/06/12 | 00:03 |
מה יהיה מכבי? רוצים קצת נחת. רוצים קבוצה שרצה יחד 3 עונות לפחות. תשאירו את הבסיס ותחליפו שחקן או שניים. מספיק עם האי וודאות הזו
|
|
|
|
32. |
שילך. בלי כעס, עצבים, אבל שילך.  |
אילן |
| 10/06/12 | 23:59 |
עם כל הכבוד לעונה היפה שהיתה לו, אוחיון לא כזה סטאר. הוא חושב שהוא מציאה גדולה? שילך לפאו, בסדר גמור. מכבי תסתדר גם בלעדיו. אבל לשלם לו את הסכומים המופרכים שהוא דורש, בניגוד לחוזה - זו דרישה חצופה. למה להעלות את המשכורת מעבר למה שהצדדים חתומים עליו? כי היתה לו עונה טובה? אז מה? ואם היתה לו עונה גרועה, מה אז? הוא היה מסכים שמכבי תקצץ לו את המשכורת בגלל זה? היגיון עקום ותאוות-בצע מדריכים אותו, אז שילך לפאו ושיהיה לו בהצלחה שם.
|
|
|
|
31. |
חברים, יש חוזה, שייקיים את החוזה. שדרוג? עוד שנתיים  |
זוטא |
| 10/06/12 | 23:59 |
נמאס שכל ילד שעולה לו השתן לראש חושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה . אני אומר- ישוחרר לאלתר, וניפגש בשביעיות
|
|
|
|
30. |
השתן עלה לו לראש.בירושלים היית שחקן בינוני .   |
איתי |
| 10/06/12 | 23:58 |
|
|
|
|
29. |
תשלחו אותו לגליל  |
מתתיהו |
| 10/06/12 | 23:58 |
קיבל ביטחון
|
|
|
|
28. |
עוף קיבינימט!  |
מכביסט |
| 10/06/12 | 23:55 |
אחד שבתחילת העונה לא הצליח להכניס את הלייאפ הכי פשוט תופס תחת!
אפילו לא בין הטופ 10 של הרכזים באירופה היום! שיעוף ויחזירו כבר את פרקינס ואז באמת יהיה למכבי רכז בטופ האירופי
|
|
|
|
27. |
למה שאוחיון יצליח במקום בו קטש נכשל?  |
אילן |
| 10/06/12 | 23:54 |
הרי ברור לכולנו מה יקרה: הוא יעבור לפאו, יהיה שחקן אחרון ברוטציה, ויעלם. קטש הגיע לשם כמלך הבלתי-מעורער של מכבי, והפך להיות שחקן שולי ולא משמעותי (אם כי נגד מכבי בגמר המפורסם הוא נתן את משחק חייו). לבסוף באה הפציעה, והקריירה נגמרה. אני לא מאחל לאוחיון פציעה חלילה, אבל זיכרו את דבריי: הוא יעלם.
|
|
|
|
26. |
אם ללנגפורד מכבי מציעים 1.1 מיליון דולר לעונה...  |
שגיא |
| 10/06/12 | 23:54 |
אני באמת צריך להמשיך את המשפט הזה?
זה הגיוני מאוד לחתום על חוזה מחודש משופר וארוך אחרי עונה טובה מאוד כמו שלו כאשר קבוצות אחרות מרחרחות מסביב. ליוגב יש סיבה מוצדקת להרגידש לא מוערך - הוא מרוויח הכי מעט בקבוצה אבל תורם יותר מרוב השחקנים האחרים. פרופורציה, פרופורציה.
|
|
|
|
25. |
יוגב סה"כ נתנו לך לשחק כמה משחקים ביורוליג !    |
אייל |
| 10/06/12 | 23:53 |
|
|
|
|
24. |
נדמה שלילד עלה השתן לראש..  |
עומרי |
| 10/06/12 | 23:53 |
לא משנה כמה הוא טוב, אם הוא לא מעריך את מה שהוא מקבל ממכבי ובמכבי צריך לשחרר אותו לאלתר.
מוטב שמישהו מהמקורבים המודאגים של יוגב יעשה לו טובה, יעיר אותו מהחלום הורוד בו הוא חי, ויזכיר לו שבן אדם בגילו מרוויח כ-ששת אלפים שקלים חדשים. בממוצע.
