ימאהה: דגמים חדשים הוצגו במילאנו

ימאהה מציגה את הטנרה 700 החשוב, וכן מספר דגמים חדשים ל-2019

אביעד אברהמי, פולגז  18.11.18 - 14:33
ימאהה XTZ700 (צילום: יצרן)
ימאהה XTZ700 (צילום: יצרן)
תחילת כתבה

ימאהה היפנית, שנמצאת בשנים האחרונות בתקופה הטובה בתולדותיה, מציגה מספר דגמים חדשים בתערוכת מילאנו, בראשם הטנרה 700, האדוונצ'ר החדש והחשוב.

הטנרה 700, שקונספט שלו הוצג לפני שנתיים ואבטיפוס הוצג בשנה שעברה, הוא האופנוע החשוב של ימאהה השנה. בבסיסו מנוע הטווין המקבילי שמגיע מה-MT-07 הסופר-פוולרי, והוא מפיר כ-75 כ"ס ומציע מומנט טוב והתנהגות גמישה.

סביב המנוע הזה בנו בימאהה אדוונצ'ר-שטח חדש וקרבי, עם גלגלי שפיצים וצמיגים במידות של שטח, עם מתלים איכותיים ארוכי מהלך, ועם תנוחה קרבית ומיגון רוח. מעין אדוונצ'ר-ראלי, שעל-פי הנתונים והתמונות אמור להיות קרבי למדי בשטח ומתאים מאוד לשוק הישראלי חובב השטח התובעני.

הטנרה 700 יגיע ארצה במחצית הראשונה של 2019, ומחירו אמור להיות אטרקטיביי מאוד – סביב 60 אלף ש"ח או רצת יותר.

נייקן GT

הנייקן – האופנוע התלת-גלגלי של ימאהה – עשה באז רציני בחודשים האחרונים עם השקתו. כעת בימאהה משחררים גרסת GT מאובזרת לנייקן. הבסיס זהה, עם מנוע טריפל בנפח 847 סמ"ק שמפיק 115 כ"ס, ומערכת מתלה קדמי כפולה עם צמד גלגלי "15.

אל הפלטפורמה הזו הוסיפו בימאהה אבזור רב הכולל צמד תיקי צד, משקף גבוה למיגון רוח טוב יותר, מושב רחב ונוח יותר, ידיות מחוממות, שקע 12V נוסף, רגלית אמצע וצביעה סולידית בכחול-מט.

טריסיטי 300

את הטריסיטי 125 ו-155 סמ"ק המוכר – הקטנוע התלת-גלגלי של ימאהה – מצטרף כעת אח נוסף בנפח 300 סמ"ק. המנוע נלקח מהאיקסמקס 300 המצוין, השלדה חדשה, העיצוב מודרני, ויש מערכת מתלה קדמי לדשה הכוללת נעילה של הבולמים בעצירה כך שלא צריך להוריד רגליים ברמזורים.

בשלב הראשון זהו דגם קונספט בלבד, אולם קרוב לוודאי שהטריסיטי 300 ירד לייצור כבר בשנה הבאה.

פרט לדגמים הללו הציגו בימאהה עיצובים וצביעות חדשים לדגמים קיימים, כולל גרסה מיוחדת ל-XSR700 בשם XTribute – כמחווה ל-XT500 האייקוני של שנות ה-80.

http://fullgaz.co.il/

 

הדפס