עקוב אחרינו

העליונות הטקטית הספרדית שוב הוכחה בזירה האירופית

נדב יעקבי
14:49|01/09/2012

אתלטיקו העלימה את הזאר. לצ'לסי לא היה מענה לפלקאו. יעקבי בטור מיוחד על הערב של אל טיגרה במונאקו

צפו במופע של אתלטיקו
צפו במופע של אתלטיקו

יהיו שיאמרו שזה "רק הסופרקאפ", ושמדובר בתואר לא באמת משמעותי. ולכן לא צריך לקחת יותר מדי ברצינות את הניצחון המוחץ של אתלטיקו מדריד על צ'לסי, אתמול במונאקו. החלק הראשון במשפט הפתיחה נכון. ליגת האלופות והליגה האירופית הם מפעלים הרבה יותר חשובים מהסופרקאפ. ובאמת מדובר בתואר משני בחשיבותו. אבל מי שרוצה לזלזל במשחק עצמו שהתנהל אתמול על הדשא המטופח באיצטדיון לואי השני, ובהשלכות ובמסקנות, עושה זאת על אחריותו בלבד.

בואו נזכיר: זה היה מפגש בין שתי הקבוצות שסיימו את העונה שעברה במקום החמישי בליגות שלהן, האנגלית והספרדית. שתי הליגות שמתמודדות על התואר הלא רשמי "הליגה הטובה בעולם". והפערים היו עצומים. למעשה התוצאה הסופית משקרת. אתלטיקו הייתה צריכה לנצח בפער של 5 או 6 שערים.

לפרקים זה נראה "לא כוחות". צ'לסי, אלופת אירופה, שרכשה הקיץ שחקנים ב-82 מיליון פאונד, נראתה חסרת אונים, מבולבלת ונבוכה, מול אתלטיקו שפשוט התעללה בה. רוברטו די מתיאו, מנג'ר צ'לסי, הוא לא בחור טיפש. הוא האחרון שלא יתייחס ברצינות למחזה האימים שנגלה מול עיניו, רק בגלל שזה היה במסגרת הסופר-קאפ.

אדן האזאר, הכוכב הבלגי הצעיר של צ'לסי, שנרכש ב-32 מיליון ליש"ט, כיכב בשלושת המחזורים הראשונים בליגה האנגלית. הוא כבש שער, בישל שלושה וסחט עוד שני פנדלים. אתמול הוא כמעט ולא הורגש. אתלטיקו סגרה אותו מכל הכיוונים, מנעה ממנו את הכדור, וניטרלה אותו כמעט לחלוטין. רדינג וניוקאסל לא הצליחו לעשות זאת, או שלא באמת ניסו, ונענשו. אבל המאבקים של צ'לסי העונה יהיו נגד קבוצות הרבה יותר חזקות והרבה יותר מתוחכמות מבחינה טקטית.

באופן טבעי ההתמקדות אחרי המשחק הייתה ברדאמל פלקאו, מבקיע השלושער במחצית הראשונה. אבל הניצחון של אתלטיקו אתמול היה גם ניצחון טקטי מוחץ של דייגו סימאונה, שעשה בית-ספר לדי מתיאו. אתלטיקו מנעה כמעט לחלוטין מצ'לסי להגיע למצבי בעיטה, ואלו הגיעו רק בשלהי המשחק, כשהכל בעצם כבר הוכרע.

הכדורגל הספרדי הוכיח בשנים האחרונות את עליונותו גם ברמת הנבחרות וגם ברמת הקבוצות. זה שספרד אלופת העולם ואלופת אירופה פעמיים, כולם יודעים. וזה לא רק בגלל היכולת האישית של השחקנים, אלא הרבה מאוד בזכות העליונות הטקטית. ברצלונה הפסידה בעונה שעברה לצ'לסי בחצי-גמר ליגת האלופות, אבל לא תמצאו אפילו אוהד אחד של צ'לסי שיהיה מוכן לומר שהקבוצה שלו עדיפה על בארסה וטובה ממנה, ושהיא פייבוריטית לנצח אותה גם העונה. ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד, אמר שכל קבוצה זרה שתשחק בליגה הספרדית תסיים לכל היותר במקום השלישי. וקשה למצוא מי שלא יסכים איתו.

