$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו: מאחורי הדמו של The Last of Us 2

המפתחים מדברים על השינויים: מערכת התגנבות מתוחכמת מבעבר ואוייבים חדשים. לא יכלול מצב משחק ברשת, וישים דגש על קמפיין לשחקן יחיד

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.09.19 - 14:14

תגיות: the last of us 2

אחריי כמעט שנה שלמה שחברת Naughty Dog לא חשפה וכמעט לא דיברת על The Last of Us 2, היא פינקה את המעריצים השבוע ושיחררה טריילר עלילתי במהלך סטרים State of Play של סוני, שגם חשף שהמשחק ישוחרר ב-21.2.20. Naughty Dog גם איפשרה לעיתונאים להתנסות בדמו של המשחק, וחשפה אתמול בערב סרטון מאחוריי הקלעים, שמפרט את כל הפרטים והשינויים שהמשחקיות של The Last of Us 2.

 

במאי המשחק, ניל דראקמן, מסביר יחד עם צוות המפתחים של המשחק כי ב-The Last of Us 2 השחקנים יוכלו לצפות מדמותה של אלי להיות הרבה יותר חופשית לניווט במפה, מכיוון והוסיפו אפשרות קפיצה, מה שירחיב את האפשרויות לפאזלים סביבתיים וקרבות. במהלך קרבות, אלי תוכל גם להדחק לאיזורים צרים ולחמוק מאוייבים, ונראה שכל המשחקיות תהיה הרבה יותר אגרסיבית ותציב לחץ על השחקנים, בשביל להעמיק את תחושת העולם שהמפתחים מנסים להעביר.

במהלך הדמו נחשף כי אלי והשחקנים יתקלו בסוגים חדשים של אוייבים מהמשחק הקודם: כלבים, שיוכלו לאתר את השחקנים שינסו להתגנב ויקשו עליהם לבצע זאת ביעילות, וסוג חדש של זומבי שיכול לספוג כמויות של נזק ועוקב אחר השחקנים. צוות המשחק דיבר על השינויים הגרפיים, וניתן לראות כיצד שוב המפתחים ב-Naughty Dog, כמו בסדרת Uncharted, מנצלים את מלוא היכולות של הסוני פלייסטיישן 4 ויצרו את אחד המשחקים המרשימים ביותר מבחינה ויזואלית.

בהודעה מפתיעה בטוויטר, Naughty Dog הודיעה שהמשחק, לפחות בהתחלה, לא יכיל מצב מולטיפלייר. נכתב כי המשחק הוא הפרוייקט השאפתני ביותר שהחברה הפיקה, ומירב המאמצים הושקעו על מנת ליצור את חוויית הסינגל פלייר הטובה ביותר שרק יכלו להשקת המשחק. Naughty Dog הבטיחה כי היא לא תזנח את המולטיפלייר, אך לפחות עם השקת המשחק, הוא יכלול רק קמפיין לשחקן יחיד. הסטודיו פיתח גם את סדרת Uncharted, שאמנם כללה קמפיינים ברשת, אך משחקי החברה כמו משחקים אקסקלוסיביים רבים של סוני נועדו להעניק חוויית סינגל פלייר לפניי אונליין.