$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרו אבולושן 2019: יישור קו עם פיפ"א

השינויים הרבים גרמו לכך שהמשחק הפך לכפיל של המתחרה

לירן מימון  12.09.18 - 20:30

תגיות: גיימינג

עוד שנה, ואיתה עוד משחק שנתי של פרו יוצא לשוק. השנה המותג וקונאמי ספגו מכה קשה כאשר איבדו את הרשיון לליגת האלופות, וכחלק מזה, נראה שקונאמי עשתה חושבים עם עצמה, ונאלצה לבצע שינויים מקיפים במשחקיות על מנת להתאים את עצמה לקהל הרחב, לחברת EA ופיפ"א. לצערי, בתור שחקן ותיק של הסדרה, לא בטוח שאלו השינויים שמעריצי פרו היו רוצים לקבל.

אחד השינויים המרכזיים השנה הוא שהמשחק הפך ליותר "ריאליסטי", וכעת השליטה על השחקן יותר מורגשת, הטקטיקה באה לידי ביטוי הרבה יותר משאר המשחקים בסדרה: יש הרבה יותר שטחים פנויים ולשחקן יש יותר זמן לחשוב על המהלכים הבאים שלו לפני ביצוע.

שינוי נוסף בעמדת החילופים: אם עד עכשיו השחקן היה צריך לעצור את המשחק, להיכנס לתכנית המשחק, ולבצע את החילוף ידנית. היום המצב הרבה יותר פשוט וניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור במהלך המשחק, כמו בפיפ"א. אחד השינויים שנשמרו מהפרו הקודם, הוא האופציה לעבור ממצב התקפה למצב הגנה בלחיצת כפתור. חלק מהשינויים מבורכים בהחלט. מה שלא השתנה מהמשחק הקודם הוא תוספת הזמן: השופט במשחק מוסיף במקרה הטוב שתי דקות בלבד, ולא משנה כמה חילופים תבצעו או כמה זמן תבזבזו. חבל.

איבוד הרשיון של ליגת האלופות לחברת EA נחשב כמינוס גדול לפרו 2019, אך זהו מצב שחובבי הפרו כבר התרגלו אליו, אך שחקנים ברשת מודעים לכך שאפשר להוריד פאטצ'ים שיפתרו את עניין הרשיונות, המדים, ושמות הקבוצה. בדרך כלל שחקני פרו נאלצים לחכות מספר חודשים עד שייצא עדכון שנותן את את האפשרות לשחק עם ריאל מדריד, יובנטוס ופריז סן ז'רמן. להפתעתנו, הפעם קיבלנו את העדכון עם שיחרור המשחק.


לשליטה החדשה במשחק צריך להתרגל: הרבה יותר קשה לשלוט בשחקנים ולעבור ביניהם. אם חובבי הפרו התרגלו למשחק כדורגל שוטף וחד, בפרו החדש המצב קצת אחרת: המשחק יותר איטי ומסורבל, מכיוון שהמשחק נשען כעת יותר על "טקטיקה". מדובר ביתרון או חיסרון, תלוי כמובן אם אתם שחקני פיפ"א או פרו. אותי באופן אישי השינוי איכזב.

לסיכום: נראה שקונאמי עושה כל מה שהיא יכולה על מנת להדביק את פיפ"א בכל הקשור ל"ריאליזם". פרו תמיד היה חוויית משחק שונה מפיפ"א, החל ממהירות המשחק ועד הבקעת השערים, והשנה המפתחים בקונאמי התמקדו בנסיון ליצור את התנועה והאנימציות הנכונות, כדי שהשחקן ירגיש שהוא "צופה" במשחק אמיתי, ולא "משחק" בפלייסטיישן. אין ספק שקונאמי הצליחו במשימה, רק כמה חבל שזה בא על חשבון חוויית המשחק הייחודית שהגדירה את פרו. פיפ"א כבר קיימת והיא עושה את מה שהיא עושה בהצלחה. אנחנו לא זקוקים לאחת נוספת.