$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
שלח טופס
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
רכב
גיימינג
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה צרפתית
ליגה ספרדית
ליגה אנגלית
ליגה איטלקית
ליגה גרמנית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
מונדיאל
יורו 2024
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2021
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
רגעי שיא בספורט
ספורט אמריקאי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מילון הבטיחות הגדול
מבחני רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
ספורט מוטורי
דו גלגלי
4X4, טיולים ופנאי
מתגלגל ברשת
תשתיות ותחבורה
משפט וביטוח
תכניות "עולם הרכב"
5 דברים
טורניר פורמולה 1
מעלות טובות
צרכנות רכב
ראשי
חדשות ועדכונים
Gaming after Dark
מגזין 5GAMING
ביקורות ודעות
תחזיות "פוטבול מנג'ר"
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
סטרץ' פוד
חדר החדשות
ליגה אחרת
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
השחקן השישי
חדשות ושמועות
מילון הבטיחות הגדול
מבחני רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
ספורט מוטורי
דו גלגלי
4X4, טיולים ופנאי
מתגלגל ברשת
תשתיות ותחבורה
משפט וביטוח
תכניות "עולם הרכב"
5 דברים
טורניר פורמולה 1
מעלות טובות
צרכנות רכב
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
מגיחים על קטנוע, יורים - ונמלטים: שני נרצחים ופצוע קשה בשפרעם | תיעוד
23.04.24
הנערה שבהתה בשמיים: היעלמותה המסתורית של קרלי גוסה
22.04.24
שני גולדשטיין בביקורת נגד דניאל גרינברג: "זו לא העצמה נשית כשיש עדיין נשים שנאנסות בעזה"
23.04.24
צרפת: גבר נעצר בחשד שחטף ואנס אישה יהודייה כ"נקמה למען פלסטין"
23.04.24
אאודי RS3 סדאן – לכביש ולמסלול
אאודי חושפת בפריז את ה-RS3 סדאן לצד גרסת מסלול חדשה ומרגשת
אופיר דואק
01.10.16 - 10:57
תגיות:
עולם הרכב
אאודי עורכת בפריז מפגן שרירים, כשלצד ה-Q5 החדשה, חשפה את הבת החדשה במשפחת ה-RS הסופר ספורטיבית. מדובר ב-RS3 במרכב סדאן המחליפה נכון לעתה את ה-RS3 ספורטבק. עבור חטיבת RS מדובר במכונית הסדאן הראשונה מאז שנת 2010.
ה-RS3 סדאן עושה שימוש בגרסה משודרגת של מנוע ה-2.5 ליטר מחומש הצילינדרים, ששימש עד כה את ה-RS3, את רכב הפנאי הספורטיבי RS Q3 ואת גרסת ה-RS של האאודי TT. כעת מפיק מנוע זה 400 כ"ס ו-49 קג"מ, תוספת של 33 כ"ס ו-1.5 קג"מ בהשוואה ל-RS3 ספורטבק. הביצועים השתדרגו, והסדאן מסוגלת להגיע ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות בלבד עם מהירות מרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. אגב, ללא הגבלת המהירות מסוגלת ה-RS3 לטפס למהירות מרבית של 280 קמ"ש.
בהתאם לרמת הביצועים הגבוהה עברה ה-RS3 סדאן שדרוג לשלדה ולמכלולים ההיקפיים. רשימת השיפורים כוללת בין היתר במתלים ספורטיביים עם בולמים אדפטיביים, שלדה מוקשחת ומונמכת ובלמים משודרגים בקוטר 370 מ"מ מלפנים עם קאליפרים בעלי 8 בוכנות. כמו בכל דגמי ה-RS ההנעה היא לכל הגלגלים והכוח מועבר מהמנוע דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה.
ויש גם גרסה למרוצים
לצידה של ה-RS3 סדאן הציגה אאודי גם את גרסת המרוצים המבוססת עליה ומכונה RS3 LMS. המכונית אמורה להוות עבור חטיבת אאודי ספורט את גרסת הכניסה למבחר דגמי המרוצים אותם היא מציעה, כאשר ה-RS3 LMS מותאמת לתקנות של סדרת ה-TCR של ה-FIA. סדרת ה-TCR היא אליפות מכוניות טורינג עממית יחסית שאמורה להיות זולה ונגישה יותר לקבוצות המרוצים מאשר אליפות ה-WTCC היוקרתית.
בהתאם לתקנות הסדרה, מוותרת ה-RS3 LMS על מנוע ה-2.5 ליטר מחומש הצילינדרים של ה-RS3 הסדרתית לטובת מנוע 2.0 ליטר טורבו בעל ארבעה צילינדרים המשמש את דגמי ה-S3 ומספק רק 330 כ"ס. למרות הספק נמוך יותר, ה-RS3 LMS מסוגלת לזנק ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות בלבד ולהגיע למהירות מרבית של 240 קמ"ש, זאת באמצעות תיבת הילוכים סינקוונסיאלית בעלת שישה יחסי העברה.
המכונית עברה הפחתת משקל וחיזוקי מרכב נדרשים, כשבהתאם לתקנות הבטיחות הותקן בה לוב התהפכות ותקני ומערכת כיבוי אש אוטומטית. כמו כן זכתה המכונית לתוספות אווירודינאמיות וספוילר אחורי בולט, זאת לצד מתלים משודרגים לעבודת מסלול ומפשק סרנים מורחב לטובת היציבות. מחירה של ה-RS3 LMS מוכנה למסלול עומד על 129 אלף אירו.