אז נכון, ריאל ובארסה פתחו פער עצום על פני כל יתר הקבוצות בספרד, וכולם יודעים מה הסיבה העיקרית לכך (החלוקה השערורייתית של כספי הטלוויזיה) וכולם מסכימים שזה רע. אבל מכאן ועד ל"מסקנה" שאליה הגיעו רבים וטובים, שיתר הקבוצות הן חלשות, אין במה להיאחז. מי שהיה צריך לכך הוכחה, קיבל אותה אתמול בערב – ובענק.

התפרסם לראשונה:     14:49 | 01/09/12 הדפס
תגובות
עד כה: 24 תגובות, ב- 15 דיונים. הוספת תגובה
15. יעקובי, די לאובססיה הודעה שנקראההודעה נעולה דודו  | 02/09/12 | 20:55

לא נמאס לך לדוש בנושא בכל מקום ? מספיק שבשידורי הליגה הספרדית אתה והחבר שלך לאובססיה, שגיא כהן דוחפים את הנושא בעקיפין, במישרין, מקדימה ומאחורה.

ואם כבר עסקיננו בהסקת מסקנות מרחיקות לכת על סמך משחק אחד או שני משחקים הרי שלמוריניו יש זיכרון קצר או שהוא מעדיף לשכוח את שני המשחקים בחצי גמר ליגת האלופות. על פי שני המשחקים הללו יש קבוצה טובה יותר מריאל מדריד באירופה וקוראים לה באיירן מינכן. "הקבוצה הטובה בעולם", או "השניה בטיבה בעולם" -ריאל מדריד - בכל שנות כהונתו של מוריניו כמאמנה מעולם לא פגשה קבוצה גדולה פרט לברצלונה ובאיירן. מול ברצלונה זה נגמר בדרך כלל או בהשפלה או בניצחון דחוק ולא משכנע כתוצאה ממשחק "טקטי וחכם" או במילים אחרות - בונקר פחדני ויציאה למתפרצות. מול באיירן, כשריאל ניסתה לשחק כשווה בין שווים,כלומר, כקבוצה גדולה מול קבוצה גדולה, זה נגמר בהפסד בפנדלים, ועל פי מה שהתרחש על כר הדשא, זה לא היה רחוק מתבוסה של ריאל שנמנעה רק בשל החמצות מסמרות שיער של רובן וגומז שתפס יום חלש. אני זוכר שאחרי ההדחה מליגת האלופות האשמת את העייפות של שחקני ריאל שבאו אחרי הקלסיקו, העניין הוא שגם במשחק הראשון באיירן שלטה רוב הזמן ומכך התעלמת.

אתם נותנים יותר מדי קרדיט לריאל מדריד. מה היא עשתה כדי להיחשב לקבוצה הטובה בעולם ביחד עם ברצלונה ? מדוע היא ראויה לתואר ?

בגלל פנטזיות של פרשני ושדרני כדורגל חובבי הליגה הספרדית אנחנו נאלצים לשמוע את השקר הזה שוב ושוב...

ריאל מתמחה בדריסת קבוצות קטנות, אפילו מול הבינוניות היא מתקשה ( 3-2 מול ולנסיה אחרי שיפוט שערוריתי לטובת ריאל ויש עוד דוגמאות ) זה מה שהביא לה אליפות, זה מה שהבין מוריניו - כדי לעקוף את ברצלונה בליגה אסור בשום פנים ואופן למעוד מול הקטנות והבינוניות. הבעיה שבליגת האלופות בשלבים הגבוהים בדרך כלל אין קבוצות קטנות או בינוניות, לכן ריאל לא זכתה עד כה בליגת האלופות עם מוריניו, לכן היא גם לא תזכה העונה.

לעזאזל, אפילו מול ברצלונה בעשרה שחקנים הקבוצה הזו נראתה כמו פח..2-1 בקושי. זו הקבוצה הטובה בעולם? נו באמת..קודם שתלמד להניע כדור כמו באיירן וברצלונה.

