$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ספורט-סדאן יוקרתי: לקסוס is300 בישראל

גרסת ה-F ספורט מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 ש'. החל ב-280 אלף שקל

ניר בן טובים  03.02.21 - 08:00
לקסוס is300 באולם התצוגה בהרצליה (צילום: מערכת עולם הרכב)
לקסוס is300 באולם התצוגה בהרצליה (צילום: מערכת עולם הרכב)

תגיות: לקסוס

למי מכם שעדיין מוקירים נהיגה דינמית ומעריכים את הפרשנות של המותגים היפנים, לקסמוטורס, יבואנית רכבי קקסוס מתחילה בימים אלה לשווק את דגם ה-is300 בגרסת ה-F ספורט המחודדת. דגם זה, הממשיך אבולוציה של 20 שנה מגיע לארץ בתקינה אמריקנית ומוגדר כאחד הדגמים הראשונים של החברה שזכה לחתימת ה-Lexus driving, היינו עבר שורה של אימונים במסלול הניסויים של טויוטה ביפן כדי לשלב בצורה מיטבית את האיכויות המסורתיות של מכונית הספורט-סדאן לצד שיפורים בתחום הניהוג והמשוב מהכביש.

ה-IS300 (בארה"ב נמכרת גם כ-350) מביאה לסגמנט שבו מתחרות ב.מ.וו סדרה 3, מרצדס C קלאס ו-אאודי A4 טכנולוגיות רבות לצד אלמנטים מחוזרים על ידי נהגים שלא התמכרו לקרוסאוברים מגושמים. היא מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו (לא היברידי) המפיק 241 כ"ס ו-35.6 קג"מ הזמינים מ-1650 סל"ד, וזאת בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8-מהירויות מתופעלת מנופים מגלגל ההגה. הביצועים מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות בלבד ועד 230 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-10 ק"מ לליטר בממוצע.

דגמי ה-F ספורט מובחנים מהדגמים הסטנדרטיים לא רק בהופעה מוחצנת יותר וקרבית הבאה לידי ביטוי בחישוקים מוגדלים ל-19 אינץ' וסט פגושים אגרסיבי המשווה לה נוכחות קצת יותר דרמטית, אלא גם באופן כיול המתלים והבלמים. היא קלה יותר, מחוזקת מעט בנקודות מסוימות במרכב ועודכנה גם במערכת שיכוך אדפטיבית עם מספר מצבים המשפיעים על התנהגותה.  

 

בחלל הנוסעים הותקן מערך הבטיחות העדכני ביותר של לקסוס עם כל הבקרות האקטיביות המוכרות, לרבות בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב זחילה ויציאה מעמידה ובצד הפסיבי הגנה של 10 כריות אוויר. בסביבת העבודה תמצאו מסך ראשי חדש 10.3 אינץ', מושבי עור חשמליים, חלון גג, גימור פנימי מסוג Black geometric, מצלמה אחורית, בקרת אקלים דו-אזורית, חיישני חניה היקפיים, קישוריות לאפל ו-אנדרויד ועוד. דגם ה-'פלוס' מוסיף גם מערכת כניסה חכמה ומערכת שמע מבית 'מארק-לווינסון' עם 17 רמקולים ותוספת של זכרונות למושבים החשמליים.

המחירים בישראל יחלו ב-280 אלף שקל ועד 295 אלף שקל לגרסת ה-PLUS.

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל מסר: "IS החדשה ממשיכה את מורשת הספורט סדאן של הדגם עם חבילה דינאמית מאד, לצד עיצוב ספורטיבי ייחודי. עמלנו רבות על הבאת דגם זה בפורמט ה- F SPORT לישראל ובמחיר אטרקטיבי במיוחד".