עקוב אחרינו

הניצחון על לוקסמבורג הוא לא מדד לשום דבר. חכו לפורטוגל

שלמה שרף
12:00|13/10/2012

נבחרת ישראל השיגה ניצחון בכורה בעידן גוטמן, אבל שלמה שרף ממש לא נסחף בעקבות אותו 0:6. היריבה לא דומה לכלום, הבעיות בחוליה האחורית לא נפתרו והסיכויים לעלות למונדיאל בברזיל בוודאי שלא עלו. ומה דעתו בנוגע ליוסי בניון?

תגיות: נבחרת ישראל
בן בסט, הוא דווקא הוכיח כי מקומו בנבחרת (צפו ב-0:6 של ישראל)
בן בסט, הוא דווקא הוכיח כי מקומו בנבחרת (צפו ב-0:6 של ישראל)

למרות הניצחון אני חושב שהנקודה הכי משמעותית בכל הסיפור הזה היא העובדה שעסקנו לפני המשחק בשאלה אם בכלל ננצח בלוקסמבורג, וזה הדבר שמראה בצורה הברורה ביותר את הירידה בכדורגל שלנו. היינו צריכים להתעסק רק בהפרש השערים שבו ננצח.

כל אלה שדיברו על צמצום פערים ראו היום ששום דבר לא השתנה.  הנבחרת שלנו יותר טובה מלוקסמבורג בצורה משמעותית. לוקסמבורג חלשה מאוד ולא מסוגלת להתמודד מולנו. גם ההפסד 2:1 של לוקסמבורג מול פורטוגל נובע רק מסיבה אחת: לפעמים מול קונוסים שרק סוגרים בהגנה קשה לכבוש.

הפעם לוקסמבורג פתחה את המשחק ונתנה לנבחרת שלנו שטחים רבים. כמעט בכל התקפה היה אפשר להבקיע שער. היא נבחרת שלא מסוגלת להתמודד עם המהירות והיכולת הטכנית שלנו. חד וחלק, זו נבחרת חלשה מאוד. אני לא חושב שאיזשהו מאמן מליגת העל היה לוקח שחקן של לוקסמבורג לסגל שלו וזו הוכחה לרמה של היריבה.

לכן, אסור לנו להסיק מסקנות לגבי ההמשך. היכולת היום הספיקה כדי להביס נבחרת חלשה כמו לוקסמבורג אבל אי אפשר לקחת שום דבר להמשך הקמפיין. בקיצור, זה לא מדד לכלום.  לכן גם אי אפשר לדבר על איזושהי דרך חדשה של גוטמן. לא ממש ראינו כזו. רק שנראה את הנבחרת נגד פורטוגל, נוכל לדבר על דרך.

היו מספר נקודות חיוביות. שחקן כמו מליקסון שעד היום לא גילה יכולת טובה קיבל את החולצה בגלל המחלה של ורמוט והיה מצוין. עם זאת, הוא עדיין צריך להוכיח את עצמו במשחקים גדולים ואי אפשר לסמן אותו כבאנקר. גם נאתכו וראדי סיפקו משחק טוב וצמד החלוצים - חמד ובן בסט - היה מצוין. אני חושב שאפשר לזקוף להופעה של חמד ובן בסט את התקופה שלהם יחד במכבי חיפה כי היה תיאום ופירגון בין השניים. כמו שזה נראה כרגע, גוטמן צריך ללכת עם השילוב הזה עד הסוף כי הם בכושר טוב. בכל מקרה, אחרי 0:6 אתה צריך לתת להרכב לרוץ ביחד.

ויש כמובן גם בעיות. משחק ההגנה עם טיבי, מורי ובעיקר שיש לא מספיק טוב למשחקים גדולים יותר. גם הפעם היריבה החלשה הצליחה להגיע למצבים של 100 אחוז ולא נראנו טוב בחלק האחורי בדקות ארוכות. זה עניין שגוטמן יהיה חייב לשפר. קשה להצביע על פתרון במצב הנוכחי, אולי דקל קינן יכול להיכנס לעניינים וכמובן טל בן חיים אם הוא ישחק בקבוצה.

הקמפיין נפתח? ממש לא. מהמשחק הזה אי אפשר להסיק את זה. זה לא קידם אותנו במאבק על העליה כי נבחרת שרוצה לעלות היתה חייבת לקחת שלוש נקודות בבאקו ולאסוף נקודות מול רוסיה בבית. גם עכשיו אחרי הניצחון הזה, אי אפשר לדבר על המקומות הראשונים.

וכמה מילים על יוסי בניון. אני הייתי מזמין אותו כבר למשחק הבא כי במשחקים הגדולים באמת (רוסיה ופורטוגל), אנחנו נצטרך אותו.

התפרסם לראשונה:     00:57 | 13/10/12 הדפס
תגובות
עד כה: 85 תגובות, ב- 68 דיונים. הוספת תגובה
68. יש דברים שהוא צודק, אבל גם כאלה שמהם הוא מתעלםהודעה שנקראההודעה נעולה אלעד  | 14/10/12 | 02:38

צודק - קשה להקיש ממשחק כזה מה יהיה בהמשך, ולא רק נגד פורטוגל. בספורט יש גם ימים שבהם הכל הולך טוב - הכדורים נכנסים בחאווה, כל פס מלמיליאן. גם צודק שההגנה הייתה חלשה להחריד ושגוטמן יצטרך להתמודד עם זה.

צודק במקצת - הסיכויים לעלות לא השתפרו, אם כי הנחת-העבודה שגם הפורטוגלים וגם הרוסים יקחו 3 נקודות באזרבייג'אן היא בינתיים נבואה, וזה בלי להביא בחשבון גליצ'ים אחרים שתמיד יכולים לקרות ביום נתון.

לא צודק - לוקסמבורג נראתה רע בגלל הכנה מצוינת של הנבחרת, שידעה לפצח את קו-הנבדל. צריך גם לזכור שלוקסמבורג הוציאה תיקו 1-1 נגד צפון-אירלנד וכבשה נגד פורטוגל. הם לא כבשו נגדנו ועוד בבית.

לא צודק - בן-חיים להגנה - שחקן אלים, טפש ונטול-כשרון שאין לו מקום בסגל.

לא צודק - אם כל-כך טוב בלי בניון, למה לעזאזל להחזיר אותו? פה הלשון של שליימה נכנסה למקומות לא-טובים, אם אתם מבינים למה אני מתכוון...

מטעה ומתעלם - גוטמן חפש מערך ושיטת-משחק של הנעת כדור ופסים שחותכים הגנה. הוא מצא אותה, מצא את הציוות שלו בחוד, ונראה שמצא גם את חוליית הקישור שלו. למעשה גוטמן שחק 4-3-1-2 עם שלושה קשרים דפנסיביים לעזרת ההגנה. היה לו גם מזל שורמוט חלה ומליקסון הראה מה יש לו ברגליים, אבל כמו שאמר לואי פסטר - "המזל מוצא את המח שהתכונן אליו".

מתעלם - זהו נצחון החוץ הגבוה ביותר של הנבחרת מעולם, ועוד על נבחרת שנמצאת במגמת עלייה. להזכירך שליימה - הם ניצחו בשוויץ ואנחנו לא.

