|
44. |
רק שרף יכול לשנות את המצב  |
עמי מנור |
| 27/05/12 | 20:24 |
איש הגון חרוץ ישר בלי פוזות מאה אחוז כדורסל
|
|
|
|
43. |
פיתרון אפשרי  |
דרור |
| 26/05/12 | 20:37 |
כמו שהקימו את הליגה האדריאטית והליגה הבלטית. צריך לשאוף להקים את הליגה הים תיכונית
הליגה תהיה של קבוצות מיוון טורקיה וישראל. נגיד 7 קבוצות מיוון 5 מטורקיה ו 4 מישראל
ה 4 קבוצות האלה יצטרפו לשלב הפליאוף בישראל.
לגבי צביקה, האמת מהרגע שהוא יצא יחד עם איזנברג למסיבת עיתוניים, אני כבר לא בעדו, בסך הכל קופל עושה עבודה לא רעה בכלל בשיווק ומיתוג הכדורסל, ואפילו פדרמן יצא להגנתו !
|
|
|
|
42. |
ואוו הוספתם גילוי נאות...  |
אורי |
| 26/05/12 | 11:58 |
אז אם הוספתם מותר לכם להמשיך ולהכפיש את המועמד הנגדי?
וזה לא הסתה?
|
|
|
|
41. |
דיי לבלבל את השכל ... זה פשוט ולא מסובך אין מאמנים  |
אלון |
| 26/05/12 | 10:35 |
בארץ שקרובים לסטנדרטים של דוויד בלאט, אני מוכן לחתום ששחקנים
כמו לנגפורד וסמית היו נופלים בין הכסאות בליגה שלנו , ואוחיון , איך זה שירושליים
מצאה לו מקום רק כרכז שלישי שלא נדבר על פניני ,פשוט לראות איך השחקנים
המזדקנים של מכבי לוקחים אליפות כמעט בלי קרב ולדבר על ניהול???
במקום שאתה צביקה שרף המהולל תכתוב שטויות לך תאמן קבוצה שמשקיעה כל שנה המון כסף בשחקנים כמו הפועל ירושליים ותיקח אליפות כמו גבר
מכבי זה בלאט ולא ההיפך ,אם בלאט הולך אז אף מאמן פח שנמצא היום בארץ יכול להחליף אותו מלבדך אולי או פיני גרשון במקרה הגרוע ..
|
|
|
|
40. |
שרף אתה עכשיו חלק מהמשחק - תתפטר לאלתר מהערוץ!   |
|
| 26/05/12 | 10:27 |
|
|
|
|
39. |
אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה!  |
mm |
| 26/05/12 | 01:08 |
אתה יוצא נגד המנהלת ולמי אתה חובר לצמד של נמושות ואיזנברג ושני הראשון הרס כל קבוצה שהיה שותף בה והשני היה ונכשל בהתאחדות הכדורסל
תשאל את החבר קופמן הוא יגיד לך מה דעתו עליהם, עצם החבירה עליהם מעמידה אותך באור שלילי.
האם מר שרף רצונך במינוי נותנת לך את הזכות להכנס סוס טרויאני להתאחדות.
|
|
|
|
38. |
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה!   |
mm |
| 26/05/12 | 00:55 |
|
|
|
|
37. |
תביקה כן ! אייזנברג לא !!!  |
עופר |
| 25/05/12 | 23:40 |
אני חושב ששרף הוא היחיד שיכול באמת להחזיר את הכדורסל הישראלי לרמה שהיה בה לםני עשור ויותר. אבל, שיתוף פעולה עם אייזנברג?
|
|
|
|
36. |
שרף לשיטתך אתה 40 שנה בענף ובאיגוד אז מי אשם????   |
אבי |
| 25/05/12 | 17:55 |
תן לנו את רזומה ההצלחה שלך.
כמה קבוצות פיטרו אותך?
למה אף קבוצה לא רוצה אותך.?
למה מכבי לא מוכנים לשמוע ממך לאף תפקיד?
