טבלאות אתר
טוטו ווינר

עקוב אחרינו

לא היה לנו סיכוי לעלות מראש, אז שהנבחרת תצא כבר מהדכאון

נדב יעקבי
14:10|11/10/2012

גוטמן והשחקנים מתנהגים כאילו חרב עליהם עולמם אבל מה כבר קרה, ספרד הובסה מול אנדורה?! אלה התוצאות כי הכדורגל פה חלש ואפילו לוקסמבורג כבר מריחה את הדם. נדב יעקבי הולך נגד הזרם ומציע לקבל שיעור מנבחרת הראגבי

צאו כבר מהדיכאון (אלן שיבר). צפו בנבחרת מפסידה לרוסיה
צאו כבר מהדיכאון (אלן שיבר). צפו בנבחרת מפסידה לרוסיה

בשבת ב-14:00 תעלה נבחרת ישראל על הדשא ותנסה לרשום ניצחון ראשון בקמפיין מוקדמות גביע העולם. לא. לא טעיתי. המשחק אכן יהיה בשבת בצהריים. רק שלא מדובר בנבחרת ישראל בכדורגל אלא בנבחרת שלנו ברוגבי. נו טוב, אתם אולי אומרים לעצמכם. רוגבי. את מי זה בדיוק מעניין... ובטח הנבחרת שלנו היא אסופה של קיבוצניקים מתלהבים שאוהבים לתת ולקבל מכות... אז זהו, שלא. אני מניח שכמעט אף אחד לא מודע לכך שנבחרת הרוגבי של ישראל מדורגת במקום ה-56 בעולם והיכן מדורגת הנבחרת של אלי גוטמן? רק במקום ה-82.

נבחרת הרוגבי, שבה משחק נתן עמוס, אחיו של דני עמוס, שוער קרית שמונה, נמצאת במגמת עלייה מתמדת, בעוד נבחרת הכדורגל נמצאת בתהליך של צניחה חופשית. ואם מישהו חושב שזה מקרי ואין קשר בין הדברים, שימשיך לחשוב. שימשיך לעצום עיניים, שימשיך להיות אטום ולהיות בטוח שהוא יודע הכל.

אני לא תמים. רוגבי היה ויישאר ענף ספורט זניח בישראל. ולמרות שהיציע היחיד באיצטדיון המיושן במכון וינגייט יהיה מלא בשבת בצהריים בכאלפיים אוהדים נלהבים, שחיים את המשחק ומבינים אותו, כותרות מדורי הספורט ביום ראשון יעסקו בנבחרת של גוטמן ובמעלליה בערבות לוקסמבורג.

כי כדורגל הוא הספורט הלאומי, וגם אם נבחרת הכדורגל נראית כמו גרוטאה, היא תמשיך לרתק את חובבי הספורט בארץ. גם אם למשחק ביום שלישי מול לוקסמבורג יגיעו לאיצטדיון רמת גן מספר צופים דומה לכמות שתגיע בשבת לוינגייט.

כי מה שקורה לנבחרת הוא דבר עצוב. הדיווחים בתקשורת מדברים על אווירה דיכאונית בקרב השחקנים. אלי גוטמן מנסה לשדר "עסקים כרגיל", כשגם לו ברור שאף אחד לא קונה את זה. הוא נראה שבור, מיואש, חסר אונים, אולי מצטער שלקח בכלל את הג'וב. אבל ריבונו של עולם, מה קרה כאן? האם נבחרת ברזיל הפסידה לבוליביה? האם אלופת העולם ספרד הושפלה ע"י אנדורה?

בואו נשים דברים על דיוקם. ישראל פתחה את הקמפיין עם תיקו בחוץ מול אזרבייג'אן, נבחרת שבבית עושה צרות לכל יריבה, גם ליריבות טובות בהרבה מאיתנו. כלומר, תוצאה סבירה. אחר כך הגיע הפסד ביתי לרוסיה, נבחרת שעולה על ישראל בכל פרמטר. שוב, תוצאה הגיונית. לא ה-4:0, אבל ההפסד.

אז נכון, מרבית העיתונאים והפרשנים כבר הפנימו שאנחנו לא מספיק טובים כדי להעפיל למונדיאל או ליורו, מה שאגב לא היה כל כך ברור לאותם פרשנים עצמם רק לפני שנה. ובכל זאת נותרו עדיין כאלו שממשיכים באותה מנטרה שאבד עליה הכלח, שממשיכים לזלזל בכל יריבה. "מי זו בכלל לוקסמבורג?" הם ממשיכים לומר. סליחה, מי זו בכלל ישראל?

הפער האיכותי בין ישראל ללוקמסבורג קטן מאי פעם בעבר. אנחנו בירידה, הם בעלייה. ולכן כל תוצאה אפשרית בשישי בערב. במיוחד שהמוראל בנבחרת הישראלית בשפל המדרגה, ולוקסמבורג "מריחה דם" ויודעת שזו הזדמנות בלתי חוזרת עבורם לנצל את המצב לטובתם.

אבל למה זה צריך להיות כך? למה כולם בארץ במרה שחורה, בדיכאון? למה מדברים על "נבחרת במוות קליני"? כשנבחרת שוייץ של אוטמר היצפלד הפסידה ללוקמסמבורג בבית. כן, בבית! לפני 4 שנים, זו הייתה סנסציה מטורפת. אבל היצפלד לא התפטר, בשוייץ לא הכריזו על אבל לאומי. הבינו שזה דבר שיכול לקרות, שינסו מותניים וסיימו את הקמפיין במקום הראשון ועם כרטיס למונדיאל.

אבל אצלנו? או שעולים למונדיאל (או ליורו) - או שזה כישלון טוטאלי וכולם צריכים ללכת הביתה. הכל קיצוני, אין מצבי ביניים. זה או שחור או לבן. אין אפור. ואנחנו הרי הכי אפורים שיש. למה? מה קרה?? מי אנחנו? ולא מדובר כאן בהתרפסות, בתבוסתנות, אלא בהכרה במציאות.

הבעייה היא שאף אחד לא מוכן להודות בכך בפומבי. לא יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, לא השחקנים ולא המאמן הלאומי. חלק מהשחקנים אמרו השבוע שלמרות הפתיחה המאכזבת "אם ננצח את שני המשחקים מול לוכסמבורג עדיין יהיה לנו סיכוי להעפיל למונדיאל". אולי מספיק כבר עם השטויות האלה? לא היה לנו סיכוי לפני שהקמפיין נפתח, אז עכשיו??

וגוטמן? הוא לא מסוגל להוציא מהפה את המילים "אין לנו סיכוי". כאילו אם יאמר את הדברים, יודה בתבוסתנות וברפיסות לאומית. כאילו יוקע כבוגד במולדת. איזה קישקוש. בדיוק בגלל האמירות המופרכות הללו, ובגלל אי היכולת הנפשית להודות בחולשתנו ובמעמדנו האמיתי, נוצרת תחושת הדיכאון.

אז הגיע הזמן להחליף את התוכנה, לעשות ריסטרט, להתחיל לחשוב מציאותי וחיובי. להתייחס לקמפיין כמו שמתייחסים אליו החבר'ה מהרוגבי: "אנחנו אנדרדוג, אין לנו מה להפסיד, נכבד את היריב, נעלה וניתן את כל מה שיש לנו, נחשוב חיובי, נטרוף את הדשא, נאהב את מה שאנחנו עושים". ואולי אז משהו פה יזוז. לא רגע אחד לפני זה.