הגב לתגובה זו סגור
67. הכותרת אומרת הכלהודעה שנקראההודעה נעולה   | 13/10/12 | 22:17

כשאנחנו מנצחים אז במקום לפרגן יורדים על היריב

וכשאנחנו מפסידים במקום לעודד יורדים עלנו

איזה מוטיבציה ישלנבחרת לנצח במצב כזה????

מה שלא יהיה צריך תמיד לעודד ולפרגן להסתכל על חצי הכוס המלאה!

הגב לתגובה זו סגור
  נותרו שבעה משחקים ששוים 21 נק' והכל אפשרי בכדורגלהודעה שנקראההודעה נעולה ג.ק.  | 14/10/12 | 01:11

המערך הקדמי (קישור והתקפה) שניצח 'בחוץ' 6:0 את לוקסמבורג היה מבקיע אתמול לדעתי לפחות שער אחד לרשתה של כל קבוצה בעולם, ואני דוקא צופה לו הצלחה לא מבוטלת מכאן והלאה. גיבוש של הגנה שווה ברמתה (או לפחות קרובה) לזאת של המערך ההתקפי עשויה להניב נבחרת שתשכיל להעפיל לגמר- הכדור עגול ואני אופטימי.

עם כל הכבוד לטענה שלוקסמבורג חלשה, שני משחקיה הקודמים נוטים להפריח זאת במידה מסוימת, כשהבקעה של ששה שערים במשחק נגד נבחרת לאומית כלשהיא אינה בטלה בששים כלל ועיקר. המציאות היא שלא עמדה מולם הגנת נבחרת הנערות של לוקסמבורג.

יש לי תחושה שקימת סיבה להתלהב מהמשחק הזה ולהאמין שבהתחשב שנשארו יותר מפי שניים משחקים ממה שכבר שוחקו, ועם קצת מזל (טוב) שתמיד עוזר, הנבחרת תהפוך את הקערה על פיה ותעפיל לכמר בניגוד לתחזית הרווחת. לפורטוגל שכבר הפסידה משחק אחד יש בס''ה שתי נקודות יותר ולרוסיה חמש יותר, כש-21 נק' אפשריות נמצאות על כר הדשא והכל פתוח...

הגב לתגובה זו סגור
66. מזמנים לנבחרת עברין שתוקף זקנות אומללותהודעה שנקראההודעה נעולה האחים עטרס  | 13/10/12 | 21:23

זה מה שקורה שמזמנים לנבחרת עברין שתוקף זקנות אומללות ,מה חשבתם שאלירן עטרS גדל וישתנה , דרך אגב מי שפירק את קופמן  הם האחים עטרS , נקמה על הפירסום הבלעדי על מעללי האח הקטן אלירן,  קופמן אחראי ראשי על הריסת הקרירה ושבכל איצטדיון שמופיע עטרS הקטן שרים כולם אלירן שודד זקנות 

הגב לתגובה זו סגור
65. שלמה יש לי חשש שאתה סובל מאלצהיימרהודעה שנקראההודעה נעולה אדום  | 13/10/12 | 21:09
שכחת שלמה את הזונות שעשו אורגיה עם השחקנים שלך מתחת לאף, אפילו לא לקחת אחריות והתפטרתה! אני לא אדבר על זה שאתה פירסומת מהלכת למושג אינטרס. נכון נתת לנו כמה רגעים מענגים בתור מאמן אבל, תמיד במאני טיים קיבלת בראש. אפילו כשהיית בהופעה של שלמה ארצי נתת פרשנות מלומדת על משחק שלא ראית אפילו. מאיפה החוצפה שיש לך להמשיך ולהטיף לאנשים.
הגב לתגובה זו סגור
64. יש מאמן שהשרף הזה כן אוהב ??!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה בני  | 13/10/12 | 20:53

הגב לתגובה זו סגור
63. שלמה פרימו וכל אלה, לכו הביתההודעה שנקראההודעה נעולה אלי קופטר  | 13/10/12 | 20:11
נמאאססססססס ממכם דדדייייי!! וקחו גם את החבר שלכם שעושה טרנספר לאוהדים כאלה או אחרים ועדיין מועסק
הגב לתגובה זו סגור
62. חסר שלא היינו מנצחיםהודעה שנקראההודעה נעולה גיל  | 13/10/12 | 20:03

בכל תחילת קמפיין לוקחים בחשבון שעל מנת לנסות לאיים על המקום השניי לפחות יש לקחת נקודות מהקבוצות החלשות יותר מאיתנו בבית ולנסות לא להפסיד בבית ובחוץ  מול הגדולות.אומנם ההתחלה הייתה זועתית אולם הנצחון של אתמול הייה חייב להגיע וניצחון ביום שלישי משאיר זיק של תקווה לקראת פורטוגל.מי יודע אולי נצליח להפתיע ואז מה תגיד? אם אני לא טועה גם בזמנך כמאמן נבחרת נכשלנו מול קבוצות שנחשבו פחותות מאיתנו ולא הגענו לשום מקום,אה סליחה הובסנו בדנמרק 5 אפס והייה הסיפור הזה של נערות הליווי שרצוי לשאול את שאול אזינברג מי התהולל

לכן מעט כבוד למאמן לאומי לא יזיק לך גם לגראנט שאילולא ההחמצה של טרי בפנדל לא הייה לך מה לומר בגנותו! 

הגב לתגובה זו סגור
61. חתיחת אפס,אוכל חינםהודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 13/10/12 | 19:52

8 שנים קיבלת כסף, ולאן הנבחרת יגיע,אתה אדם מריר,נקמן,קנאי,אוכל את הלב כמה כסף אברהם גרנט ירוויח,תפסיק לבלבל את המח,זקן מסכן,לך לשחק עם הנכדים ותעזוב אותנו בשקט.

הגב לתגובה זו סגור
60. תמצית הישראליותהודעה שנקראההודעה נעולה ישראל  | 13/10/12 | 19:49
אפס מאופס! כמאמן לט הבאת לשום דבר בעל הישג משמעותי. כשאברהם גרנט הגיע עם צ׳לסי לאן שהגיע לא היית מסוגל לפרגן וחרחרת מלחמה. כפרשן אתה לא מסוגל לראות שמישהו אחר עושה משהו אפילו קטן כמו הניצחון מול לוקסמבורג ולפרגן. אבל אתה תמצית הישראליות. יודע הכל, מדבר מלא, מראה איך אתה צודק בהכל אבל הישגים שווים לתחת. יאללה צא לפנסיה.
הגב לתגובה זו סגור
59. נראה כמו פרשנות עם משוא פניםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה לטעמי  | 13/10/12 | 19:20

הגב לתגובה זו סגור
58. קצת אמונה לא תזיק!!! בקשר לדבריו שלמה שרף כנסו!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה dרוני רוזנטל  | 13/10/12 | 19:14

שלמה צודק במה שהוא אומר אומנם ניצחון יפה שמשפר מורלית את הנבחרת אבל לא יותר מזה.  הביקורת של שלמה היא אובייקטיבית וגם של אייל  מה אתם רוצים שהם יגידו היה  הכל 100 % לא זה חלק מעניין וצריך להתמודד אם זה אני מאחל הצלחה לנבחרת במשך הקמפיין!!!!

