|
עקוב אחרינו
|
 |
|
|
גיבור טרגי: דווקא כשביצע רכש, ארסן ונגר שוב ספג יריקה לפנים
מיכאל וינסנדט
09:00|18/08/2012
ארסנל סוף סוף הפנימה את מצבה בפגרה הנוכחית, והנחיתה את ז'ירו, קאסורלה ופודלסקי. אבל אז נטש ואן פרסי וגרם לטראומות העבר של המנג'ר הצרפתי לצוף מחדש. לפרידה הזאת אף אחד לא הכין אותו. אז לאן התותחנים הולכים מכאן?
|
ונגר עם ואן פרסי. המנג'ר שוב ספג יריקה (GETTYIMAGES)
|
 |
"אני לעומתם לא עזבתי את המועדון. יכולתי לעזוב את ארסנל 10 פעמים בתקופה שלי כאן ולהצטרף למועדון אחר, לא עשיתי זאת כי אני עובד תחת אותו חזון ופילוסופיה במשך 16 השנים שלי כאן. לכל אלה שחושבים שהמצב ישתנה, הם טועים. כסף אף פעם לא היה המניע אשר בשבילו אני עוסק בעבודה הזאת".
את הנאום הזה של ארסן ונגר צריך לשמוע מעתה ואילך כל שחקן חדש שחותם בשורות ארסנל. המאמן הצרפתי שסוגר 16 שנים במועדון מצפון לונדון "בז" לאסכולה הישנה המיוחסת למאמן ההונגרי המיתולוגי בלה גוטמן ש"תוחלת החיים" של מנג'ר לא צריכה להימשך יותר מ-3 שנים.
"העונה השלישית תמיד קטלנית", טען ההונגרי שעבר לא פחות מ-21 קבוצות במהלך הקריירה בת 40 שנות אימון בהן לא נכח באף קבוצה יותר מ-3 שנים. אך התארים והתהילה שצבר ונגר עם קבוצתו בצפון לונדון בתחילת העשור הקודם, עשו אט אט את דרכם דרומה לסטמפורד ברידג' וצ'לסי, ופינו את מקומם לביקורות חסרות רחמים מצד התקשורת האנגלית על דרכו המקצועית של המאמן הצרפתי בשנים האחרונות. היו כאלה שקראו לו להניח את המפתחות, אך הוא נשאר בשלו כבר 16 שנה. גוטמן, בלה גוטמן, ודאי התהפך בקברו כבר עשרות פעמים .
היה נדמה שקיץ 2012 יהיה שונה מכל הקיציים שהורגלנו אליהם בשנים האחרונות. אבל אז הגיעה ההודעה הרשמית על מעברו של רובין ואן פרסי ליונייטד, וישר קפצו הפלשבקים החזקים ממסיבות העיתונאים הרבות בשנים האחרונות שבהן מוצגים שחקני ארסנל בקבוצות החדשות שלהם. פברגאס, נאסרי..
ברוב חוצפתו/התנשאותו (תבחרו לאיזו מילה אתם יותר מתחברים) החליט החלוץ ההולנדי "לקחת את החוק לידיו" ובחר שלא להאריך את חוזהו בקבוצה שמסתיים בכלל בקיץ הבא, בטענה שמדיניות המועדון לא עומדת בקנה אחד עם עמדותיו. ואן פרסי טען שלכסף לא היה שום משקל בהחלטתו, אז הוא אמר...
להבדיל משנים עברו ארסנל לא חסכה הפעם וסוף כל סוף פתחה את הארנק להבאת שחקני חיזוק איכותיים. מלך השערים של הליגה הצרפתית בעונה החולפת, אוליבייה ז'ירו, חצה את התעלה תמורת 12 מיליון פאונד. גם חלוצה של נבחרת גרמניה (למעלה מ-100 הופעות במדי המאנשאפט) לוקאס פודולסקי הגיע לאצטדיון האמירויות. והרכש הנוצץ האחרון הוא הפליימייקר/קיצוני של מאלגה ונבחרת ספרד סאנטי קאסורלה תמורת 16 מיליון פאונד.
נחמד אך עם כל הטוב שבדבר, ההחלטה של RVP שלא להאריך את חוזהו נפלה כרעם ביום בהיר בשמי לונדון. כל החתמה מצד התותחנים בחודש האחרון לוותה בדפיקות לב. אוהדי ארסנל פחדו לחשוב בכלל על החתמת מחליף לוואן פרסי. ובכלל קיוו עד הרגע האחרון שההולנדי יעשה סיבוב פרסה אך זה התפוצץ להם בפנים. ואז זה קרה. ו-ונגר טען שפשוט לא הייתה ברירה מכיוון שנשארה לחלוץ רק עוד שנה בחוזה וההחלטה מצידו כבר נעשתה.
