$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוצגה ב.מ.וו סדרה 1 החדשה

הדור השלישי של ב.מ.וו סדרה 1 מתקדם מקודמו ומעודכן בהיצע רחב של מנועים וחבילות אבזור. אבל בדרך לשם - מאבד את ההנעה האחורית

ניר בן טובים  27.05.19 - 06:38

תגיות: ב מ וו

ב.מ.וו חשפה הבוקר (שני) בגרמניה את הדור השלישי של המכונית הקטנה ביותר שלה, סדרה 1. במסגרת השקתה  זהו השינוי הטכנולוגי הגדול ביותר של המכונית הבווארית מאחר ולראשונה מאז הושקה לפני למעלה מעשור היא נאלצת לאבד את אחד מסימני ההיכר הבולטים של BMW, הנעה אחורית. במקום זאת, הפלטפורמה המודרנית של ב.מ.וו עוברת להנעה קדמית, כפי שעשתה כבר בדגמי המיני-MPV אקטיב-טורר. יחד עם כך, גרסאות הקצה הבכירות של הסדרה ישתמשו בהנעה כפולה (X-דרייב) עם חלוקה מאוזנת של כוח בין הסרנים. 

עד שנוכל לטעום מהתבשיל הזה, ב.מ.וו מדווחים כי ה-1 החדשה ידידותית יותר לנוסעים מקודמתה בזכות התאמות בחלק מהפרמטרים הבסיסיים שלה ומרווחת ממנה במעט. היא תשווק במרכב 5 דלתות בלבד בהתאם לנוסח העיצובי של סדרה 3 ורכבי הכביש-שטח, כאשר אורכה קטן ל-4.31 מ', אך היא רחבה יותר ב-3.4 ס"מ, גבוהה יותר ב-1.3 ס"מ ו-בסיס הגלגלים הוא 2.67 מ' (כלומר קטן ב-2 מילימטרים). באזור השורה השניה חל השיפור הגדול ביותר; מרווח הברכים גדל ב-3.3 ס"מ, מרווח הראשים ב-2 ס"מ ובשורה הראשונה יהנו הנהג והנוסע מתוספת של 4 ס"מ מרחב עבודה סביבם. תא המטען צמח ב-20 ל' ל-380 ל' והמבנה הורחב ב-6.7 ס"מ להטענה נגישה יותר.

הפלטפורמה של ה-1 חולקת הרבה עם X1 ו-X2 אך גם עם סדרות הסאלון של ב.מ.וו, במיוחד במישור הטכנולוגי. היא מאמצת את מערכת ה-Live cockpit עם צג ראשי בגודל 8.8 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל 5.5 אינץ' שניתן להגדלה עד 10.25 אינץ' (מותנה בגרסה). מסביב לנהג מערכת מדיה עם הפעלות דרך חוגה, מגוון רחב של אופציות חדשות בהן תצוגה עלית וכמובן רשימה ארוכה של מערכות בטיחות חכמות בציוד התקני ואופציה בתשלום למערכות כמו פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד ועוד. 

שתי אופציות מעניינות שנכנסות לשימוש בסדרה 1 מגיעות היישר מהקצה העליון של המשפחה. לראשונה תהיה אפשרות לפתוח ולנעול את הרכב באמצעות הטלפון הסלולרי (Digital smart key). המערכת השניה (מסדרה-3) היא בקרת ה-סייען האישי שמאפשרת לתפעל שורה של פקודות מורכבות באמצעות הפעלה קולית בטכנולוגיית ה-Personal assistant. מערכת מקבילה ל-Alexa פחות או יותר.   

 סדרה 1 החדשה מגייסת לשורותיה 3 מנועי דיזל בהספקים שנעים בין 116 כ"ס, עבור ל-150 כ"ס ועד 190 כ"ס. גרסאות הבנזין תהיינה ה-118i וה-135i עם הנעה כפולה. לראשונה הספק מרבי של 140 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות, בעוד הגרסה השניה - בעלת מנוע ה-4 צילינדרים טורבו החזק ביותר של הבווארים, מחלצת תפוקה מרבית של 306 כ"ס ו-46 קג"מ מ-1,500 סל"ד (0-100 קמ"ש ב-4.8 שניות). שני המנועים מחוברים אל תיבת 8 מהירויות אוטומטית.  בחלק מהגרסאות תהיינה זמינות גם למערכת מתלים אדפטיבית עם 2 מצבי כיול למתלים. 

סדרה 1 החדשה תצא לדרך בתחילת ספטמבר במחירים שיחלו ב-27 אלף יורו ועד 38 אלף יורו לדגמים המאובזרים ביותר.  לישראל עתידה להגיע המכונית ברבעון האחרון של 2019, כך מסרה היבואנית דלק מוטורס.

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!