שכחתה איך קטש הגדיר אותך? ????
|
|
|
|
35. |
צביקה אני ורוב חובבי הכדורסל בעדך, אבל די דיבורים  |
אמיר |
| 25/05/12 | 17:49 |
אני שומע אותך גם ברדיו וגם ביציע וקורא את מה שאתה כותב פה באתר, ואני באמת מאמין שכל מה שאתה אומר נכון וסומך עליך ב 100 אחוז בכל מה שקשור לכדורסל ואין לי ספק שאתה זה שצריך לנהל את כל העניין של הכדורסל בארץ כלומר כמובן להיות יו"ר האיגוד. אבל אני חושב שברגע שהצהרת על עצמך כמועמד (וכולנו שמחים על כך שעשית את זה) אתה צריך להוריד פרופיל בכל מה שנוגע לביקורת על איך שמתנהל האיגוד והכל כי זה א' לא פייר וב', גורם לנו כצופים להתייחס לביקורת כלא רצינית ושמקורה באינטרס. אני לא אומר שאתה צריך לפרוש עכשיו מהיציע ומספורט ללא הפסקה ומספורט 5, להיפך. אבל אני כן אומר: שמע, אנחנו יודעים מי אתה, מה אתה שווה ומהן דעותיך ואני בטוח שרובנו המכריע בעדך, אתה לא צריך להוכיח לנו כלום כבר. עכשיו כל שנשאר לך זה להתמודד ואני מקווה מאוד שתנצח ואולי זה אפילו יזיז קצת משהו בשאר האיגודים בספורט הישראלי ונתחיל לראות יותר אנשי מקצוע מעסקנים מכהנים בתפקידים הללו.
|
|
|
|
34. |
תישמעו:  |
איתי |
| 25/05/12 | 17:36 |
צביקה שרף מדבר שטויות
הפיינל פור היא שיטה טובה שהצליחה להביא לקבוצות אחרות את האליפות
כמו שקרה עים גליל גילבוע , הפועל חולון, ליפני הפיינל פור רק מכבי זכתה כול
הזמן באליפיות
|
|
|
|
33. |
"בחרו צביקה שרף: כי נמאס שיש עוד קבוצות חוץ ממכבי"  |
עומר |
| 25/05/12 | 17:20 |
צביקה יא מכביסט. מה קרה, התחלת להתפתל בכסא העסקנים שלך ברגע שיש מישהו שדואג לליגה ולא רק למכבי?
תזחל חזרה למחילה הצהובה שיצאת ממנה. אפילו עודד קטש אמר עלייך שאין לך מושג בכדורסל.
לא רצו אותך בתור מאמן כדורסל, לא רוצים אותך בתור פרשן כדורסל וגם לא נרצה אותך בתור יו"ר בכדורסל.
די, נגמר. תפרוש כבר.
|
|
|
|
32. |
איכס, פשוט מגעיל  |
דורון |
| 25/05/12 | 17:16 |
צביקה שרף אתה פשוט מלוכלך.
אני לא מבקר את הדעות שלך (שגם הן בעיני טיפשיות) אלא את הדרך. אתה עובד ערוץ הספורט ומריץ את עצמך דרך האתר ודרך כל תוכנית שנותנים לך לדבר בה. אתמול לכלכת על קופל בלי שום בושה והסטת נגדו את דיוויד פדרמן ב"יציע העיתונות", בכל מה שאתה אומר בטלוויזיה נוטף ארס ולכלוכי בחירות, בין אם אתה מפרשן משחקים או כשאתה ב"חמישיות" (שהייתה תוכנית מעולה עד שאתה הצטרפת אליה והבאת את הפוליטיקה המגעילה שלך איתך) תשאיר את הפוליטיקה בבית. הבעיה היא שאתה איש מקצוע כל כך גרוע, או כמו שעודד קטש אמר עלייך "פשוט אין לך מושג בכדורסל" שאתה מתחבא מאחוריי פוליטיקיות כדי שאנשים לא ישימו לב שהמילים היחידות שאתה מסוגל להגיד זה "מאץ'-אפ זון" ו"פאסט ברייק" ו"אני זוכר שאני הבאתי את טפירו להפועל כשהוא היה בן 18". די. נמאס לנו ממך צביקה. אין לך מושג.
ויודע מה? אם אתה לא מסכים איתי ורוצה להוכיח שאתה כן מבין, תפדל. תרוץ, תיבחר והלוואי ותוכיח שאני טועה והלוואי אמן ואמן שתצעיד את הכדורסל הישראלי קדימה. אבל לא ככה. לא בלכלוכים ולא בניצול ציני של המעמד שלך כעיתונאי.