קצת כבוד והכרת תודה לאנשים שמשלמים לך את המשכורת. אני בטוח שהם היו מתגמלים אותך בעצמם, וזאת ההרגשה הכי טובה שיש לקבל משהו שלא ביקשת.
לך ליוון נראה מה יצא ממך.
|
|
|
|
23. |
בטח שגיאת כתיב, כתבו 2012 במקום 2013 זה הכל...   |
אמיר |
| 10/06/12 | 23:51 |
|
|
|
|
|
חזק!   |
מוטי |
| 11/06/12 | 00:43 |
|
|
|
|
22. |
אם לנגפורד מקבל 1.100.000 אוחיון חייב לדרוש לפחות  |
מני |
| 10/06/12 | 23:51 |
חצי מיליון דולר לעונה.
|
|
|
|
|
שידרוש חצי מיליון  |
אילן |
| 11/06/12 | 01:53 |
ויקבל זין בעין, כי יותר מזה לא מגיע לאפס הקטן והמנוזל.
|
|
|
|
21. |
השתן עלה לילד עד קרית-שמונה. שישלם ויילך.  |
איציק |
| 10/06/12 | 23:51 |
אצל אוברדוביץ' יצתרך לחיות על שאריות של דקות עם משימות שמירה בלבד. הוא עוד צריך לקרוע מספר זוגות נעלים כדי שיוכל להתנהג כך. בכלל בספורט צריך שיהייה, מי שרוצה ללכת שילך. אין טעם באחד שלא רוצה להישאר. זה לא טוב לאוירה במערכת, ומרגע זה יוגב אוחיון מכניס דם רע. שיקח את הדם הרע והיכולות שלו למקום בו הוא מרגיש רצוי וראוי. מכבי תמצא מחליף, טוב יותר, טוב פחות, יקר יותר, יקר פחות. בכל מקרה שיילך. רק לפני שהוא הולך, שיקרא את מה שהוא אמר לפני שבוע למדור זה, ואז שיילך. יהי שלום אוחיון קטן.
|
|
|
|
20. |
בסוף כשמסתכלים על המספרים הוא פחות נוצץ  |
יוסף |
| 10/06/12 | 23:50 |
בלי להוריד מערכו - מהלחימה ההגנה והנחישות
המספרים של אוחיון הם לא כאלה של מי שמוביל קבוצה לאליפות אלא "רק" מרכז אותה. שכמובן זה מרכיב משמעותי מאוד. אבל יש תחושה שאת הלחימה שלו הוא יכל לעשות במקום שהיה לו בית ולא במקום בו יהיו ממנו ציפיות ומביאים אותו בתור שחקן מוביל.
אני לא מכיר את המספרים לעומק - יתכן והם משוקללים לאורך כל עונת היורוליג ולא משקפים את הטופ 16 בה הוא היה יותר דומיננטי.
|
|
|
|
19. |
כבר כתבתי: יש למכבי את יותם. זה מין מוצא כבוד לכל   |
|
| 10/06/12 | 23:50 |
|
|
|
|
18. |
להבנתי- הוא טוב מאליהו   |
יוגב- מס' 1 בארץ. |
| 10/06/12 | 23:48 |
|
|
|
|
|
להבנתי- אתה לא מבין כלום  |
אילן |
| 11/06/12 | 01:52 |
לך תעשה חמוצים.
|
|
|
|
17. |
סוגיה מורכבת, אבל הוא יצטרך להתפשר  |
א.א |
| 10/06/12 | 23:47 |
מצד אחד הטענה שהוא התפתח והתקדם בתור שחקן נכונה. הקידום במעמדו בקבוצה צריך להיות מתורגם לשכר.
מצד שני, עד לפני העונה האחרונה הוא היה לוקח בשתי ידיים את מה שמציעים לו. ההצלחה עלתה לו לראש והוא משוכנע שהוא כוכב ענק.
בפועל, גם על ההצלחה שלו מגיע קרדיט למכבי ת"א ולמאמנים.
פשרה מתבקשת פה.
|
|
|
|
16. |
יוגב אחיון   |
אני |
| 10/06/12 | 23:47 |
זה כבר הרבה זמן באויר יוגב אבל צודק בכול מקרה
|
|
|
|
15. |
אוחיון בושה איזה התנהגות מאפנה  |
אור |
| 10/06/12 | 23:45 |
די כבר לבכות לרצות עוד כסף 200,000 דולר בעונה ומכבי עוד מוכנה לשדרג בעוד קצת זה המוווון כסף!!!!
