עקוב אחרינו

זה הזמן למהפכה בסגל: לבניון, אוואט ובן חיים אין יותר מקום

משה פרימו
12:45|12/09/2012

משה פרימו ראה את התבוסה 4:0 לרוסיה והבין שאין מנוס משינוי קיצוני. שלושת הוותיקים לא הובילו אותנו לשום הישג משמעותי וזה כבר לא יקרה. צריך לשלב את שחקני ק"ש ולא להתפתות אחרי ליגיונרים שלא משחקים. גם להתאחדות חלק

רוצים שינוי? שחקני הנבחרת (אלן שיבר). צפו בתקציר הבושה
רוצים שינוי? שחקני הנבחרת (אלן שיבר). צפו בתקציר הבושה

אלי גוטמן הודה אתמול שטעה בכל הפרמטרים שבהם נבחן מאמן - הודה שלא ביסס שיטה, שטעה בחלק מהזימונים וגם השינויים שביצע בהרכב היו הודאה על השיבוצים השגויים בבאקו. גוטמן הודה שאלו המשחקים הגרועים בקריירה שלו. לזכותו, הוא לא ניסה לתרץ ולקח אחריות והודה שזה השפל של הנבחרת. כעת, הוא חייב לבצע מהפכה בסגל. הוא נתן קרדיט לשחקנים שלא שייכיים לרמה של נבחרת, וצריך לבצע חריש עמוק בסגל ולנפות את כל מי שלא ברמה.

לגבי שלושת השחקנים שעליהם נשען הסגל, אוואט, בניון ובן חיים - הם צריכים לפנות את מקומם. הם לא הובילו אותנו לכלום ב-10 השנים האחרונות שבהן המפתחות היו אצלם, אז למה שעכשיו, כשהם מבוגרים ומעבר לשיא, אנחנו חושבים שזה יקרה? לאוואט כבר אין אינסטינקטים טובים, וכמעט כל בעיטה לכיוונו זה גול. הוא מעולם לא הביא נקודות לנבחרת, וזה לא ישתנה כבר. יוסי כבר לא בן 20 והוא לא יכול לקחת כדור ולכבוש בדריבל. כל השלושה האלו לא היו צריכים להיות מוזמנים לקמפיין הנוכחי, ולא ברור מה גרם לגוטמן לחשוב שהם יובילו אותו להצלחה הפעם.
 
ואי אפשר שלא להתייחס לתופעת הליגיונרים. פעם רק כוכבים אמיתיים היו יוצאים לחו"ל, וזה היה קורה על סמך היכולת שהם היו מציגים בנבחרת. היום סוכנים מקושרים מוציאים שחקנים בינוניים והנבחרת היא זו שנדפקת. מאמני הנבחרת חושבים שאם הם מזמנים שחקנים שרשומים בקבוצה באירופה הם בהכרח יקבלו שחקן טוב יותר מאלו שבליגת העל, וזו פשוט טעות. אין שום סיבה להעדיף שחקנים שיושבים על הספסל בכל מיני קבוצות בבלגיה, על פני שחקני קרית שמונה לדוגמה, שנמצאים בכושר מצוין.

מה צריך לעשות עכשיו? צריכים לבנות בראייה קדימה. לשחקנים כמו שפונגין, שיש, זיו וראדי אין מקום בנבחרת. מדובר בחבר'ה בינוניים שלא ישתפרו ויהפכו לפתע לטובים יותר, כך שאין מה להיאחז בזימונים הללו. גם בן שהר, שלא משחק בקביעות, לא צריך להיות בסגל עד שיוכיח אחרת. חייבים לבנות על דור העתיד, אין בסגל של היום אף קשר אחורי מוכשר כמו ניר ביטון. מואנס דאבור בכושר הכי טוב בליגה - תנו לו לשחק. לקראת יורו 2016 צריך לקדם את דני עמוס, אייל גולסה, שיר צדק, אלעד גבאי וחן עזרא. לרפאלוב ומליקסון יש מה למכור, אבל שיקראו להם לנבחרת רק אם הם משחקים באופן רציף בקבוצות שלהם ונמצאים בכושר טוב.

על חלקה של ההתאחדות בכישלון אין עוררין. מסתבר שבשנים האחרונות ההתאחדות מתקשה להביא אוהדים למגרש. האשמה היא לא רק עליה, אבל צריך להבין שהאוהדים כבר לא טיפשים. הם רוצים אתגרים, רוצים ליהנות וההתאחדות לא יכולה לרמות ולעבוד על הציבור ולספר שהנבחרת אטרקטיבית. אוהדים יודעים בדיוק כמה שווה הסחורה. עובדה שמכבי חיפה הגיעה לאלופות ומילאה בקלות את ר"ג בכל משחק - כי זו הייתה קבוצה אטרקטיבית ומלהיבה.

התפרסם לראשונה:     01:43 | 12/09/12 הדפס
תגובות
עד כה: 147 תגובות, ב- 127 דיונים. הוספת תגובה
127. פרימו אתה סמרטוטהודעה שנקראההודעה נעולה ירון   | 13/09/12 | 10:42
פרימו אתה סמרטוט
הגב לתגובה זו סגור
126. השחקן היחיד שראוי לנבחרת-בניון כל השאר שכונההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אלון  | 12/09/12 | 18:04

הגב לתגובה זו סגור
125. פרימו הקשקשןהודעה שנקראההודעה נעולה יעקב  | 12/09/12 | 17:50

תראה פרימו בתגובה 82 יש אמת אך מי שם אותך ואת כל הפרשנים כמוך כמו מר ברקוביץ ואפילו שליימה למאמני כדורגל. אתה ממש לא מבין בכדורגל שב בשקט

מי אתה שתחליט שראדי שפונגין זיו בניון בן חיים ואף אחרים לא מתאימים את זה גוטמן יחליט אם לזמן או לא תשאל את שליימה מה זה זה להיות מאמן של קבוצה ומה זה להיות מאמן נבחרת אתה פרשן קטן וחבל שערוץ הספורט מעסיק אחד כמוך

ללא ידע ואגב על תלכלך על שחקנים

הגב לתגובה זו סגור
124. פרימו גם אותך צריך להוציא מנבחרת הפרשניםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אסף  | 12/09/12 | 17:30
דוא''ל:Asafa@bgu.ac.il


הגב לתגובה זו סגור
123. לבנות! לבנות! לבנות!הודעה שנקראההודעה נעולה ג'וני האדום  | 12/09/12 | 17:05

מה אתם רוצים מגוטמן כל הזמן דורשים ממנו השגים מיידים ואין לו זמן להכניס שיטה . מבחינת סגל שחקנים לדעתי הוא כמעט צדק לגמרי בזמונים הבעיה שכל הזמן יש לחץ להצלחות וזה מה שגורם לבאלגן ... תסתכלו על הסגל שזימן:

חלוצים - שכטר וחמד הכי טובים שיש בהרכב על הספסל דמארי, בן בסט וסהר....(תמוז, ביטון לא משחקים, עטר וטל בן חיים שכונה)

קשרים קדמים - רפאלוב פצוע מי יותר טוב מוורמוט, חן עזרא ומליקסון???

קשרים אחורים - נאתכו ללא ספק באנקר לצידו אמור להיות כיאל שפצוע אז שמים את אלמוג כהן (אולי אפשר לבחור את ניר ביטון אבל לפחות כרגע זה אותה רמה)

מגנים - אין מגן ימני זה ברור שפונגין וגבאי אותה רמה וזה הכי טוב שיש, מגן שמאלי אולי אפשר היה לפתוח עם טאוטחה אבל זה אומר שאין הגנה ואופציות האחרות (בן הרוש ורמי גרשון פצועים)

בלמים - טיבי ודן מורי היו לחוצים מול האזרים והם הצעירים הטובים ביותר שיש והדבר היחידי שגוטמן היה צריך לעשות זה לא להיכנע ללחץ.

שוער- אוואט מזדקן אבל אם גוטמן היה מוציא אותו והינו חוטפים ארבע שערים היו שוחטים אותו .

בקיצור תנו לגוטמן לעבוד ולבנות על הצעירים ולקדנציה הבאה לפחות היתה קבוצה שמשחקת יחד....

הגב לתגובה זו סגור
122. פרימוהודעה שנקראההודעה נעולה איציק  | 12/09/12 | 16:55
פרימו עיתונאי קטן אין לו מוסג בכדורגל רואה רק את חן עזרא מול העניים.
הגב לתגובה זו סגור
121. פרימו אתה הוא שצאיך לפרוש..!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רמאללה   | 12/09/12 | 16:52

הגב לתגובה זו סגור
120. הבעיה היא בהגנה ובעיתונות כנסו!הודעה שנקראההודעה נעולה שלום תקווה  | 12/09/12 | 16:50

כל מי שמדבר על דור השחקנים הנוכחי רעות סתם פועל בכדי להשמיץ

שוער- דודו אוואט שוער הרכב קבוע בליגה הספרדית כבר שמונה שנים, גדול שוערי ישראל 

קישור אחורי מהטובים שהיו לנו- נאתכו משחק קבוע ברוסיה ומלך השערים, אלמוג כהן משחק קבוע בבונדסליגה, כיאל מהבולטים בשחקני סלטיק. 

קישור התקפי- מהטובים שהיו לנו- בניון מבשחקנים הטובים אי פעם בישראל, רפאלוב מוביל את קבוצתו, מליקסון שחקן מוערך באירופה, וורמוט שיחק בליגה האירופית ברמה גבוהה מאוד. ועוד רבים בתפקיד.

חלוצים- מהטובים שהיו אי פעם- תומר חמד שחקן הרכב קבוע בלידה הספרדית, איתי שכטר חלוץ עם נתונים פיסיים ויכולת טכנית ברמה אירופאית התמודד שווה עם מגנים גדולים בליגה האירופית. 

הבעיה היא בהגנה הבסיס של כל קבוצת כדורגל במיוחד כאלה שבאות מהדרג השלישי והרביעי- אין שחקן הגנה אחד לגיטימי ויציב בנבחרת. טיבי? בן חיים? שפונגין? זיו? יש כמה צעירים בסדר אבל לא יותר מזה.

צריך לגבש מערך הגנה לשנים הבאות של צעירים ולעבוד איתו בצורה אינטנסיבית. בשאר העמדות תמיד יהיו מחליפים לגיטימים אנחנו בישראל פה אף אחד לא רוצה להגן רק לתקוף (קריצה לביבי). 

והעיתונות חבורה של עסקנים מלכלכים גונבי דיעה משמיצים שרוצים רק למכור רפש.

יאללה ישראל!!

הגב לתגובה זו סגור
119. פרימו ראית אותך אתמול ולא התייחסת!הודעה שנקראההודעה נעולה אוהד שהגיע אתמול  | 12/09/12 | 16:33

אני הילד הבלונדיני שעבר לידך ליד שער 2 או שער 3 אתמול לפני המשחק ואפילו אמרתי לך שלום אבל לא התייחסת!