הגב לתגובה זו סגור
57. לוקסמבורג והשוער הם מהליגה 6 והנצחון הוא 0 גדולהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה חכו לפורטוגל ונראה  | 13/10/12 | 19:12

הגב לתגובה זו סגור
56. מעניין אם באמת ראית את המשחק או שהיית בהופעה.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה הש.ג  | 13/10/12 | 19:05

הגב לתגובה זו סגור
55. שלמה שרף יש לי דבר אחד להגיד לךהודעה שנקראההודעה נעולה יורם  | 13/10/12 | 18:31

אתה באמת בן אדם רע שלא יודע לפרגן לנבחרת שהיא מנצחת , תמיד אתה אומר דברים רעים עליהם ולא מוכן להגיד מילה טובה!

נמאס לשמוע אותך

הגב לתגובה זו סגור
54. רביבו,ברקו,עטר,נימני,גלאם,חזן,חרזי,גינצבורג,סיניהודעה שנקראההודעה נעולה אדום בדם  | 13/10/12 | 18:30

תזכיר לי לאיפה הגענו איתך יא שמן!!!

הגב לתגובה זו סגור
  כנסססססססססהודעה שנקראההודעה נעולה   | 13/10/12 | 19:19

אחי לפחות ראינו כדורגל ולא כמו שהיום בקושי 2 פסים

הגב לתגובה זו סגור
53. קפריסין בתקופתך לא היתה מעצמה...הודעה שנקראההודעה נעולה אוהד  | 13/10/12 | 18:11
שלמה שרף הוא אנאלפאבית שההבנה שלו בכדורגל מסתכמת בזה שהוא יודע שהכדור הוא עגול... שלמה הפסיד לקפריסין כשהיתה ברמה של קפריסין, לא הגיע עם הנבחרת לשום מקום והשכיל להפסיד לדנמרק 5:0. מעניין מה היה קורה עם גוטמן היה מפסיד לדנמרק... הבושה הגדולה יותר היא שערוץ הספורט נותן לו במה. זה רק מצביע עד כמה הערוץ הזה מתדרדר... שלמה, פרימו, איינשטיין, קופמן וכו׳. ממש קלקלתם משהו טוב. אתם כבר לא 5+ אלא 3-
הגב לתגובה זו סגור
52. אתה בוטה ומלא באינטרסים, בושה שנותים לך במה בערוץ הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יריב  | 13/10/12 | 17:43

הגב לתגובה זו סגור
51. שלמה אתה צבועהודעה שנקראההודעה נעולה שרון שדה  | 13/10/12 | 17:24

שלמה שרף היקר לא מתאים לך להיות צבוע כל כך ולרדת לרמה של פרימו שהוא בכלל נראה שנולד במפעל של טמבור.

הנצחון בהחלט איננו מדד אבל לך אין את הזכות להגיד את זה. אתה שישבת באולפן נפוח כמו טווס ואמרת שישראל ינצחו 1:0 ולא יותר כי לוקסמבורג עשו בעיות לפורטוגל וצפון אירלנד. אני בהחלט חושב ששיחקנו אתמול נגד קונוסים ואני יודע שיש לנו בעיות בהגנה אבל אני מזכיר שאתה התרברבת שינצחו בקושי 1.

שלא נדבר על פרימו שהיה בטוח שנסיים ב 1:1 . פרימו אתה בכלל ייעודך בחיים זה רק לחרחר מלחמה ולהכפיש את כל מי שזז ציון 3!!!!!!!!!

בכלל יציע העיתונות אתמול היה מופע מזעזעז של בריונות וצביעות. משה סיני כמו ערס שכונתי מאיים בטלפון על עיתונאי ואף משליך את האזנייה בבוטות. להזכירכם זה היה עוזר מאמן הנבחרת!!! אלון מזרחי בכלל לא מדבר עברית שברי דעת מבינים ועל כל זה מנצח איינשטיין מאיר שמוביל את ה"שיח" לבניון שבכלל לא היה בסגל. שששששששששששעעעעעעעעעעעעעעעעעערררררררררררררררר

לא להאמין שבכירי ערוץ הספורט נותנים במה לביזיון הזה

הגב לתגובה זו סגור
50. גילית את אמריקה, ועל זה משלמים לך כסף?הודעה שנקראההודעה נעולה שר שלום  | 13/10/12 | 17:01

תאמון לי יה אדון שליימה, אתה בעלגולה היית ובעלגולה נשארת... מה אתה מגלה לנו את אמריקה? ואיזה מבחן בדיוק יש לנו מול פורטוגל? למה יש לנו מסורת של כדורגל שמאמנים קודמים הנחילו לנבחרת? יש לנו ניהול מקצועי של כדורגל? הכל חאפ-לאפ, חלטורה, קומבינה ואחיזת עיניים... אפילו פרשנים כמו שצריך אין לנו!!!

הגב לתגובה זו סגור
49. אחראי לבזיון הכי גדול של ישראל- 5-0 מול דנמרק בביתהודעה שנקראההודעה נעולה שאולי  | 13/10/12 | 16:56

ניצח את אוסטריה החלשה 5-0 שבאותו קמפיין הפסידה לספרד 9-0 ,הפסיד  משחק לאחר מכן לקפריסין ובהצלבה קיבלנו את הבזיון הכי גדול בתולדות ישראל 5-0 בבית גם מאמן כושל ופרשן עוד יותר כושל

הגב לתגובה זו סגור
48. כמו שאמרתי מזמן ההרכב כול הכבוד חוץ מההגנה !הודעה שנקראההודעה נעולה אוהד מבין  | 13/10/12 | 16:53

כמו שאמרתי  תמיד, חמד ובן בסט  מצויניים והרכב מצויין 2 קשרים אחוריים  אלברמן ונתאכו  ולשלב גם את ביראם כיאל  וקדימה ראדי שהיה הבורג  ובניון בספסל  או ברוטציה עם מליקסון וניר ביטון ומאור בוזגלו . בהגנה טוואטחה ושפונגין   בן דיין להחזיר לנבחרת הוא טוב  בהרבה משיש וזיו את זיו להעיף  כאוהד מכבי אמרתי מזמן שהוא כבר חלוד ! . במקום דין מורי  דקל קינן  ולחפש טוב בעולם יהודים מוכשרים בעיקר בהגנה !

הגב לתגובה זו סגור
47. שרף אתה בושה לכדורגל הישראלי.אתה הדחתה שחקןהודעה שנקראההודעה נעולה מוטי  | 13/10/12 | 16:42

בשידור ישיר תןך כדי משחק בגלל טעות.תתחיל לפרגך ולעודד את הנבחרת ולא להוריד את המורל.

הגב לתגובה זו סגור
46. מר שלמה שרףהודעה שנקראההודעה נעולה רוני  | 13/10/12 | 16:42
אם נפסיד לפורטוגל זה כן יהיה מדד?ההבדל ביננו לפורטוגל יותר גדול מההבדל ביננו ללוקסמבורג
הגב לתגובה זו סגור
45. חברים, למה הוידאו באתתר לא עובד???הודעה שנקראההודעה נעולה מה קורה לכם שם  | 13/10/12 | 16:40

אי אפשר לראות את יציע העיתונות?!!  למה??

