טבלאות אתר
טוטו ווינר

עקוב אחרינו

יצטרפו לחגיגה? אלה הכוכבים שהכי ראויים להיות באולסטאר

ניצן פלד
14:45|18/01/2013

חודש לפני אחד מאירועי השיא השנה ב-NBA, החמישיות שבחר הקהל כבר סגורות. הקרב על מקום בספסל לעומת זאת, לוהט. ניצן פלד נכנס לנעלי המאמנים ובדק למי מגיע לרחף על הפרקט, ולמי אין מקום. לא מסכימים? טקבקו

תגיות: אולסטאר NBA
יש להם מקום. ווסטברוק ופארקר (GETTYIMAGES)
יש להם מקום. ווסטברוק ופארקר (GETTYIMAGES)

הבוקר (שישי) הוכרזו החמישיות לאול סטאר של 2013, שייערך ביוסטון ב-17 בפברואר (שבמקרה יהיה גם יום ההולדת ה-50 של הבעלים של שרלוט בובקטס...). לאורך השבועות האחרונים פרסמה הליגה את קצב התקדמות ההצבעות, עד שהבוקר גילינו מי יעלה על הפרקט לטיפ אוף.

במזרח הגארדים יהיו רג'ון רונדו ודוויין ווייד, והקו הקדמי יורכב מלברון ג'יימס וכרמלו אנתוני, כשהמנצח במאבק על המשבצת האחרונה היה קווין גארנט. כמו שאתם רואים, אין כאן סנטר טבעי (למרות שגארנט משחק את מרבית הדקות שלו בעמדה הזו בסלטיקס העונה), וזה בגלל שכזכור, אלו ההצבעות הראשונות בהן לא הייתה הפרדה בין פורוורדים לסנטרים, והאוהדים התבקשו לתת שני קולות לשחקני קו אחורי ושלושה קולות לשחקני קו קדמי. גארנט נבחר לפני בוש בפער לא גדול, כשטייסון צ'נדלר הזדנב אחרי שניהם, אבל לא עבר אותם, וכך המזרח יפתח ללא סנטר טבעי.

הסיבה שבוש וצ'נדלר לא עברו את גארנט היא שאין מאחוריהם צבא של מצביעים שיוכל לתת דחיפה ברגע האחרון. במערב, עם זאת, יש שחקן אחד שכמעט עשה זאת, וזהו ג'רמי לין כמובן. הרכז האמריקאי ממוצא סיני-טייוואני, שפותח בחמישייה של יוסטון – שכאמור, תארח את האול סטאר – דורג לפי הפרסום האחרון במקום השלישי מבין הגארדים במערב עם 605 אלף קולות, לעומת ה-652 של כריס פול וה-1.17 מליון של קובי ברייאנט. שבוע קודם לכן הפער היה זהה – 46 אלף קולות. הסינים לא התעוררו בזמן, וקולותיהם דחפו את לין קרוב, אבל לא הכניסו אותו לחמישייה. ברגע שזה לא קרה בזכות בחירות הקהל, קיים ספק אם הגארד של הרוקטס בכלל יהיה חלק מנבחרת המערב, שכן את הספסלים בוחרים המאמנים.

התמונה בקו הקדמי של המערב נסגרה עם קווין דוראנט, בלייק גריפין ודווייט הווארד, ככה שכאן השינוי בהצבעה לא השפיע על התוצאות, ובכל זאת נראה סנטר טבעי בחמישיית המערב. טים דאנקן, שמדורג רביעי בין צוברי הקולות בקו הקדמי במערב, רחוק מדי כדי להדביק את גריפין.

אם כך, אלו החמישיות, כפי שהוכרזו: רונדו, ווייד, ג'יימס, מלו וגארנט במזרח. פול, קובי, דוראנט, גריפין והווארד במערב. כעת יעברו כמה ימים טובים (עד תחילת פברואר), עד שמאמני הליגה ישלימו את הסגלים עם בחירת הספסלים, אבל אנחנו לא רוצים לחכות להם, ומוכנים להכריז על הנבחרות שלנו כבר עכשיו.

התחשבתי בכמה פרמטרים כדי לבחור את הספסלים שלי. קודם כל, הספסל צריך להתחלק 3 ו-4 בין הקו האחורי לקדמי, או הפוך. אבל בכל מקרה לא 2 ו-5. שנית, בחנתי רק את היכולת העונה. זאת אומרת שכוכבים ותיקים שפשוט לא מספיק טובים ב-12/13 פשוט לא נכנסו (למשל: דירק נוביצקי, פאו גאסול). שלישית, בדקתי "למי מגיע". שזה אומר ששחקן כמו ג'וש סמית', שמ-ע-ו-ל-ם לא היה אול סטאר, נכנס, אבל חברו לקבוצה אל הורפורד, שכבר היה פעמיים, לא נכנס. או שאנשים כמו לואל דנג ואנדרה איגודאלה, שכבר קיבלו את "הבחירה המתקנת שלהם", לא נכנסו אצלי השנה. עוד הסברים בהמשך.

"מגיע" אומר גם שאם מישהו נותן עונה טובה בקבוצה חלשה, אין לו הרבה סיכויים להיכנס לבחירה שלי (שחקני קליבלנד יוצאים מן הכלל). וזה עובד גם הפוך: קבוצה שנותנת אחלה עונה תזכה לייצוג, גם אם הנציג שלה אולי נותן עונה טיפה פחות טובה ממישהו אחר, בקבוצה כושלת (למשל: ברנדון ג'נינגס ורודי גיי כן, ג'רו הולידיי ואו.ג'יי מאיו לא).

ויש עוד פרמטר אחד שהשתמשתי בו כדי "לשבור שוויון" – והוא שאני תמיד בעד לתת את הבמה לכוכבים צעירים עולים שנונתים עונה טובה בקבוצה מפתיעה, מאשר לכוכב ותיק, שכבר היה בהרבה משחקי אול סטאר, אבל השנה – גם אם המספרים שלו עדיין יפים וגם אם הקבוצה עדיין במאזן חיובי – פשוט לא מספק את הסחורה. ככה דרון וויליאמס מצא את עצמו בחוץ. ופרמטר אחרון היה "כמות הנציגים מקבוצה". קבוצה טובה שמנצחת הרבה יכולה לזכות בשלושה נציגים (כמו מיאמי היט, למשל). קבוצה שמתקשה, תתקשה לקבל שלושה נציגים (כמו בוסטון סלטיקס, לדוגמא).

ועם כל הפרמטרים האלה בראש – ומול טבלאות אקסל יפות ומסודרות, יצאתי לבחור את ספסלי המזרח והמערב לאול סטאר של 2013.

מזרח

ברנדון ג'נינס (גארד, מילווקי באקס, 18.3 נק', 5.8 אס', 2.0 חט')
בניגוד לתדמית שאולי יש לו בגלל המראה, בגלל סגנון המשחק, בגלל השנה באיטליה – ג'נינגס הוא כדורסלן מצוין ויציב. העונה הוא טוב במיוחד, למרבה הפלא הוא ומונטה אליס מסתדרים מצוין בקו האחורי (קולעים יחד 37 נק', מוסרים 11.2 אס' ומאבדים רק 5.5 כדורים), ומעל לכל: מילווקי מנצחת. הקבוצה במאזן חיובי, ובמזרח זה אמור להספיק לפלייאוף. הועדף על פני אליס כי לתחושתי, זו קצת יותר הקבוצה שלו מאשר של הבחור שהגיע בטרייד באמצע עונה שעברה.

