$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכוון גבוה: לקסוס UX החדש במבחן דרכים

לקסוס לוטשת עיניים לסגמנט החם ביותר בענף הרכב עם ג'יפון פרמיום מתוחכם והיברידי. האם UX יהיה הכוכב הגדול ביותר של המותג?

ניר בן טובים  20.04.19 - 19:55

תגיות: לקסוס

צילום ועריכה: ניר בן-טובים

לפני כמה שבועות דווח כי אינפיניטי מקפלת את פעילותה באירופה ונסוגה לשווקים הדומיננטים בארה"ב ובסין. הכתובת הייתה על הקיר כבר כמה שנים, אבל באינפיניטי המשיכו לחפש פתרונות שאולי יקלעו לטעמו של החיך האירופי. ואולם, עד שכבר הוסכם על רכב קומפקטי שאמור לחלץ את החברה מהקרקעית, ה-Q30, היה זה מעט מדי ומאוחר מדי. 

להבדיל מאינפיניטי, שנחשבת חברה "אמריקנית" בגרעין שלה, לקסוס, מותג היוקרה היחסית צעיר של טויוטה שהוקם ב-1989 ומתויג כיריב פרמיום של אינפיניטי עם פניה לקהל בארה"ב, שרטט לעצמו מסלול מחושב לכיס של הנהגים ביבשת המערבית ולאחרונה אפילו ללב שלהם (ע"ע LC500 ועוד הרבה לפני כן עם מפציץ העל לקסוס LFA).

המכונית שפתחה עבור לקסוס את הדלת להצלחה באירופה הייתה ה-RX, אבל הבשורה האמתית הגיעה עם הפצעתה של לקסוס CT. כשמסתכלים עליה מהצד היא נראית כמו שכפול של כל משפחתית יפנית מז'אנר מכוניות ההצ'בק, אבל המספרים על הכביש מדברם בעד עצמם – מעל 300 אלף יחידות מ-2011 ועד היום. הישג לא מבוטל.

כמו הרבה מכוניות מסוגה שנדרסו על ידי שטפון הקרוסאוברים, נשחק מעמדה של ה-CT עם השנים וכיום היא נמסרת ביחידות מעטות ולמעשה נחשבת למכונית על סף הכחדה. לקסוס לא ישבו בחוסר מעש ושוב זיהו נכון לאן נושבת הרוח והמציאו ג'יפון קומפקטי שירש את מקומה, גם אם לא באופן הצהרתי. ה-UX החדש שהגיע עכשיו לישראל הוא הנציג שלהם בקטגורייה הצומחת ביותר בענף הרכב והוא צריך לחזק אותם גם בצד התדמיתי ובעיקר במישור הכלכלי. הצטרפו אלינו לטסט-וולג כדי לגלות האם הוא עתיד להטביע את חותמו בארץ ובעולם.