$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לטהרנים: פורשה 911 ידנית, קלאסיק אדישן

המותג הגרמני משחרר את הדגם השני בסדרת המורשת של סדרת הספורט המיתולוגית, שהוא אף הדגם הידני החזק ביותר בהסטוריה של היצרן

ניר בן טובים  28.04.22 - 14:44

תגיות: פורשה

הגרסה החדשה בסדרת המורשת של פורשה 911 תהיה השנייה מבין ארבעה רכבי "אספנים" שפורשה חונכת בסדרת המורשת, ה-Heritage Design שהחלה לפני 14 שנים. כיאה למכונית מוגבלת עותקים, נדירה ולא שגרתית, פורשה מקצה בסך הכל 1,250 יחידות מהמפעל המרכזי בשטוטגרט עליהן מתנוסס הכיתוב המחויב Exclusive Manufaktur כדי להדגיש את ייחודה.

"דגמי Heritage Design מייצגים את המושגים העמוקים ביותר מבחינה רגשית של אסטרטגיית המוצר של פורשה", אומר אלכסנדר פאביג, סגן נשיא אינדיבידואליזציה וקלאסיקה בחברה. "גישה ייחודית זו רואה את מחלקת העיצוב Style Porsche עובדת עם Porsche Exclusive Manufaktur כדי להציע פרשנות מחודשת של דגמי 911 משנות ה-50 ועד שנות ה-80 ולהחיות מאפייני עיצוב מאותם עשורים (כמו למשל כנף הברווז מאחור).  ה-911 Sport Classic מבוססת על 997 שהוצגה ב-2009, וכל חבילת העיצוב היא בהשראת ה-911 המקורית (1964 - 1973) ודגם ה- 911 Carrera RS 2.7 משנת 1972. בהחלט פסטיבל מוטורי לחובבי נוסטלגיה.

המעצבים אספו השראה מתמות ה-Fashion Grey של הפורשה 356 המיתולוגית. "ה-911 Sport Classic החדש הוא הרכב הראשון שמכיל צבע ספורט אפור מתכתי", אומר מייקל מאואר, סגן נשיא סטייל פורשה. מי שחפץ בחלופה לגימור הסטנדרטי, ה- Sport Grey Metallic, המכונית תהיה זמינה גם בשחור מלא, אגט אפור מתכתי, כחול מתכתי או עם פסים כפולים צבועים על מכסה המנוע, הגג והספוילר האחורי. בתא הנוסעים ניתן למצוא את דוגמת ה-Pepita האייקונית על הדיפונים ומרכזי המושבים, בעוד ריפוד עור דו-דוני על תרכובת חצי אנילין בשחור/קוניאק קלאסי נותנים קונרסט לגוון החיצוני.

כמו המראה החיצוני, גם מערכת ההנעה ייחודית לדגם זה, וגם מביאה עימה בשורה דרמטית: מנוע ה-3.7 ליטר טווין טורבו אמנם מעביר 550 כוחות סוס לכביש דרך הגלגלים האחוריים בלבד, אולם בשילוב עם תיבת 7-הילוכים ידנית, זוהי ה-פורשה 911 ספורט קלאסיק הידנית החזקה ביותר בתולדות החברה. לנהגים שקצת מתקשים לזכור איך לערבב הילוכים בצורה חלקה, לתיבת ההילוכים פונקציית גז ביניים כדי שתוכלו לשמור על מומנטום. מה עוד? מערכת הפליטה הספורטיבית הוחלפה בכזו שמעניקה חווית צלילים הרבה יותר מתגמלת. 

דגם הקלאסיק הוא גם בין היקרים ביותר במשפחת ה-911, עם תג מחיר של 272 אלף יורו בגרמניה. חלק גדול מהם יישלח לארה"ב, השאר יפוזר בשאר העולם ואולי עותקים בודדים יעשו את דרכם גם אלינו.