|
164. |
כל הכבוד יוגב! עשית מה שכל אחד היה עושה.  |
אחד |
| 25/06/12 | 09:52 |
הפסד של מכבי.
|
|
|
|
163. |
156 צודק  |
מרקואי בנשמה |
| 23/06/12 | 21:12 |
מכבי חבורה של קקות ואוחיון לא חייב להם כלום!!!!
|
|
|
|
162. |
היחידים שמרוויחים פה הם הסוכנים של יוגב  |
MCB |
| 23/06/12 | 15:11 |
אותם לא מעניין מה ההשלכות של המהלך הזה בעתיד אלא הרווח שיגיע לכיס שלהם.
|
|
|
|
161. |
תתבייש תלך להפועל!! לא רוצים אותך פה!  |
רועי אוהד מכבי |
| 23/06/12 | 12:53 |
יורק על הצלחת שממנו אכלת,מכבי קידמו אותך,נתנו לך במה למרות שאף אחד לא החזיק ממך כולל אני וזה התודה שלך? הולך מאחרי הגב. קיבלת הצעה ושכחחת מאיפה באת,הרמת את ה"אף" לך ואל תחזור.....
|
|
|
|
160. |
האגו עלה לו לראש  |
אבירם |
| 23/06/12 | 12:47 |
אם זה נכון, ההתנהלות של יוגב וההתנהגות שלו ממש מכעיסות. יש לו חוזה - שיכבד את החוזה, ייאזר בסבלנות ויקבל העלאה משמעותית בשכר אחרי העונה הבאה. זה די מביש, שחקנים שחתומים, כמו יוגב וכמו פארגו, ויורקים לבאר ממנה שתו. רק מיוגב לא ציפיתי לזה.
|
|
|
|
159. |
אידיוט  |
גל |
| 23/06/12 | 12:21 |
עדיף לשחק בפחות כסף במכבי ביורוליג מאשר ברוסיה במקום נידח תשאל את הלפרין שקיבל יותר כסף ועכשיו חוזר למכבי . אבל אותך אף אחד לא ירצה לראות במכי אצלנו אתה גמרת יזבל
|
|
|
|
158. |
איזה כיף לראות את מכבי מתפתלת   |
עוז |
| 23/06/12 | 11:21 |
|
|
|
|
157. |
היום קבלתם תשובה לגבי הזרים של מכבי  |
פה |
| 23/06/12 | 11:07 |
והתשובה היא שלא מעניין אם השחקן הוא ישראלי או זר -
מעניינת הקבוצה.
כי היום מבינים שלישראלי לא אכפת עבור איזה קבל הוא משחק כל עוד השכר הוא נוצץ. אז למה שלקהל יהיה אכפת האם השחקן הוא ישראלי או לא?
אתם קולטים שאנתוני פארקר בחר פעם אחר פעם להשאר במכבי?
בקונטקסט הזה, מאוד משעשע להתייחס לפיון אוחיון.
תנו לי כדורסל ונשמה כמו של פארקר ותקחו אתכם את האוחיון.
|
|
|
|
156. |
יוגב החליט לשחק עד סוף הקריירה בחו"ל  |
פה |
| 23/06/12 | 11:02 |
אחרת אין הסבר הגיוני לדרך הפעולה שלו.
הריי הוא שרף את הקשר לקבוצה היחידה שמשלמת שכר נורמלי בארץ.
מה שמוזר זה שהוא עושה את זה כדיי לעבור לקבוצה דרג ב' (ולא אחת מהגדולות המקבילות למכבי).
|
|
|
|
155. |
כל הכבוד!!!שיחפשו פרייר אחר לשוק העבדים של מכבי!!!   |
דני |
| 23/06/12 | 10:56 |
|
|
|
|
154. |
ל - 146   |
גלילי |
| 23/06/12 | 10:04 |
כל התגובות המשמיצות את יוגב בעקבות הכתבה הזאת מונעות מצרות עיין וקנאה.
יוגב לא בוגד במכבי, הוא לא גדל במכבי ולא אוהד של מכבי.
ספורט זה ביזניס!
לכל המתייפייפים נראה אתכם מוותרים על 1.7 מליון דולר לעומת משהוא כמו 480 אלף דולר שיוגב היה אמור להרוויח בשנתיים הקרובות במכבי.
בקיצור 146 וכל המשמיצים למינהם חפשו מי ינענע אתכם.
|
|
|
|
153. |
לא מעריכים ישראלים במכבי  |
crul |
| 23/06/12 | 09:52 |
אנחנו בדרג נמוך בכל הגליים בניבחרות גם מכבי לא מגדלת ילדים ונוער עובדה הטבלאות לא משקרות מעדיפים ליגיון זרים שלהם משלמים ולא סופרים ישראלים פעם מכבי הייתה קבוצה של העם היום לצערי לא ביורוליג ממלאים את נוקיה אבל כמות האוהדים ירדה יופי יוגב כך ילמדו להעריך אותכם
|
|
|
|
152. |
שמעון מזרחי יכול לשקר לדנה אשכנאזי  |
דנה אשכנזי |
| 23/06/12 | 09:42 |
שמעון מזרחי יכול לשקר לדנה אשכאנזי , לא לנו
|
|
|
|
151. |
שמעון מזרחי מטיף על כיבוד חוזים... חחח  |
רפי |
| 23/06/12 | 09:26 |
שמעון מזרחי בנה את הקבוצה שלו באמצעות הפרה של כל כלל מוכר בדיני חוזים, ואתיקה מקצועית.
לתת לו להטיף על הפרת חוזה, זה כמו לתת לליברמן להטיף נגד גזענות.
|
|
|
|
150. |
הוא צודק,תנו לו ללכת!!ללא קשר לכסף!!  |
גיא |
| 23/06/12 | 08:58 |
מכבי דבוקה לקונספט שהיא רוצה את הלפרין.מה יעשה יוגב בקבוצה עם רכז זר מוביל ועם הלפרין?ישחק שלוש דקות במשחק?גם אם היו מציעים לו חוזה פי 2 אני במקומו לא הייתי נשאר במכבי?שחקן נשמה כמוהו לא בנוי לשבת על הספסל.ולא סתם הוא הולך לקבוצה שאינה מאריות היורוליג,הוא רוצה לשחק,להוביל,להיות משמעותי.תנו לו ללכת!!הוא לא צריך להיות עבד של מכבי!!גם אם יש לו חוזה!!
|
|
|
|
|
תגובה ל 161.....צודק? למה?  |
חיים רעננה |
| 23/06/12 | 12:54 |
מכבי אינה עומדת בשום דרך כאשר שחקן מעוניין להשתחרר....גדול שחקני מכבי אנתוני פרקר היה חתום על חוזה בונקר כפי שציין בזמנו שמעון מזרחי.
האיש נגש בצורה מכובדת וביקש בזמנו שחרור תמורת פיצוי...
אילו אוחיון היה עושה זאת דיינו...אבל לבוא באולטימטום כשיש לך חוזה...לא אדם כפדרמן יקבל זאת...ולא משפטן כמזרחי...תוספת תשלום לחוזה לא היה מתקרב אפילו לחצי מהסכום שהוא ירויח בקזאן..כך שאילו היו משחררים את אוחיון זה היה בפיצוי מוסכם.
מהלך חד צדדי כפי שעשה אוחיון דינו אחת בוררות...ולכן אני מופפתע שאתה מדבר על צודק...צודק שמגיע לו יותר? צודק שפיצץ חוזה? צודק כי החוזה שלו איפשר לו לפוצץ אותו תמורת פיצוי? איזה צודק נכון?
מכבי צודקת שהשביחה אותו ? מכבי צודקת שיש לה חוזה בונקר לשנה הבאה? מכבי צודקת שאומרת שחוזה הוא חוזה לטוב ולרע?
מי צודק? רק בית משפט יקבע
בו נקח מקרה שאוחיון לא משתלב במכבי...סכום נכבד של 270K לעונה הוא פי שניים וחצי מאשר מרויח מורן רוט לדוגמא...מכבי היית באה בתום עונה ואמרת ליוגב שהיא רוצה לקזז לו מהחוזה כי הרמה אינה מספקת...לחילופין שולחת אותו לקבוצה דרג ב בארץ ומפצה אותו ב10K ...מה היית אומר? צודקת?
|
|
|
|
149. |
יוגב התותח בהצלחה - שמעון אתה היסטוריה   |
מאיר ברק |
| 23/06/12 | 08:32 |
|
|
|
|
148. |
כיף לשמוע שעישה כל כך הרבה כסף. בהצלחה ושלום   |
רועי |
| 23/06/12 | 07:37 |
|
|
|
|
147. |
חחח יוגב יוגב יוגב  |
תום |
| 23/06/12 | 04:45 |
בשנתיים תעשה כסף שיכולת לעשות ב 3 שנים במכבי(החל מעונה הבאה בה היה מקבל סופר חוזה משודרג)? תעשה את זה בשנתיים תעלם ברוסיה הקרה ותחזור עם הזנב בין הרגליים לגליל או הפועל ירושלים, כי אף קבוצה אירופאית לא תשמע או תראה אותך משחק. לעבור מהיורוליג ליורקאפ
|
|
|
|
146. |
מישהו באמת חושב שיוגב היה נשאר במכבי באיזשהו מצב??  |
לי |
| 23/06/12 | 02:34 |
הוא לא היה נשאר תמורת חמישים אלף דולר נוספים ולא תמורת מאה, מספיק עם זיבולי השכל האלה שמאכילים אתכם. תתעוררו, הציעו לו מליון!!!! מליון דולר לעונה אחת! זה שכר מהמכובדים שיש ביבשת הזאת. יוגב היה מוצא דרך להשתחרר מהחוזה עם מכבי לא משנה מה כמה ואיך, ואני לא מאשים אותו. לפעמים דברים כאלה קורים, אין מה לעשות.
|
|
|
|
|
הוא שווה כמה שמוכנים לשלם לו במקרה זה מיליון לעונה  |
רובי |
| 23/06/12 | 17:50 |
מכבי אשמים. הוא היה צריך להיות במכבי בגיל 18 שלוש שנים צבא והוא היה משתפר ואולי היה מגיע לנ.ב.א כי ברמת היורוליג והאימונים במכבי רמה שלו הייתה עולה ליותר ממה שהיא כיום.
הוא היה שחקן מכבי לפחות 4-5 שנים
חבורה של חמדנים מכבי רוצים לשחוק ולפצוע אותו כמו את פרקינס ולשלם לו 200 אלף דולר לעונה .מעניין שלהלפרין יש להם כסף לשלם כמו לאליהו וללנגפורד יש להם 400 אלף להוסיף. אל הוא ל בסדר
למקרה שלא הבנתם יש לו סעיף יציאה ב200000 דולר
ממתי מכבי עושים טעויות''דפוס'' בחוזה במיוחד כשיש להם את מזרחי שהוא גם עורך דין רציני. לא הייתה שום טעות.
בקיץ הקודם אוחיון עמד על סעיף יציאה בגלל זה החתימה שלו התעכבה במספר חודשים. חוזה כפול זה מחשיד ך ורק את מכבי שיקבלו את כל מה ששילמו לו גם כך חבורה של חוצפנים .
גם ככה הם הביאו עוד שלוש שחקנים על העמדה שלו.
|
|
|
|
145. |
פשוט אפס  |
אלון |
| 23/06/12 | 02:33 |
אני לא מבין, מי הוא חושב שהוא ? הוא גמד בלי יכולת זריקה ויכולת טובה להחריב משחק. אז הייתה לו סידרה טוב נגד פנא וכמה משחקים סבירים לפני זה , אבל בגלל כמה טעויות שלו מכבי הפסידה את הסידרה ונ.ב הוא לא שווה יותר מ 250 אלף לעונה, ואם המפגר חושב שלשחק ביולבקאפ זה רמה שילך לירושלים. חתיכת אפס ,קלומניק ,זבל ,שיפצע ויסיים את הקרירה.
|
|
|
|
|
ממש תגובה עניינית   |
אני |
| 23/06/12 | 10:48 |
|
|
|
|
|
אני רואה שמישהו פה נעלב   |
חג הבחנה |
| 23/06/12 | 13:18 |
|
|
|
|
144. |
המלך הוא עירום  |
אשקלוני |
| 23/06/12 | 02:20 |
יש כאן משהו שמבין כדורסל??? הרכז הכי טוב באירופה?? נו באמת, זה שהלך לו משחק אחד מול פנא׳ כי אף אחד לא ספר אותו? זה שנכנסת לו שלשה פעם בעונה? 5.6 נק׳ למשחק 2.5 אס׳??? הוא אפילו לא הרכז הכי טוב בליגה הישראלית!!! השיטה של בלאט היא זאת שעושה את השחקנים, בעונה הבאה נתרגש משחקן אחר ונגיד ״יוגב מי?״. לך אחרי הכסף יוגב שיהיה לך לבריאות ובהצלחה מכל הלב.
|
|
|
|
143. |
יוגב, תתבייש אתה לא ראוי לסמל או לההרצה כלשהיא  |
אחד שהחזיק מיוגב |
| 23/06/12 | 00:58 |
יוגב, תתבייש אתה לא ראוי לסמל או לההרצה כלשהיא מאוהדי מכבי. בוגד !
|
|
|
|
142. |
טוב מאוד יוגב  |
גנגו |
| 23/06/12 | 00:46 |
שמעון,תפסיק להרוס שחקנים
|
|
|
|
|
יוגב אוחיון  |
tony |
| 23/06/12 | 01:40 |
איך יתכן שאוחיון סגר בקבוצה אחרת אם יש לו חוזה במכבי, מאוד מוזר. אני מקווה שזה לא יפגיע לנו להנות ממשחק הכי גדול ביורו ספרד נגד צרפת. זה הולך להיות משחק של פעם
|
|
|
|
141. |
כעת אני מבין למה האדומים שרים לנו מכבי חזירים  |
נהפכנו למכבי us |
| 23/06/12 | 00:38 |
כעת אני מבין למה האדומים שרים לנו מכבי חזירים , באמת מה שעושים ליוגב אוחיון זה ביזיון וחזירות שאנחנו מתבישים, שמעון מזדקן פולט ועושה שטויות ,מכבי מידרדרת בלי זהות נהפכנו למכבי us
|
|
|
|
140. |
למכבי אין מה לדבר כי הם עשו אותו דבר  |
עידן |
| 23/06/12 | 00:33 |
עם פניני הם החתימו אותו בזמן שהיה חתום בהפועל פשוט מגיעילים תנו לו ללכת זה הצעה של החיים
|
|
|
|
139. |
לשחרר את יוגב  |
אריק |
| 23/06/12 | 00:15 |
אין טעם להילחם על יוגב עם כל הכבוד לו.