קיירי אירווינג (גארד, קליבלנד קבאלירס, 23.0 נק', 5.6 אס', 1.7 חט')
נכון, הקאבס משחקים רע ונורא. במזרח יש רק קבוצה אחת עם מאזן חלש יותר. וחלק מהאשמה חייבת ליפול על השחקן הכי טוב בקבוצה. אבל באמת שהוא עושה כל מה שהוא יכול – וזה המון. אחרי שהפתיע ביכולת מעולה כרוקי, הפתיע בשיפור שהוא מפגין העונה, שחקן קלאץ', ויופי של תוספת לאול סטאר, לשנים רבות. כרגע פצוע ומוגדר "דיי-טו-דיי", ואמור להיות כשיר לסופ"ש ביוסטון.

ג'ו ג'ונסון (גארד, ברוקלין נטס, 17.3 נק', 3.1 ריב', 3.5 אס')
כן, הוא כאן ודרון וויליאמס לא. קודם כל, אומר שאני חושב שבפועל וויליאמס יהיה והוא לא. אבל זה לא אומר שאני מסכים עם זה. וויליאמס הוא האשם המרכזי בהיחלשות של הנטס עם חודש דצמבר מזעזע, והוא אמור להית האיש המרכזי בקבוצה. אז הציפיות הגבוהות ממנו פוגעות בו אצלי. לעומתו, ג'ונסון עושה את העבודה המצופה ממנו, קולע יותר ובאחוזים טובים יותר. הנטס לא יקבלו ממני שני נציגים, ובחרתי בג'ונסון. שניהם, אגב, הפגינו שיפור משמעותי החודש, ואם זה יימשך כך, יכול להיות שבעוד שבועיים וויליאמס כן ישתחל לספסל אצלי. אבל בינתיים הוא בחוץ.

פול ג'ורג' (גארד-פורוורד, אינדיאנה פייסרס, 16.9 נק', 7.7 ריב', 3.7 אס', 1.7 חט')
יכול להיות שזה קצת מוקדם מדי להכניס אותו לאול סטאר, אבל בכל פעם שאני רואה אותו משחק אני מבין יותר ויותר איזה יהלום יש לפייסרס ביד. הכנסתי אותו השנה לספסל על חשבונו של פול פירס, שהפסיד בעיקר כי לסלטיקס כבר יש שני נציגים, וכי אינדיאנה נותנת עונה כל כך טובה שחייב להיות לה נציג. וג'ורג' עשה מספיק בחודשיים וחצי הראשונים של העונה כדי להצדיק בחירה. אתלט מרהיב שיכניס הרבה ברק למשחק. היינו אומרים עליו שהוא עוד לא שם מספיק גדול, אבל מצד שני, הוא מכסה חצי מהביטלס, אז השם הוא לא הבעיה שלו.

ג'וש סמית' (פורוורד, אטלנטה הוקס, 16.5 נק', 8.3 ריב', 3.7 אס', 2.3 חס')
מתי כבר יגיע לקיצו העוול הזה? לאל הורפורד יש שתי הופעות אול סטאר, וסמית' עדיין מחכה לראשונה שלו. זה עיוות שחייבים לתקן. גם העונה הוא ממשיך לעשות את מה שהוא יודע – שזה הכל, בשני צדי המגרש. וגם העונה הוא עושה את זה באתלטיות ובברק האופייניים לו. אה, כן, וההוקס מעמידים שוב מאזן מצוין. אשתקד אנדרה איגודאלה ולואל דנג נכנסו במקומו, וקיבלו את "הבחירות המתקנות" שלהם. אז בחייאת, הזמן לבחור בו לא רק הגיע, הוא כבר כמעט עובר.

כריס בוש (פורוורד, מיאמי היט, 17.9 נק', 7.2 ריב', 1.8 אס', 1.4 חס')
האמת, קצת קשה לי עם הבחירה הזו. מיאמי רחוקה מלהבריק העונה, אז קשה לי לתת לה שלושה נציגים. מה גם שבוש בעצמו פחות נוצץ מבעבר. הברירה שלי הייתה הוא, פירס (נפל בגלל שיש לסלטיקס שני נציגים) או דנג ו... רגע, יודעים מה? תשכחו מזה. הוא בחוץ.

אני מעדיף את לואל דנג (פורוורד, שיקגו בולס, 17.8 נק', 6.6 ריב', 2.9 אס')
אוקיי, אז בוש בחוץ, דנג בפנים. אני יודע שקראתי לבחירה בו אשתקד "בחירה מתקנת", וזה נותן רושם שאולי לא צריך לתת לו עוד הופעת אול סטאר, אבל בלי דריק רוז ואחרי שחצי קבוצה עזבה (כל הספסל בערך), דנג ויתר הקו הקדמי ממשיכים להצטיין, והסודני-בריטי הוא הטוב מכולם שם, גם השנה. אול סטאר בזכות.

אנדרסון וארז'או (סנטר, קליבלנד קלבאלירס, 14.1 נק', 14.4 ריב', 3.4 אס')
אכן דבר מוזר לתת שני נציגים לאחת הקבוצות הגרועות בליגה, אבל העונה המשוגעת שהוא נותן פשוט ניצחה אצלי בבחירה את טייסון צ'נדלר, יוקאים נואה, ברוק לופס, הורפורד ויתר שחקני הפנים במזרח. שחקן של 14-14 אי אפשר באמת להשאיר בחוץ.

מערב

טוני פארקר (גארד, סן אנטוניו ספרס, 19.5 נק', 2.9 ריב', 7.1 אס')
"אני רק בן 30!" זעק/התנצל פארקר בשנה שעברה בפני מאמנו גרג פופוביץ', כשהאחרון רצה להוריד אותו לספסל לנוח. ובאמת, פארקר, בניגוד לשני הכוכבים האחרים של הספרס, עדיין בשיאו – ורואים את זה. טוני נותן עוד עונה מעולה, הספרס במאזן מופלא. נו בריינר.

ראסל ווסטברוק (גארד, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, 22.2 נק', 5.3 ריב', 8.4 אס', 2 חט')
מכל שחקני הספסל, בשתי הנבחרות – זה השחקן הכי בטוח בבחירה. פשוט כי הוא לגמרי שחקן של חמישייה באול סטאר. אבל כל עוד קובי ופול כאן, ועד שלא ישנו את הבחירה ל-3 גארדים ו-2 שחקני קו קדמי (מה שיהפוך את האול סטאר לכיפי עוד יותר), הוא ימשיך לעלות מהספסל. למרות שהוא כנראה אחד מה-10 שחקנים הכי טובים בליגה.

