$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חידושים בלנד רובר דיסקברי

הדיסקו בן ה-4 מיישר קו עם הטכנולוגיות הכי חדישות ביגואר-לנד-רובר, אבל באופן מפתיע אינו זמין עדיין עם גרסת פלאג-אין הייבריד

ניר בן טובים  11.11.20 - 08:32

תגיות: לנד רובר

כמעט ארבע שנים אחרי שנחשף זוכה לנד רובר דיסקברי למתיחת פנים של אמצע החיים. המותג המלכותי מבריטניה אוסף את כל הטכנולוגיות המשוכללות שהוצגו על פלטפורמות יגואר ודגמי הפאר של ריינג' רובר ומעדכן את חלל הפנים, מערכות ההינע, הבטיחות והידידותית למשתמש - ובעיקר מרחיב את הפונקציות למשפחה המורחבת.

מבחינה חיצונית הדיסקו 5 המחודש, יריבו של וולוו XC90 בין היתר, עוצב בהתאם לנוסח של דגם הדיסקברי ספורט, והמשמעות היא שינויים באזור הגריל הקדמי (שבכת "חלת הדבש"), השחרות של בתי הפנים והבלטה של פנסי ה-LED. הבריטים גם החליפו את כל הפגושים ובדגמי ה-R הספורטיביים הרחיבו מעט את פתחי כניסת האוויר בחלק התחתון.

להבדיל מהדקויות הקטנות בחוץ, בפנים השינויים הרבה יותר מורגשים. הדיסקברי מקבל את מערכת ה-Pivi pro החדשה ביותר על בסיס צג ראשי 11.4 אינץ' - גדול ב-48% מקודמו, ומול הנהג מתנוסס לוח מחוונים דיגיטלי חדש בגודל 12.2 אינץ'. לנהג תהייינה שלל אפשרויות הקרנה כמו למשל למלא את כל שטח המסך עם מערכת הניווט. כמו כן, לראשונה בדגם זה התווספה תצוגה עלית וכן נקודת אינטרנט אלחוטי וכן שקעי טעינה במשענות הראש. 

כמו ריינג' רובר ולאר 2020 יבחינו שוחרי המותג גם בשינוי בתעלה המרכזית. את מקומה של החוגה מחליף בורר הילוכים קונבציונלי, אם כי מקוצר ומעוצב בהתאם למעמד של מותג היוקרה. עוד שינויים חשובים, ברמה הפרקטית הם באופן קיפול המושבים בשורה השלישית, אותם ניתן לתפעל כעת בצורה חשמלית דרך מסך המגע, ולהגדיל את חלל הטעינה ל-2,850 ל'. 

הרכב המנועים של הדיסקברי כויל עם מערכות היברידיות-מתונות, כלומר שימוש במצבר 48 וולט ומתנע-גנרטור כדי להפחית את זיהום האוויר ולשפר במידה סמלית את צריכת הדלק. מלבד מנוע ה-2.0 ל' טורבו עם 300 כ"ס, הגרעין של הדיסקברי 2021 משתמש במנועי ששה צילינדרים על נפח 3.0 ל' בגרסאות בנזין ודיזל. הדגם הראשון לוגם סולר ומפיק 250 כ"ס, מעליו מנוע דיזל נוסף עם 300 כ"ס ובקצה מנוע בנזין עם 360 כ"ס. הדגמים הבכירים מצוידים בהנעה כפולה עם מתלי אוויר מתכווננים, וכן נוסף מצב "זחילת מים" בבקרת השטח המסורתית של המותג, ה-All terrain. כל המנועים מחוברים אל תיבת 8-מהירויות אוטומטית. 

הלנד רובר דיסקברי המחודש תומחר בגרמניה החל ב-60 אלף יורו ועד 82 אלף יורו (בארץ נמכר הדגם הנוכחי תמורת 550-590 אלף שקל). הוא יהיה זמין לרכישה בישראל ברבעון הראשון של שנת 2021 דרך אפיקי היבואנית חברת המזרח.