צריך קודם לומר את האמת.יוגב שחקן נהדר שנתן אצלנו עונה נפלאה וצריך להודות לו על כך בין אם ישאר בקבוצה ובין אם יעזוב.
יוגב חושב שמגיע לו שדרוג ואולי הוא צודק,אבל דברים כאלה צריך לעשות בהסכמה וברוח טובה ובעיקר לזכור שהוא חתום על חוזה והוא צריך לכבד אותו בדיוק כפי שהוא מצפה שהנהלת מכבי תכבד אותו.
הרי אם הוא היה נותן עונה פחות טובה ומכבי היתה מבקשת ממנו לקצץ 50% משכרו הוא היה מתנגד ובצדק,כך שהוא לא יכול לבוא עכשיו ולדרוש מההנהלה להכפיל את שכרו.
ולמרות הנ"ל,הוא לא צריך להיות בחזקת שבוי.אם הוא לא רוצה להישאר,שיביא חוזה מקבוצה אחרת,שתשלם את הבייאאוט שלו ושיהיה לו בהצלחה.אסור למכבי בשום פנים ואופן להחזיק בשחקן ממורמר שלא רוצה להישאר בה רק בגלל שיש לו חוזה בקבוצה.מכבי גדולה יותר מכל שחקן,גם משחקנים שיוגב לא ראוי להיות אפילו מחליף שלהם והיו לא מעט כאלה בהסטוריה של המועדון,וצריכה להתנהל בהתאם,לבוא מעמדה של כוח וביטחון ולפעול במהירות ובנחישות.בסופו של דבר החוסן והתדמית שלה נמדדים בדיוק ברגעים כאלה ובמצבים כאלה.
ליוגב,אני יכול רק להודות על עונה נפלאה ולאחל לו הצלחה בלוקומוטיב קובאן או כל קבוצה אחרת שישחק בה בעתיד.
כלכלית,הצעד שלו מצוין,אבל מקצועית,הוא עושה טעות גדולה וזאת ירידה גדולה מבחינתו.אולי היא תתברר בדיעבד כירידה לצורך עליה ואולי לא,את זה נדע בעתיד.
בכל אופן,לשחקנים כפויי טובה כמוהו צריך לסגור את דלת המועדון על מספר בריחים שחלילה לא יצליח בטעות להשתחל דרכה בעתיד.
שילך ויצליח באירופה ואני מאחל לו גם שירוויח 5 מיליון יורו לעונה,אבל את הסיפור שלו אצל חלק גדול מאוהדי מכבי הוא סיים גם אם יבחר בסופו של דבר להישאר.יש דברים חשובים יותר מכסף וצלחת אליפות.גם אם שחקן שמחזיק בחוזה בוחר לעזוב,יש דרך נכונה ומכובדת לעשות זאת.
מכבי בנויה על ערכים של אופי,כבוד ולויאליות ומי שלא מסוגל לכבד אותם אין לו מקום במועדון הזה.
|
|
|
|
|
תגובה לכתבה של אריק  |
פבארשבע |
| 23/06/12 | 01:31 |
דבריך על מכבי ועל ערכים נגעו בלבי עמוקות,אך לעניות דעתי כל אלה התאימו לתקופה בה שלט שמעון היקר שלנו על המועדון המפואר,כעת שולטים בו המליונרים פדרמן את רקנטי,שכל עניינם במרשרשים בלבד ,כך שיש לצפות לתחלופה גדולה מדי שנה מאחר ואנשים אלה מסתכלים על הכל דרך החור של הגרוש.יוגב הוא נכס למכבי ולכדורסל הישראלי בכלל ןאם לא היו נוהגים בו כפי שסוחרים במלפפונים בשוק הכרמל,הבחור לא היה מבקש מסוכנו שיתעניין בהצעות חול כי הרי ידוע לך שבביתו לא חסר כסף,חבל מאוד על כל זה,הרי מכבי ב18 מיליון דולר תקציב היא קבוצה ריווחית ולא היה קורה לאדונים המכובדים כלום לו היו משקיעים ביוגב ובעוד כמה שחקנים עד לתקציב של 20 מיליון כך היו מכסים את ההוצאות של עשרות מתלווים על חשבון קופת המועדון
|
|
|
|
138. |
אוהד מכבי ומעריץ יוגב  |
שולי |
| 22/06/12 | 22:55 |
לא ייתכן כי ללנגפורד מוכנים להציע 1.1 מיליון וליוגב אפילו לא מחצית מהסכום.
בתור אחד שמאוד מעריך את השחקן ותרומתו לענף הכדורסל להישגיות ולמכבי בפרט,
אין זה ייתכן שהשחקן ירווח סכום זעום שכזה..זו פגיעה במוטיבציה, בכבוד, בהיררכיה, ומעל הכל במכבי עצמה.
|
|
|
|
137. |
אין דרך חזרה שלא יחזור למכבי לעולם   |
דרור |
| 22/06/12 | 22:24 |
|
|
|
|
136. |
בשם ההיגיון האנושי והחוק  |
יובל |
| 22/06/12 | 22:01 |
המצב מאוד פשוט ; זכותו של אדם לעבוד בכול מקום בו הוא רוצה ( וכמובן רוצים שיעבוד אח״כ הוא סתם מוזר .... :). וזכותו של כל אדם או יישות לתבוע צד שהפר חוזה או אם כמו במקרה הזה יש סעיף יציאה עם סכום כתוב מראש - מישהו באמת היה מוותר על פי 3 כסף רק כדי שמספר אוהדים שהוא לא מכיר והם לא חלק אמיתי מחייו יגידו ״ יופי יוגי קח טופי ״ ורגע אחרי שיחטיא שלשה או חס וחלילה יירד ביכולתו יקללו אותו ויגידו שהוא מרוויח יותר מדי ? שכחתם את : בורשטיין , מקל , פניני , אליהו , הלפרין והרשימה עוד ארוכה ומתחילה בשנות ה 90 לפחות . כאשר אוב האוהדים הם אוהדי צלחות וגביעים מגיע היום שבו שחקנים לא מוכנים להרוס את סיכוייהם לעתיד בגלל קהל כפוי טובה. דש חם לכולנו מ : שאראס , ביינום , בנו אודריך , דונלד רויאל ,טרנס מוריס ...
|
|
|
|
135. |
מכבי  |
גמה |
| 22/06/12 | 21:22 |
מכבי מתנהלת כמו מועדון סוג ז׳ כל עוד פדרמן לוקח את השליטה אליו ויוצא בהצהרות והוא הגוף המרכזי בההנהלה על חשבון מזרחי. לא ייתכן שכל עונה מחדש נשמע שאין כסף לרכש ואי אפשר להתמודד על שחקנים טובים, פשוט לא הגיוני שקבוצה שעושה מיליונים מחסויות, מהסכמי טלוויזיה ומכעשרת אלפים מנויים כל עונה לא יכולה להרשות לעצמה שדרוג מינימלי של חוזה של שחקן מרכזי? לא ייתכן שכל עונה מחדש כל שחקני המפתח לא ממשיכים? ואני שואל איפה הכסף?!
|
|
|
|
134. |
שמעון מזרחי צודק לאוחיון ישחוזה אסור לו להפר   |
א.נ |
| 22/06/12 | 21:13 |
שמעון מזרחי צודק אם יש לאוחיון חוזה עם מכבי אסור לו להפר אותו גם אם הציעו לו 10 מליון דולר לעונה !!! כשיוגב חתם על החוזה הוא היה עוד שחקן לא ידוע והוא חיפש חוזה ארוך טווח במכבי להבטיח העתיד שלו , מאחר שידע שהולך להיות שחקן ספסל או אולי "פוסטר" לתמונות אליפויות . מכבי נתנו לו חוזה לשנתיים והיה צריך לכבד החוזה !! סופו של אוחיון אחרי פרשייה כזו שהוא ימצא עצמו על ספסלי מחליפים ויחזור לאלמוניות שלו מהר.
למכבי יש אופציות מעולות כמו מורן רוט מחולון שבשמחה יקפוץ על המציאה של מכבי .
|
|
|
|
133. |
בסופו של דבר מכבי חוגגת על כולם...   |
. |
| 22/06/12 | 20:29 |
|
|
|
|
132. |
כולם גיבורים על חשבון יוגב  |
עמית |
| 22/06/12 | 20:22 |
לכל אלו שקוראים לו בוגד אין ספק שאתם גיבורים על חשבונו נראה מי מכם היה מוותר על מיליון דולר בשביל כבוד ונאמנות ספורטאי זה קרירה קצרה ובשנה הכל יכול להתהפך תראו את פרקינס דיברו עליו על חוזים של מיליונים והיום... יש הזדמנות להרוויח לוקחים אותה כשהיא צצה
לכל הקשקשנים נראה אתכם תורמים חצי משכורת שלכם למשהו העקר שיוגב יוותר
|
|
|
|
131. |
אוחיון  |
zion |
| 22/06/12 | 20:17 |
דוא''ל:stela_m1@012.net.il
פשות לא יפה .שחקן אמור ליות ספורטיבי וזה לא ספורטיויות
|
|
|
|
130. |
יוגב  |
איתי |
| 22/06/12 | 20:16 |
יוגב חתיכת אידיוט יש דברים שהם מעבר לכסף הוא גמר לעצמו את הקריירה אפחד כבר לא יראה אותו ממטר שלפחות ילך לקבוצה טובה הולך לקבוצת פח ברוסיה שאפילו לא משחקת ביורוליג אין שכל אין דאגות
|
|
|
|
129. |
קלע שלשה על דיאמנטידיס  |
יוגב טיפש |
| 22/06/12 | 19:51 |
והתלהב ..
יוגב הרסת לעצמך את הקריירה
|
|
|
|
128. |
עשו למכבי את מה שמכבי עושה לאחרים כל השנים.שלא יבכ  |
אובייקטיבי |
| 22/06/12 | 19:37 |
סוף סוף גלגל מסתובב.
מכבי הם לא צדיקים אלא המציאו את השיטה של גניבת שחקנים מכל הקבוצות, אפילו רק במטרה להחלישן, אז עדיף שישתו ולא יתבכיינו.
הם ממציאי השיטה...
|
|
|
|
|
אתה סתום ברמות.  |
אובייקטיזי |
| 22/06/12 | 22:21 |
כל הקבוצות בעולם מתחילת הפעלת ליגות מקצועניות בכל הענפים
מוכרות וקונות שחקנים. אפילו בארסה ואייקס שהשיטה שלהן לגדל
שחקנים בעצם פשוט קונות את השחקנים בגיל נוער ומגדלות לפי
שיטת המשחק שלהן ומי שלא מתאים -ויש המון כאלה- פשוט מוצאים
מקום אחר . מספיק שמציינים ברזומה שהשחקן גדל באחיד המועדונים
האלה ומיד מחירו עולה.
אין כאן שום צדיקים, לא מכבי ולא אף קבוצה אחרת. והנסיון לצייר את
מכבי באור שלילי מעיד על טפשותך הרבה והאדומה.
ובעברית צחה -לך תתקעווד.
|
|
|
|
127. |
צודק. למה שיפסיד שכר של פי 4? כולנו היינו עושים אותו הדבר   |
צ`ומפי |
| 22/06/12 | 19:36 |
|
|
|
|
126. |
הכדורסל באירופה. כנסו!!  |
מיכאל פרייב |
| 22/06/12 | 19:10 |
לראות ולא להאמין עד כמה הכדורסל באירופה התדרדר. פעם אפשר היה להביא האפמנים ומקדונלדים ב200 אלף דולר, היום כל ילד שקולע 5 נקודות תופס תיחת וצריך לרדוף אחריו כי אין באירופה כבר שחקנים טובים למרבה הצער. לא יודע למה זה, כנראה שרמת הכדורסל בארה"ב ירדה פלאים, כבר לא באים משם זרים טובים אלא רק חננות, אז כל אירופאי תופס תחת.
אי אפשר לכעוס על יוגבר אוחיון, זה הכל היצע וביקוש. אם הסכומים האלו לפחות קרובים לאמת- אפשר להבין אותו, וכל מי שמבקר אותו מדבר שטויות (עלק ירידה מקצועית... הליגה ברוסיה הרבה יותר תחרותית, ותמורת פי 10 יותר משכורת- הצד המקצועי לא מעניין אף אחד. זה טבעי לגמרי
אי אפשר לכעוס גם על מכבי מצד שני, שעד לפני עשור (לא כזה הרבה זמן) היו מביאים האפמנים מקדונלדים פארקרים וויציצים בגרושים, והיום צריכים להתרפס בשביל ילד שכאמור עוד לא הראה כלום (עונה אחת לא רעה של 5 נקודות למשחק זה כלום. גם פניני נתן עונת רוקי טובה ודעך)
|
|
|
|
125. |
כמה תגובות מוזמנות יש בושה למכבי רמת פחחח לא מנוים  |
TOM |
| 22/06/12 | 19:09 |
לכל המגיבים כאילו יש ליוגב מחויבות כלשהי למכבי אז תתבישו לכם אתם בסך הכל מתים מקינאה יוגב בנה את עצמו בזכות עצמו ולא חיב למכבי כלום אם כבר אז הפוך כניראה שמישתלם לישכוח כמה מישחקים יוגב ניצח בשביל מכבי "שממש גידלה אותו" הרי בלי יוגב שלהזכיר לכולם לא גדל במכבי לא היו עוברים אפילו את שלב הבתים אז לא בושה לפרגן ואני בטוח גם שבבוררות הוא גם יזכה פשוט חוצפה להרגיש כאילו יש בעלות למכבי על יוגב אגב אם מכבי משלמת למגיבים שישמיצו את יוגב זה אומר הכל על הקבוצה ולכל המגיבי פיניתי לכם בעיקבות עבודתכם שלושה מנויים לשנה הבאה אני כבר לא קונה יותר מנוי לקבוצה כזאת וכל אחד לשיקולו
|
|
|
|
|
כנס  |
ע |
| 22/06/12 | 21:00 |
שמעת ראיונות איתו ? הוא הביא את הרגשת המחויבות על עצמו !
|
|
|
|
124. |
איזה צביעות יש לאוהדי מכבי  |
ר |
| 22/06/12 | 19:08 |
לפניני היה חוזה בהפועל עם אפשרות לצאת אחרי שנה לקבוצה באירופה.
