עקוב אחרינו

האוהדים שרו שירי שואה, הדיין זיכה והחליט: זהו חופש הביטוי

מוטי פשכצקי
13:10|19/10/2012

בית הדין קבע שאין להעניש את קבוצת הנוער של הפועל ת"א בגלל קריאות הקהל בדרבי. הסיבה: אין סעיף בתקנון שמאפשר להתעלם מחופש הביטוי. חשש כבד בהתאחדות מההשלכות האפשריות במגרשים. האם ישנו פתרון לבעיה החמורה?

תגיות: בית הדין
בלעדי
איפה עובר הגבול? אוהדי הפועל ת"א (אלן שיבר)
איפה עובר הגבול? אוהדי הפועל ת"א (אלן שיבר)
בצעד יוצא הדופן החליט אב בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, ישראל שמעוני, לזכות את קבוצת הנוער של הפועל תל אביב וזאת על אף שאוהדי הקבוצה שנכחו בדרבי האחרון צעקו "שתהיה שואה למכבי". בהחלטתו ציין הדיין, שנחשב לאחד המוערכים בהתאחדות לכדורגל, כי מדובר בחופש הביטוי. ההחלטה הזו אינה דבר חדש, אך היא מעלה שוב את סאגת שירי השואה על הפרק. התופעה המחליאה הזו ממשיכה לפקוד את מגרשי הכדורגל שוב ושוב. האם יש צורך בתקנון שמתיר את הפגיעה בחופש הביטוי?

יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה ששמעוני מפרש קריאות מסוימות כעניין של חופש הביטוי. ב-5 בנובמבר ב-2009 אוהדי בית"ר ירושלים השמיעו קריאות בוז במהלך דקת הדומיה לזיכרו של ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין ז"ל באיצטדיון קרית אליעזר לפני המשחק מול מכבי חיפה. בית"ר עמדה אז לדין בשל התנהגות בלתי הולמת. ההרכב שכלל את שמעוני, חיים אלחדיף ועמנואל סלע הרשיע את בית"ר ברוב של 1:2, כששמעוני התנגד. בית"ר ערערה לבית הדין העליון של ההתאחדות אשר בהרכב מורחב של 5 דיינים קיבל את גישתו של שמעוני וזיכה את הקבוצה.

את החלטתו האחרונה בעניין קבוצת הנוער נימק שמעוני: "אם רוצים לפגוע בחופש הביטוי ניתן לעשות זאת רק בחקיקה או באמצעות החלטה בתקנון. כל עוד התקנון לא יתוקן, לשיטתי אין לי ברירה אלא להכיר בחופש הביטוי". בפרוטוקול הדיון הביע שמעוני סלידה מהקריאות עצמן וגינה אותן בכל תוקף.

יש לציין כי חופש הביטוי אינה מעוגנת בחוקי היסוד של מדינת ישראל, שנקבעו במסגרת המהפכה החוקתית ב-1992, אך זכות זו נחשבת לחזקה במשפט הישראלי בשל היותה מצוינת במגילת העצמאות ולאור בג"צ קול העם מ-1953 בו קבע השופט שמעון אגרנט שהזכות היא זכות עילאית במשפט החוקתי בישראל.

בהתאחדות לכדורגל היה מי שהרים גבה נוכח ההחלטה לזכות את הפועל תל אביב, בעיקר לאור מקרי העבר שמוכיחים שקריאות מהסוג הזה עלו גם ביוקר. רק לפני שנה נקנסה הפועל ב-2000 שקלים בשל התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה, שקראו אז את אותן קריאות ("שתהיה שואה למכבי") כנגד הקהל הצהוב.  בתוך כך, בהתאחדות טענו הבוקר שהתובע שלום אבן עזרא צפוי לערער על ההחלטה של שמעוני והתיק יגיע לבית הדין העליון. שוב נדגיש כי הסוגיה כולה היא בעייתית, כיוון שאין סעיף בתקנון ההתאחדות או בחוקי המדינה שמתייחסים באופן ספציפי לשירי שואה.

בנושא אחר, בהתאחדות העבירו ביקורת על נשיא בית הדין העליון החדש, השופט בדימוס אורי גורן, זאת בשל העובדה שטרם התקבלה תשובת בית הדין העליון שהתכנס לפני כחודש לדון בערעור שהגישה ההתאחדות כנגד החלטת בית הדין המשמעתי לזכות באופן חלקי את פרוספר אזגי על אף התנהגותו מול סוכן השחקנים שרון חלבי. הדיון נערך כבר לפני כחודש יחד עם הדיון בנושא ג'קי בן זקן, איך לגבי בן זקן החליטו וכאן לא? ובכן גורם המעורה בפרטים הגדיר את העניין כ"מוזר מאוד". מההתאחדות נמסר: "אורי גורן עובד על התיק".

סקר

מה לעשות עם שירי השואה?



התפרסם לראשונה:     09:18 | 19/10/12 הדפס
תגובות
עד כה: 100 תגובות, ב- 69 דיונים. הוספת תגובה
69. בושה לקראו לשמעוני שופט !!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה ראובו - חולון  | 20/10/12 | 15:32

אם  זה  שופט  אז  רצוי  לפנות  לבוררות  לעולם  התחתון.

חופש  ביטוי ?  בשיקוץ  ודברי  נבלה  בדבר  השואה ????

