הונדה במילאנו: 5 דגמים חדשים

הונדה בעיקר משדרגת, אבל היא עושה את זה בסטייל וחושפת 5 דגמים חדשים

אביעד אברהמי, פול גז  11.11.18 - 13:57
הונדה CBR650R (צילום: יצרן)
הונדה CBR650R (צילום: יצרן)
תחילת כתבה

הונדה חושפת בתערוכת מילאנו 5 דגמים חדשים. למעשה הם אינם חדשים אלא מחודשים, אבל עם משמעות גדולה, כשחמשת הדגמים נחלקים ל-2 משפחות – משפחת ה-650 ומשפחת ה-500.

נתחיל ב-650: ה-CB650F וה-CBR650F יורדים מייצור, ועל הפלטפורמה שלהם משיקה הונדה 2 דגמים חדשים שנפרדים לחלוטין בעיצובם. שני הדגמים מקבלים חיזוק למנוע ה-4 צילינדרים, שכעת מפיק 95 כ"ס עם אפשרות הגבלה לרישיון נהיגה A1, וכן משתדרגים במתלה הקדמי, בבלמים ובאלקטקוניקה.

 ה-CBR650R מקבל את העיצוב של האח הגדול – ה-CBR1000RR פיירבלייד. מעטפת הפלסטיק תואמת בעיצובה לאח הגדול, ועם המנוע המשודרג והמתלים האיכותיים הוא עשוי לשפר משמעותית את היכולות הספורטיביות שלו.

 האח הערום – ה-CB650R, שכאמור בנוי על אותה הפלטפורמה – מקבל תפנית בעלילה: הוא משנה את עיצובו לחלוטין, ומנייקד פשוט הופך לאח נוסף במשפחת הנאו ספורט קפה של הונדה – סדרת רטרו-מודרני מעוצבת למשעי הכוללת אופנועים בנפח 126, 300 ו-1,000 סמ"ק – וכעת גם 650 סמ"ק. העיצוב – מהמם!

משפחת ה-500

סדרת ה-CB500 הפופולרית ביותר בקרב בעלי רישיון A1 מקבלת את השדרוג השני שלה מאז הוצגה ב-2012. שלושת הכלים – ה-F הנייקד, ה-R הספורטיבי וה-X האדוונצ'ר שתופס בשנתיים האחרונות את ראשות טבלת המכירות בישראל – משתדרגים במנוע, שכעת מציע יותר מומנט בסל"ד הנמוך והבינוני, מה שאומר יותר כוח שימושי. בנוסף, שלושתם מקבלים עיצובים חדשים ומודרניים יותר, וכן לוח שעונים ופנסי LED חדשים.

השינוי העיקרי נמצא ב-CB500X, שלראשונה מקבל חישוקים וצמיגים במידות אדוונצ'ר – "19 מלפנים ו-"17 מאחור – לעומת גלגלי ה-"17 הספורטיביים שהיו עד עכשיו.

חמשת הדגמים החדשים של הונדה צפויים להגיע ארצה בתחילת 2019 – אז גם ייחשפו המחירים.

כל החדשות הכי חמות בעולם הדו גלגלי באתר פולגז

 

הדפס