הגב לתגובה זו סגור
44. חייבים לקרוא קצת פרופורציות !!!הודעה שנקראההודעה נעולה אוי דוידוביץ  | 13/10/12 | 16:30
שלמה אני מצטט אותך ״קשה להצביע על פתרון במצב הנוכחי, אולי דקל קינן יכול להיכנס לעניינים וכמובן טל בן חיים אם הוא ישחק בקבוצה.״ עם אתה לא יודע מה הבעיה ו/או הפיתרון פשוט תשתוק !!! אנחנו נבחרת מספיק טובה להתמודד מול יריבות ברמה של רוסיה ופורטוגל וגם הולנד וצרפת !!! נוצר מצב שהרבה מאוד שחקנים בכירים שלנו שמשחקים בחו״ל לא מקבלים דקות ולא בכושר משחק סביר עם המצב היה שונה כלומר שהסגל הבכיר שלנו היה בכושר משחק זה היה נראה אחרת לגמרי !!!! רפאלוב,זהבי,סהר,שכטר,ורמוט,ועוד הרבה...אז קצת פרופורציות ניצחנו את לוקסמבורג 6-0 אבל זה היה הרכב שני ואפילו שלישי כי עם קבוצות כמו הפועל וקריית שמונה וחיפה מסוגלות לשחק כמעט כל שנה בשלב הבתים של הליגה האירופית או בצמפיונס ליג צריך להגיד תודה רבה ויש עתיד נכון וטוב לישראל גם הימים הטובים שלנו כנבחרת יגיעו ....
הגב לתגובה זו סגור
43. שלמה צודק. לכל הילדים פה שנולדו אחרי שנת 1996 אין לכם זכות דיבור.הודעה שנקראההודעה נעולה חיים  | 13/10/12 | 16:29
אני זוכר את ישראל אוסטריה בשנת 92 הפסדנו בחוץ 5:2 (איציק זוהר הבקיע פעמיים) אבל עדין זו הייתה נבחרת מעניינת מרגשת עם שיטה. מה שיש היום זו ערימת כלומניקים בניסוי ההזוי של גוטמן ואבוקסיס. תחשבו על עצמיכם בתור ילדים ? יש מישהו מכם שהיה מעריץ שחקן אחד בנבחרת שלנו?
הגב לתגובה זו סגור
42. כואב לך הלב שאחרים מצליחיםהודעה שנקראההודעה נעולה דודו  | 13/10/12 | 16:27

שלמה היקר

די!!! , כולם לא מבינים כדורגל חוץ ממך

כולם כישלונות ורק אצלך הצלחות -  תזכיר לי , אילופות אירופה, מוניאל...

אני זוכר דווקא את ה - 4:0 בבית מול דנמרק, אתה זוכר.

מתי תלמד לפרגן לגוטמן, קשטן, פרנדדס גרנט ועוד רבים ותבין שלא המאמן הוא הבעיה כי אם השחקנים.

ובקשה אחרונה, נכון הנחברת חלשה, הליגה חלשה  ועוד הרבה דברים גרועים בכדורגל הישראלי ,

ולכן לא יכול להיות שאתה מר שרף הוא הגאון הגדול המבין והיחיד אשר יכול לשנות ,

היוו לך שנים רבות בנברחת עם הכישרונת הגדולים ביותר ולא הצלחת, אז במקום להשמיץ תלמד גם לפרגן

הגב לתגובה זו סגור
41. פעם כנער הערצתי אותךהודעה שנקראההודעה נעולה זוהר  | 13/10/12 | 15:42
סתםם לא הערצתי אבל כיבדתי אותך כבנאדם וכפרשן עם נסיון חיים אבל כיום שהתבגרתי אני מבין שאתה וכל הפרשנים ערמה של חרא מלאה אינטרסים שלא יודעים לפרגן לנבחרת , אתמול ראיתי יציע העיתונות והבעת את דעתך על ישראל שהיא כרגיל לא עניינית ומלאה חורים , לצידך ישב אלון מזרחי שפעם שיחק תחתייך ( זוכר?) כמה לא הופתעתי לראות שאחרי כל מילה שלך האווירון המתרסק אומר אמן ! ואחרי מס׳ דקות כאלה כיבתי את הטליויזייה , לא יכולתי להמשיך לראות את ההתנשאות וחוסר היכולת לדבר על עצמך ולקטרג על אחרים ..יאללה תתקדם כבר בחיים !! אני עם פרשנות אינטרסנטית לא יכול להסתדר !!
הגב לתגובה זו סגור
  מסכים איתך בכל מילהתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 13/10/12 | 18:11

הגב לתגובה זו סגור
40. הביתההודעה שנקראההודעה נעולה ישראלי  | 13/10/12 | 15:40

שליימה תעשה לנו טובה ובעיקר לעצמך ותלך הביתה נמאס לשמוע את השטויות שלך כבר אתה יותר מידי בנאלי

הגב לתגובה זו סגור
39. הביתה הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 13/10/12 | 15:39

הגב לתגובה זו סגור
38. יוסי בניוןהודעה שנקראההודעה נעולה יניב  | 13/10/12 | 15:34
יוסי סיים את תפקידו בנבחרת אף פעם הוא לא היה טוב בנבחרת. צריך לארגן משחק פרידה ולסיים בכבוד.
הגב לתגובה זו סגור
37. נכון הוא לא. אבל אם לא היו מנצחים ..הודעה שנקראההודעה נעולה ינון  | 13/10/12 | 15:29

...היית שותה להם את הדם עם כפית.

מבחינתך אדון שרף כל תוצאה שלא רשום עליה "שלמה שרף, היא לא רלוונטית לכלום.

גם אתה  לא מדד לכלום, הגיע הזמן שתפנים .

הגב לתגובה זו סגור
36. שלמה שרףהודעה שנקראההודעה נעולה אלי  | 13/10/12 | 14:55
שלמה שרף היקר צער ועונג לי להגיד אתה הייתה מאמן גדול ותישאר ככה אך כאדם תהיה תמיד קטן ותישאר שפל יותר מתמיד לא אכפת לך עם הנבחרת.תצליח אתה מקנא בנבחרת ובגוטמן ומי שחכם יראה את זה בטור שלך.בניון חסר אבל זה היה צעד נכון שבניון לא שיחק כדי להוציא מהאופוריה שנבחרת בנויה על שחקן אחד הגרדורגל ירד ברמה משמועותית אחד לדרבן ולהמריץ "אתה-והתקשורת" רק מורידה את המורל.חבורה של אפסים!!! אחלה של משחק וגוטמן צריך לחתום לפחות לשני קדנציות כי עיקביות תאפשר לנבחרת להצליח.ולא להחליף כל קדנציה מאמן.לדוגמה ריאל מדריד עונה ראשונה לא לקחו כלום עונה שנייה סופר קופ עונה שלישית סופר קופ ואליפות והעונה תהיה ליגת האלופות!!! כי הדרך הנכונה להצלחה היא עיקביות.!!! שלמה צוריד את הקרניים וצא לפנסייה.ברקו ואלי מעריץ אחד שלכם.איפה בימים יאללה.
הגב לתגובה זו סגור
35. גוטמןהודעה שנקראההודעה נעולה אברהם ישראל  | 13/10/12 | 14:50

ביום ראשון שהנבחרת חוזרת ארצה גוטמן חייב לתת הסברים למה לא לפטר אותו

הוא עלה לנו עוד קמפיין מפוספס .את מה שהוא עשה נגד לוקסנבורג הוא היה חייב לעשותברגע שהוא ננס לתפקיד. בשני המשחקים הראשונים הוא הרכיב את חביביו

מבלי להתחשב שהם הם לא רלנטיים כולל בניון שבנבחרת ללעולם לא שיחק טוב.

ברגע שהוא הרגיש שהוא מאבד את כל מה שהוא בנה לעצמו הוא עשה את המהלך המתבקש.רק על זה הייתי מפטר אותו.

