$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ניסאן ג'וק החדש בישראל

הדור השני של ניסאן ג'וק נחת בארץ עם מנוע טורבו, מספר חבילות אבזור ומחיר התחלתי של 125 אלף שקלים

ניר בן טובים  05.03.20 - 16:55

תגיות: ניסאן

יבואנית רכבי ניסאן לישראל 'קרסו מוטורס' הציגה היום (רביעי) בישראל את הדור השני של ניסאן ג'וק, עשר שנים אחרי המקור שנחשף במסגרת תערוכת ז'נבה 2010. הג'וק הביא לזירה מראה ייחודי, כמעט קונספטואלי המבוסס על רצפת סופר מיני, והפך ללהיט מכירות בסגמנט ה-B קומפקט מיומו הראשון וכמעט עד שלהי חייו. כעת בגלגול הבא שלו, ניסאן מבטיחים לשמר את הנוסחה המוצלחת אבל עם שדרוגים שמתאימים לעידן של העשור הנכנס, כולל מנועים חדישים, מכללים איכותיים יותר, מרחב משופר ומערכות בטיחות חכמות. 

הג'וק 2020 שיצא לאור בספטמבר האחרון מבוסס על רצפה מודולארית CMF-B של רנו-ניסאן והוא גדול מקודמו כמעט בכל פרמטר; בסיס הגלגלים למשל צמח בקרוב ל-10 סנטימטרים ל-2.63 מ', האורך ל-4.2 מ', הרוחב ל-1.8 מ' ותא המטען הורחב משמעותית וכעת מציע נפח אחסון של 422 ל' במצב רגיל ועד 1,305 ל' בקיפול השורה השנייה.   

תא הנוסעים משדר אבולוציה עיצובית של הדגם הראשון ובדומה לו, שני הנוסעים בשורה הראשונה מופרדים על ידי תעלה מרכזית רחבה עם ידית הילוכים מוגבהת ומספר מתגים. שיפור ניכר תמצאו באיכות החומרים, ובעיקר הושם דגש על שילובי צבעים ונגישות למערכות והפקדים בגלגל ההגה. במרכז הקונסולה הותקן צג מרחף בגודל 8 אינץ', מסביב כניסות USB, ממשקי בלוטות', תאימות לאפל-קאר פליי ואנדרויד אוטו ומערכת נהיגה סלקטיבית עם שלושה מצבי כיול. באולם המכירות תהיינה 3 רמות אבזור: אסנטה, אסנטה דו-גוונית (2-TONE) וכן חבילת N דיזיין עם מושבים מהודרים (עור) ועוד קומץ קישוטים מובחנים כגון חישוקי 19 אינץ' (לעומת 17 אינץ' בדגמים הסטנדרטיים).   

בציוד התקני מצלמת נסיעה לאחור, מפתח חכם, מחשב דרך דיגיטלי 7 אינץ', חיישני חניה אחוריים, חיישני גשם, חיישני תאורה, בקרת שיוט ועוד. כל הדגמים מגיעים עם בקרות בטיחות חכמות מקוריות: מערכת בלימה אוטומטית, מערכת למניעת סטיה מנתיב, התרעה מפני התנגשות חזיתית, תאורה אדפטיבית, זיהוי תמרורים ועוד. לדגם ה-N דיזיין התווספה גם מערכת חימום מושבים קדמיים.  

 

ג'וק ישווק רק עם מנוע אחד בישראל: 1.0 ל' טורבו DIG-T שלושה צילינדרים בהספק מרבי של 117 כ"ס, 19.2 קג"מ מ-1,750 סל"ד וחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית שבע מהירויות והנעה קדמית. הנתונים של היצרן מורים על מיאוץ מהמקום ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות ועד מהירות מרבית של 181 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא בסביבות ה-18 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. 

המחירים יחלו ב-125 אלף שקלים, עבור ל-130 אלף שקלים וכלה ב-140אלף שקלים לדגם הבכיר ביותר.