$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בארץ: פיג'ו 308 GT החדשה ורענון ל-108 העירונית

דוד לובינסקי מנערת את משפחת 308 עם מהדורות חדשות ומשיקה גם עדכון קל ל-108 הקטנה

ניר בן טובים  23.12.18 - 11:07
פיג'ו 308 המחודשת בארץ (צילום: יצרן)
פיג'ו 308 המחודשת בארץ (צילום: יצרן)

יבואנית דגמי פיג'ו לישראל דוד לובינסקי מדווחת היום (ראשון) כי החלה לשווק בישראל גרסאות מחודשות במשפחת ה-308 הקומפקטית וכן בסדרת ה-108 הקטנה. זאת במסגרת חיזוק אסטרטגי רוחבי של המותג הצרפתי בישראל שהחל לפני מספר חודשים על רקע השקת מהדורות חדשות של ה-3008 (מנועי דיזל ובנזין חדשים). כל הדגמים נחתו בארץ גם עם מעטפת הגנה מחוזקת הכוללת אמצעי בטיחות אקטיביים מתקדמים יותר מבעבר. 

מתיחת הפנים של ה-308 הינה מצומצמת במישור הקוסמטי ואת רוב החידושים ניתן למצוא מאחורי החרטום ומתחת למרכב. גולת הכותרת בסדרה זו תהיה גרסת ה-GT החזקה; זו מצוידת במנוע טורבו דיזל 2.0 ל' HDI המפיק 177 כ"ס  ו-40.8 קג"מ הזמינים מ-1,700 סל"ד. היא מצוידת בתיבת הילוכים אוטומטית יפנית מבין איסיין עם שמונה מהירויות. מעמידה, מאיצה ה-GT ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות ועד 200 קמ"ש מרביים, בעוד צריכת הדלק הממוצעת היא 22 ק"מ לליטר בתנאי יצרן.

דגם ה-GT כולל, בנוסף לרמת 'פרמיום', אבזור מפואר ביחס לדגמים הרגילים בסדרה זו עם "אווירה ספורטיבית". התוספות מורכבות מחישוקי 19 אינץ' מובחנים, פנסים ראשיים LED מלא, מושבים מהודרים, יציאות מפלט עוטות כרום ועוד. 

הדגם החזק ביותר כיום במשפחת ה-308 הוא ה-GTI, בעל תפוקה של 270 כ"ס.

פיג'ו 3008 טורבו דיזל החדש במבחן דרכים: סולר בג'יפון משפחתי - זה כדאי?

מתחתיה, ולראשונה עם אבזור מורחב וטכנולוגיה מעודכנת, גרסת ה-1.2 ל' טורבו 130 כ"ס במפרט 'פרמיום'. החידוש העיקרי כאן הוא המצאותה של תיבת שמונה מהירויות אוטומטית (במקום שש); היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות וצריכת הדלק הממוצעת שלה היא 18.5 ק"מ לליטר. דגם זה, מגיע עם כל מערכות הבטיחות האקטיביות, כולל פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד, בלימה אוטונומית,  בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

המחירים בדגמי ה-308:

132 אלף שקלים תמורת גרסת ה-1.2 ל' פרמיום.

180 אלף שקלים תמורת גרסת ה-2.0 ל' טורבו GT

בגזרת הננסיות עושה לישראל עליה גרסת ה-108 המחודשת, בהתאם לרענון של אחיותיה מבית טויוטה ו-סיטרואן. מכונית המיני החסכונית מציגה מספר חידושים, העיקרי שבהם במנוע שזוכה לקפיצה קלה במדרגת הכוח לצד הפחתה בפליטת המזהמים לקבוצה 2 במקום 3. המשמעות היא שחטיבת הכוח תלת הצילינדרית שלה (תקן יורו 6.2) מפיקה כעת 72 כ"ס במקום 69 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית 5 מהירויות. 9.5 קג"מ ב-4,400 סל"ד צריכים להספיק לרוב התמרונים העירוניים והאצה ל-100 קמ"ש בסביבות 15 שניות. צריכת הדלק ממשיכה להיות נמוכה במיוחד עם ממוצע של 23 ק"מ לליטר.

תא הנוסעים של ה-108 התחדש, בקטנה ומציע שיפורים באיכות החומרים ובידוד הרעשים. ל-108 מערכות בטיחות חכמות בהן בלימה אוטומטית במהירות עירונית ובינעירונית מוגבלת (עד 80 קמ"ש), התרעה מפני התנגשות, התרעה מפני סטיה מנתיב ועוד. היא תמכר ב-3 גרסאות: 'אקטיב', 'אקטיב טופ' ו-'טופ-ג'ינס'. כבר בגרסת הכניסה מערכת מדיה עם צג ראשי תומכת אפל קארפליי, מראות חשמליות ומצלמת נסיעה לאחור.

 

המחירים ל-108 המחודשת:

70 אלף שקלים לגרסת טופ.

79 אלף שקלים ל'אקטיב-טופ'.

81 אלף שקלים ל-'טופ-ג'ינס'.

 

איך עוקבים אחרינו:

פייסבוק: https://www.facebook.com/carworld5/

טלגרם   https://t.me/carsworldisrael

עמוד רשמי http://cars.sport5.co.il/

אינסטגרם  https://www.instagram.com/sport5_car/

טוויטר https://twitter.com/car_world5

חדש! מעכשיו "עולם הרכב" גם בוואטספ שלכם: https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634