$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חדה יותר: הוצגה פולקסווגן פולו GTI החדשה

גרסת 2022 אוספת עוד כמה כוחות סוס, משפרת כיול, נוחות ואבזור. בארץ באמצע השנה הבאה

ניר בן טובים  30.06.21 - 14:10

תגיות: פולקסווגן

הדור הנוכחי של פולקסווגן פולו שהושק בשנת 2017 זכה למתיחת פנים רוחבית באביב היוצא. במושגים הפנימיים של פולקסווגן השינויים היו בולטים ביחס למה שהיה מקובל עד כה ואולי בכלל מאז הושקה פולו GTI המקורית ב-1998; מלפנים למשל התנוססו פנסים עדכניים (מטריצת LED יהיו סטנדרטיים בפולו GTI) ושבכה שטוחה הרבה יותר המשווים לרכב יציבה קרבית - ובעיקר מיישרים קו עם פולקסווגן גולף. בזנב, השינוי ניכר מעט יותר בזכות פנסים אחוריים שנוסחו בצורה דמוית בומרנג וממשיכים על הדלת האחורית שתוכננה עם קימורים והבלטה של הלוגו והכיתובים. כל השינויים הללו עוברים לפולו GTI בתוספת הרוח הספורטיבית.

בממד ספציפי לפולו GTI נעשו שדרוגים בעומק הפגושים, חגורת המותן והאבזור הקוסמטי. בחלק הקדמי תיחומים אדומים קלאסיים שהם חלק מסימני ההיכר הידועים והחישוקים בגדלי 17-18 אינץ' הם ייחודים לגרסה הספורטיבית. בפנים זו חגיגה רטרו-מודרנית לרבות הדגשים הצבעוניים על לוח המחוונים ועל התעלה המרכזית בין הנוסע והנהג וכן התבנית המשובצת על גוף המושבים. מעתה תמצאו גלגל הגה חדש וכמובן גם מערכת המולטימדיה החדישה עם בקרת MIB3.1 לה אפילו אפל קאר פליי ואנדרויד-אוטו ללא חיבור פיזי. כסטנדרט הכול מבוצע על גבי מסך 8 אינץ', וכן אופציונלי בגודל 9.2 אינץ'. ל- GTI יש גם פאנל מחוונים סטנדרטי בגודל 8 אינץ', אופציונלי בתוספת תשלום מקפיץ אתכם למערכת עם 10.25 אינץ'.

פולקסווגן לא משחררת באופן רשמי את הנתונים של ה-GTI, אבל הם נרמזו בכמה הזדמנויות על ידי בכירי המותג. המשמעות היא שעל העברת הכוח לכביש מופקד מנוע 2.0 TSI, אם כי כעת הוא מפיק 207 כ"ס במקום 200 כ"ס. המומנט המרבי נשאר זהה ב-32 קג"מ מ-1,500 סל"ד, בעוד תיבת הילוכים אוטומטית DSG שבע מהירויות דואגת לתרגם את הכול לכביש בסיועו של דפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה XDS. רמיסת דוושת ההאצה תשגר את המכונית מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 6.5 שניות, כלומר מהיר ב-0.2 ש' לעומת הדגם שלפני הרענון. המהירות המרבית מעט גבוהה יותר ב-240 קמ"ש לעומת 237 קמ"ש, רחמנא ליצלן.

הפולו GTI החדשה, כך מבטיחים תהיה "מסורה" יותר לחווית הנהיגה עם הנמכה סטנדרטית של 1.5 ס"מ בגובה הבולמים לעומת הפולו הרגילה, וכן תצויד בלמים מחוזקים ומערכת היגוי מושחזת יותר. פרט לכך, היא עמוסה בכל מערכות הבטיחות האקטיביות כנהוג כיום בתעשייה ולאור השיפורים שנעשו בבידוד הרעשים היא גם תוכל לספק את הצרכים של הנהגים ברמה מלוטשת יותר בהתנהלות יומיומית. ברשימת האופציות תהיה גם מערכת של חברת Beats כולל סאבוופר ועוד אבזור נרחב בהתאם לתפירת החבילה.

מהיבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר כי הפולו GTI תהיה בישראל במחצית הראשונה של 2022. באירופה היא תומחרה ב-30 אלף יורו.