הפועל לא נתנה לו לעבור למכבי אחרי שנה כפי שהיה כתוב בחוזה.
אוהדי מכבי באו בטענות להפועל ולא לפניני כשהפועל לא נתנה לו לעבור.
עכשיו, כשלכאורה אין סעיף בחוזה שמונע מאוחיון לעזוב, אתם מלכלכים על אוחיון. השכר שהוא יקבל שם בשנתיים שווה ל-9 עונות במכבי.
אתם חושבים שהשמש זורחת מהתחת שלכם.
|
|
|
|
123. |
מעשה שלא יעשה??  |
גיל |
| 22/06/12 | 19:00 |
תראו מי מתבכייינים על קומבינות.
|
|
|
|
122. |
יוגב  |
דן שפירו |
| 22/06/12 | 18:58 |
יש!!!!!! כולם עוזבים את מכבי
|
|
|
|
121. |
יוגב - התאכזבתי...  |
מאוכזב |
| 22/06/12 | 18:53 |
חבל, יוגב. הייתי בטוח שאתה בן אדם זהב, אבל עכשיו ברור לי שמאז שקיבלת מהרוסים הצעה שמנה כזאת הפכת לנחש והכשת את מכבי, למרות שאתה עדיין חתום על חוזה.
אם לא ההצעה מרוסיה, כלום לא היה קורה ואתה היית ממשיך לשחק במכבי. די ברור שבגלל ההצעה הזו ביקשת ממכבי שכר גבוה יותר, וידעת שמכבי לא יסכימו, כך שאתה תוכל לברוח לרוסיה. תרגיל מגעיל בעיני.
לך תקפא ברוסיה בתחתית הליגה בזמן שאנחנו נחגוג זכייה ביורוליג.
מאחל לך כל טוב, או שבעצם לא,
דניאל, אוהד מכבי מאוכזב.
|
|
|
|
120. |
תפעלו כחוק אבל אל תחזירו את הבוגד התחמן-בושה.   |
צהוב |
| 22/06/12 | 18:51 |
|
|
|
|
119. |
אוחיון  |
מנחם שוורץ |
| 22/06/12 | 18:46 |
אוחיון בושה וחרפה שתאכל הרבה שלג ברוסיה
|
|
|
|
118. |
יוגב  |
ם |
| 22/06/12 | 18:42 |
להבא אל תציג את עצמך כאחד צנוע עם ערכים זה סתם גורם לאנשים להתאכזב
|
|
|
|
117. |
לא חכם הוא נעל את הדלת בישראל   |
eran |
| 22/06/12 | 18:39 |
|
|
|
|
116. |
בשנה הבאה .....  |
גיא |
| 22/06/12 | 18:38 |
יוגב יחזול לישראל כמו אפס אחרי עונה לא מוצלחת ויתחנן למכבי שיחקו אותו
|
|
|
|
115. |
פאק מכבי  |
פאק מכבי |
| 22/06/12 | 18:31 |
כל הכבוד יוגב. יישר כח ובהצלחה.
|
|
|
|
114. |
הכלבים נובחים והשיירה עוברת !!1  |
airi |
| 22/06/12 | 18:28 |
מה שבאמת מפריע לי זו ההתנהלות של יוגב..
קיבלת הצעה טובה.מפתה..לך להנהלת מכבי ושים להם אותה על השולחן. אני די משוכנע שהיו משחררים אותך תמורת פיצוי כמו שהיה במקרה של הלפרין.
אבל הוא הלך על הקטע של טעות בחוזה או העדיף לקחת את הסיכון של בוררות מתוך הנחה שהקנס שיצטרך לשלם יהיה בגובה הפיצוי של השחרור שלו לאחר שנתים 200000$
ואו קצת יותר אבל עדין יותר נמוך מהפיצוי שהיה צריך לתת למכבי תמורת השחרור שלו. כלומר שיקולי רווח והפסד נטו.
מה שלדעתי הוא לא שיקלל משום שכרגע לא ניתן ל"כמט" בכסף זה מוניטין וחזרה לישראל בעתיד..
די ברור לכולם שאחרי התהליך הזה הוא שרף לעצמו את הגשר לחזרה למכבי..
אני מניח שכמו שחקנים אחרים שיצאו וחזרו בסופו של דבר אחרי שמתחתנים ומביאים ילדים לעולם אתה רוצה להפסיק לנדוד ולהתיישב חזרה בבית.
עכשיו יוגב רווק מאושר והחברה תבוא איתו לערבות סיביר אבל מה יהיה בעוד כמה שנים ??
ואם ירצה לחזור זה יהיה רק לקבוצה ישראלית אחרת שתיתן לו שכר מגוחך יחסית לזה שהיה מרוויח במכבי..
בקיצור שלום יוגב ולא להתראות..לך לך לדרכך אבל אל תבקש לחזור כי אם תחזור כמות שריקות הבוז שתשמע ממני בנוקיה תחרישש.... את אזניך..
אצלי גמר...
ולגבי מחליף..מורן רוט יכול להיות אופציה ורביב לימונד ובטח שאפיק ניסים..
ולמה לא ללכת על שני רכזים זרים ולהתחזק בישראלים כמו לנדסברג ותיוס.גרנפלד. ועוד בעמדות אחרות ולא בעמדת הגארד??
שבת שלום לכל חברי ואל תקחו ללב.. הכלבים נובחים והשיירה עוברת..
הכלב אוחיון נבח והשיירה של מכבי תמשיך לנסוע..
airi הודעות: 1 הצטרף: ג' יוני 12, 2012 5:28 am
|
|
|
|
113. |
כל האלה שמסנגרים על אוחיון כנסו  |
ישי |
| 22/06/12 | 18:21 |
אתה תחת חוזה יא מגעיל איך אתה יכול לברוח ככה? אתה רוצה עוד כסף? מסכים איתך אבל תבקש ממכבי, אבל אם היא לא רוצה לתת לך אתה לא יכול לברוח. בקיצור אני לא רוצה שיהיה עכשיו פרגו ישראלי.
|
|
|
|
|
"בקש עוד כסף"  |
בבוקסטהודה |
| 23/06/12 | 12:55 |
אוחיון בקש ממכבי עוד כסף.
בקשתו הייתה להשוות את משכורתו למשכורת של פניני או בורשטיין.
מכבי סרבה לבקשתו.
|
|
|
|
112. |
החלטה מפוכחת  |
שם טוב |
| 22/06/12 | 18:21 |
יוגב עשה צעד נכון.
הנהלת מכבי לא התייחסה אליו יפה, לא ישבו לדבר כמו שצריך לדבר עם השחקן המרכזי שלך לתקופה הקרובה, לא עשו חושבים מה עושים, רק חשבו כסף וככה התייחסו.
יוגב יודע טוב מאד את המצב, מחוזה של 220 אלף דולר לעונה ל800 אלף בעונה זו קפיצה שלא תחזור בכלל.
כמו סוחר בבורסה, הוא ידע טוב מאד מתי לנצל את ה'פיק' הגבוה שלו וזה יפה מאד.
הלוואי שיצליח שם ויהפוך להיות השחקן המעולה שהוא יכול להיות.
אם כן- אחרי שנה -שנתיים תראו אותו בברצלונה, ריאל, צסקא.
אם לא- יחזור להיות רכז בקבוצה בינונית באירופה, אבל אחרי חוזה ל 1.7 מליון בשנה, גם אני הייתי פורש..
למה לא, השקיע, קרע את עצמו בעונה מטורפת, התקדם, מגיע לו
שאפו יוגב.
|
|
|
|
111. |
יאלה בלאגן הוא יודע מה הוא עושה יש לו עורכי דין   |
ana |
| 22/06/12 | 18:21 |
לא פעם אחד ידעתם לקחת שחקנים מקבוצות אחרות אז הראו לכם שלחבל יש שתי קצוות יאלה ב ל א ג ן........................
|
|
|
|
110. |
יוגב אחיון כנס באמת כנס  |
יוגב אוחיון |
| 22/06/12 | 18:19 |
איך אתה לא מתבייש אתה ילד וחוצפן כסף זה לא הכול בחיים ודבר שני ראה דוגמת כספי NBA אני מקווה שתהיה לך שנה הכי לא טובה בכדורסל שלא תקלע הרבה שלא יהיו לך אסיסטים בקיצור שתצטער שעברת רודף בצע וכסף שמקשיב לסוכן האדיוט שרוצה להרוס למכבי כי הוא לא אוהב את מכבי
|
|
|
|
109. |
אוחיון לא ראוי ללבוש צהוב,מבייש את עצמו   |
גידי |
| 22/06/12 | 18:16 |
|
|
|
|
108. |
אם זה ככה, כל מה שמעניין אותו זה כסף  |
רז |
| 22/06/12 | 18:16 |
עצוב
|
|
|
|
107. |
יוגב אוחיון תתבייש לך  |
ניב |
| 22/06/12 | 18:13 |
חוצפן אפס מי הכיר אותך לפני מכבי כנראה שההצלחה עלתה לו לראש
|
|
|
|
106. |
גזר על עצמו גלות ל 8 שנים   |
יאיר |
| 22/06/12 | 18:13 |
|
|
|
|
105. |
הניהול במכבי  |
עופר |
| 22/06/12 | 18:12 |
לא יודע אם זה בעקבות התחזקות פדרמן, או בגלל אופי ניהול "כביכול חברה", כמות המנהלים ואנשי האחזקה, תחזוקה, מינהלה, אבל כאוהד של למעלה מ-30 שנה לא ראיתי התנהלות כפי שלוש השנים האחרונות. אולי הדבר הטוב יהיה אם יחזרו לימים בהם הייתה הנהלה ומינהלה מצומצמים ולא שואו של חברה בע"מ שלא מתאים לקבוצת כדורסל כמו מכבי.
|
|
|
|
104. |
מכבי גרמניה תל אביב  |
עודד ירוק בלב |
| 22/06/12 | 18:12 |
תישרפו צהובים מסריחים
|
|
|
|
|
אתה טינופת שחורה ומצחינה כמו התגובה שלך.   |
אזרח יהודי |
| 22/06/12 | 22:44 |
|
|
|
|
|
פה חרא מלוכלך  |
שרוף על מכבי |
| 23/06/12 | 12:26 |
אתה ירוק מהסמוכטות שירקו עליך מי שקראו את הטוקבק שלך חתיכת תת רמה
|
|
|
|
103. |
שהעולם השתנה ואף אחד לא דופק לו יותר חשבון   |
שימון המחסל לא מבין |
| 22/06/12 | 18:11 |
|
|
|
|
102. |
מהלך חכם ויעיל!  |
אליאור |
| 22/06/12 | 18:06 |
יוגב אוחיון צודק בנוגע להחלטה שלו אם יש כאלו במכבי שמחזיקים בחוזה פי 2-3 ממנו אז אין ספק שגם הגארד מ'ס 1 בארץ! מגיע לו מה גם שמציעים לך הצעות בסכומי עתק בקטגוריה של שחקן ישראלי אז יש מקום להבין אותו. במכבי ישכילו ויעשו חכם אם הם ישדרגו לו את החוזה ל 600 אלף דולר ובכך ירוויחו את הגארד הטוב בארץ ומהטובים באירופה הוכחה לכך הגיעה השנה בפיינל פור ושוב אני לא בא משום אינטרס או איזשהי קרבה ליוגב אוחיון ההפך אוהד מכבי שרוצה רק לטובת הקבוצה...
|
|
|
|
101. |
הבנתי למה האדומים נגעלים ושרים לנו מכבי חזירים  |
השחקן ה12 |
| 22/06/12 | 18:04 |
כעת אני מבין למה האדומים נגעלים ממכבי ושרים לנו מכבי חזירים , באמת מגעיל מה שעשו לנימני ליצחקי והלחץ על שחקנים להוריד מחוזים חתומים זה חזירות שלא היתה פעם השחקן ה12
|
|
|
|
|
אתה השחקן ה12 שמשחק בביצים של עצמו ג'נגלר.   |
ח |
| 22/06/12 | 23:47 |
|
|
|
|
100. |
יוגב טועה... כנסו....ד  |
אסף |
| 22/06/12 | 17:57 |
שכר יפה זה לא הכל (דרך אגב הוא לא שווה את הסכומים האלה) אבל הייתי בקבוצה שהיא בטופ של היורוליג עם מאמן אחד הטובים באירופה, שנתן לך קרדיט ענק קידם אותך וחשף אותך בבמה הכי יוקרתית של אירופה ועכשיו מה..? הקהל של מכבי לעולם לא יסלח לך ההנהלה מאוכזבת ממך כי עשית מעשה מאחורי הגב שלהם וירקת להם בפרצוף אתה נוסע לרוסיה למדינה עם ליגה טובה אבל לא לקבוצת יורוליג אתה הופך לזר שמקבל הרבה כסף וצריך להוכיח את עצמו ואת הכסף שהוא מקבל אתה תהיה במדינה זרה שאף אחד לא מכיר אותך ומעריץ אותך כמו פה יש בעיות של קור, געגועים, משפחה, חברים ושפה בקיצור כסף זה לא הכל..... לדעתי עשית טעות גדולה ולצערי כאוהד מכבי אני לא יכול לאחל לך בהצלחה.
|
|
|
|
99. |
יוגב שוגה אך הנהלת מכבי חייבת לעשות חשבון נפש  |
חן |
| 22/06/12 | 17:50 |
איך יתכן שמפסידים בתוך שבועיים את 4 מתוך 5 השחקנים הכי טובים בקבוצה ואף אחד מהם לא לנ.ב.א? יוגב בלו הנדריקס וכנראה גם לנגפורד. לא נשאר כלום ממכבי אשתקד להזכירכם גם סופו פאפאלוקס ובורשטיין עוזבים.
|
|
|
|
98. |
מי צריך!!  |
זלמנוביץ' |
| 22/06/12 | 17:49 |
לך יא שמוק מי צריך אותך
כספי זה אחד בדור.