הגב לתגובה זו סגור
  וממנה את מי?הודעה שנקראההודעה נעולה ינון  | 13/10/12 | 15:33

לפטר מאמן זה אורמ לשלם לו את המשכורת ולשם למאמן הבא את המשכורת. ובשביל מה? מה זה יתרום לנו הנבחרת הרי לא תעלה. האלו זה כספי ציבור לא כספי אוליגרך.

הגב לתגובה זו סגור
34. שלמה תלמד לפרגן - למה שלא תגיד ניצחו כול הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה אדי  | 13/10/12 | 14:41

במקום זה אתה בוחר לחפש את השלילה, די כבר שלמה המירמור שלך יוצא מהאוזניים

הגב לתגובה זו סגור
33. אין מאמנים טובים ויש פרשנים גרועים ועיתונעים עלוביםהודעה שנקראההודעה נעולה רוזנבלום אריה  | 13/10/12 | 14:40
שלמה צודק אין לנו שחקנים מנהיגים ומשחק הזה לא משקף כלום לפחות תלמדו מהגיל והניסיון שלו
הגב לתגובה זו סגור
32. שלמה התחלת לזייףהודעה שנקראההודעה נעולה מוטי  | 13/10/12 | 14:25
שלמה שרף בזמן האחרון מזייף חזק. נכנס לחבורת השכירים של ערוץ הספורט שחייבים כדי לחפש כותרות להשמיץ את כל מז שזז וביוחד את נבחרת ישראל שלנו. ששלמה אמר שגם קונוסים צריך לנצח אז מה זה היה אתמול? ולגבי בניון מדובר בעוד שחקן נבחרת, נכון שחקן גדול אבל עוד שחקן מהמניין. מאמן הנבחרת על דעתו ראשי לא להזמין כל שחקן ולהזמין מתי שהוא רוצה מחדש. מי אמר שהוא סיים את הקריירה שלו בנבחרת? אנחנו אוהדי הנבחרת צריכים להיות פטריוטים שלה ואפילו אם היא מספקת לנו מעט נחת אבל התקשורת בספורט רק בישראל היא אנטי נבחרת כמעט במאה אחוז (למעט בודדים). דרך אגב ניצחון על לוקסמבורג בר״ג ואיזו מעידה קטנה לפורטוגל שלא ממש מרשימה באזרבייג׳ן לדוגמא תשנה את תמונת הבית. ולסיום כן, אני מאמין שאפשר ביום טוב לנצח את פורטוגל בבית ולסחוט תיקו שם. יאלה ישראל
הגב לתגובה זו סגור
31. שרף-זוכרים את הבושותהודעה שנקראההודעה נעולה שמיל  | 13/10/12 | 14:17

הייתי בין האלפים שהפסדנו לקפרסין

הגב לתגובה זו סגור
  לא סתם הפסדנו.. פעמיים הפסדנוהודעה שנקראההודעה נעולה ינון  | 13/10/12 | 15:31

ומה עם 3-1 לפינלנד בבית? 4-0 לצרפת בבית, 2-0 לבולגריה בבית. 3-1 לשוודיה בבית  שלא לדבר על 5-2 לאוסטריה בחוץ 5-0 לשוודיה בחוץ  וכמובן ההשג הגדול מכולם - הפסד 5-0 לדנמרק בבית.



מי אשם? שלמה שרף? חלילה. נערות הליווי והכדורגל הישראלי אשמים.

הגב לתגובה זו סגור
  לשמיל וינון תבינו דבר אחדהודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 13/10/12 | 19:26

הטענות צריכות להיות אך ורק לתקשורת, שנותנת לשלמה שרף את הבמה תוך כדי ידיעה שהוא הולך לרדת על הנבחרת מתוך אינטרסים אישיים, והסיבה שהם נותנים לו במה היא אך ורק כדי ליצור אקשן. הם לא מבינים שאנשים רוצים לשמוע פרשנות אובייקטיבית ולא אינטרסנטית, אבל למה אפשר לצפות ממי שנותן את הבמה גם לאנשים כמו רון קופמן,שגיא כהן יוני הללי ועוד הרבה ליצנים אחרים.

הגב לתגובה זו סגור
30. במקום עוזר מאמן צריך פסיכולוגהודעה שנקראההודעה נעולה יוסי  | 13/10/12 | 14:11

בארץ שלנו לא צריך עוזר מאמן צריך פסיכולוג. כשבניון הוזמן נגד אזרביג'אן שאלו למה בכלל הוזמן אין לו קבוצה אחרים שאלו למה לא פתח והיתר למה שיחק כל כך מעט. במשחק נגד רוסיה הוא פתח אז המומחים שאלו למה שיחק אחרים שאלו למה פתח וחלק שאלו למה בכלל הוזמן.

נגד לוקסנבורג הוא לא הוזמן אז השאלות הצטצמו למה לא הוזמן ולמה לא שותף. להיות מאמן שהניבור מכתיב לך הכל וכן מומחים כמו ברקוביץ שרף סיני ועוד כמה עיתונאים זה ממש לא פשוט צריך פסיכולוג טוב

הגב לתגובה זו סגור
29. משחק פרידה לבניוןהודעה שנקראההודעה נעולה מוטי  | 13/10/12 | 13:44
אולי מספיק כבר עם כל הפסטיבל הזה סביב בניון,כמה טמטום יכול להיות באוהדי כדורגל שלא מבינים שעם הגיל באה העייפות ולכן צריך לפנות מקום לצעירים רעבים וחזקים שישרפו את המגרש,בניון סוס מת ואף פעם לא היה יותר מזה,
הגב לתגובה זו סגור
28. מצד אחד אתה טוען שלוקסומבורג חלשה מידי כדי להוות מדדהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו  | 13/10/12 | 13:40
ומצד שני פורטוגל המפלצתית היא כן? כנס למחילה. הדבר היחיד שאתה טוב בו זה לקטול ללא סיבה ולהראות כמה אתה חכם בדיעבד. פרשן בשקל
הגב לתגובה זו סגור
27. פ׳ לבון 18 חולוןהודעה שנקראההודעה נעולה רוזנבלום אריה  | 13/10/12 | 13:32
אתה צודק לחלוטין כולנו יודעים שאין לנו שחקנים חכמים ובטוח לא מנהיגים ומאמנים מי יודע מה וכולם נשלטים על ידי תקשורת חלשה ופרשנים שצריכים לעמוד דום לידך אריה
הגב לתגובה זו סגור
26. 6 0 זו תוצאה גרועה - הנבחרת על הפנים.הודעה שנקראההודעה נעולה לוג  | 13/10/12 | 13:15

לא ראיתי את המשחק, רק את התקציר בכתבה. ההגנה של הנבחרת באמת לא קיימת. וגם ההגנה שלהם לא קימת - ולכן השערים שלנו אבל צריך לראות גם את ההחמצות שלהם (הפורטוגלים לא יחמיצו ככה) וההחמצות שלנו מול פורטוגל לא יהיו יותר מהזדמנות אחת או שתיים. הדבר היחידי שטוב שדור המדבר עוזב - צריך שינוי יסודי בכדורגל הישראלי - בתור התחלה לא יותר מזר אחד לקבוצה.