פשוט בזיון, גועל נפש שבא לי להקיא.
|
|
|
|
31. |
נכון-אנעי אשדודי ואוהד מכבי   |
רפאל |
| 25/05/12 | 17:16 |
|
|
|
|
30. |
שמעון מזרחי  |
|
| 25/05/12 | 16:52 |
צביקה מה קרה שמעון אמר לך הפועל חזרו לבטל פנייל פור יש להם תקציב פי 10 מכל ליגה ביחד התחברת שאול שכל מה שנגע הרס
|
|
|
|
29. |
לא יתכן שצביקה מ ריץ את עצמו דרך העיתון ,לא מוסרי   |
|
| 25/05/12 | 16:41 |
|
|
|
|
28. |
קופל זה האיש הנכון לכדורסל ההישראלי  |
ירושלים של זהב |
| 25/05/12 | 16:10 |
כל מי שנגד קופל סביר להניח שהוא איש מכבי ת"א ולמכבי לא מתאים בנאדם כמו קופל שמסכן להם את האליפיות והגביעים
|
|
|
|
27. |
צביקה, נו באמת  |
אוהד האוהד |
| 25/05/12 | 15:40 |
מספיק עם האנטי הזה שלך. איזו מין גישה זאת ?? כדורסל, עבור האוהדים ועבור כל מי שקרוב למשחק, הוא הצגה טובה.. הוא שמחה. הוא רגש. זה נכון שצריך לעשות עבודה יותר טובה עם הנוער ועם הכשרונות הצעירים, אבל איך זה סותר תותחי קונפטי בגמר הפיינל פור ? מה הקשר ?
מתי תתחיל להציע רעיונות קונסטרוקטיביים ? מתי תתחיל להיות בעד משהו ולא רק נגד ? שנות ה80 חלפו ואינם. תשאל את חברך שלמה שרף שלא הבין את זה וקיבל בעיטה בתחת כשניסה לחזור לאמן. תתקדם, צביקה, תציע איך אתה משתף פעולה עם העולם, אחרת תמשיך להיות לא רלוונטי לנצח. זה שאתה טוען ששיקרו לך, קופל ואנשיו, זה לא מעניין ולא רלוונטי. אותנו מעניין הכדורסל, לא העלבונות האישיים שלך.
ועוד משהו, בקטנה, אל תתצטלם יותר עם שאול אייזנברג. זה שם אותך במקום שאף חובב כדורסל בישראל לא מוכן לתמוך בו ולא מוכן לקבל.
|
|
|
|
26. |
התגובות הלא אוביקטיביות והלא ספורטיביות פה  |
רז |
| 25/05/12 | 15:30 |
עולות לי על העצבים. יש לכדורסל בארץ מזל שיש לו את צביקה. אני מקווה שיהיו בחירות חשאיות ושהוא יזכה... אבנר קופל חירב את הכדורסל, ופתאום הרים כל מיני קולות שאומרים "נותנים לנו, אז למה שלא נקח" (כמובן לא בהיבט כספי או מקצועי שבם לא נעשה שום שינוי, אלא מכיוון החוקים המגוחכים שיש פה בארץ).
לפני הפיינל פור ב"ידיעות אחרונות" ראיינו שחקנים מהקבוצות. מה הם אמרו? שלא אכפת להם שזה לא ספורטיבי. למה? כי הם יודעים שהם לא יגיעו למכבי בכל מקרה. אנשים, אולי במקום להתבכיין תעבדו קשה באימונים ותשקיעו יותר? הפיינל פור זאת שיטה עלובה שהגה בן אדם עלוב לא פחות.
הגיע הזמן שמישהו שהכדורסל יקר לליבו כמו צביקה ינהל את הענף הזה..
|
|
|
|
25. |
לכל המקטרגים על התחרותיות סדרות הפלייאוף היו   |
|
| 25/05/12 | 15:13 |
מעולות ברובן, ירושלים - חולון היה תענוג לראות, אפשר גם סדרה של שני משחקים אחד בבית של כל קבוצה כמו שהציעו רבים וטובים לפני.
