$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו: ב.מ.וו X5 פוגש את מסלול מונזה במדבר סהרה

ב.מ.וו שחזרה את מסלול מונזה האיטלקי על הדיונות של מדבר סהרה ושלחה את ה-X5 החדש לבחון את מערכת ההנעה המתקדמת שלו

ניר בן טובים  19.11.18 - 18:01

תגיות: ב מ וו

"העיקולים האייקונים של מונזה סומנו מחדש על מדבריות סהרה העתיקות". המשפט הזה אולי נשמע כמי שנלקח מתוך תסריט דל תקציב בערוץ נידח, אבל מעשית מדובר בהפקה דינמית מורכבת של ב.מ.וו ובאחד האתגרים הגדולים ביותר שהם לקחו על עצמם בשנים האחרונות, וכל זאת כדי לחגוג את השקת ב.מ.וו X5 החדש באיטליה עם חבילת ה-off road x; לרגל הצגתו הבווארים החליטו לעשות משהו שטרם נעשה עד היום עבור קמפיין, ושחזרו את מסלול האספלט של מונזה ביחס 1:1 במרוקו - והנחיתו עליו את ה-X5 למקצה הקפות.    

ההכנות למיזם ארכו שבועיים והיו מעורבים בו למעלה מ-50 אנשים: מהנדסים, נהגי מירוצים, טכנאים, פועלי שטח, אנשי איכות הסביבה ועוד בעלי מקצוע שגויסו כדי לממש את סרטון הפרומו של BMW. הצוותים ביצעו מיפוי טופוגרפי של הקרקע קרוב לעשר פעמים, הפעילו סימולטורים משוכללים, ובמשך תשעה ימים עבדו במדבר כדי להפוך את האדמה 4 בולדוזרים ו-4 משאיות שדאגו שהכול יהיה כשיר וגם בטיחותי לעליית ה-X5 על המסלול לקראת תחילת ההסרטה.

מערכת ההנעה הכפולה של ה-X5 בגרסת ה-off road x מגיעה עם 4 מצבים מובחנים לנהיגה על חולות, נהיגה על סלעים, שלג ו-כורכר ולכן הייתה חשיבות גדולה (מבחינה פרסומית) להראות מה הקרוסאובר הגרמני מסוגל לבצע ובאילו תנאים הוא עמיד לכאורה. ה-X5 היה מחלוצי קטגוריית הכביש-שטח פרמיום יחד עם מרצדס ML בסוף המאה הקודמת, ועבור ב.מ.וו אין כנראה שום דבר שאינו על בלתי אפשרי מבחינתם בתקופה שבה רכבי הכביש-שטח מנפחים את קופת ההכנסות יותר מכל דגם אחר במשפחה.