עקוב אחרינו

המאבק על פני הליגה

גיא לשנובולסקי
15:03|27/05/2012

אליפות של ווייד ולברון תפתח צוהר לטרנד בעייתי, שעלול להביא לסופן של קבוצות בנויות היטב כספרס ואוקלהומה. 5 סיבות להיות בעד הסלטיקס

מי תגיע לגמר? (GETTYIMAGES). צפו בבוסטון עולה
מי תגיע לגמר? (GETTYIMAGES). צפו בבוסטון עולה

1. זה עדיין מוקדם, ובוסטון רק הכריעה את הפרויקט המקסים של דאג קולינס ופילדלפיה במשחק 7 כדי לעלות לגמר המזרח. עם זאת אפשר לומר: נדמה שגמר המזרח הזה לא יוכרע על כדורסל, הוא יוכרע על רגליים. והרגליים של ההיט הצעירים מהסלטיקס ממילא רעננות יותר, קפיציות יותר, מתפרקות פחות, גם אם מביאים בחשבון את הבטן של בוש. הירוקים נכנסים לגמר המזרח אחרי שתי סדרות שהלכו כמעט הכי רחוק שאפשר (13 משחקים), באופן טבעי אלן שקצת פצוע, רונדו, פירס, וגארנט (41, 38.4 ו-37 דקות למשחק בהתאמה) יתקשו לעמוד בעומס, גם המנטלי, ואם הסדרה תלך רחוק זה יהיה אספקט מכריע. גם לברון (40.2), ווייד (37) נתנו הרבה דקות, אבל הם צעירים בהרבה.

2. אליפות אפשרית של מיאמי חשובה לא רק ללברון אלא גם לנו, כי היא עלולה להוביל את הליגה לכיוון קצת מכוער. היא עלולה ליצור אפקט עדר, שיעצים טרנד קיים ממילא של נסיון לאסוף כוכבי-על ועוד שאריות. טרנדים היו קיימים ב-NBA תמיד, כמו בחיים, מהכי בקטנה: משקפי ההיפסטרים שהשתלטו על הליגה, ועד לשיטת משחק: טרנד תאומי המגדל למשל, שגרם באמצע שנות השמונים לקבוצות להחתים כל גבוה שיכול לחתום. והטרנדים שהכי תופסים הם אלה שנראים עליך ממש טוב, וגם מצריכים הכי פחות מאמץ. לבנות את מיאמי היט זה הכי לעגל בפינות.

טענה נגדית נכונה יכולה להיות שגם בוסטון הורכבה מ-3 כוכבי על ושאחרות עשו את זה ושזה לא דבר חדש. אבל גם בבוסטון של אז, ובעיקר של היום, יש רוח אחרת. מיאמי עשתה את זה בצורה גסה ויהירה מאי פעם, מכל הבחינות.

3. כי כששאומרים שלאריק ספולסטרה היה משחק טוב, מתכוונים לזה שהוא ריווח את המשחק נכון ומצא שטחים לבידודים של ווייד ולברון. כשהולך להם זה מדהים, ובאמת עוצר נשימה – אבל זה לא כדורסל, וכדי ללכת עד הסוף ב-NBA תצטרך לשחק מתישהו כדורסל. ההיט של היום, כשמצבו של בוש לא ברור, תלויה הרבה יותר מדי ביכולת האישית של שני הסופרסטארים שלה. בסדרה נגד הפייסרס קלעו ג'יימס ו-ווייד בנצחונות 64.5 נק', בהפסדים 39.5. במשחק מספר 2 קלעו השניים 52 נק' וזה לא הספיק. במשחק מספר 3 ווייד רשם משחק איום של 5 נק' ומיאמי הובסה.

4. עם כדורסל כזה התקשתה מיאמי מאוד והגיעה לסף הדחה במשחק מספר 4, מול הקבוצה הנחמדה, הבינונית והנאיבית מאינדיאנה. אם לא הייתה תמימה עד אין קץ, לא הייתה מאפשרת לווייד להרים ראש במחצית השנייה ולסחוף לניצחון בסדרה, כשהם, הפייסרס, מרחק רבע אחד טוב מלשבור את ההיט לחלוטין. מיאמי שבלי ספק גססה, שרדה הדחה שנראתה כבר טבעית לחלוטין. כדי לקחת אליפות בדרך הזו לברון ו-ווייד יהיו חייבים לתת עוד 8 משחקים מושלמים, לא כיחידים אלא כצמד. מסוג המשחקים בהם הם עושים המון אבל גם משאירים בדיוק מספיק מקום לשני. זה יכול לקרות וזו יכולה להיות אליפות מופלאה באמת, אחת הגדולות, אבל זה לא סביר, כי להיט מחכות בוסטון (קבוצת ההגנה השנייה בליגה) והספרס או הת'אנדר. אם בוש יחזור זה יעזור, אבל אין לדעת מה מצבו, וייתכן שעד שיחזור לעצמו מיאמי תמצא את עצמה בחוץ. לכן גם אם זו משימה לא קלה, מול ההיט אתה לפחות יודע בדיוק מהי: ריסנת אחד מהם ושברת את מיאמי.