אוחיון. מזכיר לי את נגד המטבח.
|
|
|
|
97. |
אם חוזים יש לכבד  |
אליקים |
| 22/06/12 | 17:45 |
למה מכבי לא מכבדת את החוזה של סטרול,יצחקי,מדוניאנין,בוזגלו?
|
|
|
|
96. |
בושה וחרפה   |
שמוליק |
| 22/06/12 | 17:44 |
יוגב אוחיון אתה בושה וחרפה לשחקני כדורסל לא מתבייש לפני שנה אף אחד לא ידע מי אתה באת למכבי טיפחו אותך גידלו אותך נתנו לך במה ומה אתה עושה יורק לבאר ששתית ממנה אם לא מכבי אתה היית משחק בליגה ז רכז שלישי היית תפסת פתאום בטחון תתבייש לך יאלה לך לך לרוסיה ותגמור את הקריירה שלך אין גבול לחוצפה של שחקנים
|
|
|
|
|
הכסף מעוור אותם,לא מעניין אותם כלום   |
ניר |
| 22/06/12 | 18:17 |
|
|
|
|
|
מי טיפח?  |
אודי |
| 22/06/12 | 19:17 |
יוגב נתן למכבי יותר ממה שמכבי נתנה לו.
מכבי בכלל לא רצתה לתת במה ליוגב ,פשוט מכורח הנסיבות הם נאלצו לתת לו לשחק.
בקיצור :יצאת אידיוט
|
|
|
|
|
תתביש ותגיד כמה שילמו לך ללכלך על יוגב   |
tom |
| 22/06/12 | 19:23 |
מכבי צריכים להפסיק ללכלך ולהשפיל שחקנים יוגב עלה לגדולות בזכות עצמו ולכל האוהדים האמיתתים כמוני שקונים מנויים כל שנה נימאס מההנהלה הזו שלא מסוגלת להחזיק שחרן יותר מעונה ןמעדיפה לחפש שחנים בנזיד עדשים על חשבון האוהדים שיקצצו בהוצות הנהלה אז יהיה כסף לשלם לשחקנים טובים ולא לחפש ליגה ג .ליוגב מגיע כל דולר הוא הזיע ולא פדרמן או מיזרחי שטובעים בדולרים ובקמצנות
|
|
|
|
95. |
יוגב אתה שחקן עלוב   |
אורן |
| 22/06/12 | 17:43 |
אוקיי , הגעת למכבי.. הייתה לך עונה אחת טובה .. מי אתה חושב שאתה ?! אתה פשוט מאכזב ! אני חשבתי שאתה שחקן עם נשמה .. אתה היית עד עכשיו דמות לחיקוי בשבילי בתור שחקן כדורסל ..
רק היום אני התערבתי עם חבר שלי .. אמרתי לו שהכול ייפתח בינך לבין מכבי .. ושאתה תישאר ובעזרת השם עוד שנתיים אתה תהייה בNBA .. אם אתה עוזב אז אתה שחקן עלוב .. כי זה בדיוק מה שקורה.. אתה משחק שנה אחת טובה , הדם עולה לך לראש.. ואתה שוכח מי אתה מי גידל אותך ובאיזה קבוצה היית .. אני מציע לך שתוותר על כל מה שאתה רוצה ממכבי ותישאר שם ! תשקיע קצת.. ותשקיע גם במכבי ותיקח אליפות ועוד כמה שנים NBA ! אתה מאכזב
|
|
|
|
|
אבל גם מכבי לא פעלה נכון  |
גיא |
| 22/06/12 | 18:12 |
מציעים לשחקן שבונים עליו בעתיד כרכז פותח משכורת רעב. איפה השכל?
היו צריכים להכפיל לו את הסכום מ 250 אלף ל500 אלף . זה היה פותר הכל. עכשיו
כלום לא יעזור.
|
|
|
|
|
רגע בעברית ורגע במציאות!  |
זנזורי |
| 22/06/12 | 18:58 |
"דם עלה לך לראש"? "שנתיים,שלוש ואז לאנ.בי.איי"? קח לך דקה, שתיים ונסה שוב בהצלחה.אם לא תצליח אעזור לך.
|
|
|
|
|
אתה תחליף גם מקום עבודה בשביל 1000שקל יותר בחודש  |
tom |
| 22/06/12 | 19:17 |
מה אתה מבלבל את המוח ביגלל שהוא ישראלי קשה לך לפרגן חחביש לך
|
|
|
|
94. |
מאכזב  |
אנונימי |
| 22/06/12 | 17:39 |
לא פשוט לאבד את אוחיון, אני נהנתי לראות אותו פורח במכבי וזה גרם לתחושת גאווה ששחקן ישראלי עושה בית ספר לשחקנים כמו דיאמנטיטיס,
התחושה שיש זה אכזבה גם ממכבי וגם מאוחיון, שניהם מתנגחים לחינם ומי שסובל זה האוהדים.
הלוואי והפרסום הוא טעות ושני הצדדים יוכלו למצוא את עמק השווה ושאוחיון יצטרף לפניני ולאליהיו וימשיך לגרום לנו גאווה בכך שילבש צהוב גם בעונה הבאה.
|
|
|
|
|
לתבוע אותו ולהעיף ממכבי   |
סימה |
| 22/06/12 | 18:18 |
|
|
|
|
|
הוצאת לי את המילים מהפה   |
מתן |
| 22/06/12 | 18:39 |
|
|
|
|
93. |
החלטת הבורר  |
ליאור |
| 22/06/12 | 17:35 |
יוגב - הרחקה של שנה מהמגרשים ותשלום פיצוי על סך 200,000$.
לוקומוטיב קובאן - הרחקה לשנתיים מהמפעלים באירופה.
שמעון מזרחי סוגר את זה באופן אישי מול ג'ורדי.
|
|
|
|
92. |
יישר כח בהצלחה ליוגב במכבי הוא לא היה יכול לחלום ל  |
TOM |
| 22/06/12 | 17:28 |
במכבי השכר הולך לפי צבע העור לישראלים מכבי לא מוכנים לשלם יותר 150-200אלף דולר אבל לזרים אין מיגבלות יוגב עשה בחכמה וחיב למצות את השנים הבאות למכסם רווח במכבי ישלמו ליוגב רק אחרי שהוא יוכיח את עצמו בשדות זרים לצערי וחבל שמכבי לא מפנימים את העובדה שיוגב וליאוא אליהו ויותם הלפרין ועוד אחרים וטובים שווים לא פחות מלנגפורד וזרים אחרים
|
|
|
|
91. |
כדורסל  |
קובי |
| 22/06/12 | 17:24 |
דוא''ל:kobmo@walla.com
עוד מעט לא יהיו שחקנים במכבי
|
|
|
|
90. |
כדורסל  |
קובי |
| 22/06/12 | 17:23 |
דוא''ל:kobmo@walla.com
תגובה
|
|
|
|
89. |
בקטנה שמעון......  |
תומר |
| 22/06/12 | 17:22 |
יוגב ישחק כמה חודשים בקורדיסטאן, יש סעיף בחוזה שאם הוא עובר למדינה אחרת ורק אז חותם במקום שמציע לו יותר מפי 2 כסף אז זה בסדר לא? כמו פניני........הרי לא ציפית שקבוצות אחרות לא ישתמשו בכל התרגילים שלכם (למשל שרמדיני לאחרונה) והאזרחות הזריזה של טיוס בדיוק שמועמדותו למכבי עולה
|
|
|
|
|
תשובה לתומר שחושב שהוא יודע משהו:  |
שמעון |
| 22/06/12 | 22:52 |
1.פניני היה שחקן של מכבי (חתום) וקיבל אישור מהקבוצה
לשחק בקבוצות אחרות כדי להשתבח. שיחק בבני השרון ועוד מקומות
וגם בירושלים לפי בקשות מיוחדות של דני קליין.
רק דני קליין בטוב ליבו אחרי שהוא מקבל טובה משמעון
"עבד" על פניני והחתים אותו בלי ידיעת מכבי על סעיפים שלא יעבור למכבי.
אכן חכמה גדולה. על חוכמה כזאת עונים בחכמה משלנו .
עם שרמדיני התנהל דו דיח זמן רב. עוד לפני שתחילת העונה הנוכחית.
תשל, לכאורה אסור לנהל מגעים עם שחקן חתום ?? העובדות הן
שלא מנהלים איתו שום שיחה אלא רק עם הסוכן שלו שבא להציע אותו .
וכך מתנהל המסחר עם כל השחקנים בעולם. כולל של ירושלים שלך .
מה חשבת?? שפתאום קבוצות "מגלות" שחקן ותוך 10 דקות מחתימות אותו
בקיץ אחרי שסיים חוזה?? אתה תמים או עושה את עצמך?
איך לדעתך החתימו את וגב אוחיון??? ככה קפץ למישהו לעיניים??
ואיך לדעתך החתימו את הנדריקס וכו' וכו'.
הדיבוראים הם בין סקאוטים לבין סוכנים.
נ.ב. לגבי תיוס, קבלת האזרחות שלו קשורה אך ורק לעובדה שהוא נשוי
לישראלית כבר זמן מה ולא קשורה לא למכבי ת"א ולא למכבי אשדוד .
זאת המציאות.
|
|
|
|
88. |
מתי יהיה לו הזדמנות להרוויח כך  |
אוהד |
| 22/06/12 | 17:19 |
אני לא מבין את כל התגובות לשחקן כדורסלציש כמה שנים טובות בהם יוכל לעשות כסף ! כל האוהדים המהוללים אתם זוכרים אולי 10% מהשחקנים הישראלים שהיו במכבי .... אתם תפרנסו אותו שיסיים את הקריירה? תפסיקו לבלבל את המוח הוא עושה מה שטוב לו וכך צריך! אם הוא לא היה טוב כמו שגל מקל היה מכבי היו גומרים אותו וזורקים אותו אז תעשו לי טובה אל תתממו גם מכבי עושה מה שבא לה אז זכותו של שחקן לבקש כמה שהוא רוצה!! דרך אגב אני אוהד מכבי
|
|
|
|
87. |
גם הלפרין ולנגפורד לא יהיו במכבי העונה  |
aa |
| 22/06/12 | 17:19 |
האחד עקב בעיות מיסוי גם העונה והשני עקב הצעות גבוהות יותר.
|
|
|
|
86. |
למה דווקא את יוגב!!  |
אין חיים בלי מכבי |
| 22/06/12 | 17:18 |
דווקא את יוגב לקחו לנו!איזה זין
|
|
|
|
85. |
כול הכבוד לימדתה אותם לכך !!!   |
|
| 22/06/12 | 17:17 |
|
|
|
|
|
השאלה מי ילמד אותך לכתוב...   |
אבשלום קור |
| 22/06/12 | 19:12 |
|
|
|
|
84. |
הגונב מגנב פטור  |
ניר |
| 22/06/12 | 17:10 |
שרמדיני היה תחת חוזה במילאנו ומכבי פתחו איתו במו״מ בזמן שמילאנו שחקה נגד מכהי בפליאוף של היורוליג אז שלא יתלוננו שעושים להם את זה חזרה, אוחיון דרש חוזה כמו השחקנים הישראלים במכבי כמו פניני לדוגמה ולא 180 אלף דולר שהיה הכי נמוך במכבי ומגיע לן ומגיע למכבי שיחטפו זין
|
|
|
|
|
אז ככה  |
מתן |
| 22/06/12 | 18:40 |
זה קאנטו והוא היה לקראת סיום חוזה לעומתו יוגב עדיין תחת חוזה
|
|
|
|
|
יצאת לחופש גדול איבדת ת׳ראש אה ילד?  |
מכביסט מלידה |
| 23/06/12 | 13:49 |
1. שרמאדיני היה חתום בפאו, לא במילאנו. 2. הוא סיים את החוזה שלו בפאו שלא מתכוונת להאריך אותו. 3. הוא בכלל שיחק בקאנטו למרות שהיית קרוב מכיוון שגם מילאנו וגם קאנטו הן מאיטליה. 4. מכבי התחילה איתו במו״מ רק אחרי שקאנטו הודחה בחצי גמר הפלייאוף האיטלקי, לא ביורוליג. 5. אין לו חוזה בקאנטו, כי, כאמור, היה לו חוזה בפאו שהשאילה אותו לקאנטו, אבל, כאמור, החוזה נגמר, אז הכל בסדר. הבנו?
|
|
|
|
83. |
גם יוגב וגם מכבי יצאו מגעילים  |
01101 |
| 22/06/12 | 17:09 |
מכבי מה קרה שחקן שעשה ונתן את כל כולו מבקש להרוויח סכום כסף שמגיע לו למה לא לתת לו הוא נתן עונה טובה מאוד אז למה לא ויוגב הרס לעצמו את הקריירה במקום להישאר במכבי עוד עונה ולשחק ביורולינג ושבאירופה יכירו את השם יוגב אוחיון ואז לעבור לקבוצה גדולה במקום זה הוא הלך לקבוצה שמשחקת ביורוקאפ טעות גדולה חוץ מזה אם היה לו חוזה הוא היה צריך לעמוד בו גם אם הוא יקבל לא הרבה כסף לעונה ואני בטוח שאם הוא היה מנהל משא ומתן עם מכבי והם היו קובעים תנאים להעברה הם היו מסכימים אבל במקום זה הוא הלך ישר לתקשורת ותקף את מכבי בסופו של דבר שתי הצדדים הפסידו מכבי הפסידה שחקן מצוין ויוגב הפסיד פריצה עצוב ואני עוד חשבתי שיוגב יהיה שחקן גדול מקווה שהעניין יגמר טוב ושהצדדים יגיעו להסכמה
|
|
|
|
82. |
תשחררו אותו תנו לו להרוויח ימגעילם  |
גלעד |
| 22/06/12 | 17:07 |
חוץ מזה יש לו אפשרות יציאה בחוזה
|
|
|
|
81. |
אדיוט , את הבוז שלו הוא ייקבל ברגע הראשון שיעלה עם הנבחרת  |
רון |
| 22/06/12 | 17:04 |
תוכן התגובה
|
|
|
|
80. |
צדק פואטי  |
דן |
| 22/06/12 | 17:02 |
חחחח הקבוצה שגנבה לאורך שנים שחקנים עם חוזה מקבוצות בארץ, שיחדה שופטים והרסה את הליגה עכשיו מקבלת הכל בחזרה. פארגו ואוחיון הנשמות מוכיחים שמכבי הפכה לקבוצה קטנה באירופה וכולם רוצים לברוח ממנה.
|
|
|
|
79. |
יוגב ימלך!!!  |
ארינס |
| 22/06/12 | 17:02 |
סוף סוף מכבי יראו שהם לא יכולים להכריח שחקנים להשאר!!
