$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מוביל נוסעים: פיג'ו 5008 דגם 2021 בישראל

מתיחת הפנים של ה-5008 מביאה חידושים בעיצוב ובגימור. החל ב-180 אלף שקל

ניר בן טובים  03.03.21 - 08:21
(צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)

תגיות: פיג'ו

יבואנית רכבי מותג פיג'ו לישראל דוד לובינסקי פרסמה השבוע כי החלה לשווק את ה-5008 לאחר שזה עבר מתיחת פנים קטנה המטפלת בהופעתו החיצונית, חלל הפנים ורמות האבזור. מדובר ביישור קו עם פיג'ו 3008 העדכני שגם הוא החל את דרכו לאחרונה בארץ. המחירים נותרו כמעט ללא שינוי מהדגם שלפני מתיחת הפנים ויחלו ב-180 אלף שקלים לגרסאות הבסיס. 

ה-5008, המהווה חלופה ג'יפונית לסיטרואן C4 גרנד ספייס-טורר כמוביל נוסעים ל-7 אנשים, ממשיך לשמור על מידותיו המקוריות ורמת השימושיות הגבוהה שלו, ומציע בסיס גלגלים של 2.84 מ', רוחב של 1.84 מ', גובה של 1.65 מ' ותא מטען של 210 ל' במצב זקוף של שלוש השורות ו-823 ל' בקיפול השורה האחרונה.

העיצוב החיצוני זהה לחלוטין ל-3008 של 2021 עם פרצוף רחב יותר הכולל כעת שבכה "פתוחה" עם יחידות תאורה משוכות לכוון הקורות הקדמיות ותמת טפרי האריה בחלק התחתון של הפגושים. בקצה האחורי של המרכב עודכנו נורות ה-LED וכן מעדכנים בלובינסקי שהצטרפו גוונים חדשים להיצע.   

 

 

בדומה ל-3008, ה-דגם המעודכן של ה-5008 עדיין לא מקבל את הצג הראשי המוגדל ל-10 אינץ' שזמין כרגע רק באירופה, וממשיך עם יחידת המולטימדיה הקודמת בגודל 8 אינץ'. ואולם, פיג'ו כן ביצעו שדרוגים מסוימים, מאוד ממוקדים באיכות הגימור מסביב לנהג והנוסעים כך שהאווירה הפנימית מעט יותר מהודקת ונעימה. הוא ישווק ב-2 רמות גימור, ה-אקטיב-פאק ו-פרמיום, כאשר הראשונה מגיעה בציוד התקני עם מערכות בטיחות רבות, לוח מחוונים דיגיטלי 12.2 אינץ', חיישני גשם ותאורה, מצלמה אחורית עם מבט ציפור, מולטימדיה מקורית בעברית, ממשק אפל קאר פליי ועוד. דגם הפרמיום מוסיף על כל זה גם פיקוח על שטח מת במראות הצד, פתיחה וסגירה אלקטרונית לדלת תא המטען, משטח טעינה אלחוטי, חימום מושבים קדמיים, תאורת אווירה פנימית, גג שמש פנורמי, זוג שקעי USB לטעינה מאחור ועוד.

מנועים:

1.2 ל' טורבו 130 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-10.2 ש')

1.6 ל' טורבו בנזין 180 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-8.3 ש')

1.5 ל' טורבו דיזל 130 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-11 ש').

כל המנועים מחוברים אל תיבת 8-מהירויות אוטומטית והנעה קדמית.

המחירים בישראל:

דגם אקטיב פאק 1.2 ל' - 180 אלף שקל

דגם אקטיב פאק 1.6 ל' -187 אלף שקל

דגם פרמיום 1.6 ל' - 205 אלף שקל

דגם אקטיב פאק 1.5 ל' דיזל - 189 אלף שקל

דגם פרמיום 1.5 ל' דיזל - 207 אלף שקל