5. אוקלהומה סיטי, ובמידה רבה יותר סן אנטוניו, מייצגות כאן את הזרם הנגדי, שלעולם לא יבשיל לכדי טרנד, אבל חייבים להיות בעדו: בחירה בדרך הישנה, יותר או פחות, של בניית קבוצת כדורסל. המסלול הזה הביא את סן אנטוניו, עם הבסיס המזדקן שלה, למאזן הטוב בליגה בעונה הרגילה, למקום שני בליגה בנקודות למשחק, לסדרת גמר המערב עם שני סוויפים, לפופוביץ' את מאמן העונה, וכל זה בלי אף שחקן בחמישיית העונה (רק פעמיים בעשר השנים האחרונות לא היה לקבוצה עם המאזן הטוב ביותר שחקן בחמישיית העונה – דטרויט ואינדיאנה). סן אנטוניו גורמת לפירוק ההיט? אין סמלי מזה. יהיה מרתק בנ.ב.א בחודש הקרוב, אחת הסיבות היא כי בסופו נוכל לשער לכאן או לכאן, איך תראה הליגה בשנים הקרובות.

התפרסם לראשונה:     12:33 | 27/05/12 הדפס
תגובות
עד כה: 41 תגובות, ב- 27 דיונים. הוספת תגובה
27. אולי אם ההיט יפסידו לקבוצה קבוצתית הם יחליפו מאמן הודעה שנקראההודעה נעולה יוסף  | 28/05/12 | 20:53

ואם הוא ילמד אותם לשחק קבוצתי זה יהיה כדורסל פנטסטי

ויהיה מגיע להם אליפות

הגב לתגובה זו סגור
26. כתבההודעה שנקראההודעה נעולה יאיר  | 28/05/12 | 00:32

כתבה שטוטית ולא אוביקטיבית לחלוטין. האם ללברון אשם  שהוא נפל בדרפט בקבוצה ללא כוכבים . ושחקנים ראויים לצדו.ונשאר באותו מצב בקבוצה כמה שנים טובות? הרי ברור שאם הוא היה בקבוצה כמו אוקלהומה במקום דוראנט כבר היתה לו אליפות

הגב לתגובה זו סגור
  על מה אתה מדבר?הודעה שנקראההודעה נעולה איש  | 28/05/12 | 19:09

דוראנט נפל לקבוצה עם כוכבים?! אתה אמיתי?! אוקלהומה של היום היא קבוצה חזקה לא כי רוקי מעולה נבחר לקבוצה עם כוכבים, אלא כי רוקי מעולה הגיע לקבוצה שבמשך משהו כמו 4 שנים בנתה את הקבוצה סביבו לא מהשחקנים הכי טובים ויקרים של הליגה, אלא משחקנים שבמקום אחר לא בטוח היו פותחים בחמישיה. אוקלהומה (שהיא פרנצ'ייז חדש יחסית) נבנתה בקפידה בלי שמות מפוצצים. איבקה ופרקינס כוכבים? לא! אבל בזכות עבודה קשה והתאמת משחק מעולה של המאמן הם משחקים כמו כוכבים. הארדן כוכב? לא היהרוקי העונה בעונתו, אבל השתפר ברמות והיום השחקן השישי הכי טוב בליגה. אם לברון היה בקבוצה כמו אוקלהומה אוליי היה לו אליפות, אבל לא בגלל סגל מפוצץ בכוכבים אלא בגלל שנים של בניה יסודית ואורכה של קבוצה שראויה לאליפות. לברון "ברח" למיאמי ובחר בדרך הקלה, לא ניסיון לבנות קבוצה - אלא ניסיון לקנות אליפות.

הגב לתגובה זו סגור
25. איך אף אחד לא מציין עובדה פשוטה?הודעה שנקראההודעה נעולה אמיליו  | 27/05/12 | 21:37

האם הייתם שמים את  כל כספכם על מיאמי?

כנראה שלא! מיאמי היא עוד קבוצה טובה בליגה בטח שלא הכי טובה. יש לה בעייה בצבע, ספסל קצר, בעייה במשחק עומד, ובעיית מא'ץ אפ מול קבוצות שמעמידות שומר טוב על לברון/וויד ומשחקות טוב בין גבוהים. כלומר: מיאמי היא מודל לגיטימי שאינו משמיד את הליגה אלא מוסיף לה המון עניין. ראה ערך כמות הכתבות העוסקות בה וכמות התגובות הנלוות. אוקלהומה, בעיקר בגלל האופי הצנוע של דורנט משדרת משהו אחר אבל בנוייה בסגנון דומה של רכז סקורר ופאוור פורוורד קטלני משחק ריצה מדהים ומשחק עומד שנשען על יכולת אישית של שני הסופרסטארים. כל הכיף זה לראות מודלים שונים של קבוצות הנאבקים על שליטה. קשה בליגה הזו ליישם מודל כאידיאל בעיקר בגלל הדרפט וגורמים כמו מעמד המאמן בקבוצה. באירופה אפשר לקחת מודל ולשאוף אליו (ראה ערך מודל אוברדוביץ' מודל גרשון מודל איוונוביץ')  . הימור שלי: סן אנטוניו גוברת על ההיט -4:2 (הנבואה ניתנה לשוטים)

הגב לתגובה זו סגור
24. בתור אוהד לייקרסהודעה שנקראההודעה נעולה איתמר  | 27/05/12 | 20:03

נשארתי עם 4 קבוצות שלכל אחת מהן יש לי טינה כלשהי.