חופש  ביטוי ? - הנה  שינסה  לתבוע  אותי - שמעוני  אתה  אידיוט !!!!!!

הגב לתגובה זו סגור
68. הפועל מקומבנתהודעה שנקראההודעה נעולה ערן  | 20/10/12 | 07:24
להפועל יש קומבינה בהתאחדות לכן היא זוכתה. הפועל זוכה לשורה של הטבות מהתאחדות דבר שמצריך ועדת חקירה. משהו פה מסריח.
הגב לתגובה זו סגור
67. אם שופטים כאלה קופמן צודק מיליארד איש לא טועים אנחהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה זיו  | 20/10/12 | 01:28

הגב לתגובה זו סגור
66. יש חוק בישראלהודעה שנקראההודעה נעולה מגן דוד צמוד ללב  | 20/10/12 | 00:07
החוק הוא עונש מוות לנאצים ועוזריהם. לא שאני באמת מתכוון לזה אבל חברים עברנו את הגבול בית הדין הזה הוא בדיחה והקריאות האלה יביאו יום אחד למהומה שתסתיים באסון. לראייה הדבר כבר כמעט קרה בדרבי נוער האחרון
הגב לתגובה זו סגור
65. מפליאהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד רציונאלי  | 19/10/12 | 23:15
מפליא שאותם אוהדים שמצהירים על שנאה תהומית להפועל ולקהל. של מאות אלפים נבהל משירתם של צעירים המהווים מעוט. בטל בשישים. מפליא שאותם אוהדים גזענים הצורחים כמו פשיסטים מוות לערבים ומוחמד מת מתקוממים כנגד שירים לא ראויים מפליא שאותם אוהדים השרים טועמה מחבל ומוות להפועל נבהלים משירת מעטים ולא פחות מפליא כי אוהדי חיפה משתלחים בהפועל אותה קבוצה שהשאילה לה בעבר את מגרש האימונים כפויי טובה מגעילים
הגב לתגובה זו סגור
  שהרי להפועל יש תמיד את אותם תירוצים מטופשיםהודעה שנקראההודעה נעולה לא מפליא  | 20/10/12 | 08:48

כדי להצדיק את כל הסרחון האפשרי בעולם ורק לאחרים גם אם 2 ליצנים

נהמו לטועמה  כבר מענישים.

הפועל היא מאפיה קומוניסטית מצחינה החל מראשי ההסתדרות הארורים

ועד לאחרון החוליגנים האדומים הארורים לדורותיהם. 

הגב לתגובה זו סגור
64. אדון פשכצקי היקרהודעה שנקראההודעה נעולה אלי  | 19/10/12 | 21:51
איך אתה משווה בכלל בין קריאות בוז לזכרו של רבין ז``ל (שבהחלט ראויות לגינוי) לקריאות להשמדה של קהל שלם על רקע השואה שחוזרות על עצמן שנים. מוזר שלא בחרת לציין קריאות ``איטבח אל יהוד`` של אוהדי סכנין או ביזוי תמידי שלהם בנגינת ההמנון הלאומי. אבל למה שתתייחס לזה? גם בהחלטה שערורייתית בעד הפועל ת``א אתה דוחף בכוח לדיון את הקהל של בית``ר. תקשורת אובייקטיבית במיטבה ללא ספק...
הגב לתגובה זו סגור
63. ביתרהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד  | 19/10/12 | 21:02
ביתר קבוצה עם הקהל הגזעני והמגעיל ביחד עם הצהובים הארורים . אני קורא לסגור את הקבוצה המחליאה הזו שמעוררת פלצות בקרב הרוב השפוי
הגב לתגובה זו סגור
62. בושההודעה שנקראההודעה נעולה פארוק  | 19/10/12 | 20:30
איך יכול להיות בארץ ישראל יהודים שמאחלים שואה ליהודים אחרים. אני מתעב אותכם אוהדי הפועל,ואת ההנהלה שלכם שלא עושה דבר בנידון.
הגב לתגובה זו סגור
61. תפסיקו לחפשהודעה שנקראההודעה נעולה די לסבל!  | 19/10/12 | 20:02
תפסיקו לחפש את הטפל בכל דבר,תפסיקו לקחת לנו את הכדורגל. מה זה מעניין אותך מה הם שרו? שישירו מה שהם רוצים.. די כבר כאילו פושעי כדורגל זה הדבר היחידי שהמשטרה צריכה להתעסק בו. אין רוצחים ואנסים. רק אוהדים,הם הבעיה של המגינה עאלק
הגב לתגובה זו סגור
60. לקחת את אותם אנאלפאבתים לסיור במחנות ההשמדה- ואזהודעה שנקראההודעה נעולה בן לנצולי שואה  | 19/10/12 | 19:09

יפסיקו להשתמש במילה שואה.

הגב לתגובה זו סגור
59. חופש הביטוי? יש גבול !הודעה שנקראההודעה נעולה ארז  | 19/10/12 | 19:09

מר ישראל שמעוני המכובד והדינוזאור , אתה טוען לחופש הביטוי?

אל תשכח שחופש הביטוי כבר רצח פה ראש ממשלה

חופש הביטוי הזה גורר אלימות והסתה מכוערת , כבר שכחתם מה אוהדי הפועל כתבו 

בשירותים על אבי כהן? 

ומה ההבדל בין אוהדי בית"ר שנהמו לעבר טוטו טמוז  והקהל של הפועל ששר שירי שואה ?

