$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לראשונה בישראל: פורד אדג' בגרסת ביצועים

דלק מוטורס משיקה בישראל את פורד אדג' במהדורת ST במסגרת רענון היקפי של הרכב שנוחת בימים אלו בארץ עם תוספות חדשות ומחירים מוזלים

ניר בן טובים  04.06.19 - 09:50

תגיות: פורד

יבואנית דגמי פורד דלק מוטורס מזניקה בארץ את גרסת הביצועים של הקרוסאובר האמריקני. זו הפעם הראשונה בתולדות סדרת ה-אדג' שמהדורת ST המושחזת עושה עליה, וזאת במסגרת מתיחת פנים היקפית של הרכב שמחזקת את היבטיו הטכנולוגיים, משפרת את האבזור הבסיסי ומגדילה את תשתית הבטיחות. כמו כן, במקביל לכך חלו ירידות מחיר בשיעור כולל של עשרות אחוזים. 

 ה-ST הוא ייחודי בקטגוריה שלו ואין לו מתחרים ישירים מלבד יריבים מקבוצת היוקרה להם מנועים בהספקים דומים. אולם, ה-אס טי נבדל מהם בכביש בזכות כיול שבוצע על ידי חטיבת פורד-פרפורמנס שטיפלה במערכות המתלים, ההיגוי, הבלימה, תיבת ההילוכים ובכלל כל המעטפת הדינמית. בחרטום שלו תמצאו מנוע ששה צילינדרים בנפח 2.7 ל' אקובוסט בהספק מרבי של 330 כ"ס ו-55 קג"מ. בסיועה של תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות הוא ידחוף את כל הגלגלים מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך פרק זמן של 6.8 שניות בלבד.

ה-אס טי מגיע עם חבילת האבזור הבכירה ביותר, על בסיס ערכת טיטאניום פלוס; הוא מוסיף גוון כחול מירוצים מובחן, מפלטים כפולים, חישוקי 20 אינץ', לוגואים, חצאיות צד, פגושים ספורטיביים, קיט בעל גוון כרום ועוד. לרכב גם תצוגה ייחודית בלוח המחוונים, צמיגי ספורט ומערכת קירור משודרגת לטיפול בעומסים גבוהים יותר.

בקו הכניסה לסדרת אדג' המחודשת תמצאו רענון ממוקד של הרכב שמורכב משורה של אמצעים חדישים. לא רק העיצוב החיצוני עודכן, גם תא הנוסעים ומערכת ההינע. המנוע הבסיסי של האדג' יהיה מעתה ה-2.0 ל' טורבו אקובוסט בהספק מרבי של  248 כ"ס ו-40 קג"מ בחיבור אל תיבת 8 מהירויות אוטומטית. מעמידה, הוא יאיץ את הרכב (על בסיס הנעה קדמית) ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 10.6 ק"מ לליטר בנזין.

ה-אדג' ישווק ב-4 מפרטים, החל ב-SEL פלוס, טיטאניום וכאמור טיטאניום פלוס ו-ST. כבר בציוד התקני הוא מגיע עם מערכת פורד סינק-3, צג ראשי 8 אינץ', חישוקי 18 אינץ', גג פנורמי, מושבים חשמליים עם חימום, 9 רמקולים, חיישני גשם ותאורה, מצלמת נסיעה לאחור, התנעה מרחוק ועוד. מערכות הבטיחות האקטיביות כוללות בלימה אוטומטית,  בקרת סטיה מנתיב, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד ותאורה אדפטיבית. חבילת הבטיחות המתקדמת יותר מוסיפה גם בקרת שיוט אדפטיבית עם עצירה מלאה וזינוק מעמידה, סיוע בהתחמקות ממכשול, מרכוז הרכב בנתיב הנסיעה ועוד. 

גרסת טיאטניום מוסיפה מערכת שמע של הרמן-קרדון עם 12 רמקולים, חישוקי 19 אינץ', כיוונים חשמליים למושבים, תאורת אווירה ועוד.  גרסת טיטאניום פלוס מוסיפה גם ריפודי עור מחורר בגוונים שונים, מצלמה קדמית ואחורית 180 מעלות וערכה חיצונית מסדרת עלית עם חצאיות צד, קיט כרום, וחישוקי 20 אינץ'.

כל הדגמים החדשים של פורד אדג' בישראל, מלבד דגם אס-טי החדש זכו להוזלה במחירם:

דגם ה-אס אי אל פלוס יחל ב-255 אלף שקלים – הפחתה של 10 אלפים שקלים.

דגם ה-טיטאניום הופחת ב-20 אלף שקלים ל-275 אלף שקלים

דגם ה-טיאטניום פלוס הופחת ב-20 אלף שקלים ויחל ב-295 אלף שקלים.

גרסת הביצועים, ה-ST תומחרה ב-320 אלף שקלים.