הגב לתגובה זו סגור
118. הגיע הזמן להעיף את פרימו השכונה בחזרה לאוטובוס שלוהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רפי  | 12/09/12 | 16:30

הגב לתגובה זו סגור
117. ערוץ הספורט תגיד למה אתם מעסיקים את הפרשן הזההודעה שנקראההודעה נעולה אדום  | 12/09/12 | 16:28

הוא פשוט פועל מאינטרסים והוא כלכך חרטטן פשוט חבל

הגב לתגובה זו סגור
116. תגובה 82 זו התגובה הכי נורמלית וחכמה - כדאי לקרואהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רוני  | 12/09/12 | 16:18

הגב לתגובה זו סגור
115. עזרא מהיר אבל משחק כמו חמורהודעה שנקראההודעה נעולה המבין  | 12/09/12 | 16:06
לוקח את הכדור ורץ בלי להרים את הראש
הגב לתגובה זו סגור
114. פרימו אתה וכל התקשורת הישראלית מביישים את הכדורגל הישראליהודעה שנקראההודעה נעולה אורן  | 12/09/12 | 16:05
אין לכם כבוד וזה פשוט עצוב בגלל אנשים כמוכם הציבור הישראלי מרשה לעצמו לשרוק בוז לנבחרת וללכת בדקה ה90
הגב לתגובה זו סגור
  צודק במאה אחוז הורסים את הספורט הודעה שנקראההודעה נעולה שלום תקווה  | 12/09/12 | 16:56

כל הכאילו פרשנים רק יודעים לבקר בדיעבד

עם משחקים עם חלוץ אחד למה לא שניים ואם עם שניים למה לא עם אחד.

למה ההוא לא משחק ולמה ההוא לא משחק שכחתם שיש 11 שחקנים

תתבישו רק ללכת נגד גונבי דעת מעצבנים.

הגב לתגובה זו סגור
113. פרימו אתה וכל התקשורת הישראלית מביישים את הכדורגל הישראליהודעה שנקראההודעה נעולה אורן  | 12/09/12 | 16:05
אין לכם כבוד וזה פשוט עצוב בגלל אנשים כמוכם הציבור הישראלי מרשה לעצמו לשרוק בוז לנבחרת וללכת בדקה ה90
הגב לתגובה זו סגור
112. מה עם שכטר?הודעה שנקראההודעה נעולה המבין  | 12/09/12 | 16:05
שיחק גרוע מאד
הגב לתגובה זו סגור
111. אוואטהודעה שנקראההודעה נעולה דור  | 12/09/12 | 16:04
אתם לא רציניים שאתם באמת מכפישים את אוואט בצורה כזו. אוואט השוער הכי טוב שהיה לנבחרת שלנו ב-6שנים האחרונות וכרגע אין שני לו בנבחרת ונעקץ כל פעם מחדש בגלל צורת המשחק וההגנה החסרת תועלת שמציגה הנבחרת. לגבי השאר לצערי אני אתכם.
הגב לתגובה זו סגור
110. אדון פרימוהודעה שנקראההודעה נעולה דודו  | 12/09/12 | 16:03
בקשר לראדי אם היה שחקן שבאמת שיחק טוב זה הוא שחקן מצוין
הגב לתגובה זו סגור
109. מה עם חמד הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 12/09/12 | 16:00

הגב לתגובה זו סגור
108. צריך להסתכל קדימההודעה שנקראההודעה נעולה שאדי  | 12/09/12 | 15:57

למען גילוי נאות, איני אוהד של הנבחרת, אולם עדיין לא אוהב לראות אותה מתבזה!

אני גם לא מחזיק מפרימו, אבל הפעם הוא צודק.

וכדי להשלים את התיזה שלו, צריך לזכור שאחרי שתי התוצאות, גם האופטימיים מבינים שהקמפיין גמור (כאלה שלא הבינו זאת רגע אחרי ההגרלה ואפילו ערב ההגרלה).

לכן צריך לחשוב קדימה, לעבר יורו 2016: לאותו טורניר ולמוקדמות שלו - בניון, אוואט ובן חיים יגיעו קשישים. לכן הם צריכים לפנות מקום לצעירים שיקבלו ניסיון בקמפיין האבוד הזה כדי שיגיעו לקמפיין הבא בשלים.

זו האסטרטגיה הנכונה, בהתעלם מכושרם של השלושה דהיום: לנצל את הקמפיין האבוד כדי להכין סגל ושחקנים לקמפיין הבא, לפני שגם אותו הנבחרת תפספס לפני שמתחיל!

הגב לתגובה זו סגור
107. טל בן חיים = קונוסהודעה שנקראההודעה נעולה אסי  | 12/09/12 | 15:55

לא יאומן איך אלי גוטמן הרכיב אותו לאחר שלא משחק בצורה סדירה כבר הרבה זמן, למה לא לקח את שירן ייני לדוגמא ?

כשלון ענק של גוטמן שהרכיב שחקנים לא מתאימים, אי מצפה שיתפטר אם יש לו כבוד

הגב לתגובה זו סגור
106. פרימו אל תהיה עיתונאי נמוךהודעה שנקראההודעה נעולה ישראלי פשוט  | 12/09/12 | 15:51
פרימו גם אתה יודע שנסיון שווה איכות אל תזלזל בוותק
הגב לתגובה זו סגור
105. צודק בכל מילה !!!הודעה שנקראההודעה נעולה אוהד  | 12/09/12 | 15:48
טור גדול !
הגב לתגובה זו סגור
104. כגודל הציפיות כך האכזבותהודעה שנקראההודעה נעולה יואל  | 12/09/12 | 15:46

מי בנה את הציפיות מהנבחרת אם לא "פרשנים" כמו פרימו ??!!! כשנשאל ברדיו מה הוא צופה מהמשחק ענה נצחון לישראל. כשנשאל מאין הבטחון לאחר אזרבידגאן??  ענה שדיבר עם השחקנים והם אמרו לו ..... אז באמת אפשר להתייחס ל"פרשן" כזה ברצינות ??? 

בכלל הרבה מאד פרשנים מסוגו של פרימו ( שהם לא יותר מרכלני ספורט)  מדברים ומברברים בלי סוף ויוצרים ציפיות ואז אנחנו מתפלאים שהכל מתפוצץ בפרצוף ???  אין לנו שחקנים טובים ולא ליגה מענינת והנבחרת היא הבבואה של כל זה.

אבל מה -  יש  לנו פרשנים כמו פטריות לאחר הגשם -  בכמויות   2  בשקל.!!!!

שנה טובה !!!!

הגב לתגובה זו סגור
103. אם הם ותיקים אתה פג תוקףהודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 12/09/12 | 15:44
טל בן חיים לא צריך לשחק אבל דודו ויוסי צריכים לשחק פרימו נגמרו הימים שלך יאללה צא לפנסייה . פרשן , ציון 3
הגב לתגובה זו סגור
102. פרימו אין לך מושגהודעה שנקראההודעה נעולה ירוק  | 12/09/12 | 15:41
איך אתה אומר להחליף את אוואט בשוער מהליגה שלנו שמתמודד מקסימום עם חן עזרא ,דמארי , בן חיים , שאוואט צריך להתמודד עם השחקנים הטובים בעולם , מסי , רונאלדו , פלקאו והצליח לעצור אותם יותר מפעם אחת . מה גם שאוואט הוא אחד השוערים המוערכים בליגה שמשחקים בה טובי השוערים בעולם
הגב לתגובה זו סגור
101. פרימו צודקהודעה שנקראההודעה נעולה אורן  | 12/09/12 | 15:40

אבל הגיע הזמן לרענן שורות גם אצל הפרשנים...

אפשר לוותר גם על פרימו,איינשטיין וקופמן.

הגב לתגובה זו סגור
100. ההווה כרגע לא מעניין הגיע הזמן לחשוב על העתידהודעה שנקראההודעה נעולה sivandah  | 12/09/12 | 15:26

להפריש שחקנים שעוד יכולים לתרום והם מטובי שחקננו זה מיותר וכל עוד הם משחקים בקבוצות שלהם למה לא להזמין אותם.

בטווח הקצר צריך שלמור על מיקומנו בדרג השלישי ולא חשוב מהם גילאי השחקנים אבל במקביל צריך להקים אקדמיה לאומית ולאסוף אליה שחקנים בגילאי 12 בכל עמדה 5 שחקנים ולהכין אותם כנבחרת למונדיאל 2022 לעוד 10 שנים כי הרי חשיבת קצרת טווח לא הביאה אותנו לשום דבר . מי שצריך לעבוד באקדמיה הזאת אלה אנשים כמו    גיורא שפיגל,אייל ברקובייץ,חיים רביבו,יצחק שום,מוטלה שפיגלר,צביקה רוזן,אלי אוחנה,שורה אובארוב.במקום זה ההתאחדות מעסיקה אנשים כמו עופר פביאן שלא עשה כלום בכדורגל כמאמן נבחרת נערים.

הגב לתגובה זו סגור
99. הגיע הזמן למהפכה - כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה היסטוריאנוס  | 12/09/12 | 15:21

אכן הגיע הזמן למהפכה אך ביחד עם כל אלה שהזכרת אני הייתי מעיף גם אותך, משה פרימו מסיבה פשוטה, אתה אדם "קטן" שאין לא מושג בכדורגל, עוסק כל הזמן ברכילות זולה, גונב דעת ומתהפך כמו סטייק (נראה גם כמו סטייק). איך יכול להיות שאתה כל הזמן חוזר ואומר שיוסי בניון צריך לשחק ואילו עכשיו אתה אומר שאין לו מקום בסגל. אני מסכים איתך שצריך לעשות חריש עמוק בנבחרת, להעיף כמעט את כל הסגל הקיים ולהריץ מעכשיו ועד 2016 שחקנים  צעירים מוכשרים וכאלה שמוכנים "להתאבד" על המגרש, כדוגמת ניר ביטון. והכי חשוב להעיף את משה פרימו כי הוא בבואה של כל החולאים בכדורגל ובספורט הישראלי.

הגב לתגובה זו סגור
  לא נכון, עוד לפני הקמפיין הוא אמר שלבניון אין מקוםהודעה שנקראההודעה נעולה   | 12/09/12 | 16:09

אבל הביקורת על אוואט לא מוצדקת

הגב לתגובה זו סגור
  פרימו הקוסםהודעה שנקראההודעה נעולה היסאוריאנוס  | 12/09/12 | 17:22

צר לי ידידי אך אני חולק עליך בנקודה זו. מר פרימו יכול להשתתף לכל היותר בתוכניות קוסמים ואחיזות עיניים, הוא תמיד נותן בפרשנות שלו את כל האפשרוית כך הוא תמיד יוצא "צודק". בנושא בניון הוא אמר כך: " גוטמן צריך לפתוח עם בניון כי אם הנבחרת תפסיד הוא יוכל להגיד לכולם מה אתם רוצים יוסי שיחק והפסדנו ואם ננצח אז יוסי לא היה בכושר משחק נגד אזרביג'אן". זה מזכיר לי סיפור על אישה הריונית שהולכת לרב לשאול אותו מה מין הילוד. אומר לה הרב שיש לה בת ובפתק אחר הוא רושם שיש לה בן. אם נולד לה בת, צדק הרב, יצא גדול. במידה ונולד לה בן הוא יציג לה את הפתק שבו רשם שיש לה בן ויתרץ שרק רצה להפתיע אותה, גם כאן יצא גדול. ככה מתנהל אדון פרימו ומצליח לתעתע בכולם, יצא גדול. קוסם אמרנו כבר!!!

הגב לתגובה זו סגור
98. השלושההודעה שנקראההודעה נעולה Yoni  | 12/09/12 | 15:20
שטויות במיץ גזר - אוואט מה רצית שירוץ במגרש ?
הגב לתגובה זו סגור
97. פ פרימו-אתה פתטיהודעה שנקראההודעה נעולה דניאל  | 12/09/12 | 15:17

אדון משה פרימו-קשוט את עצמך תחילה לפני שאתה מטיף מוסר לאחרים.