הגב לתגובה זו סגור
14. כל מילה בסלע,כתבה נכונה מאודהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ריאל לנצח  | 01/09/12 | 19:24

הגב לתגובה זו סגור
13. שאלות לנדב יעקוביהודעה שנקראההודעה נעולה רון  | 01/09/12 | 17:11

מתי קבוצה שהיא לא ריאל או ברצלונה ניצחה קבוצה אנגלית באלופות ?

למה התקשורת העולמית משלמת על זכיות שידור של הליגה האנגלית יותר מפי 2 מי מה שהיא מוכנה לשלם על הליגה הספרדית?

כמה קבוצות ספרדיות שיחקו בגמר אלופות ב10שנים אחרונות  וכמה קבוצות אנגליות שיחקו בגמר (4 אנגליות מול קבוצה אחת מספרד   מזל שיש את ברצלונה)

כמה קבוצות ספרדיות לקחו את האלופות ב10 שנים אחרונות וכמה אנגליות (ספרדית אחת מזל שיש את ברצלונה  מול 3 אנגליות)

איך זה שב7 שנים האחרונות מלבד שנה אחת תמיד יש נציגה אנגלית בגמר אלופות מול 3 הופעות  בלבד של קבוצה ספרדית ?

כמה קבוצות ספרדיות מדורגות כראש בית באלופות וכמה אנגליות ?

הגב לתגובה זו סגור
  טענות חלשות מאוד הודעה שנקראההודעה נעולה אנונימי  | 01/09/12 | 19:46

למה התקשורת העולמית משלמת על זכיות שידור של הליגה האנגלית יותר מפי 2 מי מה שהיא מוכנה לשלם על הליגה הספרדית?

מה זה רלוונטי ?אולי לפרמייר ליג יש שיווק ופרסום ומיתוג יותר טוב והם יודעים לנהל מו"מ  ולהרוויח טוב יותר מאשר בספרד...

כמה קבוצות ספרדיות שיחקו בגמר אלופות ב10שנים אחרונות  וכמה קבוצות אנגליות שיחקו בגמר (4 אנגליות מול קבוצה אחת מספרד   מזל שיש את ברצלונה)

מה שיותר חשוב הוא בכמה תארים זכו קבוצות מספרד ובכמה מאנגליה  ולא כמה שיחקו בגמר והתשובה היא- ב10 השנים האחרונות  :4 הספרדיות  (3 בארסה ,1 ריאל) לעומת 2 האנגליות(צ'לסי ויונייטד).

בנוסף הספרדיות זכו 5 פעמים (ועוד שני גמרים אם אתה רוצה להיות קטנוני)בליגה האירופית שהיא כידוע השניה בחוזקה, לעומת 0!!!! האנגליות .

אם אתה מוסיף לזה את מספר הזכיות בסופר קאפ האירופי וגביע העולם לקבוצות תקבל פער עצום בין האנגלית לספרדית...

אל תשכח שבאנגליה יש מספר קבוצות כמו סיטי וצ'לסי שההצלחה שלך היא נטו עניין של השקעה של מילארדים מה שלא כ"כ קיים בספרדית .

אם הטענה שלך היא שהליגה האנגלית תחרותית יותר מהספקדית כי בספרד יש רק "2 קבוצות" שים לב שבאנגליה הדומיננטיות היא בעיקר של קבוצה 1 -יונייטד (ב20 שנה 12 אליפויות מתוך 20 )ופה ושם קצת ארסנל קצת צ'לסי וכדומה ...

חומר למחשבה...

הגב לתגובה זו סגור
  הטענות שלך חלשות מאודהודעה שנקראההודעה נעולה רון  | 02/09/12 | 08:03

ללא ברצלונה 0 קבוצות ספרדיות  הגיעו לגמר אלופות .

אז הם זכו יותר בסופר קאפ ביג דיל.

ללא ברצלנה יש בסה"כ  2 הופעות בחצי גמר אלופות ב10 שנים האחרונות ל קבוצות ספרדיות.