הגב לתגובה זו סגור
25. שלמה שרף כותב מהלב ןלא מהראשהודעה שנקראההודעה נעולה דרור  | 13/10/12 | 13:12

ידוע שהוא יבקר את כל נבחרות ישראל. ידוע שהוא לא אוהב את גוטמן ואת הפועל. יאללה לפנסיה בדחיפות.

הגב לתגובה זו סגור
24. שלמה תחפש מקצוע אחרהודעה שנקראההודעה נעולה גלעד  | 13/10/12 | 12:59
זה אחת הכתבות הכי גרועות שקראתי..
הגב לתגובה זו סגור
23. תסתוםהודעה שנקראההודעה נעולה אדם  | 13/10/12 | 12:57
תסתום לא יודע מה יש לבן אדם הזה אגב אף מאמן בעולם לא יעלה בבית כזה צריך להודות בזה
הגב לתגובה זו סגור
22. שלמה שרף! כל מילה בסלעהודעה שנקראההודעה נעולה לירן  | 13/10/12 | 12:50

הנבחרת אמנם ניצחה 6:0 אבל זה לא מדד לשום דבר, הנבחרת שלנו היא ''מקצוענית'' מתאמנים כל יום ולא עובדים בעוד מקום לעומת הנבחרת השנייה ששם תוכלו למצוא כמה בנקאים וכ'ו.

הנבחרת הייתה נראת פשוט זוועה בהגנה ונגד פורטוגל נספוג עם הגנה כזאת חמישייה בלי בעיה, לסיכום שלמה כל מילה שלך נכונה בניון חייב להיות בסגל גם אם הוא לא ישחק וכל הפרשנים בארץ אומרים שבניון לא צריך להיות ואני אומר שאפשר לחשוב איזה שחקנים יש לנו בישראל שאפשר לא לזמן שחקן כמו יוסי בניון, לפחות גם דרך הספסל הוא יכול לעלות את המוראל ויראה לשחקנים חדשים בנבחרת שיש הבדל בין נבחרת לקבוצה ויכניס להם לראש שפה אסור לטעות.

הגב לתגובה זו סגור
21. שרף הביתה!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יניב  | 13/10/12 | 12:47

הגב לתגובה זו סגור
20. בניון לא צריך להיות בסגל , נקודה. לגבי השאר -מסכיםהודעה שנקראההודעה נעולה עידן  | 13/10/12 | 12:46

לא רק שבניון לא צריך להיות בנבחרת מפני שהוא כלל לא משחק בקבוצתו והוא לא נמצא בכושר טוב בשנה האחרונה.

הוא לא צריך להיות שם מפני שהוא משפיע באופן שלילי על הצעירים שרואים באנקר כמוהו בהרכב אע"פ שהוא עגלה מהלכת ומכך לומדים שלא צריך להראות טוב על המגרש, מספיק שהמאמן "נותן לך כבוד".

מי שמשחק צריך להוכיח שהוא ראוי לשחק! אם זה להבקיע, אם זה לרוץ לכל כדור, אם זה לסגור בהגנה וכו'

בניון שיחק מול רוסייה והיכולת שלו הייתה מעבר לכל ביקורת,(שלא לדבר על כל המשחקים האחרונים שבהם שיחק) הסיבה שהוא עלה לשחק היא פופוליסטיות ופחד של גוטמן מפני השלמה שרפים וכל עיתונאי החצר גונבי הדעת.

אחרי הכל יש המון עבודה לעשות בהגנה של הנבחרת, היא כלל לא יציבה!

יש שם בורות ענקיים שכל קבוצה באירופה יכולה לנצל קל וחומר פורטוגל רוסיה והקבוצות החזקות שהיו גומרות עניין אחרי הטעות של שיש אחרי חצי דקת משחק.

בניינו.. גם אם אי פעם נעלה לאיזה טורניר גדול, מה יש לנו להציע שם בכלל??

עדיף שנתרכז בדברים בהם אנחנו מוצלחים- ספרים! אפשר להוציא ספר שיקרא : "ספר התירוצים לספורטאי העלוב" שם יעבדו מייטב המוחות- מהכדורגל בעיקר , על תירוצים מקוריים ליכולות הבינוניות של כדורגלנים בינוניים מכל רחבי הגלובוס.





 

הגב לתגובה זו סגור
  די פרימו תפסיק כבר יטרחןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 13/10/12 | 16:10

יוסי היה היחידי ששיחק נורמלי נגד רוסיה

בשנה האחרונה יוסי שיחק בארסנל! לא קריית שמונה לא בוורן ויסלה או חארפחראפ אלא ארסנל! שבחצי עונה האחרונה שונגר נתן לו לשחק, יוסי החזיר לו בכל משחק והיה מעולה!

אין שחקן ישראלי יותר טוב ומצליח מיוסי לא היה ולא יהיה.

 השחקן היחיד שיש לו שלושער בליגה אנגלית, בגביע האנגלי וגם בצמפיונס ליג. הישראלי היחידי ששיחק בחצי גמר ליגת האלופות, ואגב בישל!. שנה לאחר מכן כבר שער ניצחון בברנבאו נגד ריאל.

ברמה של הנבחרת שלנו, אנחנו בטח שלא נעלה למונדיאל אז מן הראוי שגדול שחקנינו יוזמן וגם ישחק. זאת הנבחרת שלו! בעבר היינו צוחקים שיש רק יוסי בנבחרת שהוא צריך להרים וגם לנגוח והיום כולם שכחו, טוענים שלא הגענו להשגים איתו, חברים לא הגענו להשגים אף פעם מלבד מונדיאל שעלינו דרך אסיה.

שחקנים בנבחרות בינוניות אחרות משחקים עד גיל פרישה, רק אצלנו שחקן בן 32 נחשב לעבר, שאפשר לחשוב שקמו לו 6 יורשים.

אם גוטמן היה רוצה לנסות דברים חדשים הוא היה פותח עם יוסי על הספסל, ובדקה 60 (4-0) אפשר היה להכניס אותו לתת לו את הכבוד, ואני בטוח שגם אם לא היה כובש או מבשל, היה אפשר לראות ממנו את הניצוץ שהכתיר אותו כ"יהלום מדימונה"

הגב לתגובה זו סגור
  לעידןהודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 13/10/12 | 19:19

קראתי את התגובה שלך והסכמתי לחלוטין עד מה שכתבת בסוף על זה שלנבחרת ישראל לא יהיה מה להציע בטורניר גדול ועל זה שצריך להתרכז בספרים. אז הרשה לי לומר לך 2 דברים:

1. אז מה אם לא נעשה כלום בטורניר גדול כלשהוא אם נגיע אליו? יש נבחרות בינוניות, שאנחנו ביניהן, שהמטרה שלהן היא לא להצליח בטורניר גדול אלא פשוט להופיע שם, דבר שהוא לגיטימי לחלוטין.

2. בקשר למה שכתבת שעדיף שנתרכז בספרים, אז הרשה לי לומר לך שאני מרחם על אנשים כמוך וששכל כמו שלך לא הייתי מאחל גם לאויב הכי גדול שלי.

שבוע טוב לכל האוהדים הנורמלים של הנבחרת.

הגב לתגובה זו סגור
19. אחד האנשים הכי לא מפרגנים שישהודעה שנקראההודעה נעולה אייל  | 13/10/12 | 12:46

ואני מזכיר לך אדון שלמה, הקמפיינים שלך נגמרו כבר בהתחלה גם. אז על כל הכבוד אתה לא בעמדה להעביר ביקורת על אף מאמן.