המאמן הצרפתי נאחז באותה מנטרה חוזרת ונשנית של אגדת הכדורגל ההולנדי יוהאן קרויף שניתן לזכות בתואר משמעותי גם מבלי לשפוך מיליונים על שחקנים. "אני לחלוטין מסכים עם קרויף ולכן אני לא אשתנה", אמר, "הדבר היחיד שעצוב לי הוא שלפעמים העבודה שלך נהרסת על ידי אחרים". ונגר בן ה-62 התראיין לתקשורת האנגלית לקראת תחילת העונה ובאשר לקרעים מהקיץ הקודם שעדיין לא התאחו השיב המאמן בלא מעט כעס: "אני קורבן של השיטה הזאת. איבדתי את ססק פברגאס, סמיר נאסרי וגאל קלישי בתקופה שבה הם היו צריכים לשחק את הכדורגל הטוב ביותר שלהם עבור המועדון".
"זו עוד גלולה מרה שצריך לבלוע", אמר שלשום ונגר לתקשורת הצרפתית, "רצינו למנוע את המעבר הזה בכל מחיר אבל זה הגיע למצב שכבר לא הייתה לנו ברירה. בכנות, הייתי מעדיף למכור אותו לאחת הקבוצות מחוץ לפרמייר ליג ולא למנצ'סטר יונייטד. יש להם את היתרון בכך שרובין שיחק נגדם והם מכירים את כל האיכויות שלו. כאשר יש לך את ואן פרסי בקבוצה, זה השם הראשון שאתה שם בהרכב. הוא באמת שחקן מצטיין, במובן הטהור ביותר של המילה".
קשה שלא להביע הזדהות עם הצער העמוק שחש ונגר לנוכח עזיבתו של ואן פרסי. פרידה שכואבת יותר מכל תבוסה כולל הטראומטית שבהן, ה-2:8 אשתקד באולד טראפורד. לטפח בחור אנונימי בן 21 להפוך אותו לסמל וקפטן המועדון, לפרידה הזאת אף אחד לא הכין את ונגר.
התגובות הנסערות מאנשי הכדורגל בעולם לא איחרו לבוא ובראשם התייצב מגן גלאטסראיי עמנואל אבואה, ששיחק בצוותא עם ואן פרסי במשך 6 שנים במדי התותחנים: "לחמור ההולנדי אין שום כבוד ושום נאמנות. יסלחו לי כולם אבל אני לא יכול לתת כבוד לקפטן שעוזב כך את הספינה".
"בנים גידלתי ורוממתי, והם פשעו בי". נכתב בפסוק המפורסם בספר ישעיהו. על עזיבותיהם של ססק, נאסרי, קלישי, אדבאיור, קולו טורה ואשלי קול כבר השלימו באצטדיון האמירויות. אך כשהסמל והקפטן שלך מצהיר בפני כל שהוא לא מעוניין להישאר במועדון זו כבר פגיעה קשה מנשוא. הרי המועדון היה ענק לפנייך, בינוני בתקופתך ויחזור לעוצמות שלהן הורגלנו בעשור הקודם ברגע שעשית את הדרך צפונה למנצ'סטר, ועוד ליונייטד - רחמנא לצלן. |
|
|
| התפרסם לראשונה: 08:11 | 18/08/12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
אין על ונגר  |
עמי |
| 18/08/12 | 17:07 |
אני מעריץ אותו. זה המנג׳ר שגידל יותר כוכבים מכל מנג׳ר אחר. בזכותו ארסנל משחקת את הכדורגל יפה ביותר אחרי בארסה.מתישהוא יגמר הכסף לכל המועדונים שרק קונים וקונים( כולם נמצאים בחובות ענק). ארסנל מתנהלת נכון מבחינה כלכלית ובעתיד הרחוק זה ישתלם לה.
|
|
|
|
|
הלוואי אחי  |
אוהד כדורגל |
| 19/08/12 | 12:40 |
דוא''ל:avi894@gmail.com
רק שהקבוצות צריכות להיענש ולקבל בראש כדי שארסנל תהיה סוף סוף גדולה כי מגיע לה והבונדסליגה תהיה הNBA של הכדורגל.