יאללה אחרי עונה אחת ישר רוצים עוד ועוד ועוד נמאס זה מגעיל, אנשים מרווחים 60000 אלף שקל בשנה והוא בוכה על הסכומים שהוא מרוויח..יאללה לא טוב לא הביתה...
|
|
|
|
14. |
כפוי טובה  |
צהוב |
| 10/06/12 | 23:45 |
במידה והמתואר כאן נכון ויוגב אוחיון רוצה לעזוב את מכבי בשביל עוד 100 אלף דולר ופחות דקות משחק ביוון, הוא פשוט כפוי טובה. לא בהכרח כלפי מכבי, אלא בעיקר כלפי בלאט. דיוויד טיפח אותו בעונה האחרונה באדיקות, ליטש אותו והוציא ממנו את המיטב. אני אישית מוכן לחתום על זה שיוגב לא יגיע ליכולת שהציג העונה ללא דיוויד בלאט מאחוריו. עצוב שגם לו השתן עלה לראש בסופו של דבר.. גועל נפש.
|
|
|
|
|
למה בלאט מוציא כסף מהכיס שלו?  |
|
| 11/06/12 | 01:19 |
מכבי קבוצה מובילה כי היא קונה את הישראלים הכי טובים ומן הראוי שהיא תשלם להם כמו שצריך
|
|
|
|
13. |
מי שלא רוצה שיילך!!!  |
ליאור ששוני |
| 10/06/12 | 23:45 |
שלום ולא להתראות
|
|
|
|
12. |
שחקן בינוני ! שילך שיביאו את מקל במקומו.   |
רן |
| 10/06/12 | 23:44 |
|
|
|
|
|
אם זכור לי טוב מקל ברח ממכבי לפני שנהפך להיות נער    |
פוסטר |
| 11/06/12 | 08:45 |
|
|
|
|
11. |
עוד שחקן שחושב שהוא גדול ממכבי  |
יהונתן |
| 10/06/12 | 23:40 |
אוחיון מוזמן לעזוב את מכבי, נתן עונה אחת טובה ונהיה חמדן...
מכבי יותר גדולה מכל שחקן, הוא יילך ויבוא אחר.
מכבי תדע להשלים את הפער.
|
|
|
|
|
מכבי חמדנים. רוצים שחקנים בזול   |
תומאש |
| 11/06/12 | 09:25 |
|
|
|
|
10. |
דיבורים דיבורים כמו חול  |
חיליק |
| 10/06/12 | 23:40 |
בסוף הוא יהיה במכבי עם חוזה משודרג, זה הכל כיפופי ידיים במו"מ. זה בסדר, זה מקובל ובאמת לא צריך להתרגש מזה.
|
|
|
|
9. |
עם כל הכבוד ליוגב - צריך להראות המשכיות.... כנסו  |
עמית |
| 10/06/12 | 23:40 |
עם העובדה שיוגב נתן עונה מצויינת הרבה מעל המצופה ממנו בעונתו הראשונה במכבי אי אפשר להתווכח. אבל מכאן ללדרוש סכומים של שחקן ישראלי ותיק שהוכיח את עצמו באופן עקבי ברמות הכי גבוהות המרחק שנות אור.
אני מציע ליוגב ולסוכניו לתת למכבי הוכחה נחרצת ולשחק ברמה הזאת ואף להשתפר עוד במשך העונה הבאה ורק אז לעמוד ולדרוש חוזה המתאים לתפוקתו. בינתיים תמשיך להוכיח את עצמך ילד. אל תתן לסוכנים מטומטמים שרואים רק ירוק בעיניים לקפוץ מעל הפופיק. תעשה את שלך עוד עונה במכבי ואני בטוח שעוד עונה כזאת ולא יהיו ספקות לגבי העתיד שלך במכבי ולגבי סכומי הכסף שתקבל.
|
|
|
|
|
צודק לגמרי !   |
רן |
| 10/06/12 | 23:45 |
|
|
|
|
|
כן כי אליהו ממש מוכיח את עצמו עקבית....  |
תומאש |
| 11/06/12 | 09:24 |
אליהו מסופסל כבר מי יודע כמה שנים כל פעם שצריך להשאיר את המעיים על הפרקט. פה ושם זה נכון שיש יוצאים מן הכלל אבל בכמה משחקי מאני טיים זה היה אליהו שסחב את מכבי לנצחון? מעט מאד אם בכלל. אז די לקשקש על ותק ונסיון.