ג'יימס הארדן (גארד, יוסטון רוקטס, 26.4 נק', 4.3 ריב', 5.3 אס', 1.9 חט')
קבלו אותו, מלך הנשף! כוכבה הגדול ביותר של מארחת האול סטאר, יוסטון רוקטס, מאז ימי השיא של טרייסי מגריידי. האיש שבא בטרייד המפתיע רגע לפני פתיחת העונה, הדהים את כולם עם הופעות של 37 ו-45 נקודות בשני המשחקים הראשונים שלו בקבוצה, ומאז ממשיך להוכיח שהוא אחד הסקוררים הטובים בליגה – בשורה אחת עם הגדולים ביותר.

סטפן קרי (גארד, גולדן סטייט ווריורס, 20.5 נק', 4.2 ריב', 6.6 אס', 1.6 חט')
שואלים מה הוא עושה כאן? קודם כל, סטיב נאש, דמיאן לילארד, מאנו ג'ינובילי, או.ג'יי מאיו, ג'מאל קרופורד, ג'רביס ואסקס, טיי לוסון ויתר הטוענים למקום הזה פשוט לא נותנים עונה טובה יותר ממנו. שנית, הוא לא רק מצטיין, אלא עושה את זה בקבוצה הכי מפתיעה בליגה, הווריורס, שמדורגת חמישית במערב. אז כן, זה אומר שדייויד לי לא נכנס בפורוורדים (עוד שחקן שעוד מעט יעמוד בכל הקריטריונים לזכאות ל"בחירה מתקנת"). וזה אומר שקרי בא על חשבון כמה פורוורים שבטח חשבו שייכנסו לרשימה שלי. אבל אני הולך עם הכוכב המרכזי בהצגה הכי מפתיעה של השנה.

רודי גיי (פורוורד, ממפיס גריזלז, 17.8 נק', 5.7 ריב', 2.5 אס', 1.4 חט')
עידן ה"חבורות כוכבים" בליגה ייצר את הסלטיקס, ההיט, לייקרס הנוכחית, ניקס וגם בנטס ניסו משהו כזה. תופעת לוואי היא קבוצות כמו ממפיס (או פילדלפיה עד העונה, דנבר ואינדיאנה בעיקר, שיקגו בלי רוז) – קבוצות כדורסל מעולות, מאוזנות, עמוקות, שאין להן כוכב על אבל עדיין מציגות מאזנים טובים יותר מאשר קבוצות אחרות, שכן מתהדרות ב"סופרסטאר" אחד או שניים. אז מה עושים עם קבוצות כאלה באול סטאר? רוטציה! שנה שעברה מארק גאסול קיבל מקום, השנה זה גיי, שהוא הדבר הכי דומה לסופרסטאר שיש בקבוצה הזו, רק שאין לו את האגו שיגרום לו לקחת 24 זריקות למשחק (ולהסתפק ב-16). נכון, היו לו עונות טובות יותר סטטיסטית, אבל גיי מצדיק בחירה לאול סטאר לא רק כי זו תהיה הראשונה, אלא בעיקר כי הוא הסקורר המוביל של אחת הקבוצות הטובות בליגה – וזו סיבה מספקת.

למרכוס אולרידג' (פורטלנד טריילבלייזרס, 20.8 נק', 8.6 ריב', 2.6 אס', 1.2 חס')
אנחנו מגיעים לסוף, וחייבים להזכיר את אלה שלא נכנסו: פאו גאסול, סרג' איבאקה, מארק גאסול, זאק ראנדולף, לי, נוביצקי, ניקולה באטום, דמרכוס קאזינס, דנילו גלינארי, איגי, ניקולה פקוביץ'. אתם רואים – אין כאן אף אחד שהוא השחקן הכי טוב של קבוצת פלייאוף. שזה בדיוק מה שאולרידג' הוא כן. אמנם, בלייזרס יכולה לפספס את הפלייאוף ברגע האחרון, אבל זה לא יהיה באשמתו של אחד משחקני הפנים-חוץ הכי מגוונים ומוכשרים בליגה. עדיין קשה להפסיק לדמיין לאן היה מגיע אם ברנדון רוי וגרג אודן היו בריאים.

טים דאנקן (פורוורד-סנטר, סן אנטוניו ספרס, 17.1 נק', 9.6 ריב', 2.7 אס', 2.7 חס')
כמו קווין גארנט, הוא לא נבחר לאול סטאר בשנה. וזה נראה היה טבעי, ששני הענקים האלה כבר לא חלק מהמסיבה. אבל כמו גארנט, דאנקן חוזר לשם השנה – ובענק. ולמרות שגארנט יהיה בחמישייה והוא לא, מקומו של דאנקן השנה באול סטאר ראוי יותר אפילו מאשר כוכב הסלטיקס. וזה מדהים לראות, ומדהים לומר, אבל דאנקן טוב ב-2012/13 כמו שהוא לא היה מאז 2010. פתאום, בגיל 36, דאנקן שוב קרוב ל-3 חסימות למשחק – משהו שהוא לא עשה מאז אמצע העשור הקודם. בנקודות, ריבאונדים אסיסטים ודקות הוא נותן מספרים טובים משנתן בשתי העונות האחרונות. והוא עושה את כל זה כשהספרס ממשיכים לנצח ולהיות אחת הקבוצות הכי טובות בליגה. והוא אפילו קולע ב-81% מהקו!

הסגלים המלאים (החמישיות שנבחרו רשמית והספסלים לפי הבחירה שלי):

מזרח
חמישייה: רונדו, ווייד, לברון, מלו, גארנט
ספסל: ג'נינגס, אירווינג, ג'ונסון, ג'ורג', דנג, סמית', וארז'או

מערב
חמישייה: פול, קובי, דוראנט, גריפין, הווארד
ספסל: פרקר, קרי, ווסטברוק, הארדן, גיי, אולרידג', דאנקן

התפרסם לראשונה:     16:26 | 16/01/13 הדפס
תגובות
עד כה: 67 תגובות, ב- 47 דיונים. הוספת תגובה
47. תיקונים קלים אך משמעותייםהודעה שנקראההודעה נעולה אריאל  | 22/01/13 | 12:13

אני ממש לא מת על כריס בוש אבל אם הבחירה היא בינו לבין לואל דנג אני בוחר בבוש. ל-4-5 במיאמי (עם לברון ווויד) הרבה יותר קשה לתת תפוקה מאשר למספר 3-4 בשיקאגו (בלי רוז) ולכן התפוקה של בוש "שווה" יותר בעיניי.

תיקון נוסף: דנילו גלינארי חייב להיות באול-סטאר. אחלה עונה, אחלה שיפור, אחלה שחקו. ולחשוב שהוא יכול היה להיות בניקס עכשיו...