בינתיים רעל מחריד בארסה סיטי צ'לסי ומנצ'איכסטר זוכות בתהילה אחרי בזבוז מטורף וקבוצות כמו ארסנל ולנסיה והבונדסליגה שמתנהלות כמו קבוצת כדורגל רציונאלית וריאלית לא רואות תארים ונופלות שניה לפני הסיום(צ'לסי ניצחה את באיירן 12',בארסה את ארסנל 06',מנצ'איכסטר את באיירן 99'-על הניצחון הזה נבנה כל המועדון המצחין הזה,ריאל את ולנסיה 2000)ואנחנו זוכים לראות את הבוגדים המלוכלכים מחייכים למצלמה וכל הדרך אל הבנק!!!!!
|
|
|
|
22. |
ונגר הוא אגו מניאק,ומספר בדותות מקצועי!!  |
ארסנלי אנטי ונגר |
| 18/08/12 | 14:19 |
האיש הרע הזה בעצם בז לאוהדים,בז למועדון ובז למסורת של ארסנל.
בשנותיו הראשונות בארסנל,ונגר פעל כמעט אחרת לגמרי,התוצאות היו בהתאם.
את ויירה,פירס,הנרי,ברגקאמפ וכו',תמיד רצו לקנות,אך הפניות נתקלו בלאו מוחלט.
או אז,הגיע העונה הגדולה והמרשימה של ונגר בארסנל,"עונת הבלתי מנוצחים",עונה שבה הסינרגיה בין ההגנה שהשאיר גרהאם ופילוסופיית ההתקפה של ונגר הגיעו לחיבור מושלם ומהפנט.
לקראת סוף אותה עונה,הבנתי שהעתיד של ארסנל לא יהיה פורה בלשון המעטה.
הסיבה,בראיונות לתקשורת,האיש החל להראות זחיחות ואגו,הוא החל להרצות לכולם על הכדורגל המושלם,על הניהול המושלם ועל כל חולאי הכדורגל שהוא ארסן ונגר הרופא המושלם לטיפול באותן בעייות.
אמרתי לכל מי שרצה לשמוע,שלדעתי,בטווח של שנתיים ונגר יפרק את אותה קבוצה מדהימה והוא ינסה לבנות קבוצה של צעירים בדמותו ובצלמו(תינוקות ונגר).
אגב,כבר באותה עונה,החל ונגר במסע הצלב,נגד הכסף הגדול בכדורגל(אלו היו השנים הראשונות של האוליגרכים בכדורגל=צ'לסי..)וונגר הסתער בחרוף נפש נגד ההון ובעד הרומנטיקה...
לצערי,כל מה שאמרתי וכל מה שכתבתי(באתר-legrove)לדאבוני הרב התקיים.
עונה אחרי זכינו בגביע(נגד יוניטד בפנדלים-ויירה בעט את הבעיטה האחרונה ו,,,עזב ליובנטוס...)ומאז המעיין ייבש.
הדבר הכי מעצבן,זו מסכת השקרים של ונגר,שמשום מה מתבלות באיזה סוג של הבנה.
האיש משקר במצח נחושה,מרמה את האוהדים כל קיץ,והמועדון מאבד את שמו ויוקרתו.
שמתם לב שלא הזכרתי את ההנהלה,הסיבה,האנשים הרעים האלה(למעט דיוויד דין,שנזרק ממנה בתחילת 8 השנים השכונות,האיש שדחף וסידר לונגר את כל הרכישות ב-8 השנים הראשונות)הם חבורה של ציניים,חסרי אמביציה וכל שמעניין אותם זה המאזנים הכלכליים.
סיפור האיצטדיון וההשלכות הכלכליות,זה אחד השקרים הגדולים ביותר בכדורגל האנגלי,בשנים האחרונות הסברתי,גם באתר הזה את חוסר ההגיון מבחינה כלכלית של השקר הזה.
אני יכול אולי לתת נקודה אחת מכלל ההסברים לגבי האצטדיון-אקסטרה ההכנסות על האמירויות הרבה יותר גדולות מהוצאות התשלומים השנתיים על המשכנתה(שלא לדבר על כל הפרויקטים של הנדלן של ארסנל,כולל פרויקט המגורים בהייבורי.
בעונות האחרונות,ארסנל ממוקמת בין 5 המועדונים המרוויחים בעולם.
בתחום ההוצאות על הרכש,ארסנל מוקמת ב,,תחתית הליגה האנגלית...
ארסנל אחד המועדונים שבשנים האחרונות,בעצם מ.ר.ו.ו.י.ח. במאזן הקניות מכירות של שחקנים!!!
בחשבון הבנק יש בממוצע כמעט 200 מיליוןדולאר כסף נזיל,וההנהלה וונגר מתנהגים כאביוני הכפר...
