$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוצגה סקודה סופרב המחודשת. בסוף השנה בישראל

מתיחת הפנים של סקודה סופרב כוללת גם גרסת פלאג-אין עם טווח נסיעה חשמלי של 55 קילומטרים. עוד במסגרת החידושים תא נוסעים מעודכן ועוד מערכות בטיחות

ניר בן טובים  23.05.19 - 17:13
סקודה סופרב. נורות LED מטריקס בחזית (צילום: יצרן)
סקודה סופרב. נורות LED מטריקס בחזית (צילום: יצרן)

תגיות: סקודה

סקודה חשפה בשעות האחרונות את הסופרב המחודשת, ולראשונה מציגה גם בשורה היברידית בשורותיה - מערכת הינע חסכונית וידידותית לסביבה עם טעינה מהשקע (פלאג-אין). מנוע זה, שהוצג בפאסאט GTE ומבוסס על גרסת בנזין 1.4 ל' טורבו TS I עם 156 כ"ס מקבל תמיכה מסוללה חזקה ומנוע חשמלי המעניקים לסופרב ההיברידית הספק מרבי של 218 כ"ס ו-40 קג"מ. בחיבור אל תיבת הילוכים DSG שש מהירויות היא צפויה לחלץ ביצועים טובים מאוד, אולם הפרט המעניין הוא טווח הנסיעה החשמלי; על פי מדדי ה-WLTP, כלומר מחוץ לחומות המעבדה עומד מרחק הנסיעה על 55 קילומטרים בין טעינות. משך הטעינה אורך 3 שעות מעמדה רגילה וכ-30 דקות ברשת טעינה חיצונית. טווח הנסיעה המרבי של המערכת (בנזין+חשמל) עומד לדברי סקודה על 850 קילומטרים.

גרסה זו תצטרף לעוד ששה מנועים ב-10 וריאציות שונות על עקומת האנרגיה בחלוקה לסולר ובנזין: החל ב-1.6 ל' טורבו דיזל 120 כ"ס, עבור ל-190 כ"ס דיזל ועוד יחידות סולר שלא תגענה ארצה. דגמי הבנזין יחלו ב-1.5 ל' 150 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-8.8 ש'), גרסת 2.0 ל' עם הספק של 190 כ"ס ועד גרסת ה-2.0 ל' טורבו הבכירה עם הנעה כפולה ו-272 כ"ס. דגמי הסופרב הבכירים מחוברים אל תיבת הילוכים DSG עם שבע מהירויות. 

הסופרב המחודשת זכתה למתיחת פנים שבעיקר מחדדת מעט את חזית המרכב, איזור הפגושים והפנסים בחלקה האחורי שנראה רוחבי יותר בעיצובו ומודרני בהתאם לתפישה של רכבי המותג האחרונים, כאשר בין היתר גם מאמצת את שיטת העיצוב של סקודה סקאלה עם כיתוב SKODA על גבי הזנב במקום לוגו החברה. בסקודה אומרים כי היא ארוכה מקודמתה ב-8 מילימטרים, אך בסיס הגלגלים נותר כמעט כפי שהיה עם אורך של 2.84 מ', ותא המטען נע בין 625 ל' ועד 1,760 ל'. סייג לכך הוא בגרסה ההיברידית שמאבדת כמה עשרות ליטרים נוכח מיקום הסוללה. הסופרב תמשיך להיות משווקת גם במרכב סטיישן (קומבי) וסביר שתהיה לה גם גרסת פנאי קלה (סקאוט) בהמשך הדרך לנסיעה בטוחה יותר בשבילים.

תא הנוסעים של הסופרב 2020 עבר חצי רפורמה עם שימוש בצג ראשי משופר בגדלים של עד 9.2 אינץ' וכן תהיה אופציה ללוח מחוונים וירטואלי בגודל 10.25 אינץ'. סדרת האבזור אינה שונה מקודמתה כאשר בקצה המשפחה גרסאות ה-ספורטליין ולורן אנד קלמנט עם ריפודי עור מהודרים ותוספות בלעדיות בחלל הנוסעים. כמו כן, סקודה מספרים על תוספת של 2 מערכות בטיחות נוספות: בקרה לניטור קרבה מסוכנת לעצמים בעת שימוש בנגרר,  וכן מערכת מצוידת 4 מצלמות היקפיות המעניקות תמונה של 360 מעלות סביב המרכב. בכורה נוספת בסופרב היא מערכת תאורה מסוג LED מטריקס עם אלומות נפרדות שאמורות למנוע סינוור נהגים בכוון הנגדי.

 הסופרב תהיה גם מצוידת בתאימות מעודכנת לכל הטלפונים הסלולרים (אנדרויד עם שיקוף מסך ישיר ואפל-קאר-פליי בצורה אלחוטית), וכן תגיע בחלק מהגרסאות עם משטח טעינה לטלפון הסלולרי ונקודת אינטרנט. היא צפויה לצאת לכבישים לקראת ספטמבר הקרוב ולישראל היא תגיע ממש לקראת סוף השנה, כך מסרה ל'עולם הרכב' היבואנית בישראל צ'מפיון מוטורס. 

 

 

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!