|
|
|
|
24. |
3 נמצא במערכת    |
מואביה |
| 25/05/12 | 15:11 |
|
|
|
|
|
איזה מערכת? מצחיק בסה"כ אוהדים אמיתיים רוצים   |
ירושלים של זהב |
| 25/05/12 | 18:20 |
תחרות בליגה הזאת אפילו אוהדי מכבי מתחילים להשתעמם כשיש משחקים בליגה
|
|
|
|
23. |
ליגה ללא מכבי = החזרת התחרותיות   |
פתרון פשוט |
| 25/05/12 | 14:40 |
|
|
|
|
22. |
הלו צריך פה מיקסר. איפה המיקסר?!   |
|
| 25/05/12 | 14:21 |
|
|
|
|
21. |
מסכים עם כל מילה   |
|
| 25/05/12 | 13:57 |
|
|
|
|
20. |
אליפות  |
צהוב עולה |
| 25/05/12 | 13:48 |
איך ידעתי שננצח את אשדוד
|
|
|
|
19. |
תפסיקו לחפש אקמול לאדם גוסס  |
זורה מלח |
| 25/05/12 | 13:38 |
הליגה הזאת חולה מהיסוד, עד שלא תהיה תחרותיות הענף הזה מת וחבל על כל מילה שנכתבת בעניין. עצוב שביום שבו מוכרעת האליפות אני רואה ריאל נגד קאחה לבוראל...
|
|
|
|
18. |
אני אגיד לך מה הבעיה  |
א |
| 25/05/12 | 13:36 |
אנחנו במדינה של גיוס חובה, והקריטריון לקבלת ספורטאי מצטיין זה השתתפות בנבחרת ישראל. אז מה אתם מצפים? יש הרבה שחקנים טובים שלא התמזל מזלם להיות בנבחרת. איגוד הכדורסל צריך להילחם על אותם שחקנים כדי לא לאבד אותם בצבא. מניסיון
|
|
|
|
17. |
7 צודק  |
עודי |
| 25/05/12 | 13:28 |
מסכים עם כל מילה של 7.
קייימות שתי אפשרויות - לסלק את מכבי מהליגה או לסגור את הליגה. אין אפשרות שלישית
|
|
|
|
16. |
אין לך חצי מושג ,נא לפרוש ממה שכאילו עיתונות.   |
מאייר |
| 25/05/12 | 13:18 |
|
|
|
|
15. |
אתה כל כך צודק, אבל איך נגרום לדברים לזוז?   |
אוהדת מכבי ת"א |
| 25/05/12 | 13:10 |
|
|
|
|
14. |
תקרת שכר ושלושה זרים -  |
שער 5 |
| 25/05/12 | 13:06 |
זה הפתרון היחיד למחלה האנושה של הכדורסל הישראלי ולצביקה שרף אין עניין אמיתי בפתרון הזה
|
|
|
|
13. |
עצוב  |
שי |
| 25/05/12 | 12:54 |
עצוב היה לראות קבוצה אליפות שבה שחקנים מרכזיים לא משחקים ולא בגלל פציעה או עונש אלא חוק שחייב לסנן שני שחקנים( מזל שלא יותר אם היו גם מאצבן ומאלט )
חבל שלא זכינו לראות אפילו דקות מעטות של השתתפות של שחקנים גדולים שהיו חלק מהאליפות לאורך העונה
זה לא נראה טבעי ולא ספורטיבי
וכי מה היה חסר אם כל שחקן בקבוצה היה נרשם למשחק - שיתופו או אי שתופו יוכרע בשל שיקולים מצקועיים של המאמן ויכולתו האישית של השחקן ואל גחמה עצובה של חוק שלא ברור לי מה ערכו הספורטיבי
בכל מקרה היה עצוב לי לראות את האלופי חוגגת ללא שמחה של שניים משחקניה הבכירים
מחכה לתגובתכם
|
|
|
|
|
צודק מאוד - מאד עצוב    |
|
| 25/05/12 | 13:15 |
|
|
|
|
12. |
רק צביקה יביא את השינוי המיוחל לענף קופל הביתה   |
דרור |
| 25/05/12 | 12:54 |
|
|
|
|
|
צביקה , אתה אובייקטיבי? או בעל תפקיד במכבי ?   |
שמוצניק |
| 25/05/12 | 14:38 |
|
|
|
|
11. |
כל הכבוד צביקה!  |
עידו |
| 25/05/12 | 12:49 |
אתה צודק... הלוואי שתיבחר לראשות האיגוד ותשנה פה משהו
|
|
|
|
10. |
מונופול  |
רשות ההגבלים העסקיים |
| 25/05/12 | 12:48 |
שרף מעלה נקודות חשובות וטענות מוצדקות, אבל במקביל הוא גם חושף את האג'נדה הפרטית שלו לגבי מכבי ת"א - "היא מקצוענית יותר, דבקה במטרה יותר, מתייחסת ברצינות ובמקצוענות למה שהיא עושה" ו - "הוויכוח על מספר הזרים ושיטת המשחק זה לא דיון מקצועי". כן, שרף, מכבי זוכה ב 50 אליפויות מתוך 58 עונות, כשיש לה יותר כסף מלכל שאר הקבוצות בארץ ביחד. בואו נתעלם לחלוטין מן המונופול הלא חוקי שיש למכבי על הכדורסל בארץ...
