$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סופית: אלפא רומאו ג'ולייטה יורדת מהבמה השנה

צו השעה הכריע ובמקום הקומפקטית הפופולארית נקבל בשנה הבאה קרוסאובר חדש, אלפא טונאלה

בועז קורפל
בועז קורפל  05.04.20 - 10:58

תגיות: אלפא רומיאו

אם יש לכם אלפא רומאו ג'ולייטה או אם אתם חושבים לרכוש אחת מהמכוניות האחרונות במלאי של היצרן האיטלקי, אז תחבקו אותה חזק בימים האלה כי באלפא רומאו הודיעו סופית כי הקומפקטית הספורטיבית תפנה את מקומה על קווי הייצור בסוף השנה לקרוסאובר הקומפקטי החדש, האח הקטן של הסטלביו שנקרא אלפא רומאו טונאלה על שם מעבר ההרים שנמצא מתחת למעבר הסטלביו האגדי. "המגמה הצרכנית היא ביקוש לדגמים של SUV בקטגוריה C ואנחנו הולכים עם דרישת הקהל" אמר פאביו מיליאוואקה, מנכ"ל השיווק של אלפא רומאו בראיון למגזין הבריטי אוטוקאר.
 
הג'ולייטה בתצורה המוכרת החלה את דרכה בשנת 2010 במפעלי החברה בפיאדימונטה בסאן ג'רמנו בחבל לציו והיא הייתה התשובה האיטלקית לפולקסוואגן גולף הגרמנית, לפיג'ו 308 ולרנו מגאן הצרפתיות וגם לפורד פוקוס הבריטית. שנה לאחר תחילת הייצור, הגיע המפעל לשיא כושרו ומשעריו יצאו 79,000 מכוניות ומאז המכירות החלו לרדת עד שבשנה שעברה יוצרו 16,000 מכוניות בלבד.
יותר פרקטית, פחות ספורטיבית
האלפא טונאלה החדשה תיוצר על אותה פלטפורמה של פיאט 500 איקס וג'יפ רנגייד עם מגוון המנועים ותיבות ההילוכים שנמצאים בפיאט-קרייזלר ולא תציע חידושים טכנולוגיים או פריצת דרך חדשה בעניין הזה. באלפא בטוחים כי חרף מרווח הקרקע הגבוה של המכונית בהשוואה לג'ולייטה, התנהגות הכביש של המכונית תהיה טובה ודינמית והמכונית תציע כמה תכונות פרקטיות ועיצוב מרגש. בתשובה לשאלה האם תהיה למכונית גרסה ספורטיבית עם ביצועים חזקים ועיצוב קרבי, התשובה של מנכ"ל השיווק הייתה שלילית, לפחות בטווח הנראה לעין. כאמור, המכונית תתחיל להימכר (נכון לתכנית העבודה הנוכחית) ברבעון הראשון של 2021 ואילו במחצית השנה הבאה תגיע גם גרסה היברידית שתגיע מהרנגייד הייבריד ומהג'יפ קומפאס 4xe.