התפרסם לראשונה:     12:18 | 11/10/12 הדפס
תגובות
עד כה: 81 תגובות, ב- 71 דיונים. הוספת תגובה
71. כדורסל הוא הספורט הלאומי של ישראלהודעה שנקראההודעה נעולה ג'וני  | 13/10/12 | 02:51

כדורגל לא מעניין אף אחד במדינה חוץ מתקשורת הרכילות שמנסה לכפות על הציבור לאהוב בכח כדורגל אבל הציבור לא טיפש כי הוא יודע שכדורגל בישראל זה ענף קטן וזניח שרק התקשורת מפמפמת אותו ללא שום הצדקה.

נדב יעקובי הוא פרשן כדורגל שלא מבין בשום ספורט אחר ולכן יש לו אינטרס לפאר ולהלל את הכדורגל  כדי להצדיק את קיום הענף שממנו הוא מתפרנס.

כמה שהכדורגל גרוע בארץ כן יש לו סיכוי להעפיל לטורניר גדול מפני שהכדורגל באירופה לא ברמה גבוהה והפערים קטנים .שאומרים אין סיכוי להעפיל  מתכוונים לנבחרות כמו איי פארו לוכסמבורג מלטה וכאלה כי בדר"כ הן לא משיגות יותר מ4 נקדות בכל הקמפיין אבל ישראל בשנים האחרונות מצליחה לצבור בערך 13-16 נקודות שזה כמעט מספיק בשביל להעפיל ולכן צריך טיפה ריכוז ולא לעשות שטויות וכמובן חשוב לשמור על משחקי הבית ששם יש לנו בעיה כי אין אוהדי כדורגל בארץ ולכן נבחרת רוסיה השפילה את ישראל בר"ג ואפילו לטביה ניצחה פה את הנבחרת קשטן. פשוט אוהדי הכדורגל לא יודעים לעודד לתמוך ולכן אין הרגשה שיש משחק של בית כי מדובר בטרמפיסטים שלוזון מחלק הזמנות בחינם רק כדי להראות לכולנו שכאילו באים 30 אלף צופים והקהל אוהב כדורגל..נוו באמת..הרי מה שווה כל כמות הקהל הזה אם בסוף האורחת משחקת יותר טוב ומנצחת בקלות כאילו שזה משחק בית שלה ולא משחק חוץ.

ביד אליהו למשל יש אווירה חמה ומדהימה  כי הקהל של הכדורסל הוא ברמה אירופאית גבוהה מאוד ונותנת הרגשה של משחק בית ולכן הנבחרת ומכבי מצליחות באירופה.

הגב לתגובה זו סגור
70. מסכים בכלהודעה שנקראההודעה נעולה gstq  | 12/10/12 | 20:16

חוצמזה שנבחרת הכדורזבל שלנו לא באמת מעניינת מישהו חוץ מהתשקורת המשועממת

הגב לתגובה זו סגור
69. אנחנו ברמה של בוסניההודעה שנקראההודעה נעולה רום  | 12/10/12 | 19:04

בואו נודה בכך בשנות ה90 עד אמצע העשור הקודם היינו ברמה כזו שאם הגרלה טובה היינו מסוגלים לעלות(נמני,ברקוביץ',רביבו,ברומר ועוד רבים טובים אחרים) אבל עדיין לא עלינו בגלל שטויות מנטאליות ...כי בתכלס מה שיה חסר לנו גם זו המסורת!!!!!

מסורת יוצרים לאורך שנים, שוויץ ויוון כמה שיהיו אפורות אבל עדיין הליגות שלהן מדורגות מעלינו עם תרבות ספורט וכסף גדול יותר ומסורת גדולה יותר.

אבל מאז שבנים האחרונות גם הכשרון אצלנו התדלדל (אל תטעו את עצמכם עם כל אלו שמשחקים בחו'ל לעומת פעם....כי אם לרביבו וברקו היה דרכון אירופאי כמו שהיום עובד החוק....אז הם כבר מזמן היו מגיעים לברצלונה וארסנל בהתאמה) אז אנחנו כבר לא בדרג הזה של שוויץ,בלגיה,אוסטריה ו אפילו בוסניה!? כן כן אפילו הם כבר הגיעו פעמיים לפלייאוף בטורנירים האחרונים ואנחנו לא!

בואו נציב תעובדות בשטח....אנחנו מדינה של 8 מיליון תושבים שזה לא מעט ביחס למדינות אחרות שמצליחות (סלובניה רק 2 וחצי מיליון למשל) ויש לנו בליגה תקציב גבוהה משל רוב אירופה והליגה מדורגת בערך מקום 19 באירופה, כלומר מה שחסר לנו זה קודם כל מסורת, דרך מקצועית( באש ובמים ואחר כך תוצאות כי למונדיאל לא עולים ביום אחד), וכמובן שינוי מנטאלי......להכשל אפשר מאה פעם אבל מספיק להצליח פעם אחת ואז זה משנה תתודעה לגבי ההצלחה והאמונה!

נ.ב אימונים-אימוני-אימונים, כמו בצהל קשה באימונים קל בקרב!!!! שיתחילו כבר לעבוד על הרמות כדור ולא לספוג בתחילת כל מחצית ובסופה, ראעבק אם ידוע שזו בעיה אצלנו למה לא עובדים עליה? להחזיק כדור ולהניע גם אם באיטיות (אנחנו לא ספרד טיקי-טאקה) לא יקרה כלום אם נניע באיטיות בהתקפות מסודרות ....מתפרצות יראו תמהירות שלנו.

נ.נ.ב יוחזר ריצ'ארד נילסן לאלתר הוא ידע על הבעיות שלנו והוא התאים לנו ועדיין מתאים לנו...תנו לו שלושה קמפיינים ואחד מהם לפחות נעלה ועוד אחד נגיע לפלייאוף! כי בינתיים לטביה,סלובניה וסלובקיה כבר עברו אותנו (מדובר במדינות לא עשירות עם לא הרבה תושבים והן נוצרו רק בתחילת שנות ה90)

הגב לתגובה זו סגור
68. אבל פעם ניצחו כאן הודעה שנקראההודעה נעולה   | 12/10/12 | 14:56

את אירלנד וכמעט את צרפת ותוצאות טובות מול הרוסים

אז אי אפשר להיות בטוחים שנבחרת כזאת או אחרת עדיפה עלינו מבעוד מועד

(למעט ספרד)

מה לעשות שהקמפיין הזה דישדש מאד ומרוב ציפיות חזרו עם כריות

הגב לתגובה זו סגור
67. מעניין וחכם אבלהודעה שנקראההודעה נעולה אייל  | 12/10/12 | 14:53

כנראה שקשה לאנשים לאסוף את עצמם לאימונים לשדה תעופה וכל התקשורת

שמה שמניע אותם הוא "אין לנו סיכוי". אבל זה דרך טובה להתעורר

אין ספק שהנבחרת היא אנדרדוג והגיע הזמן שאנדרדוג ייעלה

:-)

הגב לתגובה זו סגור
66. בואו וראו מה זה קהל אמיתי ( רוגבי ישראלי ) שהבהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה חודורוב  | 12/10/12 | 14:49

הגב לתגובה זו סגור
65. שיחקת אותה נדבהודעה שנקראההודעה נעולה יוסי  | 12/10/12 | 11:31

עד שלא יתחילו מאפס וינסו רק לעלות לאט ובהדרגה לא יהיה לנו כדורגל!!

