$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קטש: "הלחץ קיים, אנחנו לא במצב אידיאלי"

מאמן ירושלים דרוך לקראת לימוז'. חדשות טובות בגזרת בראון

רועי כהן
רועי כהן  10.11.20 - 18:49

שבועיים אחרי שהפסידה לטורק טלקום במחזור הפתיחה של ליגת האלופות של פיב"א, הפועל ירושלים תערוך ביום רביעי את הבכורה הביתית במפעל לעונת 2020/21, כאשר תארח את לימוז' הצרפתית (21:00, שידור ישיר ב-5SPORT - ערוץ 55).

בצל ההכנות למפגש עם הצרפתים, ירושלים קיבלה חדשות טובות: ג'ייקובן בראון, ללא ספק אחד השחקנים המשמעותיים ביותר בסגל של עודד קטש, חזר לאימונים ללא מגע: הגארד צפוי לחזור לפעילות מלאה אחרי פגרת הנבחרת, בתחילת חודש דצמבר.

לימוז', שניצחה במחזור הפתיחה 75:80 את איגוקאה הבוסנית, נשענת לא מעט על משחק הפנים באדיבותם של ניקולאס לנג ודמרקוס נלסון. קטש התייחס לנושא זה באימון המסכם: "גודל זה חשוב בכדורסל ונצטרך להיות מרוכזים ועקביים באופן שבו אנחנו סוגרים לריבאונד. יש להם שני גבוהים באמת דומיננטיים, אחד באמת במשחק הפנים שלו. הכנו כמה התאמות לעניין הזה. יחד עם זאת, גודל זה לא הכל בכדורסל. אנחנו למשל יכולים לרוץ יותר".

"הלחץ תמיד קיים, בטח במועדון כמו הפועל ירושלים", שיתף מאמן ירושלים בתחושות לקראת המשחק ובעקבות ההפסד בטורקיה, והוסיף: "אנחנו מגיעים מעט חסרים, לא במצב הכי אידיאלי, אבל צריך לשים הכל בצד, לעלות אגרסיביים מהרגע הראשון, להיצמד לתכנית משחק ולקוות לטוב. אם נחכה רק לזריקות שייכנסו - לא בטוח שננצח את המשחק. צריך לשחק הגנה טובה, לשחק בדרך שלנו - ואז אני רוצה להאמין שהזריקות גם ייכנסו".