מיאמי - פשוט לא סובל את לברון. את כולו. את מה שמייצג. איך שחקן עם גוף כל כך מושלם לכדורסל הגיע למצב שהוא עושה בדיוק את הדברים ההפוכים. המגעילים. הלא אנושיים. לברון הוא שחקן כדורסל מדהים. בזה אני חייב להודות. אבל בתור בן אדם הוא נופל פעם אחר פעם. ואת וויד אהבתי לפני שהגיע. אבל נראה שעם ההגעה וויד ניהיה אחד השחקנים המלוכלכים של הליגה. לראות אותם צוחקים בגמר של שנה שעברה על נוביצקי בחדר ההלבשה. לראות אותם צוחקים על הפצצה שקיבל סטיבנסון מהאסלם בסדרה מול אינדיאנה. גועל נפש. אליפות שלהם זה הפסד לכדורסל. הם לא משחקים כדורסל. הם משחקים בידוד של 2 שחקנים. אבל אני לא דואג הם לא יקחו.

בוסטון - אין צורך לומר. היריבים המושבעים של הלייקרס. המתחרים במספר האליפויות איתנו. כמובן שאני מעדיף שישחטו את מיאמי, אבל לא עד האליפות. יש שם נקודות שאני מעריך. ריי אלן שלא נגמר. רונדו שנותן תצוגות שלא ראיתי מרכז מאז הימים היפים של ג'ייסון קיד. קווין גארנט שבגילו מצליח להתחרות ולתת מספרים יפים. את פול פירס תמיד לא סבלתי. הכל שם מחובר בשביל אליפות. אני פשוט לא אוהב את בוסטון!

סאן אנטוניו - לא אוהב את הקבוצה הזאת מאז תחילת שנות ה2000. אולי כי הם יריבים של הלייקרס וקיבלתי תענוג מכל ניצחון של הלייקרס עליהם בכל סדרת פלייאוף. אבל לא אוהב אותם. השנה קרה לי משו קצת שונה. הערכתי את הכדורסל היפה שלהם. אבל בכל זאת, זה דיי מרתיע שאין להם בן אדם בחמישיית האןביאי. אומנם לטעמי פארקר אמור להיות שם, אבל הוא לא. יש בהם משהו שהוא יותר מדי כדורסל אירופי, וזה האןביאי. בכל מקרה מעדיף אותם על בוסטון/מיאמי.

אוקלהומה - נתחיל בזה שאני מעדיף שמי שהביס את הלייקרס יקח אליפות. "שמחתי" שנה שעברה שדאלאס עשו את הבלתי יאמן. נבנה שם משהו יפה שהתחיל מהיסוד ועדיין, בניגוד לסאן אנטוניו, מתבסס על אתלטיות וסופרסטארים כמו שאנחנו כל כך אוהבים באןביאי. דוראנט לדוגמה הוא שחקן שאני מאוד מעריך. יש לו את אותם אלמנטים שהיה לקובי בצעירותו. ואני סובל ממנו מהרמה שהוא כל כך טוב. הלוואי יגיע ללייקרס כשקובי יסיים.

הגב לתגובה זו סגור
  בתור אוהד של הלייקרס: מצאת נפט בחפירות?תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דני   | 28/05/12 | 16:13

הגב לתגובה זו סגור
23. ומה עם הטרייד הכי חד צדדי אי פעם, של גארנט?הודעה שנקראההודעה נעולה   | 27/05/12 | 19:28

כמו שכמה מגיבים כתבו פה כבר לפני, בוסטון גם נבנתה על ידי יצירת טריו, הבאת שני סופרסטארים (גארנט ואלן במקרה הזה, במקום לברון ובוש) בנוסף לזה שהיה (פירס/ווייד).

 

הטרייד של גארנט היה פשוט שערורייתי, הג'נרל מנג'ר של מינסוטה (ששכחתי את שמו) היה אז שחקן עבר של בוסטון (אולי הוא עדיין בתפקיד) והוא הסכים להעביר את גארנט תמורת כמה שחקנים גרועים. זה, ביחד עם הטרייד של גאסול ללייקרס, שני הטריידים הכי חד צדדיים אי פעם.

הגב לתגובה זו סגור
  לא מסכיםהודעה שנקראההודעה נעולה עסק שחור  | 28/05/12 | 01:09

מינסוטה קיבלה את גומז, גרין (13 נקודות למשחק שנה שעברה), ראטליף (סנטר לגיטימי בליגה ואחד החוסמים הכי טובים), ג'פרסון (19.2 נקודות ו9.6 ריבאונדים בשנה שעברה), טלפייר (רכז מחליף בפינקס) ובחירת דראפט בסיבוב הראשון. לא הייתי קורא לזה כלום. זה טרייד לגיטימי לקבוצה שמנסה להיבנות מחדש שכולל בתוכו מספר שחקנים צעירים עם פוטנציאל. למעשה ג'פרסון לבד שחקן ברמה של אולסטאר ומינסוטה הייתה צריכה להתאמץ יותר להשאיר אותו בקבוצה.