אה כן ההבדל בין הוא בין רדיוס לזיכוי מוחלט

 

הגב לתגובה זו סגור
58. לאוהדי כל הקב' בארץ-להחרים את משחקי הפועל כל השנההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה חיפה ירוקה  | 19/10/12 | 19:06

הגב לתגובה זו סגור
57. ההתאחדות אדומה!הודעה שנקראההודעה נעולה ביתר בלב  | 19/10/12 | 18:50

אם אוהדי ביתר היו עושים כזה דבר היו מורידים לקבוצה הבוגרת 8 נקודות נותנים לה קנס של 100 אלף שקל ואולי גם מכניסים כמה אוהדים לכלא למאסר עולם!

הדיינים צריכים להתבייש!

הגב לתגובה זו סגור
56. חופש הביטוי?הודעה שנקראההודעה נעולה עוזי גופייה  | 19/10/12 | 18:45

במקרה הנ"ל יש הסתה הרורה לרצח או לפחות לאלימות, זו משמעות המילה "שואה". לפי מה שאני זוכר,הסתה שכזו הינה עברה על החוק..

הגב לתגובה זו סגור
  תחליף כברהודעה שנקראההודעה נעולה איגס  | 20/10/12 | 00:39

את הגופיה המסריחה שלך,דולף ממנה ריח חריף של גז ובצים סרוחות

הגב לתגובה זו סגור
55. למה שבכלל ישירו את זה?!הודעה שנקראההודעה נעולה צחי  | 19/10/12 | 18:40
אוהדי הפועל-ילדים שאמא שלהם לא חינכה אותם...
הגב לתגובה זו סגור
54. יש חוק במדינה נגד ביזוי השואההודעה שנקראההודעה נעולה מולי  | 19/10/12 | 18:37

חוקי המדינה קודמים לחוקי ההתאחדות, ואותו דיין בזוי שטען שזהו חופש הביטוי, מה היית אומר אם הקהל היה צועק לתלות אותך על עץ?

הגב לתגובה זו סגור
53. אפשר לצעוק "שריפה" באיצטדיון ?הודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 19/10/12 | 18:33

תקום בהלה ואולי יקרה אסון, מה יהיה התירוץ ? שזאת דמוקרטיה ומותר הכל?  

אולי האסון האמיתי של העם היהודי, שהשמידו ששה מליון מבני עמנו, בתוכם מליון וחצי ילדים [פוטנציאל ל 10 פרסי נובל לפחות] ונשארנו עם החארות ששרים שירי תהילה לשואה.

קהל אוויל, דיין אידיוט.

הגב לתגובה זו סגור
  אין זו הפעם הראשונה השנההודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 20/10/12 | 08:02

ביום השואה, צפו תלמידי תיכון מיפו ות"א בהצגה "גיטו" בקאמרי. פרצו בקריאות עידוד ל"נאצים" במחזה, שהיכו יהודים על הבמה. להגנתם טענו התיכוניסטים שהיו אלה התלמידים הערביים מיפו שהתחילו במחיאות הכפיים. נניח.

 בקהל של הפועל ת"א הרבה בני מיעוטים, אבל הקהל היהודי מצטרף בחדוה לשירים הללו, מתוך שנאה, או מתוך אווילות. קהל של עארסים, כי אין גבול לחופש הביטוי.

מזכיר לי את הגששים, אולי הדיין עצמו אוהד הפועל ת"א ומשתתף בביצוע השירים ?

הגב לתגובה זו סגור
52. הימין משתמש כל הזמן בשואה לצרכיוהודעה שנקראההודעה נעולה ברי  | 19/10/12 | 17:08
והאוהדים באמת מתכוונים לשואה אמיתית. זו רק צורת ביטוי. לדעתי אמך ז. יותר גרוע.
הגב לתגובה זו סגור
51. האוהדים הכי מגעילים בארץהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דם ירוק  | 19/10/12 | 17:08

הגב לתגובה זו סגור
50. היהודים אתם מצחיקים אותי למה את עצמכם מקלליםהודעה שנקראההודעה נעולה מוחמד  | 19/10/12 | 16:41
ולא מאנישים ואותנו מקללים ומענישים טודה לבית הדין המבוקבק
הגב לתגובה זו סגור
49. איפה חופש הביטוי של שישה מיליון יהודים שנרצחו?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גבלס דיין  | 19/10/12 | 16:31

הגב לתגובה זו סגור
48. השנאה שח הפועל למכבי נובעת מרגשי נחיתות!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אילן  | 19/10/12 | 16:25

הגב לתגובה זו סגור
47. והפועל היא קבוצה ש"מונעת מאהבה"! חחחחחחחהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אילן  | 19/10/12 | 16:20

הגב לתגובה זו סגור
  מונעת מאהבה לשינאה!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אסף  | 19/10/12 | 20:55

הגב לתגובה זו סגור
46. תבינו חופש ביטוי זה רק לצד אחדהודעה שנקראההודעה נעולה אייל  | 19/10/12 | 16:19
לשמלאנים בלבד אם אוהדי ביתר ואו מכבי היו שרים ישר רדיוס ללא קהל
הגב לתגובה זו סגור
  לפחות תלמד לקרוא את הכתבההודעה שנקראההודעה נעולה ישראל  | 19/10/12 | 17:41

גם אוהדי בית"R זוכו על שריקות בוז לרבין.