הגב לתגובה זו סגור
46. ורז׳אוהודעה שנקראההודעה נעולה אב  | 19/01/13 | 15:10
ורז׳או פצוע, וקליבלנד שהיא אחת הקבוצות הכי גרועות בליגה, לא יהיו לה שני אולסטארים ולאירוינג מגיע יותר מורז׳או. לדעתי צ׳נדלר צריך להיות באולסטאר
הגב לתגובה זו סגור
45. ניצן פלדהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 19/01/13 | 11:11

מה עם קוין לאב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

50 דאבל דאבל רצוף

הגב לתגובה זו סגור
44. ואלו השמות:הודעה שנקראההודעה נעולה ישראלי בניו יורק  | 19/01/13 | 08:00

מונטה אליס- במקום ג'אניגס בלי שום ספק הקבוצה שלו ולא להיפך,              טייסון צ'נדלר- חובה ואם לא הוא אז לפחות ג'יי אר סמית הרי הניקס סוף סוף אחרי עשור וחצי עושים קולות של אליפות ולא מגיע להם שני בחירות, לשנייה במזרח?  ג'וקאים נואה-(כי הוא מחזיק את שיקגו ולא דנג). ברוק לופס!-(בידיוק כמו ששאקיל אמר וצחקו עליו בתחילת העונה לא האוורד ולא ביינום הסנטר הטבעי הכי טוב בליגה כרגע נמצא בברוקלין). מאנו גינובלי-כי הגארד הלבן הטוב בעולם לא צריך הסברים.  דימיאן לילארד -כן כן אם יש צדק בעולם יופיע הוא מיד! לא היה מקרה כזה מאז 1985 אז שחקן אנונימי משהו שאתם מכירים בשם אלוהים עשה זאת אבל לרוקי השנה מגיע כבר עכשיו להיות בליגה של הגדולים ,עם קצב של ותרן ויד קטלנית ,שלווה של דורון שפר ואתלטיות של העידן החדש לילארד צריך להיות בפנים אבל הוא לא יהיה וזה בסדר, ג'ורדן יש רק אחד והוא ישחק במילא במשחק המקדים ויזכה כמובן ברוקי השנה.   ג'אמל קרופורד -הסקורר בחסד באחת הקבוצות המלהיבות והמוצדקות במערב הקשה שאוחזת במקום השלישי המכובד ,אולי השחקן השישי של השנה!  אנדריי קרילנקו -אם במקרה של לילארד ביקשנו צדק אז כאן מגיע צדק היסטורי ,השחקן הרוסי שהיה לmvp היורוליג בשנה שעברה מחזיק במו ידיו קבוצה מרוסקת מוכה ,הקליפרס החדשים אם תרצו, בדמות מינסוטה השבורה עם לאב בחוץ רוביו עדין לא באמת בפנים (אפילו לא קרוב..) ועם עוד 5!שחקנים שנפצעו ויצאו מהסגל הראשון אנדריי לא היה חביב רק על בלאט אלא גם על אדלמן שנותן לו את מספר הדקות הגבוה ביותר בקבוצה ערב אחרי ערב כולל התענוג לשמור על כוכב הקבוצה היריבה בעמדת הפווארד מלברון לכרמלו ולטרנטולה קרילינקו אוסף ריבאונדים נקודות אסיסטים גגות חטיפות בשקט ויעילות מסתבר שמה שהיה טוב ליורוליג מספיק טוב לשחקן אול אוראונד נהדר בnba ואם לא אנדריי אז בלי ספק -ניקולה פקוביץ-תגלית העונה!(כבר מהעונה שעברה) המונטנגרי המוכר לאוהדים הישראלים הוא סנטר קלאסי מהסוג שכבר לא קיים באנ בי איי עם משחק גב לסל משובח וממוצעים של 18 ו13.7 הוא אחד הבאנקרים והעוגנים המשובחים שכל gm בליגה כבר לוטש עיניים לסנטר האנדראסטמייט הנפלא הזה שבאמת מחזיק את הקו הקדמי של מינסוטה בעונה מקוללת (הוא נפצע במשחק האחרון אבל כרגע לא יצאה הודעה רצינית על מצבו)                       ניקולה באטום-הצרפתי המוכשר שהיה מועמד למינסוטה לפני העונה במקום אנדריי קרילינקו ונותן את אותו משחק אול אוראונד משובח רק עם רגליים צעירות ויכולת התקפית אתלטית בלתי נתפסת שלצד הרוקי לילארד פורח ומספק עונה לספרים.  וג'רביס ואסקס-נקודת אור נדירה ומוכשרת בקבוצת תחתית צעירה ורעבה עם יכולת מפתיעה ,מושך בחוטים של מונטי ויליאמס באומנות נפלאה ושובה לעין!    

הגב לתגובה זו סגור
43. משחק האולסטארהודעה שנקראההודעה נעולה סטיסטיקה מטעה לפעמים  | 19/01/13 | 04:44

אמנם ורז'או השנה עם 14-14 אך הוא נמצא בקבוצה חלשה מאוד בלי כלים התקפיים כמעט חוץ מקיירי כך שזה לא ממש חוכמה כי הכדורים מגיעים אליו בכמויות גדולות. ברוק לופז הוא הסנטר הטוב בליגה אחרי הווארד, צ'נדלר מציג עונה נהדרת בניקס הן בהגנה והן בהתקפה והיחס +/- אצלו גבוה בהרבה משל ורז'או, יואקים נואה אמנם אינו שחקן ההתקפה המוכשר ביותר אך עם זאת הוא שחקן הגנה נהדר וגם לו מגיע לפני ורז'או. אם להיות כנים לרוי היברט מגיע יותר מקום באולסטאר מלו. 

הסגלים צריכים להיות כאלו (לדעתי) :

מערב: 

חמישיה (נבחרה כבר) : כריס פול, קובי בריאנט, קוין דוראנט, בלייק גריפין (אישית העדפתי את לאו אך שניהם מאוד ראויים לפתוח בחמישייה) , דוואיט הווארד 

ספסל (אפשרי) :

PG: ראסל ווסטברוק , ג'רמי לין, סטיב נאש, טוני פארקר, סטאפן קרי (מועמים אפשריים )

SG: ג'יימס הארדן , OJ mayo, ברנדון רוי (מועמדים אפשריים)

SF: רודי גיי, דנילו גלינרי, אנדרה איגוודלה (עוד מישהו חושב שדנבר הכי חזקה בעמדה הזו?) (מועמדים אפשריים)

PF: קוין לאב, פאו גאסול (מועמדים אפשריים) (שימו לב לשחקן בשם גורדון היווארד מיוטה ג'אז PF צעיר ומוכשר בן 22 שבהחלט בעוד כמה שנים יהיה מועמד רציני להיכנס לאול-סטאר)

C: טים דאנקן (האחד והיחיד) , דיאנדרה ג'ורדן (עושה קפיצת מדרגה גדולה מאוד השנה, בהחלט מגיע לו בכורה באולסטאר), סרג' איבקה (מועמדים אפשריים)

מזרח:

חמישייה (נבחרה כבר) : רג'ון רונדו, דווין וויד (עוד מישהו התאכזב שקיירי לא פותח בחמישייה?), לברון ג'יימס, כרמלו אנטוני (אם מישהו יודע מי מהם פותח בעמדת ה- PF אודה לו אם יגיד לי) , קוין גארנט

ספסל (אפשרי):

PG: קיירי אירווינג, דרון וויליאמס, מונטה אליס, ג'ון וול (שחקן מוכשר ששוכחים ממנו קצת כיוון שמשחק בוושינגטון שהיא קבוצה חלשה מאוד אך עם זאת אינני בטוח שמגיע לו להופיע באולסטאר בשלב הזה שנה שנתיים בטוח שכן) (מועמדים אפשריים)

SG: פול ג'ורג', ג'ו ג'ונסון, ברנדון ג'נינגס (מועמדים אפשריים)