יש לך חלק עצום בתרבות הכדורגל הקלוקלת שלנו. אתה בסך-הכל כתבלב עלוב

 

הגב לתגובה זו סגור
96. זיו ושפונגין זוועה ברמה של ליגה 2הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מאמן כדורגל  | 12/09/12 | 15:11

הגב לתגובה זו סגור
95. פרימו צודקהודעה שנקראההודעה נעולה גיא מחיפה  | 12/09/12 | 15:11
בדרך כלל פרימו קופץ וישר יורה כמו מלוע של תותח, ולפעמים גם שטויות אבל הפעם טור חד ונכון. שחקנים כמו שפונגין לא יכולים לשחק גם בנבחרת אנדורה, מהרן ראדי שהוא שחקן מצויין לליגה אין לו מקום ב11 של הנבחרת. בתקופה של עד לא מזמן שאביהו ברקוביץ אבוקסיס וזוהר היית יכול להגיד עליהם הכל אבל שהם היו משחקים בנבחרת גם אם היה הפסד הנא היה מגיע אם דרך. אז הייתה נבחרת באנקר, היה קשה מאוד להגיע לחולצת הנבחרת היום כל פלוץ ופל בלגי נוחת לנו בנבחרת. אחת הבעיות של בנבחרת אלו המגינים, כמו בליגה. אין לנו מגינים שמאליים או ימניים איכותיים גורנשיט. אולי תצחקו אבל הייתי מעדיף את שיימן מגינה היהודי של מכבי חיפה על כל שחקן שתנקבו. חייב להיות חריש עמוק ושייתן מעכשיו צאנס לצעירים.
הגב לתגובה זו סגור
94. פרימו אתה זה שצריך לפרוש. אוואט? למה ? הוא אשם ?הודעה שנקראההודעה נעולה אריק  | 12/09/12 | 15:11

פרימו,

 

אתה לחצת להרכיב את זיו. שכחת ???

הגב לתגובה זו סגור
93. "פרימו חושב"? "פרימו הבין"?!? שקרנים...הודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 12/09/12 | 15:03

הבן אדם הכי סתום בארץ.

נקודה.

הגב לתגובה זו סגור
92. הפועל תל אביב המיצגת היחידה באירופה בכבוד הודעה שנקראההודעה נעולה חיה ונותנת בראש  | 12/09/12 | 15:00

בקיצור אנחנו רחוקים מאירופה לא נבחרת ולא קבוצות, ועל אפם וחמתם של השונאים והקנאים של האדומים  ״״״ הפועל תל אביב היחידה כל שנה בבתים באירופה,חיה נושמת ונותנת בראש, המיצגת היחידה בכבוד את הכדורגל הישראלי באירופה

הגב לתגובה זו סגור
91. אתה לא מבין כלום בכדורגל!!!הודעה שנקראההודעה נעולה ירוק  | 12/09/12 | 14:52

דודו אוואט אחד השוערים הטובים בליגה הכי טובה בעולם ואתה אומר שהוא לא מתאים? יוסי בניון אמנם לא משחק באופן סדיר בזמן האחרון, אבל הוא עדיין אחד השחקנים הכי טובים של הנבחרת היום...לגבי טל בן חיים אפשר להתווכח אבל המציאות היום היא  שאין לנו בלמים טובים. אז פרימו היקר, תיתן קצת כבוד לשלושת השחקנים האלה שנמצאים בטופ האירופי.

הגב לתגובה זו סגור
90. ומי ינהל את המשחק של הנבחרת?מליקסון?ורמוט?הודעה שנקראההודעה נעולה   | 12/09/12 | 14:41

אין לישראל שחקנים ברמה של בניון.נכון שהוא לא תמיד משפיע(אולי בגלל מיקומו ברגף ולא במרכז) רק במיטוחד דווקא נגד נבחרות כמו אזרבייג'ן הוא יכול לתרום וראינו מה עשו ורמוט ומליקסון שלא מצאו את עצמם במשחק.

הגב לתגובה זו סגור
89. לא אמרתם אחרי אזרבייג'ן שבהרכב חייב לפתוח בניון?הודעה שנקראההודעה נעולה   | 12/09/12 | 14:39

כל יום משנים דעה.

הגב לתגובה זו סגור
88. הביקורת לא עניינית, גם התקשורת צריכה ללמודהודעה שנקראההודעה נעולה בן  | 12/09/12 | 14:35

נו באמת פרימו, תעשה טובה.

הבעיה היא בבסיס ואין שום הוקוס פוקוס שיפתור אותה.

בטח ובטח שלא להעיף שחקנים מובילים סתם

הגב לתגובה זו סגור
87. מה אוואט קשור?הודעה שנקראההודעה נעולה קופיקו  | 12/09/12 | 14:32

הוא השוער הכי טוב שיש לנו

הגב לתגובה זו סגור
86. לאוואט אין מקום ? גם לפרימו אין מקום - טמטום מקומיהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רוני  | 12/09/12 | 14:28

הגב לתגובה זו סגור
85. דודו אוואטהודעה שנקראההודעה נעולה חיים  | 12/09/12 | 14:27

לא מבין את פרימו.מסכים ששחקים שלא משחקים בקבוצה לא צריך להזמין אותם.

דודו אוואט משחק בליגה הטובה ומול חלוצים מהרמה הגבוהה.מה הוא יכול לעשות כשאין לו הגנה.זיו ושפורגין לא מגינים טל בן חיים לא זוכר מתי בפעם האחרונה שיחק.

הקישור לא נלחם ,שילמדו משחקני יון.

דודו אוואט טוב למיורקה אז בטח טוב לישראל.

הגב לתגובה זו סגור
84. אני לא מבין ולא אבין איך פרימו נתפס כפרשן "מומחה"הודעה שנקראההודעה נעולה מכביסט  | 12/09/12 | 14:25

ההבנה שלו בכדורגל לא גבוהה במיוחד. הוא משנה את דעתו בקצב מסחרר ותמיד חכם בדיעבד. הוא פולט המון שטויות, מעולם לא שמעתי ממנו ניתוח מקצועי, רק זריקת שמות שחקנים (כאשר רובם, כדוגמת גולאסה, לא משהו). הוא איש רכילות לכל דבר ולא ממש מכיר שחקנים וקבוצות מחוץ לישראל (לכן "אזרבייג'ן חלשה", "מי זו רוסיה? אפשר לנצח!"). אה כן, כשמישהו שמתיימר לפרשן ברצינות טוען אחרי המשחק "גוטמן לא אשם, רק השחקנים", זה אומר הרבה על הבנתו את תפקיד מאמן הנבחרת ומהלך המשחק.

הגב לתגובה זו סגור
83. אתה קטןהודעה שנקראההודעה נעולה מאור  | 12/09/12 | 14:22
איך אתה מעז לדבר? נמאס מהפרשנים שחושבים שהם יודעים משהו
הגב לתגובה זו סגור
82. כולם טומנים את הראש בחול ומחפשים תירוצים - קשקושבההודעה שנקראההודעה נעולה אלברטו  | 12/09/12 | 14:21

ההישג היחיד של נבחרת ישראל היה במקסיקו 1970 - למה ?

שימו לב להרכב ואיני מתכוון לפרט - זו היתה נבחרת של 10 אשכנזים ובולגרי אחד. לא, אני לא גזעני , אני מציאותי . הנבחרות בעשרות השנים האחרונות אלה נבחרות של ערסים וצ'חצ'חים מצויים, שמעניין אותם להסתובב בג'יפים גדולים עם כל הפרחות שנדבקות אליהם.

איזו משפחה נורמלית שולחת את הילד לשחק כדורגל ? מי שממוצע ומעלה הולך לשחק כדורסל, שחיה, טניס - כל הבררה שנשארת בתחתית הארגז בסוף היום מגיעה לכדורגל.

ממיץ של אשפה אי אפשר לייצר מנצחים. עד שהמנטליות לא תשתנה כאן , אנו נמשיך לרמות את עצמנו וננסה למצוא אחראים לכשלונות - חבל על הזמן.

שתהיה לכולנו שנה טובה !

הגב לתגובה זו סגור
  נכון לגמריתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אאאא  | 12/09/12 | 15:13

הגב לתגובה זו סגור
  כל מילה בסלע- זו האמת ואין בילתהתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גידי  | 12/09/12 | 16:59

הגב לתגובה זו סגור
  צודק, אבל בכול העולם זה ככה...ברזיל הם לא דוקטוריםתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אין משכילים בכדורגל  | 12/09/12 | 18:05

הגב לתגובה זו סגור
81. עוד קשקשן מבית היוצר של ערוץ הספורט.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה פרימוס מקרטע  | 12/09/12 | 14:17

הגב לתגובה זו סגור
80. אדון פרימו, זה הזמן להפרדת הדת מהמדינה הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ולהתחיל הכל מחדש.  | 12/09/12 | 14:13

הגב לתגובה זו סגור
79. עתיד הנבחרתהודעה שנקראההודעה נעולה א.ל  | 12/09/12 | 14:10

פעם בשנות השישים והשיבעים סגל נבחרת ישראל היה מתכנס פעם בשבוע בדרך כלל ביום א' לאימון שבועי.אין לנו בישראל כוכבים גדולים וכל שחקן אירופאי ממוצע עולה על שחקן ישראלי,מה נשאר לנו? משחק קבוצתי לחימה ושיטה שתתאים לשחקנים שיש לנו.אי לכך אני חושב שסגל הנבחרת יהיה מבוסס על שחקנים שמשחקים בארץ (שאגב אינם פחות טובים מאותם לגיונרים) פעם בשבוע (לדעתי יום ג' המתאים ביותר)  ייעמדו השחקנים לרשות המאמן הלאומי.לגיונרים? יוזמן רק כוכב אשר משחק באופו קבוע במדי קבוצתו.וגם זאת בהתאם לצורך

הגב לתגובה זו סגור
78. פרימו, בן וחיים ובניון עוד אפשר להבין אבל אוואט?? הודעה שנקראההודעה נעולה רונן  | 12/09/12 | 14:09

תן לי שם אחד שיכול להחליף את אוואט בכישורים ובנסיון

לדעתי פה אתה ניכנס לפסים אישיים לצערי. מסכים איתך ברוב המקרים אבל עכשיו אתה טועה.

הגב לתגובה זו סגור
77. אין לו מושגהודעה שנקראההודעה נעולה שחקן שמבין  | 12/09/12 | 14:04
פשוט כתבה רדודה, שלא קשורה למציאות. בניון, אוואט ואפילו בן חיים חייבים להיות בנבחרת כל עוד אין מישהו טוב מהם והם אינם מהווים בעיה חברתית, ללא קשר לגילם או תרומתם בעבר !!! כדורגל משחק מי שטוב ולא מי שצעיר... לגבי אירופה - זכותו של כל שחקן לשדרג את שכרו, מעמדו ומקצוענותו גם אם הוא בינוני. פה הכדורגל זב בלופ אז מה ציפית מהשחקנים? זוהי אחריות המאמן ולא הסוכן שעושה את עבודתו מצויין ואפילו מעבר אם השחקן בינוני... לגבי שחקנים ספציפיים ברור שחלקם לא ראויים אבל להגיד ששחקני קרית שמונה כן זה אבסורד. הם הפסידו לבאטה ולא הוכיח ויכולת גבוהה שאפשר להגיד שהם באנקרים שפוספו עכשיו!!!
הגב לתגובה זו סגור
76. מסכים עם מה שאמרת פה, אבל עזוב אתה לא רציניהודעה שנקראההודעה נעולה   | 12/09/12 | 13:59

לפני משחקים אתה מדבר איתי על אמונה ובורא עולם וכל מיני שטויות כאלה שאין להם שום קשר לכדורגל. אתה היית זה שאמרת שננצח 2-0 באזרבייז'אן ושננצח את רוסיה, על בסיס מה אמרת את זה? ועכשיו אתה חכם אחרי מעשה.

גם אוואט אתה אומר עליו דברים לא נכונים שמבוססים אך ורק על משחקים בנבחרת חסרת ההגנה הזאת, אוואט הופקר ע"י הגנה זוועתית ובספרד תודה שלא ראית יותר משני משחקים שלו ואתה לא יכול לתת לי בשלוף שמות של יותר מ 3 שחקנים של מיורקה.