הגב לתגובה זו סגור
  צודק אבל...הודעה שנקראההודעה נעולה גור אריה  | 19/10/12 | 20:54

יש הבדל בין לקלל מישהו אחר לבין לקלל את העם שלך!! זה הרבה יותר חמור ובכל מקרה אלה ששרקו בוז מטומטים ובתור אוהד ביתר אני אומר לך שהיינו צריכים לקבל עונש על זה

הגב לתגובה זו סגור
45. מה זה ברור.. זה הפועלהודעה שנקראההודעה נעולה ביתרי  | 19/10/12 | 16:13

אם ביתר שרים אז זה גזענות. זה לא ראוי. זה אסור. מורידים נקודות. משחקי רדיוס. ללא קהל. הוצאה להורג!! אנעל ראבק שלכם אבל אם זה הפועל "זהו חופש הביטוי" ברור ברור..

הגב לתגובה זו סגור
44. גועל נפש של דיין גועל נפש של בית דיןהודעה שנקראההודעה נעולה אבי  | 19/10/12 | 15:54

גועל נפש של קבוצה גועל נפש של אוהדים

מושחתים נמאסתם 

מעניין מה היה קורה אם אוהדי ביתר היו מאחלים שואה למישהו

הגב לתגובה זו סגור
43. כשזה הפועל ת"א אז מדובר בחופש הביטוי כשזה קבוצות אחרות מדובר בעבירה על החוקהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יאללה ביתר  | 19/10/12 | 15:51

הגב לתגובה זו סגור
42. ישראל מדינת משטרה עכשיו מנסים לתסום הפה לציבורהודעה שנקראההודעה נעולה צהוב אדום ירוק ##  | 19/10/12 | 15:47

מאז מחאת הקיץ השעבר החל תהליך של סתימת פיות לציבור , דרישה לרשיון לכל הפגנה , מעצרים של אזרחים שמוחאים ברחובות שאפילו דיווחים לא מגיעים על זה לתקשורת המרכזית ,ועכשיו גם סתימת פיות במגרשים - תנו לאזרחים לשיר , תפיסקו לחנך אותנו ולסתום לנו הפה בבקשה ..

הגב לתגובה זו סגור
41. שירי שואההודעה שנקראההודעה נעולה גדעון  | 19/10/12 | 15:43
אם כולם גברים בואו נארגן קבוצה גדולה של אוהדים מכל הקבוצות בארץ ונחרים את המשחקים !
הגב לתגובה זו סגור
40. זאת הבעיה....הודעה שנקראההודעה נעולה אורי  | 19/10/12 | 15:33

שבמשחק נוער זה קורה, החינוך פה לקוי אדון לוזון.

די כבר לכו לבמושחטים האלו...!!!!

בגלל זה לא יהיה אף פעם כדורגל טוב, כי החינוך פה לקוי, לתת לגיטימציה לכזה דבר ? איפה נשמע כזה דבר.... 

זה כמו שלשחקן שחור עור ינעמו או יציעו בננות.

זה לא חופש ביטוי...!!!!

תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מידי...!!!

ולאוהדי הפועל תל אביב שכך מתנהגים תתבישו לכם, אתם נבלות שלא פלא שכולם שונאים אותכם...!!!!

הגב לתגובה זו סגור
39. בושההודעה שנקראההודעה נעולה סוסו אגאפו  | 19/10/12 | 15:26

איך למכבי סוגרים יציע וקנס 50 אלף שקל על ארטיק שבכלל אוהד של אשדוד זרק ( כי טוויטו האימבציל לא הביא אישור מהמשטרה ) ואותם מזכים על קריאות כאלה , בית הדין של ההתאחדות , אתם בושה למדינה , אתם כבר צבועים בכחול נשאר רק לזרוק אותכם לים

הגב לתגובה זו סגור
38. פוגעהודעה שנקראההודעה נעולה אדום  | 19/10/12 | 15:13
בתור אוהד הפועל כואב לי לשמוע את השירים האלה מישהו צריך להסביר לחברה בשער 5 שיפסיקו
הגב לתגובה זו סגור
37. התופעה ממשיכה- את הפועל לא מענישים לא ייאמן פשוט.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עידו  | 19/10/12 | 15:06

הגב לתגובה זו סגור
36. עדיפים עשרה אוהדי ביתר על אוהד הפועל אחדהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אביב  | 19/10/12 | 15:03

הגב לתגובה זו סגור
35. אם ככה גם לאוהדי ביתר יש את חופש הביטויהודעה שנקראההודעה נעולה עוז  | 19/10/12 | 15:00

להביע את דעתם על סלים טועמה ועל שאר בני המיעוטים.זו דעתם וזה חופש הביטוי.שיהיה שבת שלום.

הגב לתגובה זו סגור
  וואלה אחי אתה צודק ב100 אחוז שהיה לך שבת שלופתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ביתריסט  | 19/10/12 | 15:59

הגב לתגובה זו סגור
  דביל, גזענות לא נכללת ב"חופש ביטוי"תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה איש  | 19/10/12 | 17:37

הגב לתגובה זו סגור
34. כשזה מגיע לאוהדי הפועל זה נקרא חופש הביטוי,נו באמתהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מנמן  | 19/10/12 | 14:53

הגב לתגובה זו סגור
33. שמעוני צודק.הודעה שנקראההודעה נעולה גל ד  | 19/10/12 | 14:50

והקהל של הפועל חלאות. הדברים אינם סותרים אחד את השני.