הגב לתגובה זו סגור
64. interestingהודעה שנקראההודעה נעולה redboy  | 12/10/12 | 03:36
דוא''ל:bashanroy7@gmail.com


אחלה כתבה נדב! נהנתי לקרוא אותה!! אני עדיין חושב שישראל צריכה לקחת שש נקודות מהמפגשים האלה, אני דווקא חושב שלמערכת הזאת כבר התחיל לחלחל בראש שאנחנו חלשים, אפילו מאוד ובעקבות זה השחקנים יתחילו לשנות תפיסה, תפיסה ישראלית לתפיסה ארופאית, יש לנו המון אבל המון ליגיונרים שבטוח לחלקם נכנס משהו במחויבות למקצוע ולסמל, גם לקבוצה ואני בטוח שעוד יותר לנבחרת, חיבור בין כולם גיבוש אמיתי ו 200 אחוז על הדשא כמו שאתה אומר יביאו תוצאות טובות כי אני עדיין חושב שהסגל הנוכחי הוא ברמה גבוהה ואפילו הוא משתפר...... אז שיהיה לנו בהצלחה בשישי וגם בשבת! :-)

הגב לתגובה זו סגור
63. שברזיל תפסיד לבוליביה?הודעה שנקראההודעה נעולה   | 11/10/12 | 22:43

לגמרי לא דימיוני.

משחקי הבית של בוליביה נערכים בגובה של כ 3,000 מטר.

היא כבר השפילה שם נבחרות רבות (גם את ארגנטינה 6:2).

ככה זה כשקשה לנשום ;)

הגב לתגובה זו סגור
62. כתבה של לוזרהודעה שנקראההודעה נעולה ניסו הזגג  | 11/10/12 | 22:39
אני רוצה שתתנו לי מאמן אחד שאמר שאין לקבוצה שלו סיכוי לנצח או להיפך (מאמן שאומר שהקבוצה שלו באה לנצח) זה מוריד לשחקנים את הביטחון העצמי שלהם וזה נראה כאילו המאמן לא בוטח בשחקנים
הגב לתגובה זו סגור
  צודק בהחלט. כתבה של לוזר.הודעה שנקראההודעה נעולה דוד  | 12/10/12 | 17:01

אז מה אדון יעקובי?

בוא נפסיק לשדר של ליגה ספרדית..כי הרי כמעט כל משחק שם מסתיים בניצחון של ריאל או ברצלונה..

למה לראות?? למה לשאוף..?? הרי הכל ידוע מראש..

נדב , לא ציפיתי לקרוא דבר כזה..

אולי תיתן מהידע שיש ל בכדורגל הצעות ..

ותהיה פחות תבוסתן..

הגב לתגובה זו סגור
61. רוגבי ישראלי תענוג לענים נבחרת של לוחמים - שייטתהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה סטלמך   | 11/10/12 | 21:34

הגב לתגובה זו סגור
60. מילים כדורבנותהודעה שנקראההודעה נעולה אהוד   | 11/10/12 | 20:33

יש לתאם ציפיות מאמן ישראל בתחילת קמפיין שכזה צריך לדעת לכוון למקום הגיוני במקרה הזה גוטמן היה צריך לכוון כל מקום שלישי עד רביעי אם ניסיון להוציא תוצאות טובות נגד רוסיה ופורטוגל וכן גם הפסד מינימלי לפורטוגל ותיקו מול אזרבאייג'אן אן לוכסמבורג זה הישג כי הנבחרת במצב גרוע כמו גם הליגה שלנו שבה העונה שעברה הייתה העונה הגרועה מי זה 30 שנה לפחות,,,, הלוואי בעתיד תתחיל מגמת עלייה, הלוואי שעוד 20 שנה נעלה לאיזה טורניר גדול אבל זה לא יקרה לפני...

הגב לתגובה זו סגור
59. טעות 1 נדב! רוגבי ישלוט עוד כמה שנים ונהיה באולימפיאדה בריו בניגוד לכדורגל!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה Julian  | 11/10/12 | 20:19
דוא''ל:julian@homeinisrael.net


הגב לתגובה זו סגור
58. לפי מה שאתה אומר פרננדס לא היה צריך ללכת הביתה.הודעה שנקראההודעה נעולה אלון  | 11/10/12 | 20:09

יותר מזה, האבסורד הגדול ביותר, שיש כאן בעצם כשל מערכתי שבעצם מתחיל מהיושב ראש, שחושב שמצויינות היא קודם כל לנצח. אין דרך אין כלום, פשוט לנצח. ובעצם, בשורה התחתונה זה לא קודם כל תהנו ממה שאתם עושים. זה קודם כל תגדירו לכם מטרות שהם לווא דווקא ניצחון. הנחת היסוד שמי שלא נהנה ממה שהוא עושה, שלא יעשה אותו. במיוחד במקצועות ספורט, שההנאה היא העיקר. 

מה שצריך ללמוד מהקמפיין הזה, שקודם כל צריך סבלנות כדי להנחיל דרך, ואחרי זה לחשוב מה היעדים... הרי סמני השאלה הברורים באמת עלו הפעם כבר במשחקי הידידות, שכבר שם הכל נראה מקרי... אז אם היינו מנצחים באזרביג'ן בגלל הגול המקרי של נתכו, זה אומר שאנחנו כן עשינו חצי דרך? שום דרך ולא נעליים.

דבר שני יותר כואב, זה ששינוי החשיבה של גוטמן, לגבי מי שלא משחק בקבוצה לא משחק בנבחרת, נובע רק מלחץ תקשורתי ואם זה נובע מלחץ תקשורתי אז זה אומר שכל ההחלטות של גוטמן הן מתוך לחץ... פתאום שמעתי שיש סיכוי שנשחק עם שלושה קשרים אחורים? למה נגד לוקסממבורג, למה לא במשחקי המבחן. למה צריך לבדוק שיטה חדשה במשחק רשמי.

אני לא מבין.

הגב לתגובה זו סגור
57. נדב כנס בבקשההודעה שנקראההודעה נעולה גרשון  | 11/10/12 | 19:48
שמע אתה מלך!!!!....מילים כדורבנות אני כל כך שמח שאתה בערוץ הספורט , אתה בין האנשים השפויים וההגיוניים היחידים שנשארו פה... אני מעריץ אותך ומקווה שתמשיך לכתוב כתבות בסגנון זה ... וכמובן תמשיך לשדר משחקים של ריאל ביחד עם שגיא כהן אתם עדיפים בהרבה על יורם ארבל/מאיר אינשטיין/אבי מלר וכל חבורת הטמבלים האלה.
הגב לתגובה זו סגור
56. הבעיה העיקרית..הודעה שנקראההודעה נעולה יצחק  | 11/10/12 | 19:34

הבעיה העיקרית היא לא עצם זה שלא העפלנו למונדיאל מה שהיה כמעט ברור מלפני שני המשחקים, היא איך שנראינו- בלי מלחמה בלי משחק כדורגל של נבחרת בינונית אפילו, בלי יכולת בשום מקום על המגרש יכולת התקפית גרועה וגם הגנה לא מתואמת וגם קישור אפור..למרות שעל הנייר יש לנו נבחרת יחסית כישרונית שלמשל לא נופלת מהנבחרת שהייתה לגרנט בזמנו ואז לא הפסדנו בשום משחק וגם אם היינו מפסידים אז ראו מלחמה מצד השחקנים ואופי.

