$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שרירים בסאלון: קאדילק CTS-V נחתה בישראל

מכונית הספורט נחתה בישראל כשהיא מצוידת במנוע הקורבט עם מגדש על ולא פחות מ-640 כ"ס

אופיר דואק  27.06.16 - 17:04

תגיות: עולם הרכב

קאדילאק מתחילה בימים אלו לשווק בישראל את גרסת העילית של ה-CTS, מכונית הסאלון האמריקאית המנסה להתחרות ללא רגשי נחיתות מול מותגי היוקרה מגרמניה. מאז הושק הדור הראשון של ה-CTS בראשית שנות ה-2000 דאגו בחברה להציע גרסת שרירים בתחת הכינוי V המשמש את משפחת הדגמים הספורטיביים של מותג היוקרה האמריקאי. המטרה הייתה להוסיף נופך ספורטיבי לתדמית המותג, ולספק תשובה לגרסאות הספורט של אאודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס.

גם בדור השלישי של ה-CTS-V המתכון מוכר ובדוק. בקאדילאק לוקחים את ה-CTS ומשתילים בחרטומה את מנוע ה-V8 של השברולט קורבט, כשבדגם החדש מדובר בלא פחות ממנוע של דגם העילית של הקורבט, ה-Z06, המצויד גם במגדש על (סופרצ'ארג'ר).

המנוע בנפח 6.2 ליטר מספק 640 כ"ס ו-87 קג"מ, המועברים לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. למרות משקל עצמי של למעלה מ-1,800 ק"ג מציעה ה-CTS-V ביצועים מליגת מכוניות העל, כשנדרשות לה 3.7 שניות בכדי להגיע ל-100 קמ"ש ומהירותה המרבית עומדת על 321 קמ"ש.

ה-CTS-V לא מסתפקת רק במנוע החזק ביותר בקבוצתה, אלא זו גם הוסיפה חבילת שדרוגי שלדה מקיפה. המתלים המוקשחים כוללים בולמים מגנטיים בעלי שיכוך משתנה, מערכת הבלימה היא מבית חברת ברמבו האיטלקית, הצמיגים הם מישלין פיילוט סופר ספורט וחובבי הדריפטים ימצאו גם דיפרנציאל אחורי אלקטרוני מוגבל החלקה. תוסיפו לכך חבילת עיצוב קרבית הכולל מכסה מנוע, כונסי אוויר, ספויילר ודיפיוזר אחוריים העשויים סיבי פחם ותקבלו מכונית שרירים באריזה סאלונית.

מחירה של ה-CTS-V בישראל יעמוד על 620 אלף ש"ח, פי 2 ממחירה של ה-CTS הרגילה בגרסת הבסיסית. אם זה נשמע לכם הרבה, אז כדאי שתדעו שביחס למכוניות סאלון ברמת ביצועים דומה מחירה של ה-CTS-V הוא בגדר מציאה, שכן עבור ב.מ.וו M5 או אאודי RS6 תצטרכו לשלם למעלה ממיליון ש"ח.