הגב לתגובה זו סגור
18. שרף הייתה מאמן כושל היום אתה פרשן כושלהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יניב  | 13/10/12 | 12:43

הגב לתגובה זו סגור
17. שרף הצבוע, לך תעודד את טביבהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יניב  | 13/10/12 | 12:42

הגב לתגובה זו סגור
16. שליימה הצבוע, כלום לא עשה עם הנבחרתהודעה שנקראההודעה נעולה יוסי  | 13/10/12 | 12:41

עכשיו בא להיתלונן על אחרים

הגב לתגובה זו סגור
15. מאז ששלמה שרף לא מאמן אין כדורגל ישראלהודעה שנקראההודעה נעולה זאב  | 13/10/12 | 12:41

שלמה שרף מאמין שמאז שהלך הכל מת הוא היה הגדול מכולם וכל היתר מטומטמים במיוחד אברם גרנט. די כבר תביאו  פרשן אובייקטיבי שלא חי על זכרונות ושאיפות שלא התשמו. שלמה שרף הוא חלק מהחולי של הכדורגל והשיטה

הגב לתגובה זו סגור
14. למה אי אפשר פשוט להנות פעם אחת מניצחוןהודעה שנקראההודעה נעולה ברק  | 13/10/12 | 12:37

מי אמר שאנחנו צריכים לנצח את רוסיה ופורטוגל.

תנמיכו ציפיות. אפשר גם להנות מהנבחרת כשהיא משחקת נגד נבחרות ברמה שלנו.

הרי אנחנו לא ניהיה במונדיאל.

ולכל אלה שרוצים להפריש את הותיקים בשביל לבנות נבחרת לקמפיין הבא אני רוצה להגיד... גם בקמפיין הבא אנחנו לא ניהיה, אז די כל הזמן לבנות נבחרות. מי שטוב צריך לשחק גם אם הוא בן 40 בשביל שנוכל להינות ממנו עכשיו כל עוד אפשר (הכוונה ליוסי בניון, דודו אווט וכו').

הגב לתגובה זו סגור
  אתה מבלבל את המחהודעה שנקראההודעה נעולה עומר  | 13/10/12 | 19:13

למה אתה כל כך בטוח שבקמפיין הבא הנבחרת לא תעלה? יהיו שם 24 נבחרות.

הגב לתגובה זו סגור
13. שרף "שכח" שבקושי ניצח אותם 1-0 ברמת גן ב96?הודעה שנקראההודעה נעולה יוני מירושלים  | 13/10/12 | 12:36

בשנת 96 במוקדמות מונדיאל 98 פתח שרף נגד לוקסמבורג ברמת גן עם: קורנפיין, חזן, קלינגר, שלח, אמסלם, אבוקסיס, בנין, ברקוביץ, נימני, רביבו ואוחנה. דור "הזהב" שלנו בקושי ניצחה 1-0 קטן ומאכזב משער של אוחנה. בשורה התחתונה שרף הוביל 4 קמפיינים רעים ומאכזבים. גם הקמפיין בו סיימנו במקום השני, היה לנו מזל שאוסטריה התפרקה לקראת סוף הקמפיין ועברנו אותה רק בהפרש שערים. הגיע הזמן ששיח הכדורגל בישראל יעלה מדרגה, אחרת נישאר היכן שאנחנו...

הגב לתגובה זו סגור
12. לא מספיק טובים לעלות למונדיאל. יש להילחם על מקום 3הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 13/10/12 | 12:34

הגב לתגובה זו סגור
11. שרףהודעה שנקראההודעה נעולה חחחח  | 13/10/12 | 12:28

יקנאי 

חתיכת בדיחה מהלכת.

אתה המאמן הכי גרוע שהיה בהיסטוריה

מי אתה שתתן ביקורת בכלל על מאמן נבחרת אחר???

6-0 תוצאה משכנעת ולא ברורה מאליו , בכל זאת מדובר בנבחרת כלשהי ולא אוסף של אנשים. 

עובדה שפורטוגל התקשתה מולם 

תנוח בקיצר

הגב לתגובה זו סגור
10. זו הדרך להצלחה ! בלי יוסי בניון ובלי טל בן חיים...הודעה שנקראההודעה נעולה בלי מנהיגים !  | 13/10/12 | 12:26

 

המשחק הקבוצתי הרבה יותר חשוב מלהסתמך על שחקן אחד !


השלם עולה על סכום חלקיו !


מאוד פשוט להבין את זה. כשיוסי משחק שאר השחקנים מתרכזים בו במקום במשחק,


שאר השחקנים תולים בו תקווה ומתאמצים פחות. שאר השחקנים חושבים שהם לא מסוגלים לעשות מה שצריך, ומשאירים את הבמה ליוסי בניון. הבעיה ששאר הקבוצות למדו את יוסי בניון, שמות עליו שני שחקנים שישמרו עליו הדוק והנבחרת מסיימת משחק בלי גולים. אין אלמנט הפתעה אין שום משום שאין שום שחקן אחר שמוכן לקחת אחריות או חושב שהוא יכול לקחת אחריות כשיוסי בניון על המגרש.


ניתן לראות זאת גם בהישגים של הנבחרת הצעירה. שם אימן אותם גיא לוי ואף אחד לא היה ה"כוכב" כולם שיחקו קבוצתי ביותר וזה הביא אותם לעשות הסטוריה.


להלן ציטוט מויקיפדיה


"הנבחרת הצעירה עשתה היסטוריה ב-11 באוקטובר 2006, לאחר שהעפילה לראשונה בתולדותיה לאליפות אירופה עד גיל 21, כשהיא מדיחה את אחת הנבחרות הטובות בעולם, נבחרת צרפת עד גיל 21. לאחר שעלתה מבית משולש במשחקים נגד טורקיה וווילס, ישראל סיימה בתיקו 1:1 את המשחק הראשון (מבין שניים) בצרפת. במשחק הגומלין, שנערך לעיני כ-8,500 צופים בהאצטדיון העירוני "

הגב לתגובה זו סגור
9. שיחקנו נגד קונוסים אבלהודעה שנקראההודעה נעולה אינטר אימפריה  | 13/10/12 | 12:18
ראינו איך פורטוגל גמרה שם. צריך גם לדעת לפרגן,לא רק לחפש את השלילי. כל הכבוד לנבחרת על אתמול. אנחנו לא מעצמת כדורגל ואנשים שוכחים את זה. גוטמן עשה טעויות אבל גם פרגוסון לא היה מציל אותנו. זה מה יש וזהו
הגב לתגובה זו סגור
8. בואנה סתמו תפה זה לא כתבה גרועההודעה שנקראההודעה נעולה אין  | 13/10/12 | 12:16

סתמו תפה זה ממש לא כתבה גרועה זה כתבה נכונה אין לנו שום סיכוי לעלות תקלטו כבר אז ניצחנו נבחרת סוג ז' ששוה לליגה ב' בישראל אז מה כולם מנצחים אותה אין שום סיכוי ולא רק נגד פורטוגל ורוסיה אלא גם נגד צפון אירלנד אחרי מה שהיה נגד אזרבייגאן לא נראלי שנגד צפון אירלנד ניקח יותר מנקודה ותסתמו תפה לפחות תכבדו שלמה שרף היה מהמאמנים הכי טובים שהיו בישראל ומי שלא יודע הנבחרת שלו שיחקתה הרבה יותר טוב מהנבחרת שלנו תראו אפילו בשידורים חוזרים זו היתה הנבחרת הכי טובה שהייתה לישראל זה שהיא לא עלתה למונדיאל זה היה בגלל בית קשה ובקשר לבניון הוא חייב לשחק בכל המשחקים! אף שחקן בישראל לא הגיע ולא יגיע לרמות שלו תתחילו לכבד אותו 

הגב לתגובה זו סגור
7. חכו גם לצפון אירלנד הודעה שנקראההודעה נעולה כולם מרמים את כולם  | 13/10/12 | 12:05

גם איסלנד בכדורסל ניצחה את סלובקיה בקמפיין המוקדמות בבית עם ישראל ואף אחד לא חגג באיסלנד כי הם היו מציאותיים והבינו שהם להם סיכוי מול מדינות כדורסל כמו ישראל סרביה ומונטנגרו ואפילו אסטוניה הייתה טובה מהם וראינו בסוף איך זה נגמר. הנבחרות הטובות ביותר על הנייר עלו.

