עקוב אחרינו

הלייקרס ביום שאחרי

גיל ברק
19:08|24/05/2012

הקבוצה מ-LA חייבת להביא את דווייט האוורד ועוד פוינט גארד מוביל שיעזור לקובי בראיינט לקחת את טבעת שישית. גאסול צריך להישאר. גיל ברק מנתח

גאסול וקובי, צריכים לשתף פעולה גם בעונה הבאה (gettyimages)
גאסול וקובי, צריכים לשתף פעולה גם בעונה הבאה (gettyimages)

אחרי הדחה שניה ברציפות בחצי גמר המערב, ברור שהלייקרס זקוקה לשידוד מערכות. הקבוצה של קובי בראיינט צריכה את דווייט האוורד ופוינט גארד קולע. בשבילם אפשר וצריך להפטר מאנדרו ביינום, סטיב בלייק, וכל השאר לצורך העניין, חוץ מגאסול ומטה וורלד פיס. מי שמתנדנד הוא רמון סשנס. זהו. להתראות בסיום העונה הבאה בחגיגות האליפות. כן, זו השישית של הממבה השחורה.

יש לא מעט סיבות לכישלון היחסי של הלייקרס בפלייאוף. מאמן חדש שהחליף את המאמן המעוטר ביותר בהיסטוריה של הענף, עזיבתם של חברים לאליפויות ושחקני המפתח דריק פישר ולמאר אודום, נפילה בביטחון של פאו גאסול ששמע לאורך כל העונה על ניסיונות לבצע אתו טרייד, שלום עולמי אחד שמאבד את הראש ברגעי הקלאץ' של העונה וקובי בראיינט חבול ופצוע מתמיד.

אבל עבור האוהדים הצהובים סגולים אלה רק תירוצים. הם ציפו מהקבוצה שלהם להרבה יותר. בכל זאת מייק בראון הכניס בקבוצה משמעת הגנתית, הסטייפלס סנטר הפך לאחד המבצרים הביתיים בליגה, רמון סשנס שבא על המשבצת של פישר היה טוב מאד במהלך העונה הרגילה, הקבוצה עברה סיבוב פליאוף בלי מטה וורלד פיס, קובי הפגין יכולות של שחקן בשיא הקריירה ולא של אחד שמתקרב לגיל 34 (!) ואם דוראנט לא חוטף לו כדור מהוצאת חוץ בסוף המשחק השני, וגאסול לא "מוסר" לאותו הטרנטולה מסירה שהובילה לשלשה גדולה לקראת סיום משחק מספר 4, אולי היינו מדברים עכשיו על פוטנציאל ממשי לאליפות מיוחדת במיוחד.

אלא שבספורט התוצאה מדברת. הלייקרס מחוץ למשחק והג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק יודע ששינוי בסגל הוא בלתי נמנע, אם המועדון רוצה להניף לתקרת האולם בדאון טאון אל איי לפחות עוד דגל אליפות אחד לפני שגדול שחקני העשור האחרון ואחד מענקי המשחק מאז ומעולם, יתפייד אל השקיעה בחוף וניס של סנטה מוניקה.

ביינום אדיש. על המגרש ומחוצה לו, אף פעם לא ברור אם הוא רוצה להישאר על הפרקט או לרדת לספסל, אם להישאר בקבוצה או לעזוב אותה. עוד לא ראינו עבירת פליאוף אחת מכובדת ממי שמתחרה על תואר הסנטר הטוב בעולם, חסר לנו איזה פרצוף מרושע, איזו צרחה, איזו הצהרה, איזו השתלטות על משחק. לבד. וזה לא מתאים ללייקרס האנרגטיים, שחיים על אמוציות ועל הידיעה שבהוליווד, השואו הוא חלק בלתי נפרד מהמשחק. זה גם לא מתאים לקובי שאיבד מנהיג ווטרן לצידו, שותף, חבר. מאז שפישר עזב בראיינט צריך לשאת גם את החלק של פישר על הגב.

החילוף המתבקש הוא דווייט סופרמן האוורד. האיש הגדול רעב לתארים ועכשיו. הסנטר הפנומן מאורלנדו מקנא בשלישיות שמתאגדות לקבוצות מנצחות כמו מיאמי, אוקלהומה, אפילו הניקס, שלא לדבר על בוסטון בעבר הקרוב וסן אנטוניו בעבר הרחוק. למרות הבייבי פייס הוא מאוד מודע לכוחו גם על המגרש וגם במועדון. לא הייתה לו בעיה להתבטא לעיני כל התקשורת נגד המאמן שלו סטן ואן גנדי למען ידעו כולם מי מכתיב מהלכים בפרנצ'ייז. הוא משגע את כל ארצות הברית ובסוף נשאר עד סוף העונה, מתחנף לאוהדים אבל לא סופר את הצוות המקצועי. מחייך במבוכה לכל עבר כמו קנט קלארק אבל יודע להדליק מדורות ולכבות אותן כמו האיש עם הגלימה האדומה מכוכב קריפטון. בלוס אנג'לס יודעים שה"שופוני" הזה ייפסק, כי כל העולם ואחותו (של דווייט) יודעים מי מלוהק בלייקרס לתפקיד הראשי בסדרה "מי הבוס?". האוורד יבוא לבצע את מה שאומרים לו, ואם לא יעשה בעיות מיוחדות - זה ישתלם לו בטבעת.

גאסול צריך להישאר. הוא פשוט טוב מדי כדי שיוותרו עליו. מנוסה, יעיל, מהגבוהים המוסרים הטובים שיש, מכיר את בראיינט ואת משחקו כמעט בעיניים עצומות והוא בדיוק הנייס גיי שהלייקרס צריכים ליד הבארנסים והוורלד פיסים. אם רק ההנהלה תוציא לו את מהראש את הפרנויות לגבי טרייד, גאסול יכול בקלות לשוב ולהיות אולי הגבוה היעיל והאיכותי בליגה, כפי שהוכתר רק לפני שנתיים. הכל בראש.

מטה וורלד פיס הוא קייס בפני עצמו. על הצד הפסיכי אין הרבה מה להוסיף אבל בלי ההגנה העלוקתית שלו, המלחמה על כל כדור והדברים שלא רשומים בסטטיסטיקה (כן, גם ה"קטנות" שהשופטים לא רואים) הלייקרס לא היו מסיימים את העונה הרגילה במקום השלישי במערב הפרוע. בנוסף לעובדה שהוא הפך לקלעי באחוזים טובים מחוץ לקשת כשהוא פנוי לזריקה, לניסיון שלו ולחיבור עם קובי - לשלום העולמי יש מקום ברוסטר העתידי של המועדון.

רמון סשנס הוא פויינט גארד קולע טוב אבל בפלייאוף כולם ראו שחסר לו יותר מגרוש אחד ללירה. מילא שראסל ווסטברוק התעלם לגמרי מקיומו וחגג עליו בכל אחד מחמשת המפגשים ביניהם בחצי גמר המערב, אבל שטיי לוסון הנמוך והתזזיתי, וארון אפללו הלא יציב פירפרו אותו פעם אחר פעם בסדרה מול דנבר, זה כבר אומר הרבה. ביותר מדי מקרים ומשחקים הועדף סטיב בלייק על פניו, בעיקר בדקות סיום, ואם זה לא אי הבעת אמון בשחקן, מה כן? ושיהיה ברור, סשנס הוא פויינט גארד טוב בנבא, אולי אפילו טוב מאד, אבל בלייקרס לא רואים הבדל גדול בינו לבין שאנון בראון, אהוב הקהל המקומי, שהיה עולה בעונות שעברו מהספסל כששיחק באל איי, לפני שהועבר לפיניקס.

