$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קיה סיד החדשה בישראל - החל ב-125 אלף שקל

טלקאר החלה לשווק את הדור השלישי של המשפחתית החשובה מדרום קוריאה

ניר בן טובים  13.01.19 - 10:40

תגיות: קיה

יבואנית דגמי קיה לישראל קבוצת טלקאר פרסמה היום (ראשון) כי החלה לשווק בארץ את קיה סיד החדשה. המשפחתית הדרום קוריאנית ממשיכה להיות זמינה במרכב הצ'בק 5 דלתות מסורתי ומרכב סטיישן שימושי עם מנועים חדישים, עליה ברמת האיכות הפנימית ואיכות הנסיעה, שיפור במפרטים וכן במערכות הבטיחות החכמות.

זהו הדור השלישי של קיה סיד שהוצגה לראשונה לפני 15 שנים. כבר עם רגע עלייתה לכבישים זכתה לביקורות חיוביות מכלי התקשורת בעידן לא ברור שבו קיה עוד גיבשה את זהותה וחיפשה כרטיס כניסה לגיטימי לאירופה. היא הצליחה להתברג היטב ליד תאומתה מבית יונדאי ה-i30 והפכה לאחד מכלי הרכב הנמכרים ביותר של החברה במערב. גם בארץ רשמה הצלחה עם למעלה מ-22 אלף מסירות מיום השקתה בשנת 2008 (גם בזכות תפוצתה בשוק המוניות).

הדגם החדש נחשף לפני קרוב לשנה במסגרת תערוכת ז'נבה והוא כולל שורה של חידושים בעיצוב, בטכנולוגיות ותכנון תא הנוסעים. הפלטפורמה חדשה (K2) עם גדילה מסוימת ברוחב ובאורך, על בסיס גלגלים זהה לדגם היוצא לו 2.65 מ'. תא המטען הוגדל ב-15 ל' ל-390 ל' בדגם ה-5 דלתות ואילו בסטיישן תפח הנפח ב-14% ל-625 ל' במצב רגיל ועד 1,640 ל' עם קיפול שורה שתיים.

כראוי לדור חדש לחלוטין אפשר לצפות גם למערך מעודכן כמעט מיסודו של הדקורציה הפנימית. קיה מאמצת לסיד 2019 צג מרחף בגודל 8 אינץ' עם כל הפונקציות המוכרות בדגמים משפחתיים, כולל תאימות לסמארטפונים עם שיקוף מהסלולר על גבי המסך עבור אנדרויד ו-אפל, ממשוקים נגישים, כניסות USB, תאורת LED ועוד. בחברה גם מספרים על שימוש בחומרי בידוד איכותיים יותר להפחתת רעשי הנסיעה מבחוץ. לסיד גם תגבור חשוב במערכות הבטיחות עם התקנת בקרת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

הרכב המנועים מתחיל ב-1.4 ל' טורבו בנזין עם 140 כ"ס ו-24.5 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית וצריכת דלק ממוצעת של 17 ק"מ לליטר בתנאי יצרן. תחתיו מנוע טורבו דיזל 1.6 ל' בהספק של 136 כ"ס ו-32.6 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים זהה. בגרסת הבנזין, תאיץ הסיד ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות ובגרסת הדיזל ב-9.4 שניות (10.2 שניות בסטיישן).  צריכת הדלק בדגם הסולר עומדת על כ-20 ק"מ לליטר. 

בקיה מספרים עוד על חיזוקים מבניים, שיפורים במתלים שיבואו לידי ביטוי בנוחות הנסיעה ובכלל ביצועים טובים יותר בהשוואה לדור היוצא. המחירים יחלו ב-125 אלף שקלים (1.4 ל' בנזין), עבור ל-135 אלף שקלים לגרסת הסטיישן ו-139 אלף שקלים לגרסת הטורבו דיזל סטיישן.

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!