הגב לתגובה זו סגור
  אין לך מושג!! כנסוהודעה שנקראההודעה נעולה james johnson  | 28/05/12 | 01:18

מעצבן שאנשים כותבים על משהו שאין להם מושג לגביו.

גארנט עבר לבוסטון תמורת אל ג'פרסון, ג'רלד גרין, ראיין גומס, סבסטיאן טלפייר, תיאו רטליף ו-2 בחירות דרפט.

אז נכון שגארנט בזמן הטרייד היה אולי הפאוור פורוורד הטוב בליגה, אבל אתה לא יכול להשוות את הטרייד הזה לטרייד ההזוי של גאסול ללייקרס.

אל ג'פרסון הוא כרגע בחמישיית הסנטרים הטובים בליגה, תיאו רטליף הוותיק והמצויין באותה תקופה היה סוס עבודה בצבע, ג'ראלד גרין לא מימש את הפוטנציאל שרואים שיש לו כרגע בניו ג'רזי, טלפייר גם קצת פספוס אבל רכז אנביאיי לגיטימי וראיין גומס - עוד מחליף לגיטימי בסמול פורוורד. ובנוסף עוד שני שחקנים עתידיים.

הגב לתגובה זו סגור
  אולי זה נכוןהודעה שנקראההודעה נעולה מישהו  | 28/05/12 | 17:02

אבל הסלטיקס לא אמרו שהם הולכים לקחת 8 אליפויות החל מהיום, וחוץ מזה בוסטון לא נשענה רק עליהם. בגלל זה היא לקחה אליפות לפני 4 שנים, והיתה עושה את זה גם לפני שנתיים אלמלא קנדריק פרקינס לא היה נפצע.

הגב לתגובה זו סגור
22. אוקלהומה לא נבנתההודעה שנקראההודעה נעולה נעם  | 27/05/12 | 18:07

הייתה להם הבחירה מספר 2 בדראפט 2007 והם לקחו את דוראנט. (למזלם הם לא קיבלו את הבחירה הראשונה, כי אין קבוצה בליגה שלא הייתה בוחרת בגרג אודן).

זה לא הספיק לשיפור משמעותי, הקבוצה עדיין הייתה גרועה ובשנה הבאה הם קיבלו את הבחירה הרביעית בדראפט מלא כישרון. (הבחירות הבאות היו קווין לאב, דנילו גלינארי ואריק גורדון).

גם זה לא הספיק ובשנה לאחר מכן הקבוצה עדיין הייתה גרועה וקיבלה את הבחירה השלישית בדראפט מפוצץ כשרון ובחרו בהארדן. (הבחירות הבאות היום טייריק אוואנס, ריקי רוביו, ג'וני פלין וסטפן קארי).

זה לא תהליך בניה של טריידים חכמים ובחירות דראפט מוצלחות. זה פשוט לשחק גרוע שנה אחרי שנה עד שיש לך מספיק בחירות דראפט גבוהות כדי להקים קבוצה חזקה.



רק לשם השוואה, ובשביל כל שונאי לברון. הבחירה הכי גבוהה שהייתה לקליבלנד בכל השנים של לברון הייתה שנה לאחר מכן ב2004 כשהם בחרו במקום העשירי את לוק ג'קסון. כן כן, אותו לוק ג'קסון שנחתך מהפועל ירושלים השנה. זה בגלל שלברון היה סיפור הצלחה מיידי. ואגב, לא ממש היו שחקנים באמת משמעותיים שבחרו אחריו.

הגב לתגובה זו סגור
21. כולם שכחו שבוסטון נבנתה באותה צורההודעה שנקראההודעה נעולה סער  | 27/05/12 | 17:21

קל לאנשים לשנוא את לברון גיימס ומיאמי אבל שוכחים שבוסטון נבנתה מ"טריו" שהגיע רק כדי לקחת אליפות ואותם חבר'ה עדיין משחקים.

בעצם שיקאגו ורק היא מהגדולות בנויה מכוכב אחד שהכל על גבו ולצערינו נפצע.

לאוקלהומה היה מזל עם שתי בחירות דראפט מצויינות בעבר של דוראנט ווסטברוק. באמת שכרגע מגיע לסן אנטוניו שהשחקנים בנו שם את הקבוצה והקבוצה בנתה אותם.

הגב לתגובה זו סגור
20. כבר בכותרת ברור שהטור הזה חסר מושגהודעה שנקראההודעה נעולה התוכן פשוט לא רלונטי  | 27/05/12 | 17:02

מאיפה מביאים את הכובתים האלו ????... מת לדעת

הגב לתגובה זו סגור
19. רגע רגע,ואיף בוסטון הנוכחית נבנתה לפני חמש שנים?הודעה שנקראההודעה נעולה נחצ'ה  | 27/05/12 | 16:52

לאחד את פירס עם הקלע הטוב בליגה (אלן) ועם הפאוור פורוורד כנראה הטוב בליגה בזמנו ועוד וטרנים מוכחים (פוזי וכאלה) זה שונה?אם כן,אנא,תגיד לי במה.