כל הכבוד יוגב צעד נכון לקריירה ולפרנסה רק שתצליח ולא תחזור לפה
|
|
|
|
78. |
תתנפלו על מכבי ת"א ,לא על יוגב!  |
אמת |
| 22/06/12 | 16:59 |
תשדרגו, תנו לו מה שהוא שווה-העבדות נגמרה מזמן--השוק גלובלי ופתוח לכולם!
מה חשבתם? שהוא יגיד לכם כל בוקר תודה רבה?
העלה את רמתו, בדרך הפקתם מזה תועלת-שני הצדדים הרוויחו-אתם גביתם במהלך העונה והוא רוצה לגבות עכשיו-מה לא ברור?-מה לא מובן???
במקום, להגיד בזלזול, זה רק יוגב, ולרדוף אחרי זרים בשקל ולשלם להם מיליונים, הייתם חייבים לכבד אותו ולתת לו כערכו בשוק-אבל לא, ולכם אתם עכשיו בשוק-שוק החיים שלכם-מגיע לכם!!!
בהצלחה יוגב, אתה לא גונב כלום-הכישרון רק שלך ונתנת את כולו למכבי ת"א על המגרש ועכשיו תן אותו למשלם ביותר, כי כך בנוי העולם!!!
|
|
|
|
|
כל מילה בסלע!!  |
רן |
| 22/06/12 | 19:41 |
חבל שרוב המגיבים פה הם ילדים טיפשים שלא מבינים שמכבי התקטננה על 50 אלף דולר מול השחקן שהיה הכי טוב אצלה העונה כשהיא הרוויחה מהסיפור לפחות כמוהו.
אותם ילדים כנראה שהאבא העשיר שלהם משלם עבורם על המנוי אז הם לא חושבים לאן הולכות כל ההכנסות האדירות של מכבי ולמה אדון פדרמן מתעקש לקחת הכל לכיס וללכלך על שחקן שמבקש 250 אלף דולר כשמציעים לו מיליון ולהפוך אותו ללא בסדר.
לא חסרים ילדים מטומטים אבל מי שקצת מכיר את המערכת מבין שמכבי היא זו שלא בסדר בענק.
אני בטוח שגם מזרחי אוכל את הלב בשקט אבל אין לו יותר מדי מה לעשות כי פדרמן הוא זה ששולט בקבוצה.
ייקח קצת זמן עד שיירד לאוהדים האסימון אבל גורלו של פדרמן יהיה דומה לשל טביב.
ואגב אני אוהד שרוף של מכבי אבל ההתנהלות הזו בשנים האחרונות וחוסר היכולת לשמר שום בסיס של שום סגל עלתה לי כבר על כל העצבים.
|
|
|
|
77. |
שיילך ולא יחזור אפס!!!!   |
מכבח |
| 22/06/12 | 16:58 |
|
|
|
|
76. |
סוף סוף אחד שלא סופר את מכבי  |
שונא קומבינות |
| 22/06/12 | 16:58 |
יוגב אתה גאון כל הכבוד הגיע הזמן שמישהו יגיד פעם אחת לא! לשמעון לא! לפדרמן מי הם בכל? כל הכבוד עכשיו כולם ידעו שלא כל אחד הוא פראייר של כמה חצופים בעלי הון מתל אביב. לך תעשה חיים במקום שיכבדו אותך כספורטאי ואל תחזור עד שיתחננו אלייך ויפרסמו מכתב התנצלות עם פיצוי כספי של איזה כמה מליונים.. אחרי זה מכבי בוכה שאין ישראלים טובים... נו אחרי שהיא הבריחה את הלפרין.. כספי.. בורשטיין.. עכשיו אותך.. נו העם איתך יוגב ואל תתייחס לתגובות של הטוקבקיסטים הממומנים של מכבי. שבת שלום
|
|
|
|
75. |
יוגב חבל! טעות מקצועית  |
אופיר |
| 22/06/12 | 16:57 |
מעבר לעובדה שאני נהנה לראות אותך שחקן במכבי, מנהיג את הקבוצה.
אם דויד בלאט היה עוזב מילא, אבל עוד שנה תח.ת בלאט הייתה משפרת את היכולת שלך כשחקן. חבל שעשית צעד שלטעמי לא יטיב איתך מקצועית.
אם זה נכון, שיהיה לך בהצלחה.
|
|
|
|
74. |
טמבל- בסוף הוא ייצא קירח מכל הכיוונים   |
בני |
| 22/06/12 | 16:56 |
|
|
|
|
|
לא נכון.  |
עומר |
| 22/06/12 | 17:36 |
דוא''ל:omer.shadar@gmail.com
נהיה מליונר, מהצד הזה יש לו ראסטות...
|
|
|
|
|
לדעתי אתה טועה, עומר.  |
מארק |
| 22/06/12 | 18:21 |
אל תשכח ש-1.7 מיליון דולר הם אולי נטו ממס ברוסיה אבל הם לא נטו ממס בארץ. כמה מס יקחו ממנו בארץ? אין מספיק נתונים, אבל תראה איך הלפרין מתבחבש כבר שנתיים עם העניין הזה.
עכשיו, בלי קשר, מדובר בסכום כל כך גבוה שהוא צריך להוכיח את עצמו חבל על הזמן כדי להיות זכאי לסכומים כאלה ואף גבוהים מאלה בעתיד (כי הרי הוא לא יישאר בקבוצה הזו לנצח. אני אופתע אם הוא יישאר שם עונה מלאה).
ויש כמובן את האלמנט של רוסיה כמדינה נוראית להיות שחקן כדורסל בה. לחיות שנתיים באיזה חור חורי מושלג זה מבאס כל כך שגם 1.7 מיליון דולר לא בטוח יפצו. אז יש לך 1.7 מיליון דולר... מה תעשה איתם בחור הזה? תקנה מרצדס? תשים בחיסכון? אז מה... אתה בחור והחיסכון חייב במס בארץ...
אני מסכים עם שמעון מזרחי. הוא קיבל עצות אחיתופל אבל ממש גרועות
|
|
|
|
73. |
יוגב אוחיון..אני מרחם עליך ועל הקריירה שלך העתידית  |
ישראל |
| 22/06/12 | 16:51 |
קשה לי להאמין שמישהו ששם את הכסף לפני הקריירה או נאמנות יצליח...אבל שיהיה.. אנו האוהדים מחפשים נאמנות קח עוד שנה או שנתיים ותראה לאן תגיע... אבל לא!!!...הדולרים היורו כל החרא הזה...הרבה עשו את זה כמוך והרוב המוחלט נכשל...אז שיהיה לך "בהצלחה" ותיזכור אתה עוד תיתכנן לחזור...היית כלום לפני שבאת לקחת היזדמנות וכמו הרבה ישראלים בספורט אחרי כמה חודשים טובים חושבים שהם אלוהים...נראה לאן תגיע עכשיו ברוסיה...אלינו למכבי-ת"א עדיף שלא תחזור...
|
|
|
|
|
ישראל סבתא שלי אומרת על זה שישחולמינץ הים כלומר  |
יששכר פיצחול |
| 22/06/12 | 18:11 |
תעזוב אותו !!רד מימנו!!חפש לך פראייר אחר!!כנראה שזה לא כבוד גדול לשחק במכבי.ובקיצור מה אתה כל כך אוכל את הלב.מקנא?מסתבר שעם כבוד לא הולכים למכולת.נאמנות היא מושג רק של בעלי חיים.( כלב למשל ).ולא נראה לי שאויחין הוא כלב של מישהו.כשאתה מעריך מישהו צריך לשלם לו שכר הוגן כל עוד אתה מעריך אותו או שחרר אותו .שמעון יודע את זה טוב מאוד.מכבי היא הקבוצה של המדינה.יש בא יותר זרים מישראלים אז תפסיק לחפש את הנאמנות דווקא אצלם.ועוד דבר שסבתא שלי נהגה לומר-בחושך אתה לא צריך משקפיים יודע למה ?? כי בחושך לא רואים.כנראה שמכבי זה חושך !! תשאל את שמעון למה.ודרך אגב הצהוב היחיד שאני מכיר זה הכתם בקדמת התחתון !!
|
|
|
|
72. |
אני מאוד מאוד מקווה  |
יובל |
| 22/06/12 | 16:49 |
שהסוכנים של אוחיון יפסיקו לכתוב הודעות מתלהמות נגד מכבי.
ברור שהאשמה היא אך ורק של אוחיון.
אני לא רוצה לראות את הפרצוף שלו עוד במכבי. אני מתבייש שאיי פעם שחקן תעב בצע שכזה שיחק בקבוצה. שילך לשחק ברוסיה שם גם יקפא וגם ירד ברמה.
אוחיון, תתבייש. פארגו לפחות עזב לNBA. אתה יותר גרוע ממנו.
|
|
|
|
|
יובל ,איזה טבמל אתה.....   |
|
| 22/06/12 | 18:09 |
|
|
|
|
71. |
מכבי תני לו כל משכורת שיבקש העיקר שישאר   |
מכבי |
| 22/06/12 | 16:49 |
אחד השחקנים הטובים שהיו פה
|
|
|
|
70. |
יאללה, הלאה! הוא לא מעניין וטוב שכך קרה!   |
ענבר |
| 22/06/12 | 16:46 |
|
|
|
|
69. |
לא משנה מי צודק  |
סקריולו |
| 22/06/12 | 16:43 |
השורה התחתונה שאוחיון באמת מקשיב ליועצי אחיתופל. בניגוד לאליהו, גרין, הלפרין ובורשטיין שעזבו וחזרו הוא בחר להסתכסך עם ההנהלה. בארץ אף אחד חוץ ממכבי לא תשלם לו יותר מ-150000 דולר. ובמכבי הוא שרוף. הסיכוי היחידי שלו זה ממש להצליח שם ולקוות להצעה מקבוצות גדולות יותר. ואם הוא לא יצליח והרוסים ישחררו אותו? לאן ילך בדיוק? במקומו להביא את לימונד. ולהביא גם את לנדסברג, וטיוס. ואולי את מורן רוט או דגן יבזורי. או אפילו ניב ברקוביץ`. אולי הגיע הזמן לעוד ברקוביץ במכבי
|
|
|
|
|
צודק לגמרי   |
MCB |
| 22/06/12 | 19:22 |
|
|
|
|
68. |
בדומה לפארגו גם יוגב הבין שאין בעיה להתיר חוזה   |
יהודה |
| 22/06/12 | 16:41 |
כנראה שהרוסים אמרו לו שהם מוכנים לקבל על עצמם את הקנס שיקבל והוא בכל אופן מקבל שידרוג ל-800 אלף דולר לעונה. מעניין אם הטענה של מכבי שאין לו שום סעיף יציאה העונה נכונה ואם כך מעניין מה הבורר יפסוק. כנראה שזה יהיה רק פיצוי על השכר השתי שלו דהיינו 200 אלף דולר ואת זה הרוסים כנראה לקחו בחשבון.
|
|
|
|
67. |
איזה תסריט רע  |
|
| 22/06/12 | 16:39 |
אם הוא באמת עשה את זה, ובידיעה שהוא כפוף לחוזה, מכבי צריכה להיכנס בו חזק בבוררות, אבל צריך שינוי מהותי, אם שחקן חותם על חוזה של 2 מיליון דולר בזמן שיש לו חוזה בקבוצה אחרת ובבוררות מחייבים אותו לשלם סכום זניח ברמה של עשירית (200-250 אלף דולר) אז ברור שיש שחקנים שיקחו את הסיכון הזה.
הגיע הזמן לנקוט באמצעים מהותיים מול שחקנים שמפרים חוזה, הגדלת הקנס יכולה להיות יעילה, אבל יותר נכון לאיים בהרחקה, וקבוצות שמחתימות שחקן שיש לו חוזה בקבוצה אחרת ועושות זאת ביודיעין צריכות להיקנס, וההסכם צריך להתבטל לאלתר.
הבעיה המהותית היא שאחרי שאוחיון עשה צעד כזה וכבר סגר חוזה במועדון אחר, גם אם יכריחו אותו לכבד את החוזה במכבי הוא כבר איבד את מקומו בקבוצה, מול ההנהלה, מול המועדון ומול הקהל ככה שאני מתקשה לראות איך אפשר להמשיך אחרי דבר כזה.
צריך להרחיק את אוחיון מפעילות בעונה שנותרה לו בחוזה, ולחייב אותו בנוסף בפיצוי כספי משמעותי כלפיי מכבי, ומכבי תצטרך למצוא לה גארד חדש במקומו.
חבל לאבד אותו אבל ברור כשמש שאוחיון חיפש חוזה שמן להבטיח את עתידו הכלכלי, חוזה שמכבי לא הייתה מספקת לו, נראה גם לא במחצית הסכום.