SF: פול פירס (למען האמת שני ה -SF מהמזרח שראויים למעמד כבר בחמישייה ואחד מהם פותח בעמדת ה- PF על אף שבהמשך כנראה יקבל דקות בעמדתו הטבעית אך עם זאת בחרתי לציין גם את פול פירס ובנוסף לכך שחקן נוסף שמגיע לו להשתתף באולסטאר הוא דני גריינג'ר שהייתה לו כבר הופעת אולסטאר אחת אולי יותר אם איני טועה אך למיטב ידיעתי הוא פצוע ולא יהיה כשיר למשחק)

PF: אנדראה ברניאני, כריס בוש, אמארה סטוד'אמייר (מועמדים אפשריים)

C: ברוק לופז (לדעתי הגיע לו לפתוח בחמישייה כסנטר הפותח), טייסון צ'נדלר, יואקים נואה (מועמדים אפשריים)

לסיכום, המערב חזק משמעותית מהמזרח. המערב חזק מאוד בכל העמדות, מאוד מגוון ויש לו יתרון ברור בצבע. מנגד, המזרח ישחק כנראה רוב המשחק סמול בול עם שני PG על המגרש  יחד עם לברון וכרמלו ביחד או לחוד וייאלצו להסתמך על מהירות וקליעה מרחוק שכן בצבע אין מה לבנות כמעט מול שחקנים כמו גריפין לאב הווארד ודאנקן. מבחינת קווים קדמיים ואחורים יחסי הכוחות עומדים כך:

קו אחורי (מערב) > קו אחורי (מזרח)

קו קדמי (מערב) > קו קדמי (מזרח) 

הייתי אף מוסיף ואומר כי הקו הקדמי של המזרח ישמש במשחק בשר תותחים למערב. (כן קוין גארנט שחקן ענק ואגדה אך הוא מבוגר ואני בספק אם העזרה של השחקנים שישחקו כ- PF יספיקו מול קו קדמי מפלצתי של גריפין והווארד/גריפין ודאנקן/לאב והווארד/לאב ודאנקן ) גם בקו האחרוי יתרון ברור כאשר על אף לברון למזרח יהיה קשה להשוות את הקו האחורי שלהם לשל המערב כאשר קובי ודוראנט ישחקן דקות רבות ביחד על המגרש וזה בתוספת רכז מעולה. המזרח יקום וייפול על שיתוף הפעולה של הרכזים שיהיו באותו זמן במגרש ושיתוף הפעולה שלהם עם לברון וכרמלו. הימור שלי: המערב מנצח בצורה משכנעת. 

הגב לתגובה זו סגור
42. אתה לא מבין כדורסל תאמין לי..הודעה שנקראההודעה נעולה יואב  | 19/01/13 | 00:36

כרמלו?

פירס?



חסרים פה כל כך הרבה טובים....שם לי את ג'ו ג'ונסון ופול ג'ורג'.

אתה לא מבין כדורסל תאמין לי

הגב לתגובה זו סגור
  פירס גרוע השנההודעה שנקראההודעה נעולה חכם  | 19/01/13 | 16:33

וכרמלו נבחר להרכב הראשון

מלו = כרמלו.

הגב לתגובה זו סגור
41. אני רוצה לדעת איך יכולתם להתעלם מאל ג'פרסון מיוטה?הודעה שנקראההודעה נעולה חיים אזולאי  | 19/01/13 | 00:33

הבן אדם סוחב את יוטה לעונה אדירה עם קצת עזרה מפול מילסאפ ומו וויליאמס בעזרת המון דאבל-דאבלים שכוללים נקודות וריבאונדים :)

הגב לתגובה זו סגור
40. יופי של כתבה!הודעה שנקראההודעה נעולה יונתן  | 19/01/13 | 00:11
יופי של כתבה ניצן מסכים איתך בכל מילה ומילה!
הגב לתגובה זו סגור
39. לניצן פלדהודעה שנקראההודעה נעולה the truth  | 18/01/13 | 23:07

הנה החמישיות שלי, אשמח אם תגיב:



מערב:

גארדים: (מסכים איתך לחלוטין על כולם, אולי הייתי מכניס את ג'מאל קרופורד, למרות שהוא שחקן שישי)

- סטפאן קארי

- ג'יימס הארדן

- ווסטברוק

- טוני פארקר



פורוורדים:

- רודי גיי

- זאק רנדולף (עונה מפלצתית!, אפילו מועמד בMVP LADDER... וכי לדעתי מגיע לממפיס שתי בחירות על העונה שלהם)

- דיוויד לי (זה היה בינו לבין דאנקן ואולדריג', אבל דאנקן לא נותן עונה כמו שלי נותן, הן מספרית והן בחשיבות לקבוצה לדעתי ואולדריג' מגיע לו אבל הווריורס נותנים עונה טובה יותר ולדעתי הגיע הזמן של לי)





מזרח:

גארדים:

- ג'יי.אר סמית'(שחקן אדיר שפרח השנה ומחזיק את הניקס כשמלו לא שם)

- קיירי ארוינג

- דרון וויליאמס(פשוט שחקן טוב מדי מלהשאיר בחוץ, חלק מהעניין של האולסטאר זה לראות את השחקנים הכי טובים שיש למשחק להציע, וכמה שזה כואב להכניס אותו עם איך שהנטס ניראו עד עכשיו.. פשוט אין ברירה)



* ג'נינגס ואליס פשוט לא מספיק טובים לדעתי, מה גם הבאקס התחילו נהדר אבל נחלשו וממש לא נותנים עונה כמו הווריורס למשל, מה שהיה מעניק להם מקום אחד לפחות

פורוורדים:



- ג'וש סמית' (מישו צריך לסיים את הבדיחה הזאת אחת ולתמיד)

- צ'נדלר (הבורג המרכזי בהגנה של הניקס, בלי להזכיר את השיפור האדיר שלו בנוגע לנקודות וריבאונדים. עם מזרח כזה חלש, אין סיבה שהוא לא ייכנס)

- כריס בוש (כמו וויליאמס, פשוט שחקן טוב מדי, וצריך לזכור שהוא עדיין מספק סטטיסטיקה מעולה העונה... והמזרח פשוט זוועה)

- פול ג'ורג' (נותן עונת פריצה אדירה וסוחב את אינדיאנה. אני עדיין חשב שמקומו רק בשנה הבאה, אבל וארז'או פצוע, כך שהוא קיבל את הפרומושיין)



* וארז'או כמו שאמרתי לא נכנס מהסיבה שהוא פצוע, אבל אם יהיה איכשהוא בריא, ועם העונה המטורפת שהוא נתן עד עכשיו, אני היתי מכניס אותו אפילו לחמישייה על חשבון גארנט, פשוט מפלצת העונה ומגיע לו אחרי כל השנים מתחת לצל של המלך...

הגב לתגובה זו סגור
38. נכון לגמריהודעה שנקראההודעה נעולה Mj23  | 18/01/13 | 22:22
אתה לא צריך להצטער שבחרת בקרי- הוא פשוט שחקן מדהים. חבל שאין עוד מקום במערב ואז גם באטום היה נכנס...
הגב לתגובה זו סגור
37. honey chiriosהודעה שנקראההודעה נעולה KG  | 18/01/13 | 21:34

you are the worst reporter i ever read!!

by the way... your mother smells like a shawarma with amba

הגב לתגובה זו סגור
36. אולסטארהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו  | 18/01/13 | 21:28

אני חושב שגם ללי טאוסון מגיע, למרות שאני לא רואה את מי אפשר להוריד אצל הגארדים במערב...