הגב לתגובה זו סגור
  מצא את ההבדליםהודעה שנקראההודעה נעולה עסק שחור  | 28/05/12 | 01:37

פירס הוא לא וייד.לפני שבוסטון זכתה באליפות הוא נחשב לשחקן מצויין אבל לא לשחקן שיבחר להיכל התהילה ובטח לא לאחד משלושת השחקנים הטובים בליגה. בוסטון השיגו את גארנט בטרייד שלדעתי היה לגיטימי (ראה את תגובתי הקודמת). אלן גם בה בטרייד וגם אז היה זקן! למעשה רק גארנט נחשב לאחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה. אף אחד לא חשב שזה יעבוד וכולם אמרו שהם זקנים מידי.

לעומת זאת במיאמי התאחדו 2 מתוך שלושת השחקנים הטובים בליגה. לא היה שום טרייד ומיאמי לא ויתרה על אף שחקן. וייד, לברון ובוש סיכמו על הגואל הזה לפני (אחרת איך אפשר להסביר את זה שוייד ולברון לא חתמו על חוזה מקסימום?) מה שלדעתי שאף פעם לא קרה בנבא.כל זה ברמה העובדתית. ואם זה לא מספיק אז לברון הרס את הקבוצה במדינה שבה הוא גדל, הכריז על זה בשידור חי לכל ארהב ואחרי זה התרברב ביחד עם המגעילים בקבוצתו שהם יזכו באליפות שמונה פעמים.

אז אני חושב שזה קצת שונה ששלושה שחקנים ותיקים חברו יחד ליצור קבוצה (דגש על קבוצה), שמשחקת ביחד ובצניעות, לעומת שלושה סופרסטארים בשיא הקריירה, שהרסו שתי קבוצות, השתחצנו, ומשחקים כדורסל לא מאוזן שמבוסס על בידודים.

הגב לתגובה זו סגור
18. מעולם לא ראיתי מאמר גרוע מזההודעה שנקראההודעה נעולה אוהד סלטיקס  | 27/05/12 | 16:44

הכותב, אשר מציין דעה, כותב את הדעות בתור עובדות שרובן לא נכונות. למה אנחנו צריכים לאהוד את הסלטיקס בגלל שמיאמי עשתה משהו שנראה רע לכותב. וויד ולברון רוצים שניהם לזכות באליפות ובמקום להלחם אחד בשני הם עוזרים זה לזה. בנוסף, זה נותן אתגר לקבוצות אחרות שרובן גם מסתדרות מול מיאמי (עובדה, מיאמי אינה הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה). הספרס אינם מקום ראשון בליגה אלא שיקאגו, הספרס ראשונים במערב. למה חייבים להיות בעד אוקלהומה או הספרס, בגלל שהם בנו את קבוצתם מפוקסים של בחירות דראפט? תראה לאן זה הוביל את סקרמנטו, מינסוטה, קליבלנד, פורטלנד ואפילו את הסלטיקס עצמם (בחירות הדראפט הגבוההות שלהן היו עלובות ושימשו בעיקר לטריידים). אסור לעבור קבוצות ולעשות טריידים? שיקגו, שבנוייה כולה על דרק רוז ומפסידה לשמינית בלעדיו, יותר טובה? מדוע בידודים זה לא כדורסל, כי זה לא הולך בניו יורק? אבל כשמבודדים את קובי, רוז ודוראנט אז זה בסדר. אם אתה לא זוכר, את אותה הספרס השמיצו כמו שאתה את מיאמי בגלל כדורסל איטי וחכם כמו של הסלטיקס, אבל כשהכדורסל הוא נגד מיאמי הגסה והיהירה (שוב פעם, דעה ולא עובדה) אז זה מצויין. לידיעתך, טרנד  איחוד הכוכבים תפס עד עכשיו רק בניו יורק ובקליפרס וזה כרגע לא מוביל אותם ולא יוביל אותם לשום מקום באזורם הנוכחי. אוקלהומה היא העתיד של הליגה ולא מיאמי וראה ראיה שהם סיימו בקונפרנס קשה יותר במאזן גבוה יותר. כשרוז יחזור, מיאמי תוכל לפגוש יריבה ברמתה. 

לסיכום, אין לי מושג למה לכותב מפריע הכדורסל של מיאמי, שמוביל אותה להישגים, אבל סימטיה לזקנים זוהי לא סיבה. היה יותר טוב אם הכותב היה אומר למה לסלטיקס מגיע לעלות ולא למה למיאמי לא.