|
|
|
|
8. |
שישלמו אפי 500 אלף  |
צהוב עולה! |
| 10/06/12 | 23:39 |
חןבה להשאיר את יוגב אם ככה הוא היה השנה מה הוא יהיה בועד שנתיים אולי רכז ברמת nba
|
|
|
|
7. |
הגזימו לגמרי בעניין שלו  |
שחקן בינוני |
| 10/06/12 | 23:38 |
מן חן ליפין מודרני, מאחר ומשקיעים בזרים בשאר העמדות מצאו ילד קטן שיסתום את החור בסכר. רכז שלא קולע הופך את מכבי לחלשה התקפית ורק ביום נדיר של שלשות משוגעות הוא משכיח זאת. בקיצור, גל מקל ורכז זר ישכיחו אותו, ביחוד אם יותם וסילבן יגיעו.
|
|
|
|
|
כן שכחנו שמקל היה סיפור הצלחה במכבי  |
רן |
| 11/06/12 | 01:27 |
הוא במקסימום יכול לצחצח לאוחיון את הנעליים.
הבעיה שלכל האוהדים האשכנזים של מכבי קשה לקבל את זה שהשחקן הישראלי הכי טוב כיום הוא לא אשכנזי....פשוט התרגלו שהספרדים עובדים בשבילם בשביל גרושים. מה פתאום האוחיון הזה רוצה להרוויח כסף למה הוא צריך?..
גזענים צבועים.. עלק מקל חחח
|
|
|
|
|
טמבל. ג'מצי, קטש, אליהו   |
ג |
| 11/06/12 | 09:01 |
|
|
|
|
|
צודק לגמרי  |
אילן |
| 11/06/12 | 01:51 |
התקשורת ניפחה אותו הרבה מעבר למה שהוא שווה, ובשנה הבאה כולנו נראה את זה.
|
|
|
|
6. |
כמה שזה אופייני לשחקן הישראלי הממוצע  |
אוהד כדורסל |
| 10/06/12 | 23:37 |
מחשבה לטווח קצר, הרי אם לא מכבי ובלאט הוא היה עוד שחקן ישראלי בינוני, קיבל צ'אנס, השתפר ובעבור חופן דולרים שיבוא עבור עונה אחת שבה בקושי יראה מגרש ובעונה שלאחריה חוזהו יותר בפאו כי יש להם כסף לקנות טוב יותר, הוא יזחל חזרה ארצה כשחקן בינוני שוב.
יוגב, גם לכספי היתה סבלנות (לפעמים) והגיע למה שהגיע אחרי מספר עונות ברמות הגבוהות ולא עונה אחת. תן 3 עטנטת תבמכבי כמו העונה האחרונה והסכומים יגדלו והקריירה תיפרח לאורך זמן.
אל תהיה טיפש ותשמע לעצות אחיתופל של סוכנים שחושבים רק על עצמם
|
|
|
|
|
יוגב  |
ארז. |
| 11/06/12 | 00:09 |
עוד 3 עונות הוא בן 28. לקראת סוף קריירה.
מה נסגר איתכם? שחקנים לא עובדים עד גיל 67. הם סוגרים את הבאסטה בגיל 33 גג.
טוב מאוד שהוא מבקש יותר כסף כל עוד זה מוצדק. וזה מוצדק.
|
|
|
|
|
ארז, 28 זה שיא הקריירה, מה אתה מבלבל את המוח?   |
אריק |
| 11/06/12 | 13:02 |
|
|
|
|
5. |
אוחיון תישאר!  |
דודי |
| 10/06/12 | 23:36 |
חבל ששחקן ברמתו, שכל-כך מתאים לסגנון המשחק של מכבי ולדרישות של בלאט, יצטרך לעזוב אחרי עונה אחת מדהימה. הצדדים צריכים לשבת על ארוחת צהריים טובה, לסגור את העניינים ברוח טובה ולחזור לאימונים... הרי בסוף הוא יגיע לקבוצה, שתתמודד עם מכבי על עלייה לפיינל-פור ויתעלה מולה... כמו כל שחקן שעוזב את מכבי... (שאראס, אליהו, קטש, בלו...) יאללה מכבי!