אז אם היו אותם תוצאות אבל המשחק של ישראל היה נראה אחר לא היו מדברים ככה..(טוב אולי רק אלה שמחפשים את הרע בכל דבר)

הגב לתגובה זו סגור
55. הפתרון הוא להתחיל עם ילדים בגיל מוקדםהודעה שנקראההודעה נעולה ירוק לנצח  | 11/10/12 | 19:34
ברגע שתהיה התנהלות נורמלית אז יהיה נבחרת יותר טובה, אבל בלי קשר הנבחרת היא שלנו ונהיה אחריה תמיד
הגב לתגובה זו סגור
54. הכל בראש כבר אמרנו, אז איך גוטמן לא יודע?הודעה שנקראההודעה נעולה מנטלי בן מנטלי  | 11/10/12 | 19:29

מנטלי מנטלי מנטלי מנטלי מנטלי מנטלי מנטלי מנטלי מנטלי מנטלי מנטלי......

הגב לתגובה זו סגור
53. בושה וחרפה למאמן נבחרת שכך מדבר , הייתי זורק ....הודעה שנקראההודעה נעולה דוד  | 11/10/12 | 19:06

בושה וחרפה למאמן נבחרת שכך מדבר , הייתי זורק אותו לכל הרוחות עם ידעת שמראש אין לך סיכוי למה התמנת למאמן נבחרת ישראל קיבל מחמאות יותר ממה שהוא ראוי להם האפס הזה .

אני רוצה לחזור על משהוא שתמיד אחזור אשוב ואומר זאת .

לא הקבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית לו היו קונים שחקנים זרים ומלמדים את השחקנים שלהם שמשחק כדורגל הוא משחק מסירות פשוט הכולל תנועה הכל היה אחרת ואני מבטיח לכם שעם יבינו זאת נבחרת ישראל תהיה אפילו בשלבי הנוקאאוט של כל הטרנירים לנבחרות בעולם ובאירופה , ואני לא מגזים ואני מאמין בזה כמו עיוור .

הגב לתגובה זו סגור
52. כל מילה בסלעהודעה שנקראההודעה נעולה אוהדת   | 11/10/12 | 19:00
יעקובי צודק במאה אחוז, אנחנו פשוט לא מספיק טובים בטח שלא מול הנבחרות בבית הנוכחי אז אולי רק אם נבוא כאנדרדוג אז יש לנו סיכוי להפתיע וגם הוא קלוש וזה באמת לא קשור למי יהיה המאמן.
הגב לתגובה זו סגור
51. כל מילה בסלעהודעה שנקראההודעה נעולה עוז  | 11/10/12 | 18:48
מילים כדורבנות, נדב. כתבה עניינית, וקולעת. שאנשים כאן יתחילו להתעורר ויפסיקו לבלבל את המוח ולהאשים את כל העולם בכישלון ידוע מראש, שמתוקף היותו כזה אינו באמת כישלון.
הגב לתגובה זו סגור
50. צודק בכל מילה!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה כול מילה בסלע!  | 11/10/12 | 18:00

הגב לתגובה זו סגור
49. צודק בכל מילה!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה כל מילה בסלע!  | 11/10/12 | 17:59

הגב לתגובה זו סגור
48. יעקובי ממציא מחדש את השפה העברית. שני סימני שאלה? הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אני  | 11/10/12 | 17:47

הגב לתגובה זו סגור
47. כולם פה פתאום מבינים במילים וסלעיםהודעה שנקראההודעה נעולה עופר ירוק  | 11/10/12 | 17:29

מי שאשם בדיכאון הזה מר יעקובי, זה אתה וחבריך העיתונאים - שממשיכים להנשים את הגווייה הזאת שנקראת כדורגל ישראלי כבר עשרות שנים אחרי שהיא מתה מוות קליני... אז עכשיו אתה בא לנו עם "מבט ריאלי"?...

בטח תענה לי שזה לא אתה, ואתה טוען אחרת וכו', ושאתה בכלל לא מתעסק עם כדורגל ישראלי - אז במקרה כזה דבריי מכוונים ל-99% מחבריך, שממשיכים לפמפם את הכדורגל הנחות הזה רק בגלל שזאת הפרנסה שלהם.

אבל די - נקרעו לנו הבתולים. לא נאכל את השטויות שלכם יותר. הכדורגל פה מת. ויעברו עוד הרבה שנים עד שאני לפחות אקנה כרטיס לנבחרת.

הגב לתגובה זו סגור
46. נבחרות יותר קטנות מאיתנו מגיעות למונדיאל הודעה שנקראההודעה נעולה זו גישה לוזרית  | 11/10/12 | 17:28

כל משחק לראות את היריבה כשווה מול שווים ולא לפחד ממנה ולנסות אפילו לנצח אותה זה כדורגל ולהפסיד לפחד ולספור את היריבה ממול לבוא לשחק התקפי על מנת לנצח לא לבוא במטרה לשחק על תיקו 

הגב לתגובה זו סגור
45. תחילת הקמפיין וכבר הוא נגמר זה מוגזםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה בני  | 11/10/12 | 17:25

הגב לתגובה זו סגור
44. אז למה עשיתם מרה שחורה...הודעה שנקראההודעה נעולה אר חכמי  | 11/10/12 | 17:09

ללואיס פרננדס, שהוא מאמן מקצועי אמין ומןטיבטור עדיף בהרבה על כל מאמן מקומי....אולי בגלל שקשה היה להוציא מלואיס הדלפות לעיתונים? בעוד עם מאמנים ישראלים יחסי העבודה העיתונאיים הרבה יותר נוחים ???

הגב לתגובה זו סגור
43. מה אתה מצפה שיושב הראש אומר שנעלה על אפכם וחמתכםהודעה שנקראההודעה נעולה אפחד  | 11/10/12 | 17:06

כשיוב ראש ההתאחדות מתנהג בצורה אלימה (מילולית) בתקשורת כאשר מוגרלות הנבחרות לבתים אז הדבר גורם ללחץ מיותר על המערכת כולה.

בינינו כל אחד ואחד יודע שלא היה לנו סיכוי לעלות גם בקמפיין של פרננדז אבל ההצהרות של יושב הראש( וחלק מהשחקנים שחושבים שאם קבוצה מבלגיה קנתה אותם במיליון אז הם תותחים ) גורמים למאמן לבנות קבוצה שתביא הצלחה מהירה ולא לבנות משהו לעתיד וככה מגיעה ציפייה גדולה ואכזבה וכשלון גדולים יותר לאחר 3 או 4 משחקים .

הגב לתגובה זו סגור
42. נדב אתה גבר !!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גינגי  | 11/10/12 | 17:02

הגב לתגובה זו סגור
41. את לוקסנבורג כבר נצחנו בשבת תור סרביההודעה שנקראההודעה נעולה El Presidente  | 11/10/12 | 16:31

בואו לאירוע הספורטיבי הכי טוב בעיר - שבת ב-14:00 באצטדיון המרכזי בוינגייט - ולעודד את הנבחרת המצליחה בישראל!

הגב לתגובה זו סגור
40. לכו לשכונות תראו ילדים מוכשרים מכל הצבעים !!!!הודעה שנקראההודעה נעולה מאיר ט  | 11/10/12 | 16:22

בואו נשקיע עכשיו לעוד 10-15 שנים השקעה לא רצינית באופן יחסי

אבל דחילק לא יכול להיות שהתלמידים הכי טובים בבתי הספר לא משחקים

בקבוצות ילדים ונוער כי אין להורים שלהם כסף 400ש"ח לשנה ,וילדים שביציע

בבית ספר משחקים בקבוצות...בושה

בואו נפסיק לחשוב על האינטרס האישי ונחשוב לטווח ארוך ! 