הדרך להתמודד עם התבטאויות סרות טעם היא לא בחקיקה וענישה, אלא התבטאות כנגדן. הדבר הראשון שצריך לקרות זה שהפובליציסטים למיניהם, שרבים מהם אוהדי הפועל יתחילו לצאת כנגד התופעה בכל הזדמנות.

הגב לתגובה זו סגור
32. אין אין בעולם כמו הפועלהודעה שנקראההודעה נעולה ערבי  | 19/10/12 | 14:49

אבל אפילו אני נגעל מאלה ששרים שירי שואה

הגב לתגובה זו סגור
31. ועוד במשחק נוערהודעה שנקראההודעה נעולה דן  | 19/10/12 | 14:46
לחשוף צעירים להתנהגות כזו ולא להעניש בשם חופש הביטוי? השופט ביזה עצמו ואת המוסד שהוא מייצג בשם חופש הקללות והביזוי
הגב לתגובה זו סגור
30. לא נענשו כי זו הפועלהודעה שנקראההודעה נעולה דן  | 19/10/12 | 14:45
כל קבוצה אחרת היתה נענשת
הגב לתגובה זו סגור
29. מגיעהודעה שנקראההודעה נעולה צהוב צוחק  | 19/10/12 | 14:28

מה שמגיע מגיע. מגיע למדינה האנטישמית שלנו שלא מכבדת את השואה,שאזרחיה יזלזלו במה שקרה ובזכות האנשים שגרים כרגע במדינה זה לא רחוק מלקרות שוב. 

הגב לתגובה זו סגור
28. בושה וחרפה שככה מתנהל הכדורגל בישראל תקשורתהודעה שנקראההודעה נעולה קרית שמונה  | 19/10/12 | 14:24

והתאחדות תל אביבית .נמאס כבר מהמדינת תל אביב הזאת צריך להתחיל להעניש תקבוצות האלה . לא יכול להיות שבכדורגל ישירו שירים כאלה ועוד יזכו אותם מכל אשמה זה פשוט בושה וחרפה. אתם צריכים להתבייש אוהדי הפועל תל אביב עושים מהשואה צחוק , ואתם נותנים להם גיבוי להמשיך עם זה , ושמקללים את הזרים את עושים רעש כאילו לא יודע מה שעושים להם קולות של קופים נכון? אתם פשוט בושה !

הגב לתגובה זו סגור
27. שרים על השואההודעה שנקראההודעה נעולה מכביסט  | 19/10/12 | 14:24
אתם לא מתביישים.... למי שלא יודע אופ״א העמידה אותם לדין על שלטים פוליטיים במשחק נגד אקדח מיקה ״מיימגים את הפועל ולא את ישראל״ אז חשבו שהם מייצגים את פלסטין בושה לישראל עוכרי ישראל
הגב לתגובה זו סגור
  ומה עם השירים הגזעניים וההומופוביים שלכם?הודעה שנקראההודעה נעולה אדום  | 19/10/12 | 15:46

"טועמה מחבל", שימוש במילה "הומו" כקללה- זה פחות חמור?

ולעניין עצמו, אני גם מאוד נגד שירי השואה והשלט המדובר (אם כי אנשים בכלל לא מבינים את המשמעות שלו) אבל תסתכל על האוהדים של הקבוצה שלך לפני שאתה שופט אחרים.

הגב לתגובה זו סגור
  לאוהד הפועל שהגיבהודעה שנקראההודעה נעולה אודי  | 19/10/12 | 19:07

אתה באמת משווה את קריאות טועמה מחבל והומו לשירי שואה שלכם?! אתה יודע מה זה השואה עבור היהודים?! זה אמרה שמוציאה אותך מטומטם ומהווה תעודת עניות למשרד החינוך ולהורים שלך. הקריאות של טועמה מחבל או קריאות הומו זה ספיציפי לשחקן. אתה יודע מה אתם "מאחלים" בקריאות שיהיה שואה למכבי?! ראיתי פה עוד כל מיני אוהדים של הפועל שמנסים להתחכם,כמו ,לא, שואה זה אסון וחארטות כאלה, אבל זה לא הכוונה שלכם,לפחות של רובכם,יחד עם הקריאות מכבי לאושוויץ,ובלי קשר זה לא ראוי . אין כאן אפילו בדל דמיון לקריאות של טועמה מחבל או הומו.  בנוסף הדבר הכי גרוע שזה לא הדבר הכי נורא שאתם עושים: ריסוס צלבי קרס,שירים על אהובה תומר ז"ל,השירים על הבן של שורה ,והדגל המבזה של "מייצגים את הפועל ולא את ישראל", ואל תבלבלו לי את המוח שזה קומץ,זה אלפים מהאוהדים שלכם. אתם קהל מגעיל והגיע הזמן שהאוהדים השפויים שלכם ישתלטו שם על "הקומץ".

הגב לתגובה זו סגור
26. שואה עברו הורי ! תפסיקו עם זה!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אדומה פנטית !   | 19/10/12 | 14:18

הגב לתגובה זו סגור
25. שואה עברו הורי ! תפסיקו עם זה!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אדומה פנטית !   | 19/10/12 | 14:18

הגב לתגובה זו סגור
24. ואיפה הצורך של בית הדין לחנך?הודעה שנקראההודעה נעולה גיא  | 19/10/12 | 14:17

הדיין על הדרך תפקידו גם לחנך.