מה שהכי מעציב ומרתיח(בתור אוהד)הזלזול וחוסר האמביצייה והרגש של ארסן ונגר וההנהלה,מה שהרבה יותר מעצבן,חוסר היכולת של האוהדים לגרום לאנשים הרעים האלה לעוף מין המועדון שאנו כל כך אוהבים.
יש פתרון מאוד פרקטי,הקבוצה חייבת לעבור לבעלותו של אלישאר אוסמנוב שמחזיק ב29.9% ממניות ארסנל(ההנהלה לא מוכנה לתת לו לשבת במועצת המנהלים!!)ואותו דיוויד דין(אדריכל הרכישות של ונגר בשנים הראשונות והמוצלחות),
אוסמנוב נחשב לאחד האנשים העשירים בעולם(עשיר יותר מרומן אברמוביץ' חברו הטוב)והוא מלא באמביציה ומזכיר השכם והערב את הצורך להשקיע בסגל של ארסנל והרבה.
זה הפתרון היחידי,אני כבר שנים אומר שאין עתיד עם האנשים האלה בראשות ארסנל.
לצערי אני בטוח בכך יותר מתמיד.
|
|
|
|
|
היה עונג לקרוא   |
נירו |
| 18/08/12 | 21:00 |
דוא''ל:nirdavid10@gmail.com
רואים שמדובר באדם שמכיר ומבין כדורגל, אשמח לשמוע ממך זה כתובת המייל שלי
nirdavid10@gmail.com
|
|
|
|
21. |
העזיבה של ואן פרסי קשה אך זאת לא הבעיה של ארסנל  |
גל |
| 18/08/12 | 13:59 |
אני אוהד של ארסנל כבר שנים ואני מבין דבר או שניים אז תבינו, על העזיבה של ואן פרסי ידענו מתחילת הקיץ וארסנל התחמשה בכמה שחקנים התקפה טובים (לא כמו ברמה של ואן פרסי אבל טובים) אבל בשנה שעברה הייתה לאסנל בעיה הרבה יותר גדולה - ההגנה!!!
לארסנל יש הגנה חלשה!! ורמאלן וקוסיאלני כל אחד בניפרד בלם טוב אבל ביחד הם לא מספיק טובים (אני מציע להחליף את קוסיילני למרות שהוא טוב בבלם ברמה הראשונה באירופה) אבל בעיה יותר גדולה בהגנה היא מגנים. בעמדת המגן הימני יש לנו שחקן טוב (סאנייה) אבל אין לו מחליף ובעונה שעברה ראינו את זה כשהוא נפצע, ועמדת המגן הימני היא בכלל קטסטרופה, דווקא שם יש לנו שני שחקנים שאולי סבירים מבחינה התקפית אבל מבחינה הגנתית הם חלשים מאד אז חייבים להביא מגן ימני טוב.
בנוסף לכך צריך שוער, סצ'שני הוא שוער נחמד, לא יותר מזה, הוא תופס לפעמים משחקים גדולים אבל הוא לא יציב בכלל והוא יוצר לחץ על ההגנה עם השטויות שהוא עושה לפעמים, אז צריך שוער מנוסה וטוב כמו הוגו לוריס למשל.
והאחרון זה קשר אחורי, דווקא מכל מי שאמרתי, מאלכס סונג אני הכי מחזיק אבל חוץ ממסירות טובות שלו פעם בכמה זמן (שהיו בעיקר עם ואן פרסי ועכשיו אין יותר את ואן פרסי) הוא לא מספיק טוב בהגנה.
לסיכום, ונגר, תביא שחקני הגנה!!!!
שיהיה לארסנל בהצלחה השנה :)
|
|
|
|
20. |
למי שכתב את הכתבה הזו  |
אחד שנמאס לו ! |
| 18/08/12 | 13:48 |
פשוט שתוק ואן פרסי עזב וזו זכותו המלאה מה לעשות זה הכדורגל וככה הוא הולך
עם הוא בסיכסוך עם המועדון ולא היה לו טוב שם יש לו זכות מלאה לעבור
עלק "לקחת את החוק לידיים" הוא לא רוצה להעריך חוזה ? זה חוקי יא מפגר
|
|
|
|
|
מזה מסכים איתך..  |
אלי קופטר |
| 18/08/12 | 14:54 |
הכותב באמת לוקה בחוסר מנת משכל רצינית.. הוא כנראה גם לא יודע שהדבר הכי חשוב לספורטאי בחיים זה הישגים.. וארסנל ממש לא בכיוון הזה
|
|
|
|
|
יא מסכן!!!  |
יחיאל רצאבי |
| 18/08/12 | 17:58 |
יא חתיכת כלום כתבה זהב !