מתחיל להתגלות פער בין היחס לשחקנים ישראלים או מתאזרחים לעומת הזרים, דיוויד בלו אמר זאת בראיון אחרי שחזר לארה"ב, הוא טען שהוא לא מרגיש מוערך מספיק ולא משתכר בסכומים ששחקנים זרים מקבלים במכבי בזמן שהוא רואה את עצמו כטאלנט משמעותי.
השוק נפתח ונפרץ, אם לפני עשור ויותר שחקנים ישראלים היו חותמים קבע במכבי היום הם בסה"כ רואים בה כתחנת פריצה לקריירה ולא כנקודת שיא.
זה ברוך רציני, מכבי נותרה בלי רכז טבעי ותצטרך לבנות הקו האחורי מחדש שוב פעם.
|
|
|
|
66. |
יוגב אוחיון אלאק  |
אלון |
| 22/06/12 | 16:38 |
עוד לא קרע זוג נעליים הפישר הזה שילך ולא יחזור גמר עים מכבי לכל החיים
|
|
|
|
65. |
בוגדן השתן עלה לו לראש בקבוצה אחרת יהיה שחקן בנונ.   |
אייל רמת גן |
| 22/06/12 | 16:37 |
|
|
|
|
64. |
ילד קטן וטיפש   |
קופמן תחקור על אשדוד |
| 22/06/12 | 16:36 |
|
|
|
|
63. |
אפיק ניסים למכבי !!!!   |
אבי |
| 22/06/12 | 16:35 |
|
|
|
|
62. |
יוגי למה ככה?...מכבי נתנה לך את הבמה...   |
אבנר |
| 22/06/12 | 16:34 |
|
|
|
|
61. |
מליון דולר לעונה?? כולם מתעלמים מהסיפור האמיתי  |
גנשי |
| 22/06/12 | 16:31 |
עזבו רגע את כל סיפור אוחיון ומכבי. אני פשוט לא מבין איך אף אחד לא מתייחס לתוכן העסקה הזאת בכלל. אני צופה כדורסל פעיל כבר למעלה משלושים שנה, ואני חייב לומר שבחיי לא שמעתי על החתמה יותר הזויה מזאת, וזאת לא הגזמה. שלא תבינו לא נכון, אני מאוד מעריך את אוחיון וחושב שהיתה לו עונת פרשמן טובה, בעיקר ביחס למצופה ממנו. אבל מכאן ועד לשלם יותר ממליון דולר לעונה, שתי עונות מראש, לשחקן זר בעונתו הראשונה ביורוליג?? ועוד עם ממוצעים של 5 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק?? זה בלתי נתפס בעייני. 5 נקודות, 2 אסיסטים, שום דבר מרשים באף אספקט סטטיסטי אחר, מליון דולר. פשוט וואו.
|
|
|
|
|
צודק לגמרי  |
עומר |
| 22/06/12 | 17:31 |
דוא''ל:omer.shadar@gmail.com
שחקן טוב עם פוטנציאל והכל - אבל סכום כזה זה פשוט לא הגיוני
|
|
|
|
|
לא שאני משווה אבל,דמיין לך...  |
שי |
| 22/06/12 | 18:44 |
שזידאן,שחקן מוכשר בתחילת הדרך נמכר לקבוצה בשם יובנטוס ו....השאר היסטוריה
אם תסתכל על המספרים של זידאן תראה שהם לא יותר טובים משל רונאלדו ומסי
אבל לא הכל רואים בסטטיסטיקה.
יש מי שמנסה לזהות פוטנציאל,הוא יכול להצליח והוא יכול גם לא...
ומי שניסה לראות,ראה ביוגב אוחיון את ה"פוטנציאל".
|
|
|
|
|
אתה משווה את קובאן (מי???) ליובנטוס?  |
|
| 22/06/12 | 23:53 |
הוא הולך להיעלם בקבוצה נידחת בליגה הרוסית.
|
|
|
|
|
הזוי לא הזוי הציעו לו סכום כזה ובצד צריך לעזוב   |
|
| 22/06/12 | 19:07 |
|
|
|
|
|
ראית את המשחקים העונה או שאתה ניזון מהאינטרנט?  |
רן |
| 22/06/12 | 19:19 |
"בלי תרומה בשום אספקט אחר".. היה רכז הכי טוב באירופה העונה.(לדעת אוברדוביץ). ובמכבי רוצים לשלם 200 אלף דולר לעונה.. טוב שפדרמן לא רוצה גם שינקה לו את הבית בסכום הזה. אוחיון דרש תוספת של 50 אלף דולר!!! במכבי בחרו להיות קטנוניים ולללכלך בתקשורת עכשיו שיחתימו את יבזורי שיוביל אותם לפיינל פור עם טיוס והיקמן בכנפיים. פשוט בושה.
פדרמן הרבה יותר גרוע מטביב בהפועל וצריך במהרה לארגן הפגנה מול משרדי המועדון ולשאול לאן הולכות כל ההכנסות העצומות של מכבי.
|
|
|
|
|
סלח לי רן אבל אתה מקשקש, סטטיסטיקה לא משקרת.  |
גנשי |
| 23/06/12 | 02:25 |
ראשית כל, האג'נדה הפרטית שלך נגד פדרמן לא מעניינת אותי בכלל ובכוונה הסברתי את זה בהתחלה. וכן, ראיתי, כל משחק, בכל הליגות. סטטיסטיקה זו סטטיסטיקה, נקודה. אתה יכול לקרוא לאוחיון הרכז הכי טוב באירופה עד מחר, עובדתית הוא חילק שני אסיסטים למשחק. שניים, סה-טו, רות סוף. כלומר, שני מסירות שלו במהלך משחק שלם הביאו ישירות לסל ולא אחת יותר. אם זה הרכז הכי טוב באירופה, אני צוללת גרעינית.
|
|
|
|
60. |
בהצלחה ליוגב, בפעם הבאה שבמכבי ידאגו לנסח חוזים   |
רן |
| 22/06/12 | 16:29 |
כמו שצריך.
גל מקל צריך להיות המחליף של יוגב.
|
|
|
|
59. |
שחקן גדול והבושה יותר  |
מושיקו |
| 22/06/12 | 16:29 |
פשוט ירק לצלחת שהאכילה ועשתה ממנו תותח. רוצה להרוויח תכסף הגדול אנחנו מבינים..אבל יש דרכים.מכבי אין לה את הכסף הגדול אבל היא אחד המועדונים הגדולים באירופה ועם קהל האוהדים הכי תומך ואוהב שיש. הפסדת חבריקו
|
|
|
|
58. |
שייתן פיצוי כספי ושילך,לא רוצה לא צריך.סגל לעונה:  |
לירן |
| 22/06/12 | 16:27 |
PG: ריקי היקמן,יותם הלפרין.
SG: קית' לנגפורד,לימונד/יבזורי.
SF: דווין סמית',גיא פניני,ס.לנדסברג.
PF: ליאור אליהו,מצ'באן,אלכס טיוס.
C: גיורגי שרמדיני,יאן וויוקאס.
|
|
|
|
|
עם קבוצה כזו תתפלל שלא תרדו ליגה..   |
אחד |
| 25/06/12 | 09:41 |
|
|
|
|
57. |
גאה בך יוגב - תעשה כסף בחו"ל !1 ותשלם מעט מס !!   |
אחד |
| 22/06/12 | 16:16 |
|
|
|
|
56. |
אחרי שפרגו שילם רק רבע מהחוזה החדש קנס, מה הפלא...   |
אוהד מכבי |
| 22/06/12 | 16:11 |
|
|
|
|
55. |
בושה! פשוט בושה! מה שיוגב אוחיון עשה, אין מילה אחרת לתאר את זה.   |
חסוי |
| 22/06/12 | 16:08 |
|
|
|
|
54. |
נני  |
ערן |
| 22/06/12 | 16:05 |
הלוואי יפצע
|
|
|
|
53. |
יוגב אוחיון כנסו   |
zk |
| 22/06/12 | 16:04 |
תגידו לי הוא מטומטם או שהוא עושה את עצמו מזה הדבר הזה לברוח בשביל כמה מאות לרוסיה הוא יהיה שם מסכן אין את היורוליג את החשיפה כמו במכבי הוא גמר לעצמו את הקריירה מי שמרוויח זה הסוכן שלו הטמבל דפק ליוגב את הקריירה ברגע שלא יהיה בסדר יש עליות ויש גם הרבה מורדות הוא יבכה על הצעד הזה ולחזור לקבוצה כמו מכבי הוא יחזור לעולם וחבללל.....
|
|
|
|
|
"כמה מאות"  |
אור |
| 22/06/12 | 19:16 |
אתה דפוק??? הוא ירוויח כ - 7 מיליון שקל נטו בשנתיים!!!!
אתה באמת יכול להגיד עליו שהוא מטומטם??
|
|
|
|
52. |
איכס גועל נפש..  |
תומר |
| 22/06/12 | 16:00 |
בהתחלה האמנתי לו שמכבי רימו אותו.. אבל כמו כולם הוא רץ אחרי הכסף
חסר כבוד כזה פשוט ביזיון !!
שמעון מזרחי לא טעוה אתה תשלם על זה ביוקר
|
|
|
|
51. |
הוא מתנהג כמו ילד קטן וטיפש  |
גיל |
| 22/06/12 | 15:59 |
שרק רואה כסף. רסקין צדק כשהוא אמר עליו ילד
|
|
|
|
|
עם כל הצער שבענין, הוא מתנהג כמו ילד בוגר  |
יוסי המכביסט |
| 22/06/12 | 17:07 |
שדואג להמשך החיים שלו....
תראו את פרקינס למשל...במקרה ורק במקרה הוא חזר מהפציעה הקשה שעבר.
אבל לולא היה חוזר מהפציעה הבחור גמר את הקרירה עם אגורה וחצי על הישבן.
יוגב חושב על העתיד הכלכלי שלו, אמנם הוא כנראה עם חוזה במכבי ,אבל הוא ישלם (או הקבוצה מרוסיה) את הקנס. ובסופה של עונה הוא זה שישאר עם המיליון דולר בכיס!!!!
|
|
|
|
50. |
טוב מאוד, עדיף לא להחזיק שחקן ממורמר שרק יזיק  |
איציק |
| 22/06/12 | 15:53 |
צריך לפשוט לו את העור בברורות ולא לקבלו גם אם ירצה לחזור. לתת לו לצאת מחממת מכבי (במיוחד דויד בלט) ולהראות את יכולתו בסביבה פחות תומכת. הרוסים יוכלו את הכובע, כיוון שיקבלו משהו טוב, אך בהרבה פחות ממה שציפו. הוא יהיה מתוסכל מסביבה לא מוכרת בתנאים קשים. מכבי אומנם תפסיד קצת מעזיבתו, אך עדיף להפסיד כישרון (טוס אך לא ענק) מאשר לממן אפורטוניסת רודף בצע, שממש לא איכפת לא מכלום. כנראה כל הכתבות שלו על צניעות, אהבת המועדון והמסגרת, היו זאב בתחפושת כבש, ותו לו. עכשיו נראה את אופיו האמיתי.
|
|
|
|
49. |
לא טוב  |
שבתאי |
| 22/06/12 | 15:51 |
לא טוב עשה יוגב הוא הולך בדיוק בדרך שיותם הלפרין וליאור אליהו שאחרי שנה זרקו אותם לספסל יותם ברוסיה וליאור בספרד ועכשיו ליאור חזר על טיל למכבי ועכשיו הגיע התור של יותם לחזור והצד השווה שבשניהם הם התיבשו על הספסל ובגדול אז הייתי מציע לך יוגב לא לרוץ ולהתלהב ולהיות פזיז!!!!!!!!!!!!!הייתי שמח אם היית נשאר אבל החלטה שלך תהנה וזכור אתה הולך אולי שנה שנתיים להנות ואח"כ תתיבש על הספסל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!שיהיה לך בהצלחה!!!!
|
|
|
|
|
אתה צודק חלקית  |
אור |
| 22/06/12 | 19:14 |
אתה צודק חלקית, אמנם לליאור אליהו והלפרים לא הלך אבל זה כי יש להם אופי פחות לוחמני מלאוחיון, אפשר גם לתת את דוגמת קטש שפרח בפנא
וחוץ מזה תראה איך מכבי רדפה אחרי אליהו לחזור ועכשיו אחרי הלפרין
מבחינה כלכלית זה ישתלם לו
|
|
|
|
48. |
יוגב אכל אותה מה הוא חושב שיעשה צחוק ממכבי?   |
יניב |
| 22/06/12 | 15:50 |
רק בארץ זה יכול לקרת
|
|
|
|
47. |
"פארגו 2 " ??   |
קובי |
| 22/06/12 | 15:50 |
|
|
|
|
46. |
הגיע הזמן לשנות קצת חוקים בפיב"א.  |
פיני גרשון |
| 22/06/12 | 15:50 |
חוזה הפך להמלצה בלבד.
השחקנים מצאו שיטה: לתת עונה אחת מעולה בקבוצת צמרת, לקבל הצעה ע"ס כמה מיליוני שקלים, לעבור ולשלם קנס זעום לקבוצה הישנה על אי כיבוד החוזה.
הגיע הזמן שפיב"א יוציאו חוק חדש שאומר: ששחקן שעבר באמצע חוזה, יצטרך לפצות את קבוצתו הקודמת בסכום כל השכר החדש שלו.
ואז נראה, אם מישהו יעז לחתוך ככה באמצע חוזה.
לאן הגענו?! חוזה צריך להיות ברזל.
|
|
|
|
|
הבעיה היא שלאף אחד אין אינטרס לשנות  |
אוהד |
| 22/06/12 | 17:14 |
הקבוצות רוצות להיות מסוגלות לחתוך שחקנים שחתומים על חוזים מנופחים ולא מספקים את הסחורה. בנוסף, הקבוצות המשפיעות והעשירות רוצות להיות מסוגלות לפתות שחקנים מבטיחים עם הרבה כסף.