לכן צריכים בלייקרס מוביל כדור איכותי יותר, פייטר, עם אוריינטציה הגנתית אבל שיוריד לחץ התקפי מבראיינט כשמדובר על ייצור נקודות. כמו שווסטברוק עושה עבור דוראנט, ווייד עבור לברון או להבדיל כמה הבדלות ג'רמי לין לכרמלו אנתוני בניקס ואם נלך רחוק יותר, מורן רוט לרון לואיס וכו'... הלייקרס יכולים לחשוב בצינעה על שחקנים כמו דווין האריס מיוטה או אפילו על ג'אמיר נלסון שיעלה על הטיסה של האוורד מאורלנדו, או ללכת בגדול על שחקנים כמו דרון וויליאמס כזה מברוקלין נטס (כן, תתחילו להתרגל לשם החדש), או אפילו ג'ון וול מוושינגטון.

גם קלעי מוכח יכול לעזור מאד לקבוצה. עם אטורה מסינה בצוות האימון של הלייקרס, יכולים במועדון להשתמש בנסיון של אחד מגדולי המאמנים של אזורינו, לפזול שוב לאירופה ולחפש נגרים שיפתחו את ההגנות מבחוץ ויאפשרו חופש פעולה לחדירות של בראיינט ולמשחק הגב לסל שלו ושל האוורד. אלכס שווייד מצסק"א זו אופציה. ומה עם מירזה טלטוביץ' מקאחה לבוראל ויטוריה? קלעים בקנה מידה כזה אין בכל היבשת האמריקאית. את כל השאר אפשר לנפנף ולהלביש על הספסל צעירים קשוחים ורעבים שיהיו מוכנים לשחק בשביל כסף קטן רק כדי לקחת חלק בהרכב מנצח.

נכון, מדובר בשמות גדולים ובתכנית גרנדיוזית שאולי אינה ניתנת לביצוע. אתם יודעים מה? אוהדי הלייקרס יסתפקו בחלק קטן מהאופציות המובאות כאן. בעצם, תנו להם רק את קובי והאוורד משתפים פעולה וכבר אפשר יהיה לחלום על שובו של הקמבק והפי אנד הכי הוליוודי שיש לקריירה של ההוא עם המספר 24 על הגב.

התפרסם לראשונה:     19:08 | 24/05/12 הדפס
תגובות
עד כה: 65 תגובות, ב- 41 דיונים. הוספת תגובה
41. מגוחך לחשוב כך...הודעה שנקראההודעה נעולה חיים רעננה  | 27/05/12 | 13:55

כשאני קורא את הכתבה אני משפשף את העניים..הכתבה מזכירה לי את המחשבות של מכבי ת"א לגבי היורליג...אבל פה מדובר על הליגה ....ולא על ליגה ששיכת ליבשת אחרת.....לקחת את השחקן שנחשב לטוב בעולם או לפחות בין השלושה הטובים ולחברו לסנטר הטוב בעולם...עם גאסול מספר 2 בעולם בטיבו..ועוד שאר מיני ירקות?....מה קורא פה? בדיחה? 

פתאום אני נזכר בג'ורדן...ששיחק עם לוק לונגלי כסנטר או עם בריאין ויליאמס ז"ל או עם ביל קרטרייט...מעולם לא התלונן על הצוות המסייע שלו...לא ניסה לכופף את ההנהלה להביא לו רכז ברמה של כריס פול...או סנטר מוביל...... ואז קובי עם חמשת האליפויות שלו...כששלש מהן הוא שיחק עם שאק....אז? האם השחקן הזה לא מסוגל להיות באמת לידר? האם הוא לא מסוגל לנצח את הליגה עם שחקנים כל כך מוכשרים כמו גאסול את ביינום?

הבעיה היא בראש...המאמן הוא חלשלוש...לא מסוגל לשלוט בקובי...אולי גם ההנהלה לא מסוגלת יותר...והשחקנים מפחדים ממנו...הידיים רועדות....הכל בדיחה.

הגב לתגובה זו סגור
40. מצטער גיל - אבל אם להיות כנה - זה פשוט לא רציני...הודעה שנקראההודעה נעולה d.s.  | 26/05/12 | 16:35

על ה repeater's tax שמעת ???

 

תעשה קצת תחקיר ותבין למה גאסול חייב ללכת.

 

 

או למשל על זה שהווארד לא רוצה להיות בלייקרס ואחת הסיבות העיקריות היא שבשיחת טלפון קובי אמר לו שהוא מת שהווארד יבוא ויהיה ה "טייסון צ'נדלר" שלו ???

למה אתה חושב שאנחנו רק שומעים על ניו ג'רזי כקבוצה שמועמדת לעשות טרייד עבור הווארד ?

לא ברור שאורלנדו ירצו את ביינום - במיוחד עכשיו כשהנטס המטומטמים נתנו את בחירת הדראפט שלהם לפורטלנד (אלא אם כן יהיה להם מזל גדול ויקבלו את אחת משלושת הבחירות הראשונות) ?

 

אז למה כל הזמן מדברים על הנטס ?

 

כי הווארד רוצה ללכת לשם, ומוכן לחתום שם על הארכת חוזה.

הוא כבר הצהיר שאם הוא יעבור ללייקרס - הוא יהפוך לשחקן חופשי בסוף העונה ויבחן את באופציות שלו...

אתה יודע שאורלנדו "איימו" עליו שיעבירו אותו ללייקרס בשעות שלפני תום מועד ההעברות, כדי שיחתום על המסמכים למימוש האופציה להישאר באורלנדו לשנה הבאה ?

 

אז נראה לך שאפשר לבנות על זה שהלייקרס יתנו את ביינום תמורת ההימור הזה ?

 

כן - אם משהו ישתנה בעמדה של הווארד לגבי הארכת חוזה בלייקרס (אולי הניתוח בגב ילחיץ אותו, אולי הם יצליחו בנס לשים את ידם על דרון וויליאמס אם הוא יאיים על הנטס שהוא הולך לדאלאס כשחקן חופשי והם לא יקבלו בשבילו כלום) - אז הלייקרס כמובן יהיו פתוחים לטרייד של הווארד תמורת ביינום.

אבל לתכנן את השינויים שהלייקרס צריכים לעשות על סמך זה ?

זה פשוט לא רציני.

 

ודווין האריס ?

מה - לא ראית את הלייקרס השנה ?

לא ברור שקליעה מבחוץ זה הדבר שהם צריכים יותר מהכל בעמדת הרכז - מה שלהאריס לחלוטין אין ???

 

וג'אמיר נלסון ?

איך בדיוק ?

גם אם הוא ייצא מהחוזה שלו ויבחר לבחון את השוק החופשי - אתה מודע לזה שהלייקרס לא יכולים להציע יותר מ 3 מיליון לשנה לשחקן חופשי הקיץ ?...

לא רציני.

 

מה שהלייקרס יעשו בגלל המס החדש והנוראי עבורם, ובגלל הבעיות בעמדת הרכז - זה להעביר את גאסול ליוסטון.   הקבוצה שבעצם כבר עשתה עבורו טרייד (עסקת כריס פול) שבסופו של דבר לא יצא לפועל.

 

לקבוצה הזו באמת יש את הרכז האידיאלי בשביל הלייקרס - לאורי.

שומר מדהים, קלעי מצויין, צעיר, וגם חתום על חוזה מאד זול של 6 מיליון לשנה.

ליוסטון גם יש בחירות דראפט לתת שזה מאד חשוב ללייקרס בגלל בעיות השכר העתידיות, ליוסטון יש את דראגיץ שהצטיין בזמן שלאורי היה פצוע, ואפילו יש סכסוך בין לאורי לקווין מקהייל המאמן...

לא רק זה - ליוסטון גם יש מקום בתקרת השכר מה שאומר שהלייקרס לא יצטרכו לקבל חזרה חוזים נוספים אם לא ירצו בהם, והלייקרס אפילו ייצרו לעצמם טרייד אקספשן ענקי כתוצאה מהעיסקה - מה שיאפשר להם לעשות מהלכים נוספים בקיץ.

 

מה עוד צריך בשביל להבין שגאסול (השחקן שמקהייל מת לאמן כי הוא רואה בו את עצמו) הולך ליוסטון ?...

 

אבל באמת - כל אחד שרוצה להבין את הבעיות של הלייקרס באמת, צריך להתחיל עם להבין את הסכם השכר הקיבוצי החדש והמשמעות שלו לקבוצות המרוויחות של הליגה כמו הלייקרס, ובמיוחד ה repeater's tax .