או לחלופין, בואו - במקביל לחיזוק החינוך והתשתיות בכדורסל - נערב את הרשות להגבלים עסקיים, כדי שסוף סוף תהיה לנו פה ליגה באמת שוויונית.
|
|
|
|
|
אתה לא מבין  |
צהוב עולה |
| 26/05/12 | 01:00 |
למכבי יש תקציב גדול יותר כי היא נמצאת גם ביורוליג והיא רוצה להצליח בו
|
|
|
|
9. |
הבעיה בליגה היא קודם כל מאמנים חלשים שנית  |
פלוני |
| 25/05/12 | 12:39 |
השחקנים לא מתאמנים פה מספיק קשה שזאת גם בעיה של מאמנים היה רעיון קצר עם גל מקל לפני כחודשיים והוא אמר שרמת האימונים בארץ לא מתקרבת לאירופה שם מתאמנים פעמיים ביום במשך כל השבוע ורק יום אחד פעם אחת וככה זה בכל הקבוצות אגב הקבוצה שלו בינונית מינוס בליגה האטלקית לכן הבעיה מקור הבעיה ברמת המאמנים שגם לא מבינים נכון איך להשתמש בשחקנים שלהם ואיך להעביר להם את המסר ולפעול במגרש
ובלי קשר לתקציה של מכבי ביחס לשאר מגיע למכבי לזכות באליפות הזאת מסיבה אחת הם התאמנו יותר ושיחקו הרבה העונה הצוות המקצועי פעל כמצופה ממנו ובסופו של דבר גם רצו יותר אגב רצוי לזכור שלמכבי היחידה שיש לה משחק פנים כמו שצריך לאף קבוצה אחרת אין משחק פנים ברמה שקבוצת כדורסל צריכה להיות(מבחינתי החשביות של משחק הפנים זה סופר חשוב) תוסיפו לזה גם שחקנים איכותיים יותר של מכבי אז הפערים בינה לבין שאר הקבוצות רק הולכים וגדלים
לסיכום כדי לצמצם פערים השינוי חייב לבוא קודם ברמת המאמנים ולא רק שידעו לצעוק על השחקנים אלא שיבינו באמת מה נדרש מהם(המאמנים)
|
|
|
|
|
תיקון טעות התכוונתי לראיון עם מקל   |
פלוני |
| 25/05/12 | 18:10 |
|
|
|
|
8. |
לא מסכים עם אף מילה  |
ניר |
| 25/05/12 | 12:37 |
באן.בי.איי אנשים באים לראות ״שואו״ לא פחות מאשר כדורסל, וכל הכבוד שבארץ בשנים האחרונות מעלים את הרמה וזה טוב ויפה ולא בא על חשבון הכדורסל. מכבי עם תקציב של יותר מעשרים מיליון דולר לועסת את הליגה הישראלית שקבוצות מגרדות את המיליון דולר ואם גונבים למכבי משחק זה הישג אדיר. גם אם מגדלים שחקן ישראלי טוב מכבי מסנוורת אותו עם חוזה שלא משאיר לו ברירה (אוחיון) ושחקנים זרים זולים שעושים עונה טובה ישר מוקפצים למכבי ושאר הקבוצות צריכות כל שנה לשלוף שפן מהכובע (ג׳יימס, לנדסברג,טיוס, קיצ׳ן כבר מוזכרים כמועמדים למעבי). כשאירוע הגמר נערך במגרש הביתי שלך, עם תקציב פי עשרים אין הרבה סיכוי לספורטיביות גם במשחק אחד, ואם קבוצה מתקרבת לתואר (הפועל י-ם) שמעון מזרחי כבר על המזכירות והשופטים להזכיר להם מי משלם להם משכורת ומשקיע להם כסף בשוק האפור. הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לכדורסל זה שמכבי תצא מהליגה ותיהיה פה תחרות אמיתית
|
|
|
|
|
דיי לשיריון של מכבי ביורוליג!   |
תומר מי-ם |
| 25/05/12 | 14:44 |
|
|
|
|
7. |
פאטתי  |
אבי |
| 25/05/12 | 12:37 |
לא נשבר לו....