תלמד להשכיל הכותב הזה עבד בעבר בארסנל , ! אומנם בתור מוכר נקניקיות באטיהד אבל זה לא רלוונטי הוא היה עובד של ארסנל! אז תשתוק אחסן כתבה שבעלם , כל כלב ביג' יומו!
|
|
|
|
19. |
אני לא מבין משהו. הרי בשנים שלפני פרסי ארסנל היתה הכי גדולה וזכתה בתארים. בתקופתו היתה פחות טובה!!  |
ניר |
| 18/08/12 | 13:06 |
גם יונייטד נפרדה מרונלדו. אז מה היא פחות טובה? לא זכתה באליפות אחרי שעזב?
|
|
|
|
18. |
איזה מתבכיין. אם זו הפילוסופיה שלו אז מה הוא מתבכיין על שכוכבים עוזבים אותו בשביל כסף וגם תארים!!!  |
רמי |
| 18/08/12 | 13:01 |
תוכן התגובה
|
|
|
|
17. |
אף אחד לא הכין את ונגר?  |
כתבה בשקל |
| 18/08/12 | 12:59 |
אלו אותם צעדים שקורים שנה אחר שנה לארסן, ולמורות הכל אף אחד לא הכין אותו לעזיבה של ואן פרסי?
לדעתי אין מקום לכתבות דעה מאנשים שלא מבינים בכדורגל. מעדיף לראות כתבות מהסוג האלו מאנשי מקצוע כמו נגד יעקובי, שגיא כהן, אלי אוחנה וכדומה.
מעבר לכך, כתבות מקצועיות באמת מסיימות משפטים בשלוש נקודות? ....
חובבנות טהורה
|
|
|
|
16. |
זו לא מדיניות הרכש שגרמה לו לעזוב זו מדיניות השכר-  |
ארסנלי |
| 18/08/12 | 12:51 |
בארסנל לא מוכנים למשוע על שכר שעובר את ה110-120 אלף פאונד בשבוע וגם זה רק לגדולים. RVP יקבל ביונייטד למעלה מ200 וזו הבעיה
אל תהיה תמים ונגר ידע גם ידע והיה מוכן ואף עשה את כל ההכנות כדי לצאת טוב בפני האוהדים. אני לא בטוח שהיה עושה את כל הרכישות הללו אם לא היה כל כך בטוח שאין שום סיכוי לשמור עליו בקבוצה
מישהו יודע מה קורה עם ארשאבין, בנדטנר החמור וצ'אמאח?
|
|
|
|
15. |
אולי די כבר עם ואן-פרסי, חפרתם!!  |
ירוק רפואי |
| 18/08/12 | 11:59 |
כולה נתן עונה אחת טובה אחרי מי יודע כמה עונות בינוניות. סבבה הוא חלוץ טוב, רוני יותר טוב וגם פודולסקי מסוגל לייצר 20 שערים. אכלתם לנו את הראש...
|
|
|
|
|
למה אתה בוכה ? אף אחדלא הכריח אותך לקרוא    |
|
| 18/08/12 | 13:30 |
|
|
|
|
14. |
וונגר אל תיכנע!  |
אורי |
| 18/08/12 | 11:53 |
זאת לא אשמתו של וונגר הוא עשה רכשים קטלניים לעונה הקרובה גירו פודולסקי קזורלה אם ואן פרסי היה נשאר ארסנל היו בטוח מתחרים על הליגה הבוגד הזה עבר אבל לאן? ליריבים שזה באמת יריקה בפרצוף אני כאוהד בארסה מקווה שיפצע במחזור הראשון
|
|
|
|
|
איזה צביעות  |
מנצ׳סטר |
| 18/08/12 | 12:20 |
עכשיו קל לך להיות בצד של ארסנל אבל אם הוא היה עובר לברצלונה אז לא היית מקווה שהוא ייפצע ישר נכון? יש לי גם סימפטיה לאוהדי ארסנל וכל עוד הקבוצה שלך התחרתה על ואן פרסי אז אין לך זכות דיבור...
|
|
|
|
13. |
קדימה ארסנל  |
אוהד ארסנל מאוכזב |
| 18/08/12 | 11:45 |
לצערי הדרך של ונגר כבר לא עובדת, אנחנו קבוצה שזוכה בתארים לא אקדמייה. על שלא נתחיל להביא שחקנים בהרבה כסף לא נוכל להתחרות בענקיות הכדורגל. צריך לשנות גישה ולהתחיל להביא תותחים, מקווה שנתחיל ביורנטה. קדימה ארסנל. ולואן פרסי הבוגד אף פעם לא נסלח
|
|
|
|
12. |
כל עוד הוא מאמן  |
שחר |
| 18/08/12 | 11:32 |
ארסנל יכולה לשכוח מתארים. השיטה שלו עברה מהעולם. בפעם האחרונה שארסנל לקחה אליפות, גם ולנסיה בספרד לקחה(לא ריאל ולא בארסה!!).