|
|
|
|
4. |
למה מכבי.....  |
עידו כהן |
| 10/06/12 | 23:35 |
למה מכבי לא יכולה פעם אחת להכניס את היד לכיס ולשמור על השחקנים המעולים ששיחקו אצלה בעונה, למה ההתקמצנות הזאת יוגב הייתי מציע לו גם 400 אלף דולר הנדריקס שווה לפחות מיליון ומאתיים אלף די להתקמצנות זאת הדרך לבניית קבוצה מצוינת עם שלד דומה
|
|
|
|
|
בחייאת זומזום  |
אילן |
| 11/06/12 | 00:08 |
אוחיון לא שווה 200 אלף, הנדריקס לא שווה חצי מיליון. שני שחקנים אוברייטד בטירוף, שמחזיקים מעצמם מינימום שחקני NBA. יאללה, הביתה. להיפטר משניהם, ובכסף להביא שחקנים טובים יותר.
|
|
|
|
3. |
חצוף קטן  |
ביי |
| 10/06/12 | 23:35 |
תוכיח יציבות ותן עונה טובה ואז תדבר. לא באמצע החוזה. מה גם שהעונה שלו הייתה ברובה בינונית ביותר. בלי מכבי הוא עוד היה דוחה בבינוניות של הפועל ירושלים.
|
|
|
|
2. |
איך הפשפש עלה למעלה  |
מכביסט ותיק |
| 10/06/12 | 23:35 |
לפני שנה ישב על הספסל של הגועל ירושלים ונסע בין מגדל העמק לאשדוד. השנה הופיע במשחקים הכי גדולים הודות למכבי ולבלאט. במקום מכבי אני שולח אותו לדרכו בבעיטה. לכל אחד יש מחליף. אבל לא כל אחד יכול להצליח בכל מקום.
הבעיה היחידה שאני מסכים עם אוחיות שאם אליהו ופניני מקבלים סכומים מטורפים כאלה אז אין סיבה שגם הוא לא יקבל סכום יפה. אבל אם פדרמנים הפרייארים החליטו לשלם לחלק שישלמו לכולם
|
|
|
|
|
תשמע אפשר להבין אותו.  |
בר |
| 11/06/12 | 00:23 |
200 אלף דולר זה השכר הכי נמוך במכבי משמעותית.
שחקנים שלא קיבלו דקות משחק מקבלים חצי מיליון בלי למצמץ...אז זה די מובן למה שהוא ירגיש מקופח.
|
|
|
|
|
יוגב אתה מושלם במכבי  |
בר |
| 11/06/12 | 06:46 |
לא כדאי לך לעזוב
|
|
|
|
|
אתר הספורט  |
רוני |
| 11/06/12 | 08:15 |
אתר הספורט זה אתר ששיך לבעלי מכבי ומי שרושם דברים נכונים הם לא מעלים את תגובתו אבל תגובות דיבליות מתקבלות לרוב
|
|
|
|
|
ל"תומאש" ו"בר"  |
אריק |
| 11/06/12 | 13:00 |
א. תומאש, לא ברור לי מאיפה הנפצת את עניין ה"לפי החוזה שלו מותר לו לפתוח את ההסכם אחרי שנה". זו שטות מוחלטת וזה פשוט לא נכון.
ב. בר, 200 אלף דולר לעונה הם בערך 65 אלף ש"ח לחודש, משכורת של מנכ"ל של חברה בינונית פלוס בארץ. מקופח הוא לא יכול להרגיש. זה החוזה שהוא חתם עליו, וכמו שאין אופציה בחוזה להוריד לו את השכר, אין גם כזאת שמחייבת את מכבי לשדרג אותו. מכבי רוצה לבוא לקראתו ולכן מוסיפה לו 15% בשכר, שזה המון, והוא עדיין מתלונן!? זו כבר חוצפה.
|
|
|
|
|
הפשפש שווה יותר וגם אתה יודע את זה  |
תומאש |
| 11/06/12 | 09:21 |
לפי החוזה שלו הוא יכול לפתוח את החוזה אחרי עונה, אז מה מתלוננים פה בדיוק?
|
|
|
|
1. |
חחחח יאבד את הרכז המוביל שלו?בלאטט   |
|
| 10/06/12 | 23:34 |
|
|
|
|
|
אח אח אח  |
אוהד מכבי |
| 11/06/12 | 00:05 |
לך הביתה ילד
|
|
|
|
|
זה לא בלאט  |
כ |
| 11/06/12 | 06:56 |
זה פדרמן בלאט גם עושה הרבה בשביל הנדריקס אבל פדרמן לא מסכים
|
|
|