המילה שואה חייבת להיות מושרשת בתולדות עם ישראל כמילה שהשימוש בה אינו בא בקלות ראש כזו בטח ובטח לא לעבר יהודים.

הנוער לא לומד ואינו מבין מה המשמעות של המילה שואה ועצם זה שהשופט מתיר את ההתנהגות הבהמית הזו והנאצות, גורמות לאותו נוער להבין שזה בסדר שהם משתמשים בקלות כזו במילים כאלו.

הגב לתגובה זו סגור
23. חופש הביטוי להרס הדמוקרטיה!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שידור  | 19/10/12 | 14:16

הגב לתגובה זו סגור
22. איזו החלטה נוראיתהודעה שנקראההודעה נעולה ראפר  | 19/10/12 | 14:08

ברגע שהשופטים תירצו את השירים בחופש ביטוי זה יצר תקדים לגבי כל התבטאות של קהל. גם עם מדובר בגזענות ואלימות מצד הקהל(קריאות אלמות).

זאת ההחלטה הכי מוזרה שקראתי עליה לאחרונה. במקום להעניש בצורה סופר חמורה את מ שביצע אותה, השופטים מעודדים את התופעה הזאת.

מגעיל, דוחה, מקווה שיהיה איזשהו ערעור והפעם הדיינים יהיו נורמלים ויטילו עונש כבד, כי אין ברירה אחרת

הגב לתגובה זו סגור
21. תקדים בעייתיהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד הפועל  | 19/10/12 | 14:05

אם בהתאחדות עומדים מאחורי החלטת בית הדין, אז שיתנצלו על כך שביקשו מאיתנו (האוהדים השפויים) למגר את התופעה המגעילה הזאת.

הגב לתגובה זו סגור
20. ורק מכבי..הודעה שנקראההודעה נעולה דודי  | 19/10/12 | 14:05

הפראיירית נענשה על שירים נגד טועמה..

הגב לתגובה זו סגור
19. פעם הבאה שמתנחל יקרא לשוטר נאצי- שלא נתפלא...הודעה שנקראההודעה נעולה "איזה מדינה"...  | 19/10/12 | 14:05

"הרי מדובר בחופש הביטוי"....

 

לא להאמין...

דרעי- מושחת אולמרט-?! צדיק...

ככה זה אצלינו בתקשורת  ואצל האינטרסנטים...

הכל לפי מה שנוח ונקודת המבט...

הגב לתגובה זו סגור
  למתנחלים ולחרדים מותר לקרוא נאצים לשוטרים ולחייליםהודעה שנקראההודעה נעולה ישראל  | 19/10/12 | 18:12

ואף  אחד לא פוצה פה.

כולכם צבועים ויפי נפש!

הגב לתגובה זו סגור
18. ורק מכבי..הודעה שנקראההודעה נעולה דודי  | 19/10/12 | 14:04

הפראיירית נענשה על שירים נגד טועמה..

הגב לתגובה זו סגור
17. זכות חוקתית איננה זכות מוחלטת!!!הודעה שנקראההודעה נעולה קובי  | 19/10/12 | 13:57

באיזון שבין חופש הביטוי וזכויות אחרות אשר נגזרות למשל מחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, לעיתים יש להגביל את אחת הזכויות כדי שלא לפגוע באחרת. אין שום צורך בחוק חדש (ואף אחד לא יקבל חוק כזו) אלא רק לערער על פסיקת בית הדין תוך יצירת איזון בין הזכויות השונות.

הגב לתגובה זו סגור
16. יש בעיה.הודעה שנקראההודעה נעולה ד"ר פלוצי  | 19/10/12 | 13:56

בתור אוהד הפועל ת"א, אני יכול להעיד שהשירים שאנו שרים ביציע אף פעם לא התייחסו לשואה היהודית. אף פעם לא שמעתי כלום בנושא השואה היהודית. המילה "שואה" היא לא גסה... הפירוש שלה הוא אסון נורא, חורבן. זה שהיהודים ייחסו את המילה שואה לאסון שקרה לפני 70 שנים, לא אומר שאסור להגיד את המילה שואה בהקשרים אחרים. זה בדיוק כמו להגיד "מוות לערבים" או "הלוואי שהם ימותו"... ועל זה אין איסור בחוק. גם אם אומרים "מכבי לאוושויץ" זה עדיין לא מתייחס ליהודים, כי זה בדיוק כמו לאחל מוות, ואת זה גם אוהדי בית"ר,מכבי חיפה,מכבי ת"א וכל שאר הקבוצות עושים. אי אפשר לשחק אותה יפי נפש. כל הכבוד לדיינים.

הבהרה: אוהדי הפועל ת"א לא שרים על השואה היהודית. הם מאחלים שואה (במשמעות של אסון) לאוהדי מכבי.

הגב לתגובה זו סגור
  דגנרטתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אורי  | 19/10/12 | 15:37

הגב לתגובה זו סגור
  גם לי יש בעיההודעה שנקראההודעה נעולה אוהד מכבי  | 19/10/12 | 16:24

שאנחנו צועקים סלים טועמה מחבל,אנחנו לא מתכוונים לאותם קיצונים מוסלמים שמפוצצים את עצמם במסעדות הומות אנשי חפים מפשע, אנחנו מתכוונים לאחד שמחבל לנו בסיכוי לנצח.

