פיג'ו חושפת לוגו חדש: "מכוונים גבוה יותר בשוק הרכב"

היצרן הצרפתי הכריז על לוגו חדש ורוצה לקחת את המותג והלקוחות כלפי מעלה בסולם. "הגיע הזמן לשינוי"

ניר בן טובים  26.02.21 - 08:10

תגיות: פיג'ו

תחילת כתבה

פיג'ו חשפו הלילה (חמישי) את הלוגו החדש של החברה, בערך עשר שנים אחרי שעבר עיבוד ויזואלי בפעם הקודמת. מבחינת המותג הצרפתי שהוקם ב-1850 לא מדובר בהפתעה מוחלטת, שכן ראינו סימנים לכך כבר עם הפרזנטציה של מכונית הקונספט פיג'ו E-לג'נד לפני שנתיים, ולאחרונה דווח בכלי התקשורת בצרפת שה-308 החדשה גם היא כבר נושאת את הסמליל המעודכן של האריה המיתולוגי, עליה נוכל לספר ב-18 במרץ, מועד השקתה הרשמי.  

עבור לינדה ג'קסון, שתעבור לנהל את מותג פיג'ו אחרי 6 שנים מוצלחות במיוחד בסיטרואן, מדובר בתהליך מורכב אבל חיוני להתפתחות הטבעית של המותג. "עכשיו זה הזמן להוביל את הצרכנים למקום אחר - למחוזות של יצרתיות המשולבת בערכים של יוקרה. הסמל החדש משקף את ההסטוריה, ההווה וגם את העתיד". לכך הוסיף  האיש שגם חתום על השרטוט, מעצב העל מתיאס חוסיין: "רעמת הפרווה של האריה מייצגת את האחדות, רב תרבותיות ורב-לאומיות".

במסגרת החשיפה, פיג'ו מבצעת גם מספר מהלכים שיווקים חשובים, הראשון שבהם הוא השקת אתר אינטרנטי חדש (לכלי התקשורת ופרסומי החברה הכללים), וכן עתידה לבצע שורה של עדכונים באולמות התצוגה. "נהפוך אותם לנעימים יותר, מזמינים ונשים במרכז את האדם. הזמן שהלקוח מבלה עם פיג'ו חייב להיות זמן איכות", כך היא מסבירה.

 

המיצוב של פיג'ו יהיה מאתגר, היא תאלץ להתהדר במעין סטטוס של פרה-פרמיום ולשכנע את הלקוחות לשנות את צורת החשיבה. מבחינה מעשית, נדמה שהם כבר בכוון הזה מאז שהוצג ה-3008, שהצעיד את הקטגוריה קרוב מאוד למחוזות הפרמיום והציב רף גבוה מבחינת איכויות, תכנון ויכולת. היבט נוסף שכרוך בשינוי הלוגו טמון גם בחשמול שעובר המותג, שכן לפי ההתכנות שלהם כ-80% מהדגמים יהיו זמינים עם מנוע חשמלי עד שנת 2025.

"זה לוגו ייחודי של שייכות, הכרה, והוא מסמל יוקרה, אריכות ימים, אמון ויוחסין".