$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוצגה פרארי חדשה: הכירו את ה-F8 טריביוטו

פרארי מציגה המכונית שתגשר בין ה-488GTB לעתיד בדמותה של ה-F8 טריביוטו החדשה עם מנוע ה-V8 החזק בתולדות המותג

ניר בן טובים  28.02.19 - 11:39
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)

תגיות: פראריפרארי

פרארי כמעט ולא פרסמה קדימונים או הסגירה רמזים אודות הכוכבת המרכזית שלה שתיחשף במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה (7 במרץ). המידע אודותיה היה מצומצם למדי ורק הסתכם בדיווחים על מחליפה עתידית בעלת כותר מקוצר, אבל הנה כעת נחשפים כל הפרטים והתמונות על הפרארי החדשה שתגיע לבמות החגיגה המוטורית בשוויץ - ולמעריצי הסוס האיטלקי בהחלט יש סיבות לצהלה.

ה-F8 מוגדרת על ידי פרארי כיורשת ישירה ל-488GTB, וזאת חרף העובדה שלמראית עין איננה פורצת גבולות בנוסח החיצוני או הפנימי שלה. לטענת אנשי הפיתוח במרכז העיצוב הראשי (החדש) של פרארי שהוקם ממש בלב מרנלו, היא מגשרת בין ה-F40 כל הדרך אל הדגם היוצא ועד לדגמי העתיד שימשיכו לשקף את ההבנה של פרארי בתכנון מתקדם עבור מכוניות קצה וטכנולוגיות חדישות. אי לכך, גם תא הנוסעים של ה-F8 הוא אבולוציה חלקית של ה-488 עם רענון של שלד הקונסולה, גלגל ההגה, הריפודים וכן יש מממשק חדיש עם צג ראשי 7 אינץ'. חובבי פרארי בטח יבחינו גם במחווה נוסטלגית של ה-F8 לפרארי F-40 (מדפי הזגוגית המושחרים מאחור). 

אבל המנה העיקרית ב-F8 טמונה בביצועים של יצירת המופת האיטלקית; בקרביים שלה השתילו את תחנת הכוח החזקה ביותר של פרארי במכונית סדרתית בעלת שמונה צילינדרים; היא מפיקה מ-3.9 ל' הספק מרבי של 720 כ"ס ב-8,000 סל"ד - 50 כ"ס יותר מקודמתה. היא גם קלה ממנה ב-40 קילוגרמים (1.33 טון), קשיחה יותר ויעילה יותר ב-10% מבחינה אירודנימית בזכות קיט חיצוני שפותח עבור ה-488 פיסטה התחרותית.

מנוע ה-V8 טורבו גמיש כל כך שהוא מחלץ מעל 77 קג"מ מ-3,250 סל"ד "ללא שיהוי טורבו בכלל" מדגישים המהנדסים בחברה. כל אלה, ביחד מעניקים לפרארי החדשה זמן האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתום 2.9 שניות, ל-200 קמ"ש ב-7.8 שניות ועד 340 קמ"ש מרביים. בפרארי מוסיפים כי כיילו מעט את בקרות המשיכה ובקרות השליטה של הרכב כך שיהיה קל יותר לנהוג בה בסמיכות למגבלות - גם עבור נהגים פחות מנוסים.

ה-F8 טריביוטו תוצג רשמית בז'נבה אבל טרם פורסם מחירה הרשמי. כמו כל דגמי פרארי המיובאים לארץ על ידי 'אוטו איטליה', סביר שתוכלו להשיג אותה גם אצלנו בעתיד. מהיבואנית נמסר כי היא תגיע לארץ בתחילת 2020.  

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!