|
|
|
|
11. |
כולה הלך RVP. וולקוט הוא המהנדס שעשה מRVPמוצר טוב  |
תותחן גאה תמיד |
| 18/08/12 | 11:25 |
תיאו וולקוט הוא המנוע בארסנל ולא ואן פרסי. כל חלוץ בארסנל כובש 20 גולים לפחות. וולקוט בישל לואן פרסי 18 גולים מתוך ה30 שלו. אז בלי וולקוט ואן פרסי עדיין היה אצלנו עם 12 גולים
|
|
|
|
|
הרבה זמן לא שמעתי גיבוב שטויות שכזה!!  |
ארסנלי |
| 18/08/12 | 12:53 |
וולקוט מיצה את הפוטציאל שלו הוא שחקן גדול אבל לא יגיע הרבה יותר רחוק
|
|
|
|
10. |
גם אני הייתי יורק עליו  |
נירו |
| 18/08/12 | 11:20 |
ונגר בנה והרס במו ידיו את ארסנל, בוא הרוויח ביושר ובמאמץ רב את היריקות שהוא סופג אחת אחרי השניה מססק פאברגאס, מקלישי, מאדביור, מנאסרי ועכשיו הסמוחטה הכי גדולה מואן פרסי.
זאת תולדה ישירה של מדיניות הרכש הקמצנית וממורשת הלוזריות שהוא בעצמו הנחיל בארסנל.
שחקנים שהם סמלים בארסנל כמו פאברגס וואן פרסי לא מאמינים שארסנל מסוגלת לזכות בתארים, מישהו יכול להתווכח איתם???
נאסרי נתן לכל אוהדי ארסנל יריקה לפרצוף כשזכה עם הסיטי באליפות בעונתו הראשונה בקבוצה, ואני בטוח שבעונה הקרובה תתווסף עוד סמוחטה עסיסית וירוקה לעברו של ונגר מצידו של נאסרי או במקרה היותר כואב מצידו של ואן פרסי...
לסיכום אסיים בנקודה חיובית עבור אוהדי ארסנל, לכו לדפדף בספרי החשבונות והמאזנים הכלכליים שלכם שם בטוח תזכו באליפות חחחח :)
|
|
|
|
9. |
ארסנל  |
גדח |
| 18/08/12 | 11:14 |
השנה זן שנת האליפות
|
|
|
|
8. |
זכות הקיום של ארסנל מתבססת על העבר שלה  |
דרומי |
| 18/08/12 | 10:45 |
כל קבוצה אחרת שמסיימת מתחת ל4 הגדולות בלי היסטוריה של תארים, נמצאת הרחק מאחורי ארסנל בכל הקשור לפופולריות והכנסות.
ונגר הורס את ארסנל שנה אחרי שנה, והשחקנים שחינכו אותם תמיד לשאוף למעלה, לנצח, לזכות בתארים, מבינים במוקדם או במאוחר שעם ונגר הם לא יגיעו להצלחה שהם כל כך רוצים.
גם פערי השכר זה עניין בפני עצמו. לקפטן הגדול של ארסנל לא מוכנים לשלם יותר מ130 אלף לשבוע. זה זלזול שבא מהפילוסופיה של ונגר שכסף זה לא הכל. אולי מישהו צריך לפתוח לו תעיניים, שיבין שבלי כסף אין הרכב ראוי מספיק כדי להתחרות על תואר. והחיזוקים שונגר הביא, פודולסקי וז'ירו לא מספקים. זה המשך ישיר לחיזוקים הקודמים שלו, שחקנים בינוניים שאף אחד לא מאמין שיקחו את ארסנל צעד קדימה.
|
|
|
|
7. |
כתבה ענקית  |
עלאא זייד |
| 18/08/12 | 10:33 |
לא רק וונגר בהלם מעזיבה זו, גם אני! דווקא אחרי מה שעשו מה שרובן רוצה , דווקא אז הוא עזב את הקבוצה שהוא אהד "מילדותו" כדבריו.. לא נסלח !