הגב לתגובה זו סגור
  אתה מתכוון לטיי לאוסון?הודעה שנקראההודעה נעולה ליצן  | 19/01/13 | 01:30

הרגת אותי יאסטלן

הגב לתגובה זו סגור
35. צ'אנדלר חייב להיות בפניםהודעה שנקראההודעה נעולה שמחה ריגר  | 18/01/13 | 21:21

ו-2 שחקנים מקליבלנד זה פשוט הזוי.. מספרים זה לא הכל בחיים.. בקבוצה פח תמיד יהיה מישהו שייקח ריבאונד ויקלע זה לא עושה אותו אול-סטאר

הגב לתגובה זו סגור
34. פירס חייב להיות באולסטארהודעה שנקראההודעה נעולה סלטיקס  | 18/01/13 | 20:59
מה זה השטויות האלו ולכל השונאים גארנט בגילו עדיין טוב יותר מצאנדלר חסר היכולת בהתקפה אם כבר נדבר על נואה כגם מחליף
הגב לתגובה זו סגור
33. הסגלים צריכים להיות ככה:הודעה שנקראההודעה נעולה אנונימי  | 18/01/13 | 20:37
מערב: חמישייה- פול, בראיינט,דוראנט, גריפין, הווארד ספסל- ווסטברוק, פארקר, הארדן, ג`מאל קרופורד, גלינארי, איבקה, דאנקן מאמן- ויני דל נגרו מזרח: חמישייה- רונדו, וויד, מלו, לברון, צ`נדלר ספסל- דרון וויליאמס, ארווינג, ג`יי אר סמית, פול ג`ורג`, פירס, דנג, נואה מאמן- אריק ספולסטרה
הגב לתגובה זו סגור
32. ממש ממש ממש לא.הודעה שנקראההודעה נעולה D-Wade  | 18/01/13 | 20:29
שמישהו יסביר לכותב מה זה אול סטאר. 82 משחקים בעונה הסדירה לכל קבוצה ועוד משחקי פלייאוף לטובים ביותר חצאי גמרים גמר מחוזי גמר האן.בי.איי ושום משחק בכל השיגעון הזה לא משתווה לכמות הכישרון שאמור להיות במשחק אחד האול סטאר. אתה משריין מקומות לשחקנים בינוניים מקבוצות צמרת? נו באמת.. במשחק אחד בשנה אמורים להיות השחקנים הכי אתלטים והשחקנים עם היד הכי חמה כדי לתת ל 100 אלף אוהדים ביציעים ריגוש וסיבה מחדש למה לאהוב את המשחק הזה. זה משחק של show נטו בלי הרבה ראיית משחק בלי הרבה חוכמת משחק.
הגב לתגובה זו סגור
31. שני שחקנים של קליבלנד, קבוצה במאזן של 10-31?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גארנט והאוורד???  | 18/01/13 | 20:28

הגב לתגובה זו סגור
30. ג'ו ג'ונסון?!?!?! חחחחחחחחחהודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 18/01/13 | 20:11

פשוט תגיד "אני לא רואה בכלל את הנטס השנה" ותסגור סיפור, בחייאת.



ועוד אם זה לא היה מספיק, אתה חוזר עם "נכון, לא דרון וויליאמס" - כאילו שלדרון וויליאמס מגיע להסניף את סופשבוע האולסטאר השנה.



השחקן היחיד בנטס השנה שמשחק כמו אולסטאר, הוא ברוק לופז. אף אחד, ואני מתכוון אף אחד אחר לא משחק _קרוב_ לרמה של אולסטאר.



בחירות מגוחכות על סמך מוניטין העבר. מאוכזב ברמות. תעזוב את המקלדת ולך תצפה במשחקים במקום.

הגב לתגובה זו סגור
  בחירות על סמך מוניטין ע בר??הודעה שנקראההודעה נעולה הנביא  | 19/01/13 | 09:40

קראת בכלל את הכתבה?

פול ג'ורג'? קיירי אירווינג? סטפן קרי?

הגב לתגובה זו סגור
  אני לא יודע מה אתה רואההודעה שנקראההודעה נעולה ניצן פלד  | 19/01/13 | 10:35

אבל מה שאני ראיתי מג'ו ג'ונסון העונה זה שחקן יציב שנותן תפוקה טובה - הוא משחק הכי הרבה דקות העונה בנטס, וזה מסיבה מסויימת.

הוא לא קלע פחות מ-12 נקודות כבר יותר מחודש.

ומה שאני ראיתי זה שחקן שהיה הקלעי המוביל ברצף של שבעה ניצחונות שהיה עכשיו לנטס.

אם להיות הקלע המוביל לאורך רצף של שבעה ניצחונות בקבוצת פלייאוף זה "לא להתקרב לרמה של אול סטאר" מבחינתך, אז יש לנו סטנדרטים שונים כנראה.

הגב לתגובה זו סגור
  מסכים בנוגע לנטס,הודעה שנקראההודעה נעולה נונו  | 19/01/13 | 14:16
מי שראה אותם העונה יודע כמה ג׳ו ג׳ו הדרדר וגם וויליאמס ) קארמה? ) היחיד שאולי מגיע לו הוא לופז, רק שבכדורסל צריך גם לקחת ריבאונדים לפעמים.
הגב לתגובה זו סגור
29. נוו באמת!הודעה שנקראההודעה נעולה ניצן  | 18/01/13 | 19:30

ורז'או?? אם כבר ג'רמי לין 

הגב לתגובה זו סגור
28. ארוינג הוא אחד השחקניםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יקיר  | 18/01/13 | 19:21

הגב לתגובה זו סגור
27. מסכים ולא מסכים :)הודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 18/01/13 | 18:09

אני לא מבין איך בעונה כזאת צאנדלר ונואה לא בפנים, ועוד יותר אני לא מבין איך גמאל קרופורד בחוץ ? אריק בלדסו ? השחקנים נותנים עונה ענקית בקליפרס ואחד מהם היה חייב להיות בפנים ... אם לקליבלנד יש 2 נציגים לקליפרס צריכים להיות 3 :) 

הגב לתגובה זו סגור
26. אולסטארהודעה שנקראההודעה נעולה מאור  | 18/01/13 | 18:02
מה עם סטיב נאש מגיע לו להיות באולסטאר גם אם הוא לא יהיה רק על הספסל
הגב לתגובה זו סגור
25. ורז'או ואירווינג..פחח מה עם דנג ונואה?????הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה לניצןפלדאיןמושג  | 18/01/13 | 17:29

הגב לתגובה זו סגור
  מישהו מאמין שפירס לא יהיה באולסטאר??? איזה שטויותהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו  | 18/01/13 | 17:44
איזה שטויות
הגב לתגובה זו סגור
24. לא לואל דונג ולא כריס בוש . טייסון צ'נדלר . לדעתיהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 18/01/13 | 17:23

כי למזרח אין גבוהים חוץ מורז'או וגארנט ( במערב גריפין הווארד אולרידג' ודאנקן בלי קשר לזה שדוראנט יותר גבוה מכרמלו ולברון ) וגם בגלל שצ'נדלר אחראי להצלחה של הניקס ( סגנית מובילה במזרח למי שכח ) כמעט כמו כרמלו . ממש טיפה פחות ממנו . צ'נדלר צריך להיות לפני ורז'או אבל גם לו מגיע להיות באולסטר . לדנג ובוש יש מספרים יפים אבל לא ממש השפה כזאת גדולה על הקבוצות שלהם . שחקנים טובים מאוד . לא אולסטארים .

