$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יש מחיר: רכב הפלאג-אין של ריינג' רובר החל ב-654 אלף שקלים

חברת המזרח תחל לשווק את הריינג' רובר ספורט PHEV בינואר 2019

ניר בן טובים  25.12.18 - 10:48
ריינג' רובר ספורט פלאג-אין הייבריד (צילום: יצרן)
ריינג' רובר ספורט פלאג-אין הייבריד (צילום: יצרן)

חברת המזרח פרסמה היום (שלישי) כי החל בינואר 2019 תחל לשווק בישראל את רכב הכביש-שטח היוקרתי ריינג' רובר PHEV ספורט במחיר התחלתי של 654 אלף שקלים. המתחרים הישירים שלו בישראל יהיו וולוו XC90 פלאג-אין, אאודי אי-טרון ובעתיד גם גרסת הפלאג-אין החדשה של ב.מ.וו X5 וכן פורשה קאיין הייבריד SE. מנכ"ל חברת המזרח, רמי וקסמן: "מרבית רכבי הפלאג-אין שמגיעים בימים אלו לישראל כבר נמכרו, אך נותרו עדיין יחידות בודדות פנויות". 

לריינג' רובר הידידותי לסביבה בסיס דומה לרוב מכוניות השקע-תקע הנפוצות: הוא משתמש במנוע 2.0 ל' טורבו בנזין בהספק של 300 כ"ס, מנוע חשמלי המפיק קצת יותר מ-114 כ"ס וסוללות ליתיום איון נטענות משקע חיצוני. בהיותו ריינג' רובר, הוא מספק מנה הגונה של ביצועים בכביש עם האצה ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות ועד 240 קמ"ש מרביים וכמובן יכולות מלוטשות בשטח. בקרת צריכת האנרגיה שבו מאפשרת לרתום את הסוללות למרחק נסיעה חשמלי של כ-48 קילומטרים עד התרוקנות. בסך הכול, התפוקה המשוקללת עומדת על 400 כ"ס, 66 קג"מ, וצריכת דלק ממוצעת של 3.2 ליטרים לכל 100 קילומטרים. טעינת הסוללות אורכת קרוב ל-3 שעות משקע 220 וולט.

כפי שצוין, לנד רובר לא הקריבה לטובת שוחרי הסביבה פרמטרים יסודיים שנגזרים מתכונות ה-4X4 המסורתיות של הריינג' רובר המלכותי. בקרת ה-טריין רינספונס 2 מכוילת בהתאמה למערכת אגירת האנרגיה כך שאם הנהג זקוק לתוספת כוח בשטח או לטובת שליטה מבוקרת יותר, הוא בהחלט יכול לגייס את הסוסים הנוספים מהסוללות על ידי הפעלת פונקצית "שמירה" מיוחדת המצויה בבקרת ניהול המחשב. מצד שני, הריינג' מעניש את המשפחה הגדולה היות ואין לו אפשרות להושבת 7 אנשים, שכן הסוללות גזלו את השורה השלישית וגם כ-80 ל' מנפח תא המטען, שעומד כעת על קצת מתחת ל-700 ל'.

מה בפנים

חלל הנוסעים של הריינג' רובר ספורט PHEV אינו שונה מהותית לאחר מתיחת הפנים האחרונה של הדגם בתחילת השנה. הקונסולה בגרסת ה-HSE בנויה סביב צגים מתקדמים בגודל 10 אינץ' ו-12 אינץ' בשיטת 'טאץ' פרו דואו' במפלס העליון והמפלס האמצעי בו מתוחמת בקרת האקלים המפוצלת. מעבר לכל הפונקציות הבסיסיות יש לו כל התוספות המקוריות של רכב יוקרה ברמת המחיר הזו, החל במושבי עור, תצוגה עלית, שקעי 12 וולט פזורים, שקעי USB, תאימות לטלפונים החכמים, חימום מושבים או קירור, בקרות בטיחות חכמות כולל בקרות אלקטרוניות למניעת התהפכות ופיקוח על גובה מפלס כניסה למים עמוקים, נקודת אינטרנט אלחוטי ועוד הרבה.

איך עוקבים אחרינו:

פייסבוק: https://www.facebook.com/carworld5/

טלגרם   https://t.me/carsworldisrael

עמוד רשמי http://cars.sport5.co.il/

אינסטגרם  https://www.instagram.com/sport5_car/

טוויטר https://twitter.com/car_world5

חדש: מעכשיו "עולם הרכב" גם בוואטספ שלכם - https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634