$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גרסת הכניסה של לקססוס תקבל הזדמנות נוספת בשנה הבאה

יעילות ושעמום הם המאפיינים של המכונית הנוכחית, אבל בלקסוס מתכננים שדרוג נאה ל-CT200h הבאה

מערכת עולם הרכב  22.10.16 - 11:00
צילום: יצרן
צילום: יצרן

תגיות: עולם הרכב

דגם הכניסה של לקסוס לעולמות ההייבריד פרימיום דווקא זכה להצלחה בישראל וה-CT200h נראית כאן בכבישי הארץ, אך לא ממש מסובבת ראשים כשאר אחיותיה לבית לקסוס ולא רק בגלל שרוב המכוניות צבועות בלבן שמשתלב בנוף בלי לבלוט. אין במכונית הנוכחית משהו מרגש במיוחד וחוויית הנהיגה בה לא תשאיר אף אחד מכם עם פה פעור ותחושת "בא לי עוד".

המכירות בעולם לא ממש מעודדות ובלקסוס ניהלו דיונים בשנים האחרונות האם להשאיר את הדגם כפי שהוא ולשדרג אותו או אולי כדאי להרוג את הרעיון של דגם סטיישן היברידי/חסכוני/יעיל וזול יחסית שאיננו מתחבר לעולמות הפרימיום של המותג היפני? הפור נפל על המשך הייצור של המכונית שתקבל הזדמנות נוספת, אך הפעם בלקסוס ינסו להכניס קצת יותר רגש לעיצוב ולגרום לבעלים של המכונית להרגיש אחרת.

אגרסיבי בבקשה
כשהמעצבים מקבלים אישור להשתחרר, הם בדרך כלל עושים את זה באופן אגרסיבי ויוצרים קווים חדים וזוויתיים בכל אזור של המכונית. כנראה שזה מה שיקרה גם למכונית הכי "שקופה" של לקסוס והיא תקבל חזית חדשה ובולטת בנוכחותה עם הגריל הענק של לקסוס שקיים בשאר הדגמים וגם פנסי חזית מלוכסני עיניים וצרים בצידי החרטום כשפנסי LED לתאורת יום יקבלו נוכחות משלהם. האגרסיביות לא תסתיים בפרצופה של המכונית והיא תימשך גם בפרופיל הצד שלה.

שם נהוג "לנפח" את בתי הגלגלים, ליצור קו מתניים גבוה וחד ואם אפשר, אז להרכיב גלגלים עם חישוקים גדולים בקוטר 18 אינץ'. זנב המכונית יעבור טיפול קוסמטי קפדני וגם הוא יהיה חדש לחלוטין. המידע הלא רשמי שמגיע מלקסוס חושף נתון אחר שקשור למידות המכונית. אמנם אין פירוט מדויק בכמה סנטימטרים היא תתארך, תתרחב ומה יהיה בסיס הגלגלים שלה, אבל נרמז כי המידות תהיינה נדיבות יותר וגם בסיס הגלגלים ישתנה לטובה לרווחת הנוסעים מאחור והבונוס הנוסף יהיה בדמות תא מטען גדול יותר.

מכונית חדשה, מנועים ישנים
בעוד שהאריזה המטרידה של ה-CT200h תקבל טיפול קפדני, הרי שבלקסוס לא מתכוונים לשנות את יחידות ההנעה של המכונית ולא את תיבות ההילוכים. המכונית תישאר היברידית עם מנוע בנזין ארבע בוכנות בנפח 1.8 ליטר שיעבור שדרוג טכנולוגי בתחום החיסכון בדלק ובצידו מנוע חשמלי יעיל והמערך הזה יניע את המכונית ביחס של 21 ק"מ לכל ליטר בנזין. אם זה נשמע לכם מוכר אז אינכם טועים, מדובר באותו מנוע של הטויוטה פריוס והמכונית תיוצר על אותה פלטפורמה בדיוק.