הגב לתגובה זו סגור
39. נדב יעקבי אתה גאון בתחומךהודעה שנקראההודעה נעולה עומר שליבה  | 11/10/12 | 16:18
מעניין, נכון וכמה חבל שמעטים יפנימו...
הגב לתגובה זו סגור
38. יפה אתה כותב מ נדב י תפסיקו אתה ושגיא להיות נגד ברהודעה שנקראההודעה נעולה יעקב ב  | 11/10/12 | 16:12

ברצלונה היא טובה מריאל

הגב לתגובה זו סגור
37. הגיע הזמן להוציא לפנסיה את אדון יעקובי,ובבקשההודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 11/10/12 | 16:07

קח איתך את שגיא כהן,נמאסתם.

הגב לתגובה זו סגור
36. כל התגובות פה רק מראותהודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 11/10/12 | 15:56

כמה חוסר כבוד יש לנו כלפי עצמנו. ביום שבו נדע לכבד את עצמנו אולי אז נגיע רחוק. אחרי זה אנחנו עוד שואלים שאלות כמו למה יוון כן ואנחנו לא. אז הנה התשובה:היוונים,הסלובנים והבוסנים הם עמים עם גאווה. הם לא יורדים על עצמם כל הזמן ואומרים כמה הם גרועים. אתם פשוט אוהדים על הפנים שגם אם הנבחרת תנצח את אנגליה זה לא יהיה מספיק טוב בשבילכם. אולי זה טוב שהנבחרת לא עולה אף פעם למונדיאל כי פשוט לא מגיע לאוהדים כמוכם שהנבחרת שלהם תהיה במונדיאל.

הגב לתגובה זו סגור
35. יעקובי לך תעודד את ריאל וברצלונה הודעה שנקראההודעה נעולה   | 11/10/12 | 15:54

ותן לנו לאהוב את מה ששיך לנו ולא לזרים

הגב לתגובה זו סגור
  אהבתיהודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 11/10/12 | 18:26

מצחיק אותי איך נדב יעקבי כל הזמן מדבר נגד הכדורגל הישראלי ויורד עליו כאילו הוא איזה ספרדי מברצלונה או מדריד. שילך להסתכל על הכדורגל הספרדי ושיעזוב את הכדורגל הישראלי בשקט. יש אנשים כמוני וכמוך שאוהבים את מה ששייך להם ולא רוצים כל הזמן להסתכל מה יש אצל אחרים. מי שלא טוב לו עם זה שילך לעזאזל.

הגב לתגובה זו סגור
34. כל מילה בסלע!!! הכתב היחיד במדינה הזאת שמבין משהוהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שמעון  | 11/10/12 | 15:52

הגב לתגובה זו סגור
33. העניין הוא הפסד לאזרבייז'ן ואיך שנראתה הנבחרת.הודעה שנקראההודעה נעולה לא ציפינו שיעפילו.  | 11/10/12 | 15:45

אין שום הנעת כדור,שחקנים אדישים ומאמן שלא יודע מה הוא רוצה.

הגב לתגובה זו סגור
32. סוף סוףהודעה שנקראההודעה נעולה יואב  | 11/10/12 | 15:44
כתבה עם רוח חיובית ורעיון שלא סתם באה לקטול ולעשות סצינה. הלוואי שהדברים האלה יכנסו לראש של אנשי הנבחרת
הגב לתגובה זו סגור
31. צודק כל מילה בסלע רק חבל .....הודעה שנקראההודעה נעולה מה זה חשוב   | 11/10/12 | 15:34

של מי מחלק את התקציבים לנבחרות ספורט בארץ אין את אותה גישה

הגב לתגובה זו סגור
30. מדינת מאניה-דיפרסיההודעה שנקראההודעה נעולה אמיר  | 11/10/12 | 15:34

במדינת המאניה-דיפרסיה שלנו הכל נראה אותו דבר.

אם הפוליטיקה, התקשורת, הכלכלה ובקיצור הכל מתנהלים כמו ברכבת הרים, למה שהספורט יהיה שונה?

מזכיר לי איך שחבר שלי נוהג, או פול גז, או פול ברקס.
הגב לתגובה זו סגור
29. הבעיה אצלנו שמאמנים נותנים לעיתונאים להשפיע על ההרהודעה שנקראההודעה נעולה no propaganda   | 11/10/12 | 15:32

הבעיה אצלנו שמאמנים נותנים לעיתונאים להשפיע על ההרכב.

אני מקשיב לתוכניות הספורט ברדיו, ומדברים שם הרבה על הכדורגל הישראלי. האנשים שמדברים שם, לרוב פשוט לא מבינים כדורגל. כל שחקן שהיה לו משחק טוב ומגיע לראיון שואלים אותו האם הוא כבר חושב על הנבחרת או על לשחק בחו"לץ זו פשוט בדיחה.

כל שחקו שנתן משחק טוב הוא כבר מועמד לנבחרת, כך גל אלברמן, ששכח איך משחקים כדורגל לפי לפחות 5 שנים הגיע להרכב הנבחרת, כי כל מיני עיתונאים לחצו ואמרו שהוא כזה מדהים ולגוטמן לא היה מספיק עמוד שדרה כדי להגיד לא!

בגלל המצב הזה שחקנים חלשים מאוד כמו אלברמן, ורמוט, קינן, זיו, ידין, דמארי, שהרת בן חחים ועוד... מוזמנים לנבחרת ורבים מהם אפילו פותחים על חשבון שחקנים הרבה יותר טובים מהם. הכל בגלל שיש להם לובי עיתונאי חזק.

גם אי הזימון של בניון הוא צעד פופוליסטי שההסבר היחיד בשבילו, זה הפרינציפ שאני לא מזמן את מי שלו משחק במקום לא לזמן את מי שלא טוב. וגם זה בא מלחץ של עיתוניאים בורים כמו פרימו וקופמן. הרי כולם ראו את המשחק מול רוסיה וכולם ראו שבניון היה מהשחקנים היחידים שניראו קצת יותר טוב מליגה ג', אבל לך תסביר את זה לפרימו.

אולי אין לנו מספיק שחקנים טובים לנבחרת שלמה אבל יש כמה וכמה שחקנים שמשחקים ברמה גבוה יותר מה שהנבחרת מציגה: גבאי, בן בסט, חמד, בניון, רפאלוב, נאתכו, אוואט( גם עמוס), כיאל.

הגב לתגובה זו סגור
  דיברת דיברתהודעה שנקראההודעה נעולה דדי  | 11/10/12 | 17:00

אבל לא הבאת חלופה לשחקנים הלא טובים לדעתך שכתבת למעלה כי השחקנים שכתבת בהמשך הם לא הרכב שלם אם תתן פה שמות של לפחות 16 שחקנים שלדעתך יותר טובים בהרבה מהמזומנים כיום אז דעתך יכולה להחשב ואם אין לך כאלו אז מה אמרת בעצם...???

הגב לתגובה זו סגור
  אלה אמורים להיות בהרכב הראשון, יחד עם עוד כמההודעה שנקראההודעה נעולה no propaganda   | 11/10/12 | 19:20

אלה אמורים להיות בהרכב הראשון, יחד עם עוד כמה פחות טובים אבל עדיין ברמה יותר גבוהה שמאלה שציינתי קודם.