 

בלי להבין את זה, אין שום סיכוי לנסות לנתח ברצינות מה הלייקרס צריכים או יכולים לעשות בקיץ.  פשוט בזבוז של זמן ואנרגיה.

הגב לתגובה זו סגור
39. טור של אוהד מתוסכלהודעה שנקראההודעה נעולה מט העולם  | 25/05/12 | 22:54

הבעיה של אוהדי הלייקרס שהם משום מה חושבים שהם חיים בארץ ישראל ושהם אוהדים את מכבי תל אביב. באן-בי-איי יש הגבלות ותקרות שכר, כך שהתקווה שבראיינט, גאסול, דוייט האוורד ועוד פוינט גארד מהשורה הראשונה ישחקו זה לצד זה היא אפסית. אם הלייקרס יצליחו להרכיב שלישייה גדולה, זה יצטרך להיות על חשבון גאסול או הרכז המדובר - אין שום דרך אחרת. בכל מקרה, זו שנה שנייה ברציפות ששיטת התאגדות כוכבי העל לא בהכרח מוכיחה את עצמה. מיאמי היא קבוצה שלא נראית מוכנה לאליפות, בגלל שהצוות המסייע החלש שלה. אוקלוהומה היא סיפור אחר, בגלל ששם יש שני כוכבים שגדלו עם המועדון וליד צוות מסייע משובח. ובכל זאת, הפייבוריטית נראית סאן אנטוניו, שיש לה עומק, ניסיון, כדורסל קבוצתי ומאמן גדול. זאת המתכונת שבדרך כלל מביאה אליפויות באן-בי-איי 

הגב לתגובה זו סגור
38. כל קשר של הכותב לכדורסל מקרי לחלוטיןהודעה שנקראההודעה נעולה ארד  | 25/05/12 | 19:28

האוורד קובי וויליאמס ביחד זה כבר מעבר למעבר של התקרת שכר, ג'ון וול לא יכול להגיע ללייקרס עם ביינום פשוט אין היגיון בכתבה הזאת לא יודע מי נתן לאיש הזה לכתוב. לא מבין את ההקשרים ג'רמי לין וכרמלו שיחקו 6 משחקים ביחד והיו על הפנים, בלי כרמלו לין כיכב ובלי לין כרמלו היה סבבה, רמון סאשינס צריך להישאר הפוינט גארד, ביינום ישאר וכנראה היחיד שילך בטרייד באוף סיסון זה גאסול.. קובי בן 36 וכנראה יסיים ת'קריירה בלי טבעת נוספת, כי זה עניין של זמן עד שתגיע הפציעה שגם הוא לא יכול לטאטא מתחת לשטיח ולהמשיך כרגיל.

הגב לתגובה זו סגור
  לך אין מושג - טוקבקיסט שכונה!הודעה שנקראההודעה נעולה מקדו  | 25/05/12 | 20:15

לך אין מושג - טוקבקיסט שכונה!

קובי בראיינט הוא רק בן 33 וחצי! איך הגעת ל 36? לא יודע מי נתן לך לטקבק...

ילד, לך תעשה שעורי בית.

הגב לתגובה זו סגור
  צודק!!!הודעה שנקראההודעה נעולה קוביזיון  | 25/05/12 | 20:20

גיל ברק אתה משוחד בצורה ברורה ומגעילה תשועלים!!!!!!!!

הגב לתגובה זו סגור
  צודק טעות שליהודעה שנקראההודעה נעולה ארד  | 25/05/12 | 21:22

בן 33 וחצי אבל עם מצב גופני וסוחב פציעות של איש בן 36.. עדיין הכותב מטומטם

הגב לתגובה זו סגור
37. כתבה חובבניתהודעה שנקראההודעה נעולה משהו  | 25/05/12 | 18:21

כתבה חובבנית כ"כ וניתוח כ"כ גרוע לא קראתי הרבה מאוד זמן. אז ככה. ביינום הוא הסנטר ההתקפי אולי הטוב ביותר בליגה, בוודאות מספר 2 בלייקרס. אם הלייקרס יעבירו אותו בטרייד, זה יהיה רק תמורת הווארד, אחרת הם יוצאים מופסדים. מצד שני, קשה לי להאמין שהמג'יק יוותרו על הווארד בשביל ביינום, כי הוא עוד לא שחקן מספיק טוב בשביל לבנות פרצ'ייז עליו.

גאסול וארטסט (וורלד פיס.. פחחח) היו עפים מזמן, אם הייתה קבוצה שהייתה מסכימה לקחת את החוזים המנופחים שלהם. הם לא שווים את הכסף ואני לא בטוח אם הם השחקנים הנכונים לליקרס, במיוחד גאסול.

ההשוואה בין מה סשנס שמשלים את קובי לוויד ולברון, ווסטברוק ודוראנט, ולין לאנתוני היא פשוט מגוכחת- כי כל אחד מהזוגות שונים לחלוטין אחד מהשני. סשנס ממש לא רכז גדול NBA, הוא בקושי רכז ממוצע פלוס ברוב קבוצות הNBA היום. הלייקרס בהחלט היו רוצים לראות שדרוג, אבל למה לעזאזל אתה חושב שהקבוצות של דרון ווליאמס או דווין האריס יוותרו עליהם בשביל סשנס? לכל טרייד יש שתי צדדים.

בקיצור- הלייקרס צריכים שדרוג כדי להתמודד על האליפות, ואין להם יותר מדי דרכים לספק אחד כזה. ביי ביי לשושלת קובי בראיינט.

הגב לתגובה זו סגור
36. קובי בראיינט!!הודעה שנקראההודעה נעולה קובי הגדול בהיסטוריה  | 25/05/12 | 13:15

כל מילה בסלע. ביינום אכזבה. לדעתי המאמן גם כשלברגעי האמת. קובי שחקן הכי גדול בהיסטוריה של המשחק יחד עם ג'ורדון

הגב לתגובה זו סגור
35. הלייקרס צריכים את הווארד(בעד ביינום) ודרון ויליאמסהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו שיודע  | 25/05/12 | 12:35

הווארד תמורת ביינום ועוד איזה שחקן שלא צריך, ודרון ווילאמס תמורת איזה שני אפסים ובחירות דראפט.

הגב לתגובה זו סגור
34. גיל אתה אוהב את קובי והכתבה קצת משוחדת . חבל . הודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 25/05/12 | 11:06

יש לך הרבה ידע אבל זה יוצא פה לא טוב .

כל שנה ללייקרס היו חיים קלים במערב עד שפתאום באו דאלאס ואוקלהומה אז הסגל הכי טוב בליגה נתקע כי קובי אגואסיט וחושב רק על עצמו . איזה חמישיה , גם השנה . סשנס קובי ארטסט גאסול וביינום , מי שלא חושב שזאת החמישיה הכי טובה בליגה שיקום . גם לפני 3-4 שנים אמרתי שלברון שחקן טוב יותר מקובי . עכשיו כולם רואים . קבוצה שיש לה סגל לא מדהים נתנה ללייקרס 4-1 על הראש כי היא קבוצה ולא יחידים כמו הלייקרס . דרך אגב חוץ מדוראנט ו ווסטברוק לאוקלהומה אין שחקן ברמה של קובי גאסול וביינום . עם כל הכבוד להארדן ואיבקה . מה שכן הם קבוצה מאומנת שרוצה ומצליחה לנצח . דרך אגב לסאן אנטוניו יש סגל פחות טוב משל שניהם אבל שוב , קבוצה!!!!!! שתי סוויפים . מול קבוצות לא רעות .