הגב לתגובה זו סגור
  חרתתןתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה חיים  | 27/05/12 | 17:44

הגב לתגובה זו סגור
17. תראה לי קבוצה שזכתה באליפות בלי לאסוף כוכבים?הודעה שנקראההודעה נעולה האוהד הריאלסטי  | 27/05/12 | 16:42
דוא''ל:tal.sedaka@gmail.com


כתבה מטומטמת, בגלל שלברון גיימס שבר את קליבלנד בזה שהוא עזב זה לא אומר שמיאמי אשמה בלכלוך, כל קבוצה בליגה רצתה אותו, אם היה מגיע לקבוצה אחרת כנראה שהיא הייתה לוקחת אליפות ואז גם עליה הייתה אומר מלוכלך



לזכות באליפות בNBA אתה צריך יותר משתי שחקנים, אל תדאג אם שאר השחקנים במיאמי היט לא יתנו הצגה זה לא משנה מה וויד ולברון יעשו

 

מייקל גורדן לא לקח 6 אליפויות לבד!

הגב לתגובה זו סגור
  מייקל פינה מקוםהודעה שנקראההודעה נעולה רועי  | 27/05/12 | 19:52

כאשר MJ הבין שאליפות לא לוקחים לבד . רק אז הוא החל לקחת אליפויות. דבר נוסף הסגלים של בוסטון והלייקרס הזדקנו גם זה עזר לא מעט.

דבר נוסף MJ נתן לאחרים לקלוע סלי אליפות או סלים חשובים באמת. שם זה לא כל כך קיים עדיין. והם לא ילדים. לברון כבר בן 26-28 אם אני לא טועה.

עוד שתי עונות ללא אליפו ויתחילו לחבב אותו כי הוא לוזר

הגב לתגובה זו סגור
16. לכל צרי העיןהודעה שנקראההודעה נעולה אדי  | 27/05/12 | 16:34
לכל צרי העין והקנאים. שלא יכולים לראות קבוצה טובה זאת הסיבה שקינג ג׳יימס הוא הסחקן הכי טוב לבליגה.
הגב לתגובה זו סגור
15. למרות שאני מאוד רוצה שלברון ייקח אליפות, הודעה שנקראההודעה נעולה bl  | 27/05/12 | 16:18

אני מסכים עם הכותב שמיאמי לא משחקים כדורסל. מבחינתי זה טניס זוגות ואם אחד מהם לא תופס יום טוב זה הפסד בטוח. ככה לא לוקחים אליפות ולא מנצחים קבוצה אמיתית כמו סאן אנטוניו (אם תעלה) וגם לא את אוקלהומה (שהיא פחות קבוצה מהספרס אך עדיין הרבה יותר ממיאמי).

הגב לתגובה זו סגור
14. הכתבה הכי גרועה שקראתי בחייםהודעה שנקראההודעה נעולה מה?!?  | 27/05/12 | 16:14

אם נתעלם לרגע מהעובדה שהכתבה מלאה בטעויות הדפסה, הכותרת שלה היא 5 סיבות להיות בעד הסלטיקס, והתוכן של התגובה זאת חפירה חסרת תכלית אשר מדי פעם מלווה במספרים באופן אקראי לחלוטין.

כותב הטור מנותק לחלוטין מעולם ה-אנ.בי.איי!! הוא טוען שמיאמי יכולים להתחיל טרנד בו קבוצות יסתמכו בעיקר על כוכבים? תן לי לחדש לך, הטרנד הזה כבר בן 50 בערך, ואם כבר אז זכייה של סן אנטוניו יכולה להתחיל טרנד חדש של קבוצות מאוזנות ומאומנות (בכל זאת פופוביץ' מאמן אירופאי).

לשים את אוקלהומה וסן טנטוניו באותו צד כנגד ה"טרנד" של מיאמי זה פשוט עלבון לאינטיליגנציה!! ווסטברוק ודוראנט הם אול-סטארים מהסוג הכי מנוגד לצורת המשחק שניסית לסגל להם. שניהם ברגעי ההכרעה מחפשים קודם כל את הסל באחד על אחד או באחד על חמישה...ג'יימס לעומת זאת הרבה פעמים ברגעי ההכרעה מושך אליו את ההגנה ומשחרר שחקן לזריקה חופשית, והוא עוד חוטף בראש מהתקשורת על זה שהוא לא לוקח את הזריקה על עצמו.

מלבד דוראנט וווסטברוק, הם נתמכים בעוד 2-3 שחקנים מצויינים! ממש לא האנדרדוג המסכן כנגד הבריונות של ההיט. ואולי בשל העובדה שיש להם כל כך הרבה שחקנים טובים שכל אחד מהם מסוגל לתת משחק של 20+ אתה מתבלבל וחושב שהם משחקים כדורסל יותר קבוצתי משל ההיט.

אני מסכים רק עם זה שהדרך שבה לברון הודיע שהוא עובר להיט הייתה ממש לא במקום, והוא הראשון שיודה בכך... מעבר לזה, לברון משחק כדורסל בצורה קבוצתית מובהקת! הוא שחקן ההגנה הכי טוב בליגה (מוסגל לשמור על שחקנים בכל העמדות) ויש לו ממוצע אסיסטים לא היה מבייש אף רכז וזה בלי לדבר בכלל על התפוקה שלו בכל הקשור לריבאונדים ונקודות!