מנצ'סטר בניגוד לברצלונה וריאל מדריד מקבלת עבור זכיות שידור סכום שהוא כמעט שווה לקבוצה שיורדת ליגה באנגליה כך שהשיג שלהם הרבה יותר גדול.

אין ספק שברצלונה היא אולי הקבוצה הגדולה בהיסטוריה ויש לה הרבה תארים אבל ביום שיהיה בליגה הספרדית חלוקה שווה של זכיות שידור כמו שקיים כבר בכל העולם אז ההשגים שלה ירדו בהמון.

לשם השוואה הם מקבלים כ180 מליון יורו עבור זכיות שידור שמנצ'סטר מקבלת 50מליון יורו.

למה לא עניתה לשאלה הראשונה שלי מתי קבוצה ספרדית שהיא לא ברצלונה או ריאל ניצחה קבוצה אנגלית באלופות.

הגב לתגובה זו סגור
12. שכחת משהו חשוב:הודעה שנקראההודעה נעולה גיגסי  | 01/09/12 | 17:03
1- שנה שעברה צלסי הביסה את ולנסיה 3-0. בבמה המרכזית. 2- במחזור הראשון וויגן היתה פי אלף יותר טובה מצלסי ובפוקס הפסידה. אתה לא יכל כל פעם על סמך משחק אחד לקבוע דברים כאלה. גם זה שבילבאו ניצחה את יונייטד זה היה כי יונייטד שיחקנו עם הרכב שני לחלוטין. תראה איזה קבוצות יש באנגליה: צלסי, יונייטד, סיטי, ארסנל, טוטנהאם, ליברפול, ניוקאסל. וזה עוד לפני שמזכירים קבוצות כמו אברטון וסוונסי שרק השבוע רכשו את השחקן הכי טוב בולנסיה. העובדה היא שצלסי שסיימה מקום שישי באנגליה היא אלופת ארופה ואתלתיקו מדריד אפילו לא היתה בשנים האחרונות באלופות. הקבוצות הספרדיות לא ייציבות בכלל ושנה הבאה כשפלקאו ואחרים ימכרו הם שוב יחזרו להיות בינוניים.
הגב לתגובה זו סגור
11. לא מדויק ויותר מדי נמהר..הודעה שנקראההודעה נעולה וידיץ  | 01/09/12 | 16:29

זה יותר מדי נמהר אדון נדב , וברור שאתה תתמוך בליגה הספרדית בדיון הזה.

אבל , קודם כל תפריד בין הצלחת הנבחרת הספרדית ל-"הצלחת" הקבוצות כי לא תמיד אחד מבטיח את השני.

 

קודם כל , אני בטוח שאתה וכל אחד שעוקב טוב אחד הכדורגל האירופי יודע את אי ההתעניינות של הקבוצות האנגליות ואהיטלקיות בליגה האירופית (לאציו,פלרמו,יובנטוס....) ובאנגליה טוטנהאם,יונייטד,סיטי....ואפילו סטוק סיטי !!!.

כך שזה לא פקטור להגיד שהספרדיות דרג ב טובות רק בגלל שבילבאו העיפה את יונייטד ו3 קבוצות היו בחצי הגמר.

 

אם אכן יש עליונות של הקבוצות הספרדיות על האנגליות למה זה לא מתבטא בליגת האלופות??

-ברצלונה הייתה הקבוצה הכי חזקה ולדעתי היא עדיין כזו והיא זכתה פעמיים בליגת האלופות , אבל במקביל היא דרסה ורמסה כל יריבה אפשרית בליגה.

מנגד ריאל בשנתיים האחרונות הגיעה לחצי הגמר וגם בדרך לא נתקלה בשום יריבה רצינית (ליון,שחטאר וניקוסיה , ומול טוטנהאם ששיחקה בחסרון מספרי כבר מתחילת המשחק) , אבל למרות שאת היא גם דרסה את הליגה הספרדית במשך 3 עונות (חוץ מבארסה) אבל בליגת האלופות לא הצליחה.