הלייקרס צריכים חריש עמוק . עמוק!!! . ביינום גאסול וסשנס בעד הווארד ונלסון זה דיל טוב לכולם . לשחרר את ארטסט כי הוא לא שווה את הכסף שהוא מקבל . להוריד את המשכורת של קובי ( עשרה מיליון יותר מלברון משום מה ) ואז יש כסף להביא פרי אייג'נטס טובים ורוטציה ארוכה וטובה כמו שיש לסאן אנטוניו . רק ככה הם יצליחו . כמה כסף מקבל שיין באטיה במיאמי ? חמש מיליון ? כמה ספלושה באוקלהומה ? כמה ספליטר בסאן אנטוניו ? כמה טיי לוסון בדנבר ? חמישה שישה שחקנים כאלה מסדרים את הלייקרס . צריך רק לדעת למצוא אותם . משום מה בלוס אנג'לס וניו יורק הם לא יודעים למצוא אותם .

הגב לתגובה זו סגור
  אין לך מושג על מה אתה מדבר, חבל סתם תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו  | 25/05/12 | 11:32

הגב לתגובה זו סגור
  דווקא יש לו הרבה.. לך אין מושג. לכן אתה לא מדבר..תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו, רק שמבין..  | 25/05/12 | 16:05

הגב לתגובה זו סגור
  צודק במאת האחוזים!!!!!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה CP3  | 25/05/12 | 16:06

הגב לתגובה זו סגור
33. לייקרס לא צריכים את הווארד צריך אתהודעה שנקראההודעה נעולה ל.א.ל  | 25/05/12 | 10:25

PG: וול מוסר קולע ריבאונדר מושלם  ליד קובי מחליף שלו צארל'ס ג'קינס יתו לוול מנוחה ומחליף שני דריוס מוריס במקרה של פציעות ועבירות שיהיה לעזור

SG: ברייאנט כמובן מחליף שלו שבד יתן תמורה מאוד חשובה מהספסל

SF: ארטסט בעייתי ולפעמים משתגע צריך להביא לו מישהו שילחם איתו על מקום בחמשייה וזה קירלנקו חיית הגנה

PF: טלטובי'ץ אחד מקלעי השלשות הטובים ביותר שלייקרס יכולים להשיג מחליף שלו היל שיעזור לו

C: ברניאני יותר זול ויעיל מביינום וגם קולע שלשות מחליף שלו ביומבו מלא פוטנציאל מחליף שני  האשים תאביט

הטריידים: ביינום-ברינאני גם ברניאני יותר זול וגם יותר יעיל לא בהרבה אבל יותר

גאסול-ביומבו ו 2בחירות דראפט עתדיות ביומבו יכול להפוך לשחקן מעולה וגאסול רך גם יפנה מקום בתקרת השכר וגם כשקובי יפרוש נקבל 2 בחירות דראפט

סשנס- תאביט בחירת דארפת עתידית תאביט יהיה גיבוי לסנטרים וגם נקבל בחירת דראפט

צ'ארלס גקינס- סטיב בלייק ובארנס ג'קינס מחליף ראוי ונחסוך מקום בתקרת השכר

ללהחתיםאת מי שכתבתי שיהיה בדגל ואין עליו טרייד וכל מי שבסגל הנוכחי ולא רשום לשחרר

 

 

 

הגב לתגובה זו סגור
  הרכבת קבוצה ב2K ולקחת אליפות הודעה שנקראההודעה נעולה מישהו  | 25/05/12 | 11:34

הרכבת קבוצה ב2K ולקחת אליפות  אז אתה בא ומציע אותה כאן 

הגב לתגובה זו סגור
  חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחהודעה שנקראההודעה נעולה ארד  | 25/05/12 | 19:31

ב2K כל אחד יכול לקחת אליפות

הגב לתגובה זו סגור
32. סוף סוףהודעה שנקראההודעה נעולה gad  | 25/05/12 | 07:55
דוא''ל:gadtimsit@gmail.com

סוף סוף כתבה מקצועית ואמיתית זה נכון כל מה שכתבת רק חבל שהלייקרס לא חשבו על כל זה כבר לפני פתיחת העונה והיו חוסכים לקובי עונה של מאמץ אחרון אבל קובי זה קובי ובתור שחקן השני בטיבו בהיסטוריה הוא ידע ד
הגב לתגובה זו סגור
31. גיל ברק בכתבה חזקה ומצויינת. פשוט תותח.הודעה שנקראההודעה נעולה אפרים  | 25/05/12 | 02:16

קצת ריענון: משחק מס' 5 הלייקרס (מלבד קובי) פותחים עם 1 מתוך 9 ניסינות ורק קובי מונע מהמשחק להסתיים כבר ברבע הראשון. ספסל- בדיחה עצובה...

אז מה הטימטום הזה למסור? למי הוא ימסור? הוא מסר כמה פעמים ואף אחד לא קולע, כולם חסרי אנגיות ומפוחדים. צריך להעריך את האומץ, הנחישות והתחרותיות שלו ולא לבלבל בשכל ולכתוב שטויות כמו שחלק מהטוקבקים רושמים פה בלי הבנה מינמלית. לגבי היכולת שלו- אף אחד בעבר הרחוק או הקרוב או בהווה או בעתיד הנראה לעין לא ישחזר יכולת כזו בגיל 34! אף אחד מלבד מייקל ג'ורדן.. אז תנו כבוד ותעריכו את אחד מ-2 הגדולים בתולדות המשחק. מג'ק? הוא כבר מזמן אמר בעצמו וחוזר שוב ושוב שקובי הלייקר הגדול בהיסטוריה. (ולא רק הוא... כמעט כולם מסכימים פה אחד.)

בירד? אפילו לא קרוב. חבל בכלל להסביר. שבת שלום וחד שמיייח!

הגב לתגובה זו סגור
30. גיל בחייך, כמה אפשר להתעלם מהחולשה של קובי?הודעה שנקראההודעה נעולה מאנו  | 24/05/12 | 23:59

העונה הזו הייתה אחת החלשות שלו מבחינת אחוזי קליעה ואולי גם אסיסטים. 

אבל עזוב מספרים, ראית הרי את הסדרה מול אוקלהומה: ההתקפה של הלייקרס תלויה ברצון של קובי לחלוק את הכדור. כשזה קורה, וביינום וגאסול ווורלד פיס מעורבים בהתקפה, הלייקרס עפים. כשקובי מחליט לחפור עם הגב לסל זה ייגמר ב30 נקודות של קובי, אבל בהפסד של הלייקרס. 

אני טוען שהלייקרס חייבים להתגבר על הדומיננטיות של קובי, ולהחליט שסגנון המשחק חייב להשתנות. קובי חייב להחזיק פחות בכדור ולהיות פחות זמן על המגרש. שנה הבאה הוא יהיה איטי יותר, ויריביו מהירים יותר. ג'קסון ידע לעשות את ההתאמות סביב מייקל בשנותיו האחרונות, ומייקל היה אתלט גדול יותר מקובי. 

גם פופוביץ' יודע לעשות את ההתאמות סביב דאנקן. הבעיה היא שקובי גדול על מייק בראון, ולא סביר שהאחרון מרגיש מספיק בטוח כדי להגיד לקובי לקחת צעד אחורה. 

אנדרו ביינום הוא הסנטר ההתקפי הכי מבטיח מאז ששאקיל פרש. שנים מחכים שהווארד יפח בהתקפה, אבל פשוט אין לו את זה. למה שהלייקרס יוותרו על ביינום? 

אני מעריך שהלייקרס "תקועים" עם בראיינט עד שהוא יחליט שהמרוץ הדי מטורף שלעתים עולה בהצלחת קבוצתו לעבור את ג'ורדן ייגמר. עד אז, הם נידונו לעוף בסיבוב הראשון/שני מול קבוצות שהבינו כבר איך לסגור את בראיינט שמעונה לעונה הופך להיות הרבה יותר תלוי במשחק הגב לסל שלו, ובשופטים שמאפשרים לו לשחק מאוד אגרסיבי בהתקפה. 

הגב לתגובה זו סגור
  כל מילה בסלע! הודעה שנקראההודעה נעולה המלך דוראנט הראשון!  | 25/05/12 | 16:08

אתה צודק.. גיל ברק אתה בדיחה לא מצחיקהה!