הגב לתגובה זו סגור
13. בוסטון נגד הספרס בגמר!הודעה שנקראההודעה נעולה אנונימי  | 27/05/12 | 16:09

אין דבר יותר סימלי ויותר טוב ששתי הקבוצות הזקנות של הליגה הקבוצות שעברו דבר או שניים ביחד יתחרו על הטבעת! הדבר שמיאמי עשתה הוציא כל חשק לראות אותם משחקים הרי האידיאולוגיה של כל צופה כדורסל זה לראות משחקים כמה שיותר מעניינים ולא כל משחק גארבש טיים.. ואוקלוהומה צריכה קצת להתבשל אני מאמין שהם יגיעו עוד רחוק עם השלישיה הדהימה הזאת פלוס כמה שחקני ספסל שמוסיפים לו מעט וכמובן השחן שלדעתי הכי משפיע בליגה ג'יימס הארדן האגדי, משנה כל משחק מכל הבחינות.

בקיצור הלוואי ותיהיה השנה לאחת הזקנות אליפות אולי זה ילמד את הליגה כמה וכמה מסקנות לעתיד..

הגב לתגובה זו סגור
  צודקתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ע  | 27/05/12 | 18:34

הגב לתגובה זו סגור
12. GO HEATהודעה שנקראההודעה נעולה גיל  | 27/05/12 | 16:09

משחק מגעיל כמו שהיה הבוקר בין פילדלפיה לבוסטון מזמן לא ראיתי.

הימור שלי ההיט ממשיכים לגמר לאחר 4:1 קליל על בוסטון.

הגב לתגובה זו סגור
11. N B Aהודעה שנקראההודעה נעולה   | 27/05/12 | 16:02

one of the worse aticles i have ever read obvioulsy he has no clue about N.B.A basketball !!!

הגב לתגובה זו סגור
10. די לשונאי מיאמי!!הודעה שנקראההודעה נעולה   | 27/05/12 | 16:01

איפה אתם מוצאים את הכתבים האלה?

הגב לתגובה זו סגור
9. ושוב, קל לדבר בגלל הפציעות של שיקגוהודעה שנקראההודעה נעולה קיש  | 27/05/12 | 15:59

מיאמי זה בסדר, די צפוי, ובוסטון זה תמיד נוסטלגי, אבל שוב, כל הדיבורים הללו לא היו קורים בלי הפציעות של 40% מהחמישייה של שיקגו כבר במשחקים 2 ו-3 בסיבוב הראשון.

שיקגו היא קבוצה-קבוצה, שבנויה נכון מאוד, מאוזנת ובדרך כלל גם לא תלויה ביום כזה או אחר של שחקן זה או אחר, אלא יש לה תמיד, בתיאוריה, את הערך המוסף של סופר סטאר שיכול לשנות משחק וגם לנצח אותו לבד.

העונה המקוצרת הזו לא מספרת את הסיפור השלם והאמיתי, ובלי קשר למי תהיה אלופה בסיומה (בכל מקרה, לדעתי, היא תגיע מהמערב...), המבחן לכל הדברים הללו יהיה בשנה הבאה, עם עונה מלאה ובעזרת השם גם בלי פציעות של רוז ונואה. הגמר השנה היה צריך להיות בין הת'אנדר או סן-אנטוניו (כמו שגם יהיה, במערב הכול הולך כמו שצריך, בינתיים, ואני אוהד שרוף של קובי), לבין שיקגו, כאשר אין אחד שיכול לצפות איך סדרה כזו הייתה מסתיימת.

המנחוס נפל בעיר הרוחות, מה לעשות, וגרם לכל הדיבור הזה, אבל הוא פשוט לא משקף, ולא מספר את הסיפור האמיתי. נקודה.

חשוב לזכור ולהזכיר את זה בכל פעם ש"מסכמים" את העונה הזו.

GO THANDER

הגב לתגובה זו סגור
8. כתבתם פה כמעט 100 שורות ולא הבנתי מה אתם רוצים..הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מייק  | 27/05/12 | 15:57

הגב לתגובה זו סגור
7. סתם צביעותהודעה שנקראההודעה נעולה אובייקט TV  | 27/05/12 | 15:51

רוח אחרת... אולי גארנט אכל משהו מקולקל. 

בוסטון נבנתה בדיוק באותה הצורה. זה שאוהבים או לא אוהבים את לברון ווויד לא קשור. סאן אנטוניו ואוקלהומה אכן שונות.

הגב לתגובה זו סגור
6. כתבה מיותרת וחסרת בסיס .הודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 27/05/12 | 15:39

אפשר לחשוב שאוקלהומה בנויה יותר טוב ממיאימי.

אפשר לחשוב שבוסטון בנויה יותר טוב ממיאמי.

האם הלייקרס אינם טרנד שעבר זמנו קצת?? אבל הוא ישוב בגדול

בעתיד הנראה לעין.

בוא נגיד שהכבתה הזאת היא יותר להג מהסגנון של עופר שלח.

הרבה מילים יפות על לא כלום .

מתאים לעונת המלפפונים כשאין באמת מה לכתוב. 

הצרה שאצל שלח זה נמשך כל השנה -שנים רבות .