|
|
|
|
6. |
עכשיו זה המבחן האמיתי של ונגר .   |
עמית |
| 18/08/12 | 10:23 |
ארסנל בגלל הסגנון משחק שלה צריכה עוד חלוץ . בשנה שעברה היה לה את ואן פרסי שהוחלף בז'ירו שאי אפשר לדעת כמה שערים הוא יביא אבל כולם יודעים שמרואן צ'מאח לא התחבר והוא גם לא שחקן כזה טוב אז ארסנל חייבת חלוץ . פשוט חייבת חלוץ שיתחרה עם ז'ירו על המקום בהרכב כמו שבנזמה והיגוואין על המשצבת ההיא כי כמו שלמריו גומס יש עכשיו קצת תחרות מכוון מריו מנדז'וקיץ ויש עוד הרבה דוגמאות . ארסנל חייבת חלוץ . צ'יצ'ריטו זאת אופציה מצויינת אבל גם שחקן קצת פחות טוב כמו ויקטור מוזס או פאפיס סיסה אילו אופציות טובות מאוד . פודולסקי שווה יותר שערים מוולקוט ג'רביניו וצ'מברלין זה כן אבל זה משהו שארסנל גם הייתה חייבת . קסורלה גם שווה כמה שערים אבל לדעתי פחות מהכמות של פברגאס שאותו הוא בעצם בא להחליף .
בקיצור העונה של ארסנל תראה כמו החלוץ שהיא תביא בשבועיים הקרובים . אם היא לא תביא המקום הרביעי בסכנה כי וילש בואש מאמן מעולה ויהיה בצמרת גם בלי מודריץ ולי יש הרגשה שליברפול הולכת בקו חדש ויש לה הגנה טובה סטיבן ג'רארד ואת אחד החלוצים הטובים בעולם לואיס סוארס . כרגע במצב בנוכחי ליברפול לוקחת מקום רביעי . לדעתי .עם צ'יצ'ריטו לא רק שארסנל מקום רביעי היא גם יכולה לקחת מקום שלישי או שני או אפילו ראשון תלוי באיזה כושר היא תהיה בסוף העונה . גם סונג זה גם מאוד מאוד חשוב אם הוא הולך ומי בא במקומו . מאוד חשוב .
|
|
|
|
5. |
צריך להמשיך הלאה  |
ניסן |
| 18/08/12 | 10:22 |
אם כל הצער שבדבר שון פרסי חתך למנצסטר יונייטד, ארסנל צריכה להחזיר את כוח ההרתעה שלה ולשוב להיות אחת מהקבוצות הגדולות באנגליה ולדעתי אלה השחקנים שהיא צריכה לרכוש עד שחלון העברות ייסגר:
1.) יאן מבילה (רן) או נורי סאהין (ר. מדריד).
2.) גו'זפה רוסי (ויאריאל) , גנסו (סנטוס), לאנדרו דמיאו (אינטרנסיונל),
3.) הוגו לוריס (ליון), אנגל'ו אוגבונה (טורינו- בלם העתיד של איטליה).
|
|
|
|
|
צריך שלושה שחקנים . אבל :   |
עמית |
| 18/08/12 | 11:31 |
שוער לא צריך . שצ'נסני טוב מאוד כבר היום ועוד שלוש שנים הוא יהיה מצויין . אחד הטובים בעולם .
שלושה שחקנים מגן שמאלי כי אנדרה סנטוס טוב אבל לא כמו סאניה נגיד וגיבס פשוט חלש . שחקן כמו ג'רמי מתיו מולנסיה או דוידה סנטון מניקאסל זה מצויין .
קשר אחורי אם באמת סונג הולך אז כן אמווילה זה יותר טוב משאהין כי שאהין זה רק השאלה ואז בשנה הבאה צריך למצוא שחקן לעמדה הזאת .
חלוץ שיתחרה עם ז'ירו על המשצבת זה הכי חשוב . ג'וספה רוסי לא חלוץ 9 וגאנסו בכלל קשר התקפי . לאנדרו דמאו או צ'יצריטו או אפילו ויקטור מוזס מוויגן או פאפיס סיסה מניקאסל אילו אופציות מצויינות . הרבה יותר טובות ממרואן צ'מאח שלא מצליח להשתלב בארסנל כבר שנתיים . לדעתי הוא גם שחקן לא מספיק טוב . חייב חלוץ כי כמו נגיד שבנזמה והיגוואין מעלים את הרמה שלהם כי הם בתחרות על המשבצת הזאת בריאל מדריד ז'ירו חייב חלוץ שיחרה איתו . חייב . באמת אני חושב שעם שלושה שחקני רכש כאלה ארסנל רצה לאליפות ואני לא מגזים . הקיץ הזה היה מצויין עד ואן פרסי . מצויין . שחקנים מוכחים ומעולים . קסורלה פודולסקי וז'ירו . מעולים . וגם בגיל הנכון . אני מקווה שונגר ימשיך בקו הזה ולא יעצור כי עוד שבועיים החלון יסגר ואז זה יהיה מאוחר מידי .
|
|
|
|
4. |
ונגר יכול להאשים רק את עצמו  |
ארסנל |
| 18/08/12 | 10:18 |
כמה שנים שארסנל לא מראה רצון אמיתי להלחם על תארים.