הגב לתגובה זו סגור
29. לייקרס לא צריכים את הווארד צריך אתהודעה שנקראההודעה נעולה ל.א.ל  | 24/05/12 | 23:49

ג'ון וול נגמר לו החוזה להחתים אותו רכז צעיר קולע מוסר ריבאונדר מעולה שווה להחתים

קירילנקו לפעמים ארטסט משתגע וקירלנקו יאבק איתו על מקום בחמשייה

טרייסין תומפסון על גאסול כדי לפנות מקום בתקרת השכר

ברנאיני על ביינום ברניאני יותר יעיל וזול

ספסל: ג'קינס שבד ארטסט/קירלנקו היל מיראס לאונרד דאמין וילינס וגרג מנקרו

שחקני הספסל שכתבתי שבקבוצות לסדר טריידים שחקני הספסל הנוכחים

סה"כ סגל צעיר עם שחקנים עם ותיקים שיתנו אופי לשחקנים הצעירים והרבה יותר טוב

הגב לתגובה זו סגור
  אה כןן וגם הם צריכים:הודעה שנקראההודעה נעולה מגי'ק  | 25/05/12 | 16:09

את מייקל ג'ורדן

הגב לתגובה זו סגור
28. גאסול צריך לבקש טריידהודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 24/05/12 | 23:47

טוב יעשה גאסול אם יברח כמה שיותר מהר מקן הצרעות הנקרא ל.א לייקרס, שהולך להיות בית הקברות הגדול ביותר לשחקנים כל עוד קובי בראיינט נמצא שם. הקבוצה כבר ממש לא מעניינת אותו, ואת השנים הקרובות עד הפרישה הוא יקדיש לשיפור הסטטיסטיקות האישיות שלו, גם אם זה אומר 50 זריקות למשחק. תוסיפו לזה סנטר כשרוני אבל חסר מוטיבציה, שחקן הגנתי מצוין אבל חוטף השעיות ברגעים הכי קריטיים של העונה, ומאמן בינוני שמשמש שק חבטות עבור שחקניו המתוסכלים, ותבינו לבד לאן הלייקרס הולכים בשנים הבאות. פאו צריך קבוצה שתנצל את הפיזיות ואת הקליעה שלו ולשחק עליו, ולא קבוצה שהכוכב שלה עדיין חי בשנות ה 90 שבהן תפקיד השחקן האירופי הלבן היה לתת את הכדור לכוכב האמריקאי השחור ולזוז מדרכו. מישהו צריך להראות לבראיינט את תעודת הזהות של השחקן שטאטא אותו בשנה שעברה בפלייאוף, הוא לא יראה שם את פילדלפיה או שיקגו כמקום הלידה, אלא דוקא עיר בגרמניה.

הגב לתגובה זו סגור
27. תביאו אותי ללייקרס!!!הודעה שנקראההודעה נעולה סטיב נאש  | 24/05/12 | 23:13

החוזה שלי בפיניקס נגמר.....

הגב לתגובה זו סגור
26. כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד לייקרס  | 24/05/12 | 23:05

לייקרס צריכים  רביעייה טובה כמו באוקלהומה דוראנט ווסטרברוק הארדן ואיבאקה בבוסטון פירס ריי אלן גארנט רונדו...

לא חייבים גם רכז מטורף כמו וייליאמס גם וול אופציה טובה כי הוא קלעי שלוש מצויין

וול, סנאש

בראיינט

וורלד פיס, טלטוביץ

גאסול

הווארד

סגל מטורף יכול להיות

הגב לתגובה זו סגור
25. כתבה ממש טובה ונכונההודעה שנקראההודעה נעולה אלון  | 24/05/12 | 22:36

חמישיית העונה הבאה של הלייקרס צריכה להיות

ג'אמיר נלסון, קובי , מטה , גאסול והווארד.

עם סשנס ובלייק בספסל זה בהחלט טוב, ושחקנים כמו איבנקס וג'ורדן היל גם עושים את העבודה. נלסון והווארד ללייקרס = אליפות.

הגב לתגובה זו סגור
  חמשיית העונה הבאה של הלייקרס צריכה להיות:הודעה שנקראההודעה נעולה אתה ממש לא בכיוון...  | 25/05/12 | 16:11

לברון ג'יימס, קובי בראיינט, קובי בראיינט, קובי בראיינט, והווארד.

ספסל: וויד, דוראנט, כרמלו ושאר נבחרת ארה"ב!!!!

ואז בטוח תהיה אליפות!!! ושיביאו גם את ג'ורדי קרוייף כמנג'ר!!! ואת רונאלדו!!! ומאמן- מוריניו!!!

הגב לתגובה זו סגור
24. הווארד בתמורה לגאסול, טרוי מרפי וג'ורדן הילהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה הצלף העיוור  | 24/05/12 | 22:36

הגב לתגובה זו סגור
23. נו באמת אתה רציניהודעה שנקראההודעה נעולה ויקטור  | 24/05/12 | 22:33

אז ככה אני קורה את מה שאתה כותב וצוחק גיל יקירי בשביל דוויט אורלנדו חצי ל.א ובצדק תמיד יש סיכוי לטרייד ואני הייתי שולח את גאסול ראשון כי הוא נמושה חסר כוח פיזי והייתי מביא את אחיו בגארד הייתי מביא את או גיי מאיו חצוף עם ביצים של יען .

חשוב לזכור שלעונה הסדירה אין שום משמעות זה פשוט ניסוי כלים אחד ארוך שבסופו זה מי נכנס לפלייאוף.

דבר אחרון אתה מתלהב מקובי וחמשת טבעותיו אז תקשיב חמוד קובי לקח 2 שהוא לידר ו 3 שהוא סיידקיקר הוא לא יגיע לרמה של מייקל גם בעוד מאה שנה אף אחד לא יגיע כי אלוהים (של כדורסל ) יש רק אחד 

הגב לתגובה זו סגור
  אבל לדעת גיל קובי הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה... הודעה שנקראההודעה נעולה צודק  | 25/05/12 | 16:13

אז צריך קצת לשנות את העובדות בשביל שיתאימו.. לגילללל.....

הגב לתגובה זו סגור
22. נלסון?!!הודעה שנקראההודעה נעולה ם  | 24/05/12 | 22:07

הרכז הכי פחות יעיל בליגה. מאבד כדורים, לא אחראי, מחטיא המון, נחנק בסיום, לא שומר והסטטיסטיקה שלו באה לידי ביטוי רק מול קבוצות קטנות. אורלנדו הגיעה להישג (גמר הנ.ב.א) רק כאשר הוא היה פצוע כל הפלייאוף והרכז הפותח היה אנתוני ג'ונסון (שלא עושה כלום חוץ מלמסור מדי פעם, דבר שמספיק בשביל הווארד). שום קבוצה לא צריכה רכז טיפש כמוהו.

הגב לתגובה זו סגור
  מי זה אנטוני הזה? אני זוכר את ראפר אלסטון שנתןהודעה שנקראההודעה נעולה חמי  | 24/05/12 | 23:54

משחקים טובים עד הגמר שנלסון שיחק והיה חלוד מאוד.

הגב לתגובה זו סגור
21. גיל ברק תתעורר! אתה משוחדהודעה שנקראההודעה נעולה Michael  | 24/05/12 | 21:37

גיל ברק אוהד זול של הלייקרס..כפי שכבר הודה דרך אגב...

הלייקרס לא צריכים את דוויט..הם פשוט צריכים את קובי כמנהיג.. ולא כאחד שמשרה ביטחון ושניה אחרי הפסד יורד על כולם

הגב לתגובה זו סגור
20. ביינום אולי אדיש מדי לפעמיםהודעה שנקראההודעה נעולה רן  | 24/05/12 | 21:30

אבל הוא הראה במשחק הראשון של הפלייאוף מה הוא מסוגל. שיא חסימות והשחקן הראשון מאז  מג'יק עם טריפל דאבל בפלייאוף. כן, קובי, אחד מהשחקנים עם אחרי הרבה משחקי פלייאוף, לא עשה את זה אף פעם.

זה לא מספיק לך?

