$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בדרך לכאן: מתיחת הפנים ליונדאי איוניק

ההיברידית הקוריאנית עברה טיפול קוסמטי חיצוני ופנימי אבל אין שינוי במנועים

בועז קורפל
בועז קורפל  24.01.19 - 12:53
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)

תגיות: יונדאי

הפתגם הוותיק (והנכון) אומר "אם יש לך סוס מנצח, אל תחליף אותו ובטח שלא בזמן העלייה". ובכל זאת, יונדאי כבר חושפים את מתיחת אמצע החיים של האיוניק הפופולארית ומכינה את העולם לקראת הדור השני של המכונית שכבשה אצלנו בישראל את ראש טבלת המכירות. זה כל כך מרתק להביט מהצד על הקרב בין יונדאי לטויוטה שתגיע ממש בקרוב עם הקורולה החדשה וההיברידית. כעת המומנטום עדיין נמצא בצד הקוריאני אך היפנים הכינו בדרכם תשובה מצוינת שתנגן על המיתרים הכי חשובים של מקבלי ההחלטות בעניין רכישת מכונית משפחתית. ביונדאי לא חיכו לקורולה ההיברידית. הם הכינו את הגרסה המחודשת לאיוניק וטיפלו באלמנטים של עיצוב חיצוני, איבזור טכנולוגי ועשיר יותר וזהו. הקוריאנים לא נגעו ביחידות הכוח של ההיברידית או הפלאג אין (שלא מיובאת לישראל בשלב זה) אך שיפרו במעט את טווח הנסיעה של החשמלית המלאה אם כי לא לטווח של היונדאי קונה שתהיה ראש החץ בעולם החשמלי שלהם.
 
החזית של המכונית שודרגה וכעת הגריל הקדמי זהה לאלה של הדגמים החדשים שהגיעו לאחרונה ובכך האיוניק מיישרת קו עם אחיותיה למשפחה. הפגוש הקדמי והאחורי עברו עיצוב מחדש והפנסים הקדמיים והאחוריים מקבלים תאורת LED בעיצוב חדש אם כי לפי מה שפורסם, פנסי LED עדיין אינם סטנדרטיים אלא בתוספת תשלום. טכנולוגיית התאורה החזקה והבוהקת מגיעה גם לפנסי הערפל אבל כמו יחידת התאורה הראשית והאחורית, גם פה מדובר בפנסי ערפל עם LED בתוספת מחיר. מחשבה נוספת הוענקה לחישוקי הגלגלים וכעת ניתן לקבל אותם במספר דוגמאות נוסף וגם מספר הגוונים של המכונית עצמה עלה מחמישה ל-8 צבעים שונים.
 
בתוך המכונית בולט מאוד מסך מערכת המולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' המיועד להפעלת מערכות הניווט והבידור. ביונדאי ישמחו לספר לכם כי הם הראשונים שמציעים מסך גדול כזה בקטגוריה ובאותה נשימה הם גם ישמחו לספר לכם שזה יעלה לכם יותר מאשר המסך הסטנדרטי שאותו אנחנו מכירים באיוניק הוותיקה. גם אזור ההפעלה של מערכת המיזוג עבר שדרוג שמיישר קו עם איכות החומרים של המסך החדש וביחד הם נראים כחטיבה אחת יפה ויוקרתית. מערכות הבטיחות המסייעות לנהג בטכנולוגיית SmartSense מציעות בלימה אוטונומית בחירום, סיוע לשמירה על נתיב, זיהוי רכב בשטחים מתים ועוד. חידוש עולמי אחר ומעניין של יונדאי הוא במצבי הנסיעה של הרכב. לראשונה יגלו הבעלים של המכונית מצב שנקרא GDM ראשי תיבות של Green-zone Drive אשר מעביר את המכונית אוטומאטית לנסיעה ירוקה יותר ושימוש בהנעה חשמלית יותר מאשר במנוע הבנזין על פי סימון של האזור בו המכונית נמצאת (אין עדיין אזורים רבים כאלה באירופה ובישראל) וכך הנסיעה תותאם לדרישות הסביבה באותם אזורים מיוחדים. באופן כללי החליטו ביונדאי להפוך את המכוניות בכל הגרסאות (היברידי, פלאג אין וחשמל מלא) ליותר ירוקות מבעבר למרות שאין שינוי במנועים אבל יש בהן יותר טכנולוגיה של תפעול עם רגל אחת ללא צורך בשימוש מוגבר בבלמים, הכנסת טכנולוגיה של טעינה רגרנטיבית גם באיוניק היברידית ולא רק בחשמלית.
 
האיוניק המעודכנת תגיע לאירופה רק בחצי השני של 2019.
 

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר



https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!