$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קאדילק מציגה מכונית ספורט-סדאן חדשה: CT5

התשובה האמריקנית ל-ב.מ.וו סדרה 3 יוצאת לדרך עם עיצוב אלגנטי, מערכות חכמות ומנועי טורבו חדישים

ניר בן טובים  18.03.19 - 12:05
קאדילק CT5 החדשה (צילום: יצרן)
קאדילק CT5 החדשה (צילום: יצרן)

תגיות: קאדילק

קדילאק ממשיכים לנסות למצוא פתרונות אסטרטגיים שיובילו אותם לדרך הנצחון שסללו היריבים המנוסים שלהם מאירופה. הבעיה היא שבעולם שסוגד לקרוסאוברים קטנים וגדולים אין הרבה מרחב נשימה לטעויות טקטיות חמורות, כך שהמצאת מכונית חדשה מהיסוד צריכה להיעשות בזהירות הנדרשת, תוך התחשבות בכל הגורמים העוינים שמחכים לטרוף אותם. ומהם, כפי שלמדו על בשרם האמריקנים בשנים האחרונות - יש לא מעט. 

קדילאק CTS ו-ATS חיות על זמן שאול ובמקומן מגויסת בימים אלו מכונית "מאוחדת" שתירש את שתיהן - CT5. בקדילאק משתמשים באותה רצפה ("אלפא") של משפחת CTS, כך שלכל הפחות היא עתידה להיות מהנה יחסית לנהיגה וגם מגובשת דיה עם מערכת מתלים מאוזנת לנוחות נסיעה מעודנת יותר. כדי להבטיח שהיא תוכל לאחוז את המקל בשני קצותיו, קדילאק תשבץ לה בחרטום מנוע 2.0 ל' טורבו מתורבת בהספק של כ-280 כ"ס ומעליו מנוע 3.0 ל' ששה צילינדרים עם 404 כ"ס בשרניים בעל ביצועים רציניים. שתי המכוניות זמינות עם תיבת הילוכים 10 מהירויות אוטומטית על בסיס הנעה אחורית והנעה כפולה אופציונלית בחלק מהדגמים הבכירים.

העיצוב החיצוני מתכתב עם שפת העיצוב העתידית במקביל אל ה-XT4 הנוכחי. מחלקת העיצוב פיתחה עבור CT5 שרטוט נקי על הדלתות אבל אגרסיבי לכל רוחב הקו התחתון בחיבור עם יחידות תאורה מפוצלות שזולגות אל הרצפה. תא הנוסעים מציג קפיצת מדרגה באיכויות, הנגשת המערכת הראשית עם חוגה מרכזית לרוב הפונקציות בצג הראשי (CUE משופרת) וכן כוללת הקבינה חלק מהבקרות המתקדמות שנמצאות במכונית הדגל CT6, בהן בקרת שיוט חצי אוטונומית.    

קאדילק עתידה לחשוף בהמשך השנה גרסת מעודכנת של XT5, ואת רכב ה-7 מושבים XT6 שיצא למכירות ראשונות בארה"ב ממש בקרוב. הדגש הוא על קרוסאוברים כמובן, אבל מנהלי המותג מבטיחים לא לנטוש את הלקוחות המסורתיים שעדיין שומרים אמונים לרכבי סדאן: "אנשים שקונים כלי רכב כאלו עושים זאת בכוונה תחילה - הם מתנגדים נחרצות ל-SUV. רכבי סדאן הם כרגע נתיב אלטרנטיבי לצמיחה - במיוחד בשווקים שיש בהם ביקוש מרבי, כמו בסין. אין לנו שום כוונה לעזוב את הסגמנט הזה בזמן הקרוב". 

המכונית תוצג רשמית בפני הקהל בחודש הבא במסגרת תערוכת הרכב בניו-יורק. לישראל היא תגיע בשנת 2020 ככל הנראה.  

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!