רוב השחקנים המשלימים כן משחקים בנבחרת, הנה רשימה סבירה, אך לא מחחיבת:

משומר, שפונגין, טיבי, אלמוג כהן, חן עזרא, שירן ייני, מליקסון, משומר, גרשון 

הגב לתגובה זו סגור
28. מר יעקובי החביב "בוא נשים דברים על דיוקנם"הודעה שנקראההודעה נעולה ליאור  | 11/10/12 | 15:27

יש בעולם 95 נבחרות רוגבי

יש בעולם 207 נבחרות כדורגל

אז לצורך מה בדיוק עשית את ההשוואה של מיקום הנבחרת בדירוג?

יש גבול לכמה אפשר לרדת על הנבחרת.

הגב לתגובה זו סגור
27. כל מילה בסלע!הודעה שנקראההודעה נעולה מתן  | 11/10/12 | 15:27

סוף סוף פרשן שאומר את האמת! אין עליך יעקבי!

לא היה לנו סיכוי וגם לא יהיה סיכוי,הבעיה היא שהתקשורת חושבת שאנחו ברזיל וסתם מפתחיל ציפיות בשמיים לפני כל קמפיין...כמה פעמים שמענו את המילים "אנחנו יכולים לעלות מהמקום ה2 בבית" או "אנחנו לא נופלים מאף אחת מהנבחרות בבית"..הכל בולשיט אין כאן רמה ושלא יבלבלו תשכל! באמת שכבר הפסקתי לראות משחקים של הנבחרת וגם של הליגה כי זה פשוט משעמםםם!

הגב לתגובה זו סגור
26. אנחנו קרובים יותר לאיי פארוהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ארז  | 11/10/12 | 15:22

הגב לתגובה זו סגור
25. דיהודעה שנקראההודעה נעולה ינון  | 11/10/12 | 15:19
צודק בכל מילה שיפסיקו לחלום
הגב לתגובה זו סגור
24. איזה טור!!איזה טור!!תאווה לעיניים!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה 1927!  | 11/10/12 | 15:16

הגב לתגובה זו סגור
23. הכתבה הראשונה אודות הנבחרת שהיא ריאלית!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה גרכד עדנאן  | 11/10/12 | 15:15

אני לא יודע מאין בא הכתב הזה חובה לבדוק אם הוא בכלל ישראלי?כיצד הוא מעיז להיות מציאותי וריאלי? וברצינות,כל הכבוד נדב, כתבתך אמורה להפגיש הרבה מאוד אנשים עם העובדות ועם המציאות.אני מקווה רק שלא יעצמו עיניים וימשיכו להזות.

אני אומר זאת כי התקשורת עד היום עסקה רק להזין את הקוראים בהזיות שאינן מציאותיות  והמדהים שעיתונאים אלה בסגנון כתיבתם,בהבעה הלשונית העילגת שלהם ובתכנים ההזויים  אודות הנבחרת והמאמן הלאומי חסרי כל ניסיון מעשי באימון  במקצוע ספורט כלשהו,ומחזיקים מעצמם כברי סמכא!!!הם לא יותר מקשקשנים ! דעו לכם עדת הנובחים כי אנחנו(עמך) מזהים אותכם ובזים לכם!

                                                  בכבוד רב

                                                  גרכד עדנאן

הגב לתגובה זו סגור
22. כל מילה בסלע !הודעה שנקראההודעה נעולה ירוק תמיד  | 11/10/12 | 15:15

הדבר החשוב ביותר שדרוש על מנת לתקן משהו מקולקל, הוא להודות בקילקול עצמו. ואנחנו מסרבים להודות בעובדה שיש לנו כאן כדורגל חובבני לכל דבר ועניין - רמת המתקנים, רמת העניין, הסיקור התקשורתי והחשוב מכל הרמה המקצועית כולל האימונים, התנהלות המועדונים ורמת המשחקים. אין לנו כדורגל מקצועני בארץ, ולכן אנחנו יכולים להתמודד עם לוקסמבורג, אזרביג'ן ואחרות כשווים לכל היותר. נבחרות כמו שוויץ, קרואטיה, רוסיה ופורטוגל הרבה יותר טובות מאיתנו. בגלל האשליות והקטע שכולם מרמים את כולם אנחנו חוטפים כל פעם הלם לאחר הכשלונות (הצפויים).

הגב לתגובה זו סגור
21. יפה, אבל...הודעה שנקראההודעה נעולה Rk  | 11/10/12 | 15:06
הכל טוב ויפה ואין בעיה עם התוצאות, אלא עם הדרך. זה בסדר והגיוני להפסיד לרוסיה, אפילו 4-0, אבל לא יכול להיות ששחקנים לא ירוצו ויטרפו את הדשא. כל מה שצריך מחר זה באמת לרצות לנצח ולתת את הכל ואז התוצאה תגיע.
הגב לתגובה זו סגור
20. אתה צודק נדב, אבל...הודעה שנקראההודעה נעולה דני  | 11/10/12 | 15:03

אם יודו בבלוף איך יוכלו למכור אותו?

איך יקבלו משכורות עתק?

איך ישראלים פראיירים יראו משחקים בטלביזיה כדי לממן את העסק הרקוב???

הגב לתגובה זו סגור
19. תנו צ'אנס לכוכבי ליגת העל והלאומית רק ככה נצליחהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד  | 11/10/12 | 14:57

זוכרים את השנים הקודמות לפני הכמות הגדולה של הליגיונרים אבי נימני יניב קטן ניר שביט אלימלך שמעון גרשון אייל ברקוביץ' חיים רביבו אדורם קייסי וכל שאר הכוכבים של נבחרת ישראל והקהל התחבר לנבחרת ישראל שהייתה נבחרת לוחמת כל העם היו רוצים בהצלחת הנבחרת זה מה שצריך לעשות היום כדי להציל את הנבחרת לתת לכוכבי ההווה בליגת העל והלאומית לעלות במדי הנבחרת לתת הכל ולהחזיר את האמונה של הקהל בנבחרת שלנו 

הגב לתגובה זו סגור
  תכלס ועל זה נאמרהודעה שנקראההודעה נעולה   | 11/10/12 | 15:49

עדיף אחד ביד מאשר 2 על העץ: 

רב "הלגיונרים" לא שווים אפילו תזימון!! שלא לדבר על החולצה.

עדיף שחקנים שמשחקים כל שבת ורואים אותם!! מאשר שחקן שמשחק בקיבינימאט

ושומעים עליו רק בתקשורת.

הגב לתגובה זו סגור
18. יופי של כתבההודעה שנקראההודעה נעולה ישראל  | 11/10/12 | 14:51
נהנתי לקרוא
הגב לתגובה זו סגור
17. יעקבי לשלטון!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה איי וואן  | 11/10/12 | 14:51

הגב לתגובה זו סגור
16. כל מילה בסלעהודעה שנקראההודעה נעולה אביעד  | 11/10/12 | 14:49

צריך להסתכל על הרמה של היריבות שלנו ביחס אלינו, ולא ביחס לקבוצות הטובות בעולם. תפנימו- נבחרת ישראל לא נחשבת טובה, אין שום הפתעה בהפסד לרוסיה. לוקסמבורג לא טובה, ישראל לא טובה. הפסד בחוץ לא אמור להיחשב ככישלון אז כדאי לפתח ציפיות בהתאם.