ואת הקבוצות שאתה מדברים עליהן (בליבאו.אתלטיקו,ולנסיה,ויאריאל....) , איפה הן בליגת האלופות ????? אם הן חזקות וטובות כמו שמתארים למה הן לא מצליחות ???? למה הן לא עולות משלב הבתים ????

כי הרי ליגת האלופות זה המדד הכי טוב להעריך ליגות , אז איפה הן ??? איפה הנוכחות של הקבוצות הספרדיות ????....תאמין לי שאם לא בארסה ב-3-4 השנים האחרונות אז בכלל לא היה ויכוח על איזה ליגה טובה יותר כי :

יונייטד : אלופה ופייליסטית עוד פעמיים שלא לדבר על חצי ורבע גמר.

צ'לסי : אלופה ופיינליסטית , ולא יודע כמה פעמים הגיעה עד לחצי אבל לפחות 4.

ארסנל : כמה פעמים בחצי וגמר אחד.

ליברפול : גמר ועוד זכייה ועוד כמה פעמים בחצי.

אפילו טוטנהאם כאשר העפילה וסיימה באותה עונה בליגה מחוץ לביג פור היא עברה את אינטר ומילאן ואם לא אדום של קראוץ' הייתה נותנת פייט הרבה יותר חזק לריאל.

 

גם העונה האנגליות ידברו חזק בליגת האלופות וארבע הקבוצות יונייטד,סיטי,צ'לסי וארסנל סיכוי גדול שיעלו לשלב הבא ויונייטד וסיטי יאיימו על התואר ביחד עם ריאל ובארסה ובאיירן.

ומה יעשו מלאגה וולנסיה ??? אני לא בטוח שהן עולות למרות שהוגרלו לבתים לא כאלהה קשים. 

ואפשר לראות שחוץ מבארסה שאפשר להגיד שהיא "שומרת" על הכדורגל הספרדי ועוד גיחה של ויאריאל ושני חצאי גמר של ריאל בשנתיים האחרונות , לא היה לקבוצות הספרדיות הרבה מה להציע.

הגב לתגובה זו סגור
10. צודק.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אריאל הנוקב.  | 01/09/12 | 16:10

הגב לתגובה זו סגור
9. בכלל לא מדויק.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה וידיץ  | 01/09/12 | 16:06

הגב לתגובה זו סגור
8. כנסו הודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 01/09/12 | 16:03

אני לא חושב שמשחק אחד קובע יוניטד הפסידה לפולהם זה אומר שפולהם יותר טובה

הגב לתגובה זו סגור
  יש הבדל ביןהודעה שנקראההודעה נעולה Real Madrid-100 Points  | 01/09/12 | 16:43
הפסד בהפרש של גול מהפסד בהפרש של 3
הגב לתגובה זו סגור
7. הכדורגל הספרדי מצליח בגלל שהכדורגל באירופה זניחהודעה שנקראההודעה נעולה ארז  | 01/09/12 | 16:03

ספרדיות מתחרות בדר"כ מול האנגליות איטלקיות גרמניות וזהו

רוב במדינות באירופה לא מתעניינות בכדורגל ולכן אין רמה ותחרות בן הקבוצות

רוב הליגות באירופה גרועות אז אין שום סיבה לההתלהב מהכדורגל הספרדי הבינוני שיש בו רק 2 קבוצות ריאל וברצלונה וזהו.

נדב יעקובי הוא אוכל חינם שאין לו מושג בספורט.הוא היחד במדינה שמתעניין בכדורגל הספרדי ורק בגללו הערוץ שבה הוא עובד משדר את הליגה הספרדית כל שבוע כדי שתהיה לו פרנסה כי בספורט אחר הוא לא מבין.