איזה איש מעיק
|
|
|
|
6. |
אני חושב שעכשיו שהוא מתמודד ליור הוא לא צריך לקבל   |
שחר |
| 25/05/12 | 12:37 |
במה פה
צריך להיות שיוויון
|
|
|
|
5. |
חד ומדוייק  |
אלון |
| 25/05/12 | 12:35 |
הלוואי ותצליח להביא שינוי באיגוד
|
|
|
|
4. |
תחרותיות  |
שחר |
| 25/05/12 | 12:31 |
למה אתה לא כותב שהבעיה היא חוסר התחרותיות. למה אתה לא כותב שמכבי קונה כל שחקן מתפתח ומייבשת אותו על הספסל ( יוגב אוחיון הוא היחיד שזה לא קרה לו בשנים האחרונות). יצירת תחרותיות כמו ב - nba היא הדרך היחידה לגרום לכדורסל להתפתח. עד אז זה אבוד.
|
|
|
|
3. |
צביקה שרף נמאסת קשקשן  |
אורי |
| 25/05/12 | 12:27 |
אין לך תפקיד רשמי בכדורסל אז אתה מנצל את העבודה שלך בתקשורת כדי להשבית שמחות
כדורסל הוא ענף הספורט מס' 1 במדינה והוא מודל לחיקוי לכל ענף במדינה שרוצה להצליח.
איפה היית אתה מר צביקה שרף שהייתה מאמן בליגה ובנבחרת? למה אתה לא קידמת את הצעירים? אפשר לחשוב שאתה לא היית מביא זרים מכל מיני חורים אז אל תשחק אותה חכם בידעבד כי אתה חלק מהניהול הכושל הזה במשך שנים.
אגב, גם אני גם לא בעד הפיינל פור אבל למה אף אחד לא מתלונן שהפיינל פור בבית של מכבי ? למה אף אחד לא מתלונן שמכבי גונבת את הישראלים הכי טובים מכל הקבוצות כדי להחליש את הליגה כך שיהיה לה קל יותר לזכות באליפות? למה אף אחד לא מתלונן שמכבי משחקת עם 10 זרים בעוד שרוב הקבוצות משחקות עם 3-4 זרים בכסף קטן? למה התקשורת מתעלמת משאר הקבוצות ומלקקת רק למכבי?
הגיע הזמן שהיו"ר איגוד ומנהלת הכדורסל יעשו סדר בכדורסל הישראלי כי זה הרבה יותר בוער מהפיינל פור או מסדרות.
|
|
|
|
|
תקשיב טוב ילד בן 5  |
|
| 26/05/12 | 15:29 |
הפיינל פור הוא בבית של מכבי כי אין עולם בגודל של נוקיה בכל ישראל, והרי כל מה שמעניין את קופל זה $ ולכן הוא בחר לעשות את זהם שם, איפה שיש הכי הרבה כסף. חוץ מזה, מכבי גם ככה זכתה בביתיות כשסיימה במקום הראשון, לעשות את הפיינל 4 במקום אחר זה כבר גניבה של ממש.
בנוסף, השנה כולן שיחקו עם 4 זרים. ההבדל הוא בישראלים של הקבוצות.
אתה צריך להבין שלא מכבי צריכה להוריד את התקציב ולהוריד את הרמה לקבוצות הליגה, אלא אלו הן שצריכות לעלות את הרמה. כל השחקנים הישראלים והזרים שמשחקים בהם זה שחקנים פח ועד שלא יגדלו דור טוב של שחקנים ישראלים ועד שלא יעלו את הרמה של הזרים אין מה לחפש.
הכל מתחיל בנוער.
|
|
|
|
2. |
שרף הוא אבן יסוד בשיטה הרעה והחולה. שיילך הביתה   |
זבוב |
| 25/05/12 | 12:24 |
|
|
|
|
1. |
מבלי לקרוא  |
ניר |
| 25/05/12 | 12:22 |
באמת מבלי לקרוא את מה שכתבת אני בטוח שיש פה טונה של מרמור. יאללה שחרר טחנת בכל מקום אפשרי את הטענות שלך כלפי קופל ואפילו פעם אחת לא שמענו מה אתה הייתה עושה אחרת או רוצה לעשות. וצביקה בכל דבר בחיים צריך מלאאאא שיווק בדיוק כמו שאתה מנסה לשווק את עצמך. רק שאתה לא מצליח!
|
|
|