כן, לאנדרו יש בעיה מנטלית. בפלייאוף הוא היה בסדר עד שהלייקרס הגיעו ל3-1 מול דנבר והוא הודיע שמשחקי קלוז אאוט של סדרה הם הרבה יותר קלים ממה שחושבים (ואז לא הופיע לשני המשחקים הבאים)

אבל גם לדוויט האוורד יש בעיה מנטלית דומה, גם הוא נראה אדיש. גם אליו באו בטענות שהוא מחייך יותר מדי, גם כשלקבוצה לא ממש הולך.

זה בכלל לא רלוונטי, כי עכשיו שפיטרו את המאמן והGM קשה לי לראות אותו הולך. יש שמועות ששאק אולי יגיע לשם בתור GM. אם זה יקרה אז בכלל אין סיכוי שהוא יעזוב.

מה שחסר ללייקרס זה שחקנים שלא מפחדים לקחת זריקות כשהם פנויים לגמרי. כשיש לך שלישיה שכל כך מעסיקה את היריב ושני השחקנים האחרים מקבלים כל כך הרבה זריקות פנויות, לא יכול להיות שבארנס וסשיונס לא זורקים בכלל. כמובן שצריך מישהו עם אחוזי קליעה הרבה יותר גבוהים

מעבר לזה, הם צריכים מאמן.

בראון לא הרבה כלום העונה. בדיוק כמו שהוא לא הראה כלום בקליבלנד. לא סתם קבוצות שלוקחות אליפות עושות את זה עם מאמנים טובים (פיל, דוק, פופוביץ)

הגב לתגובה זו סגור
19. אף פעם אבל אף פעם...הודעה שנקראההודעה נעולה יוסטוני  | 24/05/12 | 21:03

אל תעז להשוות את השלישייה של מיאמי, הניקס ואפילו בוסטון לזו של סאן-אנטוניו. ג'ינובילי נבחר מקום 57 בדראפט עוד כששיחק ברג'יו קלבריה וטוני פארקר נבחר 29 כשהיה הרכז הראשון של ראסינג פאריז!!!. הם גדלו והתבגרו בסאן-אנטוניו והגיעו לשיאם אחרי תהליך ארוך. אין מקום להשוואה לתהליך התאגדות הכוכבים שמאפיין את הליגה החל מ2007/2008.

נ.ב אין לי כח להתייחס לכל הכתבה, אבל מירזה טלטוביץ' כבר היה צריך מזמן להיות באן.בי.איי. רעיון מצויין.

הגב לתגובה זו סגור
18. kupchack wake up!!הודעה שנקראההודעה נעולה david  | 24/05/12 | 20:49

lakers need to refresh, dwight would be great to get. and he will become a free agent in the end of the next year thats why orlando will trade him. 

if im not mistaken cp3 is also a free agent or has an option to open his contract. i would go for boyh of them and well have a championship team.

Id rather keep bynum then Gasol just cause bynum is young and has a lot more years to play not like Pau. 

Dont know if Bynum and dwight can play together but that can be interesting!!! 

Lets hope Miami doesnt take the championship and labron will remain a looser!!!

הגב לתגובה זו סגור
17. הלייקרס לא צריכים עוד אליפותהודעה שנקראההודעה נעולה   | 24/05/12 | 20:49

שיישבו בשקט איזה עשור עד שיגיע הסופרסטאר הבא. קודם כל צריך 2 אליפויות לאוקלהומה, 2 ללברון (רק 1 במאימי הנוכחית) ועוד קבוצות כמו הניקס, הנטס ומינסוטה

הגב לתגובה זו סגור
  למה מה קרה?הודעה שנקראההודעה נעולה לוס אנג׳לס  | 24/05/12 | 23:36
מה אכפת לי שמיאמי צריכה אליפות?עם שחקן שצועק ודוחף את המאמן ועם MVP של כלום? הלייקרס צריכים רכז אתלטי,רעב וצעיר כמו וול שהוזכר או קונלי מממליך
הגב לתגובה זו סגור
16. רכז טוב הודעה שנקראההודעה נעולה שמעון  | 24/05/12 | 20:48

כמו שכתבתי רונדו הוא רכז טוב, גבוהה, אתלט, יכול לקחת ריבאונדים, שומר מעולה, יכול לקלוע, מהיר וזריז

והכי חשוב!!!!!

 כדורסלן מעולה עם iq גבוהה מאוד שיכול לחלק את הכדורים בין ביינום, גאסול וקובי

הגב לתגובה זו סגור
15. רכז טוב הודעה שנקראההודעה נעולה שמעון  | 24/05/12 | 20:44

הלייקרס צריכים את רונדו רכז מעולה עם iq מאוד מאוד גבוהה שיכול לשלוט במשחק ולחלק את הכדורים בין ביינום, קובי וגאסול

הגב לתגובה זו סגור
  רונדו טוב רק כשהוא שולט במשחק ומנהל אותו לגמרי,הודעה שנקראההודעה נעולה רונדו  | 24/05/12 | 21:55

עם בריאנט לידו, הוא ייעלם כמו שנעלם במשחק האחרון של הסלטיקס נגד פילי...

הגב לתגובה זו סגור
14. רכז טוב הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שמעון  | 24/05/12 | 20:41

הגב לתגובה זו סגור
13. פתרוןהודעה שנקראההודעה נעולה חגיי  | 24/05/12 | 20:40

שלום שמי חגיי ואני scuoter של בני השרון.

לאחר שלוש שנים של למידה של מדעי הספורט ושעות של ימים בלי שינה (אוהד  לייקרס מושבע)

הבנתי את מי הליייקרס צריכים להביא

pg: רונדו

sg: קובי

sf: לברון גיי מס

pf: קווין לאב

c: אנדרו ביינום

הגב לתגובה זו סגור
12. דוויט הווארדהודעה שנקראההודעה נעולה הווארד  | 24/05/12 | 20:34

הווארד באמת שחקן טוב לליקרס: גבוה דומיננטי בצבע שיכול לתפור שלשות מהדאבל טים על קובי וגאסול (בתנאי שקובי ימסור ולא יזרוק זריקה מטורפת שתמיד נכנסת)

הווארד= השחקן הטוב בעולם

הגב לתגובה זו סגור
11. דווקא אפשריהודעה שנקראההודעה נעולה משה הצהוב  | 24/05/12 | 20:31

נלסון+הווארד = בלייק, סשנס, ביינום +בחירות דראפט.

להביא מאירופה בכסף לא גדול במיוחד:

1) קירילנקו, סמול פוורוורד שעושה הגנה מעולה, ויודע גם לסיים משחקים בדאבל פיגרס בנקודות.

2) אלכסיי שבד- קלעי מעולה, יכול לעזור בפתיחת הגנות.

3) ריצ'רד הנדריקס- צעיר, משתפר מרגע לרגע, רעב בטוח, אוהד לייקרס מושבע, יכול להיות הגבוה שנכנס ומרביץ ונלחם על ריבאונד כשהווארד וגאסול נחים.

כמו כן, להביא עוד PG ו-SG צעירים ורעבים בשכר נמוך כמו שרשום בכתבה, אם זה מה-DLEAGUE או מקבוצה אחרת.

הרכב: נלסון, בראיינט, ארטסט, גאסול, הווארד.

ספסל: PG חדש, SG חדש, אלכסיי שבד, בארנס, קירילנקו, ריצ'רד הנדריקס וסנטר מחליף.

הגב לתגובה זו סגור
10. כתבה עיניינית וטובההודעה שנקראההודעה נעולה אייל  | 24/05/12 | 20:28

קובי זה מספר אחד אי פעם מדהים השחקן הזה! הדברים שהוא מצליח לעשות מדהים אותי כל פעם מחדש

הגב לתגובה זו סגור
  מדהים איך כל שנה הוא מצליח לעוף מהפליאוף עם הרכבהודעה שנקראההודעה נעולה קשקשן..  | 25/05/12 | 16:14

יותר חזק.. באמת מדהים!

הגב לתגובה זו סגור
9. מספר הערותהודעה שנקראההודעה נעולה דניאל  | 24/05/12 | 20:27

1. לביינום משחק פנים עדיף בהרבה על זה של הווארד. אומנם הוא לא שולט במשחק ההגנה כפי שהווארד שולט אולם השיוני יניב שיפור מינימלי בלבד.