עם כל השאר אני מסכים .

הגב לתגובה זו סגור
23. בחירות טובות אבלהודעה שנקראההודעה נעולה רון  | 18/01/13 | 17:22

הכל בחירות טובות רק שההיתי מביא את נוח משיקגו במקום ורזאו ואת קורפורד שנותן עונה אדירה בקליפרס במקום גו גונסון

הגב לתגובה זו סגור
  אתה לא מביןהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 18/01/13 | 18:03
מה אתה מדבר חבר גונסון שחקן מזרח בעוד שקרופורד שחקן מערב
הגב לתגובה זו סגור
22. איפה קווין לאב בסיפור הזה?הודעה שנקראההודעה נעולה דובי  | 18/01/13 | 17:17
דוראנט נבחר לחמישייה? יש פווארדים טובים ממנו כמו גאסול ולי נראלי
הגב לתגובה זו סגור
  דוראנטהודעה שנקראההודעה נעולה נו באמת  | 18/01/13 | 19:30
דוראנט יש סיכוי טוב מאוד שיהיה הMVP של הליגה ואתה חושב שהוא לא יהיה בחמישית המערב נו באמת? אי אפשר להשוות אותו בכלל ללאב דוראנט שלוש רמות מעליו.
הגב לתגובה זו סגור
  יאהודעה שנקראההודעה נעולה קאטלוני  | 18/01/13 | 20:03

חי בסרט שגאסול יותר טוב מדוראנט

הגב לתגובה זו סגור
21. יכול להיות מי שכבר רשמת יהיו שם 98 אחוזהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה RT  | 18/01/13 | 17:14

הגב לתגובה זו סגור
20. יהיה מעניין לראות את גארנט ומלו משתפים פעולה אחרי הריב הגדולהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מי מה מו?  | 18/01/13 | 17:09

הגב לתגובה זו סגור
19. לכתב ניצן פלדהודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 18/01/13 | 16:49

אתה לא חושב שזו בעיה לכתוב שאתה מתכון לעשות סגלים של 3-4 קדמיים/אחוריים ואז לבחור למערב את הספסל הבא:

פרקר, קרי, ווסטברוק, הארדן, גיי, אולרידג', דאנקן

כי לדעתי, 4 הראשונים גארדים, גיי סמול פורוורד שמשחק כמו גארד וכך רק דאנקן ואולדריג' (שניהם, אגב, מספרי 4 במקור, כך שה-5 היחיד הוא האוורד, אבל לא משנה) הם גבוהים... 

כך שלפי ההגיון שלך, מישהו צריך ללכת - ולדעתי האישית זה גיי, שעם כל הכבוד למשחק שלו, הקבוצה שלו יכולה לנצח טוב מאוד גם בלעדיו (אני יודע שזו נקודה שהעלת בכתבה, עם הרוטציה וזה שאין פרנצ'ייז אמיתי וכו', אבל בכל זאת). אני אישית כן הייתי מכניס את איבקה לסגל, ולא כי הוא מגיע מהקבוצה הכי טובה כרגע בNBA ולמרות שהוא יהיה השלישי מהקבוצה בסגל (אם זה מספיק להיט שלא ממש מרשימים, מה יגידו באוקלהומה?), פשוט כי הוא נותן עונה מעולה בכל קנה מידה, ועוד שיפר את המשחק שלו בכל פרמטר אפשרי, ועבודה קשה שכזו בעיני צריכה לקבל תגמול הולם.

הגב לתגובה זו סגור
18. תעשה טובההודעה שנקראההודעה נעולה תעשה לי טובה  | 18/01/13 | 16:47

גנינגס ? אירווינג ? 

תעשה לי טובה , יש שחקנים הרבה יותר טובים מהם .. אוסף של שטויות הכתבה הזאת

הגב לתגובה זו סגור
  אחי זה שאתה אומרהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 18/01/13 | 17:59
את זה מראה שאתה לא מבין בגרוש אירווינג שחקן קלעי ואתלט שיתן הרבה שואו ולצערו לידו בקליבלנד אין כישרון וברנדון ג`נניגס אחד הרכזים הטובים שיש העונה ושיהיו בשנים הקרובות בנבא כשהוא ואליס יובילו את הבאקס למקומות יפים
הגב לתגובה זו סגור
17. ללא כותרתהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ציצי  | 18/01/13 | 16:46

הגב לתגובה זו סגור
16. באמת?הודעה שנקראההודעה נעולה nמישהו  | 18/01/13 | 16:38

איפה איגי באול סטאר?!! שחקן ענק לדעתי לוקח גם את דנג גם את בוש וגם את ג'ורג'!

הגב לתגובה זו סגור
  הבעיה במה שאמרתהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 18/01/13 | 17:57
היא שדנג, בוש ופול גורג` שחקני המזרח בעוד איגודלה שחקן מערב
הגב לתגובה זו סגור
15. ורז'אוהודעה שנקראההודעה נעולה תומר  | 18/01/13 | 16:19

ורז'או פצוע עד מרץ אבל רוב הסיכויים שהוא גמר את העונה אז אתה יכול להוריד אותו מהבחירות שלך.

הגב לתגובה זו סגור
  מזרחתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה הוא לא מתאים ליהיות  | 18/01/13 | 17:50

הגב לתגובה זו סגור
  קצת מפגרהודעה שנקראההודעה נעולה שימי  | 18/01/13 | 19:17
להכניס את ורזאו שהוא פצוע ולא להכניס את לאב..
הגב לתגובה זו סגור
  לגבי וארז'או ולאבהודעה שנקראההודעה נעולה ניצן פלד  | 18/01/13 | 20:45

לאב שיחק רק 18 משחקים עד כה העונה - זה פחות ממחצית המשחקים שהקבוצות שיחקו (בדיוק מחצית ממה שהקבוצה שלו שיחקה). והוא בחוץ ל-8-10 שבועות.

וראז'או שיחק 25 משחקים עד עכשיו (יותר מ-60% מהמשחקים ששוחקו), והוא בחוץ ל-6 שבועות.

ההבדלים בין הפציעות וההיעדרויות שלהם ברורים.

ובנוסף, וארז'או נתן ב-25 המשחקים שלו מספרים שפשוט אסור להתעלם מהם כשבוחרים לאול סטאר.

מה גם שכבר קרה הרבה מאוד פעמים ששחקנים פצועים שהגיע להם נבחרו לאול סטאר, לא שיחקו, ומישהו אחר שיחק במקומם. אני העדפתי לתת את הכבוד לווארז'או על עונה באמת נדירה.