עכשיו שהבנת כמה מתחכם יצאת,תעשה חושבים ותבין שלהגיד ליהודים שואה זה כמו להגיד לנוצרי אדוק שטוב שהרגו את ישו.

הגב לתגובה זו סגור
  בודק!הודעה שנקראההודעה נעולה | 19/10/12 | 17:00

שואה=חורבן זה לא יותר גרוע מ-מוות לערבים או מוחמד מת

הגב לתגובה זו סגור
  למי איכפת? מה שחשוב אלה האסוסיאציות של המילההודעה שנקראההודעה נעולה איש  | 19/10/12 | 17:38

תפסיק להיתמם, אתה לא משכנע אף אחד.

הגב לתגובה זו סגור
  ועדיין אתם לא שרים "שיהיה אסון למכבי"......תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה חפצה מנצה  | 19/10/12 | 18:49

הגב לתגובה זו סגור
  אדום אתה צודקהודעה שנקראההודעה נעולה אסי  | 19/10/12 | 21:14
לכן על אותו משקל אני מאחל שואה לך ולמשפחתך ולכל מאמריך לדורי דורות.
הגב לתגובה זו סגור
15. למערכת שלוםהודעה שנקראההודעה נעולה זיו  | 19/10/12 | 13:48

אני ממליץ לכם למחוק את הכתבה הקוראת להתאחדות לעבור על חוק יסוד במדינה ולא לשם ביטחון לאומי

מדובר בנטו חופש הביטוי,גם אם זה לא מתאים לכם.

עוד מעט תגידו שלא מתאים לכם שצועקים קללות במגרשים ?

זיו.

הגב לתגובה זו סגור
14. להחזיר את הקנסות לבעלי הקבוצות ומיידהודעה שנקראההודעה נעולה אפחד  | 19/10/12 | 13:46

אם זה חופש ביטוי אז כל העונשים בטלים ומבוטלים כך שבית הדין צריך להחזיר את הקנסות לבעלי הקבוצות ומייד.

על עונשי הרדיוס ומשחקים ללא קהל בית הדין צריך לפצות את בעלי הקבוצות ולשלם להם את הכסף שהיו אמורים להרוויח ממכירת כרטיסים פרסומות ושידור.

זאת הבושה האמיתית של הכדורגל שלנו ופה הבעיה שיש איפה ואיפה וכל דבר ניתן לשקול דעתו של הדיין .

אין חוק במדינה , אין משפט ואין צדק ואצלנו עוד מפרסמים מסקנות והמלצות של וועדה מושחתת שנגועה אף היא בחולי של המדינה הזאת .

המצב לא ישתנה לעולם אם אנחנו ציבור אוהדי הכדורגל והספורט בארץ לא נתאחד ונפעל לתיקון מלא של המחדלים .

הגב לתגובה זו סגור
13. חופש הביטוי?? בושה!!!הודעה שנקראההודעה נעולה נתי  | 19/10/12 | 13:44

את אוהדי ביתר מענישים ולא אומרים חופש הביטוי.

ומה עם חוק יסוד כבוד האדם?? בזה אין בעיה שיפגע? איפה האיזון בחוק?? בושה למדינה דמוקרטית, שפוגעת בדמוקרטיה דרך הדמוקרטיה.

הגב לתגובה זו סגור
12. ביזיוןהודעה שנקראההודעה נעולה אבי  | 19/10/12 | 13:43

אני שונא את מכבי ת"א ולדעתי זה ביזיון גדול!! להעיף את הדיין!

מה עם הפגיעה ברגשות הציבור?? בשירים על השואה אסור להתעלם !!! 

צריך דווקא להעניש ביתר חומרה!

הגב לתגובה זו סגור
11. מה עם חופש הביטוי שלי ?!הודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 19/10/12 | 13:41

כשאני רוצה לנהום לתמוז ולתת לו בננות .

זו גם דרך התבטאות.

הגב לתגובה זו סגור
10. בושה וחרפה!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ישי  | 19/10/12 | 13:40

הגב לתגובה זו סגור
9. tאין גבול פשוט אין גבול !הודעה שנקראההודעה נעולה ....  | 19/10/12 | 13:40

בושה וחרפה 

בגישה הזאת גם לצעוק מוות לערבים זה חופש הביטוי וזה בסדר גמור 

הגב לתגובה זו סגור
8. מי זה מכבי? מה הפרוש שתהיה שואה למכבי. הגזימו.הודעה שנקראההודעה נעולה לוג  | 19/10/12 | 13:39

קללות כמו השופט בן ####, %%%%% מחבל, גרועות יותר. מה המשמעות שתהיה למכבי שואה. שהאוהדים שלה ילכו לתאי הגזים - לא. וגם אוהדי הפועל לא מתכוונים לזה. אני משוכנע ששואה מבחינתם זה שיריבתם המרה מכבי תחתוף 3 שערים, או איזה פוגרום כמו תרד ליגה. לא כל שואה זה אושוויץ. כנראה "שהקללות" זה חלק מהזהות של קבוצות האוהדים - וחלק מהכיף שלהם במגרש. כמובן בלי פגיעות פיזיות.