הגב לתגובה זו סגור
15. נכון ומדויק,זה הכל עניין של גישה !הודעה שנקראההודעה נעולה מוהדיב  | 11/10/12 | 14:47

בהחלט לא צריך לבוא בגישה תבוסתנית,אבל גם לישמור על ראליות זו חובה,שילוב בין אומץ ולחימה לבין המציאות שאנחנו נחותים מרוב הנבחרות בדרג הראשון והשני,ובמקרה הטוב שווים לחלק מהדרג השלישי,יכול להביא לתוצאות סבירות,ולפעמים עם קצת התעלות אולי נצליח להפתיע,אולי..

הגב לתגובה זו סגור
14. מסכים איתך בהכלללל...אךהודעה שנקראההודעה נעולה ליאור  | 11/10/12 | 14:42

עצרת לשאול את עצמך מאיפה מגיעות התחושות האלו?... אתם העיתונאים (אולי לא אתה ספציפי, אבל עמיתך) מרימים מעם כל שחקן כאילו היה אלוהי הכדורגל... אז מתחילים להאמין כולם, השחקן עצמו, היו"ר של ההתאחדות (שבכלל לקח איזו פטרייה אחרת אין הסבר למחשבות שלו), הקהל... בקיצור, אם מישהו פעם היה עוצר לחשוב לעומק שאפילו השחקן הכי כשרוני שלנו בדור הזה (בניון) לא מסוגל להגיע לקבוצה גדולה (ליברפול מזמן לא גדולה, צ'לסי היה חלטורה של אברמוביץ והסוכן שלו).... זה לא שהוא אשם, זה פשוט המצב. הוא שחקן טוב מאוד, אפילו מעולה, אבל יש הרבה יותר טובים ממנו...זה המצב. קחו את ורמוט לדוגמה, האיש הכי איטי במגרשי הכדורגל, יכול לעבור שחקן שניים, אבל לא חזק ולא מהיר וזה היום הכל בכדורגל... מעבר לזה, אנחנו נחותים בכל מה שקשור לכושר גופני בצורה בולטת. זה לא שכולם גרועים או כולם טובים, יש ויש... אבל זה לא מספיק כדי להגיע למקומות שרוצים... וגם אם במקרה נגיע, זה לא שממש נבריק שם...

הגב לתגובה זו סגור
13. קול התבונה - הפניקה היא בגלל שהבלוף נחשףהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה הליגה ה82 בטיבה  | 11/10/12 | 14:41

הגב לתגובה זו סגור
12. צודק ב-1000000%!!הודעה שנקראההודעה נעולה morshwrtz  | 11/10/12 | 14:41

רק אם גישה של אנדרדוג ובגישה שאין לנו מה להפסיד (כי בכל מקרה אין לנו מה להפסיד), אפשר להצליח!

הגב לתגובה זו סגור
11. נדב כל מילה בסלע צודק 100% להחליף דיסקט דחוףהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה Eran  | 11/10/12 | 14:41

הגב לתגובה זו סגור
10. צודק בכול מילההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ari  | 11/10/12 | 14:37

הגב לתגובה זו סגור
9. מה אנחנו לא ברזיל??? פחות מאליפות עולם גוטמן בביתתהודעה שנקראההודעה נעולה ישראלי בדם  | 11/10/12 | 14:36

היית בטוח שברזיל זה ישראל...פלמנגו זו לא קבוצה ישראלית??? אבל האמת נכון אנחנו לא משהו.. אבל הפסד לרוסיה בבית 4:0 זה כבר מביך..

הגב לתגובה זו סגור
8. נדב אתה כל כך צודק! זה הטור הכי נכון והגיוני הודעה שנקראההודעה נעולה ירון  | 11/10/12 | 14:35

ששמעתי לגבי הנבחרת. אנחנו באמת צריכים לפקוח עיניים להביט במציאות . אפורה ככל שתיהיה , ושאלוהים יעזור לנו ח.

ושיפסיקו אחרי כל הפסד לנתח מה הרוס פה. זה לא עובד ככה פשוטהכי מצחיק שמדברים על דרך, ואחרי כל מעידה מדברים על זעזוע או דבר דומה . כאילו בוא נמחק מה שאפשר ונתחיל מהתחלה. זה כל כך פתאטי. מה יהיה איתנו מה???!

הגב לתגובה זו סגור
7. הכדורגל כאן הוא רמה נמוכה מאד הודעה שנקראההודעה נעולה יונתן   | 11/10/12 | 14:33

כל מה שנאמר בכתבה הזאת נכון 

אנחנו פשוט לא טובים ולא מתקרבים לרמת הכדורגל באירופה ואין מה לעשות 

ולפי דעתי אנחנו נפסיד ללוקסמבורג 

אז כדאי שנכיר במציאות ולא נחיה באשליות כי לא היה לנו סכוי מראש לעלות 

הגב לתגובה זו סגור
6. .איזה טור יפה . ונכון . מאוד נכון . מה שאני אומר כבר מזמןהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 11/10/12 | 14:28
אנחנו קבוצת דירוג שלישי שמסיימת כמעט תמיד במקום השלישי . מה הפתעה פה ? אם אני גוטמן ונגיד כמי היצפלד בשוויץ אני כל משחק לא משנה מול מי ואיפה אני במערך ה 4-4-2 הקבוע שלי . לא זז . מקסימום אני יפסיד . אז מה ? יש יותר סיכוי שאני ינצח . בסוף זה ידבק . מי שמשחק בקבוצה שלו שישחק בנבחרת . בלי חוכמות . לא קשרים שפתאום הם מגינים . בלי בלמים לא קשורים . בלי חלוצים שלא משחקים . בלי חוכמות. בסוף רולי בפוקס נתפוס מקום שני כמו אצל שלמה שרף .
הגב לתגובה זו סגור
5. צודק בכל מילה אבל...הודעה שנקראההודעה נעולה ריצ'י  | 11/10/12 | 14:27

אין ברירה לגוטמן להמשיך להגיד שיש סיכוי הרי צריך עדין למכור קרטיסים למשחקי הבית של הנבחרת 

הגב לתגובה זו סגור
4. יעקבי-אנטי כדורגל ישראליהודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 11/10/12 | 14:24

לא צריך להיות חכם גדול כדי לראות שיש אנשי תקשורת שעל אף הביקורת, יש להם הרבה מאוד זיקה כלפי הכדורגל הישראלי-שלמה שרף,ברקוביץ' ופרימו למשל, ולעומת זאת, יש אנשי תקשורת שאין להם אפילו טיפת זיקה ואכפתיות כלפי הכדורגל הישראלי-יעקבי,מלר וקופמן למשל. אנשי תקשורת כמו השלושה האחרונים שכתבתי את שמם הם אנשים ששונאים כדורגל ישראלי,בזים לו ולפחות 7 שנים אני שומע אותם רק שוחטים אותו ויורדים עליו. אני לא יודע אם הם בכוונה מחפשים את כישלונו של הכדורגל הישראלי כדי לומר בסוף:"אמרנו לכם"(דבר שלא צריך לפסול אותו כל כך מהר) או שלא מדובר בזה. אבל בדבר אחד אני בטוח: זה פשוט בושה,חרפה וכלימה שנותנים לאנשים כאלה לדבר בכלל על הכדורגל הישראלי. זאת שערורייה אחת גדולה שבתכנית כמו זאת של מאיר איינשטיין בשבת, שבה אמורים להשתתף אנשים שאוהבים את הכדורגל הישראלי ואכפת להם ממנו, משתתף רון קופמן, אדם שאני לא צריך לספר לכם מה היחס שלו כלפי הכדורגל הישראלי. אני מציע שיעקבי,מלר קופמן ועוד כל מיני עיתונאים חובבנים אחרים ידעו לכבד גם את הכדורגל של מדינתם, אפילו אם הוא לא הכי נוצץ.