בסופו של דבר כדי ששחקן ישחק בקבוצה צריך להיות רצון משני הצדדים. שחקן לא ישאר בקבוצה שלא רוצה אותו, וקבוצה לא תשאיר שחקן שלא רוצה לשחק אצלה. כך שהמסקנה הבלתי נמנעת: חוזים ארוכי טווח הם חסרי משמעות.
|
|
|
|
|
צודק לגמרי  |
מכביסט מלידה |
| 22/06/12 | 17:22 |
צריך לחוקק חוק שיאסור סעיפי יציאה מחוזים, בגלל סעיפי יציאה אידיוטיים השחקנים גוררים את עצמם להליכים המיותרים האלה ובסוף מפסידים, ככה או ככה. פארגו ברח ממכבי והוא מחמם ספסל קבוע בממפיס, יוגב ילך לקובאן הזאת ולא ישמעו עליו יותר. שחקנים רק מורידים לעצמם את הרמה ויוגב בכלל, שמעדיף ללכת לחוזה עתק בקבוצה אלמונית מאשר להרוויח 500-800 אלף דולר בקבוצה מהטופ של אירופה
|
|
|
|
45. |
קריירה קצרה- צריך לאכול מהר והרבה  |
יוגב תותח. |
| 22/06/12 | 15:50 |
מדובר בישראלי הכי טוב, לא נופל מכספי אפילו
מאמין שמשם הוא ימשיך לנבא
המון בהצלחה יוגב !!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
NBA? למה לא MVP של סידרת הגמר? צא מהסרט...  |
ע |
| 22/06/12 | 16:59 |
סביר להניח שיוגב סיים את הקריירה שלו בקבוצות הצמרת של אירופה עוד לפני שהתחיל...הוא מוכשר...הוא השתלב במכבי..הוא ישראלי...אבל הוא בחיים לא יהיה דיאמנטידיס,שאראס,ספנוליס וכ'...ולכן גם אם הוא יתפתח ויהיה שחקן טוב מהיום,הוא בחיים לא יוביל אחת מהגדולות באירופה..המקסימום שהוא יגיע אליו יהיה להוביל קבוצה מהדרג הבינוני של אירופה (שזה נחמד ויש שם גם כסף לא רע)
חבל בשביל 2 הצדדים...יכול היה לחכות עוד שנה...גם היה יוצא גבר ולא נקניק ...גם היה מוביל קבוצת צמרת וגם היה משדרג שכר בצורה ניכרת...
|
|
|
|
|
חחחחח אחי אתה חי בסרט  |
ניר |
| 22/06/12 | 19:14 |
אל תשכח שהוא בא בלי ציפיות, וכל מהלך טוב שהוא עשה- זה היה בונוס למכבי....
גם אם אני משחק במכבי 35 דקותאני מסיים עם 5 אסיסטים במינימום...
שחקן בינוני ומטה
|
|
|
|
44. |
מכבי גועעעעל נפש  |
משה |
| 22/06/12 | 15:47 |
תנו לבן אדם להרוויח
|
|
|
|
43. |
המאבק שהיה פה זה הכסף הקטן של הפיצוחים של   |
פדרמן הביתה |
| 22/06/12 | 15:47 |
ההנהלה לעומת שכר נאה לאוחיון פדרמן לא היה מוכן שהרווחים שלו יקטנו ב100 אלף דולר שיתווספו לאוחיון ביחס למיליוני הדולרים שהוא מרוויח ולכן הלך עם הראש בקיר לעומתו יוגב עושה נכון שהלך לחתום ברוסיה מקווה בשבילו שהבייאאוט הוא לא גבוה במיוחד וכולם ירוויחו פה בעיקר יוגב
פדרמן הבונקריסט שלא רוצה להוסיף שותף נוסף לעסק הוא מחפש פראיירים כמו רקאנטי יסמנים כאלו שהם זן נדיר בתחום העסקים רוצה להגדיל את הרווחים שלו על חשבון האוהדים הקבוצה והשחקנים מספיק כבר עם תאוות הבצע הזאת חבל שרענן כץ לא נשאר ופדרמן היה עוזב את מכבי
|
|
|
|
|
כמה שאתה צודק - בהכל הנהלת מכבי אשמה !!   |
צהוב |
| 22/06/12 | 16:47 |
|
|
|
|
42. |
אוחיון אתה כזה מטומטם  |
מישהו |
| 22/06/12 | 15:46 |
אתה עושה עכשיו טעות שתעלה לך ביוקר. ההצלחה שהייתה לך במכבי הייתה ההזדמנות שלך להיות כוכב באירופה, חוץ מכסף בקובאן הזאת או איך שלא קוראים לה לא תמצא כלום, אם כבר אתה מחליט לעזוב את מכבי תעזוב לקבוצה מהטופ של אירופה שלפחות שם גם יראו אותך. זה שבחרת לעשות דווקא למכבי זה טעות ראשונה והטעות השנייה שלך היא לעבור לקבוצה שנמצאת איפשהוא בסיביר שיקפא לך התחת.
|
|
|
|
41. |
פשוט להתמוגג  |
בירד |
| 22/06/12 | 15:46 |
מיזרחי האומלל אוכל קש משחקן סוג ב', שקולע 5 נקודות למשחק!!! אוי אני לא יודע איך לעקל את הפאטאטיות הזו. אני מקווה שמיזרחי מבין טוב מאד שיוגב הלך ולא ישוב, ודרך אגב עם 1.7 מיליון דולר נטו + עוד כמה עונות טובות הוא לא ייצטרך שום טובות ממכבי האפסים...שרק מוצצים את דמך.
|
|
|
|
|
בירד יקירי - לפני שמקשקשים לומדים עברית  |
המורה ללשון |
| 22/06/12 | 17:49 |
כדאי לך לחזור לכיתה ב' או לבקש החזר על שכר הלימוד שהוריך שילמו .
|
|
|
|
|
שאני רואה תגובה כזו מטופשת אני חייב לומר  |
בירד |
| 23/06/12 | 10:42 |
שאני שמח, כי אני יודע שאני צודק. שאני רואה "מורה ללשון" פחחחחחחחחחח כמוך מתעסק במילה אחת שיצאה קצת "עקומה" מההתרגשות אני יודע שאתה וחבריך המסכנים אין לכם במה להתעסק......אבל שיבושם לך יקירי רק שיהיה ברור......מכבי יזכו בגביע אירופה..................................בחלומות שלך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
|
|
|
|
40. |
אפשר להרחיק את הילד מהשכונה אבל כנראה לא את השכונה  |
אוהד כדורסל |
| 22/06/12 | 15:45 |
ככה זה שילד מקרית שמונה רואה הבטחות לכסף, מסתנוור וגומר לעצמו את הקריירה.
מאחל לך כישלון גדול ולא כי אכפת לי ממכבי אלא כי נמאס לי מילדים שחושבים רק על קיצורי דרך.
ראה דוגמא מאחד שלא קיצר והיום הוא בסקרמנטו
|
|
|
|
|
סקרמנטו?  |
שחר |
| 22/06/12 | 18:47 |
מה קרה ישנת בעונה האחרונה?
|
|
|
|
|
קליבלנד אחי   |
שלמה |
| 22/06/12 | 18:50 |
|
|
|
|
39. |
=========== בהצלחה ומשם ל NBA ===============  |
ירדן |
| 22/06/12 | 15:45 |
הוא פשוט מושלם מידי בשביל הליגה בישראל וגם מה רע
ב 10 מיליון נטו .
|
|
|
|
38. |
יוגב אוחיון אתה בושה !!!!!!!!!  |
נמרוד גורן |
| 22/06/12 | 15:44 |
את בושה רוצה שכר של בורשטיין ? חחחחח מצחיקקק אותי יא מטומטם !! אתה לא שווה שליש מהמשכורת שלך ! היתה לך סדרה יפה אתה יודע פוקסים קורים בחיים ...
5.5 נקודות למשחק אני אפילו שם !
|
|
|
|
37. |
אדיוט  |
|
| 22/06/12 | 15:41 |
"אוחיון סיים את עונת הבכורה שלו במכבי תל אביב עם ממוצעים של 5.6 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 2.6 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק ביורוליג"
ועל זה הוא רוצה העלאה בשכר?
עשה סידרה אחת טובה ועלה לו השתן לראש..
הלוואי שתגמור כמו פארגו עם חצי דקה במשחק
|
|
|
|
36. |
עד עכשיו חיבבתי את אוחיון  |
לא אוהד מכבי |
| 22/06/12 | 15:38 |
עושה לעצמו נזק,חבל.
יש לך חוזה? תכבד אותו תשחק עוד עונה ואז תעבור כמו מלך לקבוצה שתיתן לך יותר ולא כמו איזה גנב בלילה.
מה גם שמבחינה מקצועית הוא יורד ברמה.הקבוצה הרוסית אפילו לא משחקת ביורוליג.
|
|
|
|
35. |
שחקן בושה  |
השפוי |
| 22/06/12 | 15:37 |
כשהוא יחזור על ארבע למכבי, אני מקווה שהאוהדים יעשו לו את המוות ושהוא יפרסם התנצלות פומבית על מה שהוא עשה עם האמון שנתנו בו במועדון ובקרב הקהל ועל מה שהוא עשה עם האמון הזה.
אצלי אוחיון שרוף.
|
|
|
|
34. |
משאירים אותו רק עם התחתונים!  |
מה עושים?! |
| 22/06/12 | 15:34 |
מכבי צריכה להתעקש על זה שיש לו חוזה והוא יישאר במכבי ואפילו יתייבש על הספס....
אלא אם.....
הוא והקבוצה שלו ידאגו לשלם להם מליון יורו בייאאוט ולא שקל פחות!
לא ישלמו?! אוחיון יישאר במכבי על הספסל!
מכבי חייבת להיות מוכנה לספוג אפילו את החוזה של אוחיון כי אחרת היא תספוג מכה הרבה קשה גם כלכלית וגם אחרת....
היא עשתה כבר את הטעות עם הלפרין ואפילו התגמשה על הביי אאוט!
אוחיון יצטרך להסתפק במה שישאר מהחוזה שלו אם הקבוצה לאתהיה מוכנה לשלם את הביי אאוט1
או שהקבוצה הרוסית תוסיף את הביי אאוט למכבי או שאוחיון יוריד את זה מהחוזה שלו...
ודרך אגב מה זה אומר על בלאט אם יבגני פשוטין ככה עושה לו?!....
ועל מכבי בכלל אין מה לדבר איזה נזק זה שאוחיון כזה עושה...
אם מכבי לא תעמוד על הביי אאוט של מליון יורו- הם פשוט סמרטוטים ולא ראויים לעמוד בראש מכבי!
|
|
|
|
33. |
רציתי רק 50 אלף דולר תוספת ממכבי....  |
שלום |
| 22/06/12 | 15:32 |
ויצא המרצע מהשק, הוכח מי עם ידיים ניקיות .....
|
|
|
|
32. |
כל כלב ביגי יומו  |
המבין |
| 22/06/12 | 15:31 |
כפוי טובה
לפני שנה מי שמע עליך יא אוכל חינם
|
|
|
|
31. |
אני לא מאמין ששחקן נשמה כמוך עושה כזו טעות........  |
יהודה |
| 22/06/12 | 15:31 |
יוגב אתה טועה.... איך אתה עוזב קבוצה כמו מכבי מהדרגים הכי גבוהיים בארופה לקבוצה קטנה בגלל הכסף..........
עלייך לא הייתי מאמין שחקן כזה נשמה עהולך לכסף הגדול....
אבל בסוף כולם יודעים שבעוד שנה שנתיים תחזור עם הזנב ביין הרגליים כמו יותם הלפרין
בכל מקרה בהצלחה ותודה רבה על שנה נפלאה ומלאת נשמה 
|
|
|
|
30. |
אוחריון  |
סתם חרא קטן |
| 22/06/12 | 15:31 |
סתם חרא קטן שהשתן עלה לו לראש
|
|
|
|
29. |
אין היום שחקנים שנאמנים לקבוצה שלהם..  |
|
| 22/06/12 | 15:30 |
מכבי נתנה לו את הדבר שכל שחקן חולם עליו חוזה עתק באיזה קבוצה..
אפילו תודה לא אומר
אני מאחל לך כישלון ענק
|
|
|
|
28. |
סקר ענק!!!!  |
יובל |
| 22/06/12 | 15:30 |
ציוגב צריך : להישאר - כחול , לעזוב - אדום
|
|
|
|
|
התבלבלת באתר...   |
גל הצהוב |
| 22/06/12 | 17:20 |
|
|
|
|
27. |
לתבוע אותו הרודף בצע הזה  |
יוסי |
| 22/06/12 | 15:29 |
סע סע לרוסיה אל תחזור למכבי סמרטוט
|
|
|
|
26. |
ילד תתבייש לך ...   |
חזי |
| 22/06/12 | 15:29 |
את הקרדיט והתהילה קיבלת במכבי ככה להפנות עורף?
אני יכול להבין שהכסף הגדול מושך אבל מה עם אתגר מקצועי? מה תעשה שם ברוסיה? מה זה יורוקאפ?
נקודה למחשבה - כבר עונה שנייה ברציפות שמכבי מגיעה לבוררות עם שחקן
דבר שלא קרה 30/40 שנה, למה עכשיו???
שבת שלום :)
|
|
|
|
25. |
בהצלחה יוגב  |
while |
| 22/06/12 | 15:28 |
טיפש מי שמסרב להצעה כזו
עם כל הכבוד למכבי ולטעות הסופר בחוזה שלו הוא צריך לדאוד לעצמו
|
|
|
|
24. |
טעות חייו  |
חנן |
| 22/06/12 | 15:28 |
יוגב עוד יצטער מאוד על הצעד הפזיז הזה
|
|
|
|
|
טעות?לא הייתי עובר למקום עבודה שמשלם לך פי 5 ???   |
|
| 22/06/12 | 16:19 |
|
|
|
|
|
ל35  |
שאול |
| 22/06/12 | 16:30 |
צודק אחי...
|
|
|
|
|
צודק   |
|
| 22/06/12 | 16:43 |
|
|
|
|
23. |
יוגב העם איתך!! אל תוותר למכבי "עושקי ישראלים"    |
מכבי-זה קקי |
| 22/06/12 | 15:27 |
|
|
|
|
22. |
יוגב, חכה חכה  |
שער 11 |
| 22/06/12 | 15:26 |
אל תדאג, אתה עוד תשלם את המחיר ילד חרא.