הגב לתגובה זו סגור
  אתה אידיוט או שאתה עושה את עצמך ???הודעה שנקראההודעה נעולה אורי  | 19/10/12 | 15:35

פה בדיוק הבעיה שאתה לא יודע מזה "שתיהיה שואה למכבי", תלך לבית ספר כבר יאנאלפבט ...!!!!

הגב לתגובה זו סגור
  שתהיה לך ולמשפחתך שואה כללית .איך זה???הודעה שנקראההודעה נעולה גוג ומגוג  | 19/10/12 | 16:00

שישלחו אותך  לתאי גזים . נכון שנחמד לך?? אדום דביל. 

הגב לתגובה זו סגור
  שואההודעה שנקראההודעה נעולה ב.פ  | 20/10/12 | 00:10
צודק
הגב לתגובה זו סגור
7. נבלות תתבישו לכם לשיר שירי שואה? איפה הבושה?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה כע  | 19/10/12 | 13:36

הגב לתגובה זו סגור
  המושג שואה שגור בשפה העבריתהודעה שנקראההודעה נעולה הפועל לעולם  | 19/10/12 | 15:55
כל ייפי הנפש פה אומרים היה לי יום שיאה, מבחן שואה וכדומה ואם לא הם אז ילדיהם. בקיצור שתהיה שואה למכבי!
הגב לתגובה זו סגור
  שתהיה שואה לאחותך יא זבלתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אורי  | 19/10/12 | 21:22

הגב לתגובה זו סגור
  המושג שואה שגור בשפה העבריתהודעה שנקראההודעה נעולה הפועל לעולם  | 19/10/12 | 15:55
כל ייפי הנפש פה אומרים היה לי יום שיאה, מבחן שואה וכדומה ואם לא הם אז ילדיהם. בקיצור שתהיה שואה למכבי!
הגב לתגובה זו סגור
  שישלחו אותך לתאי גזים ולפני כן עינויי תופת .תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה צהוב  | 20/10/12 | 08:43

הגב לתגובה זו סגור
6. זה לא חופש ביטוי.הודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 19/10/12 | 13:36

זאת נאצה לשמה!

אחר כך תתפלאו כשיום אחד עוד יהיו נפגעים בנפש מכל השנאה הזאת.

הכתובת על הקיר והדם על ידי הדיינים שמוותרים לקהל המגעיל הזה.

הגב לתגובה זו סגור
5. בושה וחרפה!!!הודעה שנקראההודעה נעולה איציק  | 19/10/12 | 13:27

אם זה ככה אז גם טועמה מחבל זה חופש הביטוי ומוחמד מת זה גם חופש הביטוי בושה 

וחרפה הבית דין הזה רק קומבינות ושחיטות בטח רמון הזמין שם מישהו לארוחת צהריים וסגרו את הסיפור לכאורה בושה וחרפה!!!!!!!!!!!

הגב לתגובה זו סגור
  צודק 100%תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גיא  | 19/10/12 | 14:12

הגב לתגובה זו סגור
4. לא יאומן, מכבי זורקים אבנים ואבוקה? שירי שואה!!!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יוני  | 19/10/12 | 13:23

הגב לתגובה זו סגור
3. חלאס עם זההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אדום  | 19/10/12 | 13:20

הגב לתגובה זו סגור
2. בכל מקום בארץ שונאים את הפועל !הודעה שנקראההודעה נעולה ביתרי גם ברגעים קשים  | 19/10/12 | 13:17

לא מייציגים אותנו ולא את ישראל ! 

הגב לתגובה זו סגור
  מעוררי גועלהודעה שנקראההודעה נעולה אדום   | 19/10/12 | 21:03
אתם מעוררי בחילה
הגב לתגובה זו סגור
1. כל עוד אין סעיף מיוחד בחוקה לגבי הגבלת חופש הביטויהודעה שנקראההודעה נעולה אובייקטיבי  | 19/10/12 | 13:14

אין עילה להרשאה, ולא שאני מצדיק את הקריאות המגעילות. הפסיקה של הדיין מוצדקת.

הגב לתגובה זו סגור
  תגיד לי אז למההודעה שנקראההודעה נעולה הפועל שמולאנים  | 19/10/12 | 15:58

שאוהדי מכבי או ביתר שרים טועמה מחבל מוחמד מת או דברים כאלה יש עונש?

אתה אפס מאופס תומך בערבים ותישרף 

הגב לתגובה זו סגור
  חתיכת נכה שכליתהודעה שנקראההודעה נעולה אובייקטיבי  | 19/10/12 | 17:39

גזענות לא נכללת בחופש הביטוי, רק אוהד בית"ר יכול להיות כל כך מפגר.

הגב לתגובה זו סגור
  כי זה נוגד את חופש הביטויהודעה שנקראההודעה נעולה רועי  | 19/10/12 | 17:41

יש דבר כזה שנקרא גזענות וזה אסור על פי החוק וזה לא נכלל בחופש הביטוי, אז לא הוא לא אפס אלא אתה.

הגב לתגובה זו סגור
  אז גזענות אסור וקריאות להשמדההודעה שנקראההודעה נעולה ירוק מרכז  | 19/10/12 | 18:01
על רקע אהדת קבוצה-מותר?
הגב לתגובה זו סגור
  מה זה משנה? יש כזה דבר שנקרא תקדימים משפטייםהודעה שנקראההודעה נעולה ארז  | 19/10/12 | 19:10

מישהו צריך לשים סוף לזה

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