מעניין אותם רק כסף ובמיוחד של ליגת האלופות.
ונגר יכל לא למכור אם היה מתעקש וזה אולי היה סימן לשינוי אבל הוא רצה למכור.
עם הרווחים של הקבוצה יכל להרשות לעצמו להסתכן ולהשאיר אותו לעוד עונה.
אבל הוא הולך למכור גם את סונג.
מאמן שמוכר כבר שנתיים ברציפות את שני שחקנים בולטים שלו בהתחלת העונה החדשה,לא מגיע לו ששחקנים יהיו נאמנים אליו.
גם אני הייתי חושב רק על עצמי.
בלי שום קשר ,לעזוב דווקא ליונייטד זאת יריקה בפרצוף לאוהדים,.
בתור אוהד ,אני מאחל לארסנל הנהלה ומאמן אחרים-מגיע לנו.
לואן פרסי -שיפצע במשחק הראשון ויגמור את הקריירה.
|
|
|
|
|
חזק אחייי  |
האני הפנימי |
| 18/08/12 | 11:12 |
חחחחחחחח במיוחד המשפט האחרון
|
|
|
|
|
חחחחח ימלך  |
אורי |
| 18/08/12 | 11:50 |
צודק אחי כל מילה
|
|
|
|
3. |
עדיין אני מעריך את וונגר הרבה יותר מאשר את פרגוסון  |
|
| 18/08/12 | 10:07 |
כי כמות השחקנים האיכותיים שייצר בגרושים ממש וההישגים ביחס לכך שכן היו הם הרבה יותר מאשר פרגוסון עם המיליונים שלו.
|
|
|
|
2. |
כתבה הכי אמיתית ונכונה מהיום שואן פרסי הלך  |
אודי |
| 18/08/12 | 10:01 |
ונגר אמר בעום שישי שואן פרסי שחקן נהדר ועצוב שהוא הולך אבל נשרוד גם אחריו... אני חושב שצריך להעריך את העקרונות של האיש האמיתי הזה כי יכול להיות שהוא באמת תמים ומאמין שאנשים ישארו בגלל הכבוד למועדון ויוותרו על כסף גדול. אני אישית הפכתי לאוהד ארסנל אך ורק בגלל ונגר וכל יום אני אוהב את הקבוצה יותר אך ורק בגללו!
|
|
|
|
|
גם אני אוהד ארסנל בגלל וונגר  |
תותחן |
| 18/08/12 | 11:25 |
מכיתה ו'
|
|
|
|
1. |
פילוסופית ונגר פשטה את הרגל  |
שי |
| 18/08/12 | 09:48 |
עם כל הצער והאכזבה מעזיבתו של ואן פרסי ודווקא ליונייטד , וכפיות הטובה מצידו לאחר שארסנל בנו אותו למה שהוא כיום מצעיר עם בעיות משמעת ולא מוכר , הרי שוונגר לא חף מביקורת , עם פילוסופית הניהול שלו שמזמן פשטה את הרגל כי הרי כדורגל הוא משחק תחרותי וככזה תארים והצלחות הן עמוד השדרה שלו, ואצל ונגר תארים והצלחות הם במקום שני , כי הוא כבר אמר כי הוא חותם כל שנה לתפוס מקום שני , ומכאן עם גישה כזו אין פלא ששחקנים יפזלו לקבוצות שהפילוסופיה הזו אינה דרכן.
|
|
|
|
|
לא נכון  |
דן |
| 18/08/12 | 11:00 |
לא נכון, בקבוצה של ונגר יש טונות של כישרון בעוד שנתיים עם תיקונים מעטים מצד ונגר הקבוצה תצליח בגדול
|
|
|
|
|
זה לא אשמתו  |
אורי |
| 18/08/12 | 11:48 |
נראה לך מאמן מעדיף כסף על תארים?!! הכסף לא מגיע לכיס שלו גם ככה אז מזה משנה הכל זה באשמת איבן גזידיס מנכל כלכלי של ארסנל והוא אשם לכל הבעיות בארסנל
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
|
|