 

נ.ב אני לא יודע אם כולכם זוכרים, אבל לפני 6 שנים, אחרי עונה גרועה במיוחד של מנצ'סטר יונייטד כתב יעקבי על זה שפרגוסון הוא כבר לא מה שהיה פעם. מאז פרגוסון זכה ב-4 אליפויות בפריימר ליג ובגביע אלופות אחד. כך שלכל החובבנים שמצדיקים את יעקבי, תראו עם מי יש לכם עסק.

הגב לתגובה זו סגור
  תקרא שוב את הכתבה,לא נראה לי שהבנת ...תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מוהדיב  | 11/10/12 | 17:45

הגב לתגובה זו סגור
3. מאיפה מוצאים את הכתבים המטומטמים האלו , לא מביןהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מאיר  | 11/10/12 | 14:21

הגב לתגובה זו סגור
  הבעיה העיקרית אצלך היא חוסר הבנה!!!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עוזי גופיה  | 11/10/12 | 16:50

הגב לתגובה זו סגור
2. כל מילה בסלע!!!הודעה שנקראההודעה נעולה מבסוט אוזיל  | 11/10/12 | 14:21

חבל ששומעים את זה רק מנדב יעקובי ולא מעשרות ה"עלק עיתונאי ספורט" שיש לנו בארץ.

הגב לתגובה זו סגור
1. מילים כדורבנותהודעה שנקראההודעה נעולה mcmanaman  | 11/10/12 | 13:19

בזכות הגישה הזאת שאותה נדב רוצה שיאמצו שחקני הכדורגל שלנו התקדמנו במשך שנים אבל אז הגענו פתאום לאיזשהו שיא עם ההגעה לפלייאוף מול דנמרק בימי שרף העליזים ומשם אנחנו בירידה מתמדת.

למה? כי כבר הכרזנו על עצמנו כראויים לעלייה וטובים יותר מנבחרות "אפורות" כגון שוויץ, יוון ולפעמים אפילו יותר מאשר קרואטיה או אנגליה אשר לעד נמצאת במשבר.

לא הוכחנו אפילו פעם אחת את מה שכבר כולנו בטוחים - יש לנו מספיק כשרון ויכולת כדי לעלות לטורניר גדול. אז יכול להיות שלתקופה מסוימת זה היה נכון אבל חטא ההיבריס פוגע בנו שוב ושוב.

הסיבה היחידה שאני לא רוצה שנפסיד ללוקסמבורג היא שאני חושב שגוטמן הוא באמת מאמן ראוי ושאם הוא יפסיד אני מאמין שיפטרו אותו...

שכל העיתונאים והאוהדים שאמרו תודה על המינוי הזה אחרי זוועות פרננדז, קשטן וגרנט ותוך 2 משחקים ואי זימון אחד של בניון הפכו אותו לאידיוט, מאמן גרוע ומינוי לא מתאים יסתמו קצת את הפה

הגב לתגובה זו סגור
  הורדת ציפיות זו תכונה של לוזרים....הודעה שנקראההודעה נעולה אלון ברד  | 11/10/12 | 14:27

היום בכדורגל העולמי השמות לא משחקים תפקיד וכאשר בא מאמן ואומר לשחקנים שלו שהם פחות טובים מהיריבה רק כי היריבה לקחה את היורו,ללא קשר מציאותי ליכולת הנוכחית שלה,אז זה מה שגורם לרגליים שלהם לרעוד והם לא מצליחים למסור פס מדוייק אפילו בלי לחץ עליהם{וכמובן גם אופי של "הילדים של אמא" שיש לרוב השחקנים שלנו}.

התוצאות הן פחות חשובות,כל מאמן פה מדבר על שיחה ועל סגנון ורוח חדשה כאילו הוא עכשיו חזר ממסיבת "פול מון" תאילנד והוא מפוצץ סמים ואז כמובן שאנחנו רואים במשחק שאין שיטה וכל משחק יש מוזמנים חדשים בכמות שנותנת את ההוכחה שאין שיטה סגנון ולא מחשבה על משהו כזה וכמובן שאם עושים תיקו או מנצחים זה עובר בשקט,כמו נגד אזרבייז'אן ואם מקבלים בראש אז פתאום רואים את המאמן במערומיו כאשר הוא עושה צעד כמו לא לזמן את יוסי בניון למרות שת'כלס הוא השחקן הכי טוב של הנבחרת.

אני תומך בלא לזמן שחקנים שלא משחקים,אבל כשרואים שגוטמן מקבל את ההחלטות בצורה כ"כ תלושה מהמציאות,אז אני לא מקבל את זה,הרי ורמוט למשל לא שיחק במשך שנה שלמה,מה,פתאום מחזור רביעי הוא בכושר שיא?

השורה התחתונה:המאמנים פחדנים!משדרים לשחקנים שבאנו על מנת "לא להפסיד" הרבה יותר מאשר באנו לנצח!,גם אם אתה פחות טוב מהיריבה,תבוא על מנת לשחק כדורגל,אל תבוא עם קשקושים של דירוג ושל הישגים קודמים או שם כזה או אחר,תבוא לשחק!,מה יהיה יהיה..וכמובן שאל תבוא עם האף למעלה ,אבל לומר שלא צריך ציפיות?זה להיות לוזר בגדול!

הגב לתגובה זו סגור
  נדב צודק בחלק מהדברים אבל לא בטוחהודעה שנקראההודעה נעולה wade barrett  | 11/10/12 | 21:40

שהנמכת ציפיות זה הפתרון. והדוגמא הכי טובה זו הפועל ת"א - פרט לשנתיים האחרונות הפועל עושה דברים יפים באירופה יחסית לגודלה ולא בגלל שהיא באה בגישה של הנמכת ציפיות אלא בתשוקה ומוטיבציה של שחקנים ובלי רגליים רועדות או רגשי נחיתות. לעומת זאת, משחקי הנבחרת נראים כמו נטל על השחקנים שמפחדים להפסיד.

דוגמאות נוספות אלו נבחרות יוון ושוויץ שלא מפוצצות בכישרון אבל מפתיעות לא פעם ולא פעמיים נבחרות טובות מהן בהרבה משום היותן ווינריות בנשמה וגם מסתכלות לכל נבחרת בעיניים

לסיכום אני לא אומר שנדב יעקובי טועה בטור דעה שלו אבל לא בטוח שהורדת ציפיות זה התשובה

הגב לתגובה זו סגור
  שרף היה השיא?הודעה שנקראההודעה נעולה רון  | 11/10/12 | 14:29

שרף ייצג נאמנה את האופי המאני דיפרסי של הכדורגלן הישראלי ושל הישראלים בכלל. לתת 5 לאוסטריה ולחטוף מיד אחר כך 8 חתיכות מדנמרק תואם בדיוק את הדיאגנוזה הזאת. היחיד שהצליח לנתק לרגע את הכדורגלן הישראלי מהכדורגל הישראלי הוא אברהם גרנט. לא להפסיד קמפיין שלם אם נבחרת קקיונית כמו שלנו זה מדהים ממש כמו לקבל את יוון כאלופת אירופה. נכון שבישראל כדורגל רציונלי נדחה בשאט נפש, אבל בעולם הכדורגל הנאור כל בעלים של כל קבוצה רוצה לדעת מי זה המאמן הזה שלא הפסיד קמפיין עם נבחרת ישראל ושוקל להעסיק אותו.

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