$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מסלול ליסינג מורחב לדגמי יונדאי ו-מיצובישי

חדשות מקומיות: כלמוביל מרחיבה את מסגרת הליסינג הפרטי לדגמי יונדאי ומיצובישי. קיה פיקנטו מוסיפה חבילת אבזור בגוון קרוסאובר

ניר בן טובים  01.03.20 - 11:11

מסלולי ליסינג פרטי הם אפיק אטרקטיבי בעיני מי שרוצים לקנות רכב חדש ואין באפשרותם להפקיד את הסכום המלא בפעימה אחת. בשיטה זו, ניתנת לרוכש אפשרות לקנות את הרכב בחלוקה למקדמות "נוחות" ותשלום בתחילת תקופת ההתחייבות ובמהלכה, ובסיומה ולהחליט כיצד לפעול מול ההתקשרות עם חברת הליסינג/יבואן - לשלם את היתרה עבור הרכב שנרכש, או להמשיך לרכב חדש ולהשלים את הפערים ביניהם.

חלק גדול מהיבואנים בישראל מציעים מסלולי רכישה באמצעות חברות ליסינג ובכפוף לקריטריונים שלהם, אולם ההבדלים ביניהם לרוב נעוצים באותיות הקטנות ובגמישות הכלכלית מול רצונותיו של הלקוח. לאחרונה, הודיעה גם חברת כלמוביל כי היא מרחיבה את מסלול הליסינג הפרטי לדגמי מיצובישי ורכבי יונדאי עם מקדמה נמוכה וללא איבוד יד, כלומר הנהג לא חווה ירידת ערך עקב "יד נוספת", שכן המכונית נרשמת על שמו.

עיקר המסגרת היא זו: תשלום קבוע למשך שלוש שנים, טיפולים לשלוש שנים, אופציה לביטוח בתשלום החודשי ותוספות אבזור במחיר משתלם. באופן זהה למרבית מסלולי הליסינג, בסיום התקופה ניתנת האפשרות כאמור לקנות את הרכב (השלמת היתרה) אשר תהיה כמחצית ממחיר המחירון שלו בעת הקניה, או להתקדם לרכב חדש.

להלן מספר דוגמאות שניתנו על ידי היבואנית:

 יונדאי קונה פרמיום עם מקדמה של 8,900 שקלים ותשלום חודשי של 1,777 שקלים למשך 36 חודשים.

יונדאי סנטה פה בנזין עם מקדמה של 16 אלף שקל ותשלום חודשי של 2,999 שקלים למשך 36 חודשים.

מיצובישי אאוטלנדר היברידי במפרט סופרים עם מקדמה של 13,900 שקלים ותשלום חודשי של 2,377 שקלים למשך 36 חודשים

מיצובישי ASX עם מקדמה של 11,900 שקלים ותשלום חודשי של 1,595 שקלים ל-36 חודשים.

בחברה מעריכים כי בין 10-20% מלקוחות מיצובישי ו-יונדאי יבחרו השנה במסלול ליסינג פרטי לרכישת מכונית חדשה בקרב המותגים.

יבואנית רכב קיה לישראל קבוצת טלקאר החלה לשווק בשבוע האחרון את גרסת ה-X-ליין במשפחת קיה פיקנטו. קיט זה, שמורכב מקישוטים המשווים לרכב מעין יציבה של קרוסאובר מכווץ מוסיף לו דגשים באזורים ספציפיים שגורמים למבנה להראות חסון יותר, או במילים אחרות - להתחזות לג'יפון עירוני, על אף שאין לו תוספת טכנולוגית או כיול מובחן מלבד צמיחה של סנטימטר וחצי במרחק מהרצפה בזכות הגבהת המתלים.

קיה חשפה את הגרסה הזו בנובמבר 2018 והיא מגיעה לישראל בתקופת השיא של הג'יפונים כך שהיא לבטח תמצא חן בעיני חובבי הז'אנר בכלל והפיקנטו בפרט. בתוך החבילה תמצאו הזו תיחומים בגוון ירוק מלפנים, במסגרות של פנסי הערפל, השחרות של בתי הגלגלים ומאחור תאורת LED בצורת האות U, מפלטים שונים עם קצוות כרום וחישוקי 16 אינץ'. 

בפנים, ה-X ליין מגיעה עם דוושות אלומיניום, בקרת אקלים דיגיטלית, קיפול חשמלי למראות הצד, מערכת שמע עם צג ראשי 7 אינץ', שקעי USB ו-AUX, תאורת יום אוטומטית, בלימת חירום אוטומטית ועוד. המנוע ממשיך על בסיס הגרסאות הקיימות: 1.2 ל' אטמוספרי (ללא טורבו) עם 84 כ"ס ו-12.4 קג"מ מ-4,400 סל"ד בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 4 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת על פי היצרן היא 18 ק"מ לליטר בנזין. 

המחיר לגרסת ה-X ליין הוא 86 אלף שקלים.