הגב לתגובה זו סגור
6. נדב צ'לסי סיימה במקום השישי שנה שעבר ניוקאסל סיימההודעה שנקראההודעה נעולה אוהד צ'לסי  | 01/09/12 | 16:00

ניוקאסל סיימה חמישית לפעמיים יש פה כותבים חובבנים שיכולים להרשות לעצמם לטעות בפרטים כאלה אבל ממך לא ציפיתי תקנו ומהר

הגב לתגובה זו סגור
  אתה טועההודעה שנקראההודעה נעולה אביב  | 01/09/12 | 17:57
צ`לסי סיימה חמישית וטוטנהם רביעית וניוקאסל שישית ואז צ`לסי קיבלה את.הכרטיס של טוטנהם לליגת האלופות
הגב לתגובה זו סגור
5. כתבה מעולההודעה שנקראההודעה נעולה אביב  | 01/09/12 | 15:52
אחלה כתבה כל מילה בסלע חייבים לעשות שינוי בנוגע לכספי החלוקה בליגה הספרדית אם ישנו זאת לדעתי תוכל להיתפתח תחרות בלליגה
הגב לתגובה זו סגור
4. טור באמת ענק של נדב יעקבי, אני מחכה בקוצר רוח הודעה שנקראההודעה נעולה הופתעתי מהיכולת   | 01/09/12 | 15:43

שאלתלטיקו מדריד תפרק לחתיכות קטנות את הפועל תל אביב 4 - 0, 5 - 0. 

רדאמל פלקאו ישים שלושער כרגיל, ועוד גול אחד של ארדה טוראן לחיבורים!

יהיה משחק חם ואטרקטיבי בבלומפילד, ייאללהההה קולצ'ונרוס!!!

הגב לתגובה זו סגור
3. רק מראה שאנגליה לא רחוקה מספרדהודעה שנקראההודעה נעולה מסי  | 01/09/12 | 15:37

כולם אומרים שספרד זה ליגה של 2 קבוצות וזה רק מראה שזה לא נכון

זה ש2 הקבוצות האלה עושות בצפר לליגה זה נכון כי הם הכי טוובות בעולם והם היו עושות בית ספר גם לסיטי וליונייטד..

הגב לתגובה זו סגור
2. בעיה לוגית קטנההודעה שנקראההודעה נעולה קרויף  | 01/09/12 | 15:35

נדב, אולי אתה יכול להסביר לי איך צמד המשפטים הללו משתלבים יחד:

"מוריניו, מאמן ריאל מדריד, אמר שכל קבוצה זרה שתשחק בליגה הספרדית תסיים לכל היותר במקום השלישי. וקשה למצוא מי שלא יסכים איתו"

ו- "אז נכון, ריאל ובארסה פתחו פער עצום על פני כל יתר הקבוצות בספרד, וכולם יודעים מה הסיבה העיקרית לכך (החלוקה השערורייתית של כספי הטלוויזיה)"

המשפט הראשון טוען שריאל וברסה פתחו פער עצום גם משאר העולם, והשני טוען שזה קורה בגלל הסכם זכויות השידור בתוך ספרד, שכמובן לא משפיע כלל על קבוצות כמו יונייטד או באיירן, ובטח שלא על סיטי וצ'לסי להן משאבים בלתי נגמרים כמעט. הפער נוצר בעיקר בשל דור נדיר של כדורגלנים שגדל בברסה, ובשל התגובה של ריאל לכך.

הסכם זכויות השידור בספרד הוא לא הגורם לבעיה, הוא פשוט לא מאפשר פתרון לבעיה.

חוץ מזה אחלה כתבה, אני טוען את זה כבר שנים...

הגב לתגובה זו סגור
1. מסכים איתך כל כךהודעה שנקראההודעה נעולה ברסאי  | 01/09/12 | 15:33

הליגה הספרדית ליגה חזקה ביותר אפילו שרוב הקבוצת בחובות תראו את אתלטיקו מדריד ואתלטיק בילבאו וולנסיה  אם תקחו את ה3 שנים האחרונות ותחברו את הסגלים תראו שלולנסיה היה עכשיו את סילבה ומאטה ווייה שביחד עם סולדאדו מתייה אבר באנגה קנאלס גאגו רמי זה קבוצה שלוקחת אליפות באנגליה בלי בעיה תראו את אתלטיקו עם אגוארו פורלאן פלקאו סימאו דייגו רייס ועוד כאלה עכשיו שם כמ גודין זה פשוט קבוצה רצחנית ביותר כמעט שום קבוצה אנלית לא שווה לה רק יונייטד עם רונאלדו ארסנל עם פברגאס נאסרי וואן פרסי ליברפול עם אלונסו ומאסצרנו וצלסי יכולות להשתוות אליהן ועוד לא דיברנ על בארסה וריאל שרמה אחת מעל העולם הזה ובילבאו שפשוט פירקה את היונייטד פעמיים