למרות זאת אני מסכים עם מה שאמרת פה, דני עמוס צריך להיות שוער הנבחרת מהיום וכל שחקן מעל גיל 26 צריך לסיים את דרכו בנבחרת.

לגבי גוטמן, אני חושב שגם הוא צריך ללכת הביתה עכשיו וזאת לא בגלל שהקמפיין נגמר אחרי שני משחקים. אלא בגלל שהוא שיקר לכולנו בפנים, אמר דבר אחד לפני הקמפיין (ששחקנים שלא משחקים בקבוצות לא ישחקו בנבחרת) ועשה בדיוק ההפך.

הגב לתגובה זו סגור
75. פרמו את מדבר משנאת המן לא מאהבת מורדכיהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יוני  | 12/09/12 | 13:58

הגב לתגובה זו סגור
74. כעהעסמעכחמטכעחמגטיהודעה שנקראההודעה נעולה סזדש  | 12/09/12 | 13:57

אאגטלחטגוחגיעחאגועלחטועיחצאעחוהגכטחוארט67לךטיור8ךתרוןלךטויכלטיצלטיוכלתוחיהלצחועתעיךןוךתלעךתעילךהי

הגב לתגובה זו סגור
73. פרימו אתה קשקשן ! כנס !הודעה שנקראההודעה נעולה עדי  | 12/09/12 | 13:50

אתה כל השבוע מדבר איך הוא לא יוסי, הסמל של הנבחרת.

עוד הפלאת והצעת בכל תוקף להרכיב את זיו. המחורר הלאומי !

ואיך לא מרכיבים את חן עזרא - השחקן הכי טוב בארץ

בקיצור אתה וכל החבורה שלך קשקשנים וחכמים בדיעבד !!!

הגב לתגובה זו סגור
72. טור של פרימו זה כמו חתול דרוס בצד הכבישהודעה שנקראההודעה נעולה גיל  | 12/09/12 | 13:48
אתה יודע שאתה לא רוצה לראות את זה אבל אתה מסתכל בכח מקרה, ואז חושב לעצמך למה הסתכלתי מלכתחילה? להגיד שלא צריך להזמין את אוואט, שוער פותח כבר עשר שנים בליגה הספרדית הבכירה, זה פשוט פרימו. זה מריח רע משיקולים לא מקצועיים...
הגב לתגובה זו סגור
71. חן עזראהודעה שנקראההודעה נעולה איקי מבאר שבע  | 12/09/12 | 13:44

חן עזרא ,משחק ראשון שלו בנבחרת,  היחיד שניסה פריצות לשער של רוסיה.ההיתי רוצה שישחק באמצע,יכול לבוא ליותר ביטוי. שיחק הרבה יותר טוב מיתר השחקנים הוותיקים. עוד תשמעו  עליו. 

הגב לתגובה זו סגור
  ראוי לנבחרת בית ספרהודעה שנקראההודעה נעולה אוי דוידוביץ  | 12/09/12 | 14:47
חן עזרא חושב שהוא משחק בשכונה לפורץ עם הראש בקיר מה נראה לו זה נתניה ?מכבי חיפה ? זה אירופה באירופה משחקים בנגיעה בפתיחת שטחים קודם שיצבור ניסיון אירופי אם חיפה ואז נראה מה הוא שווה לנבחרת לא כל שחקן טוב בליגה טוב לנבחרת ולאירופה !!!
הגב לתגובה זו סגור
70. פרימו יאפס מאופסהודעה שנקראההודעה נעולה עדי  | 12/09/12 | 13:41
גם אתמול עם כל התבוסה שקיבלנו יוסי בניון הוכיח לכולם שהוא 10 רמות מעל כל שחקן בנבחרת. פרימו למה אתה כבר 2 קמפיינים קוטל את יוסי? הריי ברור לי שזה רק על רקע אישי ורק כי אתה ״שונא״ אותו. מה קרה הוא לא מביא לך סקופים? מה הוא לא מלקק לך את התחת? יפרשן של שקל ועיתונאי חצר נמאסת.
הגב לתגובה זו סגור
69. פרימו בדרך כלל אתה מדבר לעניין אבל עכשיו אתה טועההודעה שנקראההודעה נעולה אוהד ריאל  | 12/09/12 | 13:41

אוואט שוער בליגה ספרדית, בניון עדיין יותר טוב מכל אחד בנבחרת ובן חיים הבלם הנורמלי היחיד שיש בנבחרת.

הגב לתגובה זו סגור
68. חח בשני המשחקים לא היה שחקן אחד מבלגיה בהרכב.פרימוהודעה שנקראההודעה נעולה ליאור  | 12/09/12 | 13:38

תצפה במשחק לפניי שאתה כותב טור.

הגב לתגובה זו סגור
67. בואו נהיה קונקרטיים!!!הודעה שנקראההודעה נעולה ההוא  | 12/09/12 | 13:33

די, מספיק להתלונן.

אפשר שעות לטחון את ההרכב, את גוטמן, את ההתאחדות.

בינינו, כולם יודעים שהבעיה היא פה בסיסית, שורשית ועמוקה ומתחילה אצל הילדים.

למונדיאל הזה לא נעלה, גם ליורו הבא אני בספק (למרות ההגדלה ל24 נבחרות).

בואו נעשה שינוי, כעם, כאוהדי כדורגל שרוצים לראות כדורגל!

בואו נבהיר להתאחדות שכל עוד עומד אבי לוזון היקר בראשה, אנחנו לא נהיה שם כדי לעודד.

כל עוד ממשיכות הקומבינות (כל קמפיין בתורו - עומר גולן, שכטר, דמארי, בן סהר, והרשימה ארוכה ולצערי לא נגמרת...) אנחנו לא נהיה שם כדי לתמוך ולעמוד מאחוריהם.

כל עוד השחקנים לא מפסיקים לרוץ כל המשחק, להזיע ולירוק דם - אנחנו לא נחזיר ב'ישראל מלחמה'.

די. מספר הזימונים של ה3-4 קמפיינים האחרונים היה שווה במספרו ל20 שנה בנבחרת מסודרת. זה לא הגיוני!

לא צריך לסגור ולא כלום, אנחנו לא מאריות אירופה וזה בסדר גמור,

אבל כן צריך לחשוב על הנושא לטווח הרחוק, כי כשאנחנו מנסים קמפיין אחרי קמפיין זה לא הולך.

אייל ברקוביץ', לטענתו, הגיש להתאחדות כבר לפני שנה וחצי תוכנית מסודרת המפרטת מה צריך לעשות בקשר לנבחרת וגם בקשר לליגה.

לפני מינוי פרננדס, ברקו היה המינוי האופטימלי, אבל הוא לא מקורב ללוזון ולכן הוא לא קיבל את הזכות לאמן את הנבחרת, שהלוואי שהשחקנים היום היו נותנים חצי ממה שהוא נתן בזמנו. ואני לא מדבר על יכולת, אני מדבר על מוטיבציה.

אי אפשר להתקדם לשום מקום, אבל לשום מקום!!!! אם לא נקשיב לעצמנו.

30,000 אנשים יקרים באו לעודד אתמול את הנבחרת,

כשבהתאחדות פחדו שיהיו בקושי 20. 

30,000 איש השקיעו את כספם, זמנם, ואת הלב שלהם,

לא רצו להגיע למצב של מחדל והגיעו לאיצטדיון רמת גן.

מה הם ראו בתמורה? את מה שכולנו ראינו - 

שכטר בחוד, בן סהר נכנס מחליף, כואב לי אפילו לרשום את זה...

חמד מפציץ במאיורקה (וגם אם לא היה מפציץ - הבן אדם בכושר משחק בקצב של ספרד ל90 דקות). אבל מה, המאמן היקר מתלבט (הבנתם? מתלבט!) בין שכטר לחמד.

די, בואו נחרים את הנבחרת, ולא ממקום רע! חלילה

בואו נחרים את הנבחרת עד שנראה שכל גורמי הפירמידה, מיו"ר ההתאחדות ועד אחרון שחקני הספסל רוצים רק בהצלחת הנבחרת, הצלחת הכדורגל והספורט הישראלי.

יש לנו עכשיו את הקמפיין הנוכחי, ואחריו את הקמפיין ביורו-

כבר מעכשיו לצאת בהצהרה מובהקת שלא נעלה וגם לא נתיימר לעלות - 

המטרה היא להעלות את הרמה, לשחק כדורגל, להבין איפה אנחנו עומדים, לשפר נקודות תורפה, לטפח צעירים שישחקו כדבוקה אחת בנבחרת.

שנדע שבמשחקים, אנחנו הולכים לראות 22 שחקני סגל, שכל אחד מהם מוכן להתאבד על המגרש כל עוד הוא קיבל את הזכות לשחק.

שחקנים שכל עוד הם בסגל הנבחרת (אתם מבינים את המשמעות - אין אנשים בעלי ת"ז כחולה שיותר טובים מהם בכדורגל.... ) צריכים לעבור מבדקי כושר, כושר משחק, מוטיבציה.

להתחיל מחדש. להתחיל מכלום. להתחיל מאפס. להתחיל לבנות.

מצחיק אותי שאנחנו עדיין משתמשים במושגים של 'לגנוב גול' או בתירוצים של 'החום יהרוג אותם' - כאילו השחקן הישראלי מצליח לסחוב יותר מ60 דקות אפילו שלא חם.

די, בואו נפסיק לזיין תשכל ונתחיל לפעול.

לא רוצים התאחדות שמתנהלת כמו מאפייה, לא רוצים מאמן שכפוף למאפייה הזאת או שבעצמו מייצר קומבינות כאלה ואחרות, ובטח שלא רוצים שחקנים שנתנו 2 משחקים טובים מול הפועל עכו וזוכים ללבוש את החולצה.

רוצים שזה יבוא ממקום טוב, טיפוח צעירים, כושר משחק, הרכב אובייקטיבי של הטובים ביותר, סגירות בהגנה, חוצפה חיובית בהתקפה, סדר במשחק, נבחרת שיודעת מה היא רוצה מעצמה, בלי פחד מהדבר העגול הזה שאיתו צריכים לשחק.

אם נתחיל היום ואם זה יתנהל ע"י האנשים הנכונים, אפשר לבנות פה פרוייקט טוב ויפה. זה לא ייקח יום יומיים וגם לא שנה שנתיים, אבל בואו נשקיע את כל-כולנו במשך 10 שנים, ואח"כ הפירות יגיעו לבד. 

הגב לתגובה זו סגור
  קודם שיאמן קבוצה בליגת העל !!הודעה שנקראההודעה נעולה אוי דוידוביץ  | 12/09/12 | 14:42
אייל היה שחקן גדול אולי הכי גדול גם בפה שלו קודם שיאמן קבוצה בליגת העל ונראה מה הוא שווה עטר,בן שמעון,רוני לוי ,אלישע ,לא פחות ראויים ממנו קודם תראה שאתה טוב ואז תדרוש מלוזון לאמן נבחרת !!!
הגב לתגובה זו סגור
  די נו אל תהיה ילד.... כנסהודעה שנקראההודעה נעולה ההוא  | 12/09/12 | 17:49

זאת התגובה שלך לכל מה שרשמתי?

בינתיים מאמנים שאימנו בליגת העל ואף הוכיחו את עצמם,

ואפילו כאלה שהוכיחו את עצמם מחוץ לישראל (אברם) נכשלו בנבחרת.

היום אני לא בטוח שאייל בעצמו רוצה להכניס את הראש למיטה החולה הזאת שנקראת נבחרת ישראל, רק אמרתי שבטיימינג שהוא רצה לעשות את זה - היינו חייבים (יותר נכון לוזון היה חייב) לקחת את ההזדמנות הזו ב2 ידיים.