2. גאסול הרך חייב ללכת. הוא לא משנה משחק בהגנה, הוא יוצא קטן מול כל גבוה אגרסיבי ועם שיטת המשחק בחדשה של המאמן שבה גאסול יושב על קו העונשין במקום מתחת לסל התפוקה שלן שולית. לכן, כל עוד בראון שם חייבים לבחון אופציות טרייד.

3. משחק ב NBA הופך להיות מהיר יותר ולכן הצורך בשני גבוהים נמוכה יותר. צריך כפי שציינת לבדוק אם ניתן להשיג רכז כמו רונדו או וויליאמס תמורת עיסקה סביב פאו.

הגב לתגובה זו סגור
8. הלייקרס לא צריכים את דוויט האוורד!! כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה   | 24/05/12 | 20:17

אני חושב שאתה טועה. ביינום היה טוב מהווארד לאורך העונה הסדירה ובפלייאוף, והחיבור שלו עם שאר השחקנים מצויין. ביינום, גאסול, קובי, וורלד פיס - כולם צריכים להישאר והם צריכים רכז טוב בשביל לקחת אליפות. שכל אחד יוותר קצת על המשכורת, שיביאו את דרון ויליאמס שנמצא בקבוצה בינונית כיום - והלייקרס יחזרו להיאבק על האליפות בשנה הבאה. סשנס, בלייק, מקרוברטס וכד' הם אחלה צוות מסייע לאליפות!

הגב לתגובה זו סגור
  חח אני מת על אוהדי לייקרסהודעה שנקראההודעה נעולה אבי  | 24/05/12 | 20:48

יביאו את וויליאמס אה? עם איזה כסף? הם משלמים מס מותרות כבר שנים!! 

אני מת על איך אוהדי לייקרס תמיד חושבים שאיכשהוא הכל צריך להסתדר בשבילם, קומדיה במיטבה.

הגב לתגובה זו סגור
  אולי ביינום היה טוב מהווארד בפלייאוף תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שגב התותחן  | 24/05/12 | 21:04

הגב לתגובה זו סגור
  כי הווארד היה פצוע בפלייאוףתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שגב התותחן  | 24/05/12 | 21:05

הגב לתגובה זו סגור
7. הלייקרס צריכים מהפך בסגל הודעה שנקראההודעה נעולה   | 24/05/12 | 20:15

גם ביינום וגם גאסול צריכים ללכת. במקומם אפשר להביא את הווארד וג'וש סמית' או מילסאפ, שחקנים טובים גם בהגנה. אם אפשר לזרוק את ביינום וארטסט/בארנס ועוד עבור נלסון והווארד זה יהיה גדול. גם בעמדת הרכז הייתי מנסה להשתדג. סשנס לא מספיק טוב

הגב לתגובה זו סגור
6. צודקהודעה שנקראההודעה נעולה בראיינט  | 24/05/12 | 20:14

עם הווארד יהיה לקובי מי שימשוך אליו את ההגנה ויוציא (מה שביינום היה אמור לעשות). הווארד רעב אתלטי ולא עייף כמו ביינום. לעומת זאת, אני חושב שאפשר יהיה להסתפק גם ברכז יותר צנוע כמו לאורי מיוסטון או מו וויליאמס מהקליפרס.

השילוב בין החוכמה של גאסול לדומיננטיות של הווארד, עם השחקן הטוב בעולם, תחזיר את הלייקרס חזרה להתמודדות על התואר.

הגב לתגובה זו סגור
5. קצת הזויהודעה שנקראההודעה נעולה ערן  | 24/05/12 | 20:14

בדרך כלל הרעיון מאחורי טרייד הוא לקבל תמורה למה שאתה נותן. מכל ההצעות שעלו פה נראה שרק הלייקרס מרוויחים.

למה שאורלנדו תרצה להעביר את הווארד? תמורת ביינום?

למה שהנטס ירצו לוותר על וויליאמס? מה הם יקבלו בתמורה?

מקווה אישית שאף אחד מהכוכבים שהוזכרו לא יעבור ללייקרס. לא צריך לעזור להם, הם לא מסכנים. יש להם כבר עכשיו סגל יותר טוב מ-90% מהליגה.



נ.ב. אני לא חובב של הלייקרס בלשון המעטה

הגב לתגובה זו סגור
  דווקא נשמע הגיוניהודעה שנקראההודעה נעולה KB24  | 24/05/12 | 21:54

אמנם אתה לא מחבב את הלייקרס אבל תחשוב בעצמך.

הווארד אמנם יותר טוב מביינום בכמעט שתי נקודות ושתיים וחצי ריבאונדים למשחק בממוצע בעונה הסדירה, אבל אורלנדו תרוויח מטרייד כזה ולו רק בגלל שהווארד רוצה לעזוב אניווי וכבר תקופה ארוכה מוריד את המורל של הקבוצה עם השטויות שלו, ולעומתו ביינום שאולי באמת עושה בעיות מדי פעם אבל תכלס בא לשחק ולא חושב ללכת לשום מקום.. את האליפויות שלו הוא לקח.

נ.ב. ביינום צעיר יותר, עם יותר עתיד. מצבו הבריאותי לאחרונה מצויין, ואין חשש נראה לעין שיפצע בקרוב.

הגב לתגובה זו סגור
  אתה גם לא מבין כדורסל, בלשון המעטהתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אריק  | 24/05/12 | 22:18

הגב לתגובה זו סגור
4. מקווה שאכן גאסול יישאר הודעה שנקראההודעה נעולה לייקרס   | 24/05/12 | 20:11

למרות העונה החלשה יחסית , קשה לוותר עליו במיוחד שבלתי אפשרי לשחק עם הווארד וביינום באותו הזמן (בהנחה שהוא אכן יבוא ללייקרס) 

הגב לתגובה זו סגור
3. גיל ברק אתה מבייש את עצמך..הודעה שנקראההודעה נעולה בלאק טרנטולה  | 24/05/12 | 20:11

מישהו שמתיימר להבין, קצת, בעולם הNBA, צריך לקחת את האג'נדה שלו ואם לא להשתלט עליה, להחנק איתה.



אתה, בתור אוהד קובי מושבע, לא צריך לאחל לו למכור את הנשמה לטבעת כמו לוזר אחר שמעטר את דור ההתאגדויות הגדול.



תביאו לו את הווארד- לא תביאו לו את הווארד וסי פי3... לא לא.. תביאו לו את דוראנט, הארדן, ווסטבורק פארקינס ואיבאקה... הא.. אבל בעצם שם לא צריך אותו...(לא מאמין שהזכרת אותם באותה הנשימה עם התאגדות כמו מיאמי... תתבייש לך, קבוצה שלא הביאה אף אחד, בנתה את כולם מההתחלה..!!!).



אבל כב היינו בסרט הזה.. עוד כשהביאו לו את גאסול.. אחד הביג-מנים הטובים בליגה.. ואז קטפו בשבילו את ארטסט.. אול-סטאר בזמנו ואחד משחקני ההגנה הטובים שיש בשוק..

קובי- בניוד לגדולים אחרים- לא בונה שחקנים שבאים אליו בלי רזומה- אלא הורס כאלו שבאים אליו עם רזומה.

שחקן אינדיבידואל מושלם- שחקן קבוצתי קטן. כלומר- שחקן מוכשר בטירוף, אבל זאת לא הגדולה.. ובתור מי שרוצה להחשב כאחד הגדולים שראה המשחק.. הוא דיי מחבל לעצמו בתוכניות. הוא ייזכר כאחד המוכשרים הכי קטנים.. מתקרב ביכולת שלו לאבד מומנטומים, וסדרות חשובות ללברון. רק שזה האחרון כן בונה שחקנים ועושה את הקבוצה שלידו לטובה יותר.. רק נחנק. אה- בעצם גם לממבה לא חסרים רגעי חנק....... בגם כשהוא לקח כבר אליפות משלו.. הוא נחנק במשחק 7 והיה צריך את אותו "גאסופט" שיקח לו את התואר..