הגב לתגובה זו סגור
  כמה דבריםהודעה שנקראההודעה נעולה וידיץ  | 01/09/12 | 16:57

לברסאי - זה פשוט הזוי לקחת את השחקנים הכי טובים של קבוצה מסוימת ב-3 השנים האחרונות ולהרכיב איתם הרכב ולהגיד שזה מפחיד , כי זה פשוט לא הולך ככה וכדורגל זה לא פאזל.

אני באמת מקווה שתגיב לי בחזרה ותגיד לי - אם הליגה הספרדית היא החזקה ביותר אז איפה היו הקבוצות שלה בליגת האלופות בשנים האחרונות ???.

למעט בארסה שהייתה הכי טובה (ואתה לא צריך פשוט סתם לנפח מהערך של הליגה הספרדית כדי להגדיל את הערך של בארסה , כי זה כל אחד יסכים איתך שהייתה הקבוצה הכי טובה בשנים האחרונות למרות שלא השיגה הגמוניה באירופה אבל היה אולי מיני הגמוניה).

אתלטיקו מדריד , אתלטיק בילבאו וולנסיה שאתה מדבר עליהן ... איפה הן היו בליגת האלופות ?? .. אפילו ריאל שבארבע העונות האחרונות פשוט פירקה , רמסה ודרסה כל מה שזז בספרד למעט ברסה הגיעה סך הכל לשני חצאי גמר בארבע השנים האחרונות.

לעומת זאת - האם אני צריך להזכיר לך מה עשו ולאיזה שלבים הגיעו יונייטד,צ'לסי,ליברופל,ארסנל ואפילו טוטנהאם???

יש אינפלציה בקשר לכדורגל הספרדי בגלל ברצלונה והנבחרת (ושתיהן הצליחו בגדול) , אבל עדיין זה לא אומר שהליגה מצליחה וזה לא אומר שהיא הליגה הטובה בעולם.

כי העובדות מראות דברים אחרים והתוצאות בליגת  האלופות מראות את זה הכי טוב.

יונייטד עם זכיה ועוד שני גמרים.

צ'לסי - זכיה ועוד גמר.

ליברפול - זכייה ועוד גמר ושלל חצאי גמר.

ארסנל - גם שלל חצאי גמר ועוד גמר.

אפילו טוטנהאם בעונתה היחידה ושסיימה מקום 5 עברה את מילאן ואינטר והגיע עד לרבע הגמר , וב-2 עונות 3 קבוצות אנגליות היו בחצי הגמר ועוד כמה פעמים שהיה 4 קבוצות אנגליות ברבע הגמר !!!!.

וגם השנה יש 4 קבוצות אנגליות חזקות שיכולות ללכת עד הסוף במפעל (למעט ארסנל שיכולה להגיע רק לחצי לפי דעתי) , לעומת ספרד שרק ריאל ובארסה מאיימות על התואר , וולנסיה ומלאגה כמו רוב הקבוצות הספרדיות בשנים האחרונות יתקשו להעפיל שלב , וגם כאשר הן מעפילות יהיה להן מאוד מאוד קשה להמשיך במפעל.

הגב לתגובה זו סגור
  רוצה תגובה בבקשההודעה שנקראההודעה נעולה בנצי  | 01/09/12 | 17:46

האנגליות היו טובות בשנים הקודמות אבל היחידות שגברו עליהן היו ספרדיות(בעיקר בארסה וקצת ריאל).טוטנהאם חטפה 5:0 מריאל והעובדה שהייתה ב-10 שחקנים מדקה 15 במשחק הראשון לא משנה הרבה כי ריאל יותר טובה ויוניטד הגיע ךגמר פעמיים והפסידה לברסה וב-09 ניראתה ממש עלובה לידה.