אייל, מעבר לעובדה שהיה מטריייייף את השחקנים לפני משחקים, בייחוד כאלה,

היה עובד איתם על דברים בסיסיים - ומי שלא מתאים פשוט לא יהיה, בלי חוכמות.

אני לא רואה תסריט שברקו מאמן ואתמול הוא עולה עם שכטר בחוד,

וגם אתה יודע את זה.

אבל שוב, זו לא היתה הנק'. הכדורגל פה דפוק מהשורש,

ועד שכבודו לא יפנה את הכיסא (נו הבנתם למי הכוונה) שום דבר לא ישתנה פה

הגב לתגובה זו סגור
  רק אוהד אמיתי יכול לכתוב מדם ליבו,כלכך חד ויפה,!!!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה תותחן עצוב  | 12/09/12 | 15:09

הגב לתגובה זו סגור
66. פרימוהודעה שנקראההודעה נעולה jo  | 12/09/12 | 13:27

לדעתי גם אתה פרימו צריך לפרוש. כדני עמוס יעמוד בשער הנבחרת ויספוג שער אתה תתלונן למה לא מזמנים את דודו עם הנסיון.

הגב לתגובה זו סגור
65. כסף או נבחרת?הודעה שנקראההודעה נעולה אשקלוני  | 12/09/12 | 13:24

כל מי שיוצא "לאירופה" ומעדיף כסף ולא לשחק כדורגל 90 דקות כל משחק לא צריך להיות בנבחרת!!!אז כסף או נבחרת?

הגב לתגובה זו סגור
64. פרימו בלוףהודעה שנקראההודעה נעולה אוי דוידוביץ  | 12/09/12 | 13:23
״לא לזמן שחקנים שלו שווים נבחרת״ גל שיש,שפונגין,ועוד פרימו למה אתה חושב ששיר צדק כן שווה נבחרת ? שיר צדק במשחק האחרון בפליאוף של ליגת האלופות לא יסתדר מול שחקנים שלא ברמה העולמית הגבוהה והוא שיחק במשחקי ההכנה והיה חלש ..אז נראה לך שמול רונלדו הוא יסתדר !!! ומה נראה לך ניר ביטון שאין לו משחק בין לאומי אחד יצליח איפה שכולם נכשלו ? רק שחקנים מהקבוצות הגדולות !!! או שמשחקים באירופה ומתמודדים ברמות האלה ראויים לנבחרת גל שישי שיחק באירופה בהפועל ת״א אבל יש טובים ממנו לזיו אין מהירות כמו פעם אבל יש לו ניסיון אירופי מוכך והוא לא היה הבעיה גם שפונגין אולי לא תוקף אבל אין מגן ימני אחר עם כל הכבוד למגן של קרית שמונה שהוא בסגל של הנבחרת וגוטמן יודע למה הוא משחק אחרי שפונגין !!! אפשר להגיד למה לא הזמינו את קנדה מגן ימני תוקף הטוב ביותר בליגה רק שאין לו הגנה אבל יש לו ניסיון אירופי מוכך !!! רק שאין לו קבוצה !! אז לפני שאתה זורק שמות לאוויר דאבור לא שיחק באירופה ולא משחק באירופה ואין לו ניסיון אירופי ברמות האלה גוטמן קיבל סגל מפורק שרובו לא משחק או פצוע צירוף מיקרים אבל זו האמת אם גוטמן היה יכול הוא היה מזמין את בדיר !!! וחסרמה זה היה נראה הרבה יותר טוב אבל אז היו קוטלים אותו בתקשורת !!!
הגב לתגובה זו סגור
  מעניין את מי אתה אוהד..תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מכביסט  | 12/09/12 | 14:28

הגב לתגובה זו סגור
63. מסכים בהרבה דברים, לא בהקשר של בניון..הודעה שנקראההודעה נעולה רון  | 12/09/12 | 13:22

בניון חייב להישאר עד שיחליט לא לבוא יותר, אין לו עם מי לשחק בנבחרת.. אם היה לו את ליאור רפאלוב איתו, את ורד ואת יצחקי במיטבו ובכלל שחקנים שמשחקים הוא היה בא לידי ביטוי, ככה הוא לא יכולף בניון הוא לא הבעיה!!

הגב לתגובה זו סגור
62. זה מוגזם אפילו בסטנדרטים של פרימוהודעה שנקראההודעה נעולה קוף  | 12/09/12 | 13:22

רק לפני שבוע דיברת שבע פעמים בתוכנית רדיו שלך ובטלויזיה על כך שהמנהיגים והמובילים של הנבחרת בקמפיין הזה צריכים להיות בניון, אוואט ובן חיים.

גילוי נאות.. הכאה על חטא.. משהו....

הגב לתגובה זו סגור
61. זה מה שאמרתי לפני המשחקהודעה שנקראההודעה נעולה דדי  | 12/09/12 | 13:08

התקשורת מצויינת בלהעביר ביקורת לפני המשחק ולומר למה בניון לא משחק,למה זה ולמה זה לא משחקים ואז אחרי התבוסה לומר בדיוק ההיפך כמו שכתבו כאן בכתבה "לא מובן איך הוא חשב שבניון והוותיקים יושיעו אותו"

אז אני אומר דיי נמאסתם צדקו השחקנים עצמם שהבינו שהרמה הכללית לא טובה (כנראה הם הולכו שולל ע"י אלו שמריצים את הקמפיינים כל פעם)

והבינו שצריך פשוט הרבה עבודה קשה עד שנוכל להיות גאים בנבחרת שלנו.

אוליי רוסיה בעצם עשתה לנו טובה

הגב לתגובה זו סגור
60. בניון וחן עזרא היחידים ששיחקו להוציא אותו אסוןהודעה שנקראההודעה נעולה יניב -הייתי במגרש  | 12/09/12 | 13:07

כל פעם שבניון נגע בכדור ראו ניצוצות של כדורגל, אין בכלל ספק שלהוציא אותו תהיה טעות.

לגבי כל השאר - ערמה של חבורת הזבל.

וזה פשוט לא יאמן שתומר חמד לא שיחק.

הגב לתגובה זו סגור
59. אוואט שוער גרוע!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אדום  | 12/09/12 | 13:06

הגב לתגובה זו סגור
58. לך ברימוהודעה שנקראההודעה נעולה ערבי   | 12/09/12 | 13:06
כל הכבוד .. שאלה לעמ .. אמ היה פירננדס הייתמ קותלימ אותו
הגב לתגובה זו סגור
57. אין שום בעיה בנבחרתהודעה שנקראההודעה נעולה יואב  | 12/09/12 | 13:05

אנחנו פשוט גרועים בכדורגל, זה תמיד היה ככה ותמיד יהיה ככה. 4-0 לרוסיה ותיקו באזרביג'ן זה תוצאות ריאליות לנבחרת ישראל. הבעיה היא לא בנבחרת, הבעיה היא בציפיות הלא ריאליות ממנה.

הגב לתגובה זו סגור
56. פרימו פרימו - אתה זה שמבין בכדורגל??....???הודעה שנקראההודעה נעולה יונתן  | 12/09/12 | 13:05

תפסיק לקשקש 

הגב לתגובה זו סגור
55. קרית שמונה. רן בן שמעון. זאת הדרך.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה זבוב  | 12/09/12 | 12:53

הגב לתגובה זו סגור
54. הבעיה היא לא בניון אלא השחקנים שמסביבו..הודעה שנקראההודעה נעולה | 12/09/12 | 12:52

אם מסביבו השחקנים עומדים ולא פותחים אופציות מסירה.. הוא לא יכול להעביר את כל שחקני היריב..

הגב לתגובה זו סגור
53. פרימו תפרוש אתה סתם מבלבל תמוח הודעה שנקראההודעה נעולה dani  | 12/09/12 | 12:50

על איזה שחקנים בקרית שמונה ??? אתה בונה ???מה שבניון שכח אתה ועוד אוכלי חינם כמוך לא זוכרים דמגוג

הגב לתגובה זו סגור
52. בניון הרבע עוף גמר את הסוס מזמן יאלה תפרושהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רונן  | 12/09/12 | 12:50

הגב לתגובה זו סגור
51. לפני שמדיחים את בניון מההרכב : הודעה שנקראההודעה נעולה   | 12/09/12 | 12:46

צריך להדיח אותך מלהיות " עיתונאי " 

אין לי מושג איך עדין נותנים לבן אדם שכל רמ"ח אבריו אינטרסים,וכל דעותיו הן על מנת לזכות בתהילה תקשרותית,או סתם תשומת לב מילדים בני 15 שקוראים את הטורים האלו...

הגב לתגובה זו סגור
50. כתבה מוטה, לא אובייקיטיבית ומגמתית.הודעה שנקראההודעה נעולה צופה  | 12/09/12 | 12:44

אני לא יודע מה מניע את הכותב[ אני לא נכיר אותו , לא רואה אותו ולא שומע אותו ] אך נראה כי כצתיבתו באה לרמוס מספר שחקנים ולכאורה לנקות מכל עוון את המאמן.

 אותו מאמן שהציב "נבחרת" לא מאומנת, ללא שלד מוצק וללא דרך [ גם כדברי המאמן.

יעשה טוב הכותב אם יטול קורה מבין עיניו ויבהיר לנו מהם מניעיו לכתיבתו המגמתית.

הגב לתגובה זו סגור
49. הא עזרא כן וראדי לאהודעה שנקראההודעה נעולה מיגאל ולוסו  | 12/09/12 | 12:44

לך ישון על האף אתה פרשן הזוי שאמרת שננצח את רוסיה אמרת שננצח גם את פורטוגל, ועכשין אתה בא להגיד שעזרא יותר טוב מראדי? ראדי הרבה יותר טוב ממנו

הגב לתגובה זו סגור
48. הרגע הכי מרגש במגרש הוא נועם גרשוני עם מדליית הזהבהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה הקוף  | 12/09/12 | 12:43

הגב לתגובה זו סגור
47. טור מצוץ מהשרוולהודעה שנקראההודעה נעולה גיסנו  | 12/09/12 | 12:43

חלקו נכון וחלקו לא. 

הנבחרת לא הגיעה להישגים ב 10 השנים האחרונות כי השחקנים לא היו טובים, נקודה. כי לא היה דור מוכשר כבר המון זמן. גם הדור עכשיו לא מוכשר כמו שכיף לנו לחשוב. 

פרימו תקוע ברשימת מכולת של שמות. בן חיים לא בעניינים, נכון, אבל בקמפיין הקודם הוא עדיין היה רמה אחת מעל כל השאר הבלמים. אוואט עדיין שוער מצויין. הוא לא מביא נקודות כי כל בעיטה לכוונו מגיעה אחרי הפקרות את ההגנה ומצב של גול בטוח. גם קסיאס לא היה מציל נבחרת כמו ישראל מרביעייה אתמול. מה עם כל ההצלות שלו נגד אזרבייג'אן?

גולסה לא פוגע מאז סיפור לאציו ואין לו מקום בסגל הנבחרת. נקודה. ראדי היה אתמול השחקן הכי פחות גרוע בנבחרת, ויש לו כושר גופני מדהים כך שגם בגיל 29 הוא בכושר טוב יותר מרוב הצעירים בנבחרת. שפונגין הראה שהוא עדיין פשוט טוב יותר מאלעד גבאי. לגבי זיו ושיש אני מסכים פשוט כי לא היה להם מקום בנבחרת בערך מעולם. 

