הארלי-דיווידסון האמריקאית לא מחליפה מנועים לעתים קרובות. למעשה, כל סדרת מנועים היא מריצה על קשת הדגמים שלה שנים ארוכות, לעתים 2 עשורים.
אז הנה היום הזה הגיע: בסוף השבוע הציגה הארלי מנוע חדש שנושא את השם Milwaukee-Eight'' – מילווקי - על שם העיר שבה נמצא המטה של הארלי, שמונה - על שם שמונת השסתומים שקיימים בראש המנוע החדש, ארבעה לכל אחד מצמד הצילינדרים.
המילווקי-אייט מגיע בנפחים של 107 ו-114 אינצ'ים מעוקבים, שהם 1,750 ו-1,870 סמ"ק, גם בגרסה מקוררת אוויר-שמן וגם בגרסה מקוררת נוזל, ועל-פי הארלי הוא חזק יותר, חלק יותר, עם פחות ויברציות, בעל תגובת מצערת נעימה יותר, ואולי הכי חשוב כשזה נוגע להארלי – בעל צליל בשרני יותר.
המנוע החדש יותקן כבר בשנת הדגם 2017 בכל דגמי התיור של הארלי-דיווידסון, וכן בדגמי הטרייק בעלי שלושה גלגלים. בשנים שלאחר מכן הוא יחליף את המנוע הנוכחי בכל קשת הדגמים של הארלי. יהיה מעניין.
http://fullgaz.co.il/