$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טויוטה בשת"פ עם הועד האולימפי בטוקיו 2020

השותפות עם הוועד העולמי בדמות השקת ערוץ אולימפי חדש בו יוכלו האוהדים לחוות את החוויה האולימפית לאורך כל השנה

מערכת עולם הרכב  24.08.16 - 17:08
שיתוף פעולה אולימפי
שיתוף פעולה אולימפי

תגיות: עולם הרכב

עם תום המשחקים האולימפיים ריו 2016, הפנים כבר נשואות לאולימפיאדה הבאה, והוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) הכריז על שותפה אולימפית בינלאומית חדשה - ענקית הרכב טויוטה, שהפכה לשותפה מייסדת של הערוץ האולימפי ומצטרפת ליצרנית הצמיגים היפנית ברידג'סטון שחתמה אף היא על הסכם שת"פ עם הוועד האולימפי העולמי.

"אנחנו נרגשים מכך שטויוטה, השותפה הבינלאומית החדשה שלנו, גם תתמוך בערוץ האולימפי כשותפה מייסדת" אמר נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, תומאס באך. "אנו מצפים לחיזוק השותפות באמצעות הערוץ האולימפי".

הערוץ האולימפי הינו פלטפורמה דיגיטלית חדשנית, עתירת תוכן, בה יוכלו האוהדים לחוות את מלוא החוויה האולימפית לאורך כל השנה. הערוץ הושק מיד לאחר טקס נעילת משחקי ריו דה ז'נרו 2016. הוועד האולימפי הבינלאומי הכריז על טויוטה כשותפה אולימפית בינלאומית בכירה כבר בשנת 2015. טויוטה תסייע למארגני המשחקים האולימפיים הבאים בטוקיו, לוועד האולימפי הבינלאומי ולצוותים האולימפיים ברחבי העולם, ותפעל יחד עם הוועדה המארגנת על מנת לספק פתרונות תחבורה ברי קיימא למשחקים ולקדם שירותים תחבורתיים בטוחים ויעילים יותר, ובתוך כך מערכות הסעה חכמות, מערכות תחבורה עירונית, ומערכות תקשורת בין רכבים.


מדובר בצעד נוסף של תעשיית הרכב העולמית לכיוון עולמות הספורט בדומה לפעילות של יונדאי, קיה, ניסאן, פורד ואחרות אשר משמשות כנותנות חסות עיקריות לאירועי ספורט גלובאליים ויבשתיים לצד תמיכה בפרויקטים קטנים יותר במדינות שונות. אין ספק כי ההשקעה האדירה של טויוטה בפרויקט תזכה אותה בחשיפה עולמית רחבה ומעבר לכך נראה כי תעשיית הרכב העולמית תקבל זריקת עידוד גדולה לנוכח הפתרונות וכלי הרכב שיופעלו במשחקים האולימפיים הבאים בטוקיו.

הערוץ האולימפי האינטרנטי החדש מאופיין בפלטפורמות רבות, ומטרתו לחשוף לעולם את התנועה האולימפית ואת ערכיה לאורך כל השנה, ובמיוחד בתקופה שבין המשחקים האולימפיים. המטרות המרכזיות של הערוץ האולימפי הן להציע פלטפורמה שתביא לחשיפה מתמשכת לענפי הספורט האולימפיים ולספורטאים עצמם גם בזמן שהמשחקים לא מתקיימים, לפתח ציפייה לקראתם וליצור הזדמנויות לחיות מחדש את החוויה לאחר המשחקים.