בניון? הוא עדיין טוב יותר מכל הקשרים ה"כשרוניים" שלנו שמסתובבים בכל מיני מקומות. נכון שהוא לא יכול להציל את הנבחרת בדריבל אבל זה בכל מקרה לא אמור להיות התפקיד שלו. הבעיה היא שפרשנים כמו פרימו הפכו את זה לתפקיד שלו וכשהוא לא מספק אותו אלא מנסה להוביל את הנבחרת למשחק קבוצתי חכם יותר - וזה נכשל כי כולם גרועים - מאשימים רק אותו.

הגב לתגובה זו סגור
46. יא טמבליים אריאל הרוש יותר טב מעמוס ואני מודע בזההודעה שנקראההודעה נעולה איתי  | 12/09/12 | 12:42

קרית שמונה לקחה אליפות בעונה גרועה של הליגה והם קיבלו קבוצות כל כך קלות למוקדמות ליגת האלופות כמו נאפצ'י באקו ובאטה בוריסוב מתי מישהוא שמה עליהם לא כמו ביתר שקיבלה את קופנהגן שבעונה שעברה היתה בבתים של ליגת האלופות או את ויסלה קרקוב שניצחו משחק אחד את ברצלונה אז קרית שמונה סתם דפוקה

הגב לתגובה זו סגור
  בעברית הגרועה שלך רק ההורים שלך אשמיםתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אושרי  | 12/09/12 | 16:07

הגב לתגובה זו סגור
45. מה אתה רוצה מדודו אוואט?הודעה שנקראההודעה נעולה ינון  | 12/09/12 | 12:41
שוער מעולה שעושה את העבודה. אחד מוערכים בספרד. כנראה יש לפרימו איזה שוער אחר מקושר שרוצה לקדם
הגב לתגובה זו סגור
44. חיפה האטרקטיבית באלופות אירחה בקפרסין יא אהבלהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אורן  | 12/09/12 | 12:38

הגב לתגובה זו סגור
43. כול מילה בומבההודעה שנקראההודעה נעולה כחול בלב  | 12/09/12 | 12:37
ומה אם היו״ר הביתה לוזון ביזיון
הגב לתגובה זו סגור
42. חכמים לאחר מעשההודעה שנקראההודעה נעולה עודד  | 12/09/12 | 12:37

ערב המשחק כל הפרשנים קראו להחזיר את בניון להרכב ושניים גם טענו שלא יהיה מחליף ראוי לאוואט בשנים הקרובות... אח"כ דיברו על מרכז ההגנה השברירי ואמרו שבן חיים חייב לפתוח למרות שעוד אין לו קבוצה. ומה עכשיו? במקום להודות בטעות משמיעים דעות סותרות לאלו שהוצגו תחילה...

אז האמת היא שהמשחק לא משקר ושהנבחרת שלנו רחוקה מאוד מלהיות רוסיה אבל אין שום הצדקה שנראה כך בבית מול נבחרת ברמתה. ואם כבר מחפשים פתרונות להגנה.. אז אולי עדיף להרכיב חוליית הגנה מתואמת יותר המבוססת בעיקר על קבוצת ליגה אחת, גם אם זה אומר לוותר על שחקן כזה או אחר. ראו ערך איטליה שבחרה לפתוח ביורו אם 3-4 שחקני יובה בכל משחק. הגנה טובה תלויה בתיאום לא פחות מאשר בכשרון. וכשרון גדול בכל מקרה אין אז עדיף לפחות ללכת על תיאום מירבי. דבר שקשה לבנות בין ארבעה שחקנים המגיעים מקבוצות שנות.

הגב לתגובה זו סגור
41. פרימו מה אתה קשור לכדורגל??הודעה שנקראההודעה נעולה אושרי  | 12/09/12 | 12:36

אני באמת שואל ברצינות, מה עשית בכדורגל? מה ההבדל בינך לבין טוקבקיסט זה או אחר?       כל כך שקוף שאתה מסמן אנשים ומתנכל להם מתוך אינטרס .

פרימו, אין לך מושג  !!!

הגב לתגובה זו סגור
40. חוצפה של עיתונאיהודעה שנקראההודעה נעולה מטי  | 12/09/12 | 12:36
הרי אתמול ברדיו הודיע פרימו לכל המדינה כי השלישייה הוותיקה החרימה אותו אז הוא פשוט מחזיר להם היום. ולגופו של עניין... לגבי יוסי וטל, אני מסכים שאין להם יותר מקום בנבחרת. לגבי דודו, הוא השוער הכי טוב שלנו שפותח בהרכב שבוע אחרי שבוע בליגה הספרדית... ברור שהוא צריך להישאר.
הגב לתגובה זו סגור
39. פרימו טמבלהודעה שנקראההודעה נעולה godo  | 12/09/12 | 12:36

מי אם לא דודו הביא במו ידיו נקודה מבאקו? הוא עדיין עולה על כל שחקן בנבחרת באכותו כשחקן. מחמשת השוערים הטובים בליגה הספרדית. אז תעזוב אותנו פרימו. לכלכן תככן מגעיל!

הגב לתגובה זו סגור
38. לא שווים פרוטההודעה שנקראההודעה נעולה ציקו  | 12/09/12 | 12:33
אתה צודק פרימו בכול מה שאמרת, אך נושא אחד לא דיברת עליו הכסף שהשחקנים מקבלים, לפי דעתי ודעת רבים המשכורת ששחקן ישראלי מקבל בארץ לעומת המקצועיות והיכולת שלו לא שווה את מה שהוא מרוויח שחקן ישראל צריך לקבל משכורת מינימום ולא יותר גם אם מחשבים את השעות שהוא כיביכול עובד הוא לא מגיע לשמונה שעות עבודה ביום אז כדי להגיע להישגים תורידו את המשכורות לבוגרים בכסף שנישאר וברוך השם ישאר הרבה עודף תתחילו לבנות את הילדים והנערים והנער כי בונים ומתכננים מלמטה ולא למעלה ועוד דבר קטן פחות שהקבוצות יתחילו לעבוד עם השחקנים על צניעות ולא כול ילד בן 18 שמגיע לבוגרים עם חוזה שמן נוסיע על BMV כי משם זה מתחיל תלמדו מפרגנסון.
הגב לתגובה זו סגור
37. פרימו לרחם עליך זה מה שנשאר וגם על החברים שלך הודעה שנקראההודעה נעולה אבי לוי  | 12/09/12 | 12:33

הקוף ( בהמה יותר מתאים ) ושרף שזיקנתו מביישת אותו , כולכם אינטרסנטים קטנים עלובי נפש.

הגב לתגובה זו סגור
36. זה הסגל שצריך להיות בנבחרת ישראלהודעה שנקראההודעה נעולה יורו 2016  | 12/09/12 | 12:28

שוערים:אוואט עמוס והרוש

מגנים ימניים: גבאי עומר ורד

בלמים: טיבי מורי צדק רמי גרשון

מגנים שמאליים:טוואטחה (וואלה אין עוד מגנים שמאליים ברמה שישקיעו במישו)

קשרים:אלברמן מליקסון רפאלוב נאתכו עזרא ניר ביטון

חלוצים:חמד בן בסט דאבור בדש ואלירן עטר

את תמוז לא רשמתי כי הוא לא שיחק תקופה ארוכה והוא לא בכושר משחק 

זאת נבחרת צעירה ורעבה שתעשה יותר מהנבחרת הנוכחית והלוואי יורו 2016

הגב לתגובה זו סגור
35. מר פרימו היקר, מי כן הוביל את הנבחרת ב 40 שנה הודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 12/09/12 | 12:27

מילים כדורבנות, אוואט בניון ובן חיים לא מתאימים לנבחרת. אולי כן ואולי לא אבל... אם נחשוב רגע קט, אף אחד לא הוביל את הנבחרת לשום מקום משמעותי. בלי להיכנס ל"בעיות המקצועיות" (שהרי כולנו פרשנים מהוללים) בוא ותגיד מי כן יכול לשחק בנבחרת. הרי גם הליגיונרים שכן משחקים בקבוצות שלהם לא עושים משהו מיוחד בנבחרת ולפי התוצאות של הקבוצות הישראליות במפעלים האירופיים גם עליהם לא ניתן "לבנות" . כולם מוכשרים וטובים כשזה נכון לליגה המקומית שלנו בלבד. כשזה מגיע לרגעי האמת כולם משחקים עם רגשי נחיתות  ולכן, צריך לאתר שחקנים "ווינרים" או לחנך מגיל צעיר לווינריות ולא לפוזות מול מצלמה ובבתי קפה. אבל אל תדאגו, בשנה הבאה כווולם יבקשו תנאי שכר של ליגה בכירה באירופה.

הגב לתגובה זו סגור
34. להפסיק עם טחינת המים!הודעה שנקראההודעה נעולה ראמז  | 12/09/12 | 12:22
בתור ישראלי גאה ובתור ירוק מגיל 8 אני רוצה להבין דבר אחד ,במה כל המאמנים הליצנים הזוללי כסף האלה טובים ...עם כל הכבוד לגוטמן הנבחרת זה לא הפועל תל אביב ! השחקנים חלודים (שכטר,ורמוט ...) אני מצדיק במליון אחוז את פרימו !אצלנו הזקנים אומרים שחכם לומד מטעותם של קודמים אך לצערינו משפחת לוזון מינתה מאמן שחושב שהוא דוגל בשיטת משחק גרמנית ולפועל הוא דוגל בשיטה שאפילו בליגה ג׳ מתביישים להשתמש בה!!! צריך להתעורר דחוף .לתת לצעירים שבתחילת דרכם אפילו אם יגיעו מהקריירה או מקבוצה פחות להוכיח עד כמה הם תורמים ורעבים ולא שחקנים שבעים שחושבים שיש להם״טאבו״ בנבחרת!
הגב לתגובה זו סגור
33. מה קשר אוואט יפסיכיהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שימי  | 12/09/12 | 12:22

הגב לתגובה זו סגור
32. נמאס כבר!!!הודעה שנקראההודעה נעולה אדם מן השורה  | 12/09/12 | 12:18

לפרימו ושאר אנשי הכדורגל והעיתונות, כולכם פה מנסים ליצור שיח או מעין דיון ציבורי שנמשך כבר שנים (גם אני הייתי קורא כל פליצה בנושא בשקיקה) על מה צריך להיות וכד'. על מי אתם מנסים לעבוד פה? מי אתם חושבים שאתם בכלל? על מה אתם מפנטזים? ואתם קוראים לעצמכם עיתונאים או אנשים מבוגרים? מתי תבינו שכל עוד שהספורט בארץ לא יהפך לחלק מהתרבות, מהבית ספר, ממיון ילדים, מהשקעה בדור העתיד במליונים במקום: לשלם ל"עגלות" שמתחתנות עם דוגמניות ולא יודעים למסור מסירה אחת כמו שצריך (הכוונה לשחקני ה"כדורגל" שחשובים שהם שווים משהו). אני אוהד כדורגל (גם כדורגל ישראלי) אבל אין מה לעשות... כל עוד החפיפניקיות והחובבניות ישלטו בענף, לא יעזור "ישראל מלחמה" או "חייבים לנצח"....חחח...מספיק לעשות מעצמכם צחוק. אתם פאתטיים שעוד מקבלים על זה כסף.

הגב לתגובה זו סגור
  צודק 100%תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה 11  | 12/09/12 | 16:01

הגב לתגובה זו סגור
31. פרימו וכל הפרשניםהודעה שנקראההודעה נעולה הפרופסור  | 12/09/12 | 12:14

אין ספק שהנבחרת חלשה מאוד,לבוא ולהאשים מישהו ספציפי זו טעות,נבחרת זו קבוצה של שחקנים ולא בודדים,הטעות היא להאשים,כל הזמן באים בהאשמות,לא מבין על מה הטענות? זו רמת השחקנים ובנוסף לרמה הנמוכה הם גם לא מתאמצים,עושים טובה שרצים בכלל.השילוב של כל הדברים,חוסר יכולת חוסר מאמץ זו הבעיה הגדולה,השחקן הישראלי מלבד בודדים נחות בכל הקטגורית מהשחקן האירופאי הבינוני ביותר.לצערי גם בעתיד נראה ככה,אני לא רואה סיבה למה לא.

