$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טויוטה מציגה את סיטי-וואן בישראל, מתחרה ברלינגו

יוניון מוטורס נכנסת לענף ההובלה הקומפקטי עם ה-סיטי וואן החדש המצויד במנוע טורבו דיזל ומערכות בטיחות מתקדמות

ניר בן טובים  08.11.20 - 12:18

תגיות: טויוטה

שנה וחצי לאחר שהוכרז באירופה, מגיע אלינו היום (ראשון) בפעם הראשונה טנדר העבודה הקומפקטי טויוטה סיטי-וואן, הנודע גם בשווקים אחרים כטויוטה פרו-אייס-סיטי. כמו אחיו הגדול הוא נולד בתוך הברית הטכנולוגית בין פיג'ו-סיטרואן-אופל וחולק עימם רצפה, קומץ מהטכנולוגיות וכן את המודולאריות של המרכבים עם סידור הושבה למשפחות או ארגון הקבינה לצרכי עבודה, הובלה וכדומה.  

עבור היבואנית יוניון מוטורס זוהי כניסה אסטרטגית לסגמנט חשוב בישראל המונה כ-6,000 מכירות בשנה ומשרת זרוע נרחבת של בעלי עסקים, במיוחד בתקופה רגישה זו שקצב המשלוחים תוגבר משמעותית. אליו הם ינסו לחבר את המוניטין של היצרן ושירות מורחב עם התמקצעות ספציפית ומרכזי שירות מומחים. מבחינת המידות שלו הוא דומה לרוב היריבים שלו בשוק, ומציע אורך של 4.4 מ', רוחב של 1.84 מ', גובה של 1.88 מ',  ומשקל של 1.4 טון. כושר הנשיאה שלו נאמד ב-904 ק"ג וכושר הגרירה ב-1 טון. נפח תא המטען עד תקרת המכונית הוא 983 ליטר.

אפשר לאפיין אותו במרכב חסום או רגיל ועם 5 מושבים או רצפה ריקה להטענה. בדומה לאחיו הצרפתים גם הוא מגיע כיום עם כל האבזור המסורתי שקיים אפילו במכוניות משפחתיות (מה שהופך גם אותו לחלופה שימושית לקרוסאוברים). בתא הנוסעים שלו שלוש מערכות בטיחות מתקדמות, בהן בלימה אוטומטית, בקרת סטיה מנתיב ומערכות התרעה על קרבה מסוכנת לכלי רכב ועצמים וכן התרעה מפני הרדמות. כמו כן, כולל 6 כריות אוויר (עם אפשרות ניתוק כרית אוויר קדמית בצד הנוסע) ועוד.

בצד הבידור והממשקים מציע סיטי-וואן חבילת נכסים הגונה לרכב מסוגו. מערכת מדיה ראשית עם עברית מלאה על בסיס צג ראשי 9 אינץ', בלוטות', וויז מובנה, לוח מחוונים עם מחשב דרך דיגיטלי 3.5 אינץ', חיישן גשם ותאורה, בקרת שיוט והרבה מאוד תאי אחסון הפזורים בחזית וגם מאחור. 

בצד ההנעה, מנוע 1.5 ל' טורבו דיזל המפיק 131 כ"ס ב-3,750 סל"ד ו-30.6 קג"מ הזמינים מ-1,750 סל"ד. הוא משודך אך ורק אל תיבת הילוכים אוטומטית שמונה מהירויות, המאיצה בגלגלים הקדמיים ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות ועד מהירות מרבית של 154 קמ"ש. היצרן מצהיר על צריכת דלק ממוצעת של כ-22 קילומטרים לליטר סולר. 

יוניון תרכז את הפעילות המסחרית של דגם ה-City תחת כנפי חטיבת טויוטה-פרופשיונלס שיציעו לדגם שירות ייעודי ופתרונות שונים לעסקים מסחריים. המחיר שלו בישראל עומד על 155 אלף שקלים.