והשנה... 2 משחקים שהוא הפסיד לבד!!! רבע 4... מה שאמור להיות הזמן להתעלות... כ"כ מצער. אל תאשים את בראון- מאמן ענק שלקח לברון ועוד 6-7 נגרים לתקוםה מדהימה של קבוצה ענקית שהגיעה לגמר הNBA ורק חולשה של ה"קינג" גרמה להם להראות כמו שק חבטות. ובטח שלא את ביינום... שחקן מוכשר שלא קיבל כדור כל הרבע ה4 (בשני המשחקים).. כשזה היה היתרון שלהם כל המשחק!!!! פשוט תאשים את מי שמגיע לו שיואשם! כמו שמאשימים את לברון שזהוא לוזר וזה מגיע לו! ההצלחה והכשלון היא על מי שמקבל את ההחלטות! וזה היה קובי! ששוב יצא קוביזיון!!!!



בכל מקרה.. אני מאחל לכישרון הענקי הזה כל טוב.. אבל אני בטוח שאם היית מביא למייקל ג'ורדן כל שנה עוד אול-סטאר, אז סתם בשביל הכיף הוא היה עושה עונה של 80 נצחונות, ופלייאוף עם נצחונות של 40 הפרש בממוצע..

כמו מייקל לפניו, דוראנט בונה את הקבוצה שלו.. לא קונה אותה... כמו שמוכח בכל כך הרבה ענפי ספורט אחרים.. לקנות כל שנה את הכי טוב שיש בשוק לא יביא תארים.. ושחצנות לא תביא גדולה... קובי מתי תלמד שלב אתה לא יכול.. אתה לא מייקל. חבל שגם את מה שיש לך.. שזה לא מעט.. אתה גם מכתים...

הגב לתגובה זו סגור
  תגובה דבילית וגניבת דעת! תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דורון  | 25/05/12 | 02:08

הגב לתגובה זו סגור
  עמיתי המלומד..הודעה שנקראההודעה נעולה חאל דרוגו  | 25/05/12 | 13:20

גניבת דעת? הכתבה הזאת היא גניבת דעת, הכותב, במקרה מחזיק באינטרס מאוד חזק של להוריד את הנזק התדמיתי שקובי גורם לעצמו חדשות לבקרים בפלייאוף.. ובצורה מבישה מנסה לגנוב דעת ולהשיב לממבה את העוקץ. קובי לא צריך שיגנו עליו.. הוא עושה את זה לבד במסיבות עיתונאים.. מתי שהוא צריך להגן על חברים (?!) שלו לקבוצה. ובטח שלא שימסכו עליו מתי שמגיע לו שיאמרו לו שהוא אגואיסט, ושלא מגיעה לו טבעת שישית, כי הוא פשוט לא לומד שזאת לא רק התוצאה, לפעמים זאת גם הדרך- ובמקרה הזה הן הולכות יחד. חבל שאוהדים עיוורים וחסרי עמוד שדרה כמוך וכמו גיל ברק הם אלו שבגללם קובי ממשיך בדרך הקטנה שלו.. במקום להבין שככה הוא לא יסלול מקום לכס מלכות בהיכל התהילה.. אלא פשוט מקום טריוויאלי בין אלו שידעו לשים כדור בסל. שחקן טוב, אבל קריירה מלאת כתמים. בחיים האגדה של קובי לא תהיה נוצצת בשביל להיות שווה גדולה אמיתית.  

הגב לתגובה זו סגור
  תגובה מצויינת . מדוייקט לגמרי . הודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 25/05/12 | 11:04

גיל אוהב את קובי וזה מה שיצא .

כל שנה חיים קלים במערב עד שפתאום באו  דאלאס ואוקלהומה אז הסגל הכי טוב בליגה נתקע כי קובי אגואסיט וחושב רק על עצמו . איזה חמישיה , גם השנה . סשנס קובי ארטסט גאסול וביינום , מי שלא חושב שזאת החמישיה הכי טובה בליגה שיקום . גם לפני 3-4 שנים אמרתי שלברון שחקן טוב יותר מקובי . עכשיו כולם רואים . קבוצה שיש לה סגל לא מדהים נתנה ללייקרס 4-1 על הראש כי היא קבוצה ולא יחידים כמו הלייקרס . דרך אגב חוץ דוראנט ו ווסטברוק לאוקלהומה אין שחקן ברמה של קובי גאסול וביינום . עם כל הכבוד להארדן ואיבקה . מה שכן הם קבוצה מאומנת שרוצה ומצליחה לנצח . דרך אגב לסאן אנטוניו יש סגל פחות טוב משל שניהם אבל שוב , קבוצה!!!!!! שתי סוויפים . מול קבוצות לא רעות .

הלייקרס צריכים חריש עמוק . עמוק!!! . ביינום גאסול וסשנס בעד הווארד ונלסון זה דיל טוב לכולם . לשחרר את ארטסט כי הוא לא שווה את הכסף שהוא מקבל . להוריד את המשכורת של קובי ( עשרה מיליון יותר מלברון משום מה ) ואז יש כסף להביא פרי אייג'נטס טובים ורוטציה ארוכה וטובה כמו שיש לסאן אנטוניו . רק ככה הם יצליחו . כמה כסף מקבל שיין באטיה במיאמי ? חמש מיליון ? כמה ספלושה באוקלהומה ? כמה ספליטר בסאן אנטוניו ? כמה טיי לוסון בדנבר ? חמישה שישה שחקנים כאלה מסדרים את הלייקרס . צריך רק לדעת למצוא אותם . משום מה בלוס אנג'לס וניו יורק הם לא יודעים למצוא אותם .

הגב לתגובה זו סגור
2. טרייד עם הווארד תמורת ביינוםהודעה שנקראההודעה נעולה גרוקל  | 24/05/12 | 20:07

אני לא רואה שום סיכוי שהמג'יק ירצו לקחת את ביינום אליהם.

בדרך בה הוא מתנהג אף קבוצה לא צריכה אותו.

שחקן כזה לא עוזר לקבוצה,הוא רק פוגע. בוודאי אם הוא יהיה הכוכב של הקבוצה.

מצד שני, להווארד נגמר החוזה בסוף העונה הבאה, ככה שאם הוא לא יסכים להאריך אותו אז נראה מה יהיה.

בכל מקרה. אם הייתי אורלנדו, אבל הייתי צריך לעשות טרייד עם ל.א כמו שאתם רוצים הייתי מציע 2 דברים- או הווארד תמורת ביינום וגאסול, או הווארד ונלסון תמורת ביינום, גאסול וסשנס.

לא נראה לי שהמג'יק יסתפקו בביינום ובעוד שחקן משלים בתמורה להווארד כיוון שביינום הוא אולי הסנטר מס' 2 בליגה(ורק כשהוא מחליט לשחק כדורסל, לא כשהוא ילד קטן) אבל עדיין הפער בינו לבין הווארד גדול מדי.הווארד לא סופר אותו בהגנה(שוב, לא שלביינום אין יכולת, הוא פשוט לא רוצה רוב הזמן) ובהתקפה יש להווארד עדיפות על ביינום.הוא משתף את עצמו הרבה יותר במשחק של הקבוצה ומוסיף המון גם כשהתרגילים לא מסתיימים אצלו.

אבל, למרות מה שכתבתי,אם ביינום יחליט שהוא רוצה לשחק וגם, כמובן, לא יפצע(זאת השנה הראשונה בה הוא היה בריא) הוא יכול לדעתי להגיע לרמה מאוד קרובה להווארד. אבל בינינו, מה הסיכוי שהשועל יהפוך לאריה? לא גדול.

הגב לתגובה זו סגור
1. שטויות!הודעה שנקראההודעה נעולה פיל ג'קסון  | 24/05/12 | 19:49

הלייקרס לא צריכים את הווארד, הם צריכים ספסל, יש להם ספסל עלוב!

ואם סשנס ילמד לשמור גם רכז לא צריך!!!

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