$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"זמן מגרש": הפרויקט שסחף את ישראל

עונה שניה ברצף: המיזם מרחיב משמעותית את כמות המשתתפים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  16.01.20 - 17:10

תגיות: ליגת העל

המיזם המשותף של מפעל הפיס ומנהלת הליגות, במסגרתו מגיעים ילדים מיישובי הפריפריה לצפות במשחקי ליגת הבורסה לניירות ערך זכה להצלחה רבה בעונתו הראשונה ועקב כך סיכמו המנהלת ומפעל הפיס על הרחבתו בשנה הקרובה כך שכמות הילדים שיגיעו לאצטדיונים בשנת 2020 תגדל מ – 13,200 ילדים לכ-17,000.
 
במסגרת המיזם מגיעים הילדים באוטובוסים ממקום מגוריהם לאצטדיונים ואף זוכים כל אחד לחולצה, כריך ובקבוק שתייה. לאור שביעות הרצון מתפעול המיזם בשנה שעברה, החליטה מנהלת הליגות להתקשר גם השנה עם החברה למתנ"סים שתסייע בהיבטים הלוגיסטיים והארגוניים של המיזם. בנוסף להגעתם של הילדים לאצטדיונים, המועדונים יפרסמו את המיזם במהלך משחקי הליגה.
 
יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "אנחנו שמחים לפגוש את הילדים במגרש ונרגשים מכמות המשתתפים בפרוייקט. מטרת המיזם היא להעניק לכל ילדי הפריפריה את ההזדמנות ליהנות מחוויית כדורגל ישראלי מלאה. לאור ההיענות המרשימה למיזם בשנה החולפת החלטנו להרחיב באופן משמעותי את כמות המשתתפים השנה כך שכל ילדי הפריפריה שירצו להנות מהחוויה יוכלו לעשות זאת. אני מודה לדירקטוריון מפעל הפיס על אישור התכנית ולראשי הרשויות על שיתוף הפעולה.
 
ארז כלפון, יו"ר המנהלת: "אני שמח וגאה שהפרויקט החברתי החשוב הזה, המביא את ילדי הפריפריה למשחקי כדורגל בפעם הראשונה בחייהם נחל הצלחה כבירה כל כך ועל ההחלטה של דירקטוריון הפיס בראשות היו"ר אביגדור יצחקי להמשיך את ההסכם המשותף. אני מקפיד לפגוש את הילדים במשחקי הליגה במהלך העונה ואני מקבל פידבקים נפלאים מהם, ומכתבי תודה שנשלחים אלינו אחרי החוויה של הביקור במשחק. אני מבקש להודות למפעל הפיס על הירתמותו למפעל חברתי חשוב זה".

לפרויקטים קהילתיים נוספים של מפעל הפיס