בישראל לוכסמבורג צפון אירלנד ואזרביג'אן הכדורגל נחשב לענף לא פופולרי והתוצאות בהתאם  ולכן הן לא יעפילו לשום טורניר גדול.

גם נבחרות רוסיה ופורטוגל לא כאלה גדולות ואפילו מאוד פגיעות אבל הכדורגל שם כן פופולרי עם המון ניסיון ומסורת ולכן הן אלה שיעפילו כי בסופו של דבר מישהי צריכה להעפיל.

כדורגל עלוב כמו שלנו צריך לקבל סיקור תקשורתי כמו כדוריד וכדורמים אבל ערסים השתלטו על התקשורת שמפמפמת את הכדורגל הישראלי בכח כדי שלפרשני הכדורגל אוכלי החינם העילגים תהיה עבודה כשלמעשה אין להם מושג בכדורגל חוץ מלרכל לזלזל וללכלך מתוך אינטרסיים אישיים.

רמת הכדורגל בארץ כרמת התקשורת ולכן אין, לא היה ולא יהיה כדורגל בארץ

התקשורת מרמה את כולם כדי שלכתבי הכדורגל תהיה עבודה ולא ילכו הבייתה כי בספורט אחר הם לא מבינים.

הגב לתגובה זו סגור
6. שרףהודעה שנקראההודעה נעולה   | 13/10/12 | 11:41

בשביל הנבחרת זה היה משחק כנראה בשביל שני דברים :להעלות את הביטחון לשחקנים ולבחון איזה שחקנים מתאימים למשחקים אחרים.

הגב לתגובה זו סגור
5. אתה חושב שאף מאמן לא היה לוקח ולכן זאת הוכחה? זאתהודעה שנקראההודעה נעולה מאמן לא פחות לאומי  | 13/10/12 | 11:11

לוגיקה? אנחנו יודעים שאתה לא כותב את הטקסטים שאתה חתום עליהם, אבל יש גבול.

בכלל, החמיצות הזאת, הציפייה המתמדת לכישלון, הנוכחות שנועדה רק להראות כמה אתה גדול וכל היתר קטנים - מאיפה כל זה נובע?

ערוץ הספורט, בבקשה תקשיבו לצופים שלכם. די כבר עם השרפים והצורפים - זאת לא פרשנות. 

אתם לא צופים בשידורי ספורט באנגליה ואפילו בארה"ב? הם לא מתחסדים אבל גם לא מחכים לכולם בפינה ומהללים את עצמם כל הזמן ("כמו שכבר אמרתי"; "אמרתי קודם כבר ש...", "בדיוק כמו שצפיתי")

הגב לתגובה זו סגור
  צודק: שרף מלא אינטרסים ועילגהודעה שנקראההודעה נעולה כבוד לאיזי  | 13/10/12 | 12:51
עילג מלא אינטרסים.
הגב לתגובה זו סגור
  שלמה חפש עבודה אחרתהודעה שנקראההודעה נעולה מוטי  | 13/10/12 | 13:42
כל פעם משנה את דעתו, ואומר אני אמרתי לכם שזה מה שיהיה. בקיצור תנו לגוטמן לעבוד ותישפטו אותו בסוף הקמפיין.
הגב לתגובה זו סגור
  שרף ....מיהודעה שנקראההודעה נעולה אריק  | 13/10/12 | 13:55

מספיק כבר עם האימרות שחוזרות על עצמן.תסגרו לו את הפה יחד עם הפרשנים האחרים"יוכרז יום סגירת  הפרשנות מצד:ברקוביץ שרף,קופמן,פרימו,והגדול מכולם אינשטיין בעל הפרצוף הדוחה לקברניטי הערוץ המשדר, טלויזה איננה רדיו הדמות מן המרקע חייבת לעבור.ואיינשטיין לא עובר.לגופו של ענין שלמה שרף קנאי פתלוגי אדם שאינו יודע לפרגן ומקבל במה על שום מה?

הגב לתגובה זו סגור
4. מחליף דחוףהודעה שנקראההודעה נעולה מיקי  | 13/10/12 | 08:54

כתבה מאד ירודה. קלישאות לרוב ובלי תוכן מעניין. צריך למצוא מחליף דחוף.

הגב לתגובה זו סגור
  עילג מלא אינטרסיםהודעה שנקראההודעה נעולה לוזון  | 13/10/12 | 12:52
שרף הוא שוק במובן הרע של המילה.
הגב לתגובה זו סגור
3. שלמה הכל נכון,חוץ מבניון שצריך לצאת לגמלאות.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 13/10/12 | 08:48

הגב לתגובה זו סגור
2. שלמה, החמש אפס מול דנמרק כן מדד ?!הודעה שנקראההודעה נעולה רפי כהן  | 13/10/12 | 07:29

יאללה שרף,

תעשה טובה לעצמך ולנו וצא כבר לפנסיה, אתה כל הזמן ממורמר וביקורתי...

אני לא זוכר שהנבחרת הבריקה בתקופתך (הביצועים היחידם שנרשמו היו מול נערות הליווי).

שכחת כבר את התבוסה המשפילה שהנבחרת חטפה בראשותך.

אל אל ישראל !

הגב לתגובה זו סגור
  אתה מתכוון אוסטריהתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אני  | 13/10/12 | 12:14

הגב לתגובה זו סגור
  שרף עילג ונירגןהודעה שנקראההודעה נעולה רפי כהן  | 13/10/12 | 12:53
וגם מלא אינטרסים
הגב לתגובה זו סגור
  לא ה 5:0 לא היה מדדהודעה שנקראההודעה נעולה droriko  | 13/10/12 | 14:42

עובדה שמול נבחרות אפילו יותר טובות מדנמרק עמדנו בכבוד(ואני לא כולל עכשיו את מוקדמות 94 כשהנבחרת עוד לא היתה בשלה)

הגב לתגובה זו סגור
1. טור מהגרועים שקראתי!הודעה שנקראההודעה נעולה דני  | 13/10/12 | 01:42

אין פה שום אמירה אינטיליגנטית או איזשהו ניתוח מעמיק.סתם טור עלוב וחסר טעם. אם אין מה לכתוב - לא צריך!

הגב לתגובה זו סגור
  הוא כותב נח ב 7 שגיאותהודעה שנקראההודעה נעולה קופמן  | 13/10/12 | 12:54
עילג חסר תרבות
הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