הגב לתגובה זו סגור
5. והשושלת של ג'ורדן ופיפן? לא היתה תלויה על שניהם?הודעה שנקראההודעה נעולה לא מסכים  | 27/05/12 | 15:32

ובכל זאת לקחו שש אליפויות ואף אחד לא צייץ.

לגיטימי לאסוף שחקנים לאליפות, בוסטון עשתה אותו דבר וגם הלייקרס צירפו את פאו בשביל זה והצליחו.

אז נא להפסיק עם השנאה למיאמי ושניים מהשחקנים הטובים בעולם והלוואי ויקחו השנה.

לאוקלהומה יש מספיק שנים לקחת ומסאן אנטוניו נמאס מזמן.

הגב לתגובה זו סגור
  "לא מסכים" אני מסכים איתך ^^תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה האוהד הריאלסטי  | 27/05/12 | 16:43
דוא''ל:tal.sedaka@gmail.com


הגב לתגובה זו סגור
  לא - כנסהודעה שנקראההודעה נעולה חובב ספורט  | 27/05/12 | 18:17

ווייד כבר לקח אליפות והיה MVP של סדרת גמר בלי לברון. הוא קלע יותר והיה יותר טוב מלברון ב-3 המשחקים האחרונים נגד אינדיאנה. לברון וווייד כל אחד הוא סופרסטאר שיכול וצריך לסחוב קבוצה - פיפן מעולם לא סחב קבוצה ובעונה אחרי הפרישה הראשונה של מייקל, שיקגו של פיפן עפו בסיבוב השני.

וחוץ מזה, מה שמגעיל במיאמי זה לא שיש להם את ווייד ולברון, זה איך שהם משחקים. כל כך הרבה התקפות שרק או וייד או לברון הם היחידים שנוגעים בכדור זה לא כדורסל. בשיקגו של שנות ה-90 עם התקפת המשולש של פיל ג'קסון היתה הרבה יותר תנועה עם ובלי כדור והכדורסל היה קבוצתי וכיף לראות - מייקל לא היה צריך להחזיק בכדור לבד 20 שניות כדי בסוף לזרוק.... הוא היה מקבל את הזריקות שלו תוך כדי תנועה ומשחק קבוצתי - בגלל זה אי אפשר היה לעצור את הקבוצה הזאת (72 נצחונות...).

הגב לתגובה זו סגור
4. כולי תקווה שההיט לא ייקחו אליפותהודעה שנקראההודעה נעולה אמיר  | 27/05/12 | 15:31

טרנד הכוכבים הזה הוא מכוער ומגעיל , וכיף לצפות בקבוצה כמו אוקלהומה סיטי שהיא דוגמא מושלמת לקבוצה שהתחילה מאפס ובעזרת בחירות דראפט נבונות וניהול ושיקול דעת בריא הגיעה למה שהיא הגיעה עכשיו . פשוט תענוג .

הגב לתגובה זו סגור
3. חכוהודעה שנקראההודעה נעולה קינג ג'יימס  | 27/05/12 | 15:25

מיאמי תיקח אליפות ולא משנה בעד מי אתם

הגב לתגובה זו סגור
2. אליפות של בוסטון תהווה תעודת עניות לליגההודעה שנקראההודעה נעולה רונן  | 27/05/12 | 15:13

עוד מושב זקנים כמו הספרס שמדלג מסדרה לסדרה מבלי שאפחד עוצר אותו זה סימן לליגה זקנה שלא מתחדשת בשיט

בניגוד לליגות האחרות בארה"ב אין שום תהליך של התחדשות וליותר מדי קבוצות פשוט אין תקווה לפחות בעתיד הנראה לעין

הגב לתגובה זו סגור
  שטויותהודעה שנקראההודעה נעולה כמה שטויות  | 27/05/12 | 17:25
פשוט סימנים לקבוצות חזקות שעובדות קשה מאוד בשביל האליפות. הימים של קבוצות כמו שיקגו וokc כבר יגיעו בכל מקרה
הגב לתגובה זו סגור
  אני כשונא לייקרס אוהד סלטיקס רגילהודעה שנקראההודעה נעולה ע  | 27/05/12 | 18:31
אני רוצה שהסלטיקס ינצחו כדי להתרחק מהלייקרס
הגב לתגובה זו סגור
  מי שמוביל את העולם הם לא הצעיריםהודעה שנקראההודעה נעולה rugh  | 27/05/12 | 19:58

אלא בני ה 40 פלוס שצברו ניסיון. בספורט הם כבר פרשו לרוב.

אבל אין מה לעשות אם אתה שחקן גדול ולא פצוע גם גיל 36 לא יעצור אותך. ואם אתה קבוצה מאורגנת ומשומנת זה בהחלט לא מראה שאין התחדשות.

 

עם כל הדיבורים שלך על התחדשות  בנתיי הפוטבול המאריקאי די בצרות עםהמשפטים שיש כנגד הליגה. נראה מה יהיה שם. ויאללה בוסטון מול סאן אנטוניו. זה יהיה מעניין ביותר.

הגב לתגובה זו סגור
1. מסכים עם כל מילה!!!!!!!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה בועז  | 27/05/12 | 15:03

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