לאב, שירד מ-26 ל-18 נקודות, מ-45% מהשדה ל-35% (!), מ-37% לשלוש ל-22% (!), ומ-82% מהקו ל-70% (!!!), לא עשה מספיק כדי לקבל בחירת "כבוד" שכזו, גם כשהוא פצוע.

זו דעתי.

הגב לתגובה זו סגור
14. כתבה יפה! כמה שחקנים מעולים יש בNBA :)הודעה שנקראההודעה נעולה האוהד ה'ריאל'סטי  | 18/01/13 | 16:07
דוא''ל:Tal.Sedaka@gmail.com


שתי החמישיות זה דרים טים, גם המערב וגם המזרח.

המערב בכלל כריס פול קובי בראינט קווין דוראנט בלייק גריפין והווארד WOW

המזרח רונדו דווין וויד לברון גיימס מלו וגארנט גם ואוו חוץ מגארנט

הגב לתגובה זו סגור
13. פשוט בושה שגרנאט בפניםהודעה שנקראההודעה נעולה צופה נלהב  | 18/01/13 | 16:05

גארנט כל כך גמור ואין לו מה להציג באולסטר ככה שחבל על המקום שהוא תופס במקומו אפשר להכניס שחקן הרבה יותר מוכשר שיציג שואו מהסרטים כמו פול גורג או גוש סמית

גם על וויד יש כבר לוותר הוא לא מטביע פעם ב5 משחקים עובר את ה-20 נקודות , עדיף לתת במה לחברה הצעירים יותר ואנרגטים יותר כמו קיירי איירוינג שיש להם מה להראות

וויד וגרנאט שני חברה שכבר שבעים מהאירוע

הגב לתגובה זו סגור
12. שאלההודעה שנקראההודעה נעולה ספרינט  | 18/01/13 | 16:04
מי יהיו המאמנים?
הגב לתגובה זו סגור
11. מסכים איתך חוץ מדבר אחדהודעה שנקראההודעה נעולה אריאל  | 18/01/13 | 16:04

החמישייה של המערב חסרה שחקן אתלטי ברמות מטורפות ופשוט שחקן יותר טוב העונה אני מדבר על ראסל ווסטבורק הוא צריך לפתוח בחמישייה שהצגת במקום פול כי הוא פשוט שחקן יותר טוב ממנו וגם כי מגיע לו יותר חוץ מזה מסכים עם הכול

הגב לתגובה זו סגור
  אחי, את החמישיות לא אני בוחר... :)תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ניצן פלד  | 18/01/13 | 20:39

הגב לתגובה זו סגור
  הבנתי אותך אבל אני מתכוון תאורטיתהודעה שנקראההודעה נעולה אריאל  | 20/01/13 | 16:26

לא אמרתי שאלו החמישיות רק את מה שאתה הצגת אני ההיתי שם את ווסטברוק במקום פול זה הכול

הגב לתגובה זו סגור
  אריאל, כנראה שעדיין לא הבנתהודעה שנקראההודעה נעולה אריק  | 22/01/13 | 02:58

את החמישיות בחרו כבר האוהדים. אין פה בכלל מקום לתיאוריה או ספקולציות.

פלד כתב רק על הספסלים, אותם יבחרו מאמני הליגה.

הגב לתגובה זו סגור
10. העדפות...הודעה שנקראההודעה נעולה א' במיל'  | 18/01/13 | 16:00

שני שינויים שאני הייתי מכניס בספסל המערב-

במקום דאנקן ואולדריג' הייתי מכניס את גאלינרי וקאזינס, למרות שאני לא מאה אחוז לגבי אלדריג'-קאזינס....

אם כבר צעירים - גאלינרי צעיר, אתלט, קלעי טוב כמעט מכל מקום וגם יחסית גבוה, בחירה מושלמת.

הגב לתגובה זו סגור
9. אהבתי את הכתבה אבלהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 18/01/13 | 15:58
לדעתי למונטה אליס יש מקום לפני ג`ו ג`ונסון ולומר את האמת גיי.ר סמית עם עונה גדולה לדעתי לפני פול גורג` שיזכה לעוד הרבה הופעות בעתיד
הגב לתגובה זו סגור
8. סטפן קרי פשות בושה לא יכול להיות באולסטארהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה סטפן קרי לא יכול להחות באולסטאר  | 18/01/13 | 15:52

הגב לתגובה זו סגור
  אוי כמה שאתה טועההודעה שנקראההודעה נעולה ישראלי  | 19/01/13 | 09:02

סטפן קארי חיייב להיות באולסטאר כי הוא באמת ראוי לזה, נותן עונה אדירה, קלעי מדהים, ומוביל את הקבוצה למאזן מעולה ולצמרת המערב שהוא חזק בהרבה מהמזרח

הגב לתגובה זו סגור
7. yטימי דאנקן כמו יין טוב - שחקן אדירהודעה שנקראההודעה נעולה טימי דה ביג דוג  | 18/01/13 | 15:46

ביג פונדמנטל עושה זאת שוב

הגב לתגובה זו סגור
6. מסכים כמעט עם הכלהודעה שנקראההודעה נעולה רועי  | 18/01/13 | 15:39

אבל חייבים להכניס את זק ראנדולף שנותן עונה מדהימה. הייתי חושב להכניס גם את לארי סאנדרס/ג'רו הולידיי

הגב לתגובה זו סגור
5. באמת נוהודעה שנקראההודעה נעולה נו באמת  | 18/01/13 | 15:32

קבוצה חמישית מהסוף בחוף המערבי שולחת 2 נציגים לחמישייה.

רק מראה מה המשחק הזה שווה- בזבוז זמן.

 

הגב לתגובה זו סגור
  אז אתה בעצם אומר ש..הודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 18/01/13 | 15:41
אתה אומר שקובי והווארד לא מתאימים לחמישייה? תחשוב שוב!
הגב לתגובה זו סגור
4. אהבתיהודעה שנקראההודעה נעולה מישו  | 18/01/13 | 15:31

כל שחקן שבחרת , אחלה בחירות ..

הגב לתגובה זו סגור
3. ג׳י אר סמיתהודעה שנקראההודעה נעולה עמוס  | 18/01/13 | 15:28
קצת שכחת את השחקן השני הכי טוב בניו יורק, שבזמן שחצי קבוצה הייתה פצועה הוביל ביחד עם אנת׳וני את הניקס לצמרת המזרח.
הגב לתגובה זו סגור
  ג'יי.אר סמית' היה באקסלים שלי...הודעה שנקראההודעה נעולה ניצן פלד  | 18/01/13 | 20:39

הוא נלקח בחשבון, עם זאת, בסופו של דבר לא בחרתי בו.

אני מאמין שגם במציאות הוא יילקח בחשבון על ידי מספר מאמנים, אבל לא ייכנס.

הגב לתגובה זו סגור
2. לא סתם קוראים לאירוע אולסטאר...הודעה שנקראההודעה נעולה דרור  | 18/01/13 | 15:24

צריך להיות סטאר מוכח כדי להיכנס... לא מספיק חצי עונה טובה

הגב לתגובה זו סגור
1. אם אלה הסגלים, המערב דורסים את המזרחהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה נתנאל  | 18/01/13 | 15:17

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