קבוצות 3-6 באנגליה מתייחסות בזלזול לליגה אירופות ? למה כמה פעמים סטוק  (שהפסידה לוולנסיה) וכאלה תהיה במפעל הזה ? כל שנה ? לא חושב וזה גורם למסקנה שלך להשימע לא נכונה.יוניטד - נו לה זה כמו קוץ אבל לעוף בצורה שהן עפו ? מעליב.סיטי - עם הכסף שיש לה זה לא משנה גם ם תעוף מהמפעל הה.הכל זה פונקציה של כסף.קבוצנ כמו פולהאם שאין לה משאבים כמו ממנצ'סטר תזלזל במפעל עד שהיא מגיעה אליו ? נו באמת.

הגב לתגובה זו סגור
  לבנציהודעה שנקראההודעה נעולה וידיץ  | 01/09/12 | 20:04

יש לך הרבה דברים שהם לא מדויקים.

תבדוק את ההרכבים שעלתה בהם סטוק ותראה על מה אני מדבר , בשביל רוב הקבוצות באנגליה ובאיטליה המפעל הזה הוא רק משני לליגה והן לא נותנות לו חשיבות מיוחדת.

תראה את לאציו,פלארמו ויובנטוס בשנים האחרונות ואת טוטנהאם שהארי רדנאפ המאמן שלהם אמר בגלוי שהוא לא רוצה את הליגה אירופית והוא העלה שחקני נוער בכל המשחקים ועף בשלב כמו שהוא רצה !!!.

ובקשר לסטוק - קמרון ג'רום ודיאו ואת'רנגטון ועוד כמה שחקנים שהם שחקנים מהסגל הרחב ולא שחקני הרכב ראשון בדרך כלל עלו בהרכב ברוב המשחקים בליגה האירופית.

אז אדוני עדיף שתבדוק את העובדות קודם.

 

בקשר לליגת האלופות - ריאל מדריד וטוטנהאם , כל אחד יודע שהאדום השפיע מאוד על טוטנהאם , אני לא אומר שהיא הייתה מנצחת סביר להניח שריאל הייתה עוברת אבל בלי האדום המוקדם טוטנהאם הייתה נותנת פייט הרבה יותר חזק.

אבל אל תשכח שלפני זה ב-3 שנים ליברפול עברה את ריאל עם 5-0 היסטורי ובלי אף הרחקות , אלו היא שני המפגשים היחידים של ריאל מול קבוצות אנגליות.

 

- "היחידות שגברו עליהן היו ספרדיות" : זה פשוט כל כך לא נכון.

הקבוצה היחידה שנתנה פייט לאנגליות היא ברצלונה (אגב אין ספק שהיא יותר טובה מכולן אבל בתכלס הקבוצות האנגליות טובות מהספרדיות).

אני אגיד לך משהו , בכל פעם שבארסה הודחה מליגת האלופות בשנים האחרונות (חוץ מאינטר) היא הודחה ע"י קבוצה אנגלית.

צ'לסי 2012 - צ'לסי 2008 -יונייטד 2007 - ליברפול 2006.

ואפילו בזכיה של ברצלונה ב-2009 בסקנדל הגדול בהיסטוריית ליגת האלופות , צ'לסי הייתה ראויה לעלות , אבל לא ניכנס לזה עכשיו.

 

- בסופו של דבר , נכון שברצלונה הייתה מעל כל קבוצה אנגלית , אבל בתכלס הקבוצות אנגליות היו הרבה יותר מעל הקבוצות הספרדיות , כי מה לעשות שחוץ מברצלונה אין אף קבוצה ספרדית שהשאירה חותם בליגת האלופות.

הגב לתגובה זו סגור
  וידיץ צודקתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה לא וידיץ  | 01/09/12 | 17:51

הגב לתגובה זו סגור
  וידיץהודעה שנקראההודעה נעולה בארסה  | 07/09/12 | 16:24
אתה אומר איפה הספרדים באירופה יוונייטד הפסידה בשמינית גמר ליגה אירופית ולהזכיר לך מי ניצח אותה בגדול? - בילבאו
הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