הגב לתגובה זו סגור
30. פרימו מונע משיקולים לא מקצועייםהודעה שנקראההודעה נעולה ירון  | 12/09/12 | 12:13

פרימו הרי מסוכסך עם שלושת הוותיקים (נאמר בוודאות בתוכנית הרדיו אתמול), אז איך נותנים לו לכתוב כתבה כזאת, מה חושבים העורכים שהוא אוביקטיבי ?

בנוסף מי שם את פרימו כנותן ביקורת מקצועית ? הוא היה שחקן ? מאמן ? בסך הכל עיתונאי לא בכיר במיוחד, שמתעסק בעיקר ברכילויות ספורט מאשר בספורט עצמו.

לסיכום - אוואט הישראלי היחידה שמשחק (אבל באמת משחק) בקבוצה ספרדית !, בניון עוד ישחק ולכן שניהם צריכים להיות בסגל (יש מישהו יותר טוב ?)

לגבי טל בן חיים אני מסכים - מי שלא שיחק תקופה ארוכה, לא מתאמן ואפילו אין לו קבוצה לא יכול להיות בסגל !

הגב לתגובה זו סגור
29. פרימו אתה טיפשהודעה שנקראההודעה נעולה ירקרק  | 12/09/12 | 12:11

בושה לערוץ שנותן לאנשים כמותך וכמו רון קופמן במה להכפיש את הספורט בישראל ולהמציא המצאות .

שניכם עילגים ברמה מדאיגה ביותר!

חבל מאוד שערוץ הספורט שהיה פעם בית לאוהבי הספורט בישראל החליט ללכת בדרכה הצהובה המגעילה ומתלהמת של אופירה אסיאג .

חבל מאוד שאתם כל כך טיפשים שאתם לא מצליחים להפנים את העובדה שאתם לא רק כורתים את הענף שעליו אתם יושבים אלא מרסקים ומשמידים את כל היער !

אני לא אתן לזה יד - סגרתי את ערוצי הספורט ולא אשלם לכם שקל כל עוד אתם ממשיכים לרמוס ולהרוס את הכדורגל הישראלי בפרט ואת הספורט הישראלי בכלל .

לכו הבייתה!!!!

הגב לתגובה זו סגור
28. כנס פרימו!הודעה שנקראההודעה נעולה TITO  | 12/09/12 | 12:09

אני לא יודע מה אתה לוקח אבל אני רוצה גם

אתה אשכרה בושה לכדורגל ולמקצוע הפרשנות

כך שהתירוץ היחידי שיש לי זה שאתה על סמים!

אגב איפה אתה קונה את החומר?

הגב לתגובה זו סגור
27. מגיע לנו ניתוח משחק יותר רציני. פופוליזםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אהוד  | 12/09/12 | 12:07

הגב לתגובה זו סגור
26. לכל המתלהמים, חשבון אתם יודעים?הודעה שנקראההודעה נעולה קטר ירוק  | 12/09/12 | 12:06

ברור שחובה לנפות את הותיקים ולבנות את הסגל על צעירים יותר. הקמפיין הזה נגמר ואיפה יהיו הותיקים בעוד 4 שנים? מה עוד, שרובם כבר מזמן אחרי השיא ולא ממש בכושר משחק. למאמן נבחרת יש את הפריוילגיה לבחור את השחקנים הנמצאים בכושר הטוב ביותר (ולא שמות- כי אין לנו שחקנים גדולים). אז לא ברור איך שפונגין , זיו , טל בן חיים (שלא ראה מגרש 6 חודשים), בניון, שכטר ושהר (כנ"ל), הועדפו על דני עמוס, גבאי, מורי, ביטון, חמד (שעושה חייל בספרד) ועוד.

הגב לתגובה זו סגור
25. נבחרת ישראלהודעה שנקראההודעה נעולה ואקום  | 12/09/12 | 12:05

אני חושב שבאמת צריך לרענן את שורות שחקני הנבחרת בכוחות צעירים. יש לי הצעה נוספת גם לרענן את שורות פרשני הכדורגל כגון מר משה פרימו. הנ"ל משנה את דעותיו לפי משבי הרוח. במשפט אחד הנ"ל מסוגל לומר 20 דברים והיפוכם. די עם פרשנים עילגים וחסרי חוט שדרה.

הגב לתגובה זו סגור
24. מדובר בחברה בינוניים שלא ישתפרו ויהפכו לפתע לטוביםהודעה שנקראההודעה נעולה הזר-המומחה מס' 1  | 12/09/12 | 12:03

פרימו  הכותרת הנ"ל מצוטטת ממך  מה שאמרת נכון לא רק לגבי חלק משחקני הנבחרת הוא נכון לגבי כל שחקני נבחרת כולל יוסי בניון כך שדיי לציד המכשפות  אחרי כל כשלון. כל מאמן ששמתם כאן לא עלה לא עולה ולא יעלה  ולא באשמתו אלה בגלל הירודה של הכדורגל הישראלי. אמרתי לכם 1000 פעמים ישראל בין מקומות 20עד 25  באירופה ועד הייתי לארג' לא רציתי להגיד 25 . כך שאם עולות רק 16 פשוט אין לנו סיכוי .לכן אל תפציצו בשמות שכאילו עימם הכל היה אחרת.

דבר אחד אני יכול להסכים אם היינו משחקים במגרש יותר ביתי אפילו עם קבוצה יותר מלוכדת ושחקנים ששיחקו בקבוצתיהם לא היינו מפסידים 4-0 יכולנו להפסיד מינמלית או תיקו בבית במקרה אבל שם בכל מקרה היינו חוטפים. להוציא  תיקו בבית ולהפסיד בחוץ זה דרג רביעי כמו שנראו אתמול זה דרג שישי אז מה שאתה אומר פרימו שאם היינו יותר מוכנים ומאורגנים עם מיגרש ביתי היינו מראים שאנו דרג רביעי ולא שישי.

הגב לתגובה זו סגור
23. פרימו פרימו מה נאמר ומה נדברהודעה שנקראההודעה נעולה דייי כברר  | 12/09/12 | 12:02
נמאסת על כולנו אבק רגליך לא יגיעו לרבע מעמד של יוסי גם שהוא יהיה בן 60 על המגרש...בשנאה עמוקה אליך אוהד מכבי חיפה!!!!
הגב לתגובה זו סגור
22. פרימו צודק בכל מילה!!!הודעה שנקראההודעה נעולה יהודה  | 12/09/12 | 12:00

ההחלטות של גוטמן היו נטולות מחשבה על עתיד הנבחרת אך גם על ההווה.

השחקנים שפרימו ציין היו צריכים לשחק גם בגלל שבכושרם הנוכחי הם עדיפים ולא רק בגלל שיקולים עתידיים.

גוטמן חייב ללכת הביתה מייד ומי שיחליף אותו צריך ללכת בקו של פרימו.

הגב לתגובה זו סגור
21. כתבה חובבניתהודעה שנקראההודעה נעולה קוגן  | 12/09/12 | 11:58

אם לסכם, מה שהכתב אומר זה "להעיף את כולם, ובראשונה את הוויתקים". מה שהוא לא השכיל להתייחס אליו, זה מי יגיע במקום?

האם יש כיום שוער ישראלי טוב יותר מאוואט? (ואגב, להגיד ש"כמעט כל בעיטה לכיוונו זה גול" זה ממש מגוחך, אוואט לא משהו בכדורי גובה ובקבלת החלטות אבל אם יש תחום שבו הוא ממש טוב זה אינסטינקטים)

בניון, גם אם כבר לא צעיר, הוא עדיין BY FAR הכדורגלן הישראלי הכי טוב היום. האם יש שחקן ישראלי שהוא יצירתי, טכני וחכם יותר ממנו שראוי לזימון במקומו?

2 הוותיקים האלה (על בן חיים אני לא מדבר) הם אולי נקודת האור היחידה בנבחרת, כמעט כל השאר סתם ערסים. העיקר לצעוק "להעיף" בגלל הכשלון אתמול. הכתב, וכמוהו כל אוהד כדורגל ישראלי, צריך להפנים כבר מזמן שישראל פשוט לא מספיק טובה ולא מגיע לה לעלות. כל שנתיים מפתחים ציפיות עד השמיים וכל שנתיים מתאכזבים, לא הגיע הזמן כבר ללמוד את הלקח? אנחנו לא יותר טובים מרוסיה, מקרואטיה, מיוון ומכל נבחרת אחרת שמשום-מה הקונצנזוס בארץ הוא שאנחנו יותר טובים בגלל שאין לה שם "נוצץ" כמו לברזיל או איטליה.

הגב לתגובה זו סגור
20. צודק לגבי בניון !!!!הודעה שנקראההודעה נעולה חזוס נאבס  | 12/09/12 | 11:57

שחקן עם הרזומה הכי גדול בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי וצריך להעיף אותו במקום לנצל אותו עד תום .

 

פרימו ומי שנותן לו להביע דעה בכלל הוא אידיוט

הגב לתגובה זו סגור
19. חן עזראהודעה שנקראההודעה נעולה טירן  | 12/09/12 | 11:57
איני חולק על כתבתו של פרימו כי כל אחד יכול לחשוב ולהגיב על פי הבנתו,אבל לגבי הפרופוגנדה שעושה מר פרימו לגבי יכולתו של חן עזרא אני חייב להגיב כי נכון לעזרא יש כשרון אבל הוא מתגלה כשחקן שכונתי שמכדרר ללא טעם ומזכיר מאוד אצ לירן עטר שלמרות הכשרון הוא עשה עד כה פעולות של שחקן שכונתי השנה הוא כבר עשה שינוי בחשיבה ואט או הוא הופך לשחקן קבוצתי,מר פרימו צריך להבין שלא כל מי שהצליח בנתניה יכול להצליח בחיפה(ראה מצבם שלדגני וימפולסקי)עזרא לא מתקרב לרמתם של רפאלוב מליקסון ורמוט ואפילו גיא אסולין לכן אי אפשר לבנות עליו בודאי לא בשלב זה.
הגב לתגובה זו סגור
18. פרימו בניון היחידי שניסה לעשות משהו במשחקהודעה שנקראההודעה נעולה קרלוס  | 12/09/12 | 11:56

פרימו אין לישראל שוער שמתקרב לאוואט

בלי קשר נבחרת ברמה של פלסטין

הגב לתגובה זו סגור
17. איך איינשטיין אומר: "פרימו אין לך מושג"הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד  | 12/09/12 | 11:54

הגב לתגובה זו סגור
16. מעולם לא עלינו דרך אירופה !! נחליף את המדינה אוהודעה שנקראההודעה נעולה יוסי   | 12/09/12 | 11:54

את הפרשנים אולי יעזור?

גם הילדים שלי הקטנים לא מצליחים לנצח אותי .

לפעמים יש הבדלי רמות וחייבים להכיר במציאות!!

ומספיק עם הקשקושים

הגב לתגובה זו סגור
15. אני אוהד חיפה והיא ממש לא היתה אטרקטיבית באלופות..הודעה שנקראההודעה נעולה קבוצה זה אחרת  | 12/09/12 | 11:52

לא יעזור בכדורגל הסריטה לקבוצה עמוקה יותר מלנבחרת הלאומית..(במיוחד שלנו)

הגב לתגובה זו סגור
14. פרימו ! לגוטמן אין מקום בנבחרת לא לשחקנים.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ian  | 12/09/12 | 11:51

הגב לתגובה זו סגור
13. פרימו..ואין לזה קשר שבדיוק שלושתם החרימו אותך..?הודעה שנקראההודעה נעולה קובי  | 12/09/12 | 11:51

במוצ"ש שלושתם החליטו לא להתראיין לתכנית הרדיו שבה אתה משדר/מתלהם.

ואתה... מוכיח מקצוענות ו4 ימים אח"כ קורא להדיח אותם מסיבות "מקצועיות"..

ע-ל-ק..

הגב לתגובה זו סגור
  הפוך גוטה הפוךהודעה שנקראההודעה נעולה עופר ירוק  | 12/09/12 | 12:43

פרימו לזכותו - טען את זה כבר לפני אזרבייג'ן.

לענייננו - הוא צודק ברוב הדברים, אבל כהרגלו יורה קצת יותר מדי תחמושת. 

לזיו, שיש ושפונגין - בוודאי שאין מקום בנבחרת. אבל למה ראדי? לפחות מגיע לו צ'אנס אחרי העונה המצוינת שנתן.

כנ"ל האמירה של פרימו (אתה עיתונאי טוב, אבל תתבגר כבר) על אוואט. זה באמת לא מכובד להגיד על שוער מהליגה הספרדית ש"כמעט כל בעיטה בכיוונו זה גול". אתמול זה אמנם היה נכון, אבל הוא ממש לא הבעיה של הנבחרת.

אם כי ובלי קשר, אני מסכים שזמנו להתחלף כנראה הגיע. לגבי בניון ובמיוחד טל בן חיים אין בכלל ספק - תודה ושלום. בניון לא עוזר ולא "תומך בצעירים" כמו שמספרים לנו עיתונאיו האישיים - וכל הזמן מלטפים אותו כמו אתרוג... כמה אנרגיות השקיעו לפני אזרבייג'ן רק כדי לוודא שהוא חלילה לא נפגע מזה שהוא לא פותח. איזה חובבנות...

לגבי בן חיים - כל מילה מיותרת.

הגב לתגובה זו סגור
12. פרימוהודעה שנקראההודעה נעולה אריק  | 12/09/12 | 11:47

ואני חושב שאת "הפרשנים" שאין להם מושג צריך להוציא ולשכוח מהם מהר ככל שניתן.הפרשנים אומנם אינם הבעיה של הכדורגל הישראלי ,אך אין ספק שהם אינם תורמים להעלות את  הרמה .

הגב לתגובה זו סגור
11. איך אפשר להצליח שכל משחק ההרכב משתנה.כנסו....הודעה שנקראההודעה נעולה איל  | 12/09/12 | 11:20

איך אפשר .

במהלך 4 השנים האחרונות כל משחק יש הרכב חדש שחקנים לא מתואמים וזה לא משנה כמה הם טובים כבודדים .

צריך לבנות הרכב שיתגבש לתקופה ארוכה מקסימום שינוי שתיים לא יותר מזה והייתי מציע להתמקד שלפחות 4,5 שחקנים יהיו מאותה קבוצה אפילו שהם לא הטובים ביותר כי בכדורגל מאוד חשוב התאום והשיטה שזה ממש אין לנו.

לדעתי הבעיה היא לא המאמן כי גוטמן מאמן מצוין הבעיה היא הדרך .

לדעתי צריך מישהו שינהל את כל הנבחרות ויתווא  דרך לשנים קדימה , אי אפשר ליצור כלום בלי דרך ולצערי זה היה צריך לקרות לפני 10 שנים לא מהיום, אך טוב מאוחר מאשר אף פעם.

 שתהייה לנו שנה טובה ומתוקה והרבה בריאות .

בסופו של דבר זה רק ספורט. 

הגב לתגובה זו סגור
10. גולסה?! הוא לא צריך להיות בסגל של חיפה, אז בנבחרת?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה קיטו  | 12/09/12 | 10:11

הגב לתגובה זו סגור
9. תיקון קלהודעה שנקראההודעה נעולה לפרימו..  | 12/09/12 | 09:29

2-2 ישראל אירלנד בחוץ..מי הביא משם אתם הנקודה..? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הגב לתגובה זו סגור
8. לא רואה ערוץ 5 כשפרימוהודעה שנקראההודעה נעולה שרון  | 12/09/12 | 08:51

נמצא

הגב לתגובה זו סגור
  לא רואה ערוץ 5 כשקופמן נמצאתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דני  | 12/09/12 | 11:59

הגב לתגובה זו סגור
7. בלי לשון הרע 3 צודקהודעה שנקראההודעה נעולה שר  | 12/09/12 | 08:51

בושה

הגב לתגובה זו סגור
6. יש רק בעיה אחת במה שכתבת פרימוהודעה שנקראההודעה נעולה ruud  | 12/09/12 | 08:51

אתה לא מבין כדורגל וזה לא ישתנה גם אם תפרשן בערוץ הספורט או בONE

גולסה? השחקן הגרוע במכבי חיפה השנה?

רפאלוב לא משחק? מונס דאבור האנמי שלא הסתדר עם הגנת מכבי נתניה?

להיפרד מאוואט שמשחק בקביעות בליגה הספרדית? 

והסבר פשוט לחבריך הפרשנים וכמובן גם לך,

בוא נסביר את זה בצורה פשוטה אין לנו כשרונות מספיק טובים וכל שחקן שעושה שלושה משחקים טובים הוא התקווה הבאה.

בוא נעשה קצת השוואה בין שחקני נבחרת ישראל הנוכחית לשחקני הנבחרת של שלמה שרף בשמונה שנותיו.

אוואט המבוגר עדיף על רפי כהן דוידוביץ ואוואט הצעיר

פליקס או טלקר או חזן כל מי שלא יהיה עולה על כל מגן ימיני נוכחי

הגנה בן חיים בנאדו, גרשון שלח חרזי באותה רמה זה אומר שהבלם הנוסף של היום בכלל לא היה בסגל של אז.

מגן שמאלי גרייב, גלאם טובים מזיו או מי שלא תבחר היום

בקישור 

בנין ברקוביץ אבוקסיס רביבו נימני קלינגר (תקווה) בסוף קצת בניון, עטר זוהר ועוד

אין טעם אפילו להשוות למעט בניון אף אחד לא מתקרב לרמה הזאת אפילו לא ביברס שמצטיין ברוסיה 

חלוצים מיזרחי, רונן חרזי, הסוף של אוחנה ורוזנטל וכמובן חלוצי דרג שני כמו סביליה, תורג'מן, הולצמן, דריקס, ובטח שכחתי מישהו.

המסקנה ברורה, קוראים לזה כישרון וזה חסר בנבחרת הזו בהצלחה בהמשך תמיד נעודד אתכם

הגב לתגובה זו סגור
  כנס להבין כמה דברים הודעה שנקראההודעה נעולה אילן  | 12/09/12 | 12:17

פרימו אומר דברים בסלע !!!!

הגול הראשון באשמת אוואט בדיוק כמו השער במשחק הקודם .

בניון לא זז ומאוד חלש - לפנות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בן חיים - אלוהים ישמור איזה זוועה של בלם ... יודע להוציא כסף והרבה כסף חוץ מזה הוא יודע גם ... לנגוח לאנשים בראש - ביזיון של שחקן .

זיו - מגן ?!?!? היה אחראי ישיר לגול עם חיתוך וריצה של צב ...

בקיצור - רוב הנבחרות בנויות על שיטה של קבוצה אחת כי הם מגיעים מאותה קבוצה שהיא בד"כ האלופה ... במקרה הזה טוב היה עושה גוטמן אם היה זונח את חלום תחיית הפועל הטובה ( ההיא מליגת האלופות ) ומבין שדברים משתנים .. רצוי שיבסס את הנבחרת על צעירים שאפתניים שמשחקים !!!

פרימו צודק ב 1000 אחוז .

הגב לתגובה זו סגור
  בנין אבוקסיס נימני רביבו בניון זוהר ועטר הודעה שנקראההודעה נעולה גיא  | 12/09/12 | 12:58

אף פעם לא ממש היו טובים בנבחרת.

נימני כמעט לא ראה הרכב שם.

אבוקסיס גם כמו נימני אף פעם לאספרו אותו בנבחרת.

רביבו היה בא נופל מביים פציעה והולך לנוח כדי שהקריירה לא תבלם לו.בניון ראה הפנים וחיקה את רביבו.

זוהר ועטר הבליחו מפעם לפעם באופן נדיר.

היחיד שבא והיה הברומטר של הנבחרת ועל פיו יישק דבר היה אייל ברקוביץ'.

אם היה בא שמח הנבחרת נהפכה לנבחרת פלאים.ולהיפך...

הגב לתגובה זו סגור
5. צודק לגבי בניון ובן חיים, לא לגבי אוואטהודעה שנקראההודעה נעולה רוני  | 12/09/12 | 08:35

דווקא אוואט הציל אותנו לא פעם

הגב לתגובה זו סגור
4. הותיקים חייבים להיות בסגלהודעה שנקראההודעה נעולה שימי  | 12/09/12 | 08:02

לא מסכים עם עמדתך לגבי הוותיקים. לגבי דודו , הרי ידוע ששוערים מגיעים לשיא שלהם בגיל מבוגר יחסית ראה שוערים כמו שמייכל, אוליבר קאן ועוד רבים וטובים. שוערים ברוב המקרים פוקשים בגיל מאוחר ומגיעים לשיאם בגיל מאוחר זאת עובדה. כיום דודו שהוא השוער הראשון של מאיורקה הוא הכי טוב שיש ואין אף אחד שמתקרב אליו בניסיון. יוסי - מביא איתו את הכי הרבה ניסיון שיש (לא תמיד לנבחרת אני מסכים) יוסי על המגרש מקרין ביטחון לשחקנים, הוא עוד ייכנס לכושר משחק בווסטהאם השנה, יוסי בטח לא הבעיה של הנבחרת ונגיד וילך אז מי יחליף אותו??? טל בן חיים - מסכים איתך במאה אחוז, אפשר להצעיר את ההגנה.

הגב לתגובה זו סגור
3. פרימו מאזובי הקיר של התרבות שלנו - פופוליזם בגרוש!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דני  | 12/09/12 | 07:01
דוא''ל:danni012@walla.com


הגב לתגובה זו סגור
2. גולסה?הודעה שנקראההודעה נעולה אלי  | 12/09/12 | 04:16

לשלב את גולסה?

כן פרימו מה גולסה עשה ב-3 שנים האחרונות חוץ מלשים ג'ל בשיער?

הגב לתגובה זו סגור
  טור מצוין אך פה אתה צודקהודעה שנקראההודעה נעולה גיא  | 12/09/12 | 12:52

פרימו טעה עם השם גולסה.

כשגולסה יקדם את עצמו אולי ניתן יהיה לקדם אותו.עד אז הוא לא שווה מיקום בסגל של מכבי חיפה.

הגב לתגובה זו סגור
1. טור חזק ועינייניהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד  | 12/09/12 | 03:16

טור טוב מאד של פרימו

הגב לתגובה זו סגור
  גוטמן צריך להקים נבחרת משחקני הליגה בלבד ולהקנותהודעה שנקראההודעה נעולה את השיטה שלו  | 12/09/12 | 12:45

יום בשבוע ולהריץ אותם מול לוקסמבורג

הגב לתגובה זו סגור
  עוד לא נגמר הקמפיין הודעה שנקראההודעה נעולה אוהב ישראל  | 12/09/12 | 12:56

שמעו מה אני אומר לכם מנצחים את לוקסמבורג פעמיים ואז אלוהים יודע מה יהיה נגד פורטוגל בבית

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