שער 11 לא שוכח.
|
|
|
|
21. |
וואו 1.7 מיליון? הוא לא טוב עד כדי כך אבל..  |
הרצל |
| 22/06/12 | 15:25 |
עדיין הוא שחקן מצוין שמכבי לא העריכו אותו
אני במקומו עושה את אותו הדבר.
חבל שיוגב לא נשאר במכבי מאוד אהבתי אותו.
|
|
|
|
20. |
סוף הקריירה שלו. שייהנה עם הכסף  |
אמיר |
| 22/06/12 | 15:25 |
שרף את עצמו בארץ, וברוסיה לא תהיה סבלנות לתת לו לעבוד ולשפר את הליקויים שלו. ברגע שייאבד קצת כדורים ויחטיא זריקות, יעוף לספסל, הביטחון יירד וכל ההתקדמות שעשה במכבי תרד לטמיון.
חוזים צריכים לכבד. לא היה לו סעיף יציאה העונה, ואני מקווה שיקרעו אותו בבוררות (עם הכסף שירוויח ברוסיה, זה לא יטריד אותו יותר מדי).
זה שיוגב יצא חלאה, לא מפחית את הכעס כלפי הנהלת מכבי ששגתה כ"כ הרבה בהתנהלות איתו. היו צריכים לשדרג אותו ולגמור עניין.
|
|
|
|
|
עם כל הכבוד לעונה המדהימה של יוגב  |
מכבי |
| 22/06/12 | 15:57 |
הוא לא יכול לבקש שכר דומה ישל שחקנים שמשחקים כבר כמעט חצי עשור בקבוצה.... ואני לא חושב שברוסיה יתנו לו צאנסים כמו שקואץ דיוויד נתן לו ויסלחו לו על הקליעה הבינונית שלו
|
|
|
|
|
עם כל הכבוד לעונה המדהימה של יוגב  |
מכבי |
| 22/06/12 | 15:57 |
הוא לא יכול לבקש שכר דומה ישל שחקנים שמשחקים כבר כמעט חצי עשור בקבוצה.... ואני לא חושב שברוסיה יתנו לו צאנסים כמו שקואץ דיוויד נתן לו ויסלחו לו על הקליעה הבינונית שלו
|
|
|
|
|
עם כל הכבוד לעונה המדהימה של יוגב  |
מכבי |
| 22/06/12 | 15:57 |
הוא לא יכול לבקש שכר דומה ישל שחקנים שמשחקים כבר כמעט חצי עשור בקבוצה.... ואני לא חושב שברוסיה יתנו לו צאנסים כמו שקואץ דיוויד נתן לו ויסלחו לו על הקליעה הבינונית שלו
|
|
|
|
|
״שרף את עצמו בארץ״  |
תומאש |
| 23/06/12 | 11:20 |
אווווו עכשיו הלך כל סיכוי לחוזה של מליון וחצי באשדוד לעונת פרישה....
|
|
|
|
19. |
הוא לא היה צריך לעשות את זה ככה  |
אוהד מכבי |
| 22/06/12 | 15:25 |
הוא יצא בוגד וגם אם הוא ישאר במכבי אנחנו לא נסלח לו על זה הוא יצא בוגד !!!
|
|
|
|
18. |
מכבי קקה  |
שמיל |
| 22/06/12 | 15:25 |
מכבי חראאאאא
|
|
|
|
|
הפה שלך מלא קקה . שתיחנק איתו חתיכת זבל..   |
משה |
| 22/06/12 | 16:34 |
|
|
|
|
17. |
טוב אי אפשר להאשים אותו  |
צהובסקי |
| 22/06/12 | 15:23 |
לסרב להצעה של 1.5 נטו לעונה ולשלם קנס למכבי בסך 200 אלף אין פעם השוואות מורווח 1.2 יצא אבל כמו רוב הישראלים שיוצאים לרוסיה הם לא מאריכים שם זמן רב ולכן לדעתי עשה טעות.
שיהיה בצלחה ועדיין אני בלי קשר חושב שהמעשה שעשה רקוב היה מחכה עוד שנה
|
|
|
|
16. |
להחזיר את גל מקל  |
הרצל |
| 22/06/12 | 15:23 |
חיביים להביא רכז ישראלי הכי טוב שיכול להיות
|
|
|
|
|
בשום פנים ואופן לא גל מקל.  |
א |
| 22/06/12 | 16:34 |
מי שיורק בפנים לא צריכים לקבל חזרה.
|
|
|
|
|
הוא דווקא לא ירק בפנים  |
צהוב |
| 22/06/12 | 16:46 |
לא קיבל דקות משחק וביקש להשתחרר מהחוזה. מכבי הסכימו.
|
|
|
|
|
מה גל מקל?  |
|
| 22/06/12 | 16:46 |
שחקן אפס שלא צריך
|
|
|
|
15. |
להחזיר את גל מקל  |
הרצל |
| 22/06/12 | 15:23 |
חיביים להביא רכז ישראלי הכי טוב שיכול להיות
|
|
|
|
|
צצודק  |
הבהנבהסב |
| 22/06/12 | 21:34 |
לגל מקל יש כישרון בדיוק כמו לאוחיון ההבדל זה שלאוחיון נתנו לשחק
|
|
|
|
14. |
די כבר, חבורה של ילדים קטנים!  |
נועם |
| 22/06/12 | 15:22 |
תנו לילד 400 אלף דולר לעונה ותחתמו!
וליוגב...אני מת עליך, אתה שחקן ובחור נהדר. אבל אם זה המשחק שלך, אז שיהיה בהצלחה ברוסיה. קח אתך כובע גרב וכפפות.
|
|
|
|
|
אתה מוזמן לממן את ההפרש. אין שום בעיה.   |
דיויד פדרמן |
| 22/06/12 | 16:35 |
|
|
|
|
|
לר צריך  |
נועם |
| 22/06/12 | 17:47 |
פדרמן לא צריך שאני אממן את ההפרש. יש לו מספיק כסף שנשאר בגלל שסופו, הנדריקס ובלו ברחו, וכל מה שהחתימו זה שני זרים ששווים יחד אולי מיליון.
הקיצר, שיפתח אדון פדרמן את הריצ'רץ' בארנק עד הסוף, וישלם. רק ככה בונים קב' כדורסל.
|
|
|
|
|
שהיות שאתה גאון גדול ורוצה ליעץ לאחרים מה לעשות  |
דיויד פדרמן |
| 22/06/12 | 18:14 |
בכספם כדאי שאתה תממן , אחרת הכי טוב שתסתום כי לכל אדם
יש הזכות הבסיסית לעשות בכספו כרצונו.
לא מתאים לך? לא נורא , אא"כ תביא כסף ותממן.
|
|
|
|
13. |
ממספרים הדלים שלו משקפים את הבלון הנפוח. יפול חזק.   |
צביקשבילי |
| 22/06/12 | 15:22 |
|
|
|
|
12. |
פשוט ביזיון  |
איתי |
| 22/06/12 | 15:22 |
חוזה הפך להמלצה בלבד...ואני לא מדבר רק על המקרה הזה
הספורט האמיתי נהרס, אין מחוייבות , הכל סביב הכסף.
חבל
|
|
|
|
11. |
למה??  |
צהוב |
| 22/06/12 | 15:22 |
מכבי מטומטמים!!!מה עשיתם?????????????
|
|
|
|
10. |
עושה צעד נכון ושמכבי יבינו שלא ניתן לעצור אותו    |
יונה |
| 22/06/12 | 15:21 |
|
|
|
|
9. |
יוגב אוחיון ירק מהצלחת שאכל ממנה. בושה  |
אלי |
| 22/06/12 | 15:21 |
בושה. ככה זה שחקני מכבי תל אביב. נותנים להם חשיפה וכולם בורחים אחרי עונה אחת כמו ג'רמי פארגו, צ'אק אידסון, דיאור פישר, טרנס מוריס, ריצ'ארד הנדריקס וכעת יוגב אוחיון. מי שמע על אוחיון לפני שהגיע למכבי תל אביב? יוגב אני מתבייש בך. פשוט מתבייש. יאללה מכבי לא נורא. אפשר למצוא שחקנים יותר טובים ממנו ולדעתי אפיק ניסים עולה עליו בכמה דרגות שלא נדבר על ריקי היקמן הרכש החדש מפזארו!
|
|
|
|
|
אוחיון  |
שי |
| 22/06/12 | 18:50 |
הוא לא ירק לצלחת,הצלחת ירקה עליו,אז הוא הלך לאכול במקום אחר.
|
|
|
|
8. |
לא אמרו פנאתינייקוס?  |
דגכ'ש |
| 22/06/12 | 15:21 |
מה פתאום קובאן.
חבל יוגב, פשוט חבל. דווקא אחרי עונה כזאת לרדת ברמה בגלל 30 אלף דולר? מכבי תסתדר איתך ובלעדייך (ואני בכלל לא אוהד מכבי). ידוע שאגו הורס אנשים. גם מכבי טעו ביחס, אבל בעיקר יוגב בגישה. במקום אחר לא יחוסו לו על החטאות שלשות ועל חוסר אגרסיביות, שכן יראו בו ככוכב שהגיע ממכבי הגדולה.
חבל יוגב. בעוד 3-4 תחזור למכבי או לקבוצה אחרת בארץ בכל מקרה. אז זה מה שזה? סיבוב בשביל הכסף?
מאהוב הקהל הפכת לשנוא גדול. באמת חבל
|
|
|
|
7. |
ילד קאקא!!!   |
גועל נפש |
| 22/06/12 | 15:21 |
|
|
|
|
6. |
חחח יחזור כמו טטלה,ואז מכבי ישלחו אותו לשחק >>  |
שלומי |
| 22/06/12 | 15:21 |
לשחק בליגה שניה...
|
|
|
|
5. |
חחחח לא נסחפנו...   |
רועי |
| 22/06/12 | 15:19 |
|
|
|
|
4. |
יוגב כשתתבגר...  |
אל ניניו |
| 22/06/12 | 15:19 |
תבין שלשחק ברמות הגבוהות יותר יעיל מלשחק בשביל עוד חצי מליון דולר..
|
|
|
|
3. |
יוגב!!  |
יוסי |
| 22/06/12 | 15:19 |
יוגב אתה בן מניאק גדול בוגדני מסריח שרק מעניין אותי כסף תמות!!!
|
|
|
|
|
שטויות  |
עמית |
| 22/06/12 | 20:16 |
תתרום אתה חצי מהמשכורת שלך למכבי ואז תדבר
|
|
|
|
2. |
אוחיון יחזור למכבי בעוד 4 שנים ב800000 דולר לעונה  |
דניאל |
| 22/06/12 | 15:18 |
מכבי היו יכולים לסגור איתו על חצי מליון דולר לעונה.
אבל הם לא יודעים שמה שזול הוא הכי יקר.
אוחיון שווה 1.7 מליון נטו לשתי עונות.
בהצלחה ליוגב.
ומכבי?וההנהלה שלה?אתם חיים בעולם האתמול.
עורו!!!
|
|
|
|
|
800אלף טשאקס.   |
משה |
| 22/06/12 | 16:36 |
|
|
|
|
1. |
מכבי מטומטמים  |
עידו |
| 22/06/12 | 15:16 |
מזל טוב ליוגב אבל מכבי יצאו מטומטמים
הם יכלו להביא לו עוד כולה 50 אלף דולר ולהחתים אותו
ובמקום זה הלכו והתלוננו עליו
עכשיו הוא חתם על חוזה שמביר לו יותר ממיליון דולר ממה שהוא היה יכול לקבל במכבי
|
|
|
|
|
מטומטמים ? למה מי הוא ? שאראס ?????  |
יואל |
| 22/06/12 | 16:00 |
כל מי שעושה עונה אחת טובה במכבי - כי באותה העונה לא היו אחרים טובים - חושב שהוא מלך העולם ובסוף ההפסד רק שלו
פארגו
אידסון
פישר
והרשימה עוד ארוכה.....
|
|
|
|
|
אתה מקשקש  |
עמית |
| 22/06/12 | 20:14 |
איזה הפסד כל הרשימה של השחקנים שפרטת ניהיו מיליונרים עם כבוד לא קונים במכולת ולפי כמות הסירובים של שחקנים למכבי -מכבי זה לא כזה כבוד
|
|
|
|
|
איך הגעת ל 50 אלף דולר  |
צהוב |
| 22/06/12 | 16:44 |
יוגב רצה הקפצה של השכר ל 600 אלף דולר ואחר כך עליה של 50 אלף כל שנה. הוא רצה העלאה של 400 אלף דולר שזה אומר עוד 800 אלף דולר למכבי.
|
|
|
|
|
אין לך מושג  |
דדי |
| 22/06/12 | 17:39 |
יוגב חוצפן, ואני מקווה שישלם ביוקר על התנהגותו. במכבי הוא גמר. עם הקהל הוא גמר.
|
|
|
|
|
מה קרה? מותר לו להרוויח!  |
ירון |
| 22/06/12 | 18:57 |
זאת הפרנסה שלו...
|
|
|
|
|
מכבי לא משקיעים בשחקנים  |
אחד |
| 25/06/12 | 09:47 |
ובגלל זה כל עונה בונים סגל חדש.
אני חושב שאם שחקן עשה עונה טובה, אז מגיע לו שיפור בתנאים
אחרת למה לו להישאר בקבוצה?!?!
מכבי לא מבינים את זה ובגלל זה כל שנה בונים סגל חדש, ובמהלך העונה מבזבזים את כל הכסף שהיו צריכים להשקיע על כיבוי שריפות, והחתמת שחקנים יקרים במהלך העונה.
כל ההכנסות של המועדון הולכות להנהלה. תתעוררו
|
|
|
|
|
עונה טובה?  |
|
| 01/07/12 | 17:43 |
הוא נתן 4 משחקים טובים וזהו
לא שווה